PDA

View Full Version : ΙΧ: Τα νέα (;) τέλη κυκλοφορίας «πάγωσαν» την αγορά


MARK
08-04-2011, 08:59
ΙΧ: Τα νέα (;) τέλη κυκλοφορίας «πάγωσαν» την αγορά

Η φήμη αύξησης των Τελών Κυκλοφορίας λειτούργησε ανασταλτικά στους υποψήφιους πελάτες. Η απόσυρση δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα παρά τις άκρως δελεαστικές προσφορές.

Πανικό έχει προκαλέσει σε ιδιοκτήτες, εισαγωγείς, αλλά και εμπόρους αυτοκινήτων η φήμη επαναπροσδιορισμού των Τελών Κυκλοφορίας για το 2012 εξαιτίας της μαύρης τρύπας που έχει εμφανιστεί στα δημοσιονομικά έσοδα. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2012 εξετάζεται να αυξηθούν από 10% έως 15% χωρίς ωστόσο να αποκλείονται και υψηλότερες αυξήσεις έως 20% για ιδιαίτερα ρυπογόνα αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες. Αλλωστε η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων έχει υποστεί καθίζηση καθώς οι πωλήσεις τους περιορίζονται σε μονοψήφιο ή μηδενικό αριθμό κάθε μήνα εξαιτίας του Φόρου Πολυτελείας, αλλά και του κόστους χρήσης. Ο στόχος από την αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας για το 2012 είναι η άντληση επιπλέον 350 εκατ. ευρώ ώστε να καλυφθεί μέρος της «μαύρης τρύπας» που έχει παρουσιαστεί στα δημοσιονομικά έσοδα.
Φήμη
Ομως, η δημοσιοποίηση της φήμης και μόνο περί αύξησης των Τελών Κυκλοφορίας το 2012 λειτούργησε ανασταλτικά στις παραγγελίες νέων αυτοκινήτων καθώς πάρα πολλοί έσπευσαν να «ακυρώσουν» την απόκτηση του καινούριου τους Ι.Χ. Βέβαια όλα τα παραπάνω πραγματοποιούνται σε μία χρονική στιγμή κατά την οποία υπάρχει η απόσυρση, πρόσφατα επεκτάθηκε και στα επαγγελματικά οχήματα μέχρι 3,5 τόνους και οι εισαγωγείς και έμποροι έχουν επιδοθεί σε ένα απίστευτο μπαράζ προσφορών. Παράλληλα μεγάλο πλήγμα δέχθηκε και η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς οι υποψήφιοι αγοραστές παγώνουν επίσης κάθε πρόθεση για απόκτηση αυτοκινήτου στο φόβο μιας μεγάλης αύξησης των Τελών που γνωρίσαμε το 2009 και οδήγησε περισσότερους από 200.000 ιδιοκτήτες παλαιών Ι.Χ. σε κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας τους εξαιτίας προσωρινής ακινησίας...
Μάλιστα όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στην «Η» στελέχη της αγοράς, κυρίως μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, μία τέτοια κίνηση θα οδηγούσε πάρα πολλούς επαγγελματίες σε αδιέξοδο καθώς «πάγωσαν» και οι πωλήσεις αυτοκινήτων από 2ο χέρι που μέχρι πρότινος διατηρούσαν στη «ζωή» ακόμη και μεγάλες κάθετες μονάδες.
Από την άλλη μεριά οι εισαγωγείς έμειναν «άφωνοι» στο άκουσμα και μόνο της φήμης για αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας καθώς αναπροσαρμόστηκαν ήδη το 2010 πίστευαν πως θα διατηρηθούν τουλάχιστον 2 χρόνια ώστε να υπάρχει μια «ηρεμία» στην αγορά.
Ακριβά
Τέλος οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. αν τελικά πραγματοποιηθεί το μέτρο θα αναγκαστούν να πληρώσουν ακριβότερα από 20 έως και 200 ευρώ τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2012 ενώ αρκετοί από αυτούς είναι πολύ πιθανό να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους για να μην τα πληρώσουν. Αλλωστε σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη τη χρονιά που διανύουμε εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν έχουν καταβάλει τα Τέλη Κυκλοφορίας κυκλοφορώντας παράνομα τα αυτοκίνητά τους... Μάλιστα όπως ανέφερε και υφυπουργός της κυβέρνησης μέρος του μεγάλου ελλείμματος στα δημοσιονομικά έσοδα προέρχεται από απλήρωτα Τέλη Κυκλοφορίας (εξαιτίας ακινησίας αλλά και μη καταβολής) και γι' αυτό το λόγο το υπουργείο Οικονομικών απέστειλε εγκύκλιο για τα απλήρωτα Τέλη προς όλες τις εφορίες ώστε να εισπραχθούν από το 1995 και έπειτα!
Πτώση 55,2% το Μάρτιο
Σε ελεύθερη πτώση εξακολουθεί να βρίσκονται οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων καθώς το Μάρτιο κατέγραψαν νέα πτώση-ρεκόρ 55,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Αν βέβαια στα παραπάνω συνυπολογίσουμε πως οι εταιρικές πωλήσεις Ι.Χ. (Fleet Cars) ξεπέρασαν τις 2.300 μονάδες τότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως οι εταιρείες leasing και ενοικιάσεων αυτοκινήτων έσωσαν και πάλι την αγορά.
Οσον αφορά στις αναλυτικές πωλήσεις του Μαρτίου στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Toyota με 995 οχήματα, Ford με 894, Opel με 847, VW με 690 και Nissan με 544 πωλήσεις αντίστοιχα. Σε επίπεδο ποσοστών μόλις η Alfa Romeo και η Dacia με αύξηση πωλήσεων 40% και 4% αντίστοιχα ενώ όλες οι υπόλοιπες κατέγραψαν πτώση...
Σε επίπεδο τριμήνου οι πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων έχουν επίσης καταρρεύσει καταγράφοντας πτώση 57,4% καθώς τους 3 πρώτους μήνες της χρονιάς που διανύουμε έχουν πουληθεί 25.267 νέα Ι.Χ. έναντι 59.365 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Το μέτρο της απόσυρσης σε απόλυτους αριθμούς κινείται σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς και έως τις πρώτες ημέρες του Απριλίου είχαν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ περίπου 10.800 Ι.Χ. εκ των οποίων μόλις το 20% να έχει αντικατασταθεί με καινούριο...
Προσεχώς λουκέτα...
Η άσχημη οικονομική κατάσταση που επικρατεί στα ελληνικά νοικοκυριά έχει άμεσο αντίκτυπο και στην αγορά αυτοκινήτου συνολικότερα και όχι μόνο στις πωλήσεις. Αρχικά τα συνεργεία των εξουσιοδοτημένων δικτύων παρά τις άκρως δελεαστικές προσφορές με εκπτώσεις δεν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν τους πελάτες τους οι οποίοι απλά δεν τηρούν το εγχειρίδιο του κατασκευαστή και δεν κάνουν σέρβις στα Ι.Χ. τους. Οσον αφορά στα φανοποιεία οι μεν ιδιώτες καταναλωτές που έχουν χτυπηθεί τα Ι.Χ. τους τα επισκευάζουν κάνοντας «μπαλώματα» ώστε να μπορούν να κυκλοφορούν, ενώ οι ασφαλιστικές που χρειάζεται να καταβάλουν χρήματα στα φανοποιεία για τις όποιες ζημίες έχουν προκαλέσει οι πελάτες τους απλά παρατείνουν όσο μπορούν την καταβολή των χρημάτων. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να ζητούν οι φανοποιοί από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων τα χρήματα ώστε να προμηθευτούν τα ανταλλακτικά που χρειάζεται για την επισκευή του οχήματος και κατόπιν να εισπράξουν οι ιδιώτες την αποζημίωση. Στις εκθέσεις αυτοκινήτων η επισκεψιμότητα των πελατών είναι ανάλογη των προσφορών που έχει η κάθε εταιρεία ωστόσο δεν λείπουν τα σχόλια τύπου: «Τσουνάμι ήταν και η απόσυρση και πέρασε...».
Τέλος τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας σύμφωνα με όσα αναφέρουν στελέχη της αγοράς δεν εγκρίνουν σε κανέναν σχεδόν ενδιαφερόμενο ιδιώτη δάνειο για αγορά Ι.Χ., ενώ από την άλλη μεριά δεν συζητούν καθόλου για επέκταση ή αναχρηματοδότηση επαγγελματιών του κλάδου οι οποίοι βρίσκονται στο χείλος του γκρεμού. Από την άλλη μεριά βέβαια η κατάρρευση των πωλήσεων αλλά και των υπηρεσιών after sales έχει χτυπήσει και στις υγιείς επιχειρήσεις του κλάδου που έως σήμερα κάλυπταν τις ζημίες από κέρδη του παρελθόντος.
Αλλωστε ο δανεισμός των επιχειρήσεων του κλάδου εξακολουθεί να παραμένει πολύ κοντά στα 8 δισ. ευρώ παρά τις όποιες προσπάθειες αναδιάρθρωσης πραγματοποιούν εδώ και 2 χρόνια οι εισαγωγικές αλλά και οι εμπορίες αυτοκινήτων...

basilis76
08-04-2011, 10:12
ευχαριστουμε για την ενημερωση

adventure
08-04-2011, 10:21
Κάθε χρόνο και χειρότερα .

:hmmm: :hmmm:

Ευχαριστούμε Γιάννη .

;)

napgeo
08-04-2011, 12:12
Και η περίφημη εξαγγελία του ΓΑΠ για την αδικία της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας:Απορία::Απορία:

aeriko
08-04-2011, 12:17
Και η περίφημη εξαγγελία του ΓΑΠ για την αδικία της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας:Απορία::Απορία:
Εδώ δεν θυμούνται τι έφαγαν χθές, θέλεις να θυμούνται τι έλεγαν εδώ και ένα χρόνο. Πλήρης ανοργανοσιά, λυπάμαι:(

ortho
08-04-2011, 23:04
Ολοι αυτοί που μας κυβερνάν έχουν τελειώσει το δημοτικό;
Αγορασμένα τα έχουν τα πτυχία;
Μήπως να περιμένω μέχρι του χρόνου να αγοράσω κανένα Adve με 2-3 χιλιάρικα;
Τελικά αυτό το LSE πρέπει να είναι καταπληκτικό σχολείο!

Sakis
08-04-2011, 23:10
Να πάνε να μ@μηθούν όλοι τους παλιολαμόγια
πάρτε και τα βρακιά μας..@...$...%...*
:mad:Νεύρα:mad: