PDA

View Full Version : Test G 650 GS


tman
03-05-2011, 16:28
Το Bikeit οδήγησε και δημοσιεύει σήμερα πρώτο test στην Ελλάδα για το νέο G 650 GS!

Test BMW G 650 GS 2011 (http://www.bikeit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1432:test-bmw-g-650-gs-2011&catid=46:bmw&Itemid=11)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
03-05-2011, 17:16
Ευχαριστούμε Τάκη ... :)

Arkas
03-05-2011, 17:47
Πολύ καλή παρουσίαση Τάκη!

erasel
03-05-2011, 20:31
Ευχαριστούμε..:)

mitsaras
03-05-2011, 21:14
βρε παιδια ειμαι στο ψαξιμο μοτο , αφου πουλησα την προηγουμενη.εχω φυσικα καταληξει οτι θελω να παω σε on-off κατασταση , γιατι απλουσττα σε πανε παντου...βαζεις μια πινεζα στο χαρτη και βουρρρρρ. θελω ομως να ειναι μεσιου κυβισμου και οικονομικο αλλα πιο σημαντικο για μενα ειναι η αξιοπιστια.εκει κολωνω λιγο με τα bmw , αν και φιλος μου εχει το παλιο f650gs 1/κ και ολα καλα οπως μου λεει και ξερω...βλεπετε κολλαω πολυ εκει γιατι μια ζωη με τα τζαπανια καλομαθα , αλλα τους λειπει ο χαρακτηρας αυτο το adventure που ψαχνω...βρε λετε να την κανω την κινηση?υπ'οψιν οτι θα ειμαι σχεδον παντα διπλος , η κινηση σε δρομους του Εβρου και ελαχιστα εγνατια και χρηση στην αλεξ/πολη...γουσταρω το tenere 660 αλλα ειναι και γα'ι'δουρι και δεν το φτανω (1.72 εκ υψος) , αλλα αυτο το G650 GSακι ειναι κουκλακι...

nivam
03-05-2011, 21:20
Το είδα σημέρα στην αντιπροσωπεία στο Βόλο, πολύ συμπαθητικό!
Απ το λίγο που το περιεργάστηκα μου έκανε κακή εντύπωση η θέση απενεργοποίησης του ABS στο αριστερό χειριστήριο, θα προτιμούσα τα alarm εκεί:)

NLS
03-05-2011, 23:25
Μεγάλο μειονέκτημα έχεις δίκιο. :D

Παιδιά δεν έχουν μετανιώσει πολλοί ότι πήραν το μονοκύλινδρο GS.
Απλά κάποια στιγμή ίσως θέλετε παραπάνω. Να μετανιώσετε γιατί ήταν πχ. λάθος κίνηση, δεν το βλέπω.

Εξάλλου πράγματι πάει παντού. Ψάξτε για adventure ιστορίες F650GS και θα βρείτε πολύ πράμα.

Simon and Monika Newbound - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_and_Monika_Newbound)
BMW Endurance Enduro Champions of the World 2009 (http://www.spiritsofadventure.com/)

bokis
04-05-2011, 09:57
βρε παιδια ειμαι στο ψαξιμο μοτο , αφου πουλησα την προηγουμενη.εχω φυσικα καταληξει οτι θελω να παω σε on-off κατασταση , γιατι απλουσττα σε πανε παντου...βαζεις μια πινεζα στο χαρτη και βουρρρρρ. θελω ομως να ειναι μεσιου κυβισμου και οικονομικο αλλα πιο σημαντικο για μενα ειναι η αξιοπιστια.εκει κολωνω λιγο με τα bmw , αν και φιλος μου εχει το παλιο f650gs 1/κ και ολα καλα οπως μου λεει και ξερω...βλεπετε κολλαω πολυ εκει γιατι μια ζωη με τα τζαπανια καλομαθα , αλλα τους λειπει ο χαρακτηρας αυτο το adventure που ψαχνω...βρε λετε να την κανω την κινηση?υπ'οψιν οτι θα ειμαι σχεδον παντα διπλος , η κινηση σε δρομους του Εβρου και ελαχιστα εγνατια και χρηση στην αλεξ/πολη...γουσταρω το tenere 660 αλλα ειναι και γα'ι'δουρι και δεν το φτανω (1.72 εκ υψος) , αλλα αυτο το G650 GSακι ειναι κουκλακι...

Μητσάρα δύο πράγματα θα σου πω πρώτον να δεις τα οικονομικά σου και δεύτερον τι σου γουστάρει εσένα
Αλλά επειδή θα είσαι πάντα διπλός θα σου πρότεινα το f800gs με την χαμηλή σέλλα . (το οποίο έχω και εγώ άλλωστε είναι φοβερό για τους δρόμους του Έβρου αλλά θα χρειαστείς καλό εξοπλισμό γιατί με το κρύο που κάνει εκεί δύσκολα παλεύεται η κατάσταση με μηχανή (έμενα δυο χρόνια Ρύζια Ορεστιάδας και ξέρω)

ARGI
04-05-2011, 11:40
Tάκη σε ευχαριστούμε...
Πολύ ωραία και αντικειμενική η παρουσίαση σου....
;);)

mitsaras
04-05-2011, 13:10
Μητσάρα δύο πράγματα θα σου πω πρώτον να δεις τα οικονομικά σου και δεύτερον τι σου γουστάρει εσένα
Αλλά επειδή θα είσαι πάντα διπλός θα σου πρότεινα το f800gs με την χαμηλή σέλλα . (το οποίο έχω και εγώ άλλωστε είναι φοβερό για τους δρόμους του Έβρου αλλά θα χρειαστείς καλό εξοπλισμό γιατί με το κρύο που κάνει εκεί δύσκολα παλεύεται η κατάσταση με μηχανή (έμενα δυο χρόνια Ρύζια Ορεστιάδας και ξέρω)


βασικα κοιταζω σε αυτους τους κυβισμους καθως εχουν το πλεονεκτημα των χαμηλων παγιων τελων (τελη κυκλοφοριας , ασφαλιστρα) σε σχεση με το 800 και το 1200 gs. αλλα και το οτι εχει βγει πιο αξιοπιστο απο τα μεγαλα αδερφια του...για το 800 gs εχω ακουσει για την αβολη σελα του και ειναι ενας ακομα λογος που με ψιλοαπομακρυνε απο αυτο καθως το βρισκω πανεμορφο.οσο για τον εξοπλισμο εχω τα παντα....

NLS
04-05-2011, 13:12
εδώ που τα λέμε αν το G650GS έχει την σέλα του F650GS τότε δεν μιλάμε για σέλα αλλά για πολυθρόνα (την θεωρώ πιο άνετη από του 1200 πχ.)

mitsaras
04-05-2011, 13:49
εδώ που τα λέμε αν το G650GS έχει την σέλα του F650GS τότε δεν μιλάμε για σέλα αλλά για πολυθρόνα (την θεωρώ πιο άνετη από του 1200 πχ.)

σε ενα μονοκυλινδρο gs του 2005 που εχει φιλαρακι μου , οταν ανεβηκα επανω επαθα πλακα.τον εβλεπα στις βολτες που πηγαιναμε με την λεσχη οτι ηταν ανετος και εξαιρετικα χαλαρος αλλα μολις εκατσα πανω καταλαβα...εκ πρωτης οψεως παντως , φαινεται να ειναι πολυθρονα

ortho
04-05-2011, 14:49
σε ενα μονοκυλινδρο gs του 2005 που εχει φιλαρακι μου , οταν ανεβηκα επανω επαθα πλακα.τον εβλεπα στις βολτες που πηγαιναμε με την λεσχη οτι ηταν ανετος και εξαιρετικα χαλαρος αλλα μολις εκατσα πανω καταλαβα...εκ πρωτης οψεως παντως , φαινεται να ειναι πολυθρονα

Που να κάτσεις και στο κομμάτι του συνεπιβάτη φίλε μου! Ακόμη πιό άνετα! Το έκανα καμιά φορά σε άδειο δρόμο κι ο κwλος μου με ευγνωμονούσε! Χωρίς πλάκα, ο συνεπιβάτης έχει εξαιρετική άνεση.

mitsaras
04-05-2011, 15:13
βρε παιδες μηπως υπαρχει κανενα παληκαρι προς αλεξανδρουπολη μερια και πανω που να εχει το g650gs (για το 2011 δυσκολο το βλεπω , αλλα ας ειναι και απο τα τελευταια μοντελα) , ουτως ωστε να παρω μια ιδεα απο την οδηγηση του.θα το εκτιμουσα πολυ...ευχαριστω


P.S : αυριο μαλλον θα παω μεχρι ξανθη στον ντολλα να το δω απο κοντα. btw , εχει κανεις απο εσας εμπειρια στο θεμα συναλλαγης με το εν λογω καταστημα?ευχαριστω!!!!;)

adventure
04-05-2011, 15:14
Ευχαριστούμε .

:sm8:

NLS
04-05-2011, 15:17
Πότε βγήκε, δεν νομίζω να βρεις.

F650GS (μονοκύλινδρο) σίγουρα θα βρεις πάντως. Δοκίμασε αυτό.

Απλά υπολόγισε, πολύ πιο ωραία όργανα, καλύτερο αμορτισέρ ελαφρώς και ίσως πιο στρωτό μοτέρ (εξαρτάται ποιας γενιάς GS θα βρεις... μονόμπουζο ή δίμπουζο κλπ.). Κατά τα άλλα δεν νομίζω να δεις καμιά διαφορά εκτός την οπτική.

bokis
04-05-2011, 15:23
βασικα κοιταζω σε αυτους τους κυβισμους καθως εχουν το πλεονεκτημα των χαμηλων παγιων τελων (τελη κυκλοφοριας , ασφαλιστρα) σε σχεση με το 800 και το 1200 gs. αλλα και το οτι εχει βγει πιο αξιοπιστο απο τα μεγαλα αδερφια του...για το 800 gs εχω ακουσει για την αβολη σελα του και ειναι ενας ακομα λογος που με ψιλοαπομακρυνε απο αυτο καθως το βρισκω πανεμορφο.οσο για τον εξοπλισμο εχω τα παντα....

Δημήτρη το f650gs είναι και αυτό 800άρι άρα ενώ χάνεις σε επιδόσεις τα τέλη κυκλοφορίας ,συντήρηση είναι ίδια όπως και τα ασφάλιστρα που έχω την εντύπωση (για τα ασφάλιστρα) πάνω απο 250κυβικά είναι ίδια για όλες τις μηχανές.Όσο για την σέλλα εγώ την έχω αλλάξει με την comfort και είμαι μια χαρά ή μπορείς να την κάνεις μετατροπή.

erasel
04-05-2011, 19:34
Είναι πολύ ωραίο και το καινούριο gs το 650.
Στην αρχή ήθελα να το πάρω και γω μετά όμως άλλαξα γνώμη και προτίμησα το "παλιό" και πιο συγκεκριμένα το f650gs με κινητήρα της rotax.
Eίναι πολύ οικονομικό και άνετο έκανα 300 km σε συνδιασμό ταξίδι - πόλη και έκαψα 10,5 λίτρα περίπου.;)
Πας παντού όντως και γενικά είναι ένα αξιόπιστο απ'ότι λέγεται μηχανάκι για όλα.
Στις στροφές είναι πάρα πολύ καλό και ειδικά επαρχία.

Προσωπικά προτίμησα το f650gs και έδωσα και τα μισά χρήματα και δεν το μετάνιωσα καθόλου, βέβαια σε καλή κατάσταση.:)

Με δυσκόλεψε η επιλογή ανάμεσα στα δύο όμως.:hmmm:

mitsaras
06-05-2011, 16:33
χθες πηγα και ειδα απο κοντα το g650gs...αρκετα ομορφο και συμπαθητικο , ωραια τα χρωματα του , και πολυ καλη συναρμογη πλαστικων και καλη ποιοτητα εκ πρωτης οψεως αλλα το θεμα ειναι τι αντοχη θα δειξουν στο περασμα του χρονου και σε καθημερινη (αν οχι σκληρη) χρηση. η θεση οδηγησης του ειναι πολυ καλη (ειμαι 1.72) και εφτανα με σχεδον ολο το πελμα κατω , οι γωνιες των ποδιων και χεριων φυσιολογικοτατες και η εργονομια(τιμονι , θεση οδηγησης , σελα) σε γενικες γραμμες (πλην των χειριστηριων που ειναι τυπικα bmw) θα ελεγα ειναι...ιαπωνικη και για μενα ειναι καλο. θα ελεγα οτι η θεση οδηγησης μου θυμισε αρκετα το transalp700 (το εχει ο αδερφος μου και το γνωριζω το μοτο πολυ καλα).η γυναικα μου καθησε πολυ ανετα πισω...πολυ φτωχη βεβαια η εικονα του ενος δισκοφρενου σε συνδυασμο με τα γυμνα καλαμια που φαινοντε σαν καλαμακια απο σουβλακι , θα προτιμουσα καποιο καλυμα σε αυτα να φαινεται πιο...τουμπανο.εν τελει θα ελεγα οτι εαν ειχε καλυτερη τιμουλα (περιπου 8150 με abs και θερμ γκριπ) και ας φερει τον ελικα στα πλαινα του , θα ειχε πολλους υποψηφιους αγοραστες.δεν το προσεξα και περισσοτερο καθως μολις το ειχαν δεσει τα μαστορια , καθως πριν κανα μισαωρο το ειχαν ξεφορτωσει στο συνεργειο της αντιπροσωπειας και επειδη δεν το ειχαν ανεβασει στην εκθεση ακομα δεν ηθελα να ειμαι στα ποδια τους....;)

TEOSS
09-05-2011, 17:41
Μεγάλο μειονέκτημα έχεις δίκιο. :D

Παιδιά δεν έχουν μετανιώσει πολλοί ότι πήραν το μονοκύλινδρο GS.
Απλά κάποια στιγμή ίσως θέλετε παραπάνω. Να μετανιώσετε γιατί ήταν πχ. λάθος κίνηση, δεν το βλέπω.

Εξάλλου πράγματι πάει παντού. Ψάξτε για adventure ιστορίες F650GS και θα βρείτε πολύ πράμα.

Simon and Monika Newbound - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_and_Monika_Newbound)
BMW Endurance Enduro Champions of the World 2009 (http://www.spiritsofadventure.com/)

183.000 χιλιόμετρα συνεχούς ταξιδιού …με BMW ??? Τι παραμύθια είναι αυτά ? Αφού είναι κοινώς αποδεκτό ότι αυτά τα μηχανάκια σπάνε, κολλάνε, διαλύονται, βραχυκυκλώνουν, καίγονται κ.α. Μάλλον φωτοσόπιες είναι οι φώτο πάνω σε βαρκαντερο και νταουβιλ (‘η ντουβιλ,ή νταεουβιλ…):D:D:D


:sm7::sm7::sm7::sm7::sm3::sm3::sm3:

NLS
09-05-2011, 23:19
Πάλι μας έπιασες.
γμτ...

taksidiotis
10-05-2011, 08:56
η μηχανη ειναι οντως πολυ ομορφη,την ειδα κι εγω σε εκθεση,τα χρωματα ομορφα,η ποιοτητα συναρμολογησης και βαφης δειχνει να ειναι καλη.
αν η τιμη του ηταν χαμηλοτερη πιστευω οτι θα εκανε ανετα θραυση στα μεσαια κυβικα.
στα 8200 σου μπαινουν ιδεες να δεις και τον μεγαλυτερο αδερφο του...το 800αρι.

mitsaras
10-05-2011, 18:04
η μηχανη ειναι οντως πολυ ομορφη,την ειδα κι εγω σε εκθεση,τα χρωματα ομορφα,η ποιοτητα συναρμολογησης και βαφης δειχνει να ειναι καλη.
αν η τιμη του ηταν χαμηλοτερη πιστευω οτι θα εκανε ανετα θραυση στα μεσαια κυβικα.
στα 8200 σου μπαινουν ιδεες να δεις και τον μεγαλυτερο αδερφο του...το 800αρι.

ναι πραγματι , με χαμηλοτερη τιμη θα γινονταν best seller στα μεσαια μονοκυλινδρα...και θα ηταν κιολας στα χερια μου;):D

mitsaras
28-05-2011, 12:16
μηπως το αγορασε κανεις? αν ειναι ας γραψει καμια κουβεντουλα...;)

diomiles
28-05-2011, 17:40
η μηχανη ειναι οντως πολυ ομορφη,την ειδα κι εγω σε εκθεση,τα χρωματα ομορφα,η ποιοτητα συναρμολογησης και βαφης δειχνει να ειναι καλη.
αν η τιμη του ηταν χαμηλοτερη πιστευω οτι θα εκανε ανετα θραυση στα μεσαια κυβικα.
στα 8200 σου μπαινουν ιδεες να δεις και τον μεγαλυτερο αδερφο του...το 800αρι.


Για δείτε στα 8.900 το triumph 800 με τα 95 άλογα και τρικύλινδρο με έναν απίστευτο κινητήρα που τον έχουν ονομάσει ¨ηλεκτρικό¨ και full εξοπλισμένο και ελάτε μετά να μου πείτε τι ιδέες σου μπαίνουν.

Fuji
28-05-2011, 22:49
Για δείτε στα 8.900 το triumph 800 με τα 95 άλογα και τρικύλινδρο με έναν απίστευτο κινητήρα που τον έχουν ονομάσει ¨ηλεκτρικό¨ και full εξοπλισμένο και ελάτε μετά να μου πείτε τι ιδέες σου μπαίνουν.

Δεν έχεις άδικο ... :sm7: αλλά πάει στα 10.790 με ABS

taksidiotis
29-05-2011, 09:28
με λιγα παραπανω ομως εχει και μια πολυ ανωτερη μηχανη σε σχεση με το μετριο που προσφερει το g.

Fuji
29-05-2011, 16:06
Εντάξει, αλλά απ' τα 8.200 που 'λεγε να δώσει, βρίσκεται 2.500 χιλιάρικα πάνω. Αν μπορεί να τα διαθέσει, why not!

dionysisgs
07-06-2011, 11:34
FYI


Θέλω να πω κάτι για το συγκεκριμένο μιας και με αφορούσε η αγορά του. Στην παρουσίαση που έγινε πιο πάνω, αναφέρεται ότι θα το φτιάχνουν στο εργοστάσιο του Βερολίνου. Ως εδώ καλά,, δεν αναφέρεται όμως ότι πλέον η συνεργασία με την Rotax για monocyl έχει σταματήσει (μόνο τα 650 2cyl και 800 θα συνεχιστεί) και ότι το μοτερ του θα ειναι κινέζικο..



Δεν γνωρίζω βέβαια αν θα έχει την αξιοπιστία του F650 ή και ενδεχωμένος να είναι και καλύτερο, ούτε είμαι εναντίον των Κινέζικων προιόντων...


Οι άνω πληροφορίες δόθηκαν από υπάλληλο-πωλητή BMW όταν επισκέφτηκα συγκεκριμένο κατάστημα επί της Κηφισίας.

NLS
07-06-2011, 12:50
Είναι γνωστό αυτό, δεν είναι κρυφό.
Δεν έχει αναφερθεί ήδη;

erasel
07-06-2011, 13:14
FYI


Θέλω να πω κάτι για το συγκεκριμένο μιας και με αφορούσε η αγορά του. Στην παρουσίαση που έγινε πιο πάνω, αναφέρεται ότι θα το φτιάχνουν στο εργοστάσιο του Βερολίνου. Ως εδώ καλά,, δεν αναφέρεται όμως ότι πλέον η συνεργασία με την Rotax για monocyl έχει σταματήσει (μόνο τα 650 2cyl και 800 θα συνεχιστεί) και ότι το μοτερ του θα ειναι κινέζικο..



Δεν γνωρίζω βέβαια αν θα έχει την αξιοπιστία του F650 ή και ενδεχωμένος να είναι και καλύτερο, ούτε είμαι εναντίον των Κινέζικων προιόντων...


Οι άνω πληροφορίες δόθηκαν από υπάλληλο-πωλητή BMW όταν επισκέφτηκα συγκεκριμένο κατάστημα επί της Κηφισίας.


Συγνώμη αλλά ό,τι κινέζικο έχω πάρει μου έχει βγεί "μάπα"

Έλεος με τους κινέζους. Έχει πάει η ποιότητα "περίπατο" !!!!


Επίσης έχεις δίκιο που λες ότι δεν αναφέρεται ότι το μοτερ θα είναι κινέζικο.
Έχει αποσιωποιηθει !!!:(

Η συνεργασία των κινέζων για την παραγωγή του συγκεκριμένου μοτερ έχει αποσιωποιηθεί !!!

Είχα μπερδευτεί και γω στην αρχή αλλά κάποιοι από το φόρουμ μετάφρασαν κάποια γερμανικά περιοδικά και βρήκαν άκρη. Διαφορετικά θα νόμιζα ότι θα ήταν εξ'ολοκλήρου φτιαγμένο Γερμανία !!!

Επίσης η bmw αφήνει να εννοηθεί ότι η συγκεκριμένη θα είναι αμιγώς Γερμανική, αλλά δεν ! :(

NLS
07-06-2011, 13:37
ΟΚ να σου πω για να μη πεις ότι στο έκρυψαν ότι και το επόμενο 1200 θα έχει πολλά ανταλλακτικά κινέζικα.

erasel
07-06-2011, 13:51
ΟΚ να σου πω για να μη πεις ότι στο έκρυψαν ότι και το επόμενο 1200 θα έχει πολλά ανταλλακτικά κινέζικα.


Ωραία ..αν είναι έτσι καλό δεν είναι να γνωρίζει ο καταναλωτής?

Επίσης αυτό είναι θέμα αυτών που σκοπεύουν να αγοράσουν το επόμενο 1200.

Αν ήμουν εγώ θα είχα πρόβλημα !

Δεν θέλω Γερμανοκινέζικο μηχανακι !

Θέλω γερμανικό ή κινέζικο ή όποιας άλλης χώρας στην οποία όμως θα παράγεται εξ ολοκλήρου.

Δεν είναι τυχαίο ότι η bmw προσπάθησε να αποκρύψει το γεγονός ότι το μοτέρ από το 650 θα είναι μερικώς κινέζικο.

Και καλό είναι αυτά τα παράπονα να φτάνουν στην εταιρία !!!

Για να έχουμε ποιοτικά προιόντα και αυθεντικά μηχανάκια !!!

NLS
07-06-2011, 13:55
Δηλαδή πάντα όταν έπαιρνες μηχανή (όχι BMW, ότι) σου έβγαζαν μια λίστα με το που είναι φτιαγμένο κάθε κομμάτι κλπ.;

Εμένα γμτ ποτέ δεν μου το έκαναν αυτό - με έριξαν;

diomiles
07-06-2011, 14:03
Εγω πάντως θα ήθελα να ξέρω που συναρμολογείται η μηχανή μου η αν κάποια κομμάτια της είναι κινέζικα ...ειδικά ο κινητήρας.

erasel
07-06-2011, 14:33
Δηλαδή πάντα όταν έπαιρνες μηχανή (όχι BMW, ότι) σου έβγαζαν μια λίστα με το που είναι φτιαγμένο κάθε κομμάτι κλπ.;

Εμένα γμτ ποτέ δεν μου το έκαναν αυτό - με έριξαν;


Οχι δεν εννοώ αυτό !

Δεν γίνεται να ρίξουν εσένα και μένα όχι !

Καταναλωτές είμαστε και οι δύο !

erasel
07-06-2011, 14:37
Δηλαδή πάντα όταν έπαιρνες μηχανή (όχι BMW, ότι) σου έβγαζαν μια λίστα με το που είναι φτιαγμένο κάθε κομμάτι κλπ.;

Εμένα γμτ ποτέ δεν μου το έκαναν αυτό - με έριξαν;


Τα προηγούμενα μηχανάκια ήταν εξ ολοκλήρου φτιαγμένα ιαπωνία ..ναι !

Ένας από τους λόγους που δεν αγόρασα ξανά ιαπωνικό είναι ότι μόνο ιαπωνικά δεν είναι πλέον !

Είναι θέμα προτιμήσεων μάλλον!

NLS
07-06-2011, 15:31
Και ξαναρωτάω.

Στο είπε (ότι είναι εξολοκλήρου Ιαπωνικά) η εταιρία κάπου επίσημα;
Ότι τώρα δεν είναι (τα τωρινά Ιαπωνικά) στο είπαν προσωπικά;

Όχι.

Για τα τμήματα από Κίνα η BMW έχει γράψει επίσημα πάντως (θα ψάξω να το βρω κάποια στιγμή).

Αλλά φυσικά μην περιμένεις ούτε να στο πουν στην ώρα της παραγγελίας, ούτε στο manual, ούτε κάτι άλλο.

erasel
07-06-2011, 15:51
Και ξαναρωτάω.

Στο είπε (ότι είναι εξολοκλήρου Ιαπωνικά) η εταιρία κάπου επίσημα;
Ότι τώρα δεν είναι (τα τωρινά Ιαπωνικά) στο είπαν προσωπικά;

Όχι.

Για τα τμήματα από Κίνα η BMW έχει γράψει επίσημα πάντως (θα ψάξω να το βρω κάποια στιγμή).

Αλλά φυσικά μην περιμένεις ούτε να στο πουν στην ώρα της παραγγελίας, ούτε στο manual, ούτε κάτι άλλο.

Θεωρείς ότι οι σημερινές "ιαπωνικές" είναι ιαπωνικές ?

Είναι δυνατόν να παραχωρείται ολόκληρη λίστα με το κάθε κομμάτι ξεχωριστά που να λέει από που είναι φτιαγμένο?

Επίσης κάθετί που έχει μια ονομασία προελευσεως και δίνω τα λεφτά μου γι αυτό θέλω να ξέρω και να είναι όντως το μέρος προέλευσης χωρίς υπεκφυγές και μαιμουδιές !!

NLS
07-06-2011, 15:57
Αυτό προσπαθώ να σου διευκρινίσω.

Ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται.

Όλα τα σημερινά οχήματα έχουν κομμάτια από διάφορα μέρη του πλανήτη ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ.

Αυτό εδώ και χρόνια. Ακόμα και όταν λέγαμε για "αμιγώς της τάδε χώρας".

Κανείς δεν το δηλώνει, ούτε όμως "το κρύβει" (με την έννοια ότι όποιος ψάξει θα βρει για τις συνεργασίες τους κλπ. αφού συνήθως υπάρχουν σε newsletters κλπ.).
Εγώ πχ. για το μοτέρ της G650 έμαθα από κάποιο άρθρο που ήταν με δήλωση κάποιου εκπρόσωπου της BMW. Μάλιστα αν θυμάμαι ήταν ενθουσιασμένος με τη συνεργασία.

Σημασία δεν έχει το ταμπελάκι (και για να πιάσω και τους Hondάκηδες να πω και ότι "να είδαμε και τα χαϊρια της Γερμανικής συναρμολόγησης" - που btw παραμένει Γερμανική), σημασία έχει ο έλεγχος ποιότητας (πράγμα που επίσης θέλει βελτίωση στην BMW αλλά και ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ).

erasel
07-06-2011, 16:18
Όταν λέει ένα προίόν ότι είναι made in germany απαιτώ και να είναι !
Το ίδιο επίσης αν είναι ελληνικό ,δεν έχει σημασία!
Δεν γίνεται να διαφημίζεται /προωθείται ότι ο κινητήρας είναι made in germany και να πρέπει να ψάξεις καλά για να διαπιστώσεις ότι τελικά είναι μισός κινέζικος μισός γερμανικός .

Το αν είναι αξιόπιστος ή όχι είναι ένα άλλο ζήτημα!



Είναι κοροιδία !!

tman
07-06-2011, 23:40
Πάντα θα υπάρχουν απορίες.... γι' αυτό απαντώ συγκεκριμένα:

FYI


Θέλω να πω κάτι για το συγκεκριμένο μιας και με αφορούσε η αγορά του. Στην παρουσίαση που έγινε πιο πάνω, αναφέρεται ότι θα το φτιάχνουν στο εργοστάσιο του Βερολίνου. Ως εδώ καλά,, δεν αναφέρεται όμως ότι πλέον η συνεργασία με την Rotax για monocyl έχει σταματήσει (μόνο τα 650 2cyl και 800 θα συνεχιστεί) και ότι το μοτερ του θα ειναι κινέζικο..

Η rotax δεν συνεργάζεται εδώ και χρόνια με την BMW, τα δικύλινδρα F είναι κινέζικα, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. Το μονοκύλινδρο κατασκευαζόταν αρχικά στην Κίνα, και πλέον στην Γερμανία.

Porsche Boxter, Mercedes SLK, Renault Scenic, dunlop και Bridgestone κατασκευάζονται στην Τουρκία. Δεν μπορεί να γίνεται ιστορική αναφορά σε κάθε δοκιμή όμως


Δεν γνωρίζω βέβαια αν θα έχει την αξιοπιστία του F650 ή και ενδεχωμένος να είναι και καλύτερο, ούτε είμαι εναντίον των Κινέζικων προιόντων...


Οι άνω πληροφορίες δόθηκαν από υπάλληλο-πωλητή BMW όταν επισκέφτηκα συγκεκριμένο κατάστημα επί της Κηφισίας.

Συγνώμη αλλά ό,τι κινέζικο έχω πάρει μου έχει βγεί "μάπα"

Έλεος με τους κινέζους. Έχει πάει η ποιότητα "περίπατο" !!!!


Επίσης έχεις δίκιο που λες ότι δεν αναφέρεται ότι το μοτερ θα είναι κινέζικο.
Έχει αποσιωποιηθει !!!:(
Τίποτα δεν έχει αποσιωπηθεί, μιας και πολύ απλά η κατασκευή στην Κίνα δεν αφορά την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα

Η συνεργασία των κινέζων για την παραγωγή του συγκεκριμένου μοτερ έχει αποσιωποιηθεί !!!

Είχα μπερδευτεί και γω στην αρχή αλλά κάποιοι από το φόρουμ μετάφρασαν κάποια γερμανικά περιοδικά και βρήκαν άκρη. Διαφορετικά θα νόμιζα ότι θα ήταν εξ'ολοκλήρου φτιαγμένο Γερμανία !!!

Επίσης η bmw αφήνει να εννοηθεί ότι η συγκεκριμένη θα είναι αμιγώς Γερμανική, αλλά δεν ! :(

Τάκης Μανιάτης

taksidiotis
08-06-2011, 02:10
Όταν λέει ένα προίόν ότι είναι made in germany απαιτώ και να είναι !
Το ίδιο επίσης αν είναι ελληνικό ,δεν έχει σημασία!
Δεν γίνεται να διαφημίζεται /προωθείται ότι ο κινητήρας είναι made in germany και να πρέπει να ψάξεις καλά για να διαπιστώσεις ότι τελικά είναι μισός κινέζικος μισός γερμανικός .

Το αν είναι αξιόπιστος ή όχι είναι ένα άλλο ζήτημα!



Είναι κοροιδία !!
πολυ σωστος ο φιλος...

NLS
08-06-2011, 11:07
άρα εσύ φίλε μου ταξιδιώτη είσαι απολύτως σίγουρος για την καταγωγή όλων των ζωτικών υποσυστημάτων της μηχανής σου...

dionysisgs
08-06-2011, 15:26
Απλά μετέφερα τις όλες πληροφορίες από τον πωλητή BMW. Τάκη προφανώς ακόμη και εκείνος δεν πρέπει να ήταν ενημερωμένος και μάλιστα σε σχέση με αυτά που γράφεις, μάλλον άσχετο θα τον χαρακτήριζα. Όσο αφορα για τα 650 2cyl και τα 800 δεν γνώριζα ότι δεν είναι Rotax. Δικό μου λάθος.

Καλησπέρες σε όλους!

NLS
08-06-2011, 15:43
Λοιπόν υπάρχει αρκετό confusion βλέπω και λάθη.

Το πρώην μοτέρ της rotax το μονοκύλινδρο 650cc φτιάχνεται πια στην Κίνα.
(και είναι πια μαύρο) Έχει γίνει "licensed" εκεί.

Ο δικύλινδρος σε σειρά 800cc (και άρα και του F800GS) φτιάχνεται ακόμα στην Αυστρία.

Η BMW είχε ανακοινώσει παλιότερα ότι δεν θα προχωρούσε σε κατασκευή μεγαλύτερων μοτέρ στην Κίνα (όλα αυτά σε 1-2 χρόνια μπορεί να αλλάξουν βέβαια), όπως τους boxer και τους τετρακύλινδρους ΧΩΡΙΣ να σημαίνει ότι δεν θα βάζει άλλα Κινέζικα περιφερειακά.

ΑΥΤΑ ισχύουν. Αν δεν με πιστεύετε ψαχτείτε και στο Internet.

Ένα άλλο πράγμα που ισχύει είναι ΠΟΣΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ components (ή και ολόκληρα parts) είναι από Κίνα σε ΟΛΕΣ (να βάλω "σχεδόν" έτσι για τα μάτια;... να βάλω) τις μάρκες μοτό... για να μη πω φυσικά σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και σε ένα σωρό πράγματα στην καθημερινότητα μας. Χωρίς να στο ανακοινώνουν.

taksidiotis
08-06-2011, 15:48
άρα εσύ φίλε μου ταξιδιώτη είσαι απολύτως σίγουρος για την καταγωγή όλων των ζωτικών υποσυστημάτων της μηχανής σου...
τουλαχιστον εμενα η μηχανη ειναι προς japan μερια.:)

NLS
08-06-2011, 16:17
ναι είναι - που κολλάει όμως με αυτό που έγραψα;

είναι σαν το ανέκδοτο "η κυρά Μαρίκα μετακόμισε από την Αθήνα στην Πάτρα, για να είναι πιο κοντά στον γιο της... ... ...που σπουδάζει στην Αμερική"...

:)

mitsaras
12-06-2011, 15:07
παντως γνωριζω και μαλιστα ειχε ανακοινωθει οτι στο προηγουμενο 2009 g650gs 1cyl ο κινητηρας ειναι εξ'ολοκληρου κινεζικος και κατασκευαζόνταν στο εργοστασιο της Loncin...θα ψαξω και θα παραθεσω την πηγη

mitsaras
12-06-2011, 15:15
αντε τα βρηκα:

BMW F650 single - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_F650_single) (εκει που αναφερει 2009 g650gs)

2009 BMW G650GS First Ride - Motorcycle USA (http://www.motorcycle-usa.com/73/1962/Motorcycle-Article/2009-BMW-G650GS-First-Ride.aspx)

Fuji
12-06-2011, 16:21
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο. Εφόσον τίποτα δεν άλλαξε σε μοτέρ - περιφερειακά ανάμεσα στα G 2009-2010 και στο νέο G 2011, όσον αφορά την χώρα προέλευσης, τι είναι αυτό που έκανε τη συγκεκριμένη μοτο να "τσιμπήσει" κοντά στα 1500 ευρώ παραπάνω; Το ότι πλέον συναρμολογείται στη Γερμανία, ή ότι έκανε ένα λίφτινγκ σε μάσκα-όργανα-χρώματα;

mitsaras
12-06-2011, 18:29
αυτα ειναι φιλε μου τα νταβατζιλικια των εταιρειων...νεα πλαστικα σου λεει , παρε κοσμε ταχα νεο μοντελο...το ειχα τονισει σε προηγουμενο ποστ οτι επρεπε να ειναι κανα χιλιαρικο πιο φθηνο , τοτε δεν θα προφταιναν να πουλησουν...αλλα...Νεύρα

ortho
12-06-2011, 23:17
Οταν θες ν ααγοράσεις BMW θα το πληρώσεις! Εχει κάτι το σήμα ρε παιδί μου!:D Για να το ξεκαθαρίσουμε, τα τελευταία 650 μονοκύλινδρα που κατασκευάζονταν "εξ'ολοκλήρου" στη Γερμανία βγήκαν το 2006 νομίζω. Το καινούριο G συναρμολογείται στο εργοστάσιο Spandau_Berlin, με τον κινητήρα από τη Loncin.

Κάποια στιγμή είχα γράψει ότι το Dakar μου φόραγε original BMW φίλτρο αέρα made in China. Καλύτερα σε τελική έτσι παρά κατά τη γνώμη μου να γράφει made in EE κι ούτε γνωρίζεις που φτιάχτηκε. Κι όλα έχουν να κάνουν με τον ποιοτικό έλεγχο που επιβάλλει κάθε εταιρεία στους επιμέρους προμηθευτές.

Δηλαδή τα περισσότερα ηλεκτρονικά που έχουμε σπίτι που έχουν κατασκευαστεί και μας χαλάει ο κινητήρας; Και μην πει κανείς για την τιμή. Κανείς δε μας υποχρεώνει να ψωνίσουμε το ακριβό, άσχετα αν η αξία του είναι πράγματι τόσο μεγάλη ή απλά εκμεταλλεύονται το ψώνιο μας.

Η μηχανή αυτή με μηδαμινή συντήρηση κρατά μιά ζωή, ακριβώς επειδή είναι "ψόφια", κάτι σαν Transalp να πούμε...:D

Fuji
13-06-2011, 17:01
........................
Η μηχανή αυτή με μηδαμινή συντήρηση κρατά μιά ζωή, ακριβώς επειδή είναι "ψόφια", κάτι σαν Transalp να πούμε...:D


:yz:yz:yz Με έκανες κουρέλι ....

Πωλείται BMW F650GS Dakar .....

Fuji
13-06-2011, 17:04
αυτα ειναι φιλε μου τα νταβατζιλικια των εταιρειων...νεα πλαστικα σου λεει , παρε κοσμε ταχα νεο μοντελο...το ειχα τονισει σε προηγουμενο ποστ οτι επρεπε να ειναι κανα χιλιαρικο πιο φθηνο , τοτε δεν θα προφταιναν να πουλησουν...αλλα...Νεύρα

Κάτι σαν τον Παπακωνσταντίνου, αντί να χαμηλώσει ΦΠΑ, καύσιμα, να κινείται αβέρτα ο κοσμάκης, τα πάει στα ύψη και παγώνει η αγορά. Τα ίδια κι η "μαμά". Δώστε φτηνές μοτο να πάρουν κι οι γριές ρεεεεεεε! Περισσότερα θα κονομήσετε.

ortho
13-06-2011, 17:17
:yz:yz:yz Με έκανες κουρέλι ....

Πωλείται BMW F650GS Dakar .....



Μη κλαις σε παρακαλώ! πληγώνομαι! :sm7::sm7::sm7:

Ασε που σκέφτομαι να πάρω τον πατέρα όλων των ψοφιμιών! Κανά Transalp 400 να γελάσουν κι οι κότες της πεθεράς μου!:D:D

diomiles
13-06-2011, 17:25
Μη κλαις σε παρακαλώ! πληγώνομαι! :sm7::sm7::sm7:

Ασε που σκέφτομαι να πάρω τον πατέρα όλων των ψοφιμιών! Κανά Transalp 400 να γελάσουν κι οι κότες της πεθεράς μου!:D:D



Δεν το είχα ξανακούσει αυτό.:sm7::yz:sm7:

mitsaras
13-06-2011, 22:12
Κάτι σαν τον Παπακωνσταντίνου, αντί να χαμηλώσει ΦΠΑ, καύσιμα, να κινείται αβέρτα ο κοσμάκης, τα πάει στα ύψη και παγώνει η αγορά. Τα ίδια κι η "μαμά". Δώστε φτηνές μοτο να πάρουν κι οι γριές ρεεεεεεε! Περισσότερα θα κονομήσετε.

ετσι ειναι φιλε μου....στην ελλαδα κοιταμε παντα την "αρπαχτη"...βεβαια τωρα το λενε "μεσοπροθεσμο"Νεύρα....ας κοιταζαμε βεβαια μακροπροθεσμα και η διαφορα θα ηταν τεραστια και δεν θα ειμασταν σε αυτη την κατασταση:(...

neptune
15-10-2011, 23:28
Απο την Πεμπτη το απογευμα ειμαι ενας ευτυχης κατοχος του νεου μονοκυλινδρου. Για μενα ειναι ενα κυριλε παπακι για μες την πολη. Οταν το παω και ταξιδι θα μπορω να εχω σφαιρικη αποψη. Προς το παρον δεν το εχω πολυκυκλοφορησει (44χμ) οποτε γενικα δε μπορω να εχω αποψη. Αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικοτατες.
Πριν ειχα ενα ΧΤ600 του 2003

adventure
15-10-2011, 23:30
Απο την Πεμπτη το απογευμα ειμαι ενας ευτυχης κατοχος του νεου μονοκυλινδρου. Για μενα ειναι ενα κυριλε παπακι για μες την πολη. Οταν το παω και ταξιδι θα μπορω να εχω σφαιρικη αποψη. Προς το παρον δεν το εχω πολυκυκλοφορησει (44χμ) οποτε γενικα δε μπορω να εχω αποψη. Αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικοτατες.
Πριν ειχα ενα ΧΤ600 του 2003

Καλορίζικη να τη χαρείς με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα .

:) :) ;) ;)

ortho
16-10-2011, 00:29
Απο την Πεμπτη το απογευμα ειμαι ενας ευτυχης κατοχος του νεου μονοκυλινδρου. Για μενα ειναι ενα κυριλε παπακι για μες την πολη. Οταν το παω και ταξιδι θα μπορω να εχω σφαιρικη αποψη. Προς το παρον δεν το εχω πολυκυκλοφορησει (44χμ) οποτε γενικα δε μπορω να εχω αποψη. Αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικοτατες.
Πριν ειχα ενα ΧΤ600 του 2003

Καλά χιλιόμετρα να έχεις φίλε μου και να την ευχαριστηθείς!

dirtpath
16-10-2011, 02:36
καλορίζικη! βάλε και καμιά φωτό!

neptune
16-10-2011, 12:24
Οριστε και μια φωτο. Εν αναμονη της βαλιτσας, των χουφτων, και των καγκελων του κινητηρα για να ολοκληρωθει το παζλ.

10225

dirtpath
16-10-2011, 14:43
κούκλα είναι!

NLS
17-10-2011, 15:22
κοίτα βελτιώθηκες αισθητά από την XT... αλλά από την άλλη κινήθηκες "παράλληλα" - έστω κάτι δικύλινδρο θα μπορούσες να το κοιτάξεις

neptune
18-10-2011, 00:15
Το F δε μου αρεσε εμφανισιακα οσο το G. Αν και θελω να παω ενα ταξιδι με τη μηχανη για την εμπειρια η κυρια χρηση της θα ειναι εντος της πολης και για τις διακοπες το καλοκαιρι. Νομιζω οτι γι αυτο ειναι υπεραρκετη και σιγουρα πολυ καλυτερη επιλογη απο ενα ΧΤ κοντα 10ετιας εστω και καλοσυντηρημενο με λιγα χλ το οποιο btw πωλειται (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1818895/) :)

jim99
20-10-2011, 23:30
Η Πρωτη μου μοτο.
Εκλεισα και εγω σε αυτη παραλαμβανω την επομενη τεταρτη πιστεω οτι εκανα καλη εκλογη (ετσι και αλλιως απο το beverly που ειχα ολα θα μου φαινονταν καλυτερα). !
:)

ortho
21-10-2011, 09:58
Η Πρωτη μου μοτο.
Εκλεισα και εγω σε αυτη παραλαμβανω την επομενη τεταρτη πιστεω οτι εκανα καλη εκλογη (ετσι και αλλιως απο το beverly που ειχα ολα θα μου φαινονταν καλυτερα). !
:)

Με το καλό να την παραλάβεις και πολλά και καλά χιλιόμετρα!!!


Είσαι ήδη με το κράνος στο κεφάλι;;):):sm7:

pkaran
21-10-2011, 10:36
Η μηχανή είναι πολύ καλή χτές έκανα και το ρπώτο service 105€ στον ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ. Πρόσφατα της έβαλα και την GIVI 46lt TREKKER.
Απο τις 28-9 την έχω και έχω κάνει 1200km!!!:sm7:

NLS
21-10-2011, 12:16
Σας ζηλεύω (για αυτή την αίσθηση του καινούριου).

Καλοτάξιδοι.

taksidiotis
21-10-2011, 18:26
καλοταξιδο να ειναι.
περιμενουμε κι ενα review πραγματικο,γιατι με τα review των ηλεκτροπεριπτεροδικων εχω φριξει....

NLS
21-10-2011, 18:28
ε ναι, εδώ εξακολουθούν και βγάζουν τη 1200GS καλή μηχανή (από τις καλύτερες)...

φαντάσου

taksidiotis
22-10-2011, 18:22
ε ναι, εδώ εξακολουθούν και βγάζουν τη 1200GS καλή μηχανή (από τις καλύτερες)...

φαντάσου

μα δεν λεω οτι ειναι κακη,ασχετα τις ζημιες.

neptune
29-10-2011, 15:30
Μετα απο καποια χιλιομετρα εντος πολης μπορω να πω 2 λογακια. Ακομα βεβαια δεν πατανε καλα τα λαστιχα και φοβαμαι να το ζορισω αλλα στο δρομο σε σχεση με το ΧΤ ειναι τρενο. Ευκολο ελαφρυ για μενα που ειμαι 1.78 δε μου δημιουργει προβλημα να το παω πισω με τα ποδια, στριβει πολυ καλα αναμεσα στα αυτοκινητα, ειναι λιγο πιο νευρικο απο το ΧΤ αλλα οχι σημαντικα πιο γρηγορο. Γενικοτερα σου δινει περισσοτερη αισθηση ασφαλειας οδηγοντας. Δεν εχει κραδασμους, το ταμπλο εκει που ειναι, ειναι βολικο και το κοιτας χωρις να πρεπει να αλλαξεις θεση στο κεφαλι και να χαθεις για δευτερολεπτα, τα θερμενομενα γκριπ που τα κοροιδευα κανουν δουλιτσα τελικα.
Ενα που δε μ αρεσει ειναι η ορατοτητα απο τους καθρευτες και ειδικα απο τον δεξι που μετα απο 2 βδομαδες σχεδον δεν εχω βρει καμια θεση οσο και αν το παιδεψα που να με βολευει να βλεπω πισω.

Leonidas__
29-10-2011, 19:04
Ενα που δε μ αρεσει ειναι η ορατοτητα απο τους καθρευτες και ειδικα απο τον δεξι που μετα απο 2 βδομαδες σχεδον δεν εχω βρει καμια θεση οσο και αν το παιδεψα που να με βολευει να βλεπω πισω.

... και έλεγα ότι είμαι ο μοναδικός που έχει πρόβλημα με το δεξί του καθρέφτη! :)

Υπομονή, εμένα μου πήρε ένα δίμηνο να βρω τη "σωστή" θέση, ή τουλάχιστον να συνηθίσω όλες τις λάθος...

neptune
05-11-2011, 20:33
Φιλε ποσα χμ κανεις με το ρεζερβουαρ? Εμενα στα 180-185 μου αναψε η ρεζερβα αλλα συμπηρωσα μονο 10 λιτρα απο τα 14 που υποτιθεται οτι παιρνει. Μηπως αναβει πολυ νωρις το λαμπακι? Στα 2/3 του ρεζερβουαρ :confused:

Leonidas__
05-11-2011, 22:08
Φιλε ποσα χμ κανεις με το ρεζερβουαρ? Εμενα στα 180-185 μου αναψε η ρεζερβα αλλα συμπηρωσα μονο 10 λιτρα απο τα 14 που υποτιθεται οτι παιρνει. Μηπως αναβει πολυ νωρις το λαμπακι? Στα 2/3 του ρεζερβουαρ :confused:

Αν την οδηγάς στο "κόκκινο", δηλαδή αν σε τρώει το χέρι σου που λένε... τότε ναι, είναι φυσιολογικό να ανάβει στα 180-200, και σε εμένα έτσι είναι.

Αν όμως οδηγήσεις συντηρητικά... το πολύ 4000-4500 στροφές... τότε θα δεις το λαμπάκι να ανάβει στα 250... ίσως και λίγο παραπάνω!

neptune
06-11-2011, 12:29
Δεν εχω περασει ουτε για αστειο τις 4000 μιας και ακομα στρωνω. Ισως επειδη κανω μικρες διαδρομες ακομα μεσα στην πολη. Θα δειξει το μελλον :D

jim99
20-11-2011, 01:01
Σωστα και εγω αυστηρα δεν εχω ξεπερασει τις 4000 (λογω στρωσιματος) εχω κανει ως τωρα 860χλμ και στανταρ κανω με 10lt 185-190 χλμ. Το ντεποζιτο σωστα αναβει στα -10lt γιατι η ρεζερβα ειναι 4lt οπως λεει το manual.;)

ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
20-11-2011, 13:11
Λοιπόν υπάρχει αρκετό confusion βλέπω και λάθη.

Το πρώην μοτέρ της rotax το μονοκύλινδρο 650cc φτιάχνεται πια στην Κίνα.
(και είναι πια μαύρο) Έχει γίνει "licensed" εκεί.

Ο δικύλινδρος σε σειρά 800cc (και άρα και του F800GS) φτιάχνεται ακόμα στην Αυστρία.

Η BMW είχε ανακοινώσει παλιότερα ότι δεν θα προχωρούσε σε κατασκευή μεγαλύτερων μοτέρ στην Κίνα (όλα αυτά σε 1-2 χρόνια μπορεί να αλλάξουν βέβαια), όπως τους boxer και τους τετρακύλινδρους ΧΩΡΙΣ να σημαίνει ότι δεν θα βάζει άλλα Κινέζικα περιφερειακά.

ΑΥΤΑ ισχύουν. Αν δεν με πιστεύετε ψαχτείτε και στο Internet.

Ένα άλλο πράγμα που ισχύει είναι ΠΟΣΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ components (ή και ολόκληρα parts) είναι από Κίνα σε ΟΛΕΣ (να βάλω "σχεδόν" έτσι για τα μάτια;... να βάλω) τις μάρκες μοτό... για να μη πω φυσικά σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και σε ένα σωρό πράγματα στην καθημερινότητα μας. Χωρίς να στο ανακοινώνουν.

Tυχαία κοίταζα το θεματάκι και εκτός του καλοτάξιδου στους φίλους με τα καινούρια 650άρια σας λέω πως το μονοκύλινδρο 650 '09 με το μαύρο μοτέρ η "γαιδούρα" μου γράφει πάνω στο μοτέρ made in austria ούτε Κίνα ούτε Γερμανία!
...άντε βγάλε τώρα άκρη!:rolleyes:
Υ.Σ¨:Μια χαρά εργαλειάκι είναι το μηχανάκι και ταξιδάκι πάει και τίμιο μηχανάκι είναι και αυτό που ξέρει θα το κάνει μια χαρά;)

neptune
08-12-2011, 00:22
Οσο περναει ο καιρος και γραφω κμ με το μηχανακι τοσο το ερωτευομαι... Οτι και να πω ειναι λιγο.. Φτου φτου

ortho
08-12-2011, 00:59
Οσο περναει ο καιρος και γραφω κμ με το μηχανακι τοσο το ερωτευομαι... Οτι και να πω ειναι λιγο.. Φτου φτου


Μπράβο ρε φίλε! Ετσι! Να χαιρόμαστε τις δίτροχες αγαπημένες μας!

:sm8::sm8::sm8::sm8:

hatman
09-12-2011, 21:03
καλησπέρα σε όλους.

Είμαι νέος στην οικογένεια των 2 τροχών και για την ώρα γυρνάω με ένα scooter 150cc το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να φοβάμαι για την μπαταρία του αυτοκινήτου μου το οποίο και έχω πλέον εγκαταλείψει ...

Πριν από 2 βδομάδες και ενώ έψαχνα για τρόπο να περάσω στις μεγαλύτερες μηχανές ανακάλυψα την καινούρια g60gs. Μέσα σε λίγες μέρες και αφού σάρωσα το net ψάχνοντας περισσότερες πληροφορίες πέτυχα και αυτό το forum όπου και τρελάθηκα με τα ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω την άποψή σας:
1)Κατά πόσο αυτή η μοτό είναι για μένα (καινούριος οδηγός (αυτοκίνητο οδηγώ 12 χρόνια), 90% κίνηση στην Αθήνα) και
2)Κατά πόσο με μια g650gs θα μπορούσα να κάνω η και να ακολουθήσω ταξίδια (πάντα διπλός) μιας που είναι μονοκύλινδρη.

Υ.Γ.
Από το ψάξιμο στο net πιστεύω ότι ο κινητήρας πλέον κατασκευάζεται στην Γερμανία (Ασημί χρώμα) ενώ του προηγούμενου μοντέλου ήταν στην Κίνα (Μαύρο χρώμα).

Ευχαριστώ για τις απόψεις σας εκ των προτέρων.

ortho
09-12-2011, 22:19
καλησπέρα σε όλους.

Είμαι νέος στην οικογένεια των 2 τροχών και για την ώρα γυρνάω με ένα scooter 150cc το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να φοβάμαι για την μπαταρία του αυτοκινήτου μου το οποίο και έχω πλέον εγκαταλείψει ...

Πριν από 2 βδομάδες και ενώ έψαχνα για τρόπο να περάσω στις μεγαλύτερες μηχανές ανακάλυψα την καινούρια g60gs. Μέσα σε λίγες μέρες και αφού σάρωσα το net ψάχνοντας περισσότερες πληροφορίες πέτυχα και αυτό το forum όπου και τρελάθηκα με τα ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω την άποψή σας:
1)Κατά πόσο αυτή η μοτό είναι για μένα (καινούριος οδηγός (αυτοκίνητο οδηγώ 12 χρόνια), 90% κίνηση στην Αθήνα) και
2)Κατά πόσο με μια g650gs θα μπορούσα να κάνω η και να ακολουθήσω ταξίδια (πάντα διπλός) μιας που είναι μονοκύλινδρη.

Υ.Γ.
Από το ψάξιμο στο net πιστεύω ότι ο κινητήρας πλέον κατασκευάζεται στην Γερμανία (Ασημί χρώμα) ενώ του προηγούμενου μοντέλου ήταν στην Κίνα (Μαύρο χρώμα).

Ευχαριστώ για τις απόψεις σας εκ των προτέρων.


Καλώς μας ήρθες φίλε! Πέρνα κι από την ενότητα νέα μέλη να σε καλοσωρίζουμε με όλες τις τιμές!!!;)


ΣΤις ερωτήσεις σου τώρα....

Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα με το 650 στην πόλη, χωράει εκεί που ζορίζονται και παπιά. Κι έχεις ροπάτο κινητήρα και φρένα πρώτα.
Δε θα σε τρομάξει σε καμία περίπτωση. Κι εγώ από 600 τετρακύλινδρο ξεκίνησα πριν μερικά χρόνια. Μαθαίνεις κάθε μέρα, απλά πρέπει να σέβεσαι αυτό που καβαλάς!


Για τα ταξίδια δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι άνετο, κρατάει υψηλή μέση ταχύτητα άκοπα, ίσως σε κουράσει λίγο ο ελαφρύς κραδασμός, αλλά αυτά είναι γούστα.

Προσωπικά τη θεωρώ μαμάτη μηχανή, αν και σχετικά αδύναμη για τα γούστα μου. Αλλά κάθε μέρα που κυκλοφορώ στην Αθήνα με τη δικιά μου την εκτιμώ όλο και περισσότερο. Σημειωτέον ότι είναι το δεύτερο Dakar που έχω στην κατοχή μου.


Πάρτο άφοβα φίλε μου κι αν είσαι πάνω από 1,75- 1,80 μήπως να περιμένεις το sertao να γουστάρεις;!:):)

pkaran
09-12-2011, 22:43
Η μηχανή είναι best value for money !!! Με κλειστά τα μάτια. Ο Γιάννης (ortho) τα λέει σωστά!!!:sm7::sm7:

ortho
09-12-2011, 23:08
Η μηχανή είναι best value for money !!! Με κλειστά τα μάτια. Ο Γιάννης (ortho) τα λέει σωστά!!!:sm7::sm7:

Καλησπέρα Πετράν! Μήπως να κανονίζαμε την Κυριακή να κάνουμε 2-3 ώρες λίγη προπόνηση; Κατά αλυκές μεριά;!

teo71
09-12-2011, 23:27
καλησπέρα σε όλους.


2)Κατά πόσο με μια g650gs θα μπορούσα να κάνω η και να ακολουθήσω ταξίδια (πάντα διπλός) μιας που είναι μονοκύλινδρη.



Όλα τα μηχανάκια πάνε, το θέμα είναι πως πάνε....
Επειδή μπορεί να κάνεις 1-2 ταξιδάκια, αν σου αρέσει η ιστορία, θα θελήσεις το κάτι παραπάνω...
Οπότε, γιατί δεν κοιτάς από την αρχή το δικύλινδρο? (F 650 gs)..

Έτσι κι αλλιώς και αυτό στην πόλη σαν παπί πάει, εμπορικό είναι και η διαφορά στην τιμή δεν είναι μεγάλη..

szygo
11-12-2011, 12:35
Όλα τα μηχανάκια πάνε, το θέμα είναι πως πάνε....
Επειδή μπορεί να κάνεις 1-2 ταξιδάκια, αν σου αρέσει η ιστορία, θα θελήσεις το κάτι παραπάνω...
Οπότε, γιατί δεν κοιτάς από την αρχή το δικύλινδρο? (F 650 gs)..

Έτσι κι αλλιώς και αυτό στην πόλη σαν παπί πάει, εμπορικό είναι και η διαφορά στην τιμή δεν είναι μεγάλη..


Ως σημερινός και προς το παρόν.....κάτοχος του δικύλινδρου..και παλιότερος κάτοχος για ένα 6μηνο του μονοκύλινδρου....θα συμφωνήσω με το φίλο Θοδωρή...ότι αξίζει περισσότερο το F650 TWIN....:);)

hatman
12-12-2011, 22:06
Ως σημερινός και προς το παρόν.....κάτοχος του δικύλινδρου..και παλιότερος κάτοχος για ένα 6μηνο του μονοκύλινδρου....θα συμφωνήσω με το φίλο Θοδωρή...ότι αξίζει περισσότερο το F650 TWIN....:);)

Σαφώς και το F650GS είναι ίσως καλύτερη επιλογή μηχανικά αλλά δυστυχώς
1)Θέλω να μπορεί να την καβαλήσει στο μέλλον το έτερον ήμισυ (στο οποίο και θα μείνει η μοτό) το οποίο δεν υπάρχει περίπτωση να φτάνει.
2)Δεν μου αρέσει οπτικά :hmmm: (σε αντίθεση με την μεγάλη αδερφή της f800)!!

erasel
12-12-2011, 22:38
Σαφώς και το F650GS είναι ίσως καλύτερη επιλογή μηχανικά αλλά δυστυχώς
1)Θέλω να μπορεί να την καβαλήσει στο μέλλον το έτερον ήμισυ (στο οποίο και θα μείνει η μοτό) το οποίο δεν υπάρχει περίπτωση να φτάνει.
2)Δεν μου αρέσει οπτικά :hmmm: (σε αντίθεση με την μεγάλη αδερφή της f800)!!


Σε μεταχειρισμένο το ψάχνετε ή σε καινούριο?? Βρίσκετε εύκολα σε καλή τιμή ή και καινούριο!

Γεγονός είναι ότι οι γυναίκες το προτιμάνε γενικα !