PDA

View Full Version : F800GS: Αντικατάσταση θερμαινόμενων grips


yns
01-03-2011, 02:37
Το πρόβλημα γνωστό σε όλους. Τα grips της μαμάς BMW μετά από λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα είναι για πέταμα. Είναι πολύ ποιοτικά αλλά λιώνουν γρήγορα. Και για να αλλάξουν, ιδιαίτερα αν είναι θερμαινόμενα, κοστίζουν μια περιουσία. Η λύση είναι να αλλαχτούν με aftermarket με μια χειρουργική επέμβαση για να μη χαλάσουν οι αντιστάσεις.

Πριν κάμποσο καιρό ο Boxer ανέβασε ένα οδηγό για την αλλαγή στο 1200. Θα το βρείτε εδώ (http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-25/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-grip-%CF%83%CE%B5-r1200gs-04-a-7858/).

Σήμερα έφτασε η ώρα να το κάνω και στο 800αράκι στα 11500 χλμ. Βασικά είχαν ακόμα λίγα ψωμιά αλλά λίγο η βροχή, λίγο η βαρεμάρα, είπα να τα αλλάξω. Και παρόλο που η διαδικασία ουσιαστικά δεν διαφέρει και πολύ από αυτή του 1200, είπα να τραβήξω καμιά φωτογραφία για να μας μείνει και να την μοιραστώ μαζί σας.

Να σημειώσω εδώ πως κάποιοι έχουν καταφέρει να περάσουν στην εγγύηση την αλλαγή των grips από φθορά πληρώνοντας μόνο τα εργατικά (κάνα 25άρι). Εγώ δεν ήθελα να βάλω τα ίδια grips και σε 7-8.000 χλμ φτου κι απ'την αρχή.

Επίσης να πω το αυτονόητο πριν αρχίσουμε, πως το gsforum και εγώ δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε βλάβη, υλική, σωματική ή ψυχολογική προέλθει από τις οδηγίες που παραθέτονται εδώ! Δύσκολοι καιροί, δεν ξέρεις ποτέ, μην πιάσει κανείς και κόψει κάνα δάκτυλο ή καμιά αντίσταση και μετά με κυνηγάει... (άσε που δεν θα με φτάσει στα βουνά...:p)

Έτοιμοι; Πάμε λοιπόν!

yns
01-03-2011, 02:39
Κάπως έτσι παρουσιάζονταν τα χερούλια πριν από την επέμβαση.. Το δεξιό σαφώς καλύτερο από το αριστερό. Το έχω δει κι αλλού αυτό.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/01.jpg


http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/02.jpg


Οι αντικαταστάτες τους είναι από την Ιταλική Ariete. Τα είχα αγοράσει τον Οκτώβρη από Καλιρρόης επιστρέφοντας από Γιάννενα στην Κρήτη. Είναι ίδια με τα χερούλια του 850/1100/1150 τα οποία πάντα μου άρεσαν. Μετά έμαθα πως υπάρχουν και ίδια με τα μαμίσια του 800/1200.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/03.jpg


http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/04.jpg


Ξεκίνησα λοιπόν ξεβιδώνοντας τη βίδα του αντίβαρου.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/05.jpg


Και όταν και το 'κανα σύγκρινα λίγο τα νέα χερούλια με τα παλιά.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/06.jpg


http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/07.jpg


http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/08.jpg

yns
01-03-2011, 02:40
Τότε αποφάσισα να ξεκινήσω πρώτα αριστερά που είναι όπως είδαμε ήταν σε χειρότερη κατάσταση. Ξεβίδωσα κι εκεί τη βίδα του ακρόμπαρου και τη μεγάλη βίδα της χούφτας.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/09.jpg


Μετά οπλίστηκα με το εργαλείο! Καλό το κοπίδι αλλά σαν το νυστέρι τίποτα! :)

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/10.jpg


Πολύ προσεκτικά άρχισα να κόβω από την άκρη μέχρι να βρω κενό. Το έκανα όσο πιο επιφανειακά γίνεται. Αν χώσεις το νυστέρι μέσα θα κόψεις την αντίσταση και τότε άστα να πάνε.. Σιγά σιγά βρήκα κενό! Στο 800 τα grips εσωτερικά δεν πιάνουν σε όλη την επιφάνεια του πλαστικού αλλά μόνο σε ορισμένα σημεία που θα φανούν στις παρακάτω φωτογραφίες.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/11.jpg


Από εκεί και μετά τράβαγα και έκοβα, τράβαγα και έκοβα. Η λάμα πάντα στραμμένη προς τα πάνω. Βέβαια τα νυστέρια κόβουν καλά όπως φαίνεται! :mad: (εντελώς επιφανειακό ήταν..).

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/12.jpg


Να και τα σημεία στα οποία είναι κολλημένο το λάστιχο του grip με το χερούλι αυτό καθ'αυτό. Εκεί απλά τραβάς και ξεκολλάει. Ο τρόπος αυτός πιστεύω πως κάνει την διαδικασία αλλαγής πολύ πιο εύκολη σε σχέση με το 1200.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/13.jpg


Στην άκρη τράβηξα ό,τι έχει μείνει.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/14.jpg


Το ίδιο και στην εσωτερική μεριά.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/15.jpg


Εκεί θέλει λίγο περισσότερη προσοχή γιατί εκεί (προς τα κάτω) υπάρχουν οι κολλήσεις με τα καλωδιάκια.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/16.jpg


Και μια πιο κοντινή.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/17.jpg


Η Ariete λέει να μην χρησιμοποιηθεί σαπούνι, λάδι ή βενζίνη αλλά μόνο νερό ή οινόπνευμα. Εγώ έβαλα σάλιο ("να γλυκάνει, να μπει πιο μαλακά μη μας ξεκάνει" που λέει κι ο Χάρρυ Κλυν...:D:D)

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/18.jpg


Παρά την λίπανση κόλλαγε στα 3/4 κι έτσι με το νυστεράκι το πήρα λίγο.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/19.jpg


Σπρώξε κούνα, σπρώξε κούνα (απέφυγα όσο μπορούσα την περιστροφή για να μην ξηλώσω τις αντιστάσεις, χρησιμοποιώντας και τα δύο χέρια και με πολύ υπομονή και επιμονή, τελικά μπήκε! Ιδού το αποτέλεσμα..

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/20.jpg

yns
01-03-2011, 02:41
Και άρχισα το δεξί. Τώρα που ήξερα πώς είναι άρχισα ξεκινώντας με ένα κυκλικό κόψιμο στην έξω πλευρά.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/21.jpg


http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/22.jpg


Το τράβα κόβε εδώ ήταν σαφώς πιο εύκολο καθώς είχα και πιο πολύ αυτοπεποίθηση γνωρίζοντας πώς είναι εσωτερικά τα grips..

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/23.jpg


Στο δεξί τα καλωδιάκια μπαίνουν από πάνω.

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/25.jpg


http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/24.jpg


Λείανα τη γωνία..

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/26.jpg


Έτοιμο, όμορφο δεν είναι; :)

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/27.jpg


Σάλιο να γλυκάνει... :D:D:D

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/28.jpg


Στη θέση του!

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/29.jpg


Βίδωσα τη βίδα της χούφτας και του ακρόμπαρου..
http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/30.jpg


Και τώρα είμαι έτοιμος για νέες περιπέτειες! :)

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/31.jpg


Συνολικός χρόνος εργασίας: 90 λεπτά, κόστος 26 ευρώ.

Μετά από μια μικρή βόλτα που πήγα το βράδυ (η ariete συστήνει να μη χρησιμοποιηθεί η μηχανή για 2 ώρες) δεν παρατήρησα ουσιαστική διαφορά στην ταχύτητα, στην ένταση ή στην διάρκεια της θέρμανσης, ίσως μισό κλικ παρακάτω.

Όπως και να'χει είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα!

taksidiotis
01-03-2011, 03:29
Πάντα αναλυτικός ο γιάννης μας:sm7:

adventure
01-03-2011, 09:01
Χειρουργική επέμβαση με επιτυχία Γιάννη μπράβο (πώς το δουλεύεις το νυστέρι:p)πολύ καλή δουλεία και αναλυτικότατη .

:sm8:

pirate
01-03-2011, 09:15
:sm8:

gemara
01-03-2011, 09:46
Ωραίος ο σύντεκνος ο χειρουργός με το νυστέρι!

Δυο απορίες:
Γιατί φθείρονται έτσι γρήγορα τα γκριπς; Στα 50.000χλμ τα δικά μου είναι σε καλύτερη κατάσταση από αυτά που άλλαξες.

Τα νέα γκριπς που έβαλες, λόγω σχήματος με τις "ροδέλες" αυτές που είναι σαν ψύκτρες κινητήρα, δεν θα παραμένουν πιο κρύα από τα "λεία" της μαμάς;

Gemat
01-03-2011, 10:39
Και άρχισα το δεξί. Τώρα που ήξερα πώς είναι άρχισα ξεκινώντας με ένα κυκλικό κόψιμο στην έξω πλευρά.








Το τράβα κόβε εδώ ήταν σαφώς πιο εύκολο καθώς είχα και πιο πολύ αυτοπεποίθηση γνωρίζοντας πώς είναι εσωτερικά τα grips..





Στο δεξί τα καλωδιάκια μπαίνουν από πάνω.








Λείανα τη γωνία..





Έτοιμο, όμορφο δεν είναι; :)





Σάλιο να γλυκάνει... :D:D:D





Στη θέση του!





Βίδωσα τη βίδα της χούφτας και του ακρόμπαρου..




Και τώρα είμαι έτοιμος για νέες περιπέτειες! :)





Συνολικός χρόνος εργασίας: 90 λεπτά, κόστος 26 ευρώ.

Μετά από μια μικρή βόλτα που πήγα το βράδυ (η ariete συστήνει να μη χρησιμοποιηθεί η μηχανή για 2 ώρες) δεν παρατήρησα ουσιαστική διαφορά στην ταχύτητα, στην ένταση ή στην διάρκεια της θέρμανσης, ίσως μισό κλικ παρακάτω.

Όπως και να'χει είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα!

Με ποιον τροπο εξασφαλιζεις οτι δεν θα γυρισει το γκριπ πανω στην αντισταση. Καλο το σαλιο για να μπει , αλλα οπως ειδες το δικο του ηταν κολλημενο με κολλα!
Το γνωριζω οτι μπηκε σφηνωτα, αλλα οταν ειναι πια λιγο παλιο και εχει ζεσταθει πιστευω οτι ειναι πιθανο να μεινεις με τα χερουλια στο χερι....

Kimwnas
01-03-2011, 10:39
Ωραία δουλειά!! Και να συμφωνήσω με την απορία του Gemat... Δεν θα ήθελε και κάτι μέσα να βεβαιωθείς ότι δεν θα γυρίζουν ελεύθερα κάποια στιγμή?

Με την μορφή που έχουν οι αντιστάσεις στα 800 το έχουν κάνει πιο "ασφαλές" να τα αλλάξεις απ' ότι είδα....

yns
01-03-2011, 12:31
Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις απορίες. Γι'αυτό έβαλα και το "disclaimer" στο πρώτο post.. ;).
Λίγες απαντήσεις. Τα grips είναι πολύ σφικτά πάνω στις αντιστάσεις. Χθες που τα δούλεψα για κάνα μισάωρο με τη θέρμανση στη 2η σκάλα δεν παρατήρησα φαινόμενα περιστροφής. Ήθελα να αποφύγω λακ, χρώμα σε σπρέι κτλ λόγω του ότι δεν ξέρω τις επιπτώσεις του πάνω σε αυτού του τύπου τις αντιστάσεις. Αν δω πως πάει να ξεχειλώσει το πολύ πολύ κάνω το κόλπο των εντουράδων με το συρματάκι (που το τυλίγουν στο grip). Βασικά η Ariete τα πουλάει για αντικατάσταση των θερμαινόμενων της BMW (link (http://www.ariete.com/en/catalog/road/marche/bmw/)). Αν υπήρχαν ατυχήματα κτλ θα τα είχε αποσύρει. Αυτά που έβαλα εγώ έχουν εσωτερική διάμετρο 24mm. Τα άλλα που έχουν που οπτικά είναι ίδια με του 1200 και 800 έχουν διάμετρο 26mm (για αυτό δυσκολεύτηκα να τα περάσω και αναγκάστηκα να λειάνω λίγο από την εξωτερική πλευρά το σκαλοπάτι που έχει το πλαστικό). Θα κάνω update το παρόν thread με τυχόν παρατηρήσεις. Στα διεθνή fora πάντως αυτόν τον τρόπο περιγράφουν για την αντικατάσταση των grips με aftermarket. Όσο για την θέρμανση, γράφω πως δεν παρατήρησα σημαντικές αλλαγές, στο ADVrider έγραφαν πως τους φαινόταν ότι καθυστερούσε περισσότερο να κρυώσει λόγω διαφορετικού υλικού, τι να πω, θα δείξει όταν τα χρησιμοποιήσω λίγο.
Αυτά.
:)

yns
01-03-2011, 12:37
Και να προσθέσω πως στα περισσότερα νέα GS που έχω δει, τα grips γίνονται έτσι μετά από 7-8000 χλμ. Και να πεις, οδηγάω με γάντια χειμώνα καλοκαίρι. Μάλλον είναι το υλικό που είναι περισσότερο σαν λάστιχο παρά σαν πλαστικό, δεν ξέρω αν δίνω σωστά την ιδέα..

Neo
01-03-2011, 14:23
Και να προσθέσω πως στα περισσότερα νέα GS που έχω δει, τα grips γίνονται έτσι μετά από 7-8000 χλμ. Και να πεις, οδηγάω με γάντια χειμώνα καλοκαίρι. Μάλλον είναι το υλικό που είναι περισσότερο σαν λάστιχο παρά σαν πλαστικό, δεν ξέρω αν δίνω σωστά την ιδέα..


Στο δικό μου 800gs (αγορά Μάϊος 10') έχω 8.500χλμ και τα grips φαίνονται καινούρια. Οδηγώ επίσης με γάντια χειμώνα - καλοκαίρι.

Όπως και να έχει μπράβο για την προσπάθεια, πιστεύω το αποτέλεσμα να σε αποζημίωσε.

BOXER
01-03-2011, 15:16
Πολυ καλη δουλεια φιλε με πολλες φωτογραφιες :)!
Παει και αυτο το θεματακι μια και καλη ;)!

Με τα δικα μου εχω κανει απο τοτε που τα αλλαξα πανω απο 30.000χλμ και δεν εχουν περιστραφει καθολου.
Τωρα οσο αφορα την θερμανση και εχοντας περασει και χειμωνα με αυτα σας λεω οτι υπαρχει αισθητη διαφορα στην θερμοκρασια.
Οταν δηλαδη σε καλα κρυα τα αναψω, η πρωτη σκαλα ειναι σχεδον ανυπαρκτη, αργεις πολυ να δεις διαφορα στο χερι/γαντι. θελει την δευτερη σκαλα οπωσδηποτε.

Eftixis
01-03-2011, 15:23
Γιάννη
Kαθότι χειρούργος οφθαλμίατρος καταλαβαίνω και την χρήση του νυστεριού.
Πολύ κατατοπιστικός μιας και τα δικά μου έχουν τα χάλια τους και θέλουνε αλλαγή θα σε φωνάξω.
Κάποιος μου έχει πει ότι αντί σάλιου χρησιμοποίησε αέρα για μεγαλύτερη ευκολία
όπως και να έχει ήρθες την κατάλληλη στιγμή με την παρουσίαση αυτή. ευχαριστούμε.:):):)

Neo
01-03-2011, 15:46
Γιάννη

Κάποιος μου έχει πει ότι αντί σάλιου χρησιμοποίησε αέρα για μεγαλύτερη ευκολία



Με σάλιο και υπομονή το grip δεν αργεί να μπεί. :sm7:

mrdaellis
01-03-2011, 16:33
Και να προσθέσω πως στα περισσότερα νέα GS που έχω δει, τα grips γίνονται έτσι μετά από 7-8000 χλμ. Και να πεις, οδηγάω με γάντια χειμώνα καλοκαίρι. Μάλλον είναι το υλικό που είναι περισσότερο σαν λάστιχο παρά σαν πλαστικό, δεν ξέρω αν δίνω σωστά την ιδέα..

χρησιμοποιει ενα (πρασινο) υλικο φιλικο προς το περιβαλον ισχυριζεται η BMW και γι αυτο το λογω λιωνουν ετσι ευκολα! θα υπαρξει αντικατασταση μαλλον γιατι εχουν λαλησει με τις εγγυησεις!!!:hmmm: εγω τα εχω αλλαξει μια φορα στην εγγυηση στα 7 χιλ χλμ. τωρα ειμαι στις 15.000 και σε κανα 5 μηνο τελειωνει η εγγυηση!! θα επειχηρησω για δευτερη αλλαγη και οτι γινει!:cool:

Markas
01-03-2011, 17:22
Και τα δικά μου grips είναι χάλια πια, δεν έχουν καθόλου σχέδιο πάνω τους...
Μπράβο Γιάννη για τη παρουσίαση, πολύ κατατοπιστική!

yns
01-03-2011, 18:03
Διόρθωση!!!

Η Ariete λέει να μην χρησιμοποιηθεί σαπούνι, λάδι ή βενζίνη αλλά μόνο νερό ή λάδι.

Ήθελα να γράψω νερό ή οινόπνευμα. Αν θέλει ας το διορθώσει κάποιος moderator.

Gemat
01-03-2011, 20:58
Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις απορίες. Γι'αυτό έβαλα και το "disclaimer" στο πρώτο post.. ;).
Λίγες απαντήσεις. Τα grips είναι πολύ σφικτά πάνω στις αντιστάσεις. Χθες που τα δούλεψα για κάνα μισάωρο με τη θέρμανση στη 2η σκάλα δεν παρατήρησα φαινόμενα περιστροφής. Ήθελα να αποφύγω λακ, χρώμα σε σπρέι κτλ λόγω του ότι δεν ξέρω τις επιπτώσεις του πάνω σε αυτού του τύπου τις αντιστάσεις. Αν δω πως πάει να ξεχειλώσει το πολύ πολύ κάνω το κόλπο των εντουράδων με το συρματάκι (που το τυλίγουν στο grip). Βασικά η Ariete τα πουλάει για αντικατάσταση των θερμαινόμενων της BMW (link (http://www.ariete.com/en/catalog/road/marche/bmw/)). Αν υπήρχαν ατυχήματα κτλ θα τα είχε αποσύρει. Αυτά που έβαλα εγώ έχουν εσωτερική διάμετρο 24mm. Τα άλλα που έχουν που οπτικά είναι ίδια με του 1200 και 800 έχουν διάμετρο 26mm (για αυτό δυσκολεύτηκα να τα περάσω και αναγκάστηκα να λειάνω λίγο από την εξωτερική πλευρά το σκαλοπάτι που έχει το πλαστικό). Θα κάνω update το παρόν thread με τυχόν παρατηρήσεις. Στα διεθνή fora πάντως αυτόν τον τρόπο περιγράφουν για την αντικατάσταση των grips με aftermarket. Όσο για την θέρμανση, γράφω πως δεν παρατήρησα σημαντικές αλλαγές, στο ADVrider έγραφαν πως τους φαινόταν ότι καθυστερούσε περισσότερο να κρυώσει λόγω διαφορετικού υλικού, τι να πω, θα δείξει όταν τα χρησιμοποιήσω λίγο.
Αυτά.
:)

εγω παντως τα προτιμω κολλημενα.... Ειναι πολλη η ιπποδυναμη της μηχανης για να κρατιεσε πανω της με χερουλια που απλα σφηνωσαν! Αντε να ηταν κανενα παπακι να πω ενταξει... αλλα σε μηχανη ....ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΑΚΗ!

yns
02-03-2011, 02:34
εγω παντως τα προτιμω κολλημενα.... Ειναι πολλη η ιπποδυναμη της μηχανης για να κρατιεσε πανω της με χερουλια που απλα σφηνωσαν! Αντε να ηταν κανενα παπακι να πω ενταξει... αλλα σε μηχανη ....ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΑΚΗ!

Όλα τα χερούλια σε όλες τις μηχανές έτσι μπαίνουν, άντε κάποιοι βάζουν λίγη λακ ή σπρέι για να γλυστρίσει ευκολότερα και να κολλήσει καλύτερα μετά, στο ADVrider τόσο για το 800 όσο για το 1150/1200 όπως και ο Boxer στον οδηγό του όπως και στο"αδερφάκι" ιταλικό φόρoυμ "quellidellelica" λένe για νερό/σάλιο και η ίδια η κατασκευάστρια Ariete λέει νερό ή οινόπνευμα. Δεν πρόκειται ξαφνικά να αρχίσουν να περιστρέφονται μόνα τους, αν (ή όταν, όπως θες) αρχίσουν κάποτε να χαλαρώνουν τότε με 26 ευρώ τα ξαναλλάζω.. ;). Και στο κάτω κάτω όπως έγραψα και στην αρχή, αυτό έκανα στο μηχανάκι μου, δεν προτείνω σε κανένα να το κάνει όπως και δεν προτείνω σε κανένα να πάρει τα βουνά όταν δημοσιεύω κάτι στις χωμάτινες βόλτες. (αν και αυτό νομίζω πως το έχω κάνει...).
Φιλικά πάντα.. :)

ΥΓ. Έπρεπε να δεις στο intruder όταν ήμουν τζόβανο τα μεταλλικά grips με τα τσιμουχάκια, που στηρίζονταν σε 3 μικρές αλλενόβιδες περιμετρικά και που ξεβίδωναν συνέχεια.. (στο τσεπάκι του μπουφάν κράταγα πάντα ένα 4αράκι άλλεν) :D Εκεί ήταν όντως μεγάλη βλακεία! :D:D

paolo.b
06-03-2011, 21:56
Και γω έχω αλλάξει εδώ και καιρό τα εργοστασιακά με aftermarket της Progrip.Αν θυμάμαι καλά δεν ήθελαν να μου τα αλλάξουν στην εγγύηση γιατί ήταν λέει αναλώσιμα..Δεν έχουν παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα στην πρόσφυση, απλά το μόνο κακό είναι ότι η πρώτη σκάλα, όπως είπε και ένας φίλος πριν, είναι ανύπαρκτη.. Για να νιώσεις ζεστασιά πρέπει να βάλεις την 2η σκάλα, και αυτή για να πιάσει θερμοκρασία θέλει παραπάνω ώρα. Έτσι στις κοντινές αποστάσεις μέσα στην πόλη το σύστημα υστερεί λίγο..Ίσως φταίνε τα συγκεκριμένα grip που έβαλα, είναι λίγο πιο χοντρά. Φίλε Γιάννη αυτά που έβαλες δουλεύουν καλύτερα?

yns
06-03-2011, 23:08
Φίλε Γιάννη αυτά που έβαλες δουλεύουν καλύτερα?
Αν και τα χιλιόμετρα που έχω κάνει δεν είναι πολλά, θα επιβεβαιώσω πως θέλει τη 2η σκάλα για να ζεσταθούν τα δακτυλάκια μου (πάντα με τα γάντια μιλάμε).

Την Τετάρτη σε περιμένω στον καφέ-μπύρα για να γνωριστούμε και να τα δεις και από κοντά. :)

J-P-HELLAS
06-03-2011, 23:39
να ρωτησω και εγω, για 1200 gs ειναι τα ιδια??
και αν ναι, το μηκος ειναι 125mm, ή 115mm??
και η εσωτερικη διαμετρος ποση πρεπει να ειναι η σωστη)με θερμαινομενα και ποση χωρις θερμαινομενα??

yns
06-03-2011, 23:58
Δεν κατέχω να σου πω συνονόματε για το 1200. Στο δικό μου πήρα το ρίσκο να μην κάνουν βάζοντας αυτά που είναι για το 1100/1150 και (όπως είδες) έπρεπε να κόψω λίγο πλαστικό για να μπουν, αλλιώς δεν χώραγαν να περάσουν. Στο εμπόριο για το 1200 υπάρχουν τα άλλα που έχουν το σχέδιο των εργοστασιακών. Το μήκος θέλει προσοχή (αν δεις εγώ το τσεκάρω στην αρχή) γιατί αν είναι οριακά μπορεί να κολλήσει το γκάζι και τότε ασ'τα να πάνε. Αν δεις στο 1ο post υπάρχει το link (http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-25/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-grip-%CF%83%CE%B5-r1200gs-04-a-7858/)για το τι έκανε ο Boxer στο 1200 του. Απλά αν δεν πιάνουν γενικά τα χέρια σου μην το δοκιμάσεις καθότι το ενδεχόμενο να κόψεις αντίσταση είναι μεγάλο.

leandros
07-03-2011, 23:32
τα Ariette είχα βάλει κι εγώ στο προηγούμενο GS μου, μια χαρά είναι.
όπου να ναι θα αλλάξω κι εγώ με εγγύηση τα δικά μου.

Η αντιπροσωπεία δικαιολογεί μία μόνο αλλαγή στα grips.

μακάρι να βγουν ανθεκτικότερα. παίζουν κάποια aftermarket ολόιδια σε λουκ με τα μαμά

Arkas
08-03-2011, 15:55
Πολύ καλή δουλειά!

Μπράβο Γιάννη!

saitman
08-03-2011, 21:19
ευγε Γιαννακη παιδι μου καλα το πηγες!!

yns
12-04-2012, 00:47
Update μετά από ένα χρόνο και 14.000 χλμ, πολλά από τα οποία αρκετά ζόρικα για τα grips: Μια χαρά είναι, ελάχιστη φθορά και ανύπαρκτη περιστροφή. :)
Η 1η σκάλα δεν ζεσταίνει πολύ, απλά κρατάει τη θερμοκρασία, θέλει την 2η για να καταλάβεις ζέστη. Ίσως αν έβαζα αυτά με το original σχήμα που μου φαίνονται λεπτότερα να μην ήταν έτσι αλλά τι το θες.. στην Κρήτη ζω! :)

mAthosalas
12-04-2012, 08:04
Φιλε Γιαννη με γειες τα καινουρια ακουμπηστηρια:lo19: ....Ωραια δουλεια και πραγματι τής Ariete ειναι ο,τι καλυτερο και καμμια σχεση με τα μαμα σε αντοχη!!! τα ειχα βαλει παλι σε R1200GS(καπου υπαρχει και σχετικο thread).
Μια δυο συμβουλες μονο,αν θελεις...
Στην αποκολληση των μαμα grip χρησιμοποιεις το κοπιδι "αναποδα" δηλαδη με τη μυτη προς τα εξω ωστε ανασηκωνοντας το grip να φευγει απο μονο του χωρις κανενα κινδυνο φθορας της θερμαινομενης αντιστασης...και το F800GS εχει καλες αντιστασεις...που να δεις στο 1200GS που εχει μονο συρματακια εκει να δεις ρισκο...
Στην τοποθετηση των νεων grip η καλυτερη λυση για να γλυστραει ειναι η...Λάκ μαλλιων!Ναι...εχεις το πλεονεκτημα οτι θα τοποθετηθει απροβληματιστα και εχεις και το συν οτι η λακ μολις στεγνωσει κολλαει πανω στην αντισταση...Οπότε την επομενη φορα δοκιμασε το...
Για μενα καλο ειναι στις ακρες εξωτερικα(που ακουμπα το grip στο αντιβαρο και οχι ακρομπαρο οπως εγραψες...)να ανασηκωσεις ελαφρως και να βαλεις λιγη κολλα...θα σε γλυτωσει απο το αγχος περιστροφης των grip γυρω απο το σωληνα...Προσεξε το αυτο διοτι θα περιστρεφεται λιγο λιγο και υπαρχει πιθανος κινδυνος να σου τραβηξει και σπασει τα καλωδιακια της αντιστασης (τα δυο που εδειξες στα θερμαινομενα εσωτερικα του τιμονιου)...

Αυτα απο μενα και μπραβο για την ωραια δουλεια σου και το κατατοπιστικο ποστ που μοιραστηκες...:re25:

Ερωτηση:Καφεδακι δεν ειδα στο ποστ...ξεροσφύρι την εβγαλες;:ha15:

vkf800gs
14-03-2013, 22:59
Φιλε Γιαννη με γειες τα καινουρια ακουμπηστηρια:lo19: ....Ωραια δουλεια και πραγματι τής Ariete ειναι ο,τι καλυτερο και καμμια σχεση με τα μαμα σε αντοχη!!! τα ειχα βαλει παλι σε R1200GS(καπου υπαρχει και σχετικο thread).
Μια δυο συμβουλες μονο,αν θελεις...
Στην αποκολληση των μαμα grip χρησιμοποιεις το κοπιδι "αναποδα" δηλαδη με τη μυτη προς τα εξω ωστε ανασηκωνοντας το grip να φευγει απο μονο του χωρις κανενα κινδυνο φθορας της θερμαινομενης αντιστασης...και το F800GS εχει καλες αντιστασεις...που να δεις στο 1200GS που εχει μονο συρματακια εκει να δεις ρισκο...
Στην τοποθετηση των νεων grip η καλυτερη λυση για να γλυστραει ειναι η...Λάκ μαλλιων!Ναι...εχεις το πλεονεκτημα οτι θα τοποθετηθει απροβληματιστα και εχεις και το συν οτι η λακ μολις στεγνωσει κολλαει πανω στην αντισταση...Οπότε την επομενη φορα δοκιμασε το...
Για μενα καλο ειναι στις ακρες εξωτερικα(που ακουμπα το grip στο αντιβαρο και οχι ακρομπαρο οπως εγραψες...)να ανασηκωσεις ελαφρως και να βαλεις λιγη κολλα...θα σε γλυτωσει απο το αγχος περιστροφης των grip γυρω απο το σωληνα...Προσεξε το αυτο διοτι θα περιστρεφεται λιγο λιγο και υπαρχει πιθανος κινδυνος να σου τραβηξει και σπασει τα καλωδιακια της αντιστασης (τα δυο που εδειξες στα θερμαινομενα εσωτερικα του τιμονιου)...

Αυτα απο μενα και μπραβο για την ωραια δουλεια σου και το κατατοπιστικο ποστ που μοιραστηκες...:re25:

Ερωτηση:Καφεδακι δεν ειδα στο ποστ...ξεροσφύρι την εβγαλες;:ha15:

Συμφωνώ για την κόλλα, αλλά για μένα ο σημαντικότερος λόγος είναι η σφράγιση των γκριπ για καλύτερη απόδοση αλλά και για να μη περνάει το νερό και αφήνει άλατα.
Χθες τα έβαλα και γω μόνος μου και σήμερα πήγα σ΄ένα φίλο λαμαρινά και έβαλα μία μαστίχη για την σφράγιση.

yns
14-03-2013, 23:20
Συμφωνώ για την κόλλα, αλλά για μένα ο σημαντικότερος λόγος είναι η σφράγιση των γκριπ για καλύτερη απόδοση αλλά και για να μη περνάει το νερό και αφήνει άλατα.
Χθες τα έβαλα και γω μόνος μου και σήμερα πήγα σ΄ένα φίλο λαμαρινά και έβαλα μία μαστίχη για την σφράγιση.

:ye02:
Λες γιαυτό να μην δουλεύει πλέον η αντίσταση στο αριστερό; Ευτυχώς βρήκα ένα μεταχειρισμένο χερούλι με λιωμένο grip και μόλις βρω χρόνο λέω να τα αλλάξω ξανά αν και έχουν ακόμα αρκετό ψωμί μετά από 22.000 από την πρώτη αλλαγή και χωρίς να παρατηρούνται περιστροφές.. Βέβαια θα τσεκάρω πρώτα τις επαφές μήπως έχει ξεκολλήσει καμία.

mAthosalas
15-03-2013, 05:47
:ye02:
Λες γιαυτό να μην δουλεύει πλέον η αντίσταση στο αριστερό;

Γιαννη αυτο θα μπορεσεις να το διαπιστωσεις και ο ιδιος μόνο αν ανοιξεις το γκριπ(στην ουσια το χαλασεις το λαστιχενιο γκριπ).Αναγκαιο κακο για να τσεκαρεις αν ειναι καποιο βραχυκυκλωμα στην αντισταση απο νερα που πιθανον πηρε ή εαν απο χωματινες διαδρομες και ΠΟΛΛΗ καταπονηση ή καποιο κοπανημα απο πεσιμο εχει κοπει η αντισταση(το συρματακι)και θελει επιδιορθωση ή αντικατασταση...:ye02:

mAthosalas
15-03-2013, 05:50
:ye02:
Λες γιαυτό να μην δουλεύει πλέον η αντίσταση στο αριστερό;.

Εκτος βεβαια...τωρα που το ξαναδιαβαζω τι εγραψες με προσοχη.....εχει Πολιτικες προεκτασεις το θεμα.Αντισταση...αριστερα...δεν δουλευει...διοτι ο Τσιπρας παει για Πρεσιντεντ,η Παπαρηγα δεν ασχολειται και .... μπααααα,δυσκολο...τσεκ το συρματακι και τα ξαναλεμε...:sm7::sm7::sm2:

scorpion13
24-03-2013, 13:34
πολυ καλη δουλεια εγω τα ειχα αλλαξει πριν κανα δυο χρονια αλλα δεν ημουν τοσο προσεχτικος και χαλασα την μια αντισταση,αυτο συνεβη πιθανον γιατι εκανα κυκλικες κινησεις για να μπει...αραγε επισκευαζεται η θα παραμεινω με ενα θερμενομενο για ολη μου τη ζωη :sm7:

giclas
24-03-2013, 14:08
χτες ειδα ενα τρωπο πως τα φορεσε τα κενουρια κριπ κε τα επεξα !:ye02:
δεν ειχα φωτο μαζη μου αλλα που θα μου παει θα τον πετηχω

kostas_366
24-03-2013, 19:10
:ye02::ye02::ye02:

yns
24-03-2013, 20:08
χτες ειδα ενα τρωπο πως τα φορεσε τα κενουρια κριπ κε τα επεξα !:ye02:
δεν ειχα φωτο μαζη μου αλλα που θα μου παει θα τον πετηχω

Πώς Μιχάλη; Με αέρα;

yns
24-03-2013, 20:14
πολυ καλη δουλεια εγω τα ειχα αλλαξει πριν κανα δυο χρονια αλλα δεν ημουν τοσο προσεχτικος και χαλασα την μια αντισταση,αυτο συνεβη πιθανον γιατι εκανα κυκλικες κινησεις για να μπει...αραγε επισκευαζεται η θα παραμεινω με ενα θερμενομενο για ολη μου τη ζωη :sm7:

Έχεις τσεκάρει αν έχει απλά κόψει ένα από τα δύο συρματάκια που φαίνονται στις φωτογραφίες;

http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/17.jpg


http://i80.photobucket.com/albums/j182/yns73/2011-02-28-grips/800/24.jpg


Αν ναι πιάσε ένα κολλητήρι και κόλλα τα. Κι εμένα σταμάτησε να δουλεύει το ένα (όπως μου είχαν πει στο σέρβις πριν κάμποσους μήνες) αλλά βαριέμαι να το χαλάσω και να το τσεκάρω όπως λέει ο Κωστής (mAthosalas) παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς φέτος τον χειμώνα δεν τα άναψα ποτέ και πλέον πλησιάζει απειλητικά το καλοκαίρι! :D

scorpion13
26-03-2013, 08:57
και εγω αυτο το προβλημα εχω βασικα λυπαμαι και βαριεμαι να το βγαλω για να το κοιταξω...πιθανον να το επιχειρησω οταν τον επομενω χειμωνα

Epsime
01-04-2013, 23:20
Πάντως βρε παιδιά μετά την αλλαγή εμένα όλα καλά, τα καινουργια είναι της ariete και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση.... Χρησιμοποίησα ταλκ για την τοποθέτηση, όσο για μαστιχη η κάτι τέτοιο δεν έβαλα αλλά θεωρώ με την δυσκολία που μπήκαν ότι δεν απαιτηται!!

giclas
02-04-2013, 09:10
Πώς Μιχάλη; Με αέρα;

ακρηβως !

ψεκασε λιγο νερο πανω στο κρηπ κε με το πιστολακη του αερα το περασε μεσα οπως το προφηλακτικο εκανε ενα φλαπ κε εκατσε !

pyrosbestis
28-04-2013, 18:15
Έχω το GS1200Α και προχθές στην προσπάθεια να τα αλλάξω με Αριετα,ηταν διπλωμένη η αντίσταση και την έκοψα με το ξυράφι:u60:στην γωνια και δεν έκανε επαφη:yzτην κολλας με ένα κολλητήρι και δεν έχεις κανένα προβλημα:ha16:(προς το παρόν):u55:!!!Όσο για την κόλα στεγανοποίησης δεν έβαλα και λέω να βάλω τώρα!!!:sm2::sm2::sm2:

drid
26-06-2013, 17:33
Τοποθέτησα κι εγώ πριν ένα χρόνο περίπου τα grip της ariete, εύκολη τοποθέτηση με οινόπνευμα.
Αυτό που παρατήρησα είναι πως τους λείπουν οι εσοχές για να ταιριάξουν με τις προεξοχές που υπάρχουν ανάμεσα στις αντιστάσεις με αποτέλεσμα να εμφανίζονται μικρές διογκώσεις στο τοποθετημένο grip.
Δεν δημιουργεί όμως κάτι περίεργο στην αίσθηση όταν τα κρατάς ούτε περιστρέφονται οπότε όλα καλά και οικονομικά.

lazaros28
09-10-2013, 11:23
exw ena adv '08 k de thermenete to deksi :yz ..? kserei kapoios ti ftaiei k poso kostizei i tyxon antikatastasi tu..?

ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
11-10-2013, 18:47
Πριν κάνα μήνα τα άλλαξα και εγώ με τα ariette η τοποθέτηση έγινε με οινόπνευμα και όλα ΟΚ!:ye33:
Υ.Σ.....της πλάκας δουλειά ούτε 10 λεπτά δεν πήρε

nibo
19-11-2013, 19:04
της ariete εχω βαλει και εγω τα 02624 που ειναι ιδια με τα μαμα, και καθαρισα με ενα 20αρικο

nibo
19-11-2013, 19:14
exw ena adv '08 k de thermenete to deksi :yz ..? kserei kapoios ti ftaiei k poso kostizei i tyxon antikatastasi tu..?


απο τιμη υπολογισε κανα 100αρικο το δεξι, γυρω στα 200€ πανε ζευγαρι, και φοραει τα ιδια γκριπ με το 800 το 1200αρι