PDA

View Full Version : BMW K 1300 GT


Arkas
22-12-2008, 22:27
http://www.bmw-motorrad.gr/_common/img/palette/1x1_trans.gif
http://www.bikeintro.com/wp-content/bmw-k1200gt-06-1.thumbnail.jpgΟ τετρακύλινδρος κινητήρας της BMW Motorrad συνδυάζει την κορυφαία ισχύ με το σπορ χαρακτήρα και εντυπωσιάζει και με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Αυτά που προσφέρει ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας των μοντέλων BMW K 1300 S, R και GT είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Ακριβώς στην 25η επέτειο της σειράς K, η BMW Motorrad παρουσιάζει τρεις νέους αθλητές της "Κατηγορίας των Πρωταθλητών".

Ταξίδι στο χρόνο με στυλ:
BMW K 1300 GT.

Η νέα μοτοσικλέτα Gran Tourismo είναι ίσως η ταχύτερη μοτοσικλέτα τουρισμού. Με την παρουσίαση της "GT" από την BMW Motorrad ξεκίνησε μία νέα εποχή στα μακρινά ταξίδια. Οι αποστάσεις που μπορεί να καλύψει με άνεση αυτή η μοτοσικλέτα προκαλούν το θαυμασμό, όπως και η απόδοσή της στις χαμηλές στροφές. Η πραγματική δύναμη του κινητήρα αποκαλύπτεται στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, δηλαδή στο φάσμα στροφών που λειτουργεί ο κινητήρας το 80% του χρόνου. Θα το νοιώσετε αμέσως: 140 Nm ροπής από 1.293 κυβικά και 160 ίπποι για τους αυτοκινητόδρομους με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποδεικνύεται ιδιαίτερα συγκρατημένος στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, συγκριτικά με την κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Αυτό οφείλεται στις νέες ρυθμίσεις της ψηφιακής ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του κινητήρα και στην τροποποιημένη εξάτμιση με τριοδικό καταλύτη. Για άλλη μία φορά η BMW Motorrad δείχνει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κατασκευάζονται οι σύγχρονοι κινητήρες.

Η BMW Motorrad αποτελούσε πάντοτε το μέτρο σύγκρισης στη σχεδίαση μοτοσικλετών τουρισμού. Αυτό επαναλαμβάνεται πάλι με την BMW K 1300 GT. Δεν υπάρχει άλλη μοτοσικλέτα που προσφέρει τέτοια άνεση στα μεγάλα ταξίδια, αλλά και καλύτερη προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες. Το ασυνήθιστα χαμηλό, δυναμικό και αεροδυναμικά βελτιωμένο φέρινγκ τονίζει το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας με τις εισαγωγές αέρα στο πλαϊνό κάλυμμα. Αυτή σχεδιαστική λεπτομέρεια τονίζει το ανεξάρτητο και ιδιαίτερο στιλ που κάνει τόσο ξεχωριστές τις μοτοσικλέτες τουρισμού της BMW Motorrad.

Το σύστημα ανάρτησης Duolever στον εμπρός τροχό που παρουσιάστηκε στην BMW K 1200 S με το νέο, χαμηλότερο παράλληλο ψαλίδι εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια και σταθερότητα στην οδήγηση της BMW K1300 GT. Οι σφικτές ρυθμίσεις του ελατηρίου/αμορτισέρ επιτρέπουν την άριστη πληροφόρηση του οδηγού. Η βελτιωμένη γεωμετρία του πλαισίου για κορυφαία ευστάθεια, η κατανομή των μαζών γύρω από το κέντρο της μοτοσικλέτας και το χαμηλό κέντρο βάρους προσφέρουν μία δυναμική εμπειρία οδήγησης και εξασφαλίζουν τον άριστο έλεγχο και την ισορροπία που κερδίζουν τις εντυπώσεις σε μία μοτοσικλέτα τουρισμού αυτής της κατηγορίας. Ωστόσο, η τελειότητα δεν σταματά εδώ. Η K 1300 GT μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με το ESA II, την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση δεύτερης γενιάς. Η προένταση, η συμπίεση και η απόσβεση του ελατηρίου συγχρονίζονται αυτόματα. Με αξιοσημείωτη ευχρηστία και κορυφαία ακρίβεια ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την ανάρτηση της K 1300 GT ανάλογα με το φορτίο και την ποιότητα του οδοστρώματος ώστε να απολαύσει μία νέα διάσταση σταθερότητας και βέλτιστης απόκρισης. Το ABS περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό αυτού του μοντέλου, ενώ ο Αυτόματος Έλεγχος Ευστάθειας (ASC) διατίθεται προαιρετικά.


http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/individual/news/media/K1300gt_Bild7_preview.jpg http://www.bmw-motorrad.gr/_common/img/standard_elements/lens.gif (http://javascript<b></b>:trackLayerEvent('zoomimage', newsIDis, 'p3i1', layerTrackingPage); prepareBigImage('image31_big');)


http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/individual/news/media/K1300gt_Bild8_preview.jpg http://www.bmw-motorrad.gr/_common/img/standard_elements/lens.gif (http://javascript<b></b>:trackLayerEvent('zoomimage', newsIDis, 'p3i2', layerTrackingPage); prepareBigImage('image32_big');)


http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/individual/news/media/K1300gt_Bild12_preview.jpg http://www.bmw-motorrad.gr/_common/img/standard_elements/lens.gif (http://javascript<b></b>:trackLayerEvent('zoomimage', newsIDis, 'p3i3', layerTrackingPage); prepareBigImage('image33_big');)



Είναι γνωστό ότι η BMW προσφέρει την καλύτερη εργονομία που εδώ γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστή. Επειδή η ξεκούραστη και δυναμική οδήγηση είναι εφικτή μόνο με την ισορροπημένη εργονομία. Η BMW Motorrad έδινε πάντοτε ιδιαίτερη προσοχή στην άνεση του πίσω αναβάτη. Στην τέλεια εργονομία συμπεριλαμβάνεται και μία σέλα που ταιριάζει απόλυτα στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, μεγάλες διαστάσεις για το άνοιγμα βήματος και άψογα χειριστήρια. Στα νέα μοντέλα K παρουσιάζεται για πρώτη φορά η νέα γενιά διακοπτών που θα τοποθετηθούν σε όλες τις νέες μοτοσικλέτες. Η εργονομία έχει βελτιωθεί, οι απαιτήσεις σε χώρο έχουν μειωθεί και για πρώτη φορά παρουσιάζεται η τεχνολογία MID*. Με άλλα λόγια, τα χειριστήρια χαρίζουν καλύτερη αίσθηση και διαθέτουν πιο όμορφη εμφάνιση.

Η BMW K 1300 GT εκπροσωπεί τη νέα Κατηγορία Πρωταθλητών για δυναμικά ταξίδια και δημιουργεί τα πρότυπα για το πνεύμα Gran Tourismo σε δύο τροχούς.

*Moulded Interconnect Design, τα τυπωμένα κυκλώματα στους διακόπτες αντικαθιστούν τις χωριστές καλωδιώσεις.

GS_maniac
22-12-2008, 23:43
Μια μοτοσυκλέτα για να καταπίνει ατέλειωτα χιλιόμετρα....

:) :) :) :) :)

Arkas
22-12-2008, 23:54
Μια μοτοσυκλέτα για να καταπίνει ατέλειωτα χιλιόμετρα....

:) :) :) :) :)
ψήνεσαι;

Cpt
22-12-2008, 23:55
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Πανέμορφη μοτοσυκλέτα!!!!

teo40
23-12-2008, 00:24
Ξέρουμε τιμούλες????

Dionisis
23-12-2008, 00:54
λετε να μπει και η σειρα gs στα 1300????

Vakalos
23-12-2008, 02:08
Τι εργαλείο είναι αυτό βρε παιδιά :eek::eek::eek::eek:

Πόσο να πιάνει το δικό μου ???:yz:yz:yz

xiliometrofagos
02-01-2009, 00:55
Χιλιομετροφάγος !!!!!!


:Απορία:

Bmwnek
03-01-2009, 15:56
Όμορφη moto,...για ταξιδιάρηδες!!!

KostasGS
04-01-2009, 11:59
Καταπίνει τα χιλιόμετρα μα όρεξή ΓέλιοΓέλιοΓέλιο

leonidas
07-01-2009, 02:34
Τα video της μαμάς BMW για το νέο της θαύμα :):)

Στατικό (προσέξτε τους νέους διακόπτες των φλας)...

http://www.youtube.com/watch?v=ET_jWlnZnvQ

...και εν κινήσει
http://www.youtube.com/watch?v=EQ1R9Y29uFw

syan
07-01-2009, 09:03
The BMW 1150 boxer-twin-powered Concept Ice Vehicle
http://3.bp.blogspot.com/_Mvhjidbvdzc/SVsTAXWYHwI/AAAAAAAAMuQ/mQvZ0MajD4g/s1600-h/civ+3.jpg

syan
07-01-2009, 09:17
MCN Roadtest: AC Schnitzer F800 GS

http://uk.youtube.com/watch?v=aq5bU0bXe6U

GiannisLoupasakis
07-01-2009, 11:47
Ωραίο το GT!! εάν μας χωράει, δηλαδη αν το εχει μεγαλώσει η μαμά λιγο και δεν βρίσκουν τα γόνατα μπροστά!!

leonidas
07-01-2009, 22:29
Ωραίο το GT!! εάν μας χωράει, δηλαδη αν το εχει μεγαλώσει η μαμά λιγο και δεν βρίσκουν τα γόνατα μπροστά!!


Γιάννη, ψήνεσαι κι εσύ????:)

Κύρος Γρανάζης
08-01-2009, 00:13
The BMW 1150 boxer-twin-powered Concept Ice Vehicle
http://3.bp.blogspot.com/_Mvhjidbvdzc/SVsTAXWYHwI/AAAAAAAAMuQ/mQvZ0MajD4g/s1600-h/civ+3.jpg

Επιστροφή στις ρίζες.

http://3.bp.blogspot.com/_Mvhjidbvdzc/SVsTAXWYHwI/AAAAAAAAMuQ/mQvZ0MajD4g/s1600/civ%2B3.jpg

Κύρος Γρανάζης
08-01-2009, 00:14
Γιάννη, ψήνεσαι κι εσύ????:)
Γιατί ο Λεωνίδας κοντεύει να καεί.

syan
08-01-2009, 01:16
Γιάννη, ψήνεσαι κι εσύ????:)
Τι να το κάνεις ρε Λεωνίδα, σού είπα μόνον RT. Το GT είναι 30 κιλά βαρύτερο και έχει μικρότερη αυτονομία. Αρα ούτε για πόλη ούτε αυτοδυναμία...!

leonidas
08-01-2009, 11:49
Τι να το κάνεις ρε Λεωνίδα, σού είπα μόνον RT. Το GT είναι 30 κιλά βαρύτερο και έχει μικρότερη αυτονομία. Αρα ούτε για πόλη ούτε αυτοδυναμία...!


Μέχρι να βγάλεο το νέο RT πρέπει να βολευτούμε κι εμείς με κάτι ΓέλιοΓέλιο

pesto1
12-01-2009, 23:39
λεω βόλεψε με εμένα με το gs και θα κανονίσω εγώ για το gt !

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
13-01-2009, 02:58
λεω βόλεψε με εμένα με το gs και θα κανονίσω εγώ για το gt !


Ωχ, ωχ,

υπάρχει πελάτης για την GS ......:D

gtbike
15-01-2009, 01:16
Η τιμή για την νέα GT1300 είναι μόλις :yz:yz22.000 ευρώ (και χωρίς βαλίτσες παρακαλώ)
Παραδίδεται από τέλος Φεβρουαρίου

macrozan
15-01-2009, 04:40
Η τιμή για την νέα GT1300 είναι μόλις :yz:yz22.000 ευρώ (και χωρίς βαλίτσες παρακαλώ)
Παραδίδεται από τέλος Φεβρουαρίου

Νομίζω κάνεις κάποιο λάθος. Με 21,850 € το παίρνεις κπμπλέ με ξένον, 2 παλινές βαλίτσες (στανταρντ), quick shifter, και όλα τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια :)

HAWK_46
15-01-2009, 09:09
Φίλε macrozan κάποιοι ψήνονται και κάποιοι άλλοι το οδηγούν στα όνειρά τους ήδη (03:40!!!!) χεχε. Εγώ θα το πάω για ....λάδια σε λίγο!!!

macrozan
16-01-2009, 01:44
Φίλε macrozan κάποιοι ψήνονται και κάποιοι άλλοι το οδηγούν στα όνειρά τους ήδη (03:40!!!!) χεχε. Εγώ θα το πάω για ....λάδια σε λίγο!!!εγω ψηνομαι να ανέβω και να το παρω καταχείμωνο απο Γερμανια μεταχειρω ενος χρονου (το Κ1200GT) και να μου ερθει 10,000 #€ φτηνότερα !!! Εν όψει του 1300 τα 1200άρια είναι σε προσφορά !:)

leonidas
20-01-2009, 02:58
εγω ψηνομαι να ανέβω και να το παρω καταχείμωνο απο Γερμανια μεταχειρω ενος χρονου (το Κ1200GT) και να μου ερθει 10,000 #€ φτηνότερα !!! Εν όψει του 1300 τα 1200άρια είναι σε προσφορά !:)

:eek::eek::eek: 10.000 ευρώ διαφορά?????
Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον, έχεις τίποτα γνωστούς εκεί ή έτσι θα πας να δεις?

HAWK_46
22-01-2009, 14:10
Έρχεται σε ένα μήνα περίπου με τιμή 19.100 ευρώ + αξεσουάρ.
160 άλογα, 255 κιλά.

skippybi
22-01-2009, 17:29
GT και RT πολύ όμορφα αλλά για μένα πάνε ψηλά και θα βολευτώ με τη Σουρτούκω μου (R850R)!!!;)

kostas_366
22-01-2009, 17:43
Πολυθρόνα το εργαλείο.
Τώρα τελευταία, μ αρέσει πολύ αυτό το στυλ.

ntinopoulos
22-01-2009, 19:44
πολυ ομορφη αλλα εγω ειμαι του gs!!!...πειραζει?:p

arisxios
13-02-2009, 09:32
για ρίξτε μια ματιά και εδώ !!!





Αφεθείτε στη μαγεία του Duolever! Μπορεί ναι μεν να παρέχει λιγότερη πληροφόρηση από ένα συμβατικό πιρούνι, αλλά όταν κάνει τα πάντα μόνο του, τότε προς τι η πληροφόρηση; Εμπιστοσύνη, σταθερότητα και κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά κάτω από όλες τις συνθήκες από ένα πλήρως ομοιογενές σύνολο. Τα χιλιόμετρα μαζεύονται χωρίς να το καταλάβετε, ενώ το κυριότερο μέλημά σας θα πρέπει να είναι τα κιλά! Η μοτοσικλέτα είναι βαριά, οπότε θα πρέπει να προσέχετε, ιδιαίτερα όταν κατεβείτε και τη στερεώσετε για να βρείτε το κεντρικό σταντ. Εντάξει, είπαμε, δεν είναι…LT, αλλά μην παρασυρθείτε νομίζοντας ότι μπορείτε να πλαγιάσετε στη στροφή την τελευταία στιγμή. Θα πρέπει να προγραμματίσετε τις κινήσεις και την πορεία σας, ενώ όταν το κάνετε, θα βρείτε ένα GT πρόθυμο να ρίξει πολύ το κορμί του μέσα στη στροφή, παραμένοντας σταθερό και πολύ εμπιστεύσιμο, ακόμα και με το ESA στη ρύθμιση comfort. Η προστασία από τον αέρα είναι πλήρης και η άνεση από τις κορυφαίες, ενώ η ζελατίνα, το τιμόνι και η σέλα είναι ρυθμιζόμενα για να…χωρέσουν όλοι! Ο όγκος είναι λογικός για τέτοιο μοντέλο. Μέσα στην κίνηση της πόλης δε θα αντιμετωπίσετε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ στο ταξίδι θα ευγνωμονείτε την προστασία του. Η μοτοσικλέτα είναι πολύ καλά ζυγισμένη, ενώ οι βαλίτσες της μπορεί ναι μεν να χρειάζονται λίγο προσοχή, αλλά δεν εξέχουν και τόσο πολύ. Σε γενικές γραμμές πάντως θα τον συνηθίσετε γρήγορα και δε θα αποτελεί πρόβλημα. Στην εθνική το μόνο που θα ταράξει τη πορεία σας είναι οι πλάγιοι άνεμοι και αυτοί μόνο στα πολλά και για κάτι εκατοστά δεξιά-αριστερά, τίποτα παραπάνω. Οι ταχύτητες στο ταξίδι μπορούν εύκολα να κρατηθούν στη δεύτερη εκατοντάδα χιλιομέτρων (αν και με τις βαλίτσες η BMW δίνει ανώτατη ταχύτητα τα 180), χωρίς να κουραστεί ούτε η μοτοσικλέτα, ούτε ο οδηγός, αλλά ούτε και ο συνεπιβάτης, ο οποίος μάλιστα δε θα παραπονεθεί σχεδόν ποτέ!

Το σύνολο αγκαλιάζει το σώμα του οδηγού όσο και του συνεπιβάτη. Η ζελατίνα εκτείνεται ψηλά ακόμα και στη χαμηλή θέση της ενώ χέρια και πόδια "κουμπώνουν" σε φυσικές θέσεις συμπληρώνοντας τη γενική εικόνα, η οποία παραμένει πλήρης ακόμα και με τις πλαϊνές βαλίτσες. Με αυτές επάνω του, το GT θα χωρέσει άνετα τουλάχιστον 4 σακίδια για μονό αναβάτη, με δυνατότητα για κάτι παραπάνω! Η σχάρα μπορεί να αντέξει επάνω της τα πάντα, ενώ η ποιότητα κατασκευής της αλλά και εκείνη των βαλιτσών είναι κορυφαία.

Αφεθείτε στη μαγεία του Duolever! Μπορεί ναι μεν να παρέχει λιγότερη πληροφόρηση από ένα συμβατικό πιρούνι, αλλά όταν κάνει τα πάντα μόνο του, τότε προς τι η πληροφόρηση; Εμπιστοσύνη, σταθερότητα και κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά κάτω από όλες τις συνθήκες από ένα πλήρως ομοιογενές σύνολο. Τα χιλιόμετρα μαζεύονται χωρίς να το καταλάβετε, ενώ το κυριότερο μέλημά σας θα πρέπει να είναι τα κιλά! Η μοτοσικλέτα είναι βαριά, οπότε θα πρέπει να προσέχετε, ιδιαίτερα όταν κατεβείτε και τη στερεώσετε για να βρείτε το κεντρικό σταντ. Εντάξει, είπαμε, δεν είναι…LT, αλλά μην παρασυρθείτε νομίζοντας ότι μπορείτε να πλαγιάσετε στη στροφή την τελευταία στιγμή. Θα πρέπει να προγραμματίσετε τις κινήσεις και την πορεία σας, ενώ όταν το κάνετε, θα βρείτε ένα GT πρόθυμο να ρίξει πολύ το κορμί του μέσα στη στροφή, παραμένοντας σταθερό και πολύ εμπιστεύσιμο, ακόμα και με το ESA στη ρύθμιση comfort. Η προστασία από τον αέρα είναι πλήρης και η άνεση από τις κορυφαίες, ενώ η ζελατίνα, το τιμόνι και η σέλα είναι ρυθμιζόμενα για να…χωρέσουν όλοι! Ο όγκος είναι λογικός για τέτοιο μοντέλο. Μέσα στην κίνηση της πόλης δε θα αντιμετωπίσετε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ στο ταξίδι θα ευγνωμονείτε την προστασία του. Η μοτοσικλέτα είναι πολύ καλά ζυγισμένη, ενώ οι βαλίτσες της μπορεί ναι μεν να χρειάζονται λίγο προσοχή, αλλά δεν εξέχουν και τόσο πολύ. Σε γενικές γραμμές πάντως θα τον συνηθίσετε γρήγορα και δε θα αποτελεί πρόβλημα. Στην εθνική το μόνο που θα ταράξει τη πορεία σας είναι οι πλάγιοι άνεμοι και αυτοί μόνο στα πολλά και για κάτι εκατοστά δεξιά-αριστερά, τίποτα παραπάνω. Οι ταχύτητες στο ταξίδι μπορούν εύκολα να κρατηθούν στη δεύτερη εκατοντάδα χιλιομέτρων (αν και με τις βαλίτσες η BMW δίνει ανώτατη ταχύτητα τα 180), χωρίς να κουραστεί ούτε η μοτοσικλέτα, ούτε ο οδηγός, αλλά ούτε και ο συνεπιβάτης, ο οποίος μάλιστα δε θα παραπονεθεί σχεδόν ποτέ!

Αν είστε διατεθειμένοι να δώσετε τα σχεδόν 21.000 ευρώ που κόστιζε η μοτοσικλέτα που είχαμε στη διάθεσή μας, τότε μαζί με αυτή θα πάρετε και τη θερμαινόμενη σέλα οδηγού και συνεπιβάτη, τα θερμαινόμενα γκριπ, το cruise control, το πολυσυζητημένο ESA, το on board computer, το οποίο δίνει στοιχεία εξωτερικής θερμοκρασίας, κατανάλωσης κ.λ.π., αλλά και τα φώτα xenon τα οποία κάνουν πραγματικά πολύ καλή δουλειά! Πολύ λίγες θα είναι οι φορές που θα χρειαστείτε τη μεγάλη σκάλα, ενώ τα πορείας θα καλύψουν σε πλάτος σχεδόν 3 λωρίδες δρόμου! Όλα τα υπόλοιπα, μαζί με την ηλεκτρική ζελατίνα, ελέγχονται φυσικά από το τιμόνι με ένα σωρό κουμπάκια, ενώ αν το αντέχει η τσέπη σας διαλέξτε και το ηχοσύστημα (τσιγκουνιές θα κάνουμε τώρα!)





mototriti

arisxios
13-02-2009, 09:34
Με στόχο να κατασκευάσει το απόλυτο τουριστικό εργαλείο, η BMW μετέφερε την τεχνολογία του κινητήρα από το K1200S, δίνοντας έτσι στο καινούργιο GT έναν άσο στο μανίκι από την αρχή. Ο τετρακύλινδρος δεν ξεχωρίζει μόνο για την ισχύ του, η οποία φυσικά είναι μειωμένη σε σχέση με το S για να ανταποκρίνεται στο χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά και για την ομαλή λειτουργία του. Η απόκριση στο γκάζι είναι πολύ καλή και πάντα μέσα στο προοδευτικό φάσμα λειτουργίας. Η ροπή βρίσκεται παντού, έτοιμη να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε διαγράμμιση του στροφόμετρου με οποιαδήποτε σχέση του κιβωτίου, του οποίου η κλιμάκωση επιτρέπει ελάχιστες αλλαγές, ενώ στο ταξίδι δε θα χρειαστείτε κάτι λιγότερο από 6η παντού, ακόμα και όταν συναντήσετε την κίνηση της κακιάς σκάλας! Το κιβώτιο πάντως είναι αρκετά έως πολύ θορυβώδες, αλλά από την άλλη και πολύ σαφές. Ο συμπλέκτης απομονώνει εκνευριστικά ψηλά ακόμα και στην πιο "σφιχτή" ρύθμισή του, ενώ η κατανάλωση του μοτέρ δε θα περάσει σχεδόν ποτέ τα 6 λίτρα ανά εκατοντάδα χιλιομέτρων, όσο και αν το πιέσετε!
Μία μοτοσικλέτα με 150 άλογα σίγουρα δε θα πρέπει να…τσιγκουνεύεται τα φρένα της και ο πρώτος που το διδάσκει αυτό είναι το GT!. Θα ξεκινήσουμε από το πίσω φρένο, το οποίο εκτός από δύναμη, έχει και την καλύτερη αίσθηση, αλλά και προοδευτικότητα που έχουμε δοκιμάσει σε μοτοσικλέτα μέχρι στιγμής! Σου δίνει να καταλάβεις ανά πάσα ώρα και στιγμή ακριβώς πόσο έχεις πατήσει το λεβιέ του, ενώ καταλαβαίνεις και πόσο ακόμα μένει μέχρι να…μπλοκάρει, κάτι το οποίο φυσικά δεν θα γίνει ποτέ λόγω της πολύ καλής λειτουργίας του ABS! Το μπροστινό είναι πολύ δυνατό και θα σταματήσει και με το παραπάνω τα 400+ κιλά του συνόλου μοτοσικλέτας-αναβάτη, χωρίς να φοβίζει, αρκεί να το συνηθίσεις, καθώς του λείπει αυτό το αρχικό "δάγκωμα" και θα πρέπει να τραβήξεις τη μανέτα αρκετά πίσω για να εμφανίσει τη δύναμή του. Και εδώ το ABS εμφανίζεται άψογο χωρίς το παραμικρό γλίστρημα του τροχού κάτω από όλες τις συνθήκες.
Αν η ζωή σας κινείται γύρω από τα χιλιόμετρα του εθνικού δικτύου και οι αποδράσεις του Σαββατοκύριακου δε λείπουν από το πρόγραμμά σας, τότε σταματάτε εδώ! Αν είστε από εκείνους που ζητάνε μία όμορφη και άνετη μοτοσικλέτα τουρισμού, χωρίς να είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν επιδόσεις, τότε το GT είναι αυτό που ψάχνετε. Τεχνολογία, υψηλή ποιότητα κατασκευής, άνετοι χώροι, μεγάλες δυνατότητες φόρτωσης, πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο, αλλά και πολλά τα κιλά για ένα μοντέλο το οποίο δεν θα έχει πρόβλημα να γυρίσει μαζί σας τον πλανήτη κανα-δυο φορές





mototriti

syan
13-02-2009, 21:41
Για τους ενδιαφερόμενους η μοτοσυκλέτα διατίθεται εδώ και μια εβδομάδα.
Τιμή 21.750 με Full εξοπλισμό, ψηλή ζελατίνα, συναγερμό, ABS, ASC, Θερμαινόμενα Grips, On-board Computer with Oil Warning, Tyre Pressure Control (TPC), ESA II, Θερμαινόμενη σέλλα, φώτα Xenon, Cruise Control και βαλίτσες.
288 κιλά με 24 λίτρα ντεπόζιτο.
160 αλογα στις 9000 rpm - Ροπή 135 Nm at 8,000 rpm
Gear-shift assist δεν υπάρχει όπως στην K1300S αλλά και δεν χρειάζεται.

http://www.bmw-motorrad.co.uk/uk/en/bikes/tour/k1300gt/media/color_k1300gt_01_preview_neu.jpg



http://ecom.bmwgroup.com/bvco/images/space.gif

Arkas
13-02-2009, 21:58
:sm5:

S.T
15-02-2009, 09:17
:sm8:.Έτοιμος είμαι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν με αφήνετε να το χτυπήσω.

EOD-K9
24-03-2009, 08:10
:sm8:.Έτοιμος είμαι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν με αφήνετε να το χτυπήσω.


Για να πάρεις το καινούριο R1250 GS :D

S.T
24-03-2009, 12:16
Κυριάκο έχεις καμμία πληροφορία ότι η BMW πάει για r1250GS;)?

taksidiotis
09-07-2011, 17:24
παιδια ξερετε καθολου αν εχουν αναφερθει προβληματα στο k1300 gt?