PDA

View Full Version : GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA


Tonpir7
10-02-2011, 16:39
Θα θελα να παραθέσω την 1η μου εμπειρια μετα από βλάβη στην ΒΜW...

Εχω το GS 1200 μοντέλο 6/08 και πριν 2 μέρες σε κάθε λακούβα που επεφτα η μηχανη άρχιζε να χορευει ...
Το πήγα εχθές το πρωι στον ΒΑΓΙΑΝΕΛΛΗ απ΄όπου την αγόρασα και την συντηρώ... όπου διαπίστωθηκε, ότι είχε "κλαταρει" η ανάρτηση (ESA) .
Η πρώτη τους ερωτηση ηταν αν ειμαι ακομα στην εγγυηση...:(
Δυστηχώς είχε λήξει απο τον 6ο του 2010.Κόστος ??? 2000 € περίπου...:yz
Και πριν πάθω το εγκεφαλικό ...:hmmm:
αρχίσα να καταλαβαίνω πόσο προνομιούχος είμαι που έχω να κάνω με μια τόσο σοβαρή εταιρεία....

Προς τιμή τους και χωρίς να πώ κάτι εγω ...κινήθηκαν άμεσα και έστειλαν το ιστορικό της μηχανης (service) στην Γερμανία , μαζί με αίτημα επισκευής "καλή θέλησης " απο την εταιρεία...Σε 3 ώρες είχα θετική απάντηση για 100% κάλυψη της αναρτησης και 50% κάλυψη της εργασίας...

Ευχαριστω και τους υπευθυνους της ΒΑΓΙΑΝΕΛΛΗ ΑΕ . για την γρηγορη αντιδραση τους αλλά και εμένα που αγόρασα μηχανή από την Νο 1 εταιρεία που καθημερινά μας αποδεικνύει πόσο σέβετε τους πελάτες της...:D:D:D

vasorfa
10-02-2011, 16:42
Φιλαρακι,,,,

με ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙΣ,,,,:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

σου απάντησαν σε 3 ώρες απο Γερμανια????:Απορία::Απορία::hmmm::hmmm:

εγώ σε κάτι αντιστοιχο....οπως και ΠΟΛΛΟΙ αλλοι φίλοι μας,,,,,περιμένουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ,,,,για μια απαντηση.......:o:o:o


Τεσπα ΤΕΛΟΣ καλο ΟΛΑ καλά.......:)


αν θες-πες μας και ποσα χιλιομετρα ειχες,...αν και για να ειμαι ξεκαθαρος---σου απαντησαν ΥΠΕΒΟΛΙΚΑ εως ΑΜΦΙΒΟΛΑ γρήγορα......:hmmm:

Tonpir7
10-02-2011, 16:51
Εχω 26.000 Km ... το βιβλιαράκι του service το πήγα εχθες το πρωί στις 10 και κατα τη μια με πήραν τηλέφωνο οτι θα μου το καλύψει η ΒΜW... Σημερα με πηραν για να μου κλεισουν ραντεβου να πάω να την αντικαταστήσω... Ακριβώς όπως στα λέω...

MARK
10-02-2011, 17:01
Άντώνη όπως είπαμε και απο κοντά είσαι τυχερός που σου το κάλυψαν,αλλά κυρίως γιατί έγινε άμμεσα.Ωστόσο αυτό που είπες περί σοβαρής και αξιόπιστης εταιρίας,ξαναπέστο...;)

gsmaniac
10-02-2011, 17:06
Φιλαρακι,,,,

με ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙΣ,,,,:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

σου απάντησαν σε 3 ώρες απο Γερμανια????:Απορία::Απορία::hmmm::hmmm:

εγώ σε κάτι αντιστοιχο....οπως και ΠΟΛΛΟΙ αλλοι φίλοι μας,,,,,περιμένουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ,,,,για μια απαντηση.......:o:o:o


Τεσπα ΤΕΛΟΣ καλο ΟΛΑ καλά.......:)


αν θες-πες μας και ποσα χιλιομετρα ειχες,...αν και για να ειμαι ξεκαθαρος---σου απαντησαν ΥΠΕΒΟΛΙΚΑ εως ΑΜΦΙΒΟΛΑ γρήγορα......:hmmm:
αν δεν εισαι γκρινιαρης.......σου πανε ολα καλα:p:D

vasorfa
10-02-2011, 21:41
φιλε μου με τετοια τυχη.....εγω θα εγραφα και κανενα λοττο....

simple
10-02-2011, 21:55
Ερωτηση
Υπαρχει πιθανοτητα να βρω την πισω αναρτηση για το μοντελο 1200adv 07 ?
Στη BMW μου ειπαν 900 κατι euro (bmw) και για ohlins 1148 euro

:yz:yz:yz:yz:yz:yz

ThanDim
10-02-2011, 22:20
Ερωτηση
Υπαρχει πιθανοτητα να βρω την πισω αναρτηση για το μοντελο 1200adv 07 ?
Στη BMW μου ειπαν 900 κατι euro (bmw) και για ohlins 1148 euro

:yz:yz:yz:yz:yz:yz


Για ρώτα και για wilbers ( κατάστημα K-shock ).

simple
10-02-2011, 22:31
Ευχαριστω πολυ θα το κοιταξω

stavrouliasp
10-02-2011, 23:21
Πως φαίνεται ότι είσαι νέος στο forum...

evanslam
11-02-2011, 00:02
Του ξαδερφου ίδια περίπτωση ΚΑΡΜΠΟΝ με τη δική σου στο γερακα και χρειάστηκε 4-5 μέρες! Την ημέρα που πέρασα να την παραλάβω ο υπεύθυνος μου έδειξε ένα κουτί με άλλες 3 καινούριες αναρτήσεις για αντικατάσταση.

Αυτο που θέλω να επισημάνω πως η BMW μετα λύπης μου θα έπρεπε να προβεί σε ελεγχόμενη ανάκληση πολλών μοντέλων και κυρίως του 08 που έχουν βγει απο την εγγύηση σύμφωνα με τα παρα πολλά περιστατικά που εμφανίζονται!

Αυτο που με στεναχωρεί είναι πως αρκείται απλά στο όταν θα εμφανίζονται τα χαλασμενα περιστατικά μόνο τότε να τα αλλάζει, λες και μας κάνει και καμία χάρη δηλαδή!

paschalis
11-02-2011, 08:06
Αυτα που συμβαινουν με τα 08 ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!!
Τωρα λεμε και ευχαριστω που μας πουλησαν κορυφαια μηχανη με κινεζια αμορτισερ (και ποιος ξερει τι επεται)Νεύρα

mario
11-02-2011, 09:14
φιλε είσαι πολυ τυχερός μεσα στην ατυχία(ζημια)σου,ας είναι η τελευταία :)

Kimwnas
11-02-2011, 11:00
Ρε παιδιά... πραγματικά μερικές φορές δεν μπορώ να σας καταλάβω...
Ξέρουμε πλέον και "ξέρουνε" ότι μερικά περιφερειακά που έχουν βάλει επάνω σε μια μηχανή που πουλάνε ένα σκασμό λεφτά είναι για τον "φούτσο" και αργά ή γρήγορα θα βγάλουν πρόβλημα (και είναι τυχεροί που αυτό το πρόβλημα δεν οδήγησε σε δυσάρεστες καταστάσεις - για σκέψου να σου είχε "σκάσει" η ανάρτηση με χιλιόμετρα σε τίποτα στροφές...).
Σφυρίζουν αδιάφορα και περιμένουν να "διευθετήσουν" τα προβλήματα ανα περίπτωση παίζοντας το χαρτί της "καλής θέλησης" και εμείς αντί να τους παίρνουμε με τις ντομάτες διαλαλούμε τι φανταστικοί που είναι...
Ή για να το θέσω και αλλιώς...αν η Honda/Yamaha/Ducati κτλ κτλ έβγαζε ένα μοντέλο με τέτοια τιμή που εμφάνιζε τέτοιου είδους αστοχίες σε αυτή την συχνότητα, ξέρετε τι θα της "σέρνατε"?...

Τι να πώ, μάλλον εγώ πρέπει να είμαι ο περίεργος, δεν εξηγείται αλλιώς...

taksidiotis
11-02-2011, 13:01
εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο.
πες οτι την παιζει η αναρτηση η πισω.
υπαρχει αναρτηση ηλεκτρικη αλλης εταιρειας που να δουλευει με το κουμπι της esa?γενικα με το κυκλωμα της μηχανης?

η να πω και το αλλο.
υπαρχει τροπος καταργησης της esa και τοποθετησης σοβαρης αναρτησης πανω στην μηχανη?

vasorfa
11-02-2011, 13:12
εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο.
πες οτι την παιζει η αναρτηση η πισω.
υπαρχει αναρτηση ηλεκτρικη αλλης εταιρειας που να δουλευει με το κουμπι της esa?γενικα με το κυκλωμα της μηχανης?

η να πω και το αλλο.
υπαρχει τροπος καταργησης της esa και τοποθετησης σοβαρης αναρτησης πανω στην μηχανη?


αν Θες βγαζεις ενετελως την esa και βάζεις απλη:cool::cool:

ή

εναλλακτικα....για ρυθμιση και compatibility,,με το esa του gs....

πας εδω (http://www.wilbers.de/en/wesa/wesa.php)....:cool:

Tonpir7
15-02-2011, 17:10
Και για να κλεισω την ιστορια μου ... σήμερα παρεδωσα και μόλις παρέλαβα την μηχανή μου απο Βαγιανελλη με ολοκαινουργια αναρτηση ... Το κοστος των εργατικων 11 € !!!

Αυτο και αν ειναι Happy End :D:D:D:D:D

vasorfa
15-02-2011, 17:14
:sm8:Ωράιος!!

αλλα σαν πολλα δεν σου πηραν ρε φιλαρακι???:p:p:p:sm7::sm7::sm7:

moican
15-02-2011, 18:06
Αγιογδυτες!!!!!!!Νεύρα:D:sm7:

mario
15-02-2011, 22:01
φίλοι μου δυστυχώς και εγω επαθα την γνωστη πλεον βλάβη να χασει τα λάδια της η αναρτηση αλλα ευτυχώς σε κανα 2 μερες μπαινει καινούργια

paschalis
15-02-2011, 22:40
Ωραια!!
Να δωσετε ολοι ραντεβου σε αυτο το θεμα οταν ξανασυμβει η βλαβη εκτος εγγυησης...
Και να ειστε.... οπλισμενοι!!

Kimwnas
16-02-2011, 14:10
Ωραια!!
Να δωσετε ολοι ραντεβου σε αυτο το θεμα οταν ξανασυμβει η βλαβη εκτος εγγυησης...
Και να ειστε.... οπλισμενοι!!

Λογικά την ίδια ανάρτηση δεν ξαναβάζουν? Άρα να φανταστώ είναι θέμα χρόνου μέχρι να ξανασκάσει και αυτή την φορά εκτός εγγύησης για τους περισσότερους? Άρα όπως λέει κι ο Πασχάλης, για αρχίστε να οργανώνεστε οι έχοντες ESA... :D

Και για όσους πούνε για βελτιωμένο μοντέλο είδα και με την βελτίωση του press direct τα αποτελέσματα...

Άσχετο, γιατί τον τελευταίο καιρό κάνω στο μυαλό μου παραλληλισμούς που περιλαμβάνουν GS στο ρόλο καλλονής που στα "τρώει" με συνεργεία και αντιπροσωπείες στο ρόλο νταβατζή?.... Μάλλον δεν πάω καλά, το είπαμε... :sm7:

paschalis
16-02-2011, 14:56
Λογικά την ίδια ανάρτηση δεν ξαναβάζουν? Άρα να φανταστώ είναι θέμα χρόνου μέχρι να ξανασκάσει και αυτή την φορά εκτός εγγύησης για τους περισσότερους? Άρα όπως λέει κι ο Πασχάλης, για αρχίστε να οργανώνεστε οι έχοντες ESA... :D

Και για όσους πούνε για βελτιωμένο μοντέλο είδα και με την βελτίωση του press direct τα αποτελέσματα...

Άσχετο, γιατί τον τελευταίο καιρό κάνω στο μυαλό μου παραλληλισμούς που περιλαμβάνουν GS στο ρόλο καλλονής που στα "τρώει" με συνεργεία και αντιπροσωπείες στο ρόλο νταβατζή?.... Μάλλον δεν πάω καλά, το είπαμε... :sm7:

Λενε οτι βαζουν πλεον White power (ποια σειρα ομως δε λενε-ειναι επισκευαζομενη?)
Ας μας πουν οι εχοντες εμπειρια...

emmanouil
23-02-2011, 19:01
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός adventure του 08 και πριν απο ένα μήνα αντιμετώπισα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την διαρροή της πίσω ανάρτησης.Να σημειώσω ότι η εγγύηση είχε λήξει από τον Σεπτέμβριο του 2010.Μετά από επίσκεψη που έκανα σε εξουσιοδοτημέμο αντιπρόσωπο διαπίστωσα ότι δεν είχα ελπίδες να με καλύψει η εταιρία,αφου είδα με τα μάτια μου αρνητικές απαντήσεις σε άλλους που είχαν το ίδιο πρόβλημα.Η μηχανή μου είχε τότε 47000χλμ.΄
Έτσι αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου.
Πρώτη εταιρία που πήγα ήταν η κατασκευάστρια της συγκεκριμένης ανάρτησης.
Η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν αναλαμβάνουν την επισκευή της.
Δεύτερη επίσκεψη που έκανα ήταν ένα συνεργείο επισκευής αναρτήσεων κάπου στου Γκυζη.Οι τεχνικοί εκεί με ενημέρωσαν ότι είναι δυνατή η επισκευή.Μοναδικό πρόβλημα κατά την τοποθέτηση η ανάγνωση βλάβης από τον εγκέφαλο και η ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας....
Πήγα λοιπόν στο εξουσιοδοτημένο, αφαιρέθηκε η ανάρτηση,την πήρα αγκαλιά και την πήγα στου Γκύζη.Μετά από μία μέρα ξανατοποθετήθηκε στην μπέμπα μου μετά απο την επισκευή και το service.
Aυτή την στιγμή εχω κάνει 2000χλμ και η ανάρτηση λειτουργεί αψογα σε όλες της επιλογές του ESA.
Συνολικό κόστος 125€(επισκευή και αφαιροτοποθέτηση).
Αιτία της διαρροής η μη ύπαρξη καποιου καλυμματος για το πιστονι της ανάρτησης με αποτέλεσμα μικροπετραδάκια,αμμος και διαφορα αλλα να φθείρουν τα ελαστικά παρεμβάσματα(κυρίως τισ βροχερές μέρες).
Αυτά.........

Ακιs
23-02-2011, 19:11
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός adventure του 08 και πριν απο ένα μήνα αντιμετώπισα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την διαρροή της πίσω ανάρτησης.Να σημειώσω ότι η εγγύηση είχε λήξει από τον Σεπτέμβριο του 2010.Μετά από επίσκεψη που έκανα σε εξουσιοδοτημέμο αντιπρόσωπο διαπίστωσα ότι δεν είχα ελπίδες να με καλύψει η εταιρία,αφου είδα με τα μάτια μου αρνητικές απαντήσεις σε άλλους που είχαν το ίδιο πρόβλημα.Η μηχανή μου είχε τότε 47000χλμ.΄
Έτσι αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου.
Πρώτη εταιρία που πήγα ήταν η κατασκευάστρια της συγκεκριμένης ανάρτησης.
Η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν αναλαμβάνουν την επισκευή της.
Δεύτερη επίσκεψη που έκανα ήταν ένα συνεργείο επισκευής αναρτήσεων κάπου στου Γκυζη.Οι τεχνικοί εκεί με ενημέρωσαν ότι είναι δυνατή η επισκευή.Μοναδικό πρόβλημα κατά την τοποθέτηση η ανάγνωση βλάβης από τον εγκέφαλο και η ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας....
Πήγα λοιπόν στο εξουσιοδοτημένο, αφαιρέθηκε η ανάρτηση,την πήρα αγκαλιά και την πήγα στου Γκύζη.Μετά από μία μέρα ξανατοποθετήθηκε στην μπέμπα μου μετά απο την επισκευή και το service.
Aυτή την στιγμή εχω κάνει 2000χλμ και η ανάρτηση λειτουργεί αψογα σε όλες της επιλογές του ESA.
Συνολικό κόστος 125€(επισκευή και αφαιροτοποθέτηση).
Αιτία της διαρροής η μη ύπαρξη καποιου καλυμματος για το πιστονι της ανάρτησης με αποτέλεσμα μικροπετραδάκια,αμμος και διαφορα αλλα να φθείρουν τα ελαστικά παρεμβάσματα(κυρίως τισ βροχερές μέρες).
Αυτά.........
Ορθως σκεπτομενος,την γλυτωσες με την ελαχιστη της οικονομικης ζημιας που θα μπορουσες να υποστεις και μπραβο γι'αυτο.Αλλα εαν τελικα η παραπανω αιτια ειναι μονο ο λογος που συμβαινει αυτο,και οχι αστοχια υλικου η κατι αλλο,τοτε αυτο σημαινει οτι πρεπει να προστατευσουμε ολο το σωμα του αμορτισερ με οτιδηποτε υπαρχει στο εμποριο η φτιαχνοντας κατι απο μονοι μας [προστατευτικα φτερα,ελαστικα καλυματα,κτλ],για να παρατεινουμε οσο μπορουμε περισσοτερο την ζωη του....ας με διορθωσει καποιος αν η σκεψη ειναι λαθος καθοτι στα varadero δεν ειχα τετοιους προβληματισμους....:D:confused::confused:

teo71
23-02-2011, 19:27
Ορθως σκεπτομενος,την γλυτωσες με την ελαχιστη της οικονομικης ζημιας που θα μπορουσες να υποστεις και μπραβο γι'αυτο.Αλλα εαν τελικα η παραπανω αιτια ειναι μονο ο λογος που συμβαινει αυτο,και οχι αστοχια υλικου η κατι αλλο,τοτε αυτο σημαινει οτι πρεπει να προστατευσουμε ολο το σωμα του αμορτισερ με οτιδηποτε υπαρχει στο εμποριο η φτιαχνοντας κατι απο μονοι μας [προστατευτικα φτερα,ελαστικα καλυματα,κτλ],για να παρατεινουμε οσο μπορουμε περισσοτερο την ζωη του....ας με διορθωσει καποιος αν η σκεψη ειναι λαθος καθοτι στα varadero δεν ειχα τετοιους προβληματισμους....:D:confused::confused:


Εσύ έχεις 2 χρόνια εγγύηση ακόμη..
Γιατί σκας???;)

Αφού περάσουν σκέφτεσαι τι να κάνεις για να προστατεύσεις την ανάρτηση.....:)

Ακιs
23-02-2011, 19:36
Εσύ έχεις 2 χρόνια εγγύηση ακόμη..
Γιατί σκας???;)

Αφού περάσουν σκέφτεσαι τι να κάνεις για να προστατεύσεις την ανάρτηση.....:)
Δεν σκαω καθολου προς το παρον θοδωρη...αλλα για να μην σκασω μετα ρωταω καθοτι...''των φρονιμων τα παιδια,πριν πεινασουν μαγειρευουν''...;)

teo71
23-02-2011, 19:56
Δεν σκαω καθολου προς το παρον θοδωρη...αλλα για να μην σκασω μετα ρωταω καθοτι...''των φρονιμων τα παιδια,πριν πεινασουν μαγειρευουν''...;)


Θα έχει μουχλιάσει το φαγητό σε 2 χρόνια.....:sm7::sm7::sm7:

REK
23-02-2011, 21:12
αυτο που θα πώ το έχω αναφαίρει ξανα στο παρελθόν ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ και δεν έχω τετοια θεματα.
παρόλαυτα, χαίρομαι που τα θέματα των φίλων λύνονται γρήγορα & οικονομικά(κυρίως);)

siraxanz
23-02-2011, 21:30
Ανακαιφαλαιώνοντας, έχω βρει μιά ολινς μεταχειρισμένη στο ebay να την πάρω

πουλάει σετ μπρος πίσω ο τύπος και έχει και ελατήριο αναβαθμισμένο για τα κιλα μου:sm7:, ξεχνάω τις πολυτέλειες όμως ε???
Αλλά τπτ άλλο?? θα δείχνει βλάβη η στο σερβις καταργούν την ESA και από το softwear?

frits
23-02-2011, 23:55
Κρύψτε το post μην το δει ο GeorgeP..:sm7:

vtheo
24-02-2011, 10:02
Παιδιά δεν βγάζει πρόβλημα το ESA δηλαδή ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ανάρτησης.Σκάει η τσιμούχα της ανάρτησης και δακρύζει λάδι γι αυτό και ο φίλος παραπάνω αναφέρει ότι την επισκεύασε ότι δηλαδή παθαίνει οποιοδήποτε αμορτισέρ (με ESA ή μη).Προχθές είδα ένα GS 1150 ενός φίλου με 45.000 χλμ και το πίσω αμορτισέρ του ήταν μες το λάδι,τι πάει να πει αυτό δηλαδη ότι τα 1150 δεν έχουν καλές αναρτήσεις;

Για όσους ενδιαφέρονται πάντως μία πάρα πολύ καλή λύση για αντικατάσταση ανάρτησης είναι η wilbers (http://www.wilbers.de/en/wesa/wesa.php) η μόνη εταιρεία που αλλάζει το αμορτισέρ με νέο δικό της στο ύψος και στα κιλά του αναβάτη και κρατάει τον ηλεκτρονικό μηχανισμό της εργοστασιακής ανάρτησης και οι ρυθμίσεις του νέου αμορτισέρ γίνονται όπως παλια ηλεκτρονικά από το κουμπί ESA.To νέο αμορτισέρ είναι πλέον επισκευάσιμο και όχι κλειστού τύπου όπως τα μαμά και σου δίνουν 5 χρόνια εγγύηση.Το κόστος τους είναι 1100 ευρώ για αλλαγή μπρος - πίσω αμορτισέρ.

taksidiotis
24-02-2011, 10:23
Παιδιά δεν βγάζει πρόβλημα το ESA δηλαδή ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ανάρτησης.Σκάει η τσιμούχα της ανάρτησης και δακρύζει λάδι γι αυτό και ο φίλος παραπάνω αναφέρει ότι την επισκεύασε ότι δηλαδή παθαίνει οποιοδήποτε αμορτισέρ (με ESA ή μη).Προχθές είδα ένα GS 1150 ενός φίλου με 45.000 χλμ και το πίσω αμορτισέρ του ήταν μες το λάδι,τι πάει να πει αυτό δηλαδη ότι τα 1150 δεν έχουν καλές αναρτήσεις;

Για όσους ενδιαφέρονται πάντως μία πάρα πολύ καλή λύση για αντικατάσταση ανάρτησης είναι η wilbers (http://www.wilbers.de/en/wesa/wesa.php) η μόνη εταιρεία που αλλάζει το αμορτισέρ με νέο δικό της στο ύψος και στα κιλά του αναβάτη και κρατάει τον ηλεκτρονικό μηχανισμό της εργοστασιακής ανάρτησης και οι ρυθμίσεις του νέου αμορτισέρ γίνονται όπως παλια ηλεκτρονικά από το κουμπί ESA.To νέο αμορτισέρ είναι πλέον επισκευάσιμο και όχι κλειστού τύπου όπως τα μαμά και σου δίνουν 5 χρόνια εγγύηση.Το κόστος τους είναι 1100 ευρώ για αλλαγή μπρος - πίσω αμορτισέρ.
πολυ καλη τιμη και για τις 2 αναρτησεις.
απο αξιοπιστια τι λεει?και στην πραξη?

mario
24-02-2011, 10:23
Παιδιά δεν βγάζει πρόβλημα το ESA δηλαδή ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ανάρτησης.Σκάει η τσιμούχα της ανάρτησης και δακρύζει λάδι γι αυτό και ο φίλος παραπάνω αναφέρει ότι την επισκεύασε ότι δηλαδή παθαίνει οποιοδήποτε αμορτισέρ (με ESA ή μη).Προχθές είδα ένα GS 1150 ενός φίλου με 45.000 χλμ και το πίσω αμορτισέρ του ήταν μες το λάδι,τι πάει να πει αυτό δηλαδη ότι τα 1150 δεν έχουν καλές αναρτήσεις;

Για όσους ενδιαφέρονται πάντως μία πάρα πολύ καλή λύση για αντικατάσταση ανάρτησης είναι η wilbers (http://www.wilbers.de/en/wesa/wesa.php) η μόνη εταιρεία που αλλάζει το αμορτισέρ με νέο δικό της στο ύψος και στα κιλά του αναβάτη και κρατάει τον ηλεκτρονικό μηχανισμό της εργοστασιακής ανάρτησης και οι ρυθμίσεις του νέου αμορτισέρ γίνονται όπως παλια ηλεκτρονικά από το κουμπί ESA.To νέο αμορτισέρ είναι πλέον επισκευάσιμο και όχι κλειστού τύπου όπως τα μαμά και σου δίνουν 5 χρόνια εγγύηση.Το κόστος τους είναι 1100 ευρώ για αλλαγή μπρος - πίσω αμορτισέρ.


:sm8:

siraxanz
24-02-2011, 19:18
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

αντιγραμμένος από το σαιτ της εταιρίας


R 1200 GS with ESA suspension, year of construction: 2004-2010 standard ride hight
Front suspension unit630-0726-00-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-0726-00-WESA€ 479,00

R1200 GS with ESA suspension, year of construction: 2004> for lowering to 35 mm
Front suspension unit630-0726-01-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-0726-01-WESA€ 479,00

R 1200 GS with ESA suspension, year of construction: 2004> for lowering to 65 mm
Front suspension unit630-0726-02-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-0726-02-WESA€ 479,00

R 1200 GS with WP with ESA suspension, year of construction: 2011> standard ride hight
Front suspension unit630-1009-00-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-1009-00-WESA€ 479,00

R 1200 GS with ESA suspension, year of construction: 2011> for lowering to 35 mm
Front suspension unit630-1009-01-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-1009-01-WESA€ 479,00

R 1200 GS with WP with ESA suspension, year of construction: 2011> for lowering to 65 mm
Front suspension unit630-1009-02-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-1009-02-WESA€ 479,00

R 1200 GS Adventure with ESA suspension, year of construction: 2006-2010 standard ride hight
Front suspension unit630-0810-00-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-0810-00-WESA€ 479,00

R 1200 GS Adventure with ESA suspension, year of construction: 2006> for lowering to 50 mm
Front suspension unit630-0810-01-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-0810-01-WESA€ 479,00

R 1200 GS Adventure with ESA suspension, year of construction: 2006> for lowering to 80 mm
Front suspension unit630-0810-02-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-0810-02-WESA€ 479,00

R 1200 RT with ESA II suspension, year of construction: 2010> standard ride hight
Front suspension unit630-1000-00-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-1000-00-WESA€ 479,00

R 1200 RT with ESA II suspension, year of construction: 2010> for lowering to 40 mm
Front suspension unit630-1000-01-WESA€ 449,00
Rear suspension unit640-1000-01-WESA€ 479,00

Coupling respectively rebuild Wilbers and WESA/WP to "WESA" front and rear
€ 160,00Removal and intallation in factory Nordhorn front and read shock € 149,00


Σημαντικό είναι ότι χαμηλώνει την μηχανή στο gs εως 65 χιλιοστά
και στο gs adv εως 80 χιλιοστα, επίσης στο RT 1200 χαμηλώνει εως 40 χιλ
Το νεο ελατήριο ειναι custom made σύμφωνα με το βάρος του αναβάτη και δεν
επηρεάζεται η ικανότητα φορτίου στην μοτοσικλέτα!


Ωραία πράγματα :)





Ας όψετε το ΔΝΤ, μάλλον δεν θα εγκρλινει την συγκεκριμένη δαπάνη! :)

vtheo
25-02-2011, 09:51
πολυ καλη τιμη και για τις 2 αναρτησεις.
απο αξιοπιστια τι λεει?και στην πραξη?

Κατ'αρχήν να σου ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω βάλει wilbers (ακόμα,γιατί προς τα κει κλίνω). Έχω κάνει 75.000 χλμ(R1200GSA 08) και πλησιάζει η ώρα της αντικατάστασης αναρτήσεων.

Όσον αφορά την αξιοπιστία φίλε, νομίζω ότι το 5 χρόνια εγγύηση τα λέει όλα + το ότι το αμορτισέρ πλέον θα είναι επισκευάσιμο.Σχετικά με τη συμπεριφορά έχω διαβάσει απόψεις αναβατών που γράφουν στο advrider.com και τα έχουν βάλει σε μοτοσυκλέτες.Όλων οι εντυπώσεις είναι πολύ καλύτερες από τις εργοστασιακές.Σε ερώτηση μου με email προς την wilbers στην Γερμανία με παρέπεμψαν στον εδώ αντιπρόσωπο τους που είναι στην Θεσσαλονίκη.Με τον οποίο μίλησα τηλεφωνικά και μου είπε το σχετικό κόστος που ανέφερα παραπάνω + το οτι για να βάλω τις αναρτήσεις θα πρέπει πρώτα να τις παραγγείλει από Γερμανία βάση κιλών,ύψους και χρήσης της μοτό που θέλω να κάνω.Αυτός μετά την παραγγελία τις παραλαμβάνει σε περίπου 15 μέρες και το τελικό στάδιο είναι να του στείλεις τις αναρτήσεις σου για να σου αφαιρέσει τον ηλεκτρονικό μηχανισμό (ESA) και να τον προσαρμόσει στις wilbers νέες αναρτήσεις.

Για κάποιον που θέλει να κρατήσει το ESA θεωρώ ότι αυτή η λύση είναι μονόδρομος γιατί θα σου κοστίσει 1100 ευρώ.Ενώ π.χ η WP η ηλεκτρονική κοστίζει 2.300 ευρώ με δικό της ηλεκτρονικό μηχανισμό που δεν συνδέεται στο υπάρχον κύκλωμα ,θα βάλεις δήλαδη στη μηχανή σου ένα ανεξάρτητο χειριστήριο(δες φωτό)

http://img594.imageshack.us/img594/6200/wpbmw.jpg (http://img594.imageshack.us/i/wpbmw.jpg/)

το περίεργο είναι ότι το R1200GS μοντέλο 2010 φοράει ESA ανάρτηση WP, αλλά η διάθεση πρέπει να γίνεται μόνο από το δίκτυο BMW,γιατί όταν ρώτησα στην εδώ WP εταιρεία για ηλεκτρονική ανάρτηση, μου παρουσίασαν μόνο αυτή που σας περιέγραψα πιο πάνω.

Απ' οτι καταλαβαίνεται οι λύσεις έχουν να κάνουν αναλόγως το πορτοφόλι του καθενός.

evanslam
25-02-2011, 10:54
Παιδιά δεν βγάζει πρόβλημα το ESA δηλαδή ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ανάρτησης.Σκάει η τσιμούχα της ανάρτησης και δακρύζει λάδι γι αυτό και ο φίλος παραπάνω αναφέρει ότι την επισκεύασε ότι δηλαδή παθαίνει οποιοδήποτε αμορτισέρ (με ESA ή μη).Προχθές είδα ένα GS 1150 ενός φίλου με 45.000 χλμ και το πίσω αμορτισέρ του ήταν μες το λάδι,τι πάει να πει αυτό δηλαδη ότι τα 1150 δεν έχουν καλές αναρτήσεις;

Για όσους ενδιαφέρονται πάντως μία πάρα πολύ καλή λύση για αντικατάσταση ανάρτησης είναι η wilbers (http://www.wilbers.de/en/wesa/wesa.php) η μόνη εταιρεία που αλλάζει το αμορτισέρ με νέο δικό της στο ύψος και στα κιλά του αναβάτη και κρατάει τον ηλεκτρονικό μηχανισμό της εργοστασιακής ανάρτησης και οι ρυθμίσεις του νέου αμορτισέρ γίνονται όπως παλια ηλεκτρονικά από το κουμπί ESA.To νέο αμορτισέρ είναι πλέον επισκευάσιμο και όχι κλειστού τύπου όπως τα μαμά και σου δίνουν 5 χρόνια εγγύηση.Το κόστος τους είναι 1100 ευρώ για αλλαγή μπρος - πίσω αμορτισέρ.

Η πιο σωστή και αξιόπιστη λύση γι' αυτούς που πρέπει να αντικαταστήσουν την ανάρτηση τους!
Μονόδρομος η επιλογή τους απο όλες τις απόψεις!

BOXER
25-02-2011, 19:45
Ορθως σκεπτομενος,την γλυτωσες με την ελαχιστη της οικονομικης ζημιας που θα μπορουσες να υποστεις και μπραβο γι'αυτο.Αλλα εαν τελικα η παραπανω αιτια ειναι μονο ο λογος που συμβαινει αυτο,και οχι αστοχια υλικου η κατι αλλο,τοτε αυτο σημαινει οτι πρεπει να προστατευσουμε ολο το σωμα του αμορτισερ με οτιδηποτε υπαρχει στο εμποριο η φτιαχνοντας κατι απο μονοι μας [προστατευτικα φτερα,ελαστικα καλυματα,κτλ],για να παρατεινουμε οσο μπορουμε περισσοτερο την ζωη του....ας με διορθωσει καποιος αν η σκεψη ειναι λαθος καθοτι στα varadero δεν ειχα τετοιους προβληματισμους....:D:confused::confused:

Οποιοδηποτε καλυμα δεν αφηνει την υγρασια/νερο να εξατμιστει, μην το βαλετε καν. Θα σκουριασουν τα παντα και παρα παρα πολυ γρηγορα!!!
Οτιδηποτε αλλο, ναι!

dive_nparaskevopoulos
04-03-2011, 18:38
Σήμερα είχα και εγώ την πρώτη μου εμπειρία. Λάδια στην πίσω ανάρτηση πήγα στο συνεργείο όπου και πήρα την μηχανή και μου είπαν 8α γίνει αντικατάσταση τα χιλ. είναι κάτω από 9000. Μπορεί κάποιος να μου πει που οφείλεται αυτό?????:hmmm::hmmm:

vasorfa
04-03-2011, 18:48
Σήμερα είχα και εγώ την πρώτη μου εμπειρία. Λάδια στην πίσω ανάρτηση πήγα στο συνεργείο όπου και πήρα την μηχανή και μου είπαν 8α γίνει αντικατάσταση τα χιλ. είναι κάτω από 9000. Μπορεί κάποιος να μου πει που οφείλεται αυτό?????:hmmm::hmmm:


Καθαρά θέμα τύχης ή ΑΤΥΧΙΑΣ.....φιλε μου,....:(:(

αφου σου ειπαν για αντικατασταση ολα καλως!!!:D:D

γιατι εχουμε ακουσει πολλες παπαρες τωρα τελευταια.......:rolleyes::rolleyes:ειτε απο συνεργεια <<επισημα>> ειτε απο την ιδια την Bmw ελλας...:(:rolleyes::cool:

dive_nparaskevopoulos
04-03-2011, 18:54
Δηλαδή δεν είναι θέμα κιλών η κάτι τέτοιο!!!!!!!!!!!!!!:rolleyes:

dive_nparaskevopoulos
04-03-2011, 19:01
Επίσης δεν γνωρίζω αν τοποθετηθεί η ίδια η κάποια άλλη ανάρτηση ποιο νέου τύπου.
Που να μη βγάλει πρόβλημα μέσα στα 10.000 χιλ ???
:confused::confused::confused::confused:

vasorfa
04-03-2011, 19:01
Δηλαδή δεν είναι θέμα κιλών η κάτι τέτοιο!!!!!!!!!!!!!!:rolleyes:


ειναι καθαρο θεμα,,,,,ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ....(και οχι της αναρτησης,,,,) απλα...<<πεταγονται πετραδακια....και σκίζουν την τσιμουχα.....


ειναι απλα μην σου κατσει....:cool:

paschalis
05-03-2011, 06:47
Επίσης δεν γνωρίζω αν τοποθετηθεί η ίδια η κάποια άλλη ανάρτηση ποιο νέου τύπου.
Που να μη βγάλει πρόβλημα μέσα στα 10.000 χιλ ???
:confused::confused::confused::confused:


Απο οτο ακουγεται τοποθετουν αναρτηση της White Power ενω αυτη που ειχες ειναι της Ιαπωνικης Showa..

dive_nparaskevopoulos
05-03-2011, 12:11
Πως μπορώ εγώ να καταλάβω τη θα μου βάλουν (White Power η Showa). Μπορείς να μου δώσεις κάποιες λεπτομέρειες??????????:rolleyes::rolleyes::confused::confused:

mario
05-03-2011, 16:33
παιδες η αναρτηση μου ήρθε και τοποθετηθηκε εχτες ειναι της showa αλλα αλλος κωδικος (εγινε εισαγωγη μετα της 16/2 μεχρι και τότε εβαζαν την ίδια αναρτηση με ενδεχώμενο να ξαναβγαλει πρόβλημα) ακομα και εξ'οψεως έχει ορατές αλλαγες η καινούργια με την παλιά

vasorfa
05-03-2011, 21:59
παιδες η αναρτηση μου ήρθε και τοποθετηθηκε εχτες ειναι της showa αλλα αλλος κωδικος (εγινε εισαγωγη μετα της 16/2 μεχρι και τότε εβαζαν την ίδια αναρτηση με ενδεχώμενο να ξαναβγαλει πρόβλημα) ακομα και εξ'οψεως έχει ορατές αλλαγες η καινούργια με την παλιά



:sm7::sm7::sm7::p:p:p:p:p

Kοιτα μην την ΞΑΝΑΧΑΛΑΣΕΙΣ:p:p:p:pΠαλιοπαιδο......:D:D:D

GeorgeP
08-03-2011, 21:57
παιδες η αναρτηση μου ήρθε και τοποθετηθηκε εχτες ειναι της showa αλλα αλλος κωδικος (εγινε εισαγωγη μετα της 16/2 μεχρι και τότε εβαζαν την ίδια αναρτηση με ενδεχώμενο να ξαναβγαλει πρόβλημα) ακομα και εξ'οψεως έχει ορατές αλλαγες η καινούργια με την παλιά

Αλλο παλι και τουτο!!!!!!!!!
Showa σε BMW GS!!!!!!!!!!!!!! και μαλιστα σαν βελτιωμενο ανταλλακτικο εναντι του ''μαμα'' made in EEC!!!
Το επομενο αραγε πιο θα ειναι???:D

Τελικα σιγα-σιγα θα γινει unstoppable!!:sm7:

teo71
08-03-2011, 23:42
Αλλο παλι και τουτο!!!!!!!!!
Showa σε BMW GS!!!!!!!!!!!!!! και μαλιστα σαν βελτιωμενο ανταλλακτικο εναντι του ''μαμα'' made in EEC!!!
Το επομενο αραγε πιο θα ειναι???:D

Τελικα σιγα-σιγα θα γινει unstoppable!!:sm7:


Σταμάτα ρε κακέ....

Έβαλε Showa, για κανά 2 χρόνια, έβγαλε τα 1000 προβλήματα, και τελικά το γύρισε σε WP, (Αυστριακές δεν είναι αυτές), για να ησυχάσει το κεφάλι της...

Και το δικό μας...

Ακιs
09-03-2011, 00:29
Showa φορανε και τα varadero.......αλλα ποτε δεν ''εσκασε'' κανενα.....τυχαιο?:D:D

GeorgeP
09-03-2011, 11:25
Showa φορανε και τα varadero.......αλλα ποτε δεν ''εσκασε'' κανενα.....τυχαιο?:D:D

Καλα, μην ορκιζεσαι κι εσυ!!!!!!!!;)

gsmaniac
09-03-2011, 12:52
Καλα, μην ορκιζεσαι κι εσυ!!!!!!!!;)

Για λέγε......:rolleyes:

dive_nparaskevopoulos
09-03-2011, 13:28
Απ` ότι έμαθα από το συνεργείο όπου πάω την καλή μου ότι το αμορτισέρ δεν θα είναι showa αλλά White Power. Έχουν σταματήσει να βάζουν showa.Και εγώ α-ναμένω την καινούργια πίσω ανάρτηση :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

paschalis
10-03-2011, 00:25
Σταμάτα ρε κακέ....

Έβαλε Showa, για κανά 2 χρόνια, έβγαλε τα 1000 προβλήματα, και τελικά το γύρισε σε WP, (Αυστριακές δεν είναι αυτές), για να ησυχάσει το κεφάλι της...

Και το δικό μας...

Eτσι ακριβως!Μονο που απο τα μεσα του 2006 εως και το 2010 δεν ειναι μονο 2 χρονια..

Η WHITE POWER ηταν Ολλανδικη.
Αλλα τωρα πλεον εχει εξαγοραστει απο τη bmw οποτε ειναι..global:)

paschalis
10-03-2011, 00:27
Showa φορανε και τα varadero.......αλλα ποτε δεν ''εσκασε'' κανενα.....τυχαιο?:D:D

που να σκασει?
στον καφε?
Η στην Εθνικη με βαρυ αλλα συγκεκριμενο φορτιο και μικρες διαδρομες?

Ακιs
10-03-2011, 02:01
που να σκασει?
στον καφε?
Η στην Εθνικη με βαρυ αλλα συγκεκριμενο φορτιο και μικρες διαδρομες?
Τι θελεις να πεις?Οτι στα gs το πισω αμορτισερ ''σκαει'' μονο απο χρηση στο χωμα?:hmmm:

paschalis
10-03-2011, 07:58
Τι θελεις να πεις?Οτι στα gs το πισω αμορτισερ ''σκαει'' μονο απο χρηση στο χωμα?:hmmm:

Οχι.
Απλα σκαει μονο στα adventure και μαλιστα μονο σε αυτα που εχουν esa.
Που απλα σημαινει οτι οι μεγαλες διαδρομες της αναρτησης παιζουν ρολο στο οτι σκαει -αλλιως θα εσκαγε και στα απλα 1200-.
Και επισης σημαινει οτι αν εισαι καλος στα ηλεκτρικα οπως οι γιαπωνεζοι δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να τα συνδυασεις και με μια αναρτηση.
Σκεψου επισης ποσοι χρηστες esa σε αdventure μπορει να καταπονησαν την αναρτηση αθελα τους με τις οριακες ρυθμισεις που επελεξαν απλα δοκιμαζοντας το συστημα.

Σε ενα πισω αμορτισερ με πολυ μικροτερες διαδρομες και μηδεν ρυθμισεις εξαιρουμενου του ελατηριου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν τα συνδυασεις μαλιστα και με ενα καφεδακι:) :) :)

GeorgeP
10-03-2011, 10:05
Για λέγε......:rolleyes:

Mου ''απαγορευουν'' να μιλαω για το Βαραντερο σε αυτον εδω τον αχυρωνα!!! εφραζουν εντονη δυσφορια.......ισως γιατι δεν το αντεχουν!!!;)

GeorgeP
10-03-2011, 10:24
Οχι.
Απλα σκαει μονο στα adventure και μαλιστα μονο σε αυτα που εχουν esa.

Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........


Που απλα σημαινει οτι οι μεγαλες διαδρομες της αναρτησης παιζουν ρολο στο οτι σκαει -αλλιως θα εσκαγε και στα απλα 1200-.

Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!
Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!


Και επισης σημαινει οτι αν εισαι καλος στα ηλεκτρικα οπως οι γιαπωνεζοι δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να τα συνδυασεις και με μια αναρτηση.-.
Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!


Σκεψου επισης ποσοι χρηστες esa σε αdventure μπορει να καταπονησαν την αναρτηση αθελα τους με τις οριακες ρυθμισεις που επελεξαν απλα δοκιμαζοντας το συστημα..-.
Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.


Σε ενα πισω αμορτισερ με πολυ μικροτερες διαδρομες και μηδεν ρυθμισεις εξαιρουμενου του ελατηριου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν τα συνδυασεις μαλιστα και με ενα καφεδακι:) :) :)

Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!
Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο!

Ακιs
10-03-2011, 11:30
Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........



Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!
Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!


Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!


Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.

Mε προλαβες......;)

Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!
Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο!
Με ξαναπρολαβες....:D;)

paschalis
10-03-2011, 16:54
[QUOTE=GeorgeP;334262]Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........

ετσι ειναι !!


Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!

και γιατι σκανε μονο στα adventure και οχι στα απλα ξερει καποιος να μας πει??


Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!



Οκ..

Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!



και η ΒΜW που την προσφερε απλοχερα ειδαμε...


Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.



Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!

ετσι...


Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!

teo71
10-03-2011, 17:46
Οχι.
Απλα σκαει μονο στα adventure και μαλιστα μονο σε αυτα που εχουν esa.
Που απλα σημαινει οτι οι μεγαλες διαδρομες της αναρτησης παιζουν ρολο στο οτι σκαει -αλλιως θα εσκαγε και στα απλα 1200-.
Και επισης σημαινει οτι αν εισαι καλος στα ηλεκτρικα οπως οι γιαπωνεζοι δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να τα συνδυασεις και με μια αναρτηση.
Σκεψου επισης ποσοι χρηστες esa σε αdventure μπορει να καταπονησαν την αναρτηση αθελα τους με τις οριακες ρυθμισεις που επελεξαν απλα δοκιμαζοντας το συστημα.

Σε ενα πισω αμορτισερ με πολυ μικροτερες διαδρομες και μηδεν ρυθμισεις εξαιρουμενου του ελατηριου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν τα συνδυασεις μαλιστα και με ενα καφεδακι:) :) :)


Έχω το απλό GS και μου έσκασε η ανάρτηση στα 60.000 χλμ.
Χωρίς να έχω πάει χώμα...
Χώρις να παίζω με το ESA...
Το μόνο που έκανα, ήταν να βάζω τα 2 κρανάκια, όταν έβαζα συνεπιβάτη και να βάζω το NORM από το COMF όταν έβγαινα από την πόλη...;)

evanslam
10-03-2011, 19:07
[QUOTE=GeorgeP;334262]Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........

ετσι ειναι !!

Ελπίζω να μην σε στεναχωρήσω φίλε Πασχάλη αλλά καθόλου έτσι δεν είναι.
Το σύστημα ESA (ηλεκτρικονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση) δεν ευθύνεται για τη ζημιά για την οποία αναφερόμαστε σε αυτό το thread δηλαδή την καταστροφή της τσιμούχας του αμορτισέρ και κατα συνέπεια την διαροή του λαδιού! Προφανώς όπως είπαν και κάποιοι παραπάνω η ζημιά οφείλεται είτε σε αστοχία υλικού (τσιμούχα ή αν θέλετε και ολόκληρου του αμορτισερ εφόσον όλα είναι φιξ και δεν επισκευάζεται) είτε σε συνεχή χτυπήματα απο πετραδάκια ή και πέτρες κόντα στη τσιμούχα με αποτέλεσμα να αρχίσει η διαρροή! Κατα την άποψη μου και στις 2 περιπτώσεις το λάθος βαρύνει την BMW. Στην μεν πρώτη είναι προφανές η ευθύνη της αλλά και στη δεύτερη είναι υπόλογη για το γεγονός της έλλειψης επαρκούς προστασίας του αμορτισέρ και του ελατηρίου απο τον πίσω τροχό!


Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!

και γιατι σκανε μονο στα adventure και οχι στα απλα ξερει καποιος να μας πει??

Δεν σκάνε μόνο στα Adventure αλλά και στα απλά GS. Αξίζει να σημειωθεί οτι στο παρον thread έχουν αναφερθεί αρκετές περιπτώσεις απο απλά GS μια απο αυτές και του εξάδελφού μου. Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει σίγουρα με την μεγαλύτερη διαδρομή και τα παραπανίσια κιλά του adventure αλλά η τσιμούχα του αμορτισερ!

Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!



Οκ..

Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!



και η ΒΜW που την προσφερε απλοχερα ειδαμε...


Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.



Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!

ετσι...


Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!

;);)

allen
10-03-2011, 19:19
βρε παιδια ,για ενα τσιμουχακι κανετε ετσι!:)
η αναρτηση βγαινει με 2 βιδες , δεν χρειαζεται να λυθει ολο το μοτο
πχ varadero !:rolleyes:
βγαζουμε λοιπον αναρτηση ! στελνουμε εκει που πρεπει ,την φτιαχνουν,
και την τοποθετουμε !
και εγω την εχω αλλαξει στην εγγυηση ! τι να κανουμε τωρα?

GeorgeP
10-03-2011, 19:41
...........................................................
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!

Μαυρο βιδακι χαμηλα στο σωμα του αμορτισερ αο την δεξια του πλευρα οπως καθεσαι!!! 3,5 στροφες απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια.
Φωτο δεν μπορω να βαλω διοτι ''θα μου την πεσουν'' οι συναδελφοι οτι μιλαω για το Βαραντερο σε ξενο αχυρωνα!;)

GeorgeP
10-03-2011, 19:46
βρε παιδια ,για ενα τσιμουχακι κανετε ετσι!:)
η αναρτηση βγαινει με 2 βιδες , δεν χρειαζεται να λυθει ολο το μοτο
πχ varadero !:rolleyes:
βγαζουμε λοιπον αναρτηση ! στελνουμε εκει που πρεπει ,την φτιαχνουν,
και την τοποθετουμε !
και εγω την εχω αλλαξει στην εγγυηση ! τι να κανουμε τωρα?

Αν εννοεις το Βαραντερο (παλι σε αυτον τον αχυρωνα?) το αμορτισερ του δεν ειναι επισκευασιμο! Εχω αναλυσει το πως και το γιατι σε αλλο νημα!!!
Δια του λογου το αληθες παιρνεις τον Τασουλη τηλεφωνο (αντιπροσωπο της white Power) o οποιος επισκευαζει αμορτισερ τα τελευταια 20 χρονια να στο πει ο ιδιος!! Εμπορος ειναι και λεφτα θελει να παρει, δεν θα σου λεει ψεματα οταν σου επαληθευσει τα παραπανω!!

paschalis
10-03-2011, 19:47
Ηδη ανοιξε νεο θεμα με σκασμενη αναρτηση ESA σε απλο gs απο το φιλο Δημητρη 1974.
Δε μιλαμε παντως για ενα απλο τσιμουχακι γιατι απο οτι λετε το αμορτισερ με συστημα ΕSA ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ.
Ο φιλος ακριβως απο πανω λεει οτο επισκευαζεται...
Τι ισχυει τελικα?

1974
10-03-2011, 19:49
Ηδη ανοιξε νεο θεμα με σκασμενη αναρτηση ESA σε απλο gs απο το φιλο Δημητρη 1974.
Δε μιλαμε παντως για ενα απλο τσιμουχακι γιατι απο οτι λετε το αμορτισερ με συστημα ΕSA ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ.
Ο φιλος ακριβως απο πανω λεει οτο επισκευαζεται...
Τι ισχυει τελικα?
ισχυει αλαγη esa!!!!!! και δεν επισκευαζεται!!!!!!Νεύρα

paschalis
10-03-2011, 19:50
Μαυρο βιδακι χαμηλα στο σωμα του αμορτισερ αο την δεξια του πλευρα οπως καθεσαι!!! 3,5 στροφες απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια.
Φωτο δεν μπορω να βαλω διοτι ''θα μου την πεσουν'' οι συναδελφοι οτι μιλαω για το Βαραντερο σε ξενο αχυρωνα!;)

Αμα το βρω ποτε θα το βαλω εγω φωτογραφια!
Σε τι μοντελο να ψαξω?
Γιατι δεν εννοεις ολα τα ΒΑΡΑ φυσικα!

teo71
10-03-2011, 19:51
Ηδη ανοιξε νεο θεμα με σκασμενη αναρτηση ESA σε απλο gs απο το φιλο Δημητρη 1974.
Δε μιλαμε παντως για ενα απλο τσιμουχακι γιατι απο οτι λετε το αμορτισερ με συστημα ΕSA ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ.
Ο φιλος ακριβως απο πανω λεει οτο επισκευαζεται...
Τι ισχυει τελικα?


Δεν λέει ότι επισκευάζεται..

Λέει ότι τη βγάζεις εύκολα και την αντικαθιστάς...;)

paschalis
10-03-2011, 19:57
βρε παιδια ,για ενα τσιμουχακι κανετε ετσι!:)
η αναρτηση βγαινει με 2 βιδες , δεν χρειαζεται να λυθει ολο το μοτο
πχ varadero !:rolleyes:
βγαζουμε λοιπον αναρτηση ! στελνουμε εκει που πρεπει ,την φτιαχνουν,
και την τοποθετουμε !
και εγω την εχω αλλαξει στην εγγυηση ! τι να κανουμε τωρα?

ΘΟΔΩΡΗ ΕΔΩ ΤΙ ΛΕΕΙ?

paschalis
10-03-2011, 19:58
Έχω το απλό GS και μου έσκασε η ανάρτηση στα 60.000 χλμ.
Χωρίς να έχω πάει χώμα...
Χώρις να παίζω με το ESA...
Το μόνο που έκανα, ήταν να βάζω τα 2 κρανάκια, όταν έβαζα συνεπιβάτη και να βάζω το NORM από το COMF όταν έβγαινα από την πόλη...;)

αυτο το λες τωρα που περασες τα 100.000?
Βρε βγαλτε τους στη φορα:)

teo71
10-03-2011, 20:00
ΘΟΔΩΡΗ ΕΔΩ ΤΙ ΛΕΕΙ?

Ξέρω τι λέει...

Απλά ο Allen αν θυμάμαι καλά, άλλαξε την αναρτησή του, εντός εγγύησης..

Δεν την επισκεύασε...:)

teo71
10-03-2011, 20:01
Κοίτα εδώ... (http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-25/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%92%CE%9B%CE%97%CE%9C%CE%91-%CE%9C%CE%95-%CE%A4%CE%97%CE%9D-%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%A9-%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A1%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97-esa-10667/)

paschalis
10-03-2011, 20:04
Για να εχουμε αποτελεσμα πρεπει να συννενοηθουμε μεταξυ μας και να αποτελεσουμε φωνη δυνατη.
Ας γινει αυτο το θεμα η το αλλο του 1974 βημα συννενοησης για περαιτερω κινησεις..
Αυτες οι ακριβες ζημιες και η πολιτικη αντιμετωπισης τους δεν πρεπει να μεινουν εδω μεταξυ μας.
Παω να γραψω για τη Ροδοπη τωρα!!:):)

Ακιs
10-03-2011, 21:19
Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!
Πασχαλη,σου βαζω εγω την φωτο που ζητησες....μπορεις να διακρινεις πιστευω το βιδακι για την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας.....;)
http://img130.imageshack.us/img130/1219/16927378.png

paschalis
11-03-2011, 01:49
Πασχαλη,σου βαζω εγω την φωτο που ζητησες....μπορεις να διακρινεις πιστευω το βιδακι για την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας.....;)
http://img130.imageshack.us/img130/1219/16927378.png
Ευχαριστω!

Οταν λεμε απλα οτι τα Βαρα εχουν τετοια ρυθμιση ειναι σα να εννοουμε ολα τα μοντελα.:confused:
Ενω προκειται μονο για την τελευταια γενια μετα το 2007.
Μπραβο παντως που επιτελους τη βαλανε.:)

Ακιs
11-03-2011, 01:57
Ευχαριστω!

Οταν λεμε απλα οτι τα Βαρα εχουν τετοια ρυθμιση ειναι σα να εννοουμε ολα τα μοντελα.:confused:
Ενω προκειται μονο για την τελευταια γενια μετα το 2007.
Μπραβο παντως που επιτελους τη βαλανε.:)
Εισαι λιγο λαθος.....ολα τα μκ2 και τα μκ3 εχουν αυτη την ρυθμιση απο τις αρχες του 2003 και μετα.....;)

paschalis
11-03-2011, 08:24
Εισαι λιγο λαθος.....ολα τα μκ2 και τα μκ3 εχουν αυτη την ρυθμιση απο τις αρχες του 2003 και μετα.....;)

OXI,TO 2003 TO EIXA ΓΙΑ 57000 ΧΛΜ.

gepol
11-03-2011, 08:43
Πασχαλη,σου βαζω εγω την φωτο που ζητησες....μπορεις να διακρινεις πιστευω το βιδακι για την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας.....;)


Ευχαριστω!

Οταν λεμε απλα οτι τα Βαρα εχουν τετοια ρυθμιση ειναι σα να εννοουμε ολα τα μοντελα.:confused:
Ενω προκειται μονο για την τελευταια γενια μετα το 2007.
Μπραβο παντως που επιτελους τη βαλανε.:)

Εισαι λιγο λαθος.....ολα τα μκ2 και τα μκ3 εχουν αυτη την ρυθμιση απο τις αρχες του 2003 και μετα.....;)

OXI,TO 2003 TO EIXA ΓΙΑ 57000 ΧΛΜ.

Η ρύθμιση αυτή υπάρχει απο το 2004(οχι 2003) σε ΜΚ2, και ΜΟΝΟ στα μοντέλα με ABS. Στα απλά δεν υπάρχει.

GeorgeP
11-03-2011, 10:49
Η ρύθμιση αυτή υπάρχει απο το 2004(οχι 2003) σε ΜΚ2, και ΜΟΝΟ στα μοντέλα με ABS. Στα απλά δεν υπάρχει.

Σωστος!

allen
11-03-2011, 21:49
παιδες την αναρτηση την αλλαξα εντος εγγυησης! ;)
αν παλι χαλασει (δηλαδη χανει λαδι απο το τσιμουχακι )
την βγαζω , και την στελνω στο k-shock για επισκευη!;)
μου την επιστρεφουν ! την βαζω επανω ,και κανω επισκεψη στον εγκεφαλο της bmw!;)
πιστευω να εγινα κατανοητος!:) αν οχι διορθωστε !

emmanouil
21-03-2011, 02:20
παιδες την αναρτηση την αλλαξα εντος εγγυησης! ;)
αν παλι χαλασει (δηλαδη χανει λαδι απο το τσιμουχακι )
την βγαζω , και την στελνω στο k-shock για επισκευη!;)
μου την επιστρεφουν ! την βαζω επανω ,και κανω επισκεψη στον εγκεφαλο της bmw!;)
πιστευω να εγινα κατανοητος!:) αν οχι διορθωστε !
:sm8::sm8::sm8: