PDA

View Full Version : Transalp 650 vs bmw f650gs(twin)


jimakos1984
20-04-2011, 23:16
Γεια χαρά σας,θα ήθελα τις γνώμες σας και τη βοήθειά σας στον προβληματισμό μου:Είμαι κάτοχος ενός transalp 650 μοντ.06,μπλε, κουκλί!Με την βενζίνη που έχει πάρει την ανιούσα το μοναδικό ελλάτωμα της μηχανής που κατ εμέ ειναι η κατανάλωση, με απασχολεί μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο και με έχει ξενερώσει!Σκέφτομαι να το αλλάξω με ένα bmw 650(twin), μεταχειρισμένο.Φυσικά σκέφτομαι και το 800 που είναι πανέμορφο αλλά δεν το φτάνω οικονομικά!Η χρήση της μηχανής είναι σπίτι δουλειά-βόλτες στην πόλη κατα κύριο λόγο και όταν έχει καλό καιρό καμια εξόρμηση και κανα δύο μακρινά ταξιδάκια το χρόνο!(τα περισσότερα διπλός).Θα με ικανοποιήσει οδηγικά ως αναφορα την άνεση που έχω με το ΤΑ μιας και είμαι 1,90;Βέβαια μου αρέσει και εμφανισιακά το bmw και επίσης τα 15 παραπάνω άλογα και το abs είναι απο τις σοβαρές θετικές παραμέτρους!Κάποιος κάτοχος θα ήθελα να μου απαντήσει και στο θέμα servise αφου όποιον ρωτάω(οχι bmwδακια) μου λέει "καλή η μηχανή αλλα με τα service θα σου πιασουν τον κ...).Ευχαριστώ προκαταβολικά!

NLS
21-04-2011, 01:29
Sorry αλλά δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους ως μοτοσυκλέτες.
Δεν υπήρχε ούτε με την παλιά μονοκύλινδρη καν.

Επίσης η BMW είναι σχετικά φτηνή στα service (θα έλεγα φτηνότερη από τη Honda αλλά θα πέσουν οι Hondaκιδες που ευδοκιμούν στο forum -!!!- να με φάνε, λες και εγώ δεν είχα Honda)... οπότε μείνε στο σχετικά φτηνή.

Όποιος σου είπε για τα service αηδίες καλό είναι να μη μιλάει απέξω.

Άσε το εμφανισιακό και κάνε και μια βόλτα αφού θα βρεις για test ride. Μετά τα ξαναλέμε (που θα έχεις έχεις αγοράσει).

taksidiotis
23-04-2011, 18:28
τα service οντως ειναι φτηνα.οι καμπανιες ερχοντε μονο με τις βλαβες κι εκτος εγγυησης.προσωπικα θα εκανα λιγο υπομονη για να βρω κανενα gs800.το twin προσωπικα δε με τρελαινει και τοσο.

Albatros
23-04-2011, 20:31
Με ύψος 1.90 θα σου έλεγα το 800 η ακόμα καλύτερα το 1200GS που βρίσκεις τώρα και κάτω από 8000Ε.
:)

tsompanis
23-04-2011, 23:16
αλλά θα πέσουν οι Hondaκιδες που ευδοκιμούν στο forum -!!!-.

πίσωωω!
:sm7::sm7:

βασικά το θρεντ είναι σαν να κατεβαίνει κανείς στο λιμάνι του πειραιά για να ρωτήσει ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα:D
είμαι περίεργος για το πόρισμα που θα βγεί...
ψάχνω φατσούλα που να τρώει ποπ κορν αλλά δεν...

kostas_366
24-04-2011, 02:26
Αν καίει το ΤΑ 650, τότε άσε μην σου πουν τι καίνε τα άλλα :).
Σε αυτό θα σωθείς μόνο με ένα 50άρι. Όλα καίνε σαν βαπόρια.
Αν
Αν θέλεις να πάρεις κατι απλά, για την δουλειά σου, και καμιά ψιλο-βόλτα, χωρίς να σε τρελαίνει κάτι, κράτα το ΤΑ ή πάρε το 700.
Αν έχεις ερωτευτεί κάτι (λέω για το 800 μιας και το είπες) πάρτω και μην σκέφτεσαι τπτ άλλο. Ούτε θα καίει (αν το γουστάρεις) ούτε θα χαλάει :).
Η μοτοσικλέτα είναι χόμπυ, το ξέρεις και από το ΤΑ, και δεν είναι οικονομική σε καμία περίπτωση.

taksidiotis
24-04-2011, 06:11
εγω πιστευω οτι ισως να σε χει πιασει η χαρα της αλλαγης...
transalp 700 με τιποτα...παταγωδες βλακεια,περα απο την αξιοπιστια του κινητηρα.
gs800,vstrom650.
οι 2 προτασεις μου,το twin επισης το απορριπτω.

spitiko
24-04-2011, 11:35
πίσωωω!
:sm7::sm7:

βασικά το θρεντ είναι σαν να κατεβαίνει κανείς στο λιμάνι του πειραιά για να ρωτήσει ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα:D
είμαι περίεργος για το πόρισμα που θα βγεί...
ψάχνω φατσούλα που να τρώει ποπ κορν αλλά δεν...
Ευτυχώς που η κόντρα ειναι με τα γιαπωνέζικα και εμείς με τα Εγγλέζικα μας περνάμε ντούκου.

bogart
24-04-2011, 11:50
F800 GS φίλε μου...
θα το ευχαριστηθείς όσο τίποτα άλλο...

και λόγω ύψους θα σου είναι και σαν ποδήλατο και πανευκολο...

και μόλις πατήσεις και λίγο χωματάκι και δεις πως πάει δεν θα θες να ξαναμπεις στον δρόμο...;)

tthodor
27-04-2011, 03:22
My two cents....
Είχα και εγώ ΤΑ 650, και συγκρινοντας το με το 800GS που έχω τώρα.... θα λεγα ότι το ελλατωμα του δεν είναι μόνο η κατανάλωση. :)
Αν αυτό βέβαια είναι το μοναδικό που σε πειράζει έσενα με κριτήριο μόνο τη λογική θα σου έλεγα κράτα το ΤΑ, αλλά αν είναι απλά το πρόσχημα για να αλλάξεις μηχανή.... έχουμε και λεμε.

Κατανάλωση: Είναι σίγουρα πολύ πιο οικονομικό το BMW, έχω βαρύ χεράκι.... με το ΤΑ είχα γύρω στα 7,3 lt/100km (http://www.spritmonitor.de/en/detail/170723.html (http://www.spritmonitor.de/en/detail/170723.html)) με το 800 έχω γύρω στα 5,5 lt/100km (Details: BMW - F 800 - f800gs - Spritmonitor.de (http://www.spritmonitor.de/en/detail/405659.html)). Αυτό χοντρικά σου κάνει (με 15000κμ το χρόνο, και τιμή βενζίνης 1,7€) περίπου 500€ διαφορά το χρόνο.

Service: έχω κάνει δυο μεχρι τώρα, δεν έχω δει τραγικές διαφορές στις τιμές. Νομίζω πάνω κάτω τα ίδια είναι. Πάντως με το Honda είχα δυσκολευτει απίστευτα να βρω συνεργείο που εμπιστεύομαι (me to BMW πάλι καθόλου), έζησα ιστορίες απειρου κάλους ("μπάρμπας" που μου λύνει τη μηχανή για να κάνει service να με ρωτάει αν έχει Injection ή καρμπιρατερ το ΤΑ 650 ! ! ! !)

ΦΡΕΝΑ - ABS: Τα φρένα του ΤΑ ήταν επιεικώς επαρκή. στο 800GS τα θεωρώ τέλεια, παρόλο που θα ακούσεις πολλούς να λένε ότι δεν είναι καλά. Νομίζω ότι όσοι τα λένε το συγκρίνουν με streetadiko μηχανάκι. Επειδή είναι On-off δεν έχει πολύ άμεσο "δάγκωμα", αλλά είναι πολύ προοδευτικά. όσο σφίγγεις, τόσο φρενάρει. υπεράνω κριτικής για μένα. Το ABS (μπροστά) έχει μπει μια φορά σε λειτουργία... και πραγματικά έσωσε την κατάσταση. Πλέον όσες φορές έχει τύχει να οδηγώ μηχανάκι χωρίς ABS δεν αισθάνομαι 100% ανετος να φρενάρω με όλα αμα χειαστεί.

Αναρτήσεις: Καλά...δε χρειάζεται να σου πω και πολλά εδώ. ακόμη και σα συνεπιβάτης να κάτσεις καταλαβαίνεις διαφορά,.... χαοτική. Το ΤΑ τόσο λόγω αναρτήσεων όσο και λόγω πλαισιου σου έδινε μια πολύ λαστιχένια αίσθηση. Το 800 πρέπει πραγματικά να το στίψεις για να το αισθανθείς αυτό ελάχιστα. Είναι η χρυσή τομή μεταξύ του "το στίβω σε κλειστό στροφιλικι και μου φωνάζει "ΔΩΣΕ ΓΚΑΖΙ ΡΕΕΕΕΕ", και του "το χώνω σε ότι μονοπάτι με κροκάλα βρω και δε κοπανάει σαν αγριος ταύρος που θέλει να με πετάξει κάτω"

Γκάζι: Γκάζι είναι αυτό που δεν έχει το ΤΑ :D. Εκεί που το ΤΑ προσπαθεί να ακουμπήσει τα 175 κοντερατα, στο 800 ανοίγεις το γκάζι για να σε πάει μέχρι τα 210 σχεδόν αμέσως.... αν είσαι υπομονετικός και σε τρώει το χέρι σου θα δεις και 220 κοντερατα. Το καλοκαίρι έγραψα περίπου 3500 χιλιαδες χιλιόμετρα με τριβαλιτσο, tankbag και δικάβαλος με ταχύτητες 130-170 km/h χωρίς ποτέ να ζοριστεί ούτε η μοτο, ούτε εγώ, ούτε το έτερο ήμιση.

Ανεση: Εδώ μπορεί να κερδίζει λίγο το ΤΑ. Μόλις πηρα το 800 έφυγα αμέσως για Β. Ευβοια (για στρώσιμο)..... Απογοητεύτηκα!!!! Πόνεσα παντού .... χέρια, πόδια... και το κυριότερο .... τα οπίσθια ###### μόρια. Η Θέση οδήγησης του 800 είναι αρκετά πιο πολέμική από την αραχτή θέση του ΤΑ. μόλις γύρισα πήγα κατευθειαν για αναζήτηση άλλης σέλας (πληρα τελικα μια Touratech) που βελτίωσε θεαματικά την κατάσταση. μετά από σχεδόν ένα χρόνο που έχω το 800 όμως έχω συνηθίσει, και την Touratech την χρησιμοποιώ πλέον πολύ σπάνια....

Αυτά...και με το καλό το 800 (650 είπες το ξέρω....αλλά αν είναι να κάνεις το βήμα.... take it all the way :))

siraxanz
27-04-2011, 04:13
ευτυχώς που δεν είδε το νήμα ο Ναπο :-)

jimakos1984
30-04-2011, 00:48
ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.Το πόρισμα βγήκε θα κρατησω το ΤΑ μέχρι να μαζέψω κανα ευρω παραπάνω και έφυγα για το 800!tthodor σ'ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη σύγκριση!