PDA

View Full Version : Προς πλαφόν στα καύσιμα


MARK
02-05-2011, 16:08
Στην επιβολή πλαφόν στις τιμές των καυσίμων σε 12 νομούς της χώρας προσανατολίζεται η κυβέρνηση, προσπαθώντας να βάλει φρένο στα κερδοσκοπικά φαινόμενα. Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, από τους ελέγχους που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, έχουν εντοπιστεί φουσκωμένες τιμές που δικαιολογούν την επιβολή πλαφόν και, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αυτό θα γίνει εντός της εβδομάδας.

Η συνεχής αύξηση των τιμών των καυσίμων έχει προβληματίσει την κυβέρνηση καθώς οι καταναλωτές καλούνται να πληρώσουν απο την αρχή του χρόνου την αμόλυβδη βενζίνη κατά 12 λεπτά ακριβότερα (μέση τιμή). Mάλιστα, το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως σε τουριστικές περιοχές της χώρας και, όπως έλεγαν κυβερνητικές πηγές, οι αυξημένες τιμές δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση από το μεταφορικό κόστος.

Ηδη το Σαββατοκύριακο που πέρασε η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης άγγιξε τα 1,72 ευρώ το λίτρο, ενώ η υψηλότερη τιμή καταγράφηκε στις Κυκλάδες και ήταν 1,893 ευρώ το λίτρο.

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ. Το πρωτοφανές ράλι στις τιμές των καυσίμων που συνεχίζεται χωρίς διακοπή για πάνω από 40 ημέρες έχει σημάνει συναγερμό στην κυβέρνηση καθώς εντοπίζονται σημαντικές αποκλίσεις ανάμεσα σε διάφορες περιοχές της χώρας που δεν μπορούν να δικαιολογηθούν. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών Υγρών Καυσίμων, χθες η μέση τιμή ήταν στα 1, 716 ευρώ το λίτρο, 5 λεπτά υψηλότερα από τις αρχές Απριλίου. Στην Αττική η ψαλίδα ανάμεσα στο φτηνότερο (1,627 ευρώ) και το ακριβότερο (1,779 ευρώ) πρατήριο φτάνει μέχρι και τα 15 λεπτά, ενώ πανελλαδικά η απόκλιση των τιμών ξεπερνά τα 26. Ενδεικτικό είναι ότι σε τρεις νομούς η μέση τιμή ξεπερνούσε τα 1,80 ευρώ το λίτρο. Στην Κεφαλονιά η μέση τιμή ήταν 1,844 ευρώ το λίτρο, πολύ κοντά δηλαδή στην ανώτατη τιμή των 1,868 ευρώ. Στον Νομό Λασιθίου ο μέσος όρος της τιμής ήταν 1,811 ευρώ το λίτρο και η ανώτατη στα 1,869 ευρώ, ενώ στο Ρέθυμνο η μέση τιμή ήταν στα 1,801 ευρώ. Οσο για τις υψηλότερες τιμές, σε 11 νομούς η τιμή της αμόλυβδης ξεπερνά τα 1,8 ευρώ το λίτρο. Για μια ακόμη φορά στη λίστα με τους ακριβότερους νόμους της βρίσκονται οι νομοί Χίου, Σάμου, Κέρκυρας, Κυκλάδων, Χανίων, Ηρακλείου, Ευρυτανίας, ∆ωδεκανήσου και Αρκαδίας.

Η συνεχής αύξηση των τιμών της αμόλυβδης έχει προβληματίσει την κυβέρνηση
Εκρηξη της μέσης τιμής
Η μέση τιμή της αμόλυβδης στην Ελλάδα έχει φθάσει τα 1,716 ευρώ, ενώ σε ορισμένες περιοχές αγγίζει τα 1,9 ευρώ το λίτρο

ortho
02-05-2011, 16:15
Οι φόροι στα καύσιμα σε ποιό στάδιο της διακίνησης μπαίνουν;

GAGARIN
02-05-2011, 16:55
οτι πλαφον και να βαλουν οταν ξερουνοι βενζιναδες οτι δεν υπαρχει ελεγχος οσο θελουν θα πουλανε παλι αρα........π@π@ρια μαντολες.......

GeorgeP
02-05-2011, 19:25
Tο μπλαφον στα καυσιμα πρέπει να ξεκοναει στην πηγη της παραγωγης των, δλδ στα διυλιστηρια.
Οταν η αμολυβδη πριν φυγει απο τα διυλιστηρια κοστιζει ηδη 1,0016ε σε φορους (58% επι του συνολου) τοτε μαζι με το κερδος των διυλιστηριων (+20%), την μεταφορα και το κερδος της εταιρειας και τελος το κερδος του λιανοπωλητη...να το 1,70ε!

Το μπλαφον ειναι λαθος οταν επιβαλεται στο λιανεμποριο!!
Το μπλαφον πρωτα επιβαλεται στην πηγη δηλαδη στους φορους αφου η τιμη αγορας δεν μπορει να αλλαξει και μετα μεταφερεται μεσω της αλυσιδας μεχρι τον λιανοπωλητη!
Το αναποδο ειναι....ηλιθιο απλα!!

Πάνος
02-05-2011, 19:39
Να επισημάνω πως δεν είναι μόνο θέμα πλαφόν και τιμών στα καύσιμα. Λόγω έλλειψης ελέγχων πολλά βενζινάδικα εκτός της κακής ποιότητας καυσίμων που διαθέτουν, πλέον έχουν και "πειραγμένες" αντλίες που ενώ δείχνουν 10 λίτρα στο ρεζερβουάρ έχουν μπεί μόνο 7 λίτρα. Κατά διαβολική σύμπτωση μάλιστα, αυτά έχουν συνήθως και τις πιο ανταγωνιστικές τιμές.
Παρ'το αυγό και κούρευτο δηλαδή...

ortho
02-05-2011, 20:52
Tο μπλαφον στα καυσιμα πρέπει να ξεκοναει στην πηγη της παραγωγης των, δλδ στα διυλιστηρια.
Οταν η αμολυβδη πριν φυγει απο τα διυλιστηρια κοστιζει ηδη 1,0016ε σε φορους (58% επι του συνολου) τοτε μαζι με το κερδος των διυλιστηριων (+20%), την μεταφορα και το κερδος της εταιρειας και τελος το κερδος του λιανοπωλητη...να το 1,70ε!

Το μπλαφον ειναι λαθος οταν επιβαλεται στο λιανεμποριο!!
Το μπλαφον πρωτα επιβαλεται στην πηγη δηλαδη στους φορους αφου η τιμη αγορας δεν μπορει να αλλαξει και μετα μεταφερεται μεσω της αλυσιδας μεχρι τον λιανοπωλητη!
Το αναποδο ειναι....ηλιθιο απλα!!


Απάντησες στην ερώτησή μου κι έχει απόλυτο δίκιο! Δεν είναι δυνατόν να μπει το πλαφόν στον τελευταίο κρίκο της αλυσίδας.

GeorgeP
02-05-2011, 21:02
Απάντησες στην ερώτησή μου κι έχει απόλυτο δίκιο! Δεν είναι δυνατόν να μπει το πλαφόν στον τελευταίο κρίκο της αλυσίδας.

Μα ειναι παραλογο τελειως να απαιτεις μειωση κερδους σε ολη την αλυσιδα αλλα...... ΜΕΤΑ το κερδος το δικο σου δηλαδη τους φορους.
Αν μειωσεις το δικο σου κερδος δηλαδη τους φορους κατα π.χ. 10-20% μετα εχεις τα ουμπαλα να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙς απο την υπολοιπη αλυσιδα να κανει το ιδιο εστω και με πιο μικρο ποσοστο μειωσης!!!

Αν ο παπουτσης μειωσει το δικο του κερδος ενω εξακολουθει να προμηθευεται στην ιδια τιμη τα προιοντα του τοτε παει για ...φουντο!!

Γιαυτο μην περιμενετε αποτελεσματα..........

ortho
02-05-2011, 21:29
Μα ειναι παραλογο τελειως να απαιτεις μειωση κερδους σε ολη την αλυσιδα αλλα...... ΜΕΤΑ το κερδος το δικο σου δηλαδη τους φορους.
Αν μειωσεις το δικο σου κερδος δηλαδη τους φορους κατα π.χ. 10-20% μετα εχεις τα ουμπαλα να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙς απο την υπολοιπη αλυσιδα να κανει το ιδιο εστω και με πιο μικρο ποσοστο μειωσης!!!

Αν ο παπουτσης μειωσει το δικο του κερδος ενω εξακολουθει να προμηθευεται στην ιδια τιμη τα προιοντα του τοτε παει για ...φουντο!!

Γιαυτο μην περιμενετε αποτελεσματα..........


Αφού ρε φίλε Γιώργο αυτό το γαμΗμένο κράτος δεν έχει μιά πολιτική και στρατηγική, και δε μιλάω μόνο για τους τωρινούς.
Σε καιρούς που η βενζίνη κόστιζε κάτω από 1 ευρώ θα μπορούσε να είχε βάλει ένα φόρο 10-15 λεπτά στο λίτρο και να φτιάχνει "λίπος". Και τώρα που η διεθνής τιμή αυξάνεται να μειώσει αυτό το φόρο κι έτσι και κοινωνική πολιτική να κάνει κι ουσιαστικά να μη χάνει από τη μείωση της κατανάλωσης. Αλλά ως συνήθως τα κάνουν ανάποδα....

την αγανάκτησή μου μέσα!

GeorgeP
03-05-2011, 10:21
Αφού ρε φίλε Γιώργο αυτό το γαμΗμένο κράτος δεν έχει μιά πολιτική και στρατηγική, και δε μιλάω μόνο για τους τωρινούς.
Σε καιρούς που η βενζίνη κόστιζε κάτω από 1 ευρώ θα μπορούσε να είχε βάλει ένα φόρο 10-15 λεπτά στο λίτρο και να φτιάχνει "λίπος". Και τώρα που η διεθνής τιμή αυξάνεται να μειώσει αυτό το φόρο κι έτσι και κοινωνική πολιτική να κάνει κι ουσιαστικά να μη χάνει από τη μείωση της κατανάλωσης. Αλλά ως συνήθως τα κάνουν ανάποδα....

την αγανάκτησή μου μέσα!


Και λες οτι δεν θα βγαιναμε στους δρομους γιαυτο???;)
Εδω επι εποχης κατω του 1ε το λιτρο αυξηθηκε ο ΕΦΚ στα καυσιμα εν εντολη ΕΕ για εξωμοιωση του με αυτον των 27 και κρεμασαν υπουργους απο τα τσιγκελια στα παραθυρα των ειδησεων!!!! Το ξεχνας?

ortho
03-05-2011, 13:28
Και λες οτι δεν θα βγαιναμε στους δρομους γιαυτο???;)
Εδω επι εποχης κατω του 1ε το λιτρο αυξηθηκε ο ΕΦΚ στα καυσιμα εν εντολη ΕΕ για εξωμοιωση του με αυτον των 27 και κρεμασαν υπουργους απο τα τσιγκελια στα παραθυρα των ειδησεων!!!! Το ξεχνας?



Δεν το ξεχνώ, αλλά πέρασε, όπως περνάν τώρα μέτρα. Και να μην ξεχνάμε επίσης ότι έχει κι άλλους φόρους εγχώριας παραγωγής.