PDA

View Full Version : Husqvarna 900 Adventure


J-P-HELLAS
01-03-2011, 23:54
Τελικά οι φήμες έγιναν πραγματικότητα δια στόματος Hermann Bohrer, της BMW Motorrad Γερμανίας. Όπως είχε αναφέρει πρώτο το Bikeit (http://www.gsforum.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=803:husqvarna-supermoto-900&catid=188:husqvarna&Itemid=290)για την κατασκευή νέας μοτοσυκλέτας super motard, η Husqvarna επιβεβαιώνει με την παρουσιάσει επίσημα μίας νέας μεγάλης δικύλινδρης στο σαλόνι EICMA στο Μιλάνο, το Φθινόπωρο.
Η πρώτη έκδοση θα αφορά μία μοτοσυκλέτα Adventure στα 900 κυβικά η οποία θα χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του BMW F 800 GS με αυξημένη χωρητικότητα. Ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με αυτόν του εικονιζόμενοι Mille3 όπως είχε ακουστεί αρχικά, ούτε φυσικά και με το παρόν σχέδιο. Περισσότερο θα μοιάζει στο F 800 GS, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί αν θα μοιράζεται και το ίδιο πλαίσιο.
Θα διαθέτει τροχούς 21 και 17 ιντσών και θα απευθύνεται σε αναβάτες “adventure”, ενώ δεν αποκλείεται και έκδοση με τροχό 19 ιντσών μπροστά, για περισσότερη ασφάλτινη χρήση. Όσοι λοιπόν θέλουν μία μοτοσυκλέτα με Σουηδικό σήμα, Ιταλική σχεδίαση και Γερμανική ποιότητα, δεν έχουν παρά να περιμένουν λίγους μήνες για την απόκτησή της.
Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει στην κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών με τις πρόσφατες Triumph Tiger 800 & XC να αποκτούν άλλη μία δυνατή ανταγωνίστρια.

Husqvarna 900 Adventure (http://www.bikeit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1082:husqvarna-900-adventure&catid=188:husqvarna&Itemid=290)


αλλος ενας ανταγωνιστης του f800 gs,
αντε να δουμε τι θα φτιαξουν και αυτοι

crazy artist
02-03-2011, 00:47
...ωραιότατα!!

yns
02-03-2011, 02:42
Μια χαρά, γουστάρω να υπάρχουν επιλογές! Εκεί που θα πάει η βενζίνα βέβαια μας βλέπω όλους με 250αράκια στα ταξίδια και παπιά στην πόλη αλλά αυτό είναι άλλη πικραμένη ιστορία..

adventure
02-03-2011, 08:55
Ίδωμεν .

;) :)

siraxanz
02-03-2011, 10:28
Τελείως οριζόντια τα κύλινδρα,

κούκλα φαίνεται, είναι οι Ιταλοί άπαιχτοι στο σχεδιασμό!

MARK
02-03-2011, 12:33
Συμπαθητικό :cool:

J-P-HELLAS
02-03-2011, 21:20
παιδια δεν ειναι αυτο που δειχνει στην φωτο το αρθρο, δεν εχει βγει ακομη φωτο

Fuji
02-03-2011, 21:23
Τελείως οριζόντια τα κύλινδρα,

κούκλα φαίνεται, είναι οι Ιταλοί άπαιχτοι στο σχεδιασμό!

Είναι οι αφιλότιμοι ...

kostas_366
02-03-2011, 23:21
Tα πριόνια ήρθαν.
Αυγά μάτια κ έτσι :)

taksidiotis
03-03-2011, 04:58
Άντε να δούμε τι θα μας παρουσιάσουν

J-P-HELLAS
11-05-2011, 21:26
βγηκε στην δημοσιοτητα ο κινητηρας της husqvarna των 900 κ.ε


Προϊόν συνεργασίας η εξέλιξη μοτοσικλέτας Husqvarna 900 κ.εκ.

Αποτελεί ορόσημο στην πολυετή ιστορία της Husqvarna η εξέλιξη μιας ριζοσπαστικής μοτοσικλέτας δρόμου, με στόχο τη δημιουργία μιας νέας μοναδικής κατηγορίας μοτοσικλετών, βασισμένης στο συνδυασμό πολυχρηστικότητας και επιδόσεων, με στόχο τη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση του αναβάτη.

Προερχόμενος από BMW (http://javascript<b></b>:void(null);)


Για την επιτυχία αυτού του τόσου αισιόδοξου σχεδίου, η επιλογή του κινητήρα είναι πρωταρχικής σημασίας. Η κοινή απόφαση που πάρθηκε, σε συνεργασία με το τμήμα εξέλιξης κινητήρων της BMW Motorrad στο Μόναχο, ήταν να χρησιμοποιηθεί σαν βάση ο τεχνολογικά προηγμένος και αξιόπιστος δικύλινδρος, 800 κ.εκ. κινητήρας από το μοντέλο F800R, ώστε με τις κατάλληλες επεμβάσεις να προσαρμοστεί στις ειδικές ανάγκες μιας τέτοιας μοτοσικλέτας.
Η εξέλιξη του ποιοτικού κινητήρα των 800 κ.εκ. της BMW Motorrad, επικεντρώθηκε στην ενίσχυση των σπορ χαρακτηριστικών του, κάτι που άλλωστε αποτελεί και σήμα κατατεθέν της Ηusqvarna. Έτσι η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 900 κ.εκ. και αρκετά βασικά εξαρτήματά του επανασχεδιάστηκαν για να καλύψουν τις νέες απαιτήσεις. Αυτό επιτρέπει τη σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής, που είναι και το ζητούμενο για ξεχωριστές και απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες.
Το φίλτρο αέρα και το σύστημα εξάτμισης, σχεδιάστηκαν για να επιτύχουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό μεταξύ απόδοσης και λειτουργικότητας, με στόχο τόσο τη μείωση όσο και τη βέλτιστη κατανομή του βάρους.
Το αποτέλεσμα είναι ένας πραγματικά εξαιρετικός σε χαρακτηριστικά κινητήρας, προοδευτικός και γραμμικός στις χαμηλές στροφές, αλλά ιδιαίτερα δυνατός στις υψηλές.



απο το ηλεκτρονικο περιοδικο bike-it.gr
περιεχει και φωτο
http://www.bikeit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1449:husqvarna-900--&catid=188:husqvarna&Itemid=290

J-P-HELLAS
11-05-2011, 21:31
Τα πρώτα σχέδια!


Με την επιβεβαίωση στις φήμες που ήθελαν την Husqvarna να κατασκευάζει μία μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο κινητήρα 900cc βασισμένο σε αυτόν του BMW F 800 GS, οι πρώτες φωτογραφίες του τελευταίου, έκαναν το γύρο του κόσμου τις τελευταίες μέρες.
Αν και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Νοέμβριο για να δούμε πως θα είναι στην πραγματικότητα, οι τελευταίες πληροφορίες του Bikeit αναφέρουν πως δεν θα δημιουργηθεί μία μοτοσυκλέτα On/off από την Husqvarna, γιατί έτσι θα υπάρξει εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ της “μαμάς” εταιρίας, BMW. Η μοτοσυκλέτα θα είναι μία fun bike, εστιασμένη στην καθημερινή μετακίνηση και την διασκέδαση σε κάθε συνθήκες.
Τα σχέδια του Orbedan Bezzi, του οποίου πολλά έχουν γίνει πραγματικότητα στο παρελθόν, απεικονίζουν μία πρόταση που βρίσκεται κοντά στην πραγματικότητα. Το όνομα με το οποίο έχει βαπτιστεί είναι το Street One, και είναι μία μοτοσυκλέτα naked, όπως το F 800 R ή το Aprilia Tuono, το οποίο και θυμίζει έντονα.
Το πλαίσιο είναι τύπου "Trelis" και αγκαλιάζει περιμετρικά τον κινητήρα, υπάρχει ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα και αλουμινένιο ψαλίδι - ψαλιδάρα. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ασφάλτινα ελαστικά και η όλη κατασκευή, είναι μικρή σε διαστάσεις.
Είμαστε πραγματικά περίεργοι να δούμε πως θα διαφοροποιηθεί η γκάμα των νέων Husqvarna από την αντίστοιχη της BMW ώστε να μην υπάρξει μπέρδεμα στην αγορά.
Σίγουρα πάντως, η Husqvarna ξεκινάει δυναμικά την είσοδό της σε μία νέα κατηγορία και τα πρώτα σχέδια δείχνουν εκπληκτικά!



Husqvarna 900 Street One (http://www.bikeit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1465:husqvarna-900-street-one&catid=188:husqvarna&Itemid=290)

NLS
11-05-2011, 23:03
εταιρία που δεν φοβάται or what? (το group εννοώ)

ας τα βλέπουν κάποιοι

siraxanz
18-05-2011, 15:52
Husqvarna: Επίσημα
αστα 900 κ.εκ.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Στην παρουσίαση του νέου
μεγάλου της κινητήρα της
προχώρησε ηHusqvarna με
κάθε επισημότητα. Το
δικύλινδρο μοτέρ
προέρχεται από τη
συνεργασία της ιταλικής
εταιρίας με τη μητρική
BMWκαι θα κινεί το πρώτο
από τα πέντε μοντέλα που
θα παρουσιαστούν μέσα
στην επόμενη πενταετία.
Η αρχή για την Husqvarna έγινε
στην περασμένη EICMA με την
παρουσίαση του ριζοσπαστικού
πρωτότυπουMille 3 με τον
τρικύλινδρο κινητήρα σε
διάταξηV. Αν και αυτή η
μοτοσικλέτα δεν αποτέλεσε
τίποτα παραπάνω από ένα
πρωτότυπο ήταν μία σαφή
ένδειξη της ιταλικής εταιρίας
για το τι θα επακολουθούσε
στο μέλλον και το άνοιγμά της
στις μοτοσικλέτες με
μεγαλύτερης χωρητικότητας
και πολυκύλινδρους κινητήρες.
Έξι περίπου μήνες μετά η
Husqvarnaπαρουσιάζει το
πρώτο της μεγάλο μοτέρ το
οποίο εξελίχθηκε σε
συνεργασία με την BMW. Ο
δικύλινδρος εν σειρά
κινητήρας βασίζεται σε αυτόν
των800 κ.εκ. που έχουμε δει
στη σειρά F της γερμανικής
εταιρίας. Η χωρητικότητα του
έχει αυξηθεί στα 900 περίπου
κ.εκ. (δεν ανακοινώνεται
ακριβώς), ενώ αρκετά από τα
μηχανικά του μέρη έχουν
επανασχεδιαστεί σύμφωνα με
τις υποδείξεις των Ιταλών, κάτι
που υπονοεί τουλάχιστον νέους
εκκεντροφόρους με
διαφορετικό προφίλ,
μεγαλύτερη διαδρομή του
εμβόλου αλλά και νέα
χαρτογράφηση.
Από τον πάγκο του
σχεδιαστηρίου πέρασαν επίσης
τόσο το σύστημα εξαγωγής όσο
και το φιλτροκούτι γα την
επίτευξη ακόμη καλύτερης
αναπνοής αλλά και κατανομής
βάρους.
Οι άνθρωποι της Husqvarna
κάνουν λόγο για ένα εξαιρετικό
σε απόδοση κινητήρα που
χαρακτηρίζεται από
προοδευτικότητα στις χαμηλές
στροφές και μπόλικη ισχύ
ψηλά. Το πόση ακριβώς θα
είναι η τελευταία δεν έχει γίνει
γνωστό. Ωστόσο δεν
αποκλείεται να βρίσκεται
κοντά ή και λίγο πάνω από
τους100 ίππους.
Στο δελτίο Τύπου της
Husqvarnaγίνεται λόγος και για
τη ίδια τη μοτοσικλέτα (!) η
οποία χαρακτηρίζεται ως
«εύκολη στην οδήγησή της,
χωρίς να φοβίζει τους
λιγότερο έμπειρους
αναβάτες, αλλά ταυτόχρονα
ικανή να προσφέρει
μοναδικές συγκινήσεις στους
πιο έμπειρους και
ολοκληρωμένους αναβάτες.»
Αυτό δείχνει από μόνο του το
προχωρημένο στάδιο δοκιμών
στο οποίο βρίσκεται το μοντέλο
και δεν αποκλείεται να έχουμε
πολλά νεότερα πιο σύντομα
από όσο νομίζουμε.
Mototriti.gr

taksidiotis
04-06-2011, 03:08
Δεν ξέρω,η μάρκα δεν με εμπνέει.ελπίζω να μην δούμε σκασμενες φλαντζες


Sent from my iPhone using Tapatalk

giclas
04-06-2011, 07:00
το μονο που ειναι συγουρο ειναι οτι φετος στο σαλονι μοτο που γηνεται τον οκτοβρη αναμενεται μια πληρις συρα μοντελο με κυριο στοχο να κτιπηθει με την ΚΤΜ

taksidiotis
04-06-2011, 17:01
το μονο που ειναι συγουρο ειναι οτι φετος στο σαλονι μοτο που γηνεται τον οκτοβρη αναμενεται μια πληρις συρα μοντελο με κυριο στοχο να κτιπηθει με την ΚΤΜ

και μαλλον θα δουμε και τα νεα ktm....ω,ρε μαχη που θα γινει.

paschalis
06-06-2011, 00:52
Σα να βλεπω καποιον να παει να
κανει στις μοτοσυκλετες οτι εκανε
η VW στα αυτοκινητα(και εσκισε στις πωλησεις)...

taksidiotis
06-06-2011, 01:56
Σα να βλεπω καποιον να παει να
κανει στις μοτοσυκλετες οτι εκανε
η VW στα αυτοκινητα(και εσκισε στις πωλησεις)...

Και γέμισαν τα συνεργεία με vw


Sent from my iPhone using Tapatalk

saitman
06-06-2011, 23:16
Και γέμισαν τα συνεργεία με vw


Sent from my iPhone using Tapatalk
πολυ αρνηση ρε Γιαννη!!

stelth1
08-06-2011, 08:46
Kαμια φωτο παιζει για το πριονι?

yns
08-06-2011, 11:07
Kαμια φωτο παιζει για το πριονι?

Στο ιντερνετ "παίζει" πολύ αυτό:

http://img5.imageshack.us/img5/6404/bighusqvarna900.jpg

NLS
08-06-2011, 11:09
ΟΚ από τα πιο χάλια και ερασιτεχνικά photoshop που έχω δει.

(όπως και χάλια αυτό που δείχνουν - που επίσης πέρα από το χάλι του δεν είναι μηχανή 900cc που να χτυπιέσαι κάτω)

yns
08-06-2011, 11:11
ΟΚ από τα πιο χάλια και ερασιτεχνικά photoshop που έχω δει.

(όπως και χάλια αυτό που δείχνουν - που επίσης πέρα από το χάλι του δεν είναι μηχανή 900cc που να χτυπιέσαι κάτω)

Ο κινητήρας του 800 είναι..

"Παίζει" πάντως κι αυτό:
http://img90.imageshack.us/img90/5608/husqvarna900.jpg

NLS
08-06-2011, 11:17
Αυτό είναι σαφώς ρεαλιστικότερο σαν μηχανή, αλλά φυσικά δεν έχει σχέση με "adventure".

Στο πρώτο photoshop δεν με χαλάει (τόσο) το μέγεθος του μοτέρ, όσο ότι... όλη η άλλη μηχανή είναι άδεια (ούτε μπαταρία δεν έχει που λέει ο λόγος... όλη η μηχανή δουλεύει με ένα σκέτο μοτεράκι και ένα ντεπόζιτο 7 λίτρων χεχεχε)... Όσο για την δουλειά (ρόδες δείτε και φυσικά ΤΑ ΠΑΝΤΑ) μιλάμε για 15χρονου. :)

crazy artist
08-06-2011, 11:21
...πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλύτερο (θέλω να πιστεύω μάλλον)...

NLS
08-06-2011, 11:22
και εγώ το ίδιο πιστεύω

NLS
08-06-2011, 11:26
Εδώ δείτε:

Το νέο touring project της Husqvarna στα 900cc… � Gadgetfreak (http://www.gadgetfreak.gr/?p=42315)

Εγώ να πω ότι όλα αυτά με κάνουν να χαίρομαι για την... επόμενη GS. :)

paschalis
08-06-2011, 17:52
Και γέμισαν τα συνεργεία με vw


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εγω εννοουσα την αναδιαρθρωση SEAT και την ανασταση της SKODA.

(Αυτο κανει η BMW στις μοτο και θα πουλησει ακομα περισσοτερες απο τις ηδη πολλες που πουλαει).

Εχεις δει πολλα απο αυτα στα συνεργεια?

Και να θυμομαστε οτι η ελληνικη πραγματικοτητα δεν αντικατοπτριζει παντα τις επιτυχιες των εταιριων..

crazy artist
14-06-2011, 15:54
husqvarna - Husqvarna 900: Ιδού οι πρώτες φωτό! (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/86031.asp)

Nα κι οι πρώτες φωτό απ' το μοντέλο εξέλιξης!

taksidiotis
14-06-2011, 16:44
Προς το παρόν,αηδια


Sent from my iPhone using Tapatalk

giclas
24-06-2011, 13:42
http://img848.imageshack.us/img848/411/husqvarna.jpg

giclas
24-06-2011, 13:47
το αναμενομενο husky 900
υπολογηζουν γυρο στα 120 ΗΡ την τελικη μορφη θατην δουμαι στα σαλονια τον οκτωβρη
ισος κε στο Καρμητσ την ερχομενη βδομαδα που απο οτι ακουω θα εχει περησοτερους καλεσμενους απο την BMW

N4pSt3R
24-06-2011, 14:00
Αυτό ποιο πολύ φένεται σε ΚΤΜ με κινητηρα BMW παρά με Husqvarna!!:sm7::sm7:

giclas
24-06-2011, 14:06
H μηχανη ειναι απο το f800 με πιο πιο μεγαλη δυαδρομη -δυαμετρο να φτανη τα 900κε κε 120 αλογα
καπια περηφεριακα φενονται κε αναμενονται
τυποτα παραπανο σημερα !

stelth1
24-06-2011, 17:07
Νομιζω οτι κλεινει προς την φιλοσοφια κ το design της ΚΤΜ

NLS
24-06-2011, 17:12
γιατί είναι της ΚΤΜ και δεν είναι της Husqvarna?

taksidiotis
24-06-2011, 17:44
γιατι τα κοψιματα της μηχανης φερνουν περισσοτερο σε ktm...τουλαχιστον ετσι οπως το βλεπουμε ως τωρα.

stelth1
25-06-2011, 22:45
γιατί είναι της ΚΤΜ και δεν είναι της Husqvarna?


Mηπως γιατι η Husgvarna εχει βγαλει mega super on-off adventure ποτε.....?

NLS
26-06-2011, 01:55
λέει ότι κλείνει στη φιλοσοφία και το design της KTM
η husqvarna μια χαρά φιλοσοφία και design δικό της έχει
δεν χρειάζεται αλλουνού

taksidiotis
26-06-2011, 04:03
Sorry,ξεχάσαμε,είναι του group

NLS
26-06-2011, 10:43
ασχολίαστο

μπορώ βέβαια να το πάω ανάποδα... ΕΓΙΝΕ του group και ξαφνικά μια εταιρία με τέτοια ιστορία σε χώμα κλπ. "έχασε" στα μάτια των άλλων

μάλλον όταν την πήρε η BMW απέλυσε τους πάντες - κάτι θα ξέρετε που δεν ξέρουμε

ήθελα να ήξερα τι θα γράφατε αν έπαιρνε την KTM (στην οποία έχει ποσοστά...)

stelth1
26-06-2011, 10:52
λέει ότι κλείνει στη φιλοσοφία και το design της KTM
η husqvarna μια χαρά φιλοσοφία και design δικό της έχει
δεν χρειάζεται αλλουνούΦιλοσοφια κ design η husgvarna σε mega on-off adventure δεν νομιζω οτι ειχε ποτε,αρα απο ποιο σχεδιασμο κ ιστορια design της εταιρειας στον συγκεκριμενο τυπο μοτ/τας προκυπτη?μονο με εταιρειες που εχουν ιστορια στο θεμα αυτο,μπορουμε να συγκρινουμε,για αυτο κ αναφορα στην ΚΤΜ,κατα την ταπεινη μου αποψη φυσικα.

NLS
26-06-2011, 11:29
σου μοιάζει για mega on-off adventure εσένα αυτό;
μοιάζει με το adventure της KTM;

με άλλα KTM ίσως, με το adventure όχι

επίσης όταν μια εταιρία σχεδιάζει μια μοτό σε ένα είδος που δεν έχει, τι κοιτάει πρώτα, τα δικά της σχέδια (έστω και άλλου είδους - αλλά σχετικού - που τέτοια έχουν) ή των άλλων;

τι να σε πω δεν καταλαβαίνω πως το εννοείς όλο αυτό

όπως και να έχει συζητάμε για ένα σχέδιο που δεν ξέρουμε καν αν θα είναι αυτό

giclas
26-06-2011, 12:23
ισος λεο ισος να πεκτη ενα παρομιο εργο οπος αυτο που πκτηκε πρην απο δυο χρονια !
με το bmw rr1000s!!

δυλαδι οσοι ετηχε κε ηταν στο garmisch στο φεστηβαλ της bmw καθε μια εναμιση ωρα εμανα χακοντας βλεποντας το rr1000 να περναη απο προστατους κε στη συνεχεια να χανεται με αποτελεσμα ολοι να συζητανε για το rr 1000 !!!!!
φετος θα ειναι η χρονια της husgvarna 900 adventure πολυ πυθανο !!!!

οπως εγραψα σε αλλο ποστ η husgvarna φετος εχει περησοτερους καλεσμενους απο την BMW

giclas
26-06-2011, 12:29
http://img173.imageshack.us/img173/4889/hp2riders4of.jpg (http://www.imageshack.us/)

giclas
26-06-2011, 12:30
αυτο ηταν το 2005 στο

giclas
26-06-2011, 14:02
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/259963_10150226920723467_262447113466_7232181_346268_n.jpg
μπορη να πεξη κε τουτο !!
αν δεν ειναι το σκουτερ 800 της μαμας

paschalis
27-06-2011, 22:26
αυτο ηταν το 2005 στο


φιλαρακι ημουν κι εγω εκει το 2005!!
τρελα μοντελακια!!

crazy artist
01-07-2011, 20:57
Τέλος αναμονής...

First picture: New Husqvarna Nuda 900R - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/July/jul111-first-picture-new-husqvarna-nuda-900r/)

...και το όνομα αυτής ... NUDA!!!

crazy artist
01-07-2011, 21:20
να το κι από αλλου...
husqvarna - Husqvarna 900: Αποκαλυπτήρια! (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/86372.asp)

μιλάμε πιο τσιτσίδι δε γίνεται!!!

NLS
01-07-2011, 21:52
πολύ καλύτερο από τις spy photos

γελοίο όνομα

πάντως δεν έχει ούτε κομματάκι λαμαρίνα ή πλαστικό που δεν του είναι αναγκαίο

αν πράγματι περνάει τα 100 άλογα και ζυγίζει όσο... δείχνει... αμάν αμάν

taksidiotis
01-07-2011, 23:00
Χμ,τίποτα ιδιαίτερο,στερεψαν απο ιδέες όμως σίγουρα θα ναι όπλο στο δρόμο,δυνατό,αβολο κι ασχημο

giclas
01-07-2011, 23:12
Χμ,τίποτα ιδιαίτερο,στερεψαν απο ιδέες όμως σίγουρα θα ναι όπλο στο δρόμο,δυνατό,αβολο κι ασχημο

οτι δεν φτανη η αλεπου τα κανη κρεμασταργια !!!!!:sm7::sm7::sm7:

NLS
02-07-2011, 00:06
θα δείξει τι θα είναι και τι θα κάνει

giclas
02-07-2011, 00:21
οπως ηταν η ανερχομενη δυναμη πρην 6,7 χρονια η KTM με την aprilea τωρα ειναι η husgvarna κε αυτο φεναιτε απο τα μοντελα που προτηθεται να παρουσιαση
μηλαμαι για ολομετοπη επηθεση στην ΚΤΜ τη μονη μοτο που ισος δεν κτηπαη για φετος ειναι το rc8 πολι πυθανο επηδι υπαρχη το rr1000

ευτηχως που ηπαρχη ο ανταγησμος κε βλεπομαι καλητερες μοτο !!!

crazy artist
02-07-2011, 00:28
...δεν έχει να ανταγωνιστεί μόνο την ΚΤΜ. Άμεσους αντιπάλους βλέπω και το Aprilia Dorsoduro και Ducati Hypermotard.

taksidiotis
02-07-2011, 01:26
οτι δεν φτανη η αλεπου τα κανη κρεμασταργια !!!!!:sm7::sm7::sm7:
δε νομιζω,δεν ειναι του γουστου μου.κι αν ηταν σιγουρα θα πηγαινα σε ktm.ειχα το 950 αλλα δεν με βολευε.κι ειδικα αυτο που δειχνει οτι εχει πιο ####κοφτη σελα???μπα,να με λειπει.

spy89
02-07-2011, 09:11
YouTube - &#x202a;Husqvarna Motorcycles Nuda 900R - action video&#x202c;&rlm;

YouTube - &#x202a;Husqvarna Nuda 900 R all'innovation Day BMW&#x202c;&rlm;

video από το husqvarna nuda 900r

siraxanz
03-07-2011, 00:12
Πυροβόλο!:)

crazy artist
03-07-2011, 01:06
...πάντως όμορφο, μια φορά, δε το λες!!!

Arkas
03-07-2011, 09:47
Προσωπικά η αισθητική του,
δεν μου λέει πολλά!

Είμαι σίγουρος όμως
πως κάποιοι υποψήφιοι αγοραστές του "δούκα",
θα έχουν ήδη χάσει τον ύπνο τους....:D

taksidiotis
03-07-2011, 20:52
μου αρεσει ο ##### του,ακολουθει την γραμμη του duke 690 που παντα μου αρεσε.

giclas
06-07-2011, 18:38
http://www.motopuls.com/images/stories/NOVOSTI/N119/Husqvarna-900/Husqvarna-900-1.jpg
το νεο

giclas
06-07-2011, 18:46
το νεο husgvarna 900 με 105 hp 100 Νm 175 kg που ακουη στο ονομα nuda 900r
με στοχο να κτιπησει το Dorsoduro 750

BOXER
06-07-2011, 18:49
Το δευτερο ατομο, που στ'αναθεμα καθεται :confused:;;;;;

GeorgeP
06-07-2011, 19:00
Το δευτερο ατομο, που στ'αναθεμα καθεται :confused:;;;;;

δεν εχει μαρσπιεδες για συνεπιβατη!!!! Αρα δεν καθεται!!!

BOXER
06-07-2011, 19:06
δεν εχει μαρσπιεδες για συνεπιβατη!!!! Αρα δεν καθεται!!!


Aυτο ειδα και εγω για αυτο και ρωτησα :confused:!!!

- Μηχανακι μονο για ενα ατομο= αχρηστο μηχανακι (δεν μιλω για αγωνιστικα κτλ)

- Μηχανακι που ειναι εστω αβολο για συνεπιβατη και επιβατη= παλι αχρηστο μηχανακι.

Υ.Γ
Προσωπικη μου γνωμη εκφραζω παντα :)!!!

BOXER
06-07-2011, 19:07
δεν εχει μαρσπιεδες για συνεπιβατη!!!! Αρα δεν καθεται!!!

Εκτος των μαρσπιεδων, δεν εχει ουτε... σελα για συνεπιβατη :cool:!!!

Καταπληκτικο μηχανακι :rolleyes:!!!

siraxanz
06-07-2011, 23:09
Το δευτερο ατομο, που στ'αναθεμα καθεται :confused:;;;;;

δεν εχει μαρσπιεδες για συνεπιβατη!!!! Αρα δεν καθεται!!!

Aυτο ειδα και εγω για αυτο και ρωτησα :confused:!!!

- Μηχανακι μονο για ενα ατομο= αχρηστο μηχανακι (δεν μιλω για αγωνιστικα κτλ)

- Μηχανακι που ειναι εστω αβολο για συνεπιβατη και επιβατη= παλι αχρηστο μηχανακι.

Υ.Γ
Προσωπικη μου γνωμη εκφραζω παντα :)!!!

Εκτος των μαρσπιεδων, δεν εχει ουτε... σελα για συνεπιβατη :cool:!!!

Καταπληκτικο μηχανακι :rolleyes:!!!


Μην γκρινιάζετε, υπάρχουν πελάτες για το ξυράφι....

θυμηθείται δεν θα σταματήσει εδώ...

kostas_366
07-07-2011, 01:44
Πριόνι, ξυράφι, φαλτσέτα κλπ κλπ

giclas
25-02-2012, 19:10
σημερα οδηγησα το νεο νουντα 900

το οδηγησα το νεο χουσκυ 900 σε ενα πολυ καλο δρομο κληστες στροφες εληκοειδη οχι πολυ μεγαλες ευθηες ομως με τεχνηκες στροφες που ηθελαν κε πολυ δυνατα φρενα
με το που καθεσαι η θεση οδηγησης ξενηζη (οδηγο για 10 χρονια gs 1150& hp2) νομηζης οτι εισαι πανο απο την μοτο κε δεν σου εμνεη εμπηστοσηνη κε στα 500 μετρα χανεται αυτο το εσθημα κε ενο πηγενης συγκρατημενα στην αρχη φευγη ο φοβος κε αρχηζης να γυνεσαι ενα με τη μοτο γερνης γερνης κε οταν βγης απο τη στροφη αναροτιεσε γιατι δεν εγηρα κε αλλο με λυγα λογια αφανταστο κρατημα οπως να ζωγραφηζης

το ανηγμα του γκαζιου στην αρχη σοκαρεσε διοτι ειναι πολυ γρηγορο η διαδρομη αλλα κε πολυ πιο ποληστροφος ο κυνιτηρας εμενα μου θυμηζη γιαπονεζικο με παουβερ κομαντερ ,δυλαδι οταν ανοιγης το γκαζη αποτομα δεν κανη εκηνο παπ παπ κε μετα να ανεβαση στροφες αλλα αμεσος μπαμ κε μπενη κοκινο
η σελλα ειναι λυγο πιο σκληρη απο το hp2 πρωσοπηκα δεν την βρησκο κουραστηκη
σαν νεκελ συκρηνοταστη με γιαμαχα καβα που τα εχω δοκημαση αν κε χιλιαργια βλεπω τη νουντα πολυ πιο γρηγορη κε πιο σταθερη σε δρομου κληστους κε μεσα στη πολυ διοτι ειναι κε πολυ ελαφρια
το πιο ωραιο που μου αρεσε ηταν η επηταχηση απο τα 60 στα 120 αν θελης χωρης πολυ πηεση ερχεται πανο σουζα πανευκολα κε κανη κε ωραιο εντο ανετα χωρης ζωργια

η μοτο που δοκημασα ειχε 200 χιλιομετρα ηταν της αντηπρωσοποιας δεν περασα της 4,500 στροφες αν κε μου ηπαν μεχρη της 5,000 στροφες οκ ητα το απλο μοντελο χωρης ολινς αναρτηση κε χωρης abs
κε το ονομα του μορου 12,000 ευρω στη κυπρο

siraxanz
25-02-2012, 20:47
σημερα οδηγησα το νεο νουντα 900

το οδηγησα το νεο χουσκυ 900 σε ενα πολυ καλο δρομο κληστες στροφες εληκοειδη οχι πολυ μεγαλες ευθηες ομως με τεχνηκες στροφες που ηθελαν κε πολυ δυνατα φρενα
με το που καθεσαι η θεση οδηγησης ξενηζη (οδηγο για 10 χρονια gs 1150& hp2) νομηζης οτι εισαι πανο απο την μοτο κε δεν σου εμνεη εμπηστοσηνη κε στα 500 μετρα χανεται αυτο το εσθημα κε ενο πηγενης συγκρατημενα στην αρχη φευγη ο φοβος κε αρχηζης να γυνεσαι ενα με τη μοτο γερνης γερνης κε οταν βγης απο τη στροφη αναροτιεσε γιατι δεν εγηρα κε αλλο με λυγα λογια αφανταστο κρατημα οπως να ζωγραφηζης

το ανηγμα του γκαζιου στην αρχη σοκαρεσε διοτι ειναι πολυ γρηγορο η διαδρομη αλλα κε πολυ πιο ποληστροφος ο κυνιτηρας εμενα μου θυμηζη γιαπονεζικο με παουβερ κομαντερ ,δυλαδι οταν ανοιγης το γκαζη αποτομα δεν κανη εκηνο παπ παπ κε μετα να ανεβαση στροφες αλλα αμεσος μπαμ κε μπενη κοκινο
η σελλα ειναι λυγο πιο σκληρη απο το hp2 πρωσοπηκα δεν την βρησκο κουραστηκη
σαν νεκελ συκρηνοταστη με γιαμαχα καβα που τα εχω δοκημαση αν κε χιλιαργια βλεπω τη νουντα πολυ πιο γρηγορη κε πιο σταθερη σε δρομου κληστους κε μεσα στη πολυ διοτι ειναι κε πολυ ελαφρια
το πιο ωραιο που μου αρεσε ηταν η επηταχηση απο τα 60 στα 120 αν θελης χωρης πολυ πηεση ερχεται πανο σουζα πανευκολα κε κανη κε ωραιο εντο ανετα χωρης ζωργια

η μοτο που δοκημασα ειχε 200 χιλιομετρα ηταν της αντηπρωσοποιας δεν περασα της 4,500 στροφες αν κε μου ηπαν μεχρη της 5,000 στροφες οκ ητα το απλο μοντελο χωρης ολινς αναρτηση κε χωρης abs
κε το ονομα του μορου 12,000 ευρω στη κυπρο

:th11: για την παρουσίαση Μιχάλη!!!

manos bmw
25-02-2012, 21:30
Εντελώς πληροφοριακά θα ήθελα να πω ότι και στις δύο εκδόσεις έχει και πίσω μαρσπιέ και σέλα συνεπιβάτη. Απλά στην φωτογραφία που βλέπεται έχουν βγάλει τα πίσω μαρσπιέ και έχουν βάλει την δίχρωμη σέλα (μαύρη-άσπρη) η οποία είναι στα έξτρα και φαίνεται σαν μονόσελο. Για αυτό δεν πρέπει κανείς να βγάζει γρήγορα συμπεράσματα.

J-P-HELLAS
05-04-2012, 23:47
πηγα και εγω χθες να το κανω τεστ στον γερακα αλλα,
την προηγουμενη μερα ειχε παει ενας πιτσιρικας, το πλακωσε και το στουκαρε για τα καλα, επεσε πανω σε δυο αμαξια που περιμεναν με κοκκινο στο φαναρι, ποιος ξερει τι του ετυχε, καλα να ειναι γιατι απο οτι μαθαμε πηγε νοσοκομειο με βγαλμενο ισχυο,
στο θεμα μας ειναι οτι η μηχανη δυστηχως παει για ολικη καταστροφη,
κριμα και ειχα παει με ορεξη για βολτα :(

giclas
06-04-2012, 00:20
kανενα προβλημα για την BMW hellas διοτι το μηχανακη ειναι ασφαλησμενο το παληκαρη νανε καλα εξαλου τα σηδερα φτιαχνονται !!