PDA

View Full Version : Honda NT 700 VA vs Suzuki AN 650 Exec ABS Ένα μίνι συγκριτικό


siraxanz
30-04-2011, 23:19
Βρήκα αυτό το τεστ για το Honda NT 700 VA (Deauville)
και το Suzuki AN 650 Executive ABS (Burgman)
για την ενημέρωση μας!:)



.

Τα μηχανάκια αυτά φτιάχτηκαν για να μεταφέρουν τον αναβάτη τους παντού, άνετα, απροβλημάτιστα και σχετικά οικονομικά.
Ανήκουν στη μεσαία κατηγορία κυβισμού οπότε μπορεί κανείς να τα βάλει μέσα στην πόλη χωρίς να λυπάται μην ταλαιπωρηθούν ή να σκέφτεται τι βενζίνη θα ρουφήξουν...
Παράλληλα μπορεί με αυτά να γυρίσει όλη την Ευρώπη δικάβαλος και φορτωμένος, αρκεί να μην απαιτεί μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες ταξιδιού και μεγάλα περιθώρια επιτάχυνσης μετά τα 140 για προσπεράσεις (φορτωμένα και δικάβαλα πάντα, αλλιώς πάνε μια χαρά και με αξιώσεις και τα δύο)...

Πάμε λοιπόν.

Ας αρχίσουμε από τα κοινά τους σημεία.

Έχουν παρόμοιο κυβισμό, 680 κυβικά για το Honda, 638 για το Suzuki.
Έχουν παρόμοιους χώρους, 45 συνολικά λίτρα στις πλαϊνές βαλίτσες του Honda (που γίνονται 65 με εξτρά καπάκια βαλιτσών της μαμάς Honda), 55 (αμετάβλητα) λίτρα κάτω από τη σέλα του Suzuki.
Δύο κύλινδροι, σε V για το Honda, σε σειρά για το Suzuki.
Ίδια διαστήματα συντήρησης, λάδι - φίλτρο κάθε 6.000 χλμ και σέρβις κάθε 12.000 χλμ και στα δύο.
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και στα δύο.
ABS και σωστά φρένα και στα δύο.
Παρόμοια τελική και στα δύο 180-200 χλμ με λίγο πιο γρήγορο να είναι το Honda.
Μετάδοση χωρίς απαιτήσεις συντήρησης και στα δύο. Λίγη βαλβολίνη θέλουν αραιά και πού στον άξονα το Honda, στα γρανάζια μετάδοσης το Suzuki.
Παρόμοια τιμή απόκτησης, 9.750 για το Honda, 10.000 για το Suzuki.
Χάλια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και για τα δύο, για το μεν Honda γιατί δεν κυκλοφορεί, για το δε Suzuki γιατί ο Σφακιανάκης δεν κρατάει στοκ από τίποτε...

Μα είναι ίδια εντελώς, διαφορές δεν έχουν;... Έχουν και θα τις δούμε άμεσα.

Κατ' αρχάς το ένα είναι σπάνιο και το άλλο έχει μοσχοπουλήσει. Είναι όμως τόσο παρόμοια μηχανάκια και απευθύνονται σε τόσο όμοιο κοινό που είναι απορίας άξιο πώς υπάρχει τόση διαφορά στην εμπορικότητα του κάθε μοντέλου.
Εδώ θα δώσω μία καθαρά υποκειμενική εξήγηση η οποία μπορεί να είναι και εντελώς λάθος. Πέραν της προφανούς απλότητας του Suzuki στην οδήγηση μέσα στην πόλη (γκάζι - φρένο και τελείωσες), νομίζω ότι υπάρχει κι άλλος λόγος. Θεωρώντας ότι το Suzuki είναι "σκούτερ", ενώ το Honda είναι "μοτοσικλέτα", και λαβαίνοντας υπόψη ότι κανένα από τα δύο δεν φτιάχτηκε για να ξύνει την άσφαλτο να σηκώνεται στη μία ρόδα και να πηγαίνει συνέχεια "σούζα-μπάντα", πιστεύω ότι είναι πιο εύκολο (ψυχολογικά) κάποιος να αγοράσει ένα σκούτερ που δεν είναι "ικανό" στο δρόμο, παρά μία μοτοσικλέτα... Βέβαια κάνουν λάθος όλοι όσοι σκέφτονται έτσι γιατί και τα δύο είναι ικανότατα στο δρόμο, πολύ πιο ικανά από όσο απαιτεί η κατηγορία τους.
Άλλη βασική τους διαφορά είναι ότι το Honda είναι πιο "άγριο" σε τρόπους γενικά, ενώ το Suzuki είναι πιο "ντελικάτο". Κραδασμό δεν θα νιώσεις στο Suzuki, ζέστη από κινητήρα και μηχανικά μέρη δεν θα σου έρθει ποτέ, δεν θα σκορτσάρει και γενικά δεν θα σε "ενοχλήσει", απλά θα λειτουργεί. Αντίθετα το Honda είναι πιο "μοτοσικλέτα" σε αυτό το θέμα, έχει τους κραδασμούς του, βγάζει τη ζέστη του και γενικά κάνει πιο αισθητή την παρουσία του, αλλά ποτέ δεν γίνεται δυσάρεστο, απλά αισθητό. http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/wink.gif

Ας τα δούμε λίγο ένα - ένα.

Suzuki AN 650 Executive ABS (Burgman) (προφέρεται "μπέργκμαν" και σημαίνει "ο άνθρωπος της πόλης")

http://www.productwiki.com/upload/images/2006_suzuki_burgman_650_executive.jpg

Ένα μηχανάκι που έχει λίγα κοινά με τα σκούτερ. Για την ακρίβεια, τα μόνα κοινά που έχει με τα σκούτερ είναι η αυτόματη μετάδοσή του, η έλλειψη τεπόζιτου ανάμεσα από τα πόδια του αναβάτη και οι, συγκριτικά με μοτοσικλέτα, μικροί τροχοί (15 ίντσες μπροστά, 14 πίσω). Από εκεί και πέρα, ότι ξέρατε για σκούτερ ξεχάστε το. Τα βασικά πλεονεκτήματα του Burgman 650 σε σχέση με άλλα σκούτερ είναι το πλαίσιό του και ο τρόπος που όλα εδράζονται σε αυτό και το κιβώτιό του.

Ο κινητήρας εδράζεται κανονικά στο πλαίσιο και μάλιστα μπροστά, ανάμεσα από τα πόδια του αναβάτη, όπως και στις μοτοσικλέτες. Αυτό δίνει στιβαρότητα, καλύτερη κατανομή βάρους (δεν είναι όλο το βάρος μαζεμένο πίσω όπως στα σκούτερ) και κατά συνέπεια καλύτερη οδική συμπεριφορά. Η μπροστινή ανάρτηση είναι τυπική μοτοσικλέτας με συμβατικό (μη ρυθμιζόμενο) πηρούνι και διπλή τιμονόπλακα (σε αντίθεση με τα περισσότερα σκούτερ που έχουν μονή). Στην πίσω ανάρτηση έχει ψαλίδι κι όχι τον κινητήρα και το CVT όπως τα συμβατικά σκούτερ, με αποτέλεσμα καλύτερη οδική συμπεριφορά. Σε γενικές γραμμές, εξαιτίας όλων αυτών, η οδική του συμπεριφορά απέχει πολύ λίγο από αυτή μίας αντίστοιχης μοτοσικλέτας και καταρρίπτει τον μύθο: σκούτερ = κακή οδική συμπεριφορά & σκούτερ = μικροί τροχοί = δεν στρίβει. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι καταπληκτική κι αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κανένα σε στροφές προσέξτε γιατί αν ο οδηγός του ξέρει το Burgman του και το δρόμο, μπορεί να πιείτε ένα καλό ζεστό τσαγάκι!... http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Το κιβώτιό του είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο CVT. Αυτό είναι ταυτόχρονα καλό και κακό. Είναι καλό γιατί είναι απόλυτα ελεγχόμενο από εγκέφαλο και ηλεκτροκινητήρα, είναι κακό γιατί είναι πολύπλοκο με ότι συνεπάγεται η ηλεκτρονική πολυπλοκότητα. Δεν έχει τις φθορές κάθε συμβατικού CVT (δεν υπάρχουν ράουλα κι ο ιμάντας είναι ατσάλινος οπότε τίποτε δεν θέλει συντήρηση στο κιβώτιο) και δεν έχει τα μειονεκτήματα κάθε συμβατικού CVT. Εξηγούμαι, όταν κλείνεις το γκάζι στο Burgman ο εγκέφαλος του κιβωτίου βλέπει τα δεδομένα και φροντίζει να μειώνει συνεχώς σχέση στο CVT ώστε να σε φρενάρει κανονικά ο κινητήρας μέχρι τα 15-20 χλμ/ώρα που αναλαμβάνει δράση ο συμπλέκτης και αποσυμπλέκει για να μη σβήσει ο κινητήρας. Αυτό σημαίνει ότι το CVT φρενάρει το μηχανάκι και δεν το "αμολάει" με κλειστό γκάζι, όπως κάνουν τα συμβατικά αυτόματα. Επίσης, επειδή ο εγκέφαλος του κιβωτίου είναι συνέχεια σε λειτουργία κρατάει το CVT σε ετοιμότητα για το επόμενο άνοιγμα του γκαζιού, οπότε δεν παρατηρείται η υστέρηση απόκρισης των συμβατικών αυτόματων στο άνοιγμα του γκαζιού. Έχει και ένα πρόγραμμα "Power" στην αυτόματη λειτουργία που το κάνει πιο "άγριο" είτε με ανοιχτό, είτε με κλειστό γκάζι (κατεβάσματα κλπ) και έχει και τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σταθερών σχέσεων (με την 6η να είναι Overdrive). Γενικά, δύσκολα θα βρει κανείς αρνητικά στη λειτουργία του κιβωτίου, η Suzuki φαίνεται να κατάφερε να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα του αυτόματου με ηλεκτρονικό έλεγχο ώστε να μην γίνονται αντιληπτά τα μειονεκτήματά του. Το κιβώτιο όμως συνεπάγεται αισθητήρες, καλώδια, ηλεκτρονικά (μέχρι και διακόπτη στο κεντρικό σταντ που δίνει σήμα στο κιβώτιο έχει...) και γενικότερα μία πολυπλοκότητα που δύσκολα τη χειρίζονται οι "μάστορες" και έχει βγάλει (αδίκως) κακή φήμη αξιοπιστίας στο Burgman.

Αυτά είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Burgman που το κάνουν πολύ λιγότερο "σκούτερ" από τα υπόλοιπα. Κατά τα άλλα είναι μεγάλο κι ογκώδες, γι' αυτό παρέχει άψογη προστασία και αρκετά βαρύ, κάτι που γίνεται αισθητό στους επιτόπιους ελιγμούς αλλά και στην "αναισθησία" του στο δρόμο όπου δεν το κλονίζει κυριολεκτικά τίποτε.


Honda NT 700 VA (Deauville) (Προφέρεται "ντοβίλ" και είναι όνομα μικρής πόλης στη βόρεια Γαλλία (http://en.wikipedia.org/wiki/Deauville))

http://farm3.static.flickr.com/2481/3906110506_9f94157403.jpg

Μία εντελώς παρεξηγημένη μοτοσικλέτα. Τουριστική, μεσαίου κυβισμού με χώρους, προστασία και δοκιμασμένα μηχανικά μέρη της Honda. Θα έπρεπε να μοσχοπουλάει αλλά σπάνια τη βλέπει κανείς, ίσως αν την πουλούσε καμία βαυαρική εταιρεία να είχε καλύτερη τύχη... http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/whistling.gif
Έχει τον κλασικό χιλιοφορεμένο και πολυδοκιμασμένο V2 της Honda που φοράει και το Transalp. Χαμηλή ιπποδύναμη (μεγαλύτερη από το Suzuki) αλλά μπόλικη ροπή από πολύ χαμηλά. Βάζεις μία 5η εκτός πόλης και οδηγάς όλη την ημέρα. Θα ήθελε μία 6η ταχύτητα για τα ταξίδια για να μειωθεί κι άλλο η πολύ χαμηλή κατανάλωση και να μειωθούν και οι παραγόμενοι κραδασμοί. Σε συνδυασμό με τον άξονα μπορείς να οδηγάς όλη την ημέρα με όλες τις συνθήκες βάζοντας μόνο βενζίνη κι αέρα για 6.000 χλμ. Αν είχε και μία 6η ταχύτητα στο κιβώτιο θα ήταν τέλειο!...

Η προστασία του είναι καταπληκτική για μοτοσικλέτα και νομίζω η καλύτερη που μπορεί να έχει κανείς σε μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις με το χέρι και καλύπτει και αναβάτες μέχρι 1,85 (για παραπάνω πρέπει να δοκιμάσετε μόνοι σας! http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/tongue.gif ). Ειδικά με τα πρόσθετα προστατευτικά για χέρια και πόδια που βγαίνουν για το Deauville ο αναβάτης είναι άψογα προστατευμένος. Οι αντιδράσεις του άξονα είναι αμελητέες, μόνο στο ξεκίνημα νιώθεις ένα ελαφρύ ανασήκωμα του πίσω μέρους. Γενικά είναι μία πολύ στρωτή μοτοσικλέτα.

Αυτό που με εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή που την οδήγησα είναι τα φρένα της!! Είναι από άλλον πλανήτη!! Μη βιαστείτε να πείτε ότι είχα συνηθίσει στο Burgman και μου φάνηκαν αυτά πολύ καλά γιατί σας πληροφορώ ότι και το Burgman έχει φανταστικά φρένα (αρκετά καλύτερα από μερικές πολύ δημοφιλείς μοτοσικλέτες που οδήγησα) αλλά τα φρένα της Honda είναι απλά από άλλον πλανήτη!!! Σκέφτεσαι και φρενάρεις, με άψογη αίσθηση, στρωτή συμπεριφορά και καμία έκπληξη στο φρενάρισμα. Βγάζω το καπέλο στη Honda!


Ας δούμε λίγο τη σύγκριση των δύο μηχανών ανά τομέα.


Προστασία - κάλυψη
Εφάμιλλες οι δύο μηχανές. Το Burgman κερδίζει γιατί έχει την ηλεκτρική ρύθμιση της ζελατίνας σε οποιοδήποτε ύψος επιθυμεί ο αναβάτης ακόμη και εν κινήσει, αλλά το Deauville παίρνει το αίμα του πίσω στην προστασία για τα χέρια που απλά δεν τα βρίσκει καθόλου αέρας (με τα πρόσθετα της Honda). Φυσικά, το Burgman δεν θα βρέξει ποτέ τα πόδια σας, κάτι που με το Deauville δεν θα μπορέσετε να αποφύγετε, αν και η προστασία ποδιών που δίνει η Honda μειώνει πολύ τα νερά που φτάνουν στα πόδια του αναβάτη. Σημειώστε ότι ο συναναβάτης είναι πολύ καλά προστατευμένος και στα δύο και από αέρα και από νερά (οι πίσω ρόδες είναι καλυμμένες και στα δύο οπότε δεν στέλνουν νερά http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/wink.gif ).

Συμπέρασμα: καλύτερη προστασία στα πόδια για το Suzuki, στα χέρια για το Honda. Μεγάλο πλεονέκτημα η ηλεκτρική ρύθμιση της ζελατίνας του Suzuki.


Άνεση
Επίσης εφάμιλλες οι δύο μηχανές με ένα μικρό προβάδισμα του Burgman. Και τα δύο έχουν σελάρες και σωστές θέσεις οδήγησης. Το Burgman έχει μεγαλύτερη και μάλλον πιο άνετη σέλα αλλά η θέση οδήγησής του είναι πολύ όρθια και εμένα προσωπικά μου καταπονούσε τη μέση, τώρα στο Deauville είμαι λίγο πιο σκυφτός και πάει και λίγο βάρος στα χέρια οπότε η μέση δεν σηκώνει όλο το βάρος. Εδώ αξίζει να σημειώσω ότι το Honda είναι σαν μαγικό χαλί στις λακκούβες σε σχέση με το Suzuki. Οι πολύ συμβατικές αναρτήσεις και οι μικρότεροι τροχοί του Burgman το κάνουν να κοπανάει σε λακκούβες από τις οποίες το Honda περνάει σα να μη συμβαίνει τίποτε! Από την άλλη, το Honda μεταφέρει στους επιβάτες του κραδασμούς και ζέστη που είναι εντελώς άγνωστα στο Burgman.

Συμπέρασμα: Πιο άνετο στις λακκούβες το Honda, πιο ντελικάτο σε λειτουργία (κραδασμοί κλπ) το Burgman.


Χώροι
Εδώ το Suzuki κερδίζει. Έχει περίπου 8 λίτρα μεγαλύτερο χώρο (σε σχέση με τις πλαϊνές βαλίτσες του Honda) και είναι ενιαίος χώρος με καλύτερο σχήμα που μπορεί να το εκμεταλλευτεί καλύτερα ο χρήστης. Χωράει με άνεση 2 κράνη και αδιάβροχα, ενώ στις βαλίτσες του Honda δεν μπαίνει κράνος, εκτός αν μπουν τα μεγαλύτερα εξτρά καπάκια (αλλά μετά δεν χωράς πουθενά στην πόλη...). Έχουν ντουλαπάκια στο φέρινκγ και τα δύο αλλά το Suzuki έχει 3 (αντί για 2 του Honda) και επίσης έχει παροχή ρεύματος σε ντουλαπάκι που κλειδώνει. http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/wink.gif

Συμπέρασμα: Μπροστά το Burgman με κλειστά μάτια.


Κίνηση στην πόλη - Ευελιξία
Πάμε να καταρρίψουμε μύθους. Το Burgman και το Deauville έχουν ίδιο πλάτος (χωρίς καθρέφτες). Το Burgman κερδίζει γιατί είναι αυτόματο, οπότε θέλει μόνο γκάζι - φρένο μέσα στην πόλη. Από εκεί και πέρα, κερδίζει άνετα το Deaville! Είναι πιο εύκολο στους επιτόπιους ελιγμούς, οι καθρέφτες του περνάνε πάνω από αυτούς των αυτοκινήτων, ενώ του Burgman είναι τεράστιοι και ακριβώς εκεί που είναι των αυτοκινήτων. Μόνο όταν περνάει κανείς δίπλα από μεγάλα SUV, φορτηγά, λεωφορεία ενοχλούν οι καθρέφτες του Deauville που έχουν και φανταστικό οπτικό πεδίο! Για να κινηθεί κανείς με άνεση με το Burgman πρέπει να έχει κλειστούς καθρέφτες οπότε πρέπει να βρει άλλους μικρότερους να βάλει γιατί ναι μεν ανοίγουν και κλείνουν ηλεκτρικά, αλλά το συνεχές άνοιξε - κλείσε δεν είναι πρακτικό, σε αποσπά από την οδήγηση και μέχρι να ανοίξουν και να κλείσουν οι καθρέφτες δεν βλέπεις... Επίσης, παρά το μέγεθός τους, οι καθρέφτες του Burgman είναι χειρότεροι από του Deauville λόγο θέσης (βλέπεις αρκετό μέρος από τα χέρια σου). Μοναδικό σημαντικό μειονέκτημα του Deauville στην πόλη, η ζέστη του κινητήρα και του τεπόζιτου το καλοκαίρι (το χειμώνα θα είναι πλεονέκτημα!...)

Συμπέρασμα: Αυτόματο με ευκολίες μεν το Burgman αλλά πιο εύκολο σε χειρισμό το Deauville. Ίδιο πλάτος, παρόμοιο κόψιμο τιμονιού, απίστευτα ζεστό το Honda το καλοκαίρι σε σχέση με το Suzuki. Καλύτερη ορατότητα από το Deauville που κάθεσαι πιο ψηλά (και βλέπεις άνετα μπροστά από το μπροστά σου αμάξι) και με καλύτερους καθρέφτες.


Οδική συμπεριφορά - Φρένα
Αν και έχω μικρή εμπειρία με το Deauville μου φαίνεται ότι στρίβει λίιιιγο καλύτερα από το Burgman. Είναι πιο άνετο σε λακκούβες και πιο ακλόνητο αν πέσεις σε ανωμαλία πλαγιασμένος. Αντίθετα το Burgman είναι εξαιρετικά ευθύβολο (νομίζω πως είναι και πιο μακρύ). Δεν το επηρεάζουν στροβιλισμοί, πλευρικοί άνεμοι κλπ με τίποτε! Αν όμως πέσεις σε ανωμαλία του δρόμου πλαγιασμένος δυσανασχετεί. Δεν απέχουν πολύ σε οδική συμπεριφορά (ή είμαι πολύ κουλάδι για τα κρίνω). Απέχουν πολύ σε φρένα! Το Burgman έχει πολύ καλά φρένα που σταματούν τα πολλά κιλά του για πλάκα (βοηθάει και το συνεχές φρένο του κινητήρα), αλλά τα φρένα του Deauville είναι απλά από άλλον πλανήτη! Είναι φανταστικά! Και στα δύο θέλει προσπάθεια για να νιώσεις το ABS να παρεμβαίνει, είναι πολύ διακριτικό. Και στα δύο ρυθμίζεται εύκολα η προφόρτιση στην πίσω ανάρτηση (η μπροστά δεν ρυθμίζεται) αλλά στο Burgman θέλει εργαλείο και έχεις δύο αμορτισέρ να ρυθμίσεις σε 5 σκάλες, ενώ στο Deauville έχει ρυθμιστή για να γίνει με το χέρι η δουλειά και πολλά "κλικ" ρύθμισης στο μονό αμορτισέρ του.

Συμπέρασμα: Παρόμοια στο δρόμο, πιο "στροφερό" το Deauville και πιο "ευθύβολο" το Burgman. Φανταστικά φρένα το Deauville, πάρα πολύ καλά φρένα το Burgman. Διακριτικό ABS και στα δύο.


Φώτα
Κι εδώ πρακτικά ισοπαλία. Το Burgman έχει διπλούς προβολείς μπροστά που λειτουργούν ταυτόχρονα. Ο ένας από τους δύο (ο δεξιά) έχει Η4 λάμπα και "δίνει" τη μεγάλη σκάλα, ενώ ο αριστερός έχει Η7 λάμπα μονίμως αναμμένη και στις δύο σκάλες.
Το Deauville έχει έναν προβολέα για τη μεσαία σκάλα κι έναν για τη μεγάλη (μένει κι ο προβολέας της μεσαίας αναμμένος).
Τα φώτα του Burgman είναι καλύτερα στη μεσαία σκάλα, που είναι και η πιο χρήσιμη, οι δύο προβολείς απλώνουν καλύτερα τη δέσμη και φωτίζουν μεγαλύτερη επιφάνεια. Επιπλέον έχεις τη σιγουριά ότι αν σου καεί μία λάμπα θα έχεις φως μέχρι το επόμενο βενζινάδικο (όπου θα πρέπει να λύσεις ένα σκασμό πλαστικά για αλλάξεις λάμπα....). Στη μεγάλη σκάλα τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά. Μόνο ο δεξιός προβολέας (που είναι σχεδιασμένος και για τις δύο σκάλες) δεν επαρκεί.
Στη μεγάλη σκάλα κερδίζει το Deauville. Έχει προβολέα αποκλειστικά σχεδιασμένο για τη μεγάλη σκάλα κι αυτό φαίνεται στο δρόμο. Κάνει τη νύχτα μέρα. Επίσης, έχει μεν μία λάμπα ανά σκάλα αλλά την αλλάζεις για πλάκα με το χέρι σε οποιοδήποτε βενζινάδικο χωρίς εργαλεία.
Να σημειώσω εδώ ότι το Deaville έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσεις με το χέρι το ύψος των φώτων ανάλογα με το φορτίο εύκολα και γρήγορα. Μια διαδικασία που στο Burgman απαιτεί να βγάλεις τη μισή μούρη...

Συμπέρασμα: Καλύτερη μεσαία σκάλα στο Burgman αλλά τέλεια μεγάλη σκάλα στο Deauville και εξαιρετική ευκολία ρύθμισης και αντικατάστασης λαμπτήρων στο Honda σε αντίθεση με το Suzuki που θέλει χρόνο κι εργαλεία...


Κατανάλωση - Συντήρηση
Επίσης έχω μικρή εμπειρία με το Deauville για να κρίνω αλλά φαίνεται να κερδίζει με κλειστά μάτια σε αυτόν τον τομέα.
Έχω κάνει 400-500 χλμ τα περισσότερα εντός πόλης κι έχει δείξει μικρότερη κατανάλωση. Συγκεκριμένα έχω δει 5,8 λίτρα/ 100 χλμ για το Burgman, 4,5 λίτρα / 100 χλμ για το Deauville στην πόλη. Επίσης το Honda είναι πολύ πιο απλή κατασκευή και άρα θεωρώ ότι έχει περισσότερα περιθώρια μακροζωίας. Δεν θεωρώ αναξιόπιστο το Burgman, κάθε άλλο μάλιστα. Απλά είναι τόσο πολύπλοκη κατασκευή που θέλει αντίστοιχη φροντίδα και δύσκολα μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του ο κλασικός Έλλην μηχανικός (που δεν ξέρει τι θα πει Service Manual & ροπόκλειδο...). Σκεφτείτε: ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο (αισθητήρες, εγκέφαλος, καλωδιώσεις), ηλεκτρική ζελατίνα (ρεύματα, ασφάλειες, ντίζες, μοτέρ), ηλεκτρικοί καθρέφτες (ρεύματα, μοτέρ, ασφάλειες κλπ) και άλλα πολλά... Συνεπώς χρόνο με το χρόνο όλο και κάτι θα θέλει έλεγχο και θα ξεχνιέται, σφίξιμο και θα αμελείται και γενικώς δύσκολα θα κρατηθεί σε άριστη κατάσταση για πολλά χλμ και για πολλά χρόνια. Επίσης έχει κρυμμένα πολλά μηχανικά μέρη κι αυτό κάνει τη συντήρησή του ακριβή σε εργατικά, θέλει να λύσεις ένα σκασμό πλαστικά για μερικές εργασίες... Επίσης από το λύσε - δέσε (και τον ήλιο) τα πλαστικά ποτέ δεν δένουν και πάλι σωστά και αρχίζει να δείχνει "κουρασμένο"...
Αντίθετα το Deauville είναι μία πολύ συμβατική μοτοσικλέτα με κινητήρα απλό, κιβώτιο απλό, μετάδοση με άξονα και ελάχιστα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά καλούδια. Θεωρώ ότι μπορεί να αντέξει ευκολότερα πολλά χρόνια και χιλιόμετρα στα χέρια του μέσου Έλλην μηχανικού. Επίσης δεν θέλει να λύσεις το μισό μηχανάκι για να αλλάξεις κάτι. Στο μέλλον θα ξέρω καλύτερα γι' αυτά βέβαια και θα σας ενημερώσω καλύτερα.
Επίσης, μία χαζοπτώση στο Burgman σημαίνει πολλά πλαστικά και χρήματα, ενώ στο Deauville αλλάζεις το πλαστικό κάλυμμα των εργοστασιακών ενσωματωμένων μανιταριών (που πιάνουν στο πλαίσιο κανονικά) και είσαι έτοιμος. http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/wink.gif

Συμπέρασμα: Νομίζω ότι κερδίζει το Deauville σε αυτόν τον τομέα και μάλιστα με κλειστά μάτια.

Γενικώς πιστεύω ότι είναι αρκετά ανταγωνιστικά μηχανάκια. Αν κάποιος δεν φορτώνει πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο και κινείται αρκετά στην πόλη θα είναι απόλυτα ικανοποιημένος με ένα Burgman. Αντίθετα, αν θέλει ένα μηχανάκι για πολλά χλμ και χρόνια και δεν τον ενδιαφέρει πολύ το σκέτο γκάζι - φρένο στην πόλη θα ενθουσιαστεί με το Deauville, όπως έχω ενθουσιαστεί κι εγώ. http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/smile.gif

Αυτά τα ολίγα είχα να σας γράψω για τα δύο μηχανάκια. Όσο γνωρίζομαι καλύτερα με τη χωριατοπούλα μου (το Deauville) θα ενημερώνω το θέμα. http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/cool.gif
Συγγραφέας:zoo (http://www.mybike.gr/user/6376-zoo/)














.

evan400f
30-04-2011, 23:32
:sm8:

NLS
01-05-2011, 02:06
πολύ καλή δουλειά αλλά λίγο υποκειμενική (και ποιανού δεν είναι βέβαια)

gsmaniac
01-05-2011, 13:00
ολοι το γνωριζαμε,αλλα κανεις μεχρι τωρα δεν το ειχε αναφερει,για να μην στενοχωρηθει ο φιλος μας ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Χαρη...αυτο λεγετε χτυπημα κατω απο τη ζωνη,συγκριτικο μεταξυ 2 πολυ καλων scooter,δεν επρεπε να ποσταρεις εδω μεσα....;)
ευτυχως λειπει εκδρομουλα και πιστευω καποιος mod....να σβησει το θεμα:D:D:D

ortho
01-05-2011, 16:13
ολοι το γνωριζαμε,αλλα κανεις μεχρι τωρα δεν το ειχε αναφερει,για να μην στενοχωρηθει ο φιλος μας ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Χαρη...αυτο λεγετε χτυπημα κατω απο τη ζωνη,συγκριτικο μεταξυ 2 πολυ καλων scooter,δεν επρεπε να ποσταρεις εδω μεσα....;)
ευτυχως λειπει εκδρομουλα και πιστευω καποιος mod....να σβησει το θεμα:D:D:D


Είσαι προβοκάτορας!:sm7::sm7::sm7:

Αλλά κι εγώ αυτό σκέφτηκα!

Γειά σου Χάρη με τα ωραία σου!!!;););)

gemara
01-05-2011, 16:56
.. μεταξυ 2 πολυ καλων scooter,...:D:D:D

Και το Burgman είναι scooter;;;;:Απορία:

siraxanz
01-05-2011, 17:43
:D

kostas_366
01-05-2011, 17:46
:D
Ωραία υπογραφή Χάρη :sm7:

napgeo
01-05-2011, 21:29
Μπράβο σου φίλε.

Από τους μοναδικούς που επιτέλους δεν τρέμει το χέρι του όταν αναφέρεται στα αξιόπιστα.

Και ένα Ηπειρώτικο τραγούδι..
Είμαστε ορέ οι μαύροι λιγοστοί
Λίγοι και διαλεγμένοι…


Να είσαι καλά και καλοδεχούμενος στην παρέα μας
:)

gsmaniac
01-05-2011, 22:05
Και το Burgman είναι scooter;;;;:Απορία:


και αλλο χτυπημα χαμηλα;;;;;;;:cool::D
εισαστε αλητες και παλιοχαρακτηρες......ΝεύραΝεύραΝεύρα

Sakis
01-05-2011, 22:10
Μπράβο σου φίλε.

Από τους μοναδικούς που επιτέλους δεν τρέμει το χέρι του όταν αναφέρεται στα αξιόπιστα.

Και ένα Ηπειρώτικο τραγούδι..
Είμαστε ορέ οι μαύροι λιγοστοί
Λίγοι και διαλεγμένοι…


Να είσαι καλά και καλοδεχούμενος στην παρέα μας
:)



Γι΄αυτό σ' αγαπάω Νάπο;):)

gemara
01-05-2011, 22:44
και αλλο χτυπημα χαμηλα;;;;;;;:cool::D
εισαστε αλητες και παλιοχαρακτηρες......ΝεύραΝεύραΝεύρα


Καλά, πέρα από την πλάκα, θα σας πω κι άλλη πλάκα. Περιμένω μερικές φορές στα φανάρια και ακούω από πίσω ήχο πλακωμένης ακράπας να έρχεται και να σκέφτομαι, Παναγία μου, τι θηρίο θα περάσει δίπλα μου τώρα! Και τι βλέπω; Μια φοβερή εξάτμιση με τα καρμπόν της και τα ζαμπόν της να έχει φορέσει πάνω της ένα σκούτερ και να χαλάει τον κόσμο!!!:sm7:

napgeo
01-05-2011, 23:25
Καλά, πέρα από την πλάκα, θα σας πω κι άλλη πλάκα. Περιμένω μερικές φορές στα φανάρια και ακούω από πίσω ήχο πλακωμένης ακράπας να έρχεται και να σκέφτομαι, Παναγία μου, τι θηρίο θα περάσει δίπλα μου τώρα! Και τι βλέπω; Μια φοβερή εξάτμιση με τα καρμπόν της και τα ζαμπόν της να έχει φορέσει πάνω της ένα σκούτερ και να χαλάει τον κόσμο!!!:sm7:

Σίγουρα θα ήταν Γερμανικό....:Απορία:

NLS
01-05-2011, 23:44
Γερμανικό σκούτερ; Σαν ποιο;

napgeo
01-05-2011, 23:50
Γερμανικό σκούτερ; Σαν ποιο;


Υπάρχει ένα bmw . Δεν θυμάμαι τον τύπο του αλά όταν το βλέπω σταματάω και κάνω το Σταυρό μου. Έχει μπάρες απο πάνω υαλοκαθαριστήρες και ο οδηγός έχει ζώνες ασφαλείας. Ένα έκτρωμα τι να σου λέω τώρα. Οι πιό γνώστες στο nternet ψάχτε το λίγο....
Άμ δε θα με σκάσετε μόνο εσείς......:)

NLS
02-05-2011, 00:49
Το C1. Κυκλοφόρησε λίγα χρόνια και καταργήθηκε. Γενικά δεν πήγε καλά.
Ούτε είχε ξαναβγεί σκούτερ γερμανικό, ούτε ξαναβγήκε μετά.
Δεν νομίζω να αγόρασε κανείς εξατμίσεις για αυτό.

Αντίθετα για κάτι άλλα...

EDIT: 2000-2002 (πω μεγάλη δουλειά). Φτιαγμένο στο εργοστάσιο του Bertone και σχεδιασμένο από αυτούς. Δυο φορές εμπιστεύτηκε Ιταλούς η BMW και δυο φορές έκανε χαζομάρα (βλέπε και Funduro και την τρομερή... αξιοπιστία του - βέβαια εν τέλη έστρωσε αλλά εντωμεταξύ το 650GS & Dakar έγιναν γερμανοτραφή και πάλι).

moby_gr
02-05-2011, 01:10
Βρήκα αυτό το τεστ για το Honda NT 700 VA (Deauville)
και το Suzuki AN 650 Executive ABS (Burgman)
για την ενημέρωση μας!:)



.


http://farm3.static.flickr.com/2481/3906110506_9f94157403.jpg



Χώροι
Εδώ το Suzuki κερδίζει. Έχει περίπου 8 λίτρα μεγαλύτερο χώρο (σε σχέση με τις πλαϊνές βαλίτσες του Honda) και είναι ενιαίος χώρος με καλύτερο σχήμα που μπορεί να το εκμεταλλευτεί καλύτερα ο χρήστης. Χωράει με άνεση 2 κράνη και αδιάβροχα, ενώ στις βαλίτσες του Honda δεν μπαίνει κράνος, εκτός αν μπουν τα μεγαλύτερα εξτρά καπάκια (αλλά μετά δεν χωράς πουθενά στην πόλη...). Έχουν ντουλαπάκια στο φέρινκγ και τα δύο αλλά το Suzuki έχει 3 (αντί για 2 του Honda) και επίσης έχει παροχή ρεύματος σε ντουλαπάκι που κλειδώνει. http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/wink.gif

Συμπέρασμα: Μπροστά το Burgman με κλειστά μάτια.


.


Μωρέ τι μας λέει ο κριτικός?
Θήκη-χώρο για τα παπούτσια έχει σαν του Νάπο(υ) :p?


http://img148.imageshack.us/img148/8373/038oq.jpg


http://img339.imageshack.us/img339/2725/039qp.jpg

:sm7:

staga1200
02-05-2011, 01:25
Μωρέ τι μας λέει ο κριτικός?
Θήκη-χώρο για τα παπούτσια έχει σαν του Νάπο(υ) :p?


http://img148.imageshack.us/img148/8373/038oq.jpg


http://img339.imageshack.us/img339/2725/039qp.jpg

:sm7:
Πασουμάκια -πασουμάκια και στα δυό μου βαλιτσάκια !!!:sm7::sm7::sm3::sm3:

evan400f
02-05-2011, 09:59
Η δικιά μου δεν έχει!! ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ:::::::::::::::yz:yz:yz
Πασουμάκια.....:sm7::sm7:

HAWK_46
02-05-2011, 11:29
.....άσε που οι βαλίτσες μου τσαλακώνουν και τα πουκάμισα !! :p

Χάρη παραξενεύτηκα με το "χορεύτρια".
Νόμιζα οτι τα Paralever και Telelever "δούλευαν" !! :D:cool:

NLS
02-05-2011, 11:47
Δεν δουλεύουν, μην πάρεις.
:cool:

napgeo
02-05-2011, 13:26
Το C1. Κυκλοφόρησε λίγα χρόνια και καταργήθηκε. Γενικά δεν πήγε καλά.
Ούτε είχε ξαναβγεί σκούτερ γερμανικό, ούτε ξαναβγήκε μετά.
Δεν νομίζω να αγόρασε κανείς εξατμίσεις για αυτό.

Αντίθετα για κάτι άλλα...

EDIT: 2000-2002 (πω μεγάλη δουλειά). Φτιαγμένο στο εργοστάσιο του Bertone και σχεδιασμένο από αυτούς. Δυο φορές εμπιστεύτηκε Ιταλούς η BMW και δυο φορές έκανε χαζομάρα (βλέπε και Funduro και την τρομερή... αξιοπιστία του - βέβαια εν τέλη έστρωσε αλλά εντωμεταξύ το 650GS & Dakar έγιναν γερμανοτραφή και πάλι).



Γενικά μπράβο σου που βρήκες το θάρρος να γράψεις κάτι. Χωρίς δόση ειρωνείας αυτό…….

Και τι πήγε καλά σε ότι έχει κυκλοφορήσει..(Απορία)
Για να κυκλοφορήσει η να κατασκευάσει θέλει μυαλό και εφευρετικότητα. Ε δεν νομίζω ότι οι Γερμανοί τα έχουν………(ξανά απορία)

Στο γραφείο δεν έχω φατσούλες

CPretenteriS
02-05-2011, 13:41
Το ένα το σκούτερ το γνωρίζω... από φίλο συμφορουμίτη...:D:o:p το άλλο... πρώτη φορά το βλέπω!!

:sm7::sm7:

HAWK_46
02-05-2011, 13:54
Το ένα το σκούτερ το γνωρίζω... από φίλο συμφορουμίτη...:D:o:p το άλλο... πρώτη φορά το βλέπω!!


:sm7::sm7:


Για θυμήσου καλύτερα ..........Μετέωρα .......ευθεία ........φανάρι ......πώληση F650 !!!!!!:D:D

NLS
02-05-2011, 13:54
Γενικά μπράβο σου που βρήκες το θάρρος να γράψεις κάτι. Χωρίς δόση ειρωνείας αυτό…….

Και τι πήγε καλά σε ότι έχει κυκλοφορήσει..(Απορία)
Για να κυκλοφορήσει η να κατασκευάσει θέλει μυαλό και εφευρετικότητα. Ε δεν νομίζω ότι οι Γερμανοί τα έχουν………(ξανά απορία)

Στο γραφείο δεν έχω φατσούλες

σωστά, το έχουμε ξαναπεί εξάλλου η BMW είναι γνωστή στο ότι ότι φτιάχνει είναι κλεμμένο

CPretenteriS
02-05-2011, 13:56
Για θυμήσου καλύτερα ..........Μετέωρα .......ευθεία ........φανάρι ......πώληση F650 !!!!!!:D:D

Aaaaaaaaa..................NAI....

Ένας τρελός που έφυγε με κόκκινο.... :sm7::sm7:

napgeo
02-05-2011, 13:56
Το ένα το σκούτερ το γνωρίζω... από φίλο συμφορουμίτη...:D:o:p το άλλο... πρώτη φορά το βλέπω!!


:sm7::sm7:



Αφού δεν κυκλοφορείς πώς να το δεις.
Στην Ήπειρο λέμε..(Αυτός κυκλοφορεί με παρωπίδες)…..
Καλό μεσημέρι Κωστή μου. Ο Arkas επέστεψε ?????

ARGI
02-05-2011, 14:21
http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FC.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={6219A1CF-C428-414F-800D-ECE518A18433}).....

napgeo
02-05-2011, 20:14
Aaaaaaaaa..................NAI....




Ένας τρελός που έφυγε με κόκκινο.... :sm7::sm7:

Εφευρετικότητα το λένε.
Δηλ ο Μ. Αλέξανδρος αντί να λύσει το δεσμό τον έκοψε τι ήταν.
;):):confused::(:cool::p:o:mad::D:Απορία:

SenseiG
02-05-2011, 20:30
Οχι και σκουτερ του Ναπο αμαν η ζηλια μερικων....;)

evan400f
02-05-2011, 21:29
ΣΚΟΥΤΕΡ:::::! Όχι και πολυθρόνες με ρόδες η κυρίες μας. Έλεος!!! http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203F6.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={1ECCCEF2-993B-4326-9D91-B436EECE3BC5})

NLS
02-05-2011, 22:43
Τώρα ντροπή Evan. Έχεις Deauvile και κατηγορείς τα σκούτερ;
Ευτυχώς δεν κατηγόρησες τα scooter και για έλλειψη χαρακτήρα ας πούμε. :)

Έλεος, έχεις και μια σοβαρή μηχανή (το CB) μην τα ισοπεδώνεις όλα.

napgeo
02-05-2011, 22:59
Οχι και σκουτερ του Ναπο αμαν η ζηλια μερικων....;)


Χριστός Ανέστη φίλε μου.
Προσωπικά δεν με ενοχλεί σε ότι γράφουν.
Μου αρκεί η πλάγια ματιά τους στα φανάρια και η κρυφή ζήλεια που έχουν μέσα τους.
Προσπαθώ να τους σταθώ ψυχολογικά και να τα αποβάλουν. Θα μου πάρει λίγο χρόνο αλά που θα πάει.
Και να φανταστείς όλοι αυτοί η με Honda ξεκίνησαν η έχουν και ένα ακόμη στο σπίτι τους.
Και γιατί μας βρίζουν εμάς τους αξιόπιστους. Ο λόγος είναι ένας. Αλλαξοπίστησαν (οδηγικά) οι ίδιοι και τώρα το συνειδητοποίησαν..
Δεν πειράζει εμείς τους καταλαβαίνουμε……:)

evan400f
02-05-2011, 23:16
Τώρα ντροπή Evan. Έχεις Deauvile και κατηγορείς τα σκούτερ;
Ευτυχώς δεν κατηγόρησες τα scooter και για έλλειψη χαρακτήρα ας πούμε. :)

Έλεος, έχεις και μια σοβαρή μηχανή (το CB) μην τα ισοπεδώνεις όλα.
Τι δουλειά έχουν τα σκούτερ με τα Deauvile!
Εδώ έχουμε μπλέξει τις βούρτσες με τις π……….:sm7:
Άλλη φιλοσοφία τα σκούτερ και άλλη για τα Deauville. Το ότι δεν έχουν μεγάλη πέραση στην Ελλάδα δεν συμένη κάτι. Για πηγαίνετε μία βόλτα έξω να δείτε τι γίνετε. Εντάξει δεν έχει 200 άλογα, κουβαλάμε τις μπαγαζιέρες μαζί μας όπου και αν πάμε! Στο Κιάτο εχτές όμως να δεν ήταν για τους υπέροχους χώρους που έχουμε η κακομοίρα η Γιώτα θα καθότανε ανάποδα να κρατάει το καπάκι που έσπασε στην μηχανή τους. :sm7:
Δεν μιλάω δεν μιλάω αλλά αρκετά!!! Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των μηχανών μας. Είναι όλες κατασκευασμένες με την δικιά τους φιλοσοφία. Αν σου αρέσει την αγοράζεις και ζεις μαζί της ονειρεμένα χιλιόμετρα. Και ας σε αφήνει στην άκρη του δρόμου. Μηχανήματα είναι και αυτά χαλάνε που και που.:(
Και όπως λέει και η παροιμία, ‘αν δεν υποστηρίξεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει’.
Αυτά δεν ασχολούμαι ποια με το θέμα.:cool:

napgeo
02-05-2011, 23:25
Τι δουλειά έχουν τα σκούτερ με τα Deauvile!
Εδώ έχουμε μπλέξει τις βούρτσες με τις π……….:sm7:
Άλλη φιλοσοφία τα σκούτερ και άλλη για τα Deauville. Το ότι δεν έχουν μεγάλη πέραση στην Ελλάδα δεν συμένη κάτι. Για πηγαίνετε μία βόλτα έξω να δείτε τι γίνετε. Εντάξει δεν έχει 200 άλογα, κουβαλάμε τις μπαγαζιέρες μαζί μας όπου και αν πάμε! Στο Κιάτο εχτές όμως να δεν ήταν για τους υπέροχους χώρους που έχουμε η κακομοίρα η Γιώτα θα καθότανε ανάποδα να κρατάει το καπάκι που έσπασε στην μηχανή τους. :sm7:
Δεν μιλάω δεν μιλάω αλλά αρκετά!!! Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των μηχανών μας. Είναι όλες κατασκευασμένες με την δικιά τους φιλοσοφία. Αν σου αρέσει την αγοράζεις και ζεις μαζί της ονειρεμένα χιλιόμετρα. Και ας σε αφήνει στην άκρη του δρόμου. Μηχανήματα είναι και αυτά χαλάνε που και που.:(
Και όπως λέει και η παροιμία, ‘αν δεν υποστηρίξεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει’.
Αυτά δεν ασχολούμαι ποια με το θέμα.:cool:

Προσπαθούν Βάγγο μου αλά μην αγχώνεσαι.
Αυτά τα μηχανήματα δεν χαλάνε. Σε προκαλώ να μου δώσεις ένα παράδειγμα. :Απορία:
------------------------------------------------------
Έχεις δει τα αλουμινένια κουτιά που έχουν δεξιά και αριστερά.
Θα έβαζες ποτέ σου τέτοια πάνω στη μηχανή σου.
Εγώ στο φορτηγό έχω τέτοια για τα εργαλεία.:)
\

Καλό βράδυ να έχεις

evan400f
02-05-2011, 23:31
Προσπαθούν Βάγγο μου αλά μην αγχώνεσαι.
Αυτά τα μηχανήματα δεν χαλάνε. Σε προκαλώ να μου δώσεις ένα παράδειγμα. :Απορία:
------------------------------------------------------
Έχεις δει τα αλουμινένια κουτιά που έχουν δεξιά και αριστερά.
Θα έβαζες ποτέ σου τέτοια πάνω στη μηχανή σου.
Εγώ στο φορτηγό έχω τέτοια για τα εργαλεία.:)
\

Καλό βράδυ να έχεις
http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FC.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={1ECCCEF2-993B-4326-9D91-B436EECE3BC5}) http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020468.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={1ECCCEF2-993B-4326-9D91-B436EECE3BC5}) Καλό βράδυ φίλε μου.

NLS
03-05-2011, 00:43
Παιδιά να σας φτιάξει ο Νίκος ένα section "εδώ τις θάβουμε" να είναι όλα μαζεμένα τι λέτε;

Λυπάμαι αλλά δεν θα είστε moderator όμως... έχει προλάβει άλλος (που ξέρει τα πάντα).

HAWK_46
03-05-2011, 08:46
Παιδιά να σας φτιάξει ο Νίκος ένα section "εδώ τις θάβουμε" να είναι όλα μαζεμένα τι λέτε;

Λυπάμαι αλλά δεν θα είστε moderator όμως... έχει προλάβει άλλος (που ξέρει τα πάντα).

Φιλαράκι σε λίγα χρόνια σε βλέπω με το κιτρινάκι. ;)

http://i1118.photobucket.com/albums/k607/LEFTGR/c1_models.jpg

....και με ένα τέτοιο νομίζω οτι θα σε προσέχουν τα Varadero!!! :cool:

evan400f
03-05-2011, 10:40
Παιδιά να σας φτιάξει ο Νίκος ένα section "εδώ τις θάβουμε" να είναι όλα μαζεμένα τι λέτε;

Λυπάμαι αλλά δεν θα είστε moderator όμως... έχει προλάβει άλλος (που ξέρει τα πάντα).

Δεν ξέρω τα πάντα αλλά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός. Όταν θες να συγκρίνεις κάτι πας στην ίδια κατηγορία. Έχουμε φάει τα χιλιόμετρα με το κουτάλι της σούπας και έχουμε μάθει ότι δεν παίζει ρόλο τι μηχανή καβαλάς. Αλλά το πνεύμα του μηχανόβιου.
Θες να κάνεις συγκριτικό για το Suzuki Burgman: Το συγκρίνεις με το Honda Silverwing που είναι στην ίδια κατηγορία!!
Δυστυχώς η ευτυχώς η Honda κατά καιρούς βγάζει στην παραγωγή μηχανές που είναι σε μία δικιά τους κατηγορία. Το Deauville είναι ένα από αυτά τα μηχανάκια. Αν διαβάσετε δοκιμές σε ξένα περιοδικά, συνήθως το συγκρίνουν με το V-Strom, το Versys, το FJ, και το ST. Και πάλι όμως πάντα σε κάποιο σημείο αναφέρουν ότι είναι δύσκολο να τα συγκρίνεις. Φαίνετε ότι αυτό ενοχλεί κάποιους τάχα δημοσιογράφους του Ελληνικού τύπου γιατί δεν μπορούν να κάνουν μία αντικειμενική δοκιμή σε ένα μηχανάκι χωρίς να το συγκρίνουν με κάποιο άλλο.
Δεν θάβω κανενός το μηχανάκι, πότε μου δεν το έκανα και ποτέ δεν θα το κάνω. Για μένα έχει σημασία ο άνθρωπος που το καβαλάει και όχι τι καβαλάει ο άνθρωπος. Είμαι σίγουρος ότι η περισσότεροι εδώ μέσα έμαθαν να οδηγάνε επάνω σε κάποιο Ιαπονέζικο μηχανάκι. Εγώ έμαθα επάνω σε μία Triumph!
Οπότε ας ασχοληθούμε με την οργάνωση καμίας κοπάνας και ας αφήσουμε όλα αυτά.:);):D:)

CPretenteriS
03-05-2011, 11:17
Για να μην παρεξηγηθώ... ΔΕ λέω ότι το Deauville είναι σκούτερ...

ΜΟΝΟ το Deauville του Ναπου είναι σκούτερ!!

:sm7::sm7::sm7:

CPretenteriS
03-05-2011, 11:18
Φιλαράκι σε λίγα χρόνια σε βλέπω με το κιτρινάκι. ;)

http://i1118.photobucket.com/albums/k607/LEFTGR/c1_models.jpg

....και με ένα τέτοιο νομίζω οτι θα σε προσέχουν τα Varadero!!! :cool:

:D:D:p:p

ntinopoulos
03-05-2011, 11:19
Για να μην παρεξηγηθώ... ΔΕ λέω ότι το Deauville είναι σκούτερ...


ΜΟΝΟ το Deauville του Ναπου είναι σκούτερ!!

:sm7::sm7::sm7:

εγω παντως εχω δει οτι τον τελευταιο καιρο τα προτιμουν οι deliver-αδες...!:p:sm7:

CPretenteriS
03-05-2011, 11:24
εγω παντως εχω δει οτι τον τελευταιο καιρο τα προτιμουν οι deliver-αδες...!:p:sm7:

Αλήθεια.... η Pizza Hut μου φερε πίτσα με τέτοιο χθες... ασε που φορούσε κ´ λινάτσα ο τύπος...

Λεεες να ήταν οοοοο....;;;; :D:D:p:p

NLS
03-05-2011, 12:31
Φιλαράκι σε λίγα χρόνια σε βλέπω με το κιτρινάκι. ;)


....και με ένα τέτοιο νομίζω οτι θα σε προσέχουν τα Varadero!!! :cool:

το μαύρο θέλω

NLS
03-05-2011, 12:32
Δεν ξέρω τα πάντα αλλά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός.

δεν πας εσύ για moderator μη τρελαίνεσαι

napgeo
03-05-2011, 14:52
εγω παντως εχω δει οτι τον τελευταιο καιρο τα προτιμουν οι deliver-αδες...!:p:sm7:


Λόγω αντοχής και αξιοπιστίας.
Μεροκάματο πάει να βγάλει ο άνθρωπος για να ζήσει και όχι να ζήσει η μαμά…………

napgeo
03-05-2011, 14:53
το μαύρο θέλω

Το έχω κλείσει.
Θα το βάλω μπροστά στην πλατεία για να φεύγουν οι παράνομοι μετανάστες......

NLS
03-05-2011, 15:21
δίπλα στο άλλο;

taksidiotis
10-05-2011, 09:24
συμπαθητικα και τα 2.
προσωπικα θα επαιρνα το burgman,καθως το χω οδηγησει και ειναι πραγματικα αλλου το μηχανακι,τουλαχιστον για scooter...γιατι αυτο το σουλουπι εχει.
βαρια βεβαια και τα 2.