PDA

View Full Version : Επισκευη tubeless ελαστικου.!!!!


riko46
25-03-2009, 20:21
Πως επισκευαζουμε ενα tubeless ελαστικο οταν μεινουμε καπου στην μεση του πουθενα εχοντας φυσικα το αναλογο κιτ επισκευης

http://www.mybike.gr/uploads/tutorials/[3-recipe]Repair_tyre_kit.jpg

Παίδες είναι απλό.

Το κορδονι ειναι οντως σαν κορδονι...(αυτο που πουλιεται ευρεως στην αγορα)

Για να το "περασεις" αυτο θελει λιγο τεχνη
Εννοειται βεβαια οτι εχεις αγορασει και το ειδικο σουβλι που κανει αυτη την δουλεια.(μοιαζει με βελονα αλλα εχοντας ενα ανοιγμα.
Βαζεις την ειδικη κολλα πανω στο σουβλι και κανεις ενα μεσα/εξω στην τρυπα.

Μετα περνας το κορδονι στην τρυπα του σουβλιου και το αλοιφεις και αυτο με κολλα.

Στην συνεχεια χωνεις το σουβλι μεσα στην τρυπα εως το τερμα του και αυτο παρασερνει μεσα στην τρυπα και το κορδονι.Κανεις κανα δυο-τρεις περιστροφες στο σουβλι για να στριψει το κορδονι και να "κεφαλωσει" στην μεσα μερια του ελαστικου και μετα τραβας το σουβλι εξω σιγα σιγα.
Μολις βγαλεις το σουβλι κοβεις οτι προεξεχει απο απο το κορδονι στο πελμα του ελαστικου και τελειωσες.

Αν εισα σε βενζιναδικο βαζεις αερα εκει μετα απο κανα δεκαλεπτο (να τραβηξει λιγο η κολλα πρωτα) αν δεν εισαι σε βανζιναδικο πρεπει να εχεις μαζι σου τα ειδικα φιαλιδια με το CO2 που θα σου φουσκωσουν το λαστιχο.(Χρειαζονται τουλαχιστον δυο για να "σηκωθει" το λαστιχο)
To κλασσικο κορδονι που ανεφερα με το ειδικο κορδονι της BMW δεν εχει καμμια σχεση.

Της BMW ειναι σαν ενα χοντρο λαστιχακι
Το οποιο μπαινει πολυ ποιο ευκολα απο το αλλο μεσα στο λαστιχο με πολυ μικρες πιθανοτητες λαθους.Αφηστε που κολλαει τελεια σε σχεση με το κλασσικο και μπορεις να κανεις και πολλα χιλιομετρα πριν το αντικαταστησεις με το "μανιταρι" που ειναι το σωστο πλεον μπαλωμα και γινεται μονο σε βουλκανιζατερ.

Αφου ρωτησατε και γι αυτο ,σκεφτειτε απλα πως ειναι ενα μανιταρι,απλα αυτο ειναι απο ειδικο ελαστικο και ο κορμος του εχει μεσα συρμα για να ειναι σκληρος.

Ο βουλκανιζατερας λοιπον αφου αφαιρεσει το καρφι που εχεις πατησει ή αφαιρεσει το κορδονι που ειχες βαλει,βαζει το μανιταρι απο την μεσα μερια του ελαστικου προς τα εξω.Περναει δηλαδη τον κορμο του μανιταριου μεσα στην τρυπα απο την μεσα μερια προς τα εξω (αφου του εχει βαλει και κολλα πριν...ετσι?)

Οτι περισεψει απο τον κορμο το κοβει στην ριζα και μετα βαζει το λαστιχο σε μια πρεσσα που θερμαινεται και πρεσαρει το μπαλωμα πανω στο λαστιχο.(φανταστειτε το λαστιχο σας μεσα σε τοστιερα )
Μετα απο κανα μισαωρο το μανιταρι εχει γινει ενα με το λαστιχο σας δινοντας μονιμο κολλημα.

Απλα για την ιστορια να αναφερω πως στην Ευρωπη και γενικως,ισχυει ενας νομος που λεει πως για να επισκευασεις ελαστικο μοτο με μανιταρι,πρεπει το ελαστικο να εχει δεικτη ταχυτητας το πολυ μεχρι Η (210χαω)

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ να επισκευαστει λαστιχο μοτο με μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας (V)(και μιλαμε φυσικα για ελαστικα των Supersport μοτοσυκλετων)

Αν το κανει καποιος βουλκανιζατερας και τον ανακαλυψουν,χανει την αδεια του καταστηματος του!!!
Αν τρυπησει λοιπον λαστιχο supersport πας απευθειας για αλλαγη ελαστικου γιατι οποιαδηποτε επισκευη του κρινεται επικινδυνη για τον αναβατη κι αυτο γιατι οι πιεσεις και οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται σε αυτα τα λάστιχα οταν πας με 250 280 300χαω ειναι τεραστιες και μπορει το τελευταιο πραγμα στην ζωη σου που θα ακουσεις να ειναι ενα ΜΠΑΜ.
Aπο κει και περα,η επιλογη δικη σου.(Οι εδω μαστορες θα στο μπαλωσουν)


Και θυμηθειτε το κορδονι ειναι προσωρινο μπαλωμα,μεχρι να πας να το επισκευασεις κανονικα το λαστιχο και η BMW λεει max speed 60Km/h και 400Km Distance,και μπορει να χρησιμοποιηθει ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΣΑΜΠΡΕΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ (Tubeless)

Για τα αλλα με την σαμπρελα μονο κανα Fast.
Σημειωση: Το Fast δεν κολλαει ασαμπρελα λαστιχα!Ειδα χτες εναν με Varadero που το ειχε δεμενο στις βασεις της βαλιτσας του.....:cool:

skippybi
25-03-2009, 20:28
ευχαριστούμε για ακόμα μια φορά...;););)

boxer-1200
25-03-2009, 21:24
:sm8:

psiloritis
25-03-2009, 21:27
:sm8:

vtheo
25-03-2009, 22:24
Ευχαριστούμε και πάλι Μιχάλη!

Arkas
25-03-2009, 22:26
Μιχαλάκο θα τυπώσω το post να το έχω μαζί μου μαζί με το κιτ επισκευής!

droggitiszak
25-03-2009, 22:30
ωραίος ο Μιχάλης !

giorgos_gs
25-03-2009, 23:32
ωραιος. ευχαριστουμε φιλε.

arisxios
25-03-2009, 23:51
Μπράβο ρε Μιχάλη έσκισες σε ευχαριστούμε :sm8::sm8:

gsmix
29-03-2009, 18:59
Μπράβο ρε Μιχάλη........

soter3gm
29-03-2009, 20:20
Ωραίος ο Μιχαλιός να κάτι και από εμένα που είναι εκτυπώσιμο για να το έχετε πάντα μαζί σας

Arkas
29-03-2009, 20:34
Ωραίος ο Μιχαλιός να κάτι και από εμένα που είναι εκτυπώσιμο για να το έχετε πάντα μαζί σας
Πολύ ωραίο Σωτήρη!

xvitos
29-03-2009, 21:59
Ωραίος ο Μιχαλιός να κάτι και από εμένα που είναι εκτυπώσιμο για να το έχετε πάντα μαζί σας




:sm8::sm8::sm8:

vellos
05-04-2009, 01:48
:sm8:

linex
20-11-2009, 08:39
Μιά ερώτηση (συγνωμη για την ασχετοσύνη μου)!!
Πως φουσκώνεις το ελαστικό με τα φιαλίδια CO2? Πως ελένχεις τι πίεση που θα βάλεις?

aeriko
20-11-2009, 12:13
Μιά ερώτηση (συγνωμη για την ασχετοσύνη μου)!!
Πως φουσκώνεις το ελαστικό με τα φιαλίδια CO2? Πως ελένχεις τι πίεση που θα βάλεις?
Σε περίπτωση ανάγκης, όπως είναι αυτή του παραδείγματος, νομίζω δεν σε ενδιαφέρει η πίεση του ελαστικού, αλλά να φτάσεις στο πρώτο βουλκανιζατέρ και να φτιάξεις το ελαστικό σου

MARK
20-11-2009, 12:26
Ευχαριστουμε....:sm8:

Jefe
20-11-2009, 12:45
:sm8:


Jefe

Carduelis
22-11-2009, 01:29
Na kai βιντεάκι πως γίνεται σε GSA, ήθελα νάξερα μονάχα γιατί το μαχαίρωσε το λαστιχο ο τύπος;;; :hmmm::hmmm:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-11-2009, 01:52
Na kai βιντεάκι πως γίνεται σε GSA, ήθελα νάξερα μονάχα γιατί το μαχαίρωσε το λαστιχο ο τύπος;;; :hmmm::hmmm:



:Απορία:

Carduelis
22-11-2009, 13:49
Sorry παιδιά, αλλά όπως λέει και η παροιμία..
"Οποιος διαρκώς ξενυχτεί, λάθη και βλακείες πληκτρολογεί"!
Βρήκα ένα βιντεάκι αυτού εδώ του μηχανόσαυρου
http://www.youtube.com/watch?v=MidfP_meB60
που επισκεύαζε ένα λάστιχο ADV και αφού έβγαλε την πρόκα, μετά βγάζει και το σουγιά και το έχωσε στην τρύπα!!!!! Αμα το ξαναβρώ το βιντεάκι θα το ξαναποστάρω.

Να κι ένας που το κανει πιό φυσιολογικά, όπως το ποστάρισε αρχικά ο Μιχάλης
http://www.youtube.com/watch?v=IdyLRdTRN3M

Carduelis
22-11-2009, 14:56
Υπάρχουν και τυχεροί βέβαια!!

http://www.youtube.com/watch?v=6n86_e6g3CM&feature=related

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-11-2009, 22:02
.... απορώ,

που βρέθηκε το ξυπόλητο το γκομενάκι του χλιμίτζουρα ;;;;;:sm7:



Απορία #2: Η τρύπα στο λάστιχο,

πώς έγινε στο πλάι ;;;; :confused:

ALX
24-11-2009, 09:45
Πως επισκευαζουμε ενα tubeless ελαστικο οταν μεινουμε καπου στην μεση του πουθενα εχοντας φυσικα το αναλογο κιτ επισκευης

http://www.mybike.gr/uploads/tutorials/[3-recipe]Repair_tyre_kit.jpg

Παίδες είναι απλό.

Το κορδονι ειναι οντως σαν κορδονι...

.....

.....

Καλό βέβαια είναι, όταν κάνουμε copy/paste ένα θέμα από αλλού, να βάζουμε και την πηγή. http://www.mybike.gr/topic/249-
Πόσο μάλλον, αν ο συγγραφέας του κειμένου είναι μέλος ΚΑΙ του gsforum :rolleyes:

aeriko
24-11-2009, 12:02
Υπάρχουν και τυχεροί βέβαια!!

http://www.youtube.com/watch?v=6n86_e6g3CM&feature=related
Από τσόντα είναι;:sm7:

vpentza
24-11-2009, 16:34
γιατι τα στριπτιζογκομενακια τυχαίνουν στους χαρλεάδες μόνο ????? :p

gsmaniac
24-11-2009, 16:54
αν ο συγγραφέας του κειμένου είναι μέλος ΚΑΙ του gsforum :rolleyes:
μαλλον πρεπει να τα ποσταρης KAI στο GS φορουμ:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

stukas
24-11-2009, 18:25
το ιδιο με της χαζο αμερικ(λ)ανικης διαφημησης εχω κ εγω κ απο ιδια πειρα μπορω να πω οτι ειναι ειναι καλο αφου καταφερε να με βγαλει για πανω απο 5000χλμ σε επισκευη που εκανα μονος μου,σε ταξιδι κι`ολας στην ευρωπη...(ελληναρας..)Δεν ειπε κιχ!

ALX
24-11-2009, 22:52
αν ο συγγραφέας του κειμένου είναι μέλος ΚΑΙ του gsforum :rolleyes:
μαλλον πρεπει να τα ποσταρης KAI στο GS φορουμ:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ωραίο ακούγεται αυτό, αλλά ο χρόνος λίγος και τα φόρουμ πολλά.
Επίσης δεν έχει σχέση με αυτό που είπα περί πηγής ;)

ekatontarxos
24-11-2009, 23:48
Σε περίπτωση ανάγκης, όπως είναι αυτή του παραδείγματος, νομίζω δεν σε ενδιαφέρει η πίεση του ελαστικού, αλλά να φτάσεις στο πρώτο βουλκανιζατέρ και να φτιάξεις το ελαστικό σου
...το ελαστικο αντέχει:D
Σε ΣΚ στο πήλιο μετα τρυφεράς υπάρξεως,πολλα χρονια πριν που οι Αλβανοι μολις είχαν ερθει στην Ελλάδα και δεν ηξεραν τη γλώσσα,σταματαω στο βενζιναδικο και πριν τρεξω σφαιρα στην τουαλετα λεω του Αλβανου πού μου έβαζε βενζινη 32 μπροστα και 36 πίσω.Ολο το ΣΚ η μηχανη συμπεριφεροταν περίεργα σαν τραμπολινο αλλά έχοντας αλλού το μυαλό μου το θεώρησα αναξιο λόγου να ασχοληθώ.Στο γυρισμο έτυχε και σταμάτησα στο ίδιο βενζιναδικο και αφου θυμηθηκα τη φαση κοιταξα την πίεση:hmmm: 42 και 46 πίσω.Ο τυπος με θυμόταν και μου λέει απολογητικά, "νομισα ότι είπες 42 !!!":sm7:
...και μετά μου λετε πως γίνονται τα ατυχήματα...:rolleyes:
πληροφοριακα τα 3 μπουκαλακια που χρησιμο΄ποιησσα στη Γερμανια,έβαλαν σε ενα GS 1100 πίσω 30 ατμ,στο μπροστινο μαλλον πρέπει να χρησιμοποησεις μόνο τά 2,αλλα σίγουρη άποψη θά έχει ένας λαστιχάς και όχι κάποιος από εμας εδώ μέσα,όπως και για πολλά άλλα θέματα οί γνώσεις είναι εμπειρικές και κατ΄έκτίμηση.

EOD-K9
25-11-2009, 11:19
ΠΡΟΣΟΧΗ

Στο κιτ επισκευής ελαστικών η αμπούλα είναι CO2.
Θα πρέπει μετά από την επισκευή να πάτε στο κοντινότερο
βενζινάδικο να αδειάσετε τον αέρα (CO2) από το λάστιχο και να το ξαναγεμίσετε τουλάχιστον δυο φορές
ούτως ώστε να φύγει όλο το CO2 από μέσα
γιατί: το CO2 ζεσταίνετε και διογκώνετε ποιο πολύ από τον αέρα και γιαυτό το λόγο ο κατασκευαστής
έχει υποσημειώση να μην πατε πανω απο 80km

kostasx
27-11-2009, 20:24
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ το παραπάνω set επισκευής:confused::confused:
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

gsmaniac
27-11-2009, 20:51
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ το παραπάνω set επισκευής:confused::confused:
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
εχει στον γερακα και σε πολλα μαγαζια στην καλλιροης............;););)

platon
27-11-2009, 22:03
Να κι ένας που το κανει πιό φυσιολογικά, όπως το ποστάρισε αρχικά ο Μιχάλης
http://www.youtube.com/watch?v=IdyLRdTRN3M

Επειδή δεν έχω ήχο στο pc αυτό, το πλαστικό που βιδώνει και μετά σπάει ο τύπος... τι είναι ???