KouaksKouaks
18-05-2011, 17:19
Απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία του 1ου ταξιδιού μου (με το Adv)! Αν και το είχα απο τον Νοέμβρη, λόγω δουλειάς, δεν είχα την ευκαιρεία να βγώ για πολλά χλμ έξω απο Αθήνα.
Έτσι το ηλιόλουστο σ/κ που μας πέρασε ανέβηκα στα πάτρια εδάφη, τον Βόλο! Πρωί πρωί λοιπόν φούλαρα (52 Ευρώ), έβαλα την μουσικούλα μου, μια χαρά η ενδοσυννενόηση του Μιχάλη(techlink ;)), και ξεκίνησα τα 330 χλμ.
Στον δρόμο δεν πέτυχα ουτε μια μηχανή! Μα που πήγαν όλοι...?? :hmmm:(Δεν έφυγα κι απο τα άγρια χαράματα..) Στον γυρισμό πέτυχα αρκετές μηχανές, μπορώ να πώ οτι ήταν οι πιο πολλοί απο κυριακάτικες βολτούλες! :)
Σαν μηχανή, απο που να ξεκινήσω... απο την στάση και την θέση οδήγησης? κορυφή.. Έχω οδηγήσει ένα κάρο μηχανές, και μπορώ να πώ οτι είναι η πιο ξεκούραστη! Και πήγα σερί, δεν έκανα ουτέ μια στάση.. (αυτονομία δεν έχουμε?! :D)
Αν και ψιλοφυσούσε, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, θα'λεγα όμως οτι το μπροστινό φέρινγκ ήθελε ενα κλικ πιο ψηλά. Τα μυγάκια σε κάποιο σημείο ητανε βροχή, σκάγανε στο κράνος, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια λύση (εκτός του να σκύψω λίγο μπροστά, αλλά έτσι πάει η θέση οδήγησης..)!
Θόρυβος: Εντάξει ξέχασα να ταπώσω την Acrapovic.. λάθος..:o αλλά απο ένα σημείο και μετά συνηθίζεται το βουητό.. Ο κινητήρας βέβαια λουλούδι, δεν εντόπισα το παραμικρό!
Κραδασμοί: Παρατήρησα οτι απο τα 150χλμ/ωρα και μετά, υπήρχαν μικροί κραδασμοί στο τιμόνι και κατά συνέπεια στους καθρεύτες.. που δεν μου επέτρεπαν να βλέπω ΤΕΛΕΙΑ. Μην βιαστεί κανείς να πεί οτι θέλω λάστιχα, ρουλεμάν, ζυγοσταθμίσεις, κτλπ, όταν λέω μικρούς κραδασμούς το εννοώ,, δεν έτρεμε το τιμόνι δηλαδή σε σημείο να ενοχλεί στην οδήγηση, ίσως και απο τον αέρα να έτρεμαν λίγο παραπάνω οι καθρεύτες! Επίσης και το κοντέρ είχε ένα τρέμουλο παραπάνω, απο την αριστερή πλευρά.. Δεν ξέρω πως κουμπώνει κι αν είναι δυνατόν να έχει χαλαρώσει κάποια βίδα)
Αν μπορεί κάποιος να μου πεί την γνώμη του καλό θα ήταν! :Απορία:
Επιδόσεις-Κρατήματα: Όπως λέω και στους φίλους μου, δεν το πήρα το Adv για κόντρες (αν κι εχω κεράσει τσαγάκι σε πολλούς), αλλά για άνετο ταξίδι και κυρίως γιατί μου αρέσει ΠΟΛΥ εμφανησιακά! Αν ήθελα γρήγορο θα έπαιρνα το RR που είναι κ πολύ φθηνότερο! :cool:
Πάντως στο ταξίδι φάνηκε η ροπή του κινητήρα, μιάς και οι επιταχύνσεις 140-200 ήταν σαν παιχνιδάκι, και χωρίς να κατεβάσω ταχύτητα..! Μια φορά κατέβασα σε 4η και ένιωσα οτι θα σηκωνόταν σούζα!
Ευτυχώς η Εθνική ήταν άδεια, και ειδικά μετά την Λαμία ήμουν βαρετά μόνος στον δρόμο, οπότε είχα την ευκαιρία να την τελικιάσω παντού την μηχανή, ακόμα και σε μερικές στροφές, ωστε να δω κατα πόσο είναι εφικτά όλα αυτά που λένε για τα κρατήματα του GS!
Προσωπικά σιγουριά αισθάνομαι μέχρι τα 180-190χλμ/ωρα, απο εκεί και πάνω το μπροστινό γίνεται ελαφρύ, δεν υπάρχει αυτή η αίσθηση του τρένου, ειδικά στις στροφές.. οπότε δεν υπάρχει καν λόγος, εκτός αν θέλουμε να ξεμπουκώσουμε λίγο το εργαλείο που και πού! :sm7:
Φρένα: Άγκυρες.-
Κατανάλωση: Ο υπολογιστής έδειχνε απο 6.2 έως 6.8l/100km και τα πραγματικά είναι πολύ κοντά, αν σκεφτεί κανείς οτι έκανα 700χλμ και έκαψα περίπου 47l βενζίνης! Μιά χαρά η χοντρούλα μου, αν σκεφτεί κανείς οτι το προηγούμενο μοτόρι μου (V-Strom 650) έκαιγε περίπου στα 6l/100km και με λιγότερη ίσως ταχύτητα!
Γενικό συμπέρασμα: Πιστεύω οτι πήρα την κατάλληλη εποχή (οικονομικά) και ηλικιακά (33) το Adv. Έτσι είχα προλάβει να αποκτήσω κάποια εμπειρία πάνω στις μηχανές, μιας και απο τα 12μου είχα το γνωστό Yamaha RD350, και ακολούθησαν πολλά όπως Suzuki RF900, Yamaha R1 (turbo), Transalp 650, TDM 900, Varadero 1000, Ducati Multistrada 1000, V-Strom 650. Κάποια τα γούσταρα(R1, Multi), με μερικά απλά βολεύτικα (Varadero, Transalp, TDM), αλλά την σημερινή εποχή που ένα μηχανάκι πάσης φύσεως (all-around) είναι ιδανικό, εδώ φίλοι μου το GSA ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ! :D:D Και δεν είμουν ποτέ τύπος κολλημένος με BMW, απλά πιστεύω οτι αργά η γρήγορα όλοι θέλουν να καταλήξουν σε ενα BMW, απλά δεν το ξέρουν ακόμα! :p
Δεν ήθελα να σας κουράσω με το παρολίγον review που έκανα :p, ξέρω όμως οτι πολλοί απο εσάς είστε μερακλήδες και σας αρέσει να ακούτε εμπειρίες αλλά και απορίες! :):)
Έτσι το ηλιόλουστο σ/κ που μας πέρασε ανέβηκα στα πάτρια εδάφη, τον Βόλο! Πρωί πρωί λοιπόν φούλαρα (52 Ευρώ), έβαλα την μουσικούλα μου, μια χαρά η ενδοσυννενόηση του Μιχάλη(techlink ;)), και ξεκίνησα τα 330 χλμ.
Στον δρόμο δεν πέτυχα ουτε μια μηχανή! Μα που πήγαν όλοι...?? :hmmm:(Δεν έφυγα κι απο τα άγρια χαράματα..) Στον γυρισμό πέτυχα αρκετές μηχανές, μπορώ να πώ οτι ήταν οι πιο πολλοί απο κυριακάτικες βολτούλες! :)
Σαν μηχανή, απο που να ξεκινήσω... απο την στάση και την θέση οδήγησης? κορυφή.. Έχω οδηγήσει ένα κάρο μηχανές, και μπορώ να πώ οτι είναι η πιο ξεκούραστη! Και πήγα σερί, δεν έκανα ουτέ μια στάση.. (αυτονομία δεν έχουμε?! :D)
Αν και ψιλοφυσούσε, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, θα'λεγα όμως οτι το μπροστινό φέρινγκ ήθελε ενα κλικ πιο ψηλά. Τα μυγάκια σε κάποιο σημείο ητανε βροχή, σκάγανε στο κράνος, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια λύση (εκτός του να σκύψω λίγο μπροστά, αλλά έτσι πάει η θέση οδήγησης..)!
Θόρυβος: Εντάξει ξέχασα να ταπώσω την Acrapovic.. λάθος..:o αλλά απο ένα σημείο και μετά συνηθίζεται το βουητό.. Ο κινητήρας βέβαια λουλούδι, δεν εντόπισα το παραμικρό!
Κραδασμοί: Παρατήρησα οτι απο τα 150χλμ/ωρα και μετά, υπήρχαν μικροί κραδασμοί στο τιμόνι και κατά συνέπεια στους καθρεύτες.. που δεν μου επέτρεπαν να βλέπω ΤΕΛΕΙΑ. Μην βιαστεί κανείς να πεί οτι θέλω λάστιχα, ρουλεμάν, ζυγοσταθμίσεις, κτλπ, όταν λέω μικρούς κραδασμούς το εννοώ,, δεν έτρεμε το τιμόνι δηλαδή σε σημείο να ενοχλεί στην οδήγηση, ίσως και απο τον αέρα να έτρεμαν λίγο παραπάνω οι καθρεύτες! Επίσης και το κοντέρ είχε ένα τρέμουλο παραπάνω, απο την αριστερή πλευρά.. Δεν ξέρω πως κουμπώνει κι αν είναι δυνατόν να έχει χαλαρώσει κάποια βίδα)
Αν μπορεί κάποιος να μου πεί την γνώμη του καλό θα ήταν! :Απορία:
Επιδόσεις-Κρατήματα: Όπως λέω και στους φίλους μου, δεν το πήρα το Adv για κόντρες (αν κι εχω κεράσει τσαγάκι σε πολλούς), αλλά για άνετο ταξίδι και κυρίως γιατί μου αρέσει ΠΟΛΥ εμφανησιακά! Αν ήθελα γρήγορο θα έπαιρνα το RR που είναι κ πολύ φθηνότερο! :cool:
Πάντως στο ταξίδι φάνηκε η ροπή του κινητήρα, μιάς και οι επιταχύνσεις 140-200 ήταν σαν παιχνιδάκι, και χωρίς να κατεβάσω ταχύτητα..! Μια φορά κατέβασα σε 4η και ένιωσα οτι θα σηκωνόταν σούζα!
Ευτυχώς η Εθνική ήταν άδεια, και ειδικά μετά την Λαμία ήμουν βαρετά μόνος στον δρόμο, οπότε είχα την ευκαιρία να την τελικιάσω παντού την μηχανή, ακόμα και σε μερικές στροφές, ωστε να δω κατα πόσο είναι εφικτά όλα αυτά που λένε για τα κρατήματα του GS!
Προσωπικά σιγουριά αισθάνομαι μέχρι τα 180-190χλμ/ωρα, απο εκεί και πάνω το μπροστινό γίνεται ελαφρύ, δεν υπάρχει αυτή η αίσθηση του τρένου, ειδικά στις στροφές.. οπότε δεν υπάρχει καν λόγος, εκτός αν θέλουμε να ξεμπουκώσουμε λίγο το εργαλείο που και πού! :sm7:
Φρένα: Άγκυρες.-
Κατανάλωση: Ο υπολογιστής έδειχνε απο 6.2 έως 6.8l/100km και τα πραγματικά είναι πολύ κοντά, αν σκεφτεί κανείς οτι έκανα 700χλμ και έκαψα περίπου 47l βενζίνης! Μιά χαρά η χοντρούλα μου, αν σκεφτεί κανείς οτι το προηγούμενο μοτόρι μου (V-Strom 650) έκαιγε περίπου στα 6l/100km και με λιγότερη ίσως ταχύτητα!
Γενικό συμπέρασμα: Πιστεύω οτι πήρα την κατάλληλη εποχή (οικονομικά) και ηλικιακά (33) το Adv. Έτσι είχα προλάβει να αποκτήσω κάποια εμπειρία πάνω στις μηχανές, μιας και απο τα 12μου είχα το γνωστό Yamaha RD350, και ακολούθησαν πολλά όπως Suzuki RF900, Yamaha R1 (turbo), Transalp 650, TDM 900, Varadero 1000, Ducati Multistrada 1000, V-Strom 650. Κάποια τα γούσταρα(R1, Multi), με μερικά απλά βολεύτικα (Varadero, Transalp, TDM), αλλά την σημερινή εποχή που ένα μηχανάκι πάσης φύσεως (all-around) είναι ιδανικό, εδώ φίλοι μου το GSA ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ! :D:D Και δεν είμουν ποτέ τύπος κολλημένος με BMW, απλά πιστεύω οτι αργά η γρήγορα όλοι θέλουν να καταλήξουν σε ενα BMW, απλά δεν το ξέρουν ακόμα! :p
Δεν ήθελα να σας κουράσω με το παρολίγον review που έκανα :p, ξέρω όμως οτι πολλοί απο εσάς είστε μερακλήδες και σας αρέσει να ακούτε εμπειρίες αλλά και απορίες! :):)