PDA

View Full Version : Αέρας DUBAI στον Βόλο .....


ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
24-04-2009, 21:02
Φοίνικες, φυσικός χλοοτάπητας και αρδευτικό σύστημα στο λιμάνι του Βόλου;
Εξακόσια τετραγωνικά μέτρα πράσινης ταράτσας στον λιμενοβραχίονα της πρωτεύουσας της Μαγνησίας με εστιατόριο, καφέ και αναψυκτήριο;


http://www.enet.gr/resources/2009-04/22a-3-thumb-large.jpg



Σωστά διαβάσατε.
Πρόκειται για το πρώτο πλωτό και φιλικό προς το περιβάλλον μπαρ-εστιατόριο στη χώρα μας, κατασκευασμένο από ελληνικά χέρια, τη Ναυτική Κατασκευαστική Α.Ε., το οποίο θα απασχολεί πάνω από εβδομήντα εργαζομένους και αναμένεται να λειτουργήσει τον Αύγουστο.
Είναι μίας νέας γενιάς οικολογικό σχέδιο, αποτελεί μία εναλλακτική πρόταση τουριστικής ανάπτυξης που μπορεί να εφαρμοστεί σε περιοχές που ασφυκτιούν χωροταξικά και δεν έχουν περιθώρια ή σε νησιωτικές περιοχές, στις οποίες δεν ταιριάζουν οι μόνιμες κατασκευές.
Σύγχρονα συστήματα
Η ιστορία θυμίζει τα πλωτά εστιατόρια στον Σηκουάνα, στο Αμστερνταμ, στο Λονδίνο, τα πλοία ολιγόωρων ταξιδιών στον Αργοσαρωνικό και ένα πλοίο που έχει μετατραπεί σε μπαρ στη Θεσσαλονίκη και θέτει σε εφαρμογή τα πλέον σύγχρονα συστήματα, όπως: βιολογικός καθαρισμός όπου όλα τα λύματα θα συλλέγονται σε δεξαμενές και δεν θα απορρίπτεται τίποτα στη θάλασσα, χρήση φωτοβολταϊκών συστημάτων για κάλυψη μέρους των ενεργειακών αναγκών, συστήματα καθαρισμού και επανάχρησης νερού κ.ά.
Για τον κλιματισμό του χώρου θα αξιοποιηθεί η θάλασσα που τον περιβάλλει, μειώνοντας τις ενεργειακές καταναλώσεις. Γίνεται προσπάθεια ώστε ο εξοπλισμός να είναι σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό από ανακυκλώσιμα υλικά, ενώ στην κατασκευή χρησιμοποιούνται φιλικά στο περιβάλλον υλικά και οικολογικά χρώματα. Ενεργειακά θα είναι αυτόνομο, αλλά θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ρεύμα από τη στεριά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, αν θέλει κανείς να το τοποθετήσει σε περιοχές όπου το δίκτυο της ΔΕΗ είναι οριακό, όπως συμβαίνει σε όλα σχεδόν τα νησιά μας. Επιπλέον, δεν επιβαρύνει καθόλου το περιβάλλον του τόπου εγκατάστασης, αφού δεν απαιτεί έργα υποδομής ούτε μόνιμες εγκαταστάσεις.
Σύμφωνα με τον Νικήτα Νικητάκο, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και πρόεδρο του Τμήματος Ναυτιλίας & Επιχειρηματικών Σπουδών, «τα δύο σημαντικότερα στοιχεία για την εμπλοκή μας σε αυτή την προσπάθεια ήταν:
1) Σε μια εποχή όπου τα ναυπηγεία και γενικότερα οι κατασκευές και η απασχόληση στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, λύση είναι η καινοτομία και η ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας την τεράστια εμπειρία στις ναυτικές κατασκευές που υπάρχει στον τόπο μας, το ταλέντο και τη φαντασία που επίσης είναι άφθονα. Το διεθνές ενδιαφέρον για τέτοιες κατασκευές αποδεικνύει τις προοπτικές αυτής της προσέγγισης. Είναι αξιοσημείωτο ότι το τελευταίο διάστημα στη ΝΕΖ η συγκεκριμένη κατασκευή είναι μία από τις ελάχιστες δουλειές που γίνονται


http://www.enet.gr/resources/2009-04/22b-4-thumb-large.jpg


2)Κατασκευές με σεβασμό στο περιβάλλον, δηλαδή η χρησιμοποίηση στον μέγιστο βαθμό οικολογικών προσεγγίσεων, είναι στις βασικές μας προτεραιότητες».
Η επένδυση
Το ιστορικό της επένδυσης αρχίζει τον Αύγουστο του 2005 όταν η εταιρεία Ναυτική Κατασκευαστική Α.Ε. ζήτησε σχετική άδεια από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Οι κατασκευαστές συνεργάστηκαν στενά μεταξύ άλλων και με το τμήμα Ναυτιλίας του Πανεπιστημίου του Αιγαίου που εδρεύει στη Χίο, με σκοπό τη διασφάλιση όλων των απαιτούμενων συνθηκών για την ασφάλεια και την άνεση των «πελατών» και του προσωπικού, καθώς και για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη οικολογική διάσταση του εγχειρήματος.
«Σαν Ελλάδα, για λόγους που σχετίζονται κυρίως με το κόστος υλικών, εργασίας και χρηματοπιστωτικούς λόγους, δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε φτηνές και οργανωμένες χώρες σε κλασικές δουλειές ναυπηγείων», τονίζει ο Α. Βατίστας, ειδικός σύμβουλος νέων προϊόντων και τεχνολογιών, εκπρόσωπος του ναυπηγείου. «Για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε και να αναπτυχθούμε ως ναυπηγική βιομηχανία (όπως έχουν δείξει πολλές μελέτες, μεταξύ των οποίων και πρόσφατη των Επιμελητηρίων του Πειραιά), θα πρέπει να στραφούμε σε εξειδικευμένες κατασκευές. Μία από αυτές είναι αυτή η πλωτή κατασκευή. Υπάρχει ενδιαφέρον για τέτοιου είδους και μεγαλύτερες κατασκευές, κυρίως από χώρες του εξωτερικού (Μέση και Απω Ανατολή). Για πολλούς προφανείς λόγους προτιμήθηκε η πρώτη αυτή κατασκευή να εγκατασταθεί στην Ελλάδα. Για την κατασκευή αυτή μέχρι σήμερα χρειάστηκαν πάνω από 80.000 ανθρωποώρες, πράγμα πολύ σημαντικό στις δύσκολες σημερινές συγκυρίες».
«Πράσινα» προϊόντα
Ο υπεύθυνος του πλωτού εστιατορίου Δημήτρης Χριστοφορίδης σημειώνει: «Σκοπός μας είναι να δώσουμε έμφαση στην ποιότητα της παροχής υπηρεσιών στους πελάτες, χρησιμοποιώντας κατ' αρχάς πρώτες ύλες ονομασίας προελεύσεως και να αναδείξουμε τον τοπικό χαρακτήρα στα παραγόμενα προϊόντα. Στον τομέα της οικολογίας θα χρησιμοποιηθούν ανακυκλώσιμες πρώτες ύλες σε όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς, π.χ. αναλώσιμα σουπλά, χαρτικά, υλικά από γυαλί, μειωμένη χρήση πλαστικού κ.ά. Προσπαθούμε και εμείς να βάλουμε ένα λιθαράκι στην πράσινη ενέργεια».



.

DERTILAS
24-04-2009, 23:36
Εχει να πεσει τσιπουρο!!!:rolleyes:

kostas_366
25-04-2009, 00:23
Τσίπουρο και βουτιά κατευθείαν.

DERTILAS
25-04-2009, 01:08
Θα πρεπει να κανονιστει εκδρομη οταν πραγματοποιηθει........!

Arkas
25-04-2009, 01:27
Εντυπωσιακότατο!

gb1200
25-04-2009, 01:52
OYAAAAAAAAOY .......:)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
25-04-2009, 01:55
Θα πρεπει να κανονιστει εκδρομη οταν πραγματοποιηθει........!


..πάμε από τώρα να δούμε την μακέτα .....;)

ΕΔΩ !!! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=2162)



:D:D:D

.

skippybi
25-04-2009, 16:34
Για να δούμε...;)