PDA

View Full Version : ΒΟΛΟΣ - Το 1ο ταξίδι με την χοντρούλα!


KouaksKouaks
18-05-2011, 17:19
Απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία του 1ου ταξιδιού μου (με το Adv)! Αν και το είχα απο τον Νοέμβρη, λόγω δουλειάς, δεν είχα την ευκαιρεία να βγώ για πολλά χλμ έξω απο Αθήνα.

Έτσι το ηλιόλουστο σ/κ που μας πέρασε ανέβηκα στα πάτρια εδάφη, τον Βόλο! Πρωί πρωί λοιπόν φούλαρα (52 Ευρώ), έβαλα την μουσικούλα μου, μια χαρά η ενδοσυννενόηση του Μιχάλη(techlink ;)), και ξεκίνησα τα 330 χλμ.

Στον δρόμο δεν πέτυχα ουτε μια μηχανή! Μα που πήγαν όλοι...?? :hmmm:(Δεν έφυγα κι απο τα άγρια χαράματα..) Στον γυρισμό πέτυχα αρκετές μηχανές, μπορώ να πώ οτι ήταν οι πιο πολλοί απο κυριακάτικες βολτούλες! :)

Σαν μηχανή, απο που να ξεκινήσω... απο την στάση και την θέση οδήγησης? κορυφή.. Έχω οδηγήσει ένα κάρο μηχανές, και μπορώ να πώ οτι είναι η πιο ξεκούραστη! Και πήγα σερί, δεν έκανα ουτέ μια στάση.. (αυτονομία δεν έχουμε?! :D)

Αν και ψιλοφυσούσε, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, θα'λεγα όμως οτι το μπροστινό φέρινγκ ήθελε ενα κλικ πιο ψηλά. Τα μυγάκια σε κάποιο σημείο ητανε βροχή, σκάγανε στο κράνος, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια λύση (εκτός του να σκύψω λίγο μπροστά, αλλά έτσι πάει η θέση οδήγησης..)!

Θόρυβος: Εντάξει ξέχασα να ταπώσω την Acrapovic.. λάθος..:o αλλά απο ένα σημείο και μετά συνηθίζεται το βουητό.. Ο κινητήρας βέβαια λουλούδι, δεν εντόπισα το παραμικρό!

Κραδασμοί: Παρατήρησα οτι απο τα 150χλμ/ωρα και μετά, υπήρχαν μικροί κραδασμοί στο τιμόνι και κατά συνέπεια στους καθρεύτες.. που δεν μου επέτρεπαν να βλέπω ΤΕΛΕΙΑ. Μην βιαστεί κανείς να πεί οτι θέλω λάστιχα, ρουλεμάν, ζυγοσταθμίσεις, κτλπ, όταν λέω μικρούς κραδασμούς το εννοώ,, δεν έτρεμε το τιμόνι δηλαδή σε σημείο να ενοχλεί στην οδήγηση, ίσως και απο τον αέρα να έτρεμαν λίγο παραπάνω οι καθρεύτες! Επίσης και το κοντέρ είχε ένα τρέμουλο παραπάνω, απο την αριστερή πλευρά.. Δεν ξέρω πως κουμπώνει κι αν είναι δυνατόν να έχει χαλαρώσει κάποια βίδα)
Αν μπορεί κάποιος να μου πεί την γνώμη του καλό θα ήταν! :Απορία:

Επιδόσεις-Κρατήματα: Όπως λέω και στους φίλους μου, δεν το πήρα το Adv για κόντρες (αν κι εχω κεράσει τσαγάκι σε πολλούς), αλλά για άνετο ταξίδι και κυρίως γιατί μου αρέσει ΠΟΛΥ εμφανησιακά! Αν ήθελα γρήγορο θα έπαιρνα το RR που είναι κ πολύ φθηνότερο! :cool:
Πάντως στο ταξίδι φάνηκε η ροπή του κινητήρα, μιάς και οι επιταχύνσεις 140-200 ήταν σαν παιχνιδάκι, και χωρίς να κατεβάσω ταχύτητα..! Μια φορά κατέβασα σε 4η και ένιωσα οτι θα σηκωνόταν σούζα!
Ευτυχώς η Εθνική ήταν άδεια, και ειδικά μετά την Λαμία ήμουν βαρετά μόνος στον δρόμο, οπότε είχα την ευκαιρία να την τελικιάσω παντού την μηχανή, ακόμα και σε μερικές στροφές, ωστε να δω κατα πόσο είναι εφικτά όλα αυτά που λένε για τα κρατήματα του GS!
Προσωπικά σιγουριά αισθάνομαι μέχρι τα 180-190χλμ/ωρα, απο εκεί και πάνω το μπροστινό γίνεται ελαφρύ, δεν υπάρχει αυτή η αίσθηση του τρένου, ειδικά στις στροφές.. οπότε δεν υπάρχει καν λόγος, εκτός αν θέλουμε να ξεμπουκώσουμε λίγο το εργαλείο που και πού! :sm7:

Φρένα: Άγκυρες.-

Κατανάλωση: Ο υπολογιστής έδειχνε απο 6.2 έως 6.8l/100km και τα πραγματικά είναι πολύ κοντά, αν σκεφτεί κανείς οτι έκανα 700χλμ και έκαψα περίπου 47l βενζίνης! Μιά χαρά η χοντρούλα μου, αν σκεφτεί κανείς οτι το προηγούμενο μοτόρι μου (V-Strom 650) έκαιγε περίπου στα 6l/100km και με λιγότερη ίσως ταχύτητα!

Γενικό συμπέρασμα: Πιστεύω οτι πήρα την κατάλληλη εποχή (οικονομικά) και ηλικιακά (33) το Adv. Έτσι είχα προλάβει να αποκτήσω κάποια εμπειρία πάνω στις μηχανές, μιας και απο τα 12μου είχα το γνωστό Yamaha RD350, και ακολούθησαν πολλά όπως Suzuki RF900, Yamaha R1 (turbo), Transalp 650, TDM 900, Varadero 1000, Ducati Multistrada 1000, V-Strom 650. Κάποια τα γούσταρα(R1, Multi), με μερικά απλά βολεύτικα (Varadero, Transalp, TDM), αλλά την σημερινή εποχή που ένα μηχανάκι πάσης φύσεως (all-around) είναι ιδανικό, εδώ φίλοι μου το GSA ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ! :D:D Και δεν είμουν ποτέ τύπος κολλημένος με BMW, απλά πιστεύω οτι αργά η γρήγορα όλοι θέλουν να καταλήξουν σε ενα BMW, απλά δεν το ξέρουν ακόμα! :p


Δεν ήθελα να σας κουράσω με το παρολίγον review που έκανα :p, ξέρω όμως οτι πολλοί απο εσάς είστε μερακλήδες και σας αρέσει να ακούτε εμπειρίες αλλά και απορίες! :):)

Strats
18-05-2011, 18:30
Μπράβο Θεμιστοκλή! Καλοτάξιδη, να την ευχαριστηθείς τη χοντρούλα σου, να πας και καμιά ορεινή διαδρομή, εκεί να δεις πόσο θα σε ικανοποιήσει. Και βέβαια, πάντα όρθιος ;)

erasel
18-05-2011, 19:07
Καλοτάξιδι !!! :)

Jefe
19-05-2011, 00:34
Θεμιστοκλή, σου εύχομαι, πάντα να γράφεις όμορφα χιλιόμετρα! :)
Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τις εντυπώσεις σου.



Jefe

mario
19-05-2011, 00:40
απο τον ενθουσιασμο σου θα πρεπει να ηταν υπεροχη η πρωτη σου βόλτα.Αντε λοιπόν και στην επόμενη μακρινή.

z_atomic
19-05-2011, 01:11
επειδη και γω απο βόλο είμαι αμα θες κανένα σκ που θα ανέβω να σου πω να ακολουθήσεις? και θα κάνουμε μη κλασσική διαδρομή για να γουστάρεις. Την έχω έτοιμη
σχεδόν. Καλοτάξιδος, πάντα όρθιος και προσοχή μεγάλη. Η μηχανή είναι αξιόπιστη...οι υπόλοιποι οδηγοί δεν είναι...;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
19-05-2011, 01:25
Μπράβο Θέμη .... πανέμορφη βόλτα .... :)

Άντε, γρήγορα κ στην επόμενη ... ;)

KouaksKouaks
19-05-2011, 09:57
επειδη και γω απο βόλο είμαι αμα θες κανένα σκ που θα ανέβω να σου πω να ακολουθήσεις? και θα κάνουμε μη κλασσική διαδρομή για να γουστάρεις. Την έχω έτοιμη
σχεδόν. Καλοτάξιδος, πάντα όρθιος και προσοχή μεγάλη. Η μηχανή είναι αξιόπιστη...οι υπόλοιποι οδηγοί δεν είναι...;)


Ναι αμέ πολύ θα'θελα! Θα μιλήσουμε με π.μ. αν είναι και αν μας κάτσει το κανονίζουμε! :)

Ακιs
19-05-2011, 10:34
Καλοριζικη θεμη [συνονοματε:D],πολλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις μαζι της.Ακριβως το ιδιο ταξιδακι εκανα το πασχα και μαλιστα ηταν κι εμενα το πρωτο μου με το gs.Η περιγραφη των εντυπωσεων σου ειναι πανω κατω ιδια με την δικη μου.Ειναι ανετη,στριβει,φρεναρει και εχει ροπατο κινητηρα.Οσο αφορα τους κραδασμους που λες,αυτο ειναι το χαρακτηριστικο του boxer.Bεβαια εμενα δεν εφτανε σε σημειο να μην βλεπω απο τους καθρεπτες,αλλα οταν κατεβηκα, για 10 λεπτα ενιωθα οτι δουλευα κομπρεσερ.Τι να κανουμε,V2 δεν ειναι :D,αλλα εχει αλλες χαρες.Δοκιμασε μηπως προσθεσεις δυο λαστιχενια o-ring στους καθρεπτες σου και λυθει το θεματακι αυτο.Να εισαι γερος να την χαρεις και παντα ορθιος....:):)

MARK
19-05-2011, 11:43
Και στο επόμενο :sm8:

moby_gr
19-05-2011, 11:55
Επιδόσεις-Κρατήματα: ....
Ευτυχώς η Εθνική ήταν άδεια, και ειδικά μετά την Λαμία ήμουν βαρετά μόνος στον δρόμο, οπότε είχα την ευκαιρία να την τελικιάσω παντού την μηχανή, ακόμα και σε μερικές στροφές, ωστε να δω κατα πόσο είναι εφικτά όλα αυτά που λένε για τα κρατήματα του GS!
Προσωπικά σιγουριά αισθάνομαι μέχρι τα 180-190χλμ/ωρα, απο εκεί και πάνω το μπροστινό γίνεται ελαφρύ, δεν υπάρχει αυτή η αίσθηση του τρένου, ειδικά στις στροφές.. οπότε δεν υπάρχει καν λόγος, εκτός αν ....

Δε νομίζω πως η έννοια "κρατήματα" αφορά την Εθνική και ταχύτητες άνω των 180χλμ.
Αν στρίψεις σε ορεινό ή απλά σε επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές, θα καταλάβεις τι εννοούν οι περισσότεροι ;)

giamil
19-05-2011, 12:12
και εις αλλα με υγεια Θεμη!:cool:
Αλλα θα συμφωνησω με τον Mobby.....θελει επαρχιακο δρομο και απανωτο στροφιλικι για να τρεξει λιγο η αδρεναλινη στο αιμα....η εθνικη ειναι τυπικη διαδικασια για τετοια μηχανακια!
ασε που μετα το training....το χωμα ειναι ευκαιρεια να μας γινει η επομενη νουμερο 1 απολαυση!:D

NLS
19-05-2011, 12:18
πάντως εντυπωσιακό... τόσα χιλιόμετρα και δεν...

KouaksKouaks
19-05-2011, 13:33
Δε νομίζω πως η έννοια "κρατήματα" αφορά την Εθνική και ταχύτητες άνω των 180χλμ.
Αν στρίψεις σε ορεινό ή απλά σε επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές, θα καταλάβεις τι εννοούν οι περισσότεροι ;)


Το θέμα κρατήματα είναι μεγάλη συζήτηση.. Απλά εγώ στην Εθνική τέσταρα την συμπεριφορά της μηχανής σε μεγαλες ταχύτητες, με ανοιχτές στροφές και ΠΟΛΥ αέρα, ενώ στην Κυριακάτικη βόλτα μου στο Πήλιο, είχα την ευκαιρία να δω πόσο εύκολα στρίβει και πόσο καλά ζυγιζμένη είναι η μηχανή σε πολύ κλειστές στροφές, με ψιλο-χάλια δρόμο και αρκετή κίνηση! ;)

και εις αλλα με υγεια Θεμη!:cool:
Αλλα θα συμφωνησω με τον Mobby.....θελει επαρχιακο δρομο και απανωτο στροφιλικι για να τρεξει λιγο η αδρεναλινη στο αιμα....η εθνικη ειναι τυπικη διαδικασια για τετοια μηχανακια!
ασε που μετα το training....το χωμα ειναι ευκαιρεια να μας γινει η επομενη νουμερο 1 απολαυση!:D

Ναι ηταν πολύ ωραία στην εκπαίδευση, ανυπομονώ για το λεβελ 2! :)

adventure
20-05-2011, 07:30
Καλοτάξιδη να τη χαίρεσαι πάντα όπως αυτή σου τη βόλτα .

:sm8:

vasorfa
20-05-2011, 09:18
:p:p:p:p:p

Μπα μπα μπα:D:D:D:D

καναμε την Παρθενική μας:hmmm::cool::cool::D:D


Ωραίος!!!:cool::cool:



(οσον αφορα τον πίνακα οργανων....ειναι κουμπωτός:))

Όσον αφορά τα σχόλια σου.......+1200:D:D:D(εξαιρούντε βέβαια αυτα που δειαβασα για 180και 200:mad:)



τώρα που έσπασες την παρθενίά μπορώ να σε κάνω παρέα:o:p:p:sm7::sm7:



Καλοτάξιδος Φίλε!!:sm8::sm8:

forester
23-05-2011, 07:32
Μετά το 1ο μου ταξίδι με τη δική μου gs 1200, θα συμφωνήσω στους κραδασμούς με το Θεμιστοκλή. Ενοχλητικοί, αλλά πρέπει να τους συνηθίσουμε..... Με ενόχλησε και κάτι άλλο όμως! Η ανάγκη για συμπλήρωση λαδιού κάθε 1000 χλμ:(:mad: Κι αυτό πρέπει να συνηθίσουμε:hmmm:
Η κατανάλωση που γράφεις με τι μέση ωριαία ταχύτητα έγινε; Γιατί εγώ είχα γενικά 6,1 λίτρα στα 100 χλμ, αλλά με ταχύτητες 110-130 χλμ, δικάβαλος και με 2 βαλίτσες. Πάνω από τα 140 ανέβαινε πάνω από 7 λίτρα!
Τα στριψίματά της, τέλεια!!!! Αναλογιζόμενος το βάρος και τον όγκο της, απίστευτα!!!!! Εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα! Έκανα περίπου 1000 χλμ, από Αθήνα -Πάτρα-Πύργο-Καλαμάτα- Τρίπολη-Λεβίδι - Νεμέα - Αθήνα. Μόνο μέχρι Πάτρα από εθνική. Όλα τα άλλα στροφιλίκι;);)

KouaksKouaks
25-05-2011, 21:07
Μετά το 1ο μου ταξίδι με τη δική μου gs 1200, θα συμφωνήσω στους κραδασμούς με το Θεμιστοκλή. Ενοχλητικοί, αλλά πρέπει να τους συνηθίσουμε..... Με ενόχλησε και κάτι άλλο όμως! Η ανάγκη για συμπλήρωση λαδιού κάθε 1000 χλμ:(:mad: Κι αυτό πρέπει να συνηθίσουμε:hmmm:
Η κατανάλωση που γράφεις με τι μέση ωριαία ταχύτητα έγινε; Γιατί εγώ είχα γενικά 6,1 λίτρα στα 100 χλμ, αλλά με ταχύτητες 110-130 χλμ, δικάβαλος και με 2 βαλίτσες. Πάνω από τα 140 ανέβαινε πάνω από 7 λίτρα!
Τα στριψίματά της, τέλεια!!!! Αναλογιζόμενος το βάρος και τον όγκο της, απίστευτα!!!!! Εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα! Έκανα περίπου 1000 χλμ, από Αθήνα -Πάτρα-Πύργο-Καλαμάτα- Τρίπολη-Λεβίδι - Νεμέα - Αθήνα. Μόνο μέχρι Πάτρα από εθνική. Όλα τα άλλα στροφιλίκι;);)

Για λάδι να σου πω την αλήθεια δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω.. Εντάξει στην τελική δεν έγινε και τίποτα αν καίει και λίγο λαδάκι, δεν είναι οτι έχει πρόβλημα, μην τρελαίνεσαι!!;) Η κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω απο 7 απ'οσο θυμάμαι μέχρι και τα 150 περίπου,, αλλά και πάλι αν είσαι σε ανηφορικό δρόμο λογικό είναι να ανέβει για λίγο πάνω απο τα 7.. Ίσως επειδή ήσουν και πιο φορτωμένος, εγώ ημουν μόνος μου και με μια βαλίτσα! :p