PDA

View Full Version : Τι πρέπει να γνωρίζω για την σωστή χρήση του κράνους


Γιώργος Σαββίδης
18-04-2009, 01:04
Τι πρέπει να γνωρίζω για την σωστή χρήση του κράνους

Όλοι οι οδηγοί μοτοσικλετών θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πολλές μελέτες έδειξαν ότι οι περισσότεροι οδηγοί
δεν γνώριζαν αρκετά για την σωστή χρήση του κράνους τους και τον καθαρισμό του. Για αυτόν τον λόγο
σας γράφω μερικά στοιχεία από μελέτες και προσωπική πείρα επάνω στο θέμα αυτό.
Μια μελέτη αποκάλυψε ότι το 72% των οδηγών που κινούνται στο κέντρο της πόλης δεν καθαρίζουν το
κράνος τους, ενώ το 65% μετά από την αγορά ενός νέου κράνους η ασχολία τους με αυτό είναι το πολύ
δυο φορές τον πρώτο χρόνο και στη συνεχεία το αμελούν όλο και περισσότερο.

Προσοχή φίλοι μου αρκετές φορές λόγω ζέστης θα νιώσετε μια δυσφορία φορώντας ένα βρώμικο κράνος
και επιπλέον κινδυνεύετε από διάφορες δερματικές παθήσεις και να χάσετε περισσότερο μαλλιά.
Μην ξεχνάμε της κλιματολογικές συνθήκες της χώρας μας τους περισσοτέρους μήνες, λόγω της ζέστης
προκαλείται εφίδρωση στο κεφάλι μας, ποτίζοντας την επένδυση του κράνους. Όλοι Γνωρίζουμε πολύ καλά
ότι η συνεχής υγρασία του ιδρώτα σε συνδυασμό με την έλλειψη του καλού αερισμού στο εσωτερικό του
κράνους θα έχει πιθανά δερματολογικά προβλήματα μυκητιάσεις και την ανάπτυξη βακτηρίων.


Πάμε λοιπόν από την αρχή

Οδηγίες για την σωστή χρήση του κράνους

1. Φοράμε το κράνος πάντα δεμένο. Ένα λυτό κράνος μπορεί να γίνει επικίνδυνο είτε αποσπώντας την προσοχή
μας από την οδήγηση λόγω μιας πιθανής του κίνησης από τον αέρα ή κάποιας λακκούβας, είτε ασκώντας στο
κεφάλι μας απρόβλεπτες δυνάμεις, εξαιτίας κάποιας μετακίνησης του κατά την σύγκρουση.

2. Η ζελατίνα πρέπει να είναι πάντα καθαρή, χωρίς γρατσουνιές και κατά προτίμηση αντιθαμβωτική. Μια βρώμικη
χαραγμένη ή θαμπωμένη ζελατίνα, μπορεί να μας οδηγήσει σε ατύχημα, ειδικά κατά τη νύχτα, μειώνοντας μας
την ικανότητα αντίληψης.

3. Η εσωτερική επένδυση πρέπει να την πλένουμε τακτικά για να αποφύγουμε μια πιθανή δυσφορία από βρώμικο
κράνος, που σαν επακόλουθο να μας αποσπά την προσοχή μας κατά την διάρκεια οδήγησης της μοτοσικλέτας μας
θυμηθείτε και συγκρίνετε πόσο ευχάριστα νιώθουμε όταν φοράμε καθαρά εσώρουχα μετά από ένα μπάνιο !
κάτι ανάλογο θα νιώσετε και με ένα φρέσκο λουσμενο κράνος !

4.Καλό είναι να μην χρησιμοποιούνται πρόσθετα αυτοκόλλητα πάνω στο κράνος αν δεν είμαστε σίγουροι ότι η
κόλλα τους δεν θα επηρεάσει το υλικό του κράνους. Πολλά διαφημιστικά αυτοκόλλητα έχουν κόλλα που περιέχει
ισχυρές χημικές ουσίες και διαλύτες που μπορούν να επηρεάσουν (να έχει επιπτώσεις στα μηχανικά χαρακτηριστικά)
των θερμοπλαστικών υλικών (polycarboneti ,lexan ) .
προκαλώντας την ανικανότητα να προστατευθεί το κεφάλι σε περίπτωση πρόσκρουσης.

5. προσοχή στο βάψιμο του κράνους . Πολλά χρώματα περιέχουν ισχυρούς διαλύτες που μπορούν να επηρεάσουν
και να έχουν επιπτώσεις στα μηχανικά χαρακτηριστικά των θερμοπλαστικών υλικών ( polycarboneti ,lexan ,κλπ ),
με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντέξουν τις καταπόνησης για τις οποίες έχουν σχεδιαστεί
Εξαίρεση αποτελούν κράνη με κελύφη από σύνθετα υλικά ( fiber ,carbon ,Kevlar)

6. Όλα τα κράνη μετά από οποιοδήποτε χτύπημα είτε λόγω εμπλοκής σε ατύχημα, είτε επειδή έπεσαν
από κάποιο ύψος καθίστανται ανεπαρκή για να δεχθούν και αποροφήσουν με ασφάλεια καινούργιο κτύπημα.
Ιδίως, τα σύνθετα υλικά ( fiber class carbon kevlar ), για αυτό και πρέπει να αντικαθίστανται, καθότι μειώνεται
δραστικά η αντοχή του στο επόμενο κτύπημα.

7. Όταν δεν χρησιμοποιείτε το κράνος σας αποθηκεύεστε το σε μια σκούρα βαμβακερή θήκη μακριά από περιβάλλον
με μεγάλο ποσοστό υγρασίας από υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες και αναθυμιάσεις από διαλύτες και πετρελαιοειδή
( Η ''ζωή'' των υλικών του κράνους μεγαλώνει κατά ένα ποσοστό όσο αυτό δεν εκτίθεται στα παραπάνω αναφερόμενα ).


Πως μπορώ να πλύνω και να συντηρώ το κράνος μου

Το εξωτερικό του κράνους και την Ζελατίνα μετά από κάθε ταξιδάκι ή κατά τη διάρκεια αυτού τα καθαρίζουμε
από τα μυγάκια με ένα βρεγμένο (νωπό) μαλακό χαρτί. Σε έντονα λερωμένη ζελατίνα από ξερά μυγάκια, πρώτα
ψεκάζουμε την ζελατίνα με μια μποτίλια ψεκασμού με νερό ή ήπιο σαπούνι τζαμιών κολλάμε επάνω της ένα Χαρτί
κουζίνας μουλιασμένο για 1-2 λεπτά και αφήνουμε το μουλιασμένο χαρτί να μαλακώσει τα ξερά μυγάκια
Στην συνεχεία την σκουπίζουμε με καθαρό μαλακό χαρτί η πανί .

Επίσης καλό θα είναι μετά να περάσουμε με μια μπατονέτα, ειδική σιλικόνη η ένα οργανικό λαδί της τσιμούχες
στεγανοποίησης της ζελατίνας για να διατηρήσουν την ελαστικότητα τους .
Πολύ σημαντικός είναι και ο καθαρισμός των αεραγωγών από σκόνη, ή έντομα, ο οποίος μπορεί πολύ εύκολα
να γίνει με μια μπατονέτα ένα μαλακό βουρτσάκι δοντιών η ένα πινελάκι.

http://inlinethumb18.webshots.com/44241/2933379270102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb52.webshots.com/42163/2426450060102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb38.webshots.com/42661/2946643670102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb38.webshots.com/30565/2286679400102559650S200x200Q85.jpg

Οδήγηση υπό βροχή

Μπορούμε να περάσουμε την ζελατίνα στην εξωτερική της πλευρά με αλοιφή γυαλίσματος χρωμάτων και να
την γυαλίσουμε για να κυλάει το νερό ( προσοχή αλοιφή κεριού η Teflon χωρίς χημικά)
Υπάρχουν και ειδικά υγρά μαντιλάκια καθαρισμού και την μη επικάθηση του νερού.


Πως πλένω την μη αφαιρούμενη επένδυση ?

Το πρώτο βήμα είναι να συγκεντρώσουμε τα σύνεργα καθαρισμού που είναι μία λεκάνη με χλιαρό νερό, ένα
ουδέτερο σαπούνι και μια μαλακή βούρτσα.
Στη συνέχεια ανακατεύουμε το σαπούνι μικρής ανάπτυξης αφρού με το χλιαρό νερό μέσα στη λεκάνη μας
Σημείωση ! Μην χρησιμοποιήσετε χημικά ή δυναμικά απορρυπαντικά, μπορεί να προκληθεί ζημιά στην επένδυση
και θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα στο ξέβγαλμα της σαπουνάδας .τα υπολείμματα αυτων των απορρυπαντικών
που εγκλωβίζονται στο αφρώδες υλικό, μπορεί να “κάψουν“ την επένδυση και να σας δημιουργήσουν ερεθισμό
και φαγούρα. (ένα σαπούνι η σαμπουάν για μωρά μπορεί να αποδειχθεί το πιο κατάλληλο για την περίσταση)

Έπειτα βυθίζουμε όλο το κράνος μέσα στη λεκάνη με το νερό και το αφήνουμε να μουλιάσει για μερικά λεπτά.
Συνεχίζουμε τρίβοντας απαλά την επένδυση με μια μαλακή βούρτσα (ξεχάστε το σκληρό τρίψιμο, σκάφη κτλ.).
Αφού την καθαρίσουμε, την ξεπλένουμε πολύ καλά και αφήνουμε το κράνος μερικά λεπτά μέσα στο νερό.
Το δεύτερο βήμα είναι στραγγίζετε προσεκτικά την επένδυση "σιδερώνοντας" την με την παλάμη του χεριού σας
με κυκλικές κινήσεις από την κορυφή του κράνους με κατεύθυνση των στραγγισμένων νερών προς τα κάτω.
Στη συνεχεία αφήνουμε το κράνος σε ένα σκιερό και αεριζόμενο μέρος να στεγνώσει.

Προσοχή! Οι εύκολες λύσεις του σεσουάρ μαλλιών και του καλοριφέρ θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς η μεγάλη
θερμότητα μπορεί να δημιουργήσει ζημιά στο κράνος. Το καλύτερο σε αυτή την περίπτωση είναι να το πλένουμε
τους θερινούς μήνες για να μπορεί να στεγνώσει μέσα σε δυο με τρεις μέρες, διότι υπάρχει περίπτωση μετά την
πάροδο των τριών ημερών της ανάπτυξης μούχλας και βακτηρίων.
Για χειμερινούς μήνες μπορείτε να το καθαρίζεται με ειδικό σπρέι αφρού για κράνη.

http://inlinethumb31.webshots.com/42142/2860346430102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb45.webshots.com/41772/2603728360102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb44.webshots.com/41003/2902885910102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb41.webshots.com/43816/2801623010102559650S200x200Q85.jpg

Πως πλένω μια αφαιρούμενη επένδυση ?

Αφαιρούμε προσεκτικά την επένδυση από το κράνος, αφού πρώτα παρατηρήσουμε πώς τοποθετείται και
κουμπώνει ξανά, ώστε να μπορούμε να την τοποθετήσουμε αφού τελειώσουμε. Το επόμενο βήμα είναι
να συγκεντρώσουμε τα σύνεργα καθαρισμού, που είναι μία λεκάνη με χλιαρό νερό, ένα ουδέτερο σαπούνι
και μια μαλακή βούρτσα. Στη συνέχεια ανακατεύουμε το σαπούνι μικρής ανάπτυξης αφρού με το χλιαρό
νερό μέσα στη λεκάνη μας
Σημείωση ! Μην χρησιμοποιήσετε χημικά ή δυναμικά απορρυπαντικά, μπορεί να προκληθεί ζημιά στην
επένδυση και θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα στο ξέβγαλμα της σαπουνάδας .τα υπολείμματα αυτων των
απορρυπαντικών που εγκλωβίζονται στο αφρώδες υλικό, μπορεί να “κάψουν“ την επένδυση και να σας
δημιουργήσουν ερεθισμό και φαγούρα.
(ένα σαπούνι η σαμπουάν για μωρά μπορεί να αποδειχθεί το πιο κατάλληλο για την περίσταση)

Το πρώτο βήμα είναι να ανακατέψουμε το σαπούνι μας με το χλιαρό νερό έπειτα βυθίζουμε την επένδυση
μέσα στη λεκάνη με το νερό και την αφήνουμε να μουλιάσει για μερικά λεπτά. Συνεχίζουμε τρίβοντας
απαλά με μια μαλακή βούρτσα (ξεχάστε το σκληρό τρίψιμο, σκάφη κτλ.), με ιδιαίτερη προσοχή.
Αφού την καθαρίσουμε, την ξεπλένουμε πολύ καλά και την αφήνουμε μερικά λεπτά μέσα στο νερό.

Το δεύτερο βήμα είναι να στύψουμε προσεκτικά την επένδυση και έπειτα να την αφήσουμε να στεγνώσει.
Προσοχή! Οι εύκολες λύσεις του σεσουάρ και του καλοριφέρ θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς η μεγάλη
θερμότητα μπορεί να κάνει ζημιά στην επένδυση.
Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να την αφήσουμε στον ήλιο μέχρι να στεγνώσει.

http://inlinethumb31.webshots.com/42142/2860346430102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb10.webshots.com/43529/2265397170102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb45.webshots.com/41772/2603728360102559650S200x200Q85.jpg http://inlinethumb55.webshots.com/43574/2376427520102559650S200x200Q85.jpg

Γιώργος Σαββίδης
18-04-2009, 01:05
Πόσο συχνά χρειάζεται πλύσιμο η εσωτερική επένδυση του κράνους ?

αυτό εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες...

Όπως

1. Από την χρήση του.
Αν είναι μέσα στην πόλη προσβάλετε από καυσαέριο και από μικροσωματίδια που αιωρούνται στο περιβάλλον.

2. Από την εποχή που χρησιμοποιείτε.
Τους καλοκαιρινούς μήνες ιδρώνουμε περισσότερο και ο ιδρώτας απορροφάτε από την επένδυση.

3. Από την εσωτερική επένδυση.
Αν έχει υποστεί επεξεργασία αντιαλλεργικής προστασίας και επεξεργασία για την εμπόδιση ανάπτυξης βακτηρίων.

4. Από το σφουγγάρι που έχει η επένδυση.
Αν είναι διαμπερές (οι τρύπες του), παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται από τα φίλτρα αέρος τον μηχανών.

5. Από το ύφασμα που περιβάλει την επένδυση στα σημεία που δεν εφάπτεται με το κεφάλι μας.
Αν έχει διχτυωτή πλέξη για να μπορεί να εξατμίζεται ο ιδρώτας.

6. Από την εφίδρωση του κεφαλιού και την λιπαρότητα του δέρματος που εμποτίζουν την επένδυση,
που από αναβάτη σε αναβάτη διαφέρει.

7. Από τον αερισμό του κράνους πόσο καλός είναι.
Δηλαδή σε πόσα σημεία εξωτερικά υπάρχουν αεραγωγοί, αν υπάρχουν κανάλια εσωτερικά στην πολυστερίνη
και αν είναι διάτρητη και η εσωτερική επένδυση στα σημεία των αεραγωγών, που θα επιτρέπουν την καλή
κυκλοφορία του αέρα.

Με λίγα λόγια κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει το πόσο συχνά θέλει πλύσιμο χωρίς να γνωρίζει αυτά τα στοιχεία.

Λαμβάνοντας υπόψη την χρήση μέσα η έξω από την πόλη, τον χρόνο της χρήσης και την εποχή που θα
φορεθεί το κράνος. Aυτό το οποίο θα πρότεινα σχετικά με το πλύσιμο είναι:

Την περίοδο του καλοκαιριού με καθημερινή και πολύωρη χρήση 2 έως 4 φορές το μήνα, είναι πολύ καλά.

Την περίοδο της άνοιξης και του φθινοπώρου με συχνή χρήση φορέματος 1 έως 2 φορές το μήνα.

Την περίοδο του χειμώνα λόγω μικρής πιθανότητας εφίδρωσης του κεφαλιού και κλειστής ζελατίνας λόγω του κρύου,
που έχουμε (μικρότερη προσβολή της επένδυσης από το περιβάλλον), 1 έως 2 φορές στο δίμηνο είναι αρκετό.


Το συχνό πλύσιμο επηρεάζει την σπογγώδη υφή και κατε επέκταση την μονωτική ικανότητα?

Το συχνό πλύσιμο δεν επηρεάζει τα σπογγώδη μέρη της επένδυσης, κάθε άλλο, του κάνουν καλό γιατί
διώχνει το αλάτι και τα οξέα του ιδρώτα που καίνε και πολυμερηζουν την επένδυση.

Προσοχή: Η χρήση στοιχείων επιτρέπεται για κάλυψη προσωπικών αναγκών. Το σύνολο του άρθρου και του
Φωτογραφικού υλικού του, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία www.moto-accessories.gr (http://www.moto-accessories.gr/) .
Απαγορεύεται η αντιγραφή, αποστολή, ή αναμετάδοσή του, σε οποιαδήποτε μορφή (έντυπη η ηλεκτρονική),
με σκοπό το εμπορικό, η το οικονομικό κέρδος, (site's , forum's κ.α.) τυχόν κλοπή τους επιφέρει έννομες συνέπειες.
Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου έχει προηγηθεί συνεννόηση με το www.moto-accessories (http://www.moto-accessories/) για λήψη αδείας.
Επιτρέπονται φυσικά η αναφορές και οι συνδέσεις με μορφή link από το www.GSforum.gr (http://www.gsforum.gr/)

nek21
18-04-2009, 01:22
:sm8::sm8::sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
18-04-2009, 01:25
Γιώργο ΕΥΓΕ !!!!! :sm8:

Πολύ καλό Post

Έγινε αξιοσημείωτο ....;)

syan
18-04-2009, 06:16
Γιώργο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ άρθρο...Ευχαριστούμε για την παρουσίαση και την συμβολή σου σε πάντα χρήσιμες αναλύσεις.

riko46
18-04-2009, 10:13
Πολύ καλό Post ..........:cool:
:sm8:

Adrian
18-04-2009, 10:35
Γιώργο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ άρθρο...Ευχαριστούμε για την παρουσίαση και την συμβολή σου σε πάντα χρήσιμες αναλύσεις.



:sm8:

kostas_366
18-04-2009, 11:00
Γιώργο, ευχαριστούμε για τις συμβουλές.

mjtir
18-04-2009, 12:14
Μετα απο αυτην την λεπτομερη παρουσιαση ηρθε η ωρα να πλυνω και το δικο μου μετα απο εναν ολοκληρο χρονο καθημερινης χρησης.
Ευχαριστω τον Κ. Σαβιδη για την συνεχη ενημερωση και υποστηριξη του.

Το μονο που δεν εχει κανει ο ανθρωπος ακομα ειναι να προσφερει και το καθαρισμα σε τεμπεληδες οπως εμενα .:D:D

skippybi
18-04-2009, 15:05
άψογο και χρησιμότατο μιας και είμαι στις μέρες μου...

για να καθαρίσω το κράνος μου:D



ευχαριστούμε πολύ για μια φορά ακόμα!!!;)

xvitos
18-04-2009, 17:02
:sm8:
:sm8:
:sm8:

Arkas
18-04-2009, 20:57
Γιώργο, μας είπες ότι θα ποστάρεις για τον καθαρισμό των κρανών και το έκανες!

Σε ευχαριστούμε και να είσαι σίγουρος ότι η "οικογένεια" του Gs forum εκτιμά την προσφορά σου στα μοτοσυκλετιστικά δρώμενα. Γι' αυτό και σε θέλουμε πάντα δίπλα μας να μας προσφέρεις τις πολύτιμες-πολύχρονες εμπειρίες σου που έχουν να κάνουν με τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα.

B.t.w. από αυτό το post έμαθα πολλά πράγματα που δεν γνώριζα...

riko46
18-04-2009, 21:10
Γιώργο, μας είπες ότι θα ποστάρεις για τον καθαρισμό των κρανών και το έκανες!

Σε ευχαριστούμε και να είσαι σίγουρος ότι η "οικογένεια" του Gs forum εκτιμά την προσφορά σου στα μοτοσυκλετιστικά δρώμενα. Γι' αυτό και σε θέλουμε πάντα δίπλα μας να μας προσφέρεις τις πολύτιμες-πολύχρονες εμπειρίες σου που έχουν να κάνουν με τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα.

B.t.w. από αυτό το post έμαθα πολλά πράγματα που δεν γνώριζα...



:sm8:

boxer-1200
18-04-2009, 22:33
Γιώργο, μας είπες ότι θα ποστάρεις για τον καθαρισμό των κρανών και το έκανες!

Σε ευχαριστούμε και να είσαι σίγουρος ότι η "οικογένεια" του Gs forum εκτιμά την προσφορά σου στα μοτοσυκλετιστικά δρώμενα. Γι' αυτό και σε θέλουμε πάντα δίπλα μας να μας προσφέρεις τις πολύτιμες-πολύχρονες εμπειρίες σου που έχουν να κάνουν με τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα.

B.t.w. από αυτό το post έμαθα πολλά πράγματα που δεν γνώριζα...



:sm8:

gnik
19-04-2009, 03:30
:sm8:

JOHN-X
22-04-2009, 11:00
πολύ καλό το άρθρο !!!!!Μπράβο Γιώργο

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
27-04-2009, 21:20
Εξαιρετική παρουσιάση.

xenos
27-04-2009, 22:40
καταπληκτικό κ λεπτομερέστατο...μας βοηθάει πάρα πολλή!!!!....:D:D:D:D

Γιώργος Σαββίδης
29-04-2009, 00:22
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια !!

JOHN-X
29-04-2009, 01:10
:sm8:

renos
17-05-2009, 03:05
Μπράβο κ.Σαβίδη !!!!!!!!!!!

GS_maniac
19-05-2009, 16:24
:sm5::sm5:

manro
28-05-2009, 20:28
Μπράβο Γιώργο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

leonidas
29-05-2009, 20:44
:sm8:

gs1150
10-06-2009, 01:25
:sm8:

taksidiotis
08-04-2010, 07:57
πολύ καλό post

:)

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
08-04-2010, 11:36
Εξαιρετική παρουσίαση !! Ευχαριστούμε

pirate
08-04-2010, 13:30
Γιώργο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ άρθρο...Ευχαριστούμε για την παρουσίαση και την συμβολή σου σε πάντα χρήσιμες αναλύσεις.



:sm4::sm4:

tasos70
02-04-2011, 22:19
μπράβο σου και σε ευχαριστούμε για τα χρήσιμα στοιχεία;););)

panagiotis.farmer
02-04-2011, 22:46
Ευχαριστουμε......:)

DIOYK1381
03-04-2011, 11:52
:sm5:Πολύ εύστοχη παρουσίαση!!!!!

MARK
03-04-2011, 12:15
:sm8:

GeorgeKoy
03-04-2011, 14:03
:sm5: και έψαχνα πληροφορίες ... Ευχαριστώ πολύ !!!!!

webgp
16-02-2012, 17:37
Πολύ καλό post Γιώργο, συγχαρητήρια. Μόλις ήρθε το καινούριο κρανάκι μου (X-Lite X-551) και φυσικά το φόρουμ εδώ ήταν το πρώτο μέρος που έψαξα για οδηγίες για το πώς θα το φροντίζω.

Και πάλι ευχαριστώ GS FORUM

petros
17-02-2012, 10:03
:sm8::sm8::sm8::sm5::sm5:

vassilis-gs
15-07-2012, 01:23
ΑΨΟΓΟΣ.......Η ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!

geokall
15-07-2012, 12:33
:re25::re25::re25::re25::re25::re25:

Sokolatas
15-07-2012, 23:20
Ευχαριστούμε πολύ... Να κάνω μια ερώτηση?? Για τα κράνη με μη αφαιρούμενη επένδυση... Δεν έχουμε θέμα με το φελιζόλ αν το βάλουμε στη λεκάνη με το νερό?? Ευχαριστώ...

forester
16-07-2012, 18:06
Τα κράνη με μη αφαιρούμενη επένδυση καλό είναι να καθαρίζονται με αφρό καθαρισμού για κράνη. Αν το πλημμυρίσεις νερό, μπορεί να στεγνώσει σε 2-3 μέρες με τις θερμοκρασίες που επικρατούν τώρα;)
Αν το πλύνεις χειμώνα, ξέχνα το καμιά βδομάδα....
Δε νομίζω να παθαίνει κάτι το φελιζόλ, αλλά αν κάποιος έχει εμπειρία και είδε το αντίθετο, ας το πει.

kwstas
17-07-2012, 09:56
:ye02: