PDA

View Full Version : BMW S 1000 RR: Κοντά μας από τις 15 Δεκεμβρίου!


riko46
03-04-2009, 09:57
http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=1626&t=0&r=1 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=1626&t=0)

http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=1626&t=3&eid=4161 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=1626&t=2&eid=4161) Τον περασμένο Απρίλιο η BMW παρουσίασε στο Μόναχο το πρωτότυπο Superbike της, το οποίο ονόμασε S 1000 RR. Ο πρόεδρος της BMW Hendrik von Kuenheim,ήταν ξεκάθαρος: «αυτή η μοτοσυκλέτα θα βγει στην παραγωγή και θα στοχεύει τους αναβάτες που παραδοσιακά προτιμούν τα γιαπωνέζικα μοντέλα». Παρόλο που στις εκθέσεις της Κολωνίας και του Μιλάνο παρουσιάστηκε μοναχά η αγωνιστική έκδοση για το θεσμό των SBK, η BMW πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσε πως ανοίγει τις προπαραγγελίες για το μοντέλο δρόμου της, το S 1000 RR, και οι ημέρες παράδοσης στοχεύεται να αρχίσουν από τις 15 Δεκεμβρίου. Ακολουθώντας τους νέους κανονισμούς των SBK, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην παραγωγή η πρώτη χιλιάδα των μοντέλων που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αγώνες.

Στην εικόνα που παραθέτουμε, υπό την προϋπόθεση ότι είναι ακριβής, μπορούμε να δούμε μερικές χαρακτηριστικές λεπτομέρειες. Αρχικά, αν και δεν φαίνεται πουθενά η ανάρτηση της Öhlins με την οποία θα εφοδιάζεται η αγωνιστική έκδοση, το μοντέλο που φαίνεται εδώ παρέχει αρκετές ρυθμίσεις σε αυτόν τον τομέα. Για το φρενάρισμα η BMW εμπιστεύθηκε για το μοντέλο δρόμου της τη Brembo και το εφοδίασε με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονη πίσω. Η S 1000 RR είναι ντυμένη με ένα «φόρεμα» με πολλές ακμές που είναι γυαλιστερό μαύρο και ματ γκρίζο σε κάποια σημεία· συνδυασμό που βρίσκουμε πολύ όμορφο και δυναμικό. Από όσα γνωρίζουμε, θα ζυγίζει 183 kg και θα έχει ιπποδύναμη 175 hp, το οποίο τη φέρνει (στα χαρτιά τουλάχιστον) απειλητικά απέναντι από τις γιαπωνέζες ανταγωνίστριές της. Θα προσφέρεται επίσης με ABS και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, ώστε η δύναμη του εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα και το φρενάρισμα των Brembo να μην είναι απειλητικά για τους οδηγούς.
Οι τελευταίοι θα μπορούν επίσης χάρη στο συνδυασμό του προηγμένου κιβωτίου και του συμπλέκτη να αλλάζουν σχέση χωρίς να κλείνουν το γκάζι. Η τιμή, τέλος, θα παραμείνει στα ίδια πλαίσια με των γιαπωνέζικων ανταγωνιστών της, κάτω από τα €16.000. Την περιμένουμε με ανυπομονησία στο σαλόνι του Παρισιού τον ερχόμενο Οκτώβρη.

Κείμενο: Φ.-Γ. Γεωργακόπουλος

EOD-K9
03-04-2009, 16:06
http://zedomax.com/blog/wp-content/uploads/2008/10/bmw-s-1000-rr-1.jpghttp://www.mcnews.com.au/2008_Bikes/BMW/S_1000_RR/BMW_S_1000_RR_LHF_700.jpgΚΑΙ Η ΤΈΛΕΙΑ !!!!http://motorracing.getpaidfrom.us/files/2009/02/2009-bmw-s-1000-rr.jpg

riko46
03-04-2009, 20:44
:sm8:

arisxios
03-04-2009, 20:49
:sm8::sm8::sm8:

Arkas
03-04-2009, 21:05
:sm8:

fire red!
04-04-2009, 15:06
:sm8::sm8::sm8:

skippybi
04-04-2009, 15:10
:sm8: