PDA

View Full Version : Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200


TALON
12-04-2009, 19:32
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα GS 1200/08 με 3000 χλμ. Στα τελευταία 500 χλμ. μου έχει κάψει 200 με 250 gr λάδι. Είναι φυσιολογικό? Θα σταματήσει αργότερα να καίει? Τα φώτα σας παρακαλώ!!!

bmwgogagis
12-04-2009, 20:14
Μαλλον θα πρεπει να μαθεις να ζεις με αυτο το προβλημα γιατι οι boxer καινε λαδια το ιδιο συμβαινει και με το δικο μου,μετα την αλλαγη λαδιων ολα καλα οταν κανω πανω απο 2500 με 3000χιλ τοτε θελει περιπου 250ccεως 300cc,και μαλλον ετσι θα συνεχισει.

kostas_366
12-04-2009, 20:56
Φίλε μου, μην σκας...
Λίγο καίει :p:p:p

FANISGS
12-04-2009, 21:40
δε ξερω τι γινεται ρε παιδια αλλα εγω την πηρα στα χερια μου τον ιουλιο 08, καινουρια.μετα απο καλο στρωσιμο,και ολα τα προβλεπομενα,σημερα εχω 13000 χλμ,της πινω το αιμα οπου μπορω και δεν εχω συμπληρωσει ουτε γραμμαριο!-εννοειται ελεγχω τη σταθμη συχνα-.:sm8:γενικα ειναι μηχαναρος!

Arkas
12-04-2009, 22:17
Φυσιολογικό είναι!

nek21
12-04-2009, 22:26
δε ξερω τι γινεται ρε παιδια αλλα εγω την πηρα στα χερια μου τον ιουλιο 08, καινουρια.μετα απο καλο στρωσιμο,και ολα τα προβλεπομενα,σημερα εχω 13000 χλμ,της πινω το αιμα οπου μπορω και δεν εχω συμπληρωσει ουτε γραμμαριο!-εννοειται ελεγχω τη σταθμη συχνα-.:sm8:γενικα ειναι μηχαναρος!


κι εγω μια απ τα ιδια.

NLS
12-04-2009, 22:37
ένα καλό τρικ που μου έχουν πει, είναι η μηχανή να μένει στο κεντρικό σταντ όσο γίνεται
ειδικά δε, στη εκκίνηση του μοτέρ
αυτό ώστε το λάδι να είναι μέσα και στους δυο κυλίνδρους κανονικά

Dionisis
12-04-2009, 23:24
Δυστηχως φιλαρακι οι boxer ψιλο τσιμπανε λαδακι ........Νεύρα

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
13-04-2009, 00:29
ένα καλό τρικ που μου έχουν πει, είναι η μηχανή να μένει στο κεντρικό σταντ όσο γίνεται
ειδικά δε, στη εκκίνηση του μοτέρ
αυτό ώστε το λάδι να είναι μέσα και στους δυο κυλίνδρους κανονικά


Όχι τρικ,

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ !!!!!!

linex
20-11-2009, 08:43
ένα καλό τρικ που μου έχουν πει, είναι η μηχανή να μένει στο κεντρικό σταντ όσο γίνεται
ειδικά δε, στη εκκίνηση του μοτέρ
αυτό ώστε το λάδι να είναι μέσα και στους δυο κυλίνδρους κανονικά


Σωστό! Και μένα μου το είπαν στο συνεργείο

soter3gm
20-11-2009, 09:14
Λόγο των nikasil κυλίνδρων που έχουμε από το 1995 και μετά καίμε λαδάκι, εκτός του κεντρικού στάντ ένα άλλο απλό κόλπο είναι να βάζουμε απλό λάδάκι και όχι συνθετικό η ειμή-συνθετικό ,γιατί αυτά είναι πιο "λεπτά" για καλύτερη λίπανση και "περνάνε" μέσα από τα ελατήρια των πιστονιών οπότε καίγεται το λαδάκι.
Θα μου πείτε τώρα, θα λιπαίνεται το υπόλοιπο μοτέρ με το απλό λάδι? Βέβαια και θα λιπαίνετε !! ο αερόψυκτος κινητήρας έχει πολύ μεγαλύτερες διόδους λαδιών, από ότι ένας υδρόψυκτος, για αυτόν ακριβός τον λόγο ότι είναι αερόψυκτος και "θέλει" πιο εύκολη κυκλοφορία λαδιού :)

vpentza
20-11-2009, 12:03
...αν μάλιστα ψαξετε στο διαδίκτυο θα δείτε ότι η BMW άποδέχεται για το 1200 εξίσου τα απλά 20-50 και μάλιστα κάπου είχα διαβάσει (αν το βρω θα το επισυνάψω) ότι για τα πρώτα 10.000 προτείνει μόνο απλά 20-50 !!!

Εφόσον λοιπόν οι αλλαγές σας είναι στα 5000 χλμ, προτείνω τα 20-50, είναι σαφώς πιο οικονομικά, το μόνο ίσως μειονέκτημα τους πρέπει να είναι ότι ο θόρυβος απο το μοτέρ θα είναι λίγο πιο τραχύς.

MARK
20-11-2009, 12:07
Ολα φυσιολογικά......Όσο περνανε τα χιλιόμετρα θα χάνει λιγότερο....

gemara
20-11-2009, 12:40
Τα έχουμε ξαναπεί, τα ξαναγράφω κι εδώ παιδιά. Διαφωνώ τελείως (όχι εγώ, η BMW η ίδια δηλαδή) με τις ιστορίες για πλαϊνά και κεντρικά stands. Ανοίχτε έναν κινητήρα, σύγχρονο ή παλιό (εως και πολύ παλιό), να δείτε πως οι διωστήρες πιάνουν το λάδι και το πετάνε "στα κύλινδρα" και πιθανόν να καταλάβετε ότι και τούμπα να είναι ο κινητήρας λιπαίνεται κανονικά. Την στιγμή της λειτουργίας του, η λίπανση είναι ανεξάρτητη της βαρύτητας. Αν βλέπετε λαδάκι τσικνισμένο στα καυσαέρια την στιγμή της εκκίνησης, είναι μάλλον από το τελευταίο (φθαρμένο) ελατήριο του πιστονιού, που το έχει εκεί για να κρατάει το λάδι.

Δεν θα δείτε σε κανένα βιβλίο (γερμανικό), ούτε στα προπολεμικά που να συσχετίζει την κλίση του κινητήρα με τη λίπανσή του. Αυτό ξέρω και έχω διαβάσει δηλαδή και μου έχουν δείξει μάστορες που έχουν δουλέψει σε όλη τη ζωή τους αυτούς τους κινητήρες. Θα ήθελα αν κάποιος ξέρει κάτι αντίθετο κι επίσημο από τη Γερμανία να μας το έδειχνε.

Αλλιώς (η ΒMW που ξέρει) τι θα έλεγε γι αυτούς τους πανάρχαιους κινητήρες που τους λειτουργούσε σε οποιαδήποτε κλίση; Ούτε μέχρι την απογείωση δεν θα έφταναν τα αεροπλάνα της με τα πανάρχαια λάδια που έβαζαν!

http://images.huffingtonpost.com/2009-02-18-DSC00134.JPG

Δείτε τους "πλαϊνούς" κυλίνδρους, μέχρι και τους ανάποδα. Οι μηχανές αυτές πετούσαν στον αέρα.

vpentza
20-11-2009, 12:47
η σημείωση για τη τοποθέτηση σε πλαινο stand πρέπει να είναι σωστή. Σκέφτομαι λογικά ότι αν αφήσεις τον boxer αρκετές μέρες στο πλαινό, γιατί να μαζέψει στον αριστερό κύλινδρο λίγο λάδι και όχι περίπου 600ml (χωρητικότητα ενός θαλάμου καύσης) ???
Αν περνάει λάδι προς τον θάλαμο καύσης....γιατί να περνάει "λίγο" και όχι τόσο μέχρι να γεμίσει τον θάλαμο ???

gemara
20-11-2009, 12:51
η σημείωση για τη τοποθέτηση σε πλαινο stand πρέπει να είναι σωστή. Σκέφτομαι λογικά ότι αν αφήσεις τον boxer αρκετές μέρες στο πλαινό, γιατί να μαζέψει στον αριστερό κύλινδρο λίγο λάδι και όχι περίπου 600ml (χωρητικότητα ενός θαλάμου καύσης) ???
Αν περνάει λάδι προς τον θάλαμο καύσης....γιατί να περνάει "λίγο" και όχι τόσο μέχρι να γεμίσει τον θάλαμο ???

Πρέπει να δεις κινητήρα ανοιχτό για να καταλάβεις ότι αυτό δεν γίνεται. :)

vpentza
20-11-2009, 12:58
.....στην άποψή σου συνηγορούσα φίλε gemara....:D

gemara
20-11-2009, 13:05
.....στην άποψή σου συνηγορούσα φίλε gemara....:D

Ok, κατάλαβα! :sm8:

syan
20-11-2009, 14:47
Τα έχουμε ξαναπεί, τα ξαναγράφω κι εδώ παιδιά. Διαφωνώ τελείως (όχι εγώ, η BMW η ίδια δηλαδή) με τις ιστορίες για πλαϊνά και κεντρικά stands. Ανοίχτε έναν κινητήρα, σύγχρονο ή παλιό (εως και πολύ παλιό), να δείτε πως οι διωστήρες πιάνουν το λάδι και το πετάνε "στα κύλινδρα" και πιθανόν να καταλάβετε ότι και τούμπα να είναι ο κινητήρας λιπαίνεται κανονικά. Την στιγμή της λειτουργίας του, η λίπανση είναι ανεξάρτητη της βαρύτητας. Αν βλέπετε λαδάκι τσικνισμένο στα καυσαέρια την στιγμή της εκκίνησης, είναι μάλλον από το τελευταίο (φθαρμένο) ελατήριο του πιστονιού, που το έχει εκεί για να κρατάει το λάδι.

Δεν θα δείτε σε κανένα βιβλίο (γερμανικό), ούτε στα προπολεμικά που να συσχετίζει την κλίση του κινητήρα με τη λίπανσή του. Αυτό ξέρω και έχω διαβάσει δηλαδή και μου έχουν δείξει μάστορες που έχουν δουλέψει σε όλη τη ζωή τους αυτούς τους κινητήρες. Θα ήθελα αν κάποιος ξέρει κάτι αντίθετο κι επίσημο από τη Γερμανία να μας το έδειχνε.

Αλλιώς (η ΒMW που ξέρει) τι θα έλεγε γι αυτούς τους πανάρχαιους κινητήρες που τους λειτουργούσε σε οποιαδήποτε κλίση; Ούτε μέχρι την απογείωση δεν θα έφταναν τα αεροπλάνα της με τα πανάρχαια λάδια που έβαζαν!

http://images.huffingtonpost.com/2009-02-18-DSC00134.JPG

Δείτε τους "πλαϊνούς" κυλίνδρους, μέχρι και τους ανάποδα. Οι μηχανές αυτές πετούσαν στον αέρα.
Συμφωνώ με τον Γιώργο...:sm8::sm8:

gsmaniac
20-11-2009, 15:06
65000 χλμ GS 1200,ΔΕΝ εχω συμπληρωση ποτε λαδι,αλλα καθε 5000 αλλαγη.....................ολες οι αλλες θεωριες(σταντ,διοδοι,κλπ)ειναι σωστες κατα πολλους:D

pepax66
20-11-2009, 17:26
Παιδιά η θεωρία περί πλαϊνού σταντ δεν έχει να κάνει απλά και μόνο με την κατανάλωση του λαδιού και κακώς μπερδεύεστε! Έχει να κάνει όμως με το πόσο ζυγισμένα είναι τα κύλινδρα κατά την λειτουργία τους και κατά πόσο ΣΤΕΓΝΕΣ ή ΠΝΙΓΜΕΝΕΣ είναι οι κεφαλές όταν τα βάζουμε μπροστά! Πάντα μιλάμε για μακροπρόθεσμες λειτουργίες και δεν πρέπει ποτέ να δουλεύει ο κινητήρας για πολύ ώρα στο πλαϊνό! Έχει λοιπόν να κάνει με την μακροζωία του κινητήρα!;)
Όταν αφήνουμε την μηχανή στο πλαϊνό στάντ στεγνώνουν οι τσιμούχες στον δεξιό κύλινδρο με αποτέλεσμα σε μακροχρόνια βάση να ξεραθούν και να αφήσουν να περάσει λάδι στο χώρο καύσης από τις βαλβίδες. Ακούγεται εξαιρετικά μακροπρόθεσμο αλλά η αλήθεια είναι ότι η λειτουργία της μηχανής στο σταντ είναι ανθυγιεινή και από την άποψη των πιέσεων που έχουν διαφορά στον δεξί με τον αριστερό κύλινδρο και πως αυτά επιδρούν στην μεταφορά των φορτίων στον στρόφαλο. Στην φωτογραφία με το μοτέρ του αεροπλάνου δεν είναι εύκολο να φανεί αλλά έχει "μεταφρερθεί" αυτή η διαφορά πιέσεων με σωληνάκια!

GeorgeP
20-11-2009, 18:08
η σημείωση για τη τοποθέτηση σε πλαινο stand πρέπει να είναι σωστή. Σκέφτομαι λογικά ότι αν αφήσεις τον boxer αρκετές μέρες στο πλαινό, γιατί να μαζέψει στον αριστερό κύλινδρο λίγο λάδι και όχι περίπου 600ml (χωρητικότητα ενός θαλάμου καύσης) ???
Αν περνάει λάδι προς τον θάλαμο καύσης....γιατί να περνάει "λίγο" και όχι τόσο μέχρι να γεμίσει τον θάλαμο ???

Aν το πιστονι σταματησει στο Ανω Νεκρο Σημειο (ΑΝΣ) ο διαθεσιμος χωρος ειναι της ταξεως των ..............20ml!!Αν σταματησεις στο ΚΝΣ ο διαθεσιμος χωρος τότε ειανι 600ml κι αυτο κατα προσεγγιση μετρωντας τα κυβικα του ενος κυλινδρου!!!
Όμως για να χωρεσει 600ml πρέπει απο καπου αυτη η ποσοτητα να ''τρεξει'' μεσα στον θάλαμο καυσης ''προσπερνωντας'' το ελατηριο λαδιου αλλα και τα υπολοιπα ελατηρια!! Αν αυτη η ''προσπέραση'' γινοταν τοσο ευκολα εν στασει τοτε φανταστειτε τι θα γινοτανε οταν ο κινητηρας ειναι εν λειτουργια που οι πιεσεις λαδιου, αεριων κ.λ.π. ειναι τρομακτικες!! Κι επειτα το λαδι οταν ο κινητηρας δουλευει ειναι φιλμ λαδιου και οχι λαδι ''ζωντανο''!!! Οι κυλινδροι δε ειναι ψηλοτερα του καρτερ, πως θα τρεξει λοιπόντ ο λαδι στον θαλαμο καυσης οταν η μοτο ειναι στο πλαινο σταντ???????????

Εν ολιγοις, η καταναλωση λαδιου συμβαινει μονον οταν ο κινητηρας ειναι εν λειτουργια, και στην GS ειναι το πιο φυσιολογικο πραγμα στον κοσμο λογω αεροψυξης, το εχω εξηγησει σε άλλο νημα (αν δεν το βρισκεις πες μου να το ξαναγραψω ¨η παρε με τηλεφωνο).

Το παραδειγμα του gemara με τον αστεροειδη ειναι καταπληκτικο και μπράβο του αλλα να του πω οτι οι αστεροειδης καιγανε κι αυτοι λαδι οχι για κανενα άλλον λογο αλλα σαν την GS ηταν κι αυτοι......αεροψυκτοι!!!! Οι βαλβιδες ηταν απο χυτοσιδηρο, τα κυλινδροπιστονοελατηρια ηταν απο χυτοσιδηρο οι κυλινδροι, απο ατσαλι τα ελατηρια και απο κατι πρωτογοννα κραμματ αλλουμινιου τα πιστονια με αποτέλεσμα οι συστολες/διαστολες του χυτοσιδηρου να ειναι τεραστιες και στο αναμμα του κινητηρα κατα την απαραιτητη (για τον χυτοσιδηρο και το ατσαλι) προθερμανση μεχρι να αποκτηθουν οι σωστες ανοχες το λαδι καιγοταν σαν νερακι!!
Αυτα τα προβληματα η συχρονη μεταλλουργια τα εχει λυσει προ πολλου και η BMW θεωρειται πρωτοπορος!!!!

gemara
20-11-2009, 18:51
Δεν είπα ότι δεν καίγανε λάδι οι αστεροειδείς κινητήρες ή οι boxer. Και βέβαια καίγανε λάδι και όσο πιο παλιά, τόσο περισσότερο.

Εξακολουθώ να διαφωνώ όμως με τον φίλο pepax για την ανθυγιεινή λειτουργία του boxer στο πλαϊνό stand. Δεν επαληθεύται τεχνικώς ούτε και υπάρχει σχετική βιβλιογραφία. Μπορεί να δουλεύει για χρόνια στο πλαϊνο, φτάνει να του παρέχεται επαρκής ψύξη από αέρα. Στην πράξη όμως δεν πρέπει ποτέ να αφήνουμε τη μηχανή να δουλεύει για πολύ ώρα σταματημένη στο πλαϊνό, όχι για το θέμα λίπανσης, αλλά επειδή δεν ψύχεται, το γράφουν όλα τα manuals εξ' άλλου. Δεν ξεχωρίζει κάν μάλιστα αν πρόκειται για πλαϊνο ή κεντρικό.

http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Idle.jpg

gsmaniac
20-11-2009, 20:28
και η BMW θεωρειται πρωτοπορος!!!!
προσεχε τα λογια σου γιωργη........................θα σε παρεξηγησουν:sm7::sm7::sm7::sm7:

GeorgeP
20-11-2009, 20:41
Δεν είπα ότι δεν καίγανε λάδι οι αστεροειδείς κινητήρες ή οι boxer. Και βέβαια καίγανε λάδι και όσο πιο παλιά, τόσο περισσότερο.

Εξακολουθώ να διαφωνώ όμως με τον φίλο pepax για την ανθυγιεινή λειτουργία του boxer στο πλαϊνό stand. Δεν επαληθεύται τεχνικώς ούτε και υπάρχει σχετική βιβλιογραφία. Μπορεί να δουλεύει για χρόνια στο πλαϊνο, φτάνει να του παρέχεται επαρκής ψύξη από αέρα. Στην πράξη όμως δεν πρέπει ποτέ να αφήνουμε τη μηχανή να δουλεύει για πολύ ώρα σταματημένη στο πλαϊνό, όχι για το θέμα λίπανσης, αλλά επειδή δεν ψύχεται, το γράφουν όλα τα manuals εξ' άλλου. Δεν ξεχωρίζει κάν μάλιστα αν πρόκειται για πλαϊνο ή κεντρικό.

http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Idle.jpg

Δεν αμφισβητησα τα γραφομενα σου, ισα ισα τα επεφυμησα διότι ηταν σωστα, πανσωστα θα ελεγα!!! Απλως εγραψα το ακτι τις παραπανω για να εξηγησω γιατι η καταναλωση λαδιου τοτε και πως αυτο εχει βελτιωθει σημερα!!

GeorgeP
20-11-2009, 20:42
και η BMW θεωρειται πρωτοπορος!!!!
προσεχε τα λογια σου γιωργη........................θα σε παρεξηγησουν:sm7::sm7::sm7::sm7:
μου αρεσει η αληθεια και μονον με αυτη προχωράω!! αν ειναι να με παραξηγησουν ''let'em be my quest!'':):)

BOXER
26-11-2009, 02:55
Συμφωνω απολυτα με τα γραφομενα των.... "Γιωργος και Γιωργος" :D (gemara και georgep).
Ετσι ακριβως ειναι.