PDA

View Full Version : Οδηγηση στο Χωμα: ABS και ASC ?


Sotos_
05-05-2011, 12:24
Σιγουρα θα εχει ξανασυζητηθει, αλλα δεν βρήκα κάτι...

Απενεργοποιείτε το ABS και το Antispin στο χώμα ?

και γενικά υπάρχει καποιος τρόπος να γινει μονιμη απενεργοποίηση ? Δηλαδη να μην χρειάζεται να ξανακανεις την διαδικασία οταν βαζεις μπρος την μηχανη ?

Φαnταζομαι πως όχι, αλλα είπα να ρωτήσω μπας και...

evanslam
05-05-2011, 12:47
Φίλε Σωτήρη προσωπικά απενεργοποιώ μόνο και πλήρως το Antispin στο χώμα(το λέω γιατί υπάρχει και η επιλογή ενεργοποίησης του ASC για χώμα).
Είχα την εντύπωση και εγω πως πρέπει να τα βγάζω και τα 2 (ABS & ASC) αλλά μετά τις συμβουλές του Νικου Σπανού κατάλαβα πως για κάποιον ο οποίος δεν είναι επαγγελματίας - πρωταθλητης enduro οδηγός με άπειρες ώρες εμπερίας στο χώμα, δεν υπάρχει περίπτωση να φρενάρει καλύτερα στο χώμα χωρίς το ABS.
Εκφράζω προσωπική άποψη πάντα.

Τώρα απο ότι νομίζω δεν υπάρχει τρόπος για πιο μόνιμη απενεργοποίηση των εν λόγω συστημάτων αν και δεν είμαι απόλυτα σιγουρος.

bogart
05-05-2011, 12:55
για κάποιον ο οποίος δεν είναι επαγγελματίας - πρωταθλητης enduro οδηγός με άπειρες ώρες εμπερίας στο χώμα, δεν υπάρχει περίπτωση να φρενάρει καλύτερα στο χώμα χωρίς το ABS.


+800
πολύ σωστά φίλε μου!!!

pipe22
05-05-2011, 13:00
Στα μαθήματα του Σπανού μας έμαθαν οτι ΔΕΝ πρέπει να βγάζουμε το ABS.
Κάποιος πολύ έμπειρος μπορεί να το βγάζει για να κάνει κολιές ας πούμε.
Εγώ όσες φορές έχω μπει χώμα δεν το βγάζω.;););)

pipe22
05-05-2011, 13:02
Στα μαθήματα του Σπανού μας έμαθαν οτι ΔΕΝ πρέπει να βγάζουμε το ABS.
Κάποιος πολύ έμπειρος μπορεί να το βγάζει για να κάνει κολιές ας πούμε.
Εγώ όσες φορές έχω μπει χώμα δεν το βγάζω.;););)



YouTube - r1200gs ABS on Dirt

emix
05-05-2011, 13:05
Οσο ειχα το GS ποτε δεν ειχα απενεργοποιησει σε βολτες το abs, ακομα και δυσκολες να ηταν οι συνθηκες. Για τους ρυθμους και τα μερη που πηγαιναμε, δεν ηταν απαραιτητο.

Αν το gs ειχε asc, θα το απενεργοποιουσα σιγουρα. Ισως ο μονος λογος θα ηταν οτι ειναι ωραιο πραγμα να κανεις παιχνιδακια στο χωμα με τις λεγομενες κολιες!

babis66
05-05-2011, 13:06
Στα μαθήματα του Σπανού μας έμαθαν οτι ΔΕΝ πρέπει να βγάζουμε το ABS.
Κάποιος πολύ έμπειρος μπορεί να το βγάζει για να κάνει κολιές ας πούμε.
Εγώ όσες φορές έχω μπει χώμα δεν το βγάζω.;););)

YouTube - r1200gs ABS on Dirt (http://www.youtube.com/watch?v=vfFq_auOwww)


Έτσι όπως τα λες είναι;););)

commander
05-05-2011, 13:10
Σωστός …. Ένα φιλαράκι χωμάτινο μου έλεγε { είσαι σε αγώνα ΟΧΙ γι αυτό το abs δεν χρειάζεται να βγει} .

manis
05-05-2011, 13:24
Στα μαθήματα του Σπανού μας έμαθαν οτι ΔΕΝ πρέπει να βγάζουμε το ABS.
Κάποιος πολύ έμπειρος μπορεί να το βγάζει για να κάνει κολιές ας πούμε.
Εγώ όσες φορές έχω μπει χώμα δεν το βγάζω.;););)

YouTube - r1200gs ABS on Dirt (http://www.youtube.com/watch?v=vfFq_auOwww)

Οσο ειχα το GS ποτε δεν ειχα απενεργοποιησει σε βολτες το abs, ακομα και δυσκολες να ηταν οι συνθηκες. Για τους ρυθμους και τα μερη που πηγαιναμε, δεν ηταν απαραιτητο.

Αν το gs ειχε asc, θα το απενεργοποιουσα σιγουρα. Ισως ο μονος λογος θα ηταν οτι ειναι ωραιο πραγμα να κανεις παιχνιδακια στο χωμα με τις λεγομενες κολιες!


Σωστός …. Ένα φιλαράκι χωμάτινο μου έλεγε { είσαι σε αγώνα ΟΧΙ γι αυτό το abs δεν χρειάζεται να βγει} .



Έτσι είναι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sm8:

MOYTPO
05-05-2011, 14:29
και εκεινο το βιντεακι που ειχαμε δει με το gs που το πηρε η κατηφορα και ξεφορτωνε μπαγαζιερες??????
Μηπως μονο σε τετοιες καταστασεις απενεργοποιουμε το ABS????

yns
05-05-2011, 14:44
Στο 800 (που δεν έχει ASC) όταν πηγαίνω στους κατσικόδρομους του νησιού βγάζω το ABS γιατί γουστάρω να μπορώ να μπλοκάρω ελεγχόμενα τον πίσω τροχό. Στο ΧΑΛΑΡΟ χώμα (σε βατό χωματόδρομο δηλαδή, όπως στο βίντεο) δεν κάνω καν τον κόπο να το βγάλω.

miltosb
05-05-2011, 15:38
όντως ο Σπανός μας το εδειξε και οταν το καναμε καταλάβαμε οτι ABS + χωμα πάντα ενεργοποιημένο

emix
05-05-2011, 15:45
και εκεινο το βιντεακι που ειχαμε δει με το gs που το πηρε η κατηφορα και ξεφορτωνε μπαγαζιερες??????
Μηπως μονο σε τετοιες καταστασεις απενεργοποιουμε το ABS????

Δεν εφταιγε το abs σ αυτη την περιπτωση. Απ οτι ειδα, ο οδηγος ηταν λιγο κουλαδι...!

Εκανε αυτο που ελεγε ο αειμνιστος Βεγγος σε μια ταινια: "Παιρνω αμπαριζα και βγαινω...!"


:):)

gsmaniac
05-05-2011, 19:50
και τα κουμπακια για την απενεργοποιηση ο γερμανος γιατι τα εβαλε;;;;;
καλυτερος τροπος για να καταλαβεις αν απενεργοποιουμε το ABS,ειναι η δοκιμη.........:)
ο δικος μου δασκαλος....μου εχει πει να το βγαζω ;):D

Kimwnas
05-05-2011, 21:41
Δεν εφταιγε το abs σ αυτη την περιπτωση. Απ οτι ειδα, ο οδηγος ηταν λιγο κουλαδι...!

Εκανε αυτο που ελεγε ο αειμνιστος Βεγγος σε μια ταινια: "Παιρνω αμπαριζα και βγαινω...!"


:):)


Γειά σου ρε Ηλία με τα ωραία σου!...:sm7::sm7: :sm7:

nibo
05-05-2011, 23:02
Παντα το βγαζω στο χωμα

moby_gr
05-05-2011, 23:25
Εγώ θα απαντήσω (ψηφίσω) την Κυριακή το απόγευμα...:D

arsgs
06-05-2011, 00:16
και τα κουμπακια για την απενεργοποιηση ο γερμανος γιατι τα εβαλε;;;;;
καλυτερος τροπος για να καταλαβεις αν απενεργοποιουμε το ABS,ειναι η δοκιμη.........:)
ο δικος μου δασκαλος....μου εχει πει να το βγαζω ;):D


Σε ποιό σχολείο αδερφέ;Γιατί 2 φορές που το έκανα μας είπαν και μας απέδειξαν οτι ΔΕΝ πρέπει να το βγάζουμε.Μιλάμε για οδηγούς χωρίς μεγάλη εμπειρία.(όχι κουλούς:D:D:D)

REK
06-05-2011, 00:41
Εγώ θα απαντήσω (ψηφίσω) την Κυριακή το απόγευμα...:D

;););)

REK
06-05-2011, 00:44
TO ABS ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ACS ΟFF..και στο τέλος τελος μια δοκιμή θα μας(σας) πείσει..;);)

chiner
06-05-2011, 00:50
TO ABS ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ACS ΟFF..και στο τέλος τελος μια δοκιμή θα μας(σας) πείσει..;);)



:sm8:

gsmaniac
06-05-2011, 14:02
Σε ποιό σχολείο αδερφέ;Γιατί 2 φορές που το έκανα μας είπαν και μας απέδειξαν οτι ΔΕΝ πρέπει να το βγάζουμε.Μιλάμε για οδηγούς χωρίς μεγάλη εμπειρία.(όχι κουλούς:D:D:D)


στο σχολειο των χιλιομετρων και με δασκαλο εναν αναβατη με πολλα χιλιομετρα στο χωμα...;)
αν δεν κανω λαθος ,στο σχολειο οι δοκιμες γινονται σε ευθεια και σε απλο χωμα.....αν κατεβεις καμμια κατηφορα με χαλικι και στροφες και δεν εχεις απενεργοποιησεις το ABS,το πιθανοτερο ειναι να πας ευθεια σε κανενα γκρεμο.....
οσα σχολεια και να βγαλουμε,οσα και να μας πουν οι δασκαλοι,η πραγματικη γνωση ερχεται μεσα απο τα χιλιομετρα και την εμπειρια....αποψη δικη μου,μπορει να κανω λαθος:o
αν καποιον βολευει το ABS στο χωμα,καλα κανει.........ας μου απαντησει καποιος,γιατι η μηχανη εχει επιλογη απενεργοποιησης ABS:cool:

bill 800gs
06-05-2011, 14:44
ABS και enduro δεν πανε μαζι ..........τσακωνονται, πως το λενε;
Εκτος κιαν ο οδηγος ειναι απειρος στο χωμα και δεν μπορει να χειριστει με ασφαλεια την μηχανη και τα φρενα της (ειδικα του GS που ειναι αποτομα), θα πρεπει πρωτα να εξοικιωθει σιγα - σιγα στο χωμα και μετα να βγαλει το ABS

gsmaniac
06-05-2011, 15:02
ABS και enduro δεν πανε μαζι ..........τσακωνονται, πως το λενε;
Εκτος κιαν ο οδηγος ειναι απειρος στο χωμα και δεν μπορει να χειριστει με ασφαλεια την μηχανη και τα φρενα της (ειδικα του GS που ειναι αποτομα), θα πρεπει πρωτα να εξοικιωθει σιγα - σιγα στο χωμα και μετα να βγαλει το ABS


πανω που σκεφτομουν.......θα βγει κανενας χωματινος να μιλησει;;;;;;;:rolleyes::D

evanslam
06-05-2011, 19:21
αν δεν κανω λαθος ,στο σχολειο οι δοκιμες γινονται σε ευθεια και σε απλο χωμα.....αν κατεβεις καμμια κατηφορα με χαλικι και στροφες και δεν εχεις απενεργοποιησεις το ABS,το πιθανοτερο ειναι να πας ευθεια σε κανενα γκρεμο.....



Κώστα διόρθωσε με αν κάνο λάθος αλλά το ABS και ενεργοποιημένο να είναι δεν επεμβένει σε ταχύτητες κάτω απο 10-15 χλμ/ω οπότε όταν κατεβαίνεις πολύ κακοτράχαλο και πας βήμα σημειωτόν ίσα να ισορροπέις δεν επεμβένει φυσικά για τόσο χαμηλές ταχύτητες.
Για όσους δεν το έχουν δοκιμάσει μια απλή δοκιμή θα τους πείσει.

Τωρα επίσης έχω και την εντυπωση χωρίς να είμαι και σίγουρος πως αν ενεργοποιήσεις το ABS χάνεις και την δυνατότητα της integral πέδησης (δηλάδη αυτόματης κατανομης του ποσοστού πέδησης στον εμπρός και στο πίσω τροχό ανάλογα με τις συνθήκες) οπότε διπλό το κακό!

Το ξαναλέω πως ημουνα της αντίληψης του να βγάζω πάντα το abs στο χώμα αλλά μετα την εξάσκηση στα μαθήματα της KTM και του Νικου Σπανού διαπίστωσα ιδιοις ομασι πως φρενάριζα καλύτερα με abs ακόμα και σε δύσβατο χωματόδρομο.

Με λίγα λόγια το ABS είναι εκεί για να συγχωρεί τυχόν λάθη χωρίς να σε εκπλήσει με την συμπεριφορά του. Τώρα όπως αναφέρθηκε και παραπάνω αν πάς για πρωταθλητισμό ε τότε δεν το χρειάζεσαι.

Στην ερώτηση γιατί ο γερμανός έχει βάλει το κουμπί απενέργοποίησης η απάντηση είναι για όσους θέλουν να παίξούν (καποιος είπε παραπάνω πως του αρέσουν οι κολιες!) η για όσους απλά δεν μπορόυν συνηθήσουν το ABS στο χώμα και δεν μπορούν να το εμπιστευτούν(παλαιάς σχολής) ή αμα είσαι ο Σπανός ή ο Μανιάτης και δίνεις κανένα αγώνα (που δεν θα δώσεις βέβαια κανένα αγώνα με τα 1200 GS:D).

lef78
06-05-2011, 20:36
οσα σχολεια και να βγαλουμε,οσα και να μας πουν οι δασκαλοι,η πραγματικη γνωση ερχεται μεσα απο τα χιλιομετρα και την εμπειρια....αποψη δικη μου,μπορει να κανω λαθος:o



Χωρίς να σημαίνει οτι δεν πρέπει να πάμε στο σχολείο;););)
Γιατί και από το Πανεπιστήμιο που βγαίνεις, μετά πρέπει να τριφτείς για να εμπαιδώσεις αυτά που έμαθες;););)








ας μου απαντησει καποιος,γιατι η μηχανη εχει επιλογη απενεργοποιησης ABS:cool:


Γιατί για να οδηγήσεις γρήγορα στο χώμα, στρίβεις ή με γκάζι ή με πίσω φρένο.
Για αυτό υπάρχει το κουμπάκι.:D

gsmaniac
06-05-2011, 21:29
Χωρίς να σημαίνει οτι δεν πρέπει να πάμε στο σχολείο;););)
Γιατί και από το Πανεπιστήμιο που βγαίνεις, μετά πρέπει να τριφτείς για να εμπαιδώσεις αυτά που έμαθες;););)



Γιατί για να οδηγήσεις γρήγορα στο χώμα, στρίβεις ή με γκάζι ή με πίσω φρένο.
Για αυτό υπάρχει το κουμπάκι.:D

προφανως και δεν ειμαι κατα των σχολειων....αλλα ειμαι υπερ της εμπειριας και των χιλιομετρων;)

ntinopoulos
06-05-2011, 21:36
προφανως και δεν ειμαι κατα των σχολειων....αλλα ειμαι υπερ της εμπειριας και των χιλιομετρων;)
το ενα δεν αναιρει το αλλο...;)

wet & dirty
06-05-2011, 21:38
οταν κανουμε ταξιδιωτικο εντουρο με τις μηχανες μας,οδηγουμε αναλογα με τον δρομο (ανηφορες -κατηφορες-φλαταδουρες-νεροφαγοματα κτλ).οι ταχυτητες που μας επιτρεπουν τα κιλα των μηχανων μας να κινηθουμε σε δασικους δρομους δεν ειναι μεγαλες.οι δασικοι μας ειναι ολο εκπληξεις(δοξα το θεο;)),δεν ξερεις τι θα δεις στην επομενη στροφη και για αυτο το λογο πρεπει να δουλευουν ολες οι αισθήσεις και τα ακρα μας..οταν εχουμε ενεργοποιημενα τα παραπανω καλουδια μας η αποψη μου ειναι οτι θα σου κανουν τι ζωη πιο δυσκολη και καμια φορα την βαζουν σε κινδυνο!!!!το ASC σε ανηφορικο δρομο με το πρωτο σπινιαρισμα θα σου σβήσει..το αποτελεσμα σε αυτη τη φαση κατα 60% ειναι οτι θα πεσεις γιατι δεν θα εχεις προλαβει να κανεις τις αναλογες ενεργειες για να το σωσεις!!το ABS ειναι για ενα ασφαλη φρεναρισμα στο δρομο και με βροχη αλλα οχι για χωματινο τερεν..οταν οδηγεις σε εναν δασικο δρομο και σε εχει ξεγελασει το γκαζακι στο χερι και το εχεις ανοιξει λιγο(ανθρωποι ειμαστε;)),στα 10 μετρα εχει στροφη και το βλεπεις στο φτερο..τι κανεις??θα σταματισει η μηχανη με το ΑΒS??οχι φυσικα γιατι δεν σου επιτρεπει η μηχανη με ενεργοποιημενο το ΑΒS να κανεις κανενα ελιγμο για να το σωσεις..πας ευθεια και οπου σταματησει η μηχανη..και αν ειματε τυχεροι δεν ειναι κανενας γκρεμος!!:confused:

ολα τα παραπάνω ειναι προσωπικη μου αποψη...

gsmaniac
06-05-2011, 21:40
Κώστα διόρθωσε με αν κάνο λάθος αλλά το ABS και ενεργοποιημένο να είναι δεν επεμβένει σε ταχύτητες κάτω απο 10-15 χλμ/ω οπότε όταν κατεβαίνεις πολύ κακοτράχαλο και πας βήμα σημειωτόν ίσα να ισορροπέις δεν επεμβένει φυσικά για τόσο χαμηλές ταχύτητες.
Για όσους δεν το έχουν δοκιμάσει μια απλή δοκιμή θα τους πείσει.

Τωρα επίσης έχω και την εντυπωση χωρίς να είμαι και σίγουρος πως αν ενεργοποιήσεις το ABS χάνεις και την δυνατότητα της integral πέδησης (δηλάδη αυτόματης κατανομης του ποσοστού πέδησης στον εμπρός και στο πίσω τροχό ανάλογα με τις συνθήκες) οπότε διπλό το κακό!

Το ξαναλέω πως ημουνα της αντίληψης του να βγάζω πάντα το abs στο χώμα αλλά μετα την εξάσκηση στα μαθήματα της KTM και του Νικου Σπανού διαπίστωσα ιδιοις ομασι πως φρενάριζα καλύτερα με abs ακόμα και σε δύσβατο χωματόδρομο.

Με λίγα λόγια το ABS είναι εκεί για να συγχωρεί τυχόν λάθη χωρίς να σε εκπλήσει με την συμπεριφορά του. Τώρα όπως αναφέρθηκε και παραπάνω αν πάς για πρωταθλητισμό ε τότε δεν το χρειάζεσαι.

Στην ερώτηση γιατί ο γερμανός έχει βάλει το κουμπί απενέργοποίησης η απάντηση είναι για όσους θέλουν να παίξούν (καποιος είπε παραπάνω πως του αρέσουν οι κολιες!) η για όσους απλά δεν μπορόυν συνηθήσουν το ABS στο χώμα και δεν μπορούν να το εμπιστευτούν(παλαιάς σχολής) ή αμα είσαι ο Σπανός ή ο Μανιάτης και δίνεις κανένα αγώνα (που δεν θα δώσεις βέβαια κανένα αγώνα με τα 1200 GS:D).


δεν διορθωνω κανεναν,γιατι δεν ειμαι ειδημων,απλα την γνωμη μας λεμε.....;)
η ταχυτητα που αναφερεις δεν ειναι εντουρο,αλλα trial......:D
οποιος αισθανεται ασφαλεια με το ABS...απλα δεν το απενεργοποιει;)
το μπροστινο φρενο δεν χρειαζεται στο χωμα.....νομιζω οτι ολοι οι δασκαλοι συμφωνουν σε αυτο.
η απολαυση στο χωμα ειναι τεραστια χωρις τα ηλεκτρονικα και πραγματικα η απενεργοποιηση του ASC και ABS,κανει το θηριο παιχνιδακι για ολους....εγω προτεινω να μην μασατε και να απολαμβανετε την βολτα στο χωμα,οσο πιο απελευθερωμενοι μπορειτε.....:)
καλες βολτες σε ολους......κουλους και χεραδες:sm7:

wet & dirty
06-05-2011, 21:40
το ενα δεν αναιρει το αλλο...;)


δεν ειπε κατι τετοιο νομιζω!!!:)

moican
07-05-2011, 11:34
Εχω την εντυπωση πως αφου εξοικιωθει ενας αρχαριος με τετοιο τερεν,θα το απενεργοποιησει.Αλλα μεχρι τοτε,μαλλον θα του ειναι πιο χρησιμο στο on!;)

ESCOBAR
07-05-2011, 11:54
+800
πολύ σωστά φίλε μου!!!

+650 αυτο το πιστευω και εγω και ειδικα σε δρομους με πετρες !
Η γνωμη των ειδικων μετραει παντα!:):)
οχι η δικη μου αλλα του ΣΠΑΝΟΥ!!!!

saitman
07-05-2011, 13:55
ABS και enduro δεν πανε μαζι ..........τσακωνονται, πως το λενε;
Εκτος κιαν ο οδηγος ειναι απειρος στο χωμα και δεν μπορει να χειριστει με ασφαλεια την μηχανη και τα φρενα της (ειδικα του GS που ειναι αποτομα), θα πρεπει πρωτα να εξοικιωθει σιγα - σιγα στο χωμα και μετα να βγαλει το ABS
εγω οσες φορες πηγα το εβγαλα και δεν ειχα προβλημα στο φρενο!σε χαλικια , πετρες και κατηφορικα σημεια!

bill 800gs
07-05-2011, 14:32
Eσυ Μηνά μου την εχεις την εμπειρια σου στο χωμα
Αποτι βλεπω τις πας τις χωματοβολτες σου εκει στην Κρητη ;):D

ESCOBAR
07-05-2011, 16:17
Eσυ Μηνά μου την εχεις την εμπειρια σου στο χωμα
Αποτι βλεπω τις πας τις χωματοβολτες σου εκει στην Κρητη ;):D

ΑΣΤΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ!!!!!!!!!:):):);)

gripis
07-05-2011, 17:50
Δεν υπάρχει λάθος επιλογή με όποιον και απο΄τους δύο τρόπους οδηγήσουμε στο χώμα. Με ABS για level 1, ξεβράκωτοι (χωρίς ABS) για level 69 :D:D. Ότι θέλετε παίρνετε.

kostastenere
08-05-2011, 11:15
Εγώ πάντως πηρα το ΚΤΜ και δεν έχω τέτοιες ανησυχίες!!:sm7::sm7:



εεεεεεε να μην σπαμάρω και εγώ λίγο:D

polis
08-05-2011, 11:30
ξεβράκωτοι (χωρίς ABS) για level 69




http://www.sportbikes.net/forums/attachments/biker-babes-nws/83985d1148361381t-girls-bikes-ducati996femme4aw.jpg (http://www.sportbikes.net/forums/attachments/biker-babes-nws/83985d1148361381-girls-bikes-ducati996femme4aw.jpg)


:sm7::sm7::sm7:

batman
08-05-2011, 12:33
εγώ προσωπικά το έβγαζα πάντα με το θεριό,1150gs adv 1.γιατί μεγαλώνει κατα πολύ την απόσταση φρεναρίσματος σε σαθρό έδαφος,2.δεν μπορείς να μπλοκάρεις το φρένο για πλασάρισμα σε στροφή.
Το πρώτο σχολείο που πήγα στο Σπανό βέβαια,οι ασκήσεις με φρένα με abs στην ευθεία,ήταν συγκλονιστικές.Ο Σπανός όμως,έχει απίστευτη εμπειρία στο χώμα και οι ρυθμοί του απέχουν μακράν απο τους δικούς μου.Το οποίο,σημαίνει,οτι με abs η χωρίς,ελέγχει απ΄λυτα το μηχανημά του,όποιο και αν είναι.Απο τότε,βέβαια,δεν έχω ξαναπάει χώμα,όταν ξαναπάω θα το δοκιμάσω στη πράξη και όχι σε μια ευθεία ελεγχόμενη.Θα δούμε.

frits
08-05-2011, 17:55
Παιδιά εγώ σε στεγνό αλλά γυαλί δρόμο, έσκασα πάνω σε πίσω προφυλακτήρα Ι.Χ. γιατί την ώρα που είπα ουφ σταμάτησα, το ΑΒS απελευθέρωσε τον τροχό και ΝΤΟΥΠ χωρίς άλλα προβλήματα βέβαια.

Τώρα ειδικά σε κατηφόρα και σαθρό έδαφος που χρειάζεται ΑΠΟΛΥΤΩΣ έλεγχος των 250 κιλών πολύ απλά δεν θα το ρισκάριζα.

Από αυτό έως το να φρενάρω σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου με χωμάτινο τερέν έχει μεγάλη απόσταση.

frits
08-05-2011, 17:57
οταν κανουμε ταξιδιωτικο εντουρο με τις μηχανες μας,οδηγουμε αναλογα με τον δρομο (ανηφορες -κατηφορες-φλαταδουρες-νεροφαγοματα κτλ).οι ταχυτητες που μας επιτρεπουν τα κιλα των μηχανων μας να κινηθουμε σε δασικους δρομους δεν ειναι μεγαλες.οι δασικοι μας ειναι ολο εκπληξεις(δοξα το θεο;)),δεν ξερεις τι θα δεις στην επομενη στροφη και για αυτο το λογο πρεπει να δουλευουν ολες οι αισθήσεις και τα ακρα μας..οταν εχουμε ενεργοποιημενα τα παραπανω καλουδια μας η αποψη μου ειναι οτι θα σου κανουν τι ζωη πιο δυσκολη και καμια φορα την βαζουν σε κινδυνο!!!!το ASC σε ανηφορικο δρομο με το πρωτο σπινιαρισμα θα σου σβήσει..το αποτελεσμα σε αυτη τη φαση κατα 60% ειναι οτι θα πεσεις γιατι δεν θα εχεις προλαβει να κανεις τις αναλογες ενεργειες για να το σωσεις!!το ABS ειναι για ενα ασφαλη φρεναρισμα στο δρομο και με βροχη αλλα οχι για χωματινο τερεν..οταν οδηγεις σε εναν δασικο δρομο και σε εχει ξεγελασει το γκαζακι στο χερι και το εχεις ανοιξει λιγο(ανθρωποι ειμαστε;)),στα 10 μετρα εχει στροφη και το βλεπεις στο φτερο..τι κανεις??θα σταματισει η μηχανη με το ΑΒS??οχι φυσικα γιατι δεν σου επιτρεπει η μηχανη με ενεργοποιημενο το ΑΒS να κανεις κανενα ελιγμο για να το σωσεις..πας ευθεια και οπου σταματησει η μηχανη..και αν ειματε τυχεροι δεν ειναι κανενας γκρεμος!!:confused:

ολα τα παραπάνω ειναι προσωπικη μου αποψη...


Που είσαι Τάκη ; έμαθα έχεις γίνει καλός στο ποδήλατο....:D

Sotos_
11-05-2011, 11:02
Ευχαριστω για όλες τις απαντησεις!

το σκ που περασε καναμε 170 χιλιομετρα στον ταυγετο...

στην αρχη το αφηνα ενεργοποιημένο το ABS... το ASC οχι.
Μετα απο μια κατηφορική στροφη με σαθρο εδαφος, που με πηγε κατευθειαν στον γκρεμο αμολωντας τον τροχό παρ οτι παταγα φρενο, και τα κανα πανω μου νιωθωντας ουσιαστικά οτι δεν έχω φρενα (και τον ελεγχο της χοντης) αλλαξα τακτική και το απενεργοποιούσα πάντα... ειχα πολυ καλύτερη αίσθηση και έλεγχο.

Καλυτερα να μπλοκαρω και να ξαπλωσω, παρα να φυγω ορθιος εξω απο τον δρόμο....

gsmaniac
11-05-2011, 19:14
Ευχαριστω για όλες τις απαντησεις!

το σκ που περασε καναμε 170 χιλιομετρα στον ταυγετο...

στην αρχη το αφηνα ενεργοποιημένο το ABS... το ASC οχι.
Μετα απο μια κατηφορική στροφη με σαθρο εδαφος, που με πηγε κατευθειαν στον γκρεμο αμολωντας τον τροχό παρ οτι παταγα φρενο, και τα κανα πανω μου νιωθωντας ουσιαστικά οτι δεν έχω φρενα (και τον ελεγχο της χοντης) αλλαξα τακτική και το απενεργοποιούσα πάντα... ειχα πολυ καλύτερη αίσθηση και έλεγχο.

Καλυτερα να μπλοκαρω και να ξαπλωσω, παρα να φυγω ορθιος εξω απο τον δρόμο....

αυτο ακριβως εγραψα....εαν εχεις ενεργοποιημενο το ABS,σε αυτες τις συνθηκες,εχεις πιθανοτητες να χρειαστεις τις υπηρεσιες μου...
συμπερασμα.......πηγα στον καλυτερο δασκαλο:sm7::sm7:
ασε που τον εκανα και κουμπαρο...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

ckk
12-05-2011, 11:33
αυτο ακριβως εγραψα....εαν εχεις ενεργοποιημενο το ABS,σε αυτες τις συνθηκες,εχεις πιθανοτητες να χρειαστεις τις υπηρεσιες μου...
συμπερασμα.......πηγα στον καλυτερο δασκαλο:sm7::sm7:
ασε που τον εκανα και κουμπαρο...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:


Πάντως σε δεύτερες σκέψεις και με τον φόβο του γκρεμού, όντως καλύτερα απενεργοποιημένο το ABS.


Με τι ακριβώς ασχολείσθε?

Sotos_
12-05-2011, 11:57
Πάντως σε δεύτερες σκέψεις και με τον φόβο του γκρεμού, όντως καλύτερα απενεργοποιημένο το ABS.


Με τι ακριβώς ασχολείσθε?


φαναρτζης, ορθοπεδικός, η ψυχολόγος? :sm7:

NLS
12-05-2011, 12:04
Πάντως σε δεύτερες σκέψεις και με τον φόβο του γκρεμού, όντως καλύτερα απενεργοποιημένο το ABS.


Με τι ακριβώς ασχολείσθε?

Δεν θες να τον χρειαστείς.

gsmaniac
12-05-2011, 16:23
Πάντως σε δεύτερες σκέψεις και με τον φόβο του γκρεμού, όντως καλύτερα απενεργοποιημένο το ABS.


Με τι ακριβώς ασχολείσθε?


πυρκαγιες και ανατιναξεις......:p:p:D

vpentza
12-05-2011, 16:31
Πάντως σε δεύτερες σκέψεις και με τον φόβο του γκρεμού, όντως καλύτερα απενεργοποιημένο το ABS.

Με τι ακριβώς ασχολείσθε?


Καλλιτέχνης......;);)