PDA

View Full Version : Κόστος service G650GS


Motonoob
03-05-2011, 11:24
Καλημέρα και από εμένα.

Σκέφτομαι να αγοράσω μια G650 GS (όπως αναφέρω και τον τίτλο του θέματος). Είδα το μοντέλο του ’11 και ερωτεύτηκα παράφορα. :rolleyes:

Έτσι έπεσα με τα μούτρα στους υπολογισμούς για να δω αν φτάνει το κομπόδεμα, και έφτασα στο κόστος συντήρησης.:hmmm:


Εδώ είναι που θέλω την βοήθεια των εμπειρότερων (δηλαδή εσάς).

Αν υπολογίσω ότι θα κάνω γύρο στα 4 – 5.000 χλμ. τον χρόνο, οπότε ένα service κάθε χρόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο,
πόσο πιστεύετε ότι θα στοιχίζει (χοντρικά πάντα).

(Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να ψάξω αν υπάρχει το θέμα και παλαιότερα:o)

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας!

Φιλικά

Νίκος!!

ortho
03-05-2011, 13:38
Καταρχήν καλωσήρθες.
Γενικά δεν έχουν ακριβό σέρβις, ίσως λίγο περισσότερο να κοστίζουν τα σέρβις των πρώτο χρόνο λόγω ελέγχου κι αλλαγών λαδιών στα 1.000 και 5.000 χλμ. Μετά δε νομίζω ότι θα ξεπερνάς τα 60-70 ευρώ. Βέβαια τα εξουσιοδοτημένα χρεώνουν και κάποια πράγματα που ορίζει το service manual, το αν χρειάζονται να γίνουν είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Αλλά ούτως ή άλλως με τα χλμ που λες ότι θα γράφεις, μέχρι να έρθουν σοβαρά σέρβις θα την έχεις δώσει ;)

Με το καλό την κούκλα!

Motonoob
03-05-2011, 14:59
Καλώς σας βρήκα!!

Αυτό που φοβάμαι είναι μην μου τον «πιάνουν:oοοοoh:» μόνο και μόνο επειδή είναι bmw.
Άλλωστε μετά την εγγύηση θα μπορώ να το πάω σε μη εξουσιοδοτημένο για τα χοντρά και για τα ψιλά (λάδια κλπ) τα κάνω και μόνος.

Ακόμα ένα βήμα πιο κοντά στην απόκτησή της!!:D
Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια!

NLS
03-05-2011, 16:12
Η συγκεκριμένη moto είναι ουσιαστικά η παλιά F650GS που μετονομάστηκε σε G650 γιατί το ρόλο του παλιού F650 πήραν τα δικύλινδρα F650GS και F800GS (ίδιος κυβισμός 800 και στα δυο αλλά άλλη ιπποδύναμη).

Η G λοιπόν (ας τη λέμε έτσι) έχει θα έλεγα καταναλωτικά "θρυλικό" παρελθόν. Έχει πάρει ΑΡΙΣΤΑ σε ποιότητα κατασκευής (δεν έχει μείνει ούτε ένα ελάττωμα) και μπορεί να ανεχτεί ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χωρίς κιχ.

Είναι απλή κατασκευαστικά, με πολλές όμως ωραίες ιδέες όπως το ντεπόζιτο κάτω από τη σέλα που πράγματι κάνει καλή δουλειά στον τομέα του κέντρου βάρους. Είναι ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ στους μηχανικούς ΠΑΝΤΟΥ (λόγω είπαμε ότι είναι ΙΔΙΑ η παλιά F650GS - μιλάμε για 11 χρόνια πίσω και με τη σειρά της είναι βελτίωση της απλής F650 που πάει άλλα 7 χρόνια πιο πίσω). Ακόμα και για κάτι "παραπάνω" δεν χρειάζεσαι τον εξουσιοδοτημένο απαραίτητα και υπάρχουν παντού άνθρωποι να την ξέρουν να την κάνουν βίδες (και ξανά μηχανή ε).

Γενικά έχει φτηνό σέρβις.

Αν θες κάτι για καθημερινό, με όνομα καλό, ΠΟΛΥ δοκιμασμένο από την αγορά, χαμηλού κόστους αγοράς, πολύ άνετο και με δυνατότητες και για ένα ταξιδάκι μέσα στη χώρα (απλά θα ξέρεις ότι ο μέσος όρος ταξιδιού θα είναι ~120 - το μοτέρ δεν έχει πρόβλημα να είναι και συνεχώς στην τελική του, εσύ δεν θα νιώθεις άνετα) και δεν σε πειράζει να σε περνάνε και μερικά mega-scooter, τότε προχώρα.

EDIT: Ξέχασα ένα μείον. Το μοτέρ δεν είναι πια Rotax αλλά full αντιγραφή (κάνουν τα ίδια ανταλλακτικά) από... Κινέζο.

panagiotis.farmer
03-05-2011, 17:02
Αν θες το μηχανακι παρτο. Δεν θα σου παρουν και το
κεφαλι στο σερβις. Κανε το κεφι σου.:);)