PDA

View Full Version : Το “ παράπονο”


Γιώργος Σαββίδης
29-03-2009, 03:52
Με αφορμή το thread Αγορά ενδοσυνεννόησης του Δημήτρη ( Arkas ) που το μαμισαμε με “ παράπονα “ μικρών
παιδιών και άλλα ………..και επειδή και μένα με καίει κάτι …….. Ανοίγω αυτό thread

ίσως να είναι καλλίτερα να γινόμαστε μικρά παιδιά και να λέμε τα παράπονα μας στου φίλους και συμφοριτες
παρά να λέμε πίσω από ……………..

Από την αρχή του ξεκινήματος αυτού του φόρουμ άκουσα αρκετές φορές από αρκετούς γιατί ο Σαββίδης δεν
ποστάρει και σε μας, επίσης άκουσα ότι έχουν γίνει αρκετές συζητήσεις μέσα στο κατάστημα μου με κοτσομπολιστικα
σχόλια που δεν τιμούν κανέναν και ότι αναμίχθηκα και εγώ, επίσης ότι είμαι και μαρτυριάρης

θα παρακαλούσα όλους τους φίλους και συμφοριτες να είναι πολύ προσεκτικοι στο τι λένε μεταξύ τους όταν
συναντιούνται μέσα στο κατάστημα μου, επίσης να μην αναμιγνύουν στις κουβέντες τους και μένα ………
Σας ζητώ να σεβαστείτε τον χώρο μου ( από αυτό βγάζω το ψωμί μου )

Η αλήθεια που έχει προδώσει τους περισσότερους έχει ως έξεις

Συναντιούνται μέσα στο χώρο μου δυο συμφοριτες, ανοίγουν την κουβέντα και ξεχνούν ότι εκείνη την ώρα
υπάρχουν και άλλα άτομα μέσα στο κατάστημα που ακούνε ( φαινομενικά δεν γνωρίζονται ) αλλά στην
πραγματικότητα μπορεί να είναι συμφοριτες και δυστυχώς κανένας δεν γράφει το nick name του στο κούτελο

Όσοι έχετε κάνει αυτό το λάθος πιστεύω να το καταλάβατε και θα σταθο για παράδειγμα σε έναν πολύ γνωστό
σε όλους συμφοριτη που πριν ένα μήνα ημέρα Σάββατο, την στιγμή που εξυπηρετούσα 4 άτομα που είχα μπροστά
μου και συνολικά στον ισόγειο χώρο βρισκόντουσαν πάνω από δέκα άτομα ο φίλος και συμφοριτης μόλις μπήκε
Πέρασε το χέρι του πάνω από δυο κεφάλια για να με χαιρετήσει δια χειραψίας και μου λέει έμαθα ότι ο ……….
σου τράβηξε το αυτάκι ……………

Εγώ δαγκώθηκα, κοκκίνισα και προσπάθησα με την αδιαφορία μου να του δείξω ότι δεν με ενδιαφέρει το
θέμα αλλά δεν ήταν και η κατάλληλη στιγμή και ο χώρος για να μου πει κάτι σχετικό ………………..

Σας βεβαιώνω ότι κανείς δεν μου τράβηξε το αυτί και καλό θα είναι να προσέχετε τι λέτε μπροστά σε άτομα
που δεν γνωρίζεται ( δυστυχώς για τον φίλο, δυο από τους πελάτες ήταν από άλλο φόρουμ )

ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΗ ΑΚΟΥΝ

Τώρα με το άλλο θέμα των ποστ που άργησα για μερικους να εγγραφώ σε αυτό το φόρουμ και γιατί δεν ποστάρω
Συχνά ( θέλω να γνωρίζεται ότι δεν ποστάρω συχνά σε όλα τα φόρουμ τους τελευταίους μήνες ) με τα παρακάτω
πιστεύω για όσους ενδιαφέρονται θα πάρουν τις απαντήσεις τους

Με την αφορμή των τελευταίων thread Αγορά ενδοσυνεννόησης & Τεστ BT 2 intercom που δεν είδα και πολλούς
να εκτιμούν τον κόπο του syan και τα “παράπονα” τιμής και αντίστοιχης μεταχείρισης με τα παιδιά του TDM ………
Θα γίνω και εγώ μικρό παιδί και θα εκφράσω τα παράπονα μου και τις απορίες μου

Αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που περιμένουμε από ένα επαγγελματία ? την χαμηλότερη τιμή της παγκόσμιας αγοράς
σε όλα τα είδη που εμπορεύεται και μόνο αυτό ?

Φτηνό είναι μόνο από την τιμή η αν είναι και καλό? και πως θα το μάθουμε άλλος θα μας ενημερώνει και άλλος
Θα τα εμπορεύεται ( e bey – e hop ) και την υποστήριξη ποιος θα την κάνει ?

Τι πιστεύεται ότι βλέπω όλους τους πελάτες μου με το ίδιο μάτι ? και όταν θα έρθει η στιγμή της υποστήριξης
θα σας δω όπως τον syan που ήθελε ένα καλώδιο για την ενδοεπικοινωνία του και η εταιρεία του είπε 150 ευρώ,
όταν το άκουσα του είπα να μην τους κάνει μάγκες ………και θα του βρω ένα καλώδιο μπουτον με 15 ευρώ, ρωτήστε
τον αν θα έβρισκε αξιόπιστη λύση για την εφαρμογή που ήθελε στο διαδίκτυο και γιατί τον εξυπηρέτησα

Όσοι με γνωρίζεται θα έχετε δει, ότι σπάζω την κεφάλα μου για να βρω λύση και θα δώσω την γνώση μου …..
στην αρχή για να γνωριστούμε ………. Η συνέχεια δεν εξαρτάτε μόνο από εμένα

Επίσης εδώ αρκετό καιρό κατάλαβα ότι τα φόρουμ με στεναχωρούν συχνά, πότε με άσκοπες αντιπαραθέσεις που
Κάποιοι συνομιλητές περιμένουν πότε θα πέσει κάποια λέξη κάτω και θα βρουν ευκαιρία να την πατήσουν για να
Ανέβουν ποιο ψιλά ( και αναρωτιέμαι γιατί δεν έχουν αυτοί γνώση σε κάτι άλλο που είναι καλοί και να το επιδείξουν)

Γιατί να κοντράρομαι σε θέματα που γνωρίζω πολύ καλά και να χρειάζεται να αποδείξω τι ?

Τα παραδείγματα είναι πολλά και γνωστά στους περισσότερους αλλά θα αναφερθώ σε ένα για να μην κουράσω

Σας θυμίζω εκείνο το μεγάλο θέμα αντικλεπτικών και συναγερμών, ατελείωτες σελίδες, ξενύχτια, αντιπαραθέσεις ,
στεναχώρια και στο τέλος φάνηκα ακριβός ( σύγκριση τιμής αντιπροσωπείας με αγορά από ΗΠΑ χωρίς φόρους )
παρόλο που έχω την χαμηλότερη τιμή στην Ευρώπης στον συγκεκριμένο συναγερμό,
Η κατάληξη ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΕΚΡΙΝΑΝ ΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ………

Δεν έχω παράπονο μετά από δυο χρόνια αποδείχθηκε ότι μπαίνει και σε bmw χωρίς πρόβλημα και πούλησα
ένα συναγερμό στον Νίκο ( NickAdve ) Και έδωσα την ευκαιρία σε αρκετούς να με κατηγορήσουν ότι
ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ( όλα καλά……….! τόση προσπάθεια για κάτι τόσο εύκολο )

όπως θα έχετε καταλάβει το όλο θέμα φόρουμ με έχει κουράσει και δεν με φτιάχνει πλέον να ποστάρω συχνά
αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι και όχι κάτι άλλα σχόλια που άκουσα από αρκετούς

Όποιος έχει παράπονα ας τα εκφράσει εδώ …….χωρίς ονόματα δεν χρειάζεται………..
Ο αποδέκτης / αποδέκτες θα τα λάβουν ……….
Είναι καλλίτερα εδώ δημόσια, παρά πίσω από την πλάτη ………..

kifinas
29-03-2009, 21:08
Η αλήθεια είναι πως 3 φορές που πήγα για να ρωτήσω κάποια πράγματα στο μαγαζί του Σαββίδη, η εξυπυρέτηση ήταν εξαιρετική. Ποτέ δεν είπα οτι είμαι μέλος κάποιου φόρουμ. Όσον αφορά της τιμές ψάχνω πρίν αγοράσω. Είτε στο internet, είτε σε άλλα καταστήματα, διαλεγω και παίρνω. Το bt2 το βρήκα στο internet λίγο πιο φτηνό αλλα είπα πως προτιμώ να το πάρω απο τον Σαββίδη λόγω τεχνικής υποστήριξης και διότι όταν βρίσκω κάποιο προϊον στο internet λίγο πιο φθηνά προτιμώ να το αγοράζω απο κάποιο κατάστημα για ευνόητους λόγους. Ελ.επαγγελματίας είμαι και `γώ.

syan
30-03-2009, 07:57
Θα συμφωνήσω με το ποστάρισμα του Γ. Σαββίδη και θα εξηγήσω το γιατί..
Κατ' αρχάς είναι παλιός μοτοσυκλετιστής αλλά και καλός άνθρωπος. Τις περισσότερες φορές παραμερίζει το εμπορικό του κομμάτι για την εξυπηρέτηση σε ένα χώρο που αγαπάει.
Βλέπει όλους τους μοτοσυκλετιστές με τη συμπάθεια που τους αρμόζει , μέχρι αποδείξεως του εναντίον. Ο χρόνος που ξοδεύει για υποστήριξη ή εξυπηρέτηση του πελάτη απέχει μακρόθεν της πλειονότητας των υπολοίπων μαγαζιών. Οι τιμές του είναι ανταγωνίσιμες και εξαρτώμενες βέβαια απο το μπάχαλο των αντιπροσωπειών. Και τέλος είναι ο χαρακτήρας που του αρέσει να λέει τα πράγματα με το όνομά τους και να μήν κρύβεται η να ανέχεται συμπεριφορές που ενοχλούν.
Αυτά για όσους δεν τα γνωρίζουν..!

Στο ελεύθερο βήμα αυτό είναι καλό να ακούγονται γνώμες αλλά και τα οποιαδήποτε παράπονα μπορεί να υπάρξουν, διότι μ' αυτόν το τρόπο ξεκαθαρίζονται τυχόν παρεξηγήσεις αλλά και αποτρέπονται μελλοντικές. Ετσι γνωριζόμαστε καλύτερα και πέρα απο το καλαμπούρι είμαστε πιο προσεκτικοί στο τι λέμε και τι πράττουμε.

Ας μην ξεχνάμε ότι ο Γ. Σαββίδης διατηρεί ένα κατάστημα, έχει πολλούς πελάτες απο όλη την Ελλάδα και όλα τα φόρουμ και η σχέση του με την πελατεία αυτη πρέπει να είναι διακριτική ώστε να μη έρχεται αντιμέτωπος με προστριβές που του αλλοιώνουν την εμπορικότητά του.
Ετσι νοιώθοντας καποιο παράπονο για λεγόμενα ή δρώμενα γύρω απο τ' όνομά του θεώρησε καλό να τα γράψει για να ξεκαθαρίσει τυχόν ίχνη παραξηγήσεων.

Θα ήθελα σαν παράκληση, τα λεγόμενά μου να μην ληφθούν μεροληπτικά ώς υπεράσπιση του Γ. Σαββίδη, αλλά σαν προσωπική άποψη που θέλει να βλέπει τα πράγματα σε λίγο περισσότερο βάθος.

Οι ανθρώπινες σχέσεις θα βρίσκοντα πάντα σε κάποια μόνιμη διαμάχη, για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν είναι του παρόντος, οπότε για να διατηρηθεί η συνοχή μιάς παρέας (ειδικότερα με μοτοσυκλετιστικό πνεύμα) πρέπει όλοι μας να είμαστε όσο πιό προσεκτικοί ώστε να λείπουν ει δυνατόν κουτσομπολιά, παράπονα, παρεξηγήσεις, προστριβές κτλ.
Άλλωστε έτσι δεν είναι τα πράγματα στίς περισσότερες στιγμές της ζωής μας;

Ν ά μ α σ τ ε Κ α λ ά!!!

HAWK_46
30-03-2009, 09:13
Φίλε Γιώργο όσοι σε έχουν γνωρίσει ξέρουν για την σωστή σου στάση σου σε θέματα εξυπηρέτησης, φιλίας και για την διακριτικότητά σου σε επαγγελματικά ζητήματα. Είναι καλό να επισημαίνονται θέματα που θίγουν, πόσο μάλλον μέσα από ένα ή περισσότερα forums. Είναι πολύ δύσκολο γενικά, να είμαστε αρεστοί σε όλους. Συνέχισε έτσι, δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα.

Φιλικά Λευτέρης.

yannis
30-03-2009, 17:19
Δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι παραπάνω, απλά να εκφράσω την συμφωνία μου στις παραπάνω απόψεις.
Εντάξει, δεν είναι δημοψήφισμα, ούτε έχει ανάγκη ένας επαγγελματίας, σαν τον Γιώργο. Η ανάγκη είναι δική μου, γιατί ανθρώποι σαν αυτούς μας λείπουν, από τους άλλους, μας περισσεύουν κιόλας.