PDA

View Full Version : Συμβουλές- Ασφάλεια Πέφτει βροχή…


arisxios
26-03-2009, 00:21
Συμβουλές- Ασφάλεια Πέφτει βροχή…

...συνηθίζεται το φθινόπωρο και το χειμώνα. Εμείς τι κάνουμε όμως; Κλειδώνουμε τις μοτοσικλέτες μέχρι την άνοιξη; Όχι, φυσικά! Έχουμε αναφερθεί συχνά από αυτή τη στήλη στους κινδύνους που εγκυμονεί η οδήγηση σε «υγρές συνθήκες», αυτή τη φορά όμως θα ασχοληθούμε με κάποιες συμβουλές που αφορούν στον εξοπλισμό.

- Οι περισσότερες μοτοσικλέτες μέχρι 150 κ.εκ. φέρουν για λόγους κόστους, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία δεν φημίζονται για τη συμπεριφορά τους στο βρεγμένο οδόστρωμα. Μια αλλαγή με ένα ποιοτικότερο ζευγάρι ελαστικών θα σας στοιχίσει 80-120 ευρώ, ποσό το οποίο δεν συγκρίνεται φυσικά με την ασφάλειά σας. Άλλωστε, ακόμα και οι μικροπτώσεις λόγω ολισθηρότητας του δρόμου, μπορεί να μην επιφέρουν σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά κοστίζουν πολλαπλάσια χρήματα για την αποκατάσταση των ζημιών.

- Γίνετε ορατοί. Προτιμήστε έντονα χρώματα στο ρουχισμό σας και στο κράνος. Δεν εννοούμε να κυκλοφορείτε σαν παραδείσια πουλιά, αλλά και το μαύρο-μαύρο-μαύρο δεν είναι ό,τι καλύτερο. Στο εμπόριο κυκλοφορούν ανακλαστικές ζώνες, γιλέκα και αυτοκόλλητες ταινίες που σας κάνουν διακριτούς, ιδιαίτερα στο σκοτάδι. Αν η μοτοσικλέτα σας δεν έχει μόνιμα τα φώτα ανοιγμένα, φροντίστε εσείς για αυτό, ακόμα και την ημέρα.

- Ένα καλό μοτοσικλετιστικό αδιάβροχο αξίζει τα λεφτά που θα δώσετε, γιατί αν υπάρχει κάτι πιο δυσάρεστο από το να οδηγάς σε συνθήκες κατακλυσμού, αυτό είναι να οδηγάς σε συνθήκες κατακλυσμού και να είσαι μουσκίδι. Τα καλύτερα αδιάβροχα είναι τα τύπου ολόσωμης φόρμας, αλλά και τα πιο δύσκολα στο βάλε-βγάλε. Ένα σύνηθες λάθος που πράττουν πολλοί μοτοσικλετιστές είναι ότι δεν μεριμνούν για τη στεγανότητα των άκρων, δηλαδή χεριών και ποδιών. Κακώς, αφού από αυτά τα σημεία αποβάλλεται πολλή θερμότητα από το σώμα, οπότε φροντίστε να τα κρατάτε ζεστά και στεγνά.

- Εκτός από εσάς, από τη βροχή υποφέρει και η αλυσίδα. Μαζεύει όλο το μείγμα νερού, λιωμένου ελαστικού, σκόνης, λαδιών και φυσικά αιθάλης (τη γνωστή… μούργα δηλαδή), η οποία μπορεί να γλιστράει απίστευτα, αλλά στην ουσία δεν φημίζεται για τις λιπαντικές της ικανότητες. Στην πραγματικότητα, «ξεπλένει» την αλυσίδα και κατακάθεται ανάμεσα στους πείρους της και στα O-ring, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο «ζωής» της. Καλό θα είναι λοιπόν μετά από βροχή να ξεπλένετε την αλυσίδα και να τοποθετείτε ειδικό λιπαντικό σπρέι.


http://www.mototriti.gr/images/Logomoto.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif Περιοδικό - Servicehttp://www.mototriti.gr/images/tr.gif

gb1200
26-03-2009, 01:14
:sm5::sm5::sm5:

kostas_366
26-03-2009, 01:27
:sm8:

Adrian
26-03-2009, 01:28
:sm8:

Arkas
26-03-2009, 01:56
Thanks Άρη!

boxer-1200
26-03-2009, 02:03
:sm8:

kostas-patra
26-03-2009, 11:49
tips

-αν σε πιάσει βροχή χωρίς να σαι προετοιμασμένος, οι σακούλες σκουπιδιών κάνουν καλή δουλειά σαν αδιάβροχο, για να μην περικόψει το μπουφάν και πάς από πνευμονία, άρα καλό είναι να κουβαλάμε καμιά όπου έχουμε χώρο, αν είμαστε τσίπηδες και δεν έχουμε νιτσεράδα

-η εφημερίδα μέσα από τα ρούχα κόβει όλο τον αέρα, είναι άριστη, μόνο που όταν βρεαχεί αφήνει όλες τις ειδήσεις πάνω στο φανελάκι σου

-σακούλες επιστρατεύονται και για γκέτες παπουτσιών, η οικολογία στο μεγαλείο της, αλλά τι να το κάνεις άμα βρέχονται το παντελόνι και τα πατζάκια στάζουν μέσα στις σακούλες και τα παπούτσια

-δεν είναι βλάκες ή σπάταλοι όσοι διαβάζουν με την μύτη της μπότας τον δρόμο, δεν είναι οτι δεν ξέρουν ισορροπία, αλλά ενημερώνονται άμεσα για την ολισθηρότητα του οδοστρώματος, κάντε το και θα εκπλαγείτε αν δείτε σε τι αντίξοες συνθήκες καλούνται τα λάστιχα -τα ξεραμένα, αφού δεν τα άλλαξες, είπαμε τσίπης!!!!- να αντιμετωπίσουν

-όσα έχεις δεί στην τηλεόραση σχετικά με αγώνες και οδήγηση υπό κλίσεις και ξύσιμο μαρσπιέδων, ξέχνα τα, γιατί δεν θα καταλάβεις πως βρέθηκες στην απέναντι τσουλήθρα με το μηχανάκι αντάμα, η μηχανή έχει κάποια μεγαλύτερη πρόσφυση λόγω φαρδύτερου πέλματος, αλλά μην δοκιμάζεις τα όριά του στις παγοπίστες που παρουσιάζει ο κωστάλας

-το τζίν είναι για να το πίνεις όταν βρέχει έξω από το μπάρ και όχι να το φοράς υπό βροχή, τέλος

-από τη μετεωρολογία θυμάσαι να λένε κάτι για σχετική υγρασία, εγώ σου λέω πως όταν βρέχει αυτή αγγίζει το 99%, άρα αν δεν είναι ανοιχτή η ζελατίνα του κράνους ή δεν αναπνέεις, λογικό είναι να θολώνει από μέσα. τι κάνεις; καλά είμαι ή αλλιώς, πατατόζουμο, κάνεις μια επάλειψη με τον κομμένο κόνδυλο στη μέσα μεριά της ζελατίνας και την σκουπίζεις, 9/10 δεν θα θολώσει, υπάρχουν και σπρέυ που κάνουν την ίδια δουλειά, υπάρχει και η πολύ καλή λύση του πινλοκ και στην απελπισία, φτύσε την όπως κάνουν οι δύτες στις μάσκες τους, τίγκα στο μικρόβιο και μεσοβέζικη λύση

-μαλακά με τα φρένα, αλλιώς θα φωνάζεις τον εαυτό σου κάτι αντίστοιχο στην παραλήγουσα

-ότι γυαλίζει δεν είναι χρυσός και η επιφάνεια του νερού μπόρεί αν κρύβει λακούβες, αυλάκια, ανασηκωμένη καλοκαιριάτικη άσφαλτο, ψοφίμι, πέτρες ή απύθμενο βάθος σαν την βλακεία του εργολάβου και κάτι της μάνας του

-δεν κολλάς πίσω από τον μπροστινό ούτε συμπεριφέρεσαι επιθετικά, γιατί αν έχει καλύτερα φρένα από σένα, θα δοκιμάσεις στενότερες επαφές, τύπου μυγάκι στη ζελατίνα

-αν ρίχνει ο θεός με το θεό νερό, πάρε το τουτού, δεν θα πέσει η μοτοσυκλετιστική σου υπόληψη από μαι παραχώρηση, για τη ζωή σου ρε γαμώτο!

-καλύτερα να προσπερνάς φορτηγά όταν και όσο μπορείς, αλλιώς θα λούζεσαι λάσπη και ψιλοχάλικα, χωρίς την ευκολία του υαλοκαθαριστήρα και το δάχτυλο από μόνο του, δεν κάνει δουλειά στη λάσπη

-όσο εσύ θα παλεύεις με τα κύματα, τους καρχαρίες, τη συφορά και τους ανέμους, πάντα θα υπάρχουν οδηγοί που θα μιλούν στο κινητό τους, που θα προσπαθούν να ανάψουν τσιγάρο, που θα έχουν για μια στιγμή κάπου το μυαλό τους, άνετα καθισμένοι στο αναπαυτικό κάθισμα του αυτοκινήτου τους και μπορεί να κάνουν κάποια στιγμή τον μικροελιγμό που δεν περιμένεις όσο είσαι δίπλα τους, συμπέρασμα, μην είσαι δίπλα τους, γιατί εσύ θα πέσεις και δεν έχει σημασία σε κείνον που πέφτει ποιός έφταιγε, μόνο στις ασφαλιστικές

-έστω κι έφτασες, ήρωας, νιώθεις να τα βαλες με τα στοιχειά της φύσης και να νίκησες, σώος, αρτιμελής, μα μουσκεμένος μέχρι το σώβρακο και τις κάλτσες
μοτοσυκλετιστής σημαίνει να παίρνεις τα απαραίτητα ρίσκα με τον ανάλογο εξοπλισμό και όχι ξεβράκωτος στον λάκκο με τα φίδια, γιατί όλο και κάποιο θα θέλει να ερωτοτροπήσει με το δικό σου και μετά να κρυφτεί στη φωλιά του και τα δύο λένε πως πονάνε,
άρα δώσε χρήματα και πάρε μπότες, όχι γαλότσες, δεν είσαι γελαδάρης
μπουφάν και παντελόνι, και αδιάβροχο, αν δεν είναι τα προηγούμενα

αυτές είναι καποιες σκόρπιες σκέψεις, όποιος θέλει συμπληρώνει

Arkas
26-03-2009, 12:49
:sm6:

nek21
26-03-2009, 12:53
:sm8:

wolferin
26-03-2009, 15:39
:sm8::sm8:

arisxios
26-03-2009, 15:49
tips

-αν σε πιάσει βροχή χωρίς να σαι προετοιμασμένος, οι σακούλες σκουπιδιών κάνουν καλή δουλειά σαν αδιάβροχο, για να μην περικόψει το μπουφάν και πάς από πνευμονία, άρα καλό είναι να κουβαλάμε καμιά όπου έχουμε χώρο, αν είμαστε τσίπηδες και δεν έχουμε νιτσεράδα

-η εφημερίδα μέσα από τα ρούχα κόβει όλο τον αέρα, είναι άριστη, μόνο που όταν βρεαχεί αφήνει όλες τις ειδήσεις πάνω στο φανελάκι σου

-σακούλες επιστρατεύονται και για γκέτες παπουτσιών, η οικολογία στο μεγαλείο της, αλλά τι να το κάνεις άμα βρέχονται το παντελόνι και τα πατζάκια στάζουν μέσα στις σακούλες και τα παπούτσια

-δεν είναι βλάκες ή σπάταλοι όσοι διαβάζουν με την μύτη της μπότας τον δρόμο, δεν είναι οτι δεν ξέρουν ισορροπία, αλλά ενημερώνονται άμεσα για την ολισθηρότητα του οδοστρώματος, κάντε το και θα εκπλαγείτε αν δείτε σε τι αντίξοες συνθήκες καλούνται τα λάστιχα -τα ξεραμένα, αφού δεν τα άλλαξες, είπαμε τσίπης!!!!- να αντιμετωπίσουν

-όσα έχεις δεί στην τηλεόραση σχετικά με αγώνες και οδήγηση υπό κλίσεις και ξύσιμο μαρσπιέδων, ξέχνα τα, γιατί δεν θα καταλάβεις πως βρέθηκες στην απέναντι τσουλήθρα με το μηχανάκι αντάμα, η μηχανή έχει κάποια μεγαλύτερη πρόσφυση λόγω φαρδύτερου πέλματος, αλλά μην δοκιμάζεις τα όριά του στις παγοπίστες που παρουσιάζει ο κωστάλας

-το τζίν είναι για να το πίνεις όταν βρέχει έξω από το μπάρ και όχι να το φοράς υπό βροχή, τέλος

-από τη μετεωρολογία θυμάσαι να λένε κάτι για σχετική υγρασία, εγώ σου λέω πως όταν βρέχει αυτή αγγίζει το 99%, άρα αν δεν είναι ανοιχτή η ζελατίνα του κράνους ή δεν αναπνέεις, λογικό είναι να θολώνει από μέσα. τι κάνεις; καλά είμαι ή αλλιώς, πατατόζουμο, κάνεις μια επάλειψη με τον κομμένο κόνδυλο στη μέσα μεριά της ζελατίνας και την σκουπίζεις, 9/10 δεν θα θολώσει, υπάρχουν και σπρέυ που κάνουν την ίδια δουλειά, υπάρχει και η πολύ καλή λύση του πινλοκ και στην απελπισία, φτύσε την όπως κάνουν οι δύτες στις μάσκες τους, τίγκα στο μικρόβιο και μεσοβέζικη λύση

-μαλακά με τα φρένα, αλλιώς θα φωνάζεις τον εαυτό σου κάτι αντίστοιχο στην παραλήγουσα

-ότι γυαλίζει δεν είναι χρυσός και η επιφάνεια του νερού μπόρεί αν κρύβει λακούβες, αυλάκια, ανασηκωμένη καλοκαιριάτικη άσφαλτο, ψοφίμι, πέτρες ή απύθμενο βάθος σαν την βλακεία του εργολάβου και κάτι της μάνας του

-δεν κολλάς πίσω από τον μπροστινό ούτε συμπεριφέρεσαι επιθετικά, γιατί αν έχει καλύτερα φρένα από σένα, θα δοκιμάσεις στενότερες επαφές, τύπου μυγάκι στη ζελατίνα

-αν ρίχνει ο θεός με το θεό νερό, πάρε το τουτού, δεν θα πέσει η μοτοσυκλετιστική σου υπόληψη από μαι παραχώρηση, για τη ζωή σου ρε γαμώτο!

-καλύτερα να προσπερνάς φορτηγά όταν και όσο μπορείς, αλλιώς θα λούζεσαι λάσπη και ψιλοχάλικα, χωρίς την ευκολία του υαλοκαθαριστήρα και το δάχτυλο από μόνο του, δεν κάνει δουλειά στη λάσπη

-όσο εσύ θα παλεύεις με τα κύματα, τους καρχαρίες, τη συφορά και τους ανέμους, πάντα θα υπάρχουν οδηγοί που θα μιλούν στο κινητό τους, που θα προσπαθούν να ανάψουν τσιγάρο, που θα έχουν για μια στιγμή κάπου το μυαλό τους, άνετα καθισμένοι στο αναπαυτικό κάθισμα του αυτοκινήτου τους και μπορεί να κάνουν κάποια στιγμή τον μικροελιγμό που δεν περιμένεις όσο είσαι δίπλα τους, συμπέρασμα, μην είσαι δίπλα τους, γιατί εσύ θα πέσεις και δεν έχει σημασία σε κείνον που πέφτει ποιός έφταιγε, μόνο στις ασφαλιστικές

-έστω κι έφτασες, ήρωας, νιώθεις να τα βαλες με τα στοιχειά της φύσης και να νίκησες, σώος, αρτιμελής, μα μουσκεμένος μέχρι το σώβρακο και τις κάλτσες
μοτοσυκλετιστής σημαίνει να παίρνεις τα απαραίτητα ρίσκα με τον ανάλογο εξοπλισμό και όχι ξεβράκωτος στον λάκκο με τα φίδια, γιατί όλο και κάποιο θα θέλει να ερωτοτροπήσει με το δικό σου και μετά να κρυφτεί στη φωλιά του και τα δύο λένε πως πονάνε,
άρα δώσε χρήματα και πάρε μπότες, όχι γαλότσες, δεν είσαι γελαδάρης
μπουφάν και παντελόνι, και αδιάβροχο, αν δεν είναι τα προηγούμενα

αυτές είναι καποιες σκόρπιες σκέψεις, όποιος θέλει συμπληρώνει




:sm8::sm8::sm8:

pesto1
27-03-2009, 09:58
:sm8:

SenseiG
27-03-2009, 11:43
:sm8:Σωστος.

Kolokas
27-03-2009, 15:04
:sm4::sm8:

skippybi
05-04-2009, 18:29
Πολύ καλοί και οι δύο!!!

:sm4::sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
05-04-2009, 21:43
Συμβουλές- Ασφάλεια Πέφτει βροχή…

...συνηθίζεται το φθινόπωρο και το χειμώνα. Εμείς τι κάνουμε όμως; Κλειδώνουμε τις μοτοσικλέτες μέχρι την άνοιξη; Όχι, φυσικά! Έχουμε αναφερθεί συχνά από αυτή τη στήλη στους κινδύνους που εγκυμονεί η οδήγηση σε «υγρές συνθήκες», αυτή τη φορά όμως θα ασχοληθούμε με κάποιες συμβουλές που αφορούν στον εξοπλισμό.

- Οι περισσότερες μοτοσικλέτες μέχρι 150 κ.εκ. φέρουν για λόγους κόστους, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία δεν φημίζονται για τη συμπεριφορά τους στο βρεγμένο οδόστρωμα. Μια αλλαγή με ένα ποιοτικότερο ζευγάρι ελαστικών θα σας στοιχίσει 80-120 ευρώ, ποσό το οποίο δεν συγκρίνεται φυσικά με την ασφάλειά σας. Άλλωστε, ακόμα και οι μικροπτώσεις λόγω ολισθηρότητας του δρόμου, μπορεί να μην επιφέρουν σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά κοστίζουν πολλαπλάσια χρήματα για την αποκατάσταση των ζημιών.

- Γίνετε ορατοί. Προτιμήστε έντονα χρώματα στο ρουχισμό σας και στο κράνος. Δεν εννοούμε να κυκλοφορείτε σαν παραδείσια πουλιά, αλλά και το μαύρο-μαύρο-μαύρο δεν είναι ό,τι καλύτερο. Στο εμπόριο κυκλοφορούν ανακλαστικές ζώνες, γιλέκα και αυτοκόλλητες ταινίες που σας κάνουν διακριτούς, ιδιαίτερα στο σκοτάδι. Αν η μοτοσικλέτα σας δεν έχει μόνιμα τα φώτα ανοιγμένα, φροντίστε εσείς για αυτό, ακόμα και την ημέρα.

- Ένα καλό μοτοσικλετιστικό αδιάβροχο αξίζει τα λεφτά που θα δώσετε, γιατί αν υπάρχει κάτι πιο δυσάρεστο από το να οδηγάς σε συνθήκες κατακλυσμού, αυτό είναι να οδηγάς σε συνθήκες κατακλυσμού και να είσαι μουσκίδι. Τα καλύτερα αδιάβροχα είναι τα τύπου ολόσωμης φόρμας, αλλά και τα πιο δύσκολα στο βάλε-βγάλε. Ένα σύνηθες λάθος που πράττουν πολλοί μοτοσικλετιστές είναι ότι δεν μεριμνούν για τη στεγανότητα των άκρων, δηλαδή χεριών και ποδιών. Κακώς, αφού από αυτά τα σημεία αποβάλλεται πολλή θερμότητα από το σώμα, οπότε φροντίστε να τα κρατάτε ζεστά και στεγνά.

- Εκτός από εσάς, από τη βροχή υποφέρει και η αλυσίδα. Μαζεύει όλο το μείγμα νερού, λιωμένου ελαστικού, σκόνης, λαδιών και φυσικά αιθάλης (τη γνωστή… μούργα δηλαδή), η οποία μπορεί να γλιστράει απίστευτα, αλλά στην ουσία δεν φημίζεται για τις λιπαντικές της ικανότητες. Στην πραγματικότητα, «ξεπλένει» την αλυσίδα και κατακάθεται ανάμεσα στους πείρους της και στα O-ring, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο «ζωής» της. Καλό θα είναι λοιπόν μετά από βροχή να ξεπλένετε την αλυσίδα και να τοποθετείτε ειδικό λιπαντικό σπρέι.
http://www.mototriti.gr/images/tr.gif


Μπράβο Άρη !!!!! http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
05-04-2009, 21:46
tips

-αν σε πιάσει βροχή χωρίς να σαι προετοιμασμένος, οι σακούλες σκουπιδιών κάνουν καλή δουλειά σαν αδιάβροχο, για να μην περικόψει το μπουφάν και πάς από πνευμονία, άρα καλό είναι να κουβαλάμε καμιά όπου έχουμε χώρο, αν είμαστε τσίπηδες και δεν έχουμε νιτσεράδα

-η εφημερίδα μέσα από τα ρούχα κόβει όλο τον αέρα, είναι άριστη, μόνο που όταν βρεαχεί αφήνει όλες τις ειδήσεις πάνω στο φανελάκι σου

-σακούλες επιστρατεύονται και για γκέτες παπουτσιών, η οικολογία στο μεγαλείο της, αλλά τι να το κάνεις άμα βρέχονται το παντελόνι και τα πατζάκια στάζουν μέσα στις σακούλες και τα παπούτσια

-δεν είναι βλάκες ή σπάταλοι όσοι διαβάζουν με την μύτη της μπότας τον δρόμο, δεν είναι οτι δεν ξέρουν ισορροπία, αλλά ενημερώνονται άμεσα για την ολισθηρότητα του οδοστρώματος, κάντε το και θα εκπλαγείτε αν δείτε σε τι αντίξοες συνθήκες καλούνται τα λάστιχα -τα ξεραμένα, αφού δεν τα άλλαξες, είπαμε τσίπης!!!!- να αντιμετωπίσουν

-όσα έχεις δεί στην τηλεόραση σχετικά με αγώνες και οδήγηση υπό κλίσεις και ξύσιμο μαρσπιέδων, ξέχνα τα, γιατί δεν θα καταλάβεις πως βρέθηκες στην απέναντι τσουλήθρα με το μηχανάκι αντάμα, η μηχανή έχει κάποια μεγαλύτερη πρόσφυση λόγω φαρδύτερου πέλματος, αλλά μην δοκιμάζεις τα όριά του στις παγοπίστες που παρουσιάζει ο κωστάλας

-το τζίν είναι για να το πίνεις όταν βρέχει έξω από το μπάρ και όχι να το φοράς υπό βροχή, τέλος

-από τη μετεωρολογία θυμάσαι να λένε κάτι για σχετική υγρασία, εγώ σου λέω πως όταν βρέχει αυτή αγγίζει το 99%, άρα αν δεν είναι ανοιχτή η ζελατίνα του κράνους ή δεν αναπνέεις, λογικό είναι να θολώνει από μέσα. τι κάνεις; καλά είμαι ή αλλιώς, πατατόζουμο, κάνεις μια επάλειψη με τον κομμένο κόνδυλο στη μέσα μεριά της ζελατίνας και την σκουπίζεις, 9/10 δεν θα θολώσει, υπάρχουν και σπρέυ που κάνουν την ίδια δουλειά, υπάρχει και η πολύ καλή λύση του πινλοκ και στην απελπισία, φτύσε την όπως κάνουν οι δύτες στις μάσκες τους, τίγκα στο μικρόβιο και μεσοβέζικη λύση

-μαλακά με τα φρένα, αλλιώς θα φωνάζεις τον εαυτό σου κάτι αντίστοιχο στην παραλήγουσα

-ότι γυαλίζει δεν είναι χρυσός και η επιφάνεια του νερού μπόρεί αν κρύβει λακούβες, αυλάκια, ανασηκωμένη καλοκαιριάτικη άσφαλτο, ψοφίμι, πέτρες ή απύθμενο βάθος σαν την βλακεία του εργολάβου και κάτι της μάνας του

-δεν κολλάς πίσω από τον μπροστινό ούτε συμπεριφέρεσαι επιθετικά, γιατί αν έχει καλύτερα φρένα από σένα, θα δοκιμάσεις στενότερες επαφές, τύπου μυγάκι στη ζελατίνα

-αν ρίχνει ο θεός με το θεό νερό, πάρε το τουτού, δεν θα πέσει η μοτοσυκλετιστική σου υπόληψη από μαι παραχώρηση, για τη ζωή σου ρε γαμώτο!

-καλύτερα να προσπερνάς φορτηγά όταν και όσο μπορείς, αλλιώς θα λούζεσαι λάσπη και ψιλοχάλικα, χωρίς την ευκολία του υαλοκαθαριστήρα και το δάχτυλο από μόνο του, δεν κάνει δουλειά στη λάσπη

-όσο εσύ θα παλεύεις με τα κύματα, τους καρχαρίες, τη συφορά και τους ανέμους, πάντα θα υπάρχουν οδηγοί που θα μιλούν στο κινητό τους, που θα προσπαθούν να ανάψουν τσιγάρο, που θα έχουν για μια στιγμή κάπου το μυαλό τους, άνετα καθισμένοι στο αναπαυτικό κάθισμα του αυτοκινήτου τους και μπορεί να κάνουν κάποια στιγμή τον μικροελιγμό που δεν περιμένεις όσο είσαι δίπλα τους, συμπέρασμα, μην είσαι δίπλα τους, γιατί εσύ θα πέσεις και δεν έχει σημασία σε κείνον που πέφτει ποιός έφταιγε, μόνο στις ασφαλιστικές

-έστω κι έφτασες, ήρωας, νιώθεις να τα βαλες με τα στοιχειά της φύσης και να νίκησες, σώος, αρτιμελής, μα μουσκεμένος μέχρι το σώβρακο και τις κάλτσες
μοτοσυκλετιστής σημαίνει να παίρνεις τα απαραίτητα ρίσκα με τον ανάλογο εξοπλισμό και όχι ξεβράκωτος στον λάκκο με τα φίδια, γιατί όλο και κάποιο θα θέλει να ερωτοτροπήσει με το δικό σου και μετά να κρυφτεί στη φωλιά του και τα δύο λένε πως πονάνε,
άρα δώσε χρήματα και πάρε μπότες, όχι γαλότσες, δεν είσαι γελαδάρης
μπουφάν και παντελόνι, και αδιάβροχο, αν δεν είναι τα προηγούμενα

αυτές είναι καποιες σκόρπιες σκέψεις, όποιος θέλει συμπληρώνει



Mπράβο Κώστα http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-82.gif

fire red!
06-04-2009, 12:41
Μπράβο παιδες!:sm8: