PDA

View Full Version : ...Απατεώνας εκ Πατρών


droggitiszak
10-04-2009, 11:17
τα νεύρα μου ! μου τα παίζει η μπαταρία στο africa και την αλλάζω αλλά μετρώντας τον ανορθωτή μου βγάζει 18v , γεγονός που σημαίνει ότι υπερφορτίζει και γι αυτό τα έπαιξε κ η μπαταρία. ρωτάω στο νησί για ανορθωτή και μου λένε ...120 γιούρα ... πολύ . βρίσκω λοιπόν μέσω internet ένα κατάστημα στα περίχωρα της Πάτρας όπου το συγκεκριμένο κομμάτι πωλείται 60 (!) γίουρα , όσο και στην Αθήνα όπου ρώτησα επίσης. Λογική τιμή οκ. Μιλάμε πάντα για την ίδια μάρκα κ τύπο ανορθωτή !

όταν λοιπόν έρχεται με το καλό ο ανορθωτής , τον συνδέω στο μηχανάκι (το οποίο στο τριφασικό εναλλασόμενο έδινε σταθερά 14volt σε όλες τις εξόδους του ) μετράω από την άλλη μεριά την έξοδο του ανορθωτή και ... μάπα το καρπούζι ! 0.8volt. συνδέω πάλι τον παλιό και μου δίνει 18-19 volt. ωραία λέω ,ελατωματικό κομμάτι , το πάμε για αλλαγή .

...έλα μου όμως που λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο ! τηλεφωνώ στο κατάστημα της Πάτρας όπου ο υπάλληλος μου λέει να μιλήσω με τον υπεύθυνο , ο οποίος πρέπει να είναι κατά την γνώμη μου χείριστης μορφής επαγγελματίας. " Εμείς κύριε αναγράφουμε στους όρους μας στο site ότι δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές ηλεκτρικών , και κακώς που συζητάω μαζί σας. Δεν σας έστειλα κανέναν κινέζικο , ο ανορθωτής που σας έστειλα είναι μάρκας τάδε και αν δεν λειτουργεί η ευθύνη βαρύνει εσάς ! "

προσπαθώντας να επικοινωνήσω μαζί του ( γιατί το είχε πάρει στον μονόλογο) του λέω ότι κ εγώ έχω το δίκιο μου γιατί πλήρωσα 60 γιούρα για ένα ανταλλακτικό που εξαρχής δεν λειτουργούσε και ακόμα κι αν δεν τον καλύπτει η εταιρεία του με εγγύηση ώστε να της επιστρέψει κ αυτός με την σειρά του το ανταλλακτικό , να μου κάνει τουλάχιστον μια σοβαρή έκπτωση ώστε να πάρω έναν καινούριο. η απάντησή του " αν δεν μείνατε ευχαριστήμένος κύριε , να μην ξαναψωνίσετε από το μαγαζί μας " !!!

Στο μεταξύ , ξεστραβώνομαι και ξαναμπαίνω στο site για να διαβάσω τους όρους του , μεταξύ των οποίων αναφέρονται τα εξής :

επιστροφές γίνονται δεκτές όταν το προϊόν είναι ελατωματικό και μόνο εαν το βεβαιώνει εξειδικευμένο προσωπικό του, ... εκτός και αν το έχει εγκατασταθεί , χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί με υπαιτιότητα του χρήστη, καθώς επίσης αν πρόκειται για ηλεκτρικά είδη οποιασδήποτε μορφής ... με άλλα λόγια λέω εγώ , ψωνίζεις γουρούνι στο σακί κι αν σου αρέσει.

Τηλεφωνώ στην γραμμή καταναλωτή και τους κάνω τα παράπονά μου , για να λάβω την απάντηση : " από την στιγμή που αναγράφει στους όρους του ότι δεν γίνονται δεκτές επιστροφές , είναι καλυμένος νομικά".

Εγώ , σαν καταναλωτής που πλήρωσα το αντίτιμο για ένα προϊόν ελατωματικό , το δίκιο μου ? που θα το βρώ ?

σίγουρα πάντως όχι σε τέτοιους ασυνείδητους , τρόπον τινά επαγγελματίες, της αρπαχτής .

Arkas
10-04-2009, 12:09
Στο μεταξύ , ξεστραβώνομαι και ξαναμπαίνω στο site για να διαβάσω τους όρους του , μεταξύ των οποίων αναφέρονται τα εξής :

επιστροφές γίνονται δεκτές όταν το προϊόν είναι ελατωματικό και μόνο εαν το βεβαιώνει εξειδικευμένο προσωπικό του, ... εκτός και αν το έχει εγκατασταθεί , χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί με υπαιτιότητα του χρήστη, καθώς επίσης αν πρόκειται για ηλεκτρικά είδη οποιασδήποτε μορφής ... με άλλα λόγια λέω εγώ , ψωνίζεις γουρούνι στο σακί κι αν σου αρέσει.

Τηλεφωνώ στην γραμμή καταναλωτή και τους κάνω τα παράπονά μου , για να λάβω την απάντηση : " από την στιγμή που αναγράφει στους όρους του ότι δεν γίνονται δεκτές επιστροφές , είναι καλυμένος νομικά".


Όπα Κωνσταντίνε!
Εδώ κάτι έχεις καταλάβει λάθος.
Εάν οι όροι αναγράφουν ακριβώς αυτά που μας έγραψες δεν ισχύουν αυτά που επικαλείται.
Δηλ. ορθώς δεν δέχεται επιστροφές προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί με υπαιτιότητα του χρήστη και ηλεκτρικά είδη οποιασδήποτε μορφής.
Δεν γράφει όμως ότι δεν δέχεται ελαττωματικά ηλεκτρικά είδη.
Για πρόσεξέ το λίγο!
Και στην γραμμή καταναλωτή πρέπει να το αναφέρεις επακριβώς όπως στο σημειώνω.

kostas-patra
10-04-2009, 13:15
μπορείς να στείλεις ένα πμ μέ την επωνυμία του καταστήματος;
για να ξέρουμε και να προσέχουμε εμείς οι ντόπιοι;
ευχαριστώ

σαν εμπορική αντιμετώπιση είναι άθλια
δεν κρατάς πελάτες όταν τους διώχνεις μετά

droggitiszak
10-04-2009, 13:16
Δημήτρη thanx για το tip ! σου στέλνω με pm το site για να ρίξεις μια ματιά στο ακριβές κείμενο των όρων για να μου πεις την γνώμη σου .

droggitiszak
10-04-2009, 13:24
μπορείς να στείλεις ένα πμ μέ την επωνυμία του καταστήματος;
για να ξέρουμε και να προσέχουμε εμείς οι ντόπιοι;
ευχαριστώ

σαν εμπορική αντιμετώπιση είναι άθλια
δεν κρατάς πελάτες όταν τους διώχνεις μετά

Κωστή ευχαριστώ κ εγώ για την συμπαράσταση .
έχεις pm.

EOD-K9
10-04-2009, 13:29
http://www.gsforum.gr/image.php?u=43&dateline=1234169194 (http://www.gsforum.gr/member.php?u=43) droggitiszak (http://www.gsforum.gr/member.php?u=43)



για ρίξε και ενα ΠΜ και απο δω :cool:

kostas-patra
10-04-2009, 14:17
ο τύπος με το site είναι ωραίος

πουλάει ότι πουλάει και έχει το θράσσος να βάζει στο κάτω μέρος τα εξής:





http://www.moto-rider.com/images/gr/send-to-friend.png

Περιγραφή




Σχόλια Πελατών γι αυτό το προϊόν
Σε περίπτωση που μείνατε ικανοποιημένοι από την συναλλαγή σας με την εταιρία μας και το συγκεκριμένο προϊόν, παρακαλούμε γράψτε τα σχόλια σας. http://www.moto-rider.com/images/gr/review_this_product.gif (http://www.moto-rider.com/review-add.aspx?pid=29737)

και σαν κακοπροαίρετος να ρωτήσω:

το προιόν θα το συστήσει ο φίλος μας στους φίλους του ή στους εχθρούς του;

το προιον να μπεί στα αγαπημένα του ή στα μή;

να αφήσει ένα σχόλιο-μήνυμα προς τον επόμενο επίδοξο αγοραστή ή δεν κρίνεται κατάλληλος ως μη ικανοποιημένος;


πέραν του αστείου, μου έχει τύχει να πάρω λάμπα, να την δοκιμάσει ο πωλητής μπροστά μου και στο σπίτι επειδή είχα ένα θέμα με το ντουί που τις έκαιγε, ο άνθρωπος χωρίς να του το ζητήσω, μου την αντικατέστησε για να την περάσει στην εταιρία ως εξα αρχής ελαττωματική

μου έχει τύχει πωλητής να μου αντικαταστήσει εκτός εγγύησης ένα ζευγάρι μπότες, που τις είχα πάρει από τον ίδιο γιατί έμπαζαν νερά, για να προστατέψει τον πελάτη του και όχι τον προμηθευτή, όχι να τον ρίξει τον προμηθευτή, αλλά πολλές φορέςλόγω μη συχνής χρήσης, δεν δείχνουν όλα τα προιόντα τις ατέλειές τους στο διάστημα της εγγύησης καλής λειτουργίας

καλό θα ήταν να πάς αυτοπροσώπως στο κατάστημα και να του τον παραδόσεις, τον ανορθωτη, αν έχει τσίπα, θα καταπιεί το κ***** του και θα σου δώσει άλλον για αντικατάσταση

αν όχι, δώσε το οκ και προτείνω, να αρχίσουμε την ατομική αποστολή e-mail παραπόνων στην διεύθυνσή του, από όσα μέλη του φόρουμ το επιθυμούν, μέχρι να κρασσάρει το σύστημά του και να καταλάβει πως όταν πουλάς και αγοράζεις από το ίντερνετ, με άκυρες κινήσεις κόβεις πελατεία

από τα νομικίστικα, δεν ξέρω αν θα βγεί κάτι, πες οτι πήγες στις π******, χαλάλι του και ας τον φωνάζεις έτσι

droggitiszak
10-04-2009, 20:28
για την ώρα έχω κινήσει το νομικό κομμάτι και προσπαθώ να διατηρήσω την ψυχραιμία μου ... αν δεν βγάλει τίποτα , τότε θα περάσω μια βόλτα να γνωριστούμε καλύτερα.

skippybi
10-04-2009, 20:32
http://www.gsforum.gr/image.php?u=43&dateline=1234169194 (http://www.gsforum.gr/member.php?u=43) droggitiszak (http://www.gsforum.gr/member.php?u=43)



για ρίξε και ενα ΠΜ και απο δω :cool:
επίσης αν θές!!!;)

NLS
10-04-2009, 21:39
αν σου μίλησε έτσι και μάλιστα από την αρχή ο τύπος είναι για σφαλιάρες
και όχι PM αλλά public να μάθουμε ποιος είναι ο αχρηστιάδης να μην ξαναπουλήσει ούτε βίδα

pepax66
10-04-2009, 22:20
Κανονικά κάτι τέτοιοι τύποι χρειάζονται δημόσιο ξεμπρόστιασμα αλλά δυστυχώς θα την πληρώσει το forum ! Ενα γενικό pm όμως θα ήταν χρήσιμο για όλους μας ουτοσώστε να μην αγοράσουμε τίποτα ξανα από αυτό τον παπατζή !

ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

Corsair
10-04-2009, 22:34
Κανονικά κάτι τέτοιοι τύποι χρειάζονται δημόσιο ξεμπρόστιασμα αλλά δυστυχώς θα την πληρώσει το forum ! Ενα γενικό pm όμως θα ήταν χρήσιμο για όλους μας ουτοσώστε να μην αγοράσουμε τίποτα ξανα από αυτό τον παπατζή !

ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

Συμφωνώ μαζί σου.
Αν είναι το γνωστό μαγαζί που αγοράζω και 'γώ
καλό θα ήταν να το ξέρω
ΠΜ ΛΟΙΠΟΝ

boxer-1200
11-04-2009, 01:26
ΝεύραΝεύραΝεύρα

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
11-04-2009, 02:17
Πιστεύω ότι μια επίσκεψη απ΄το κατάστημα θα βοηθούσε .....;)

Με "το καλό" - ίσως - να κερδίσεις κάτι ...

Από την αντικατάσταση του προϊόντος,

μέχρι την καλή - όπως είπες - έκπτωση, για αγορά καινούριου ...

Για να κινηθείς νομικά κ χρονοβόρο είναι, αλλά κ ψυχοφθόρο ... (με αμφίβολα αποτελέσματα).:cool::cool::cool:



.

platon
11-04-2009, 09:11
Γιατί δεν επικοινωνείς κατευθείαν με τον εισαγωγέα ή την ίδια την εταιρεία μήπως και βρεις άκρη ?

Προσωπικά, θεωρώ λογικό να μην θέλει να δεχτεί κάτι ηλεκτρικό από την στιγμή που δεν το έχει εγκαταστήσει ο ίδιος. Που ξέρει ότι δεν έκανες εσύ κάτι λάθος οπότε και το κατέστρεψες ?
Από την άλλη είναι χαζό για κάποιον επιχειρηματία να χάνει τον πελάτη του για ένα τόσο μικρό ποσό (κόστους, όχι κέρδος).

Μία λύση, που δεν ξέρω κατά πόσο σε συμφέρει, είναι να πάρεις μία έκθεση από κάποιον εμπειρογνώμονα του επιμελητηρίου πως το προϊόν ήταν από την αρχή ελαττωματικό.

fire red!
11-04-2009, 10:14
Πάντως όπως κ να έχει καλό είναι να ξέρουμε το μαγαζί..για να είμαστε προφυλαγμένοι γενικότερα....όλοι!:cool:

droggitiszak
13-04-2009, 02:04
...
Προσωπικά, θεωρώ λογικό να μην θέλει να δεχτεί κάτι ηλεκτρικό από την στιγμή που δεν το έχει εγκαταστήσει ο ίδιος. Που ξέρει ότι δεν έκανες εσύ κάτι λάθος οπότε και το κατέστρεψες ?...


το συγκεκριμένο εξάρτημα συνδέεται με βύσμα στην έξοδο της τριφασικής γεννήτριας του africa η οποία δίνει σταθερά 14volt εναλλασόμενο . Το μέτρησα πριν το συνδέσω. Δεν υπάρχει άλλο λάθος που θα μπορούσα να κάνω . ... εκτός και αν το σύνδεσα στο τριφασικό του ... σπιτιού μου οπότε θα είχαμε πυροτεχνήματα πριν την ανάσταση !!!

Η ιδέα για τον κεντρικό εισαγωγέα είναι πάντως καλή κ θα το ψάξω.

παιδιά σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση και sorry που άργησα να απαντήσω καθώς δεν είχα πρόσβαση τις δυο τελευταίες ημέρες. Έχω στείλει pm με τα περεταίρω , όπου ζητήθηκε.

PITS
14-04-2009, 23:39
για ριξε πμ καποιοι δικοι μου ενδιαφερονται...

GS_maniac
15-04-2009, 12:13
Ελπίζω να μην είναι το γνωστό μοτομαγαζί
Στείλε και απο εδώ ένα pm

droggitiszak
15-04-2009, 13:10
Ελπίζω να μην είναι το γνωστό μοτομαγαζί
Στείλε και απο εδώ ένα pm

όχι όχι δεν είναι αυτό . ο Γιάννης είναι εγγύηση κ σταθερή αξία !

kostas-patra
01-05-2009, 08:45
τελικα τι έγινε;

droggitiszak
01-05-2009, 22:00
μέχρι στιγμής τα νέα είναι ότι του έστειλε επιστολή το τμήμα προστασίας του καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης στο οποίο καλείται να απαντήσει στην καταγγελία. μου κοινοποιήθηκε η επιστολή η οποία εστάλη στις 16-04 αν δεν κάνω λάθος. περιμένω εξελίξεις.

skippybi
01-05-2009, 22:16
μπράβο τους!!! καλή εξέλιξη φίλε;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
03-05-2009, 23:58
μέχρι στιγμής τα νέα είναι ότι του έστειλε επιστολή το τμήμα προστασίας του καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης στο οποίο καλείται να απαντήσει στην καταγγελία. μου κοινοποιήθηκε η επιστολή η οποία εστάλη στις 16-04 αν δεν κάνω λάθος.
περιμένω εξελίξεις.


.....περιμένουμε ενημέρωση ....;)