PDA

View Full Version : ΝΕΟ KAWASAKI W800 2011


syan
10-02-2011, 09:15
Η Kawasaki θα προσφέρει ένα καινούριο μοντέλο με “ρετρό” εμφάνιση. Πρόκειται για το W800 με αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 773 κυβικών και υποτετράγωνες διαστάσεις. Η τροφοδοσία του γίνεται από ψεκασμό και η κίνηση του εκκεντροφόρου από άξονα και κωνικά γρανάζια. Μια επιλογή που έγινε για αισθητικούς αλλά και ιστορικούς λόγους. Οι ιστορικοί έχουν να κάνουν με τη παραπομπή στο πρώτο μοντέλο με το όνομα W, το W1 του 1966. Η κλασικής αισθητικής μοτοσυκλέτα έχει νέο ανάγλυφο λογότυπο στο ρεζερβουάρ με το W στο κέντρο του τροχούς με διάμετρο 19 ίντσες για τον εμπρός και 18 για τον πίσω, στο κέντρο του οποίου υπάρχει ταμπούρο.

YouTube - 2011 Kawasaki W800 modern classic motorcycle official video

syan
10-02-2011, 09:17
YouTube - Kawasaki 2011 W800 Details

gandreas
10-02-2011, 10:40
:oδεν μου αρέσει:rolleyes:

nivo
10-02-2011, 10:48
κλασικο ναι αλλα.....ταμπουρα ?????:Απορία:

Πάνος
10-02-2011, 11:25
Φοβερό και made in Japan! Αν δεν είχα πάρει το Triumph ΝεύραΝεύραΝεύρα θα το έπαιρνα τώρα!

adventure
10-02-2011, 11:39
Για την κατηγορία που παίζει πολύ καλό .

:) :)

yns
10-02-2011, 12:58
κλασικο ναι αλλα.....ταμπουρα ?????:Απορία:

Κλασικό ναι αλλά.... Kawasaki;;;;; :Απορία:
:D

Χίλιες φορές καλύτερα το Guzzi V7 ή κάνα εγγλέζικο..

MARK
10-02-2011, 14:51
Δεν είναι κακό :cool:

napgeo
10-02-2011, 15:57
Καταπληκτικό... Για να δούμε και τους Γερμανούς. Απο το 1950 οι Άνθρωποι είχαν την υδρόψυξη. Μπράβο τους.

kostas_366
10-02-2011, 16:26
Πολύ μ αρέσουν, αυτά τα κλασικά.
Και το w και η bonne, είναι πολύ όμορφα.

Vag
10-02-2011, 17:25
Ναι αλλά αυτό θα δουλεύει κανονικά και για πολύ καιρό όχι όπως οι bonnies που κούκλες αλλά από κουσούρι κάργα. Τι τιμή θα έχει όμως η Γιαπωνέζα; Θα βγει και καμιά σκράμπλερ;

Πάνος
10-02-2011, 18:44
Κλασικό ναι αλλά.... Kawasaki;;;;; :Απορία:
:D

Χίλιες φορές καλύτερα το Guzzi V7 ή κάνα εγγλέζικο..


Για Guzzi δεν ξέρω πολλά, αλλά στα εγγλέζικα η κατάσταση είναι δραματική, όσον αφορά τα περιφερειακά τους τουλάχιστον. Εχω το Scrambler και έχω μετανιώσει για τα λεφτάκια μου. Πολύ πρόχειρη ποιότητα, τα λάστιχα σε φανάρια και μαρσπιέδες καμμένα, τα μαρσπιέ έχουν τζόγους...:mad: Και έχω μόνο 4000χλμ. στο κοντέρ. Απέξω κούκλα και από μέσα πανούκλα. Πιο τίμια αγορά θα ήταν μια Enfield :sm7: Αντίθετα στο ΚLR250 μου, εικοσαετίας, με 190.000χλμ. κάνεις σέρβις, αλλάζεις και τα λάστιχα και έφυγες... Οι γιαπωνέζοι δεν παίζονται σε ποιότητα. Εξάλλου η μηχανή είναι tribute στην πρώτη W1 του 1966 και στο W650 που έβγαινε μέχρι πριν 3 χρόνια αν δεν κάνω λάθος. :D

kostasmats
12-02-2011, 01:30
μονο το ταμπουρο με χαλαει ...κατα τα αλλα κουκλα

kostas_366
12-02-2011, 03:54
Βρε σεις, τόσα κακά οι bonne και το σκραμπλερ...
Πω πω και σε μερικά χρόνια, θα ήθελα μια μπόνυ