PDA

View Full Version : Ρεζέρβα Αυτοκινήτου


ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
23-04-2009, 13:22
Εχουμε όλοι διαπιστώσει τις αλλάγες στο θέμα της ρεζέρβας.Αρχές της τρέχουσας δεκαετίας έκαναν την εμφάνιση τους οι ρεζέρβες ασφαλείας με
τους γνωστούς περιορισμούς ταχύτητας , βάρους και απόστασης, με σκεπτικό των κατασκευαστών την αύξηση του ωφέλιμου χώρου και μείωση του βάρους.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια σ ΄αρκετές περιπτώσεις κατήργησαν παντελώς την ρεζέρβα και την υποκατέστησαν με τα λάστιχα run flat.
Τα οποία έχουν και αυτά τους περιορισμούς τους.Το χειρότερο όμως
που έχουν είναι η τιμή αντικατάστασή τους που για ένα λάστιχο 16''
είναι περί τα 240 ευρώ.Σημειώστε δε ότι τα βουλκανιζατέρ δεν τα επισκευάζουν επικαλούμενοι σχετικές εγκυγκλίους από τις εισαγωγικές
εταιρείες οι οποίες τους δίνουν οδηγίες / εντολές να μην τα επισκευάζουν γιατί πλέον δεν πληρούν τις προδιαγραφές τους.
Προσωπικά σε κάθε περίπτωση είμαι υπέρ της ύπαρξης κανονικής ρεζέρβας.

SenseiG
23-04-2009, 13:26
Ωραιο θεμα αλλα οπου παιζει χρημα ....

nikosf800
23-04-2009, 13:56
Εχουμε όλοι διαπιστώσει τις αλλάγες στο θέμα της ρεζέρβας.Αρχές της τρέχουσας δεκαετίας έκαναν την εμφάνιση τους οι ρεζέρβες ασφαλείας με

τους γνωστούς περιορισμούς ταχύτητας , βάρους και απόστασης, με σκεπτικό των κατασκευαστών την αύξηση του ωφέλιμου χώρου και μείωση του βάρους.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια σ ΄αρκετές περιπτώσεις κατήργησαν παντελώς την ρεζέρβα και την υποκατέστησαν με τα λάστιχα run flat.
Τα οποία έχουν και αυτά τους περιορισμούς τους.Το χειρότερο όμως
που έχουν είναι η τιμή αντικατάστασή τους που για ένα λάστιχο 16''
είναι περί τα 240 ευρώ.Σημειώστε δε ότι τα βουλκανιζατέρ δεν τα επισκευάζουν επικαλούμενοι σχετικές εγκυγκλίους από τις εισαγωγικές
εταιρείες οι οποίες τους δίνουν οδηγίες / εντολές να μην τα επισκευάζουν γιατί πλέον δεν πληρούν τις προδιαγραφές τους.
Προσωπικά σε κάθε περίπτωση είμαι υπέρ της ύπαρξης κανονικής ρεζέρβας.




...και εγω το ίδιο !!!!!;)

arisxios
23-04-2009, 15:27
Εχουμε όλοι διαπιστώσει τις αλλάγες στο θέμα της ρεζέρβας.Αρχές της τρέχουσας δεκαετίας έκαναν την εμφάνιση τους οι ρεζέρβες ασφαλείας με
τους γνωστούς περιορισμούς ταχύτητας , βάρους και απόστασης, με σκεπτικό των κατασκευαστών την αύξηση του ωφέλιμου χώρου και μείωση του βάρους.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια σ ΄αρκετές περιπτώσεις κατήργησαν παντελώς την ρεζέρβα και την υποκατέστησαν με τα λάστιχα run flat.
Τα οποία έχουν και αυτά τους περιορισμούς τους.Το χειρότερο όμως
που έχουν είναι η τιμή αντικατάστασή τους που για ένα λάστιχο 16''
είναι περί τα 240 ευρώ.Σημειώστε δε ότι τα βουλκανιζατέρ δεν τα επισκευάζουν επικαλούμενοι σχετικές εγκυγκλίους από τις εισαγωγικές
εταιρείες οι οποίες τους δίνουν οδηγίες / εντολές να μην τα επισκευάζουν γιατί πλέον δεν πληρούν τις προδιαγραφές τους.
Προσωπικά σε κάθε περίπτωση είμαι υπέρ της ύπαρξης κανονικής ρεζέρβας.







Καλά μέχρι εδώ, αλλά ο σκοπός που κατασκευάστηκαν τα ελαστικά run flat είναι να γλιτώσουν από ξαφνικά κλαταρίσματα εν κινήσει με συνέπεια το ντεραπάρισμα του οχήματος !!!!!!!
Όπως ακόμα έχει κατασκευαστή και τροχός ο οποίος είναι ζάντα και ελαστικό μαζί ,αλλά ακόμα είναι στης δοκιμές ...... ίδωμεν !!!!!!

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
23-04-2009, 16:02
Δεν διαφωνώ για την περισσότερη ασφάλεια , αλλά όλα είναι συνισταμένη περισσοτέρων της μίας παραμέτρου.Εν προκειμένω έχουμε το κόστος την
ασφάλεια και τη χρηστικότητα της ύπαρξης ή μη της ρεζέρβας.
Πάντως στατιστικά τα τροχαία που προκλήθηκαν από κλατάρισμα είναι λίγα
και στις περισσότερες περιπτώσεις ήταν συνεπεία πολυκαιρισμένου ή και φθαρμένου
ελαστικού.Πέραν του 30 % των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων και πέραν του 45 %
των επαγγελματικών αυτοκινήτων και αυτοκινήτων του δημοσίου κυκλοφορούν με
φθαρμένα (παρ' όλο που προβλέπει ο ΚΟΚ βάθος πέλματος ) και πολυκαιριμένα ελαστικά.(πέραν των τριών ετών από ημερομηνία παραγωγής και για περισσότερα από 30-35.000 χλμ )

Arkas
23-04-2009, 22:05
Ρεζέρβα και πάλι ρεζέρβα!
Άσε που άμα έκοβες κανένα ελαστικό, είχες τη ρεζέρβα για αλλαγή και είχες καινούργιο λάστιχο!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-04-2009, 23:40
Καλά μέχρι εδώ, αλλά ο σκοπός που κατασκευάστηκαν τα ελαστικά run flat είναι να γλιτώσουν από ξαφνικά κλαταρίσματα εν κινήσει με συνέπεια το ντεραπάρισμα του οχήματος !!!!!!!

Όπως ακόμα έχει κατασκευαστή και τροχός ο οποίος είναι ζάντα και ελαστικό μαζί ,αλλά ακόμα είναι στης δοκιμές ...... ίδωμεν !!!!!!


Ρεζέρβα και πάλι ρεζέρβα!
Άσε που άμα έκοβες κανένα ελαστικό, είχες τη ρεζέρβα για αλλαγή και είχες καινούργιο λάστιχο!




:sm8:

Adrian
24-04-2009, 00:19
Ρεζέρβα και πάλι ρεζέρβα!
Άσε που άμα έκοβες κανένα ελαστικό, είχες τη ρεζέρβα για αλλαγή και είχες καινούργιο λάστιχο!





:sm8:

arisxios
24-04-2009, 14:15
Ρεζέρβα και πάλι ρεζέρβα!
Άσε που άμα έκοβες κανένα ελαστικό, είχες τη ρεζέρβα για αλλαγή και είχες καινούργιο λάστιχο!


Πράγμα σπάνιο πρέπει να τα κακοποιήσεις για να σπάσουν !!!!!!!

fire red!
24-04-2009, 14:41
:sm8::sm8::sm8:

skippybi
30-04-2009, 21:22
...εκεί βρήκαν να κάνουν οικονομία χώρου!!!:hmmm: