PDA

View Full Version : ΜΟΤΟ GP


psiloritis
27-04-2009, 21:45
ΜΟΤΟ GP

Ο Lorenzo νικητής

26/04/2009


http://www.skai.gr/photos/200904/m26-104648Lorenzo_2008.jpg Θριαμβευτής ο Lorenzo


Την κορυφή του βάθρου κατέλαβε ο Jorge Lorenzo με Fiat Yamaha στο δεύτερο γύρο της σεζόν στο Motegi της Ιαπωνίας, σε έναν αγώνα που έδειξε πόσο πλούσιο θέαμα μπορεί να χαρίσει το Μoto GP.

Ο Ισπανός ξεκίνησε πολύ δυνατά και γρήγορα βρέθηκε να ακολουθεί τον Valentino Rossi που ήταν πρώτος. Ο Lorenzo είχε καλύτερο ρυθμό από τον ομόσταβλο του και κατόρθωσε να τον περάσει στα μέσα του αγώνα κρατώντας τη διαφορά μέχρι την καρό σημαία.

Ο Lorenzo πλέον βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, έναν βαθμό μπροστά από τον Rossi που τερμάτισε δεύτερος.

Ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση από τον απειλητικό Dani Pedrosa και να πάρει τους πολύτιμους 20 βαθμούς. Παρόλα αυτά για δεύτερο συνεχή αγώνα ο πρωταθλητής δεν πήρε νίκη.

Στην τελευταία θέση του βάθρου είχαμε μια μικρή έκπληξη. Ο Pedrosa, παρά τον πρόσφατο τραυματισμό του, ήταν πολύ ανταγωνιστικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Η κακή εκκίνηση στοίχισε στον Casey Stoner με Ducati ένα καλό αποτέλεσμα στην Ιαπωνία.

πηγή Σκαι

kostas_366
28-04-2009, 01:04
Έλειπε ο ....psiloritis καιπήρε τα πάνω του ο Lorenzo...
ΑΑ ρε Γιάννη, του έδωσες αέρα.. :p

Καλό Γιάννη :sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
28-04-2009, 01:55
Έλειπε ο ....psiloritis καιπήρε τα πάνω του ο Lorenzo...
ΑΑ ρε Γιάννη, του έδωσες αέρα.. :p

Καλό Γιάννη


:sm8:

boxer-1200
28-04-2009, 11:25
Ευχαριστουμε Γιαννη:D

psiloritis
30-04-2009, 16:39
Έλειπε ο ....psiloritis καιπήρε τα πάνω του ο Lorenzo...
ΑΑ ρε Γιάννη, του έδωσες αέρα.. :p

Καλό Γιάννη :sm8:
Κωστάκη κοίτα μην σε πετύχω στις στροφές της επιδαυρου γιατί ξέρεις τι θα πάθεις....!:yz :sm7::sm7::sm7:

skippybi
30-04-2009, 16:46
:sm8:

Alext
16-05-2009, 15:05
αυτη την ωρα στο σκαι εχει δοκιμαστικα moto GP απο την πιστα στο Λε Μαν
και αυριο την ιδια ωρα τον αγωνα

Alext
16-05-2009, 15:23
λιγα πραγματα για την πιστα του Λε Μαν

Τοποθεσία: Le Mans
Διεύθυνση: www.lemans.org (http://www.lemans.org)
Πρώτο GP: 18 Μαΐου 1967
Μήκος: 4,180 m
Πλάτος: 13 m
Κατασκευή: 1966
Δεξιές στροφές: 9
Αριστερές στροφές: 4
Μεγαλύτερη ευθεία: 450 m

Le Mans - MotoGP Stats:
Fastest Lap: 2008, Dani PEDROSA (SPA) -Honda- 1'32.647 (162.617 Km/h)
Circuit Record: 2008, Valentino ROSSI (ITA) -Yamaha- 1'34.215 (159.910 Km/h)
Best Pole: 2008, Dani PEDROSA (SPA) -Honda- 1'32.647 (162.617 Km/h)
Top Speed: 2008, John HOPKINS (USA) -Kawasaki- 291.576 Km/h

Le Mans - 250cc Stats:
Fastest Lap: 2008, Alex DEBON (SPA) -Aprilia- 1'38.478 (152.988 Km/h)
Circuit Record: 2008, Marco SIMONCELLI (ITA) -Gilera- 1'39.666 (151.164 Km/h)
Best Pole: 2008, Alex DEBON (SPA) -Aprilia- 1'38.478 (152.988 Km/h)
Top Speed: 2008, Thomas LUTHI (SWI) -Aprilia- 258.558 Km/h

Le Mans - 125cc Stats:
Fastest Lap: 2008, Sergio GADEA (SPA) -Aprilia- 1'43.515 (145.544 Km/h)
Circuit Record: 2008, Pol ESPARGARO (SPA) -Derbi- 1'43.918 (144.979 Km/h)
Best Pole: 2008, Sergio GADEA (SPA) -Aprilia- 1'43.515 (145.544 Km/h)
Top Speed: 2008, Stefan BRADL (GER) -Aprilia- 225.328 Km/h

skippybi
16-05-2009, 15:32
Ωραίος ο Alext!!!!!!!;)

Alext
16-05-2009, 15:40
και λιγη ιστορια


Η πίστα έχει πάρει το όνομά της από τον Ettore Bugatti, τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή και κατασκευαστή γρήγορων αυτοκινήτων.

Κατασκευάστηκε το 1965 και χρησιμοποιεί ένα κομμάτι της πίστας που φιλοξενεί τις 24 ώρες του Le Mans. Βρίσκεται 5km νότια της πόλης του Le Mans και γύρω στα 200km νοτιοδυτικά του Παρισιού.

Η πίστα του Le Mans φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα των MotoGP το 1969. Νικητής εκείνου του πρώτου αγώνα ήταν ο Giacomo Agostiniι (MV Agusta) o οποίος έριξε γύρο σε όλους τους άλλους οδηγούς!

Τη δεκαετία του '80 το γαλλικό GP διεξαγόταν εναλλάξ στo Le Mans και στο Paul Ricard.

Το σοβαρό ατύχημα που είχε το 1995 ο Alberto Puig είχε ως αποτέλεσμα την αποπομπή της από το Πρωτάθλημα με σκοπό να γίνουν έργα βελτίωσης ιδιαίτερα στον τομέα της ασφάλειας. Επέστρεψε στο καλεντάρι το 2000 και έκτοτε παραμένει ένας παραδοσιακός σταθμός για τα MotoGP. Το 2006 έγιναν έργα ανακατασκευής.

Από τεχνικής άποψης, πρόκειται για μια κλασική «stop-go» πίστα. Είναι ιδιαίτερα απαιτητική, σφικτή, με μικρές ευθείες, αρκετά σημεία που απαιτούν δυνατό φρενάρισμα και στροφές με ιδιαίτερα μεγάλη γωνία κλίσης.

Η μεγαλύτερη ευθεία έχει μήκος μόλις 450 μέτρα, ενώ το πλάτος της δεν ξεπερνάει τα 13 μέτρα. Έχει συνολικά 13 στροφές, 9 δεξιές και 4 αριστερές.

Για να κερδίσει κάποιος στο Le Mans θα πρέπει να έχει μια μοτοσυκλέτα άψογα «στημένη» και πολύ καλά λάστιχα, τα οποία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι καταπονούνται πολύ μόνο από τη μια πλευρά τους (τη δεξιά) αφού οι περισσότερες στροφές είναι δεξιές.

Από τους εν ενεργεία αναβάτες τις περισσότερες νίκες στη μεγάλη κατηγορία στη συγκεκριμένη πίστα τις έχει ο Valentino Rossi (3 - 2002, 2005 & 2008). Δύο και μάλιστα συνεχόμενες έχει ο Sete Gibernau (2003 & 2004), ενώ από μια έχουν ο Μarco Melandri (2006) και ο Chris Vermeulen (2007).

Flash back...
H ιστορία του γαλλικού GP ξεκινάει το 1951 με τον πρώτο αγώνα να διεξάγεται στην πίστα Αlbi.
Νικητής ήταν ο Alfredo Milani με Gilera. Τα επόμενα χρόνια, ο γαλλικός αγώνας φιλοξενήθηκε επίσης στις πίστες Rouen, Reims, Clermont-Ferrand, Paul Ricard, Νogaro, Magny Cours και Le Mans.
Η πίστα του Le Mans έχει φιλοξενήσει συνολικά 21 αγώνες αρκετοί από τους οποίους ήταν αμφίρροποι και προσέφεραν σπουδαίο θέαμα στο κοινό.

Σας παραθέτουμε πέντε από αυτούς...

2003: Σε έναν αγώνα που διεκόπη λόγω βροχής, ο Sete Gibernau πήρε τη νίκη περνώντας στην τελευταία στροφή τον Valentino Rossi. Τρίτος ήταν ο Alex Barros. Στα 250cc νικητής ήταν ο Toni Elias και στα 125cc ο Dani Pedrosa. Και οι δυο αγωνίζονται τώρα στην κορυφαία κατηγορία...

2005: Kαι πάλι η βροχή επηρέασε τον αγώνα, αλλά αυτή τη φορά ο Valentino Rossi δεν την ...πάτησε. Ο Ιταλός πήρε εκδίκηση από τον Sete Gibernau για την ήττα του το 2003 και πανηγύρισε τη νίκη με τη διαφορά του από τον Ισπανό να είναι στα τρία δέκατα. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Colin Edwards. Στα 250cc νικητής ήταν ο Dani Pedrosa και στα 125cc, ο Thomas Luthi ο οποίος μάλιστα πανηγύρισε την παρθενική νίκη της καριέρας του. Να σημειωθεί ότι οι νικητές των τριών κατηγοριών στέφθηκαν Πρωταθλητές εκείνη τη χρονιά.

2006: Όλα έδειχναν ότι ο Valentino Rossi θα έπαιρνε τη νίκη, όμως ένα τεχνικό πρόβλημα που παρουσίασε η M1 λίγο πριν την πτώση της καρό σημαίας, τον υποχρέωσε σε εγκατάλειψη. Έτσι, η νίκη πήγε στον Marco Melandri, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Loris Capirossi. Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Dani Pedrosa. Ο Yuki Takahashi πανηγύρισε την παρθενική του νίκη στα GP (νίκησε τον αγώνα των 250cc), ενώ ο Thomas Luthi νίκησε τον αγώνα των 125cc.

2007: Υπό βροχή ο Chris Vermeulen κάνει τον αγώνα της ζωής του και σημειώνει την πρώτη νίκη της καριέρας του και παράλληλα την πρώτη νίκη της Suzuki στην τετράχρονη εποχή. Δεύτερος ήταν ο Marco Melandri και τρίτος ο Casey Stoner. Μόλις έκτος ο Valentino Rossi που αντιμετώπισε πρόβλημα με τα λάστιχα της Michelin. Ο Jorge Lorenzo πήρε τη νίκη στα 250cc, ενώ στα 125cc νικητής ήταν ο Sergio Gadea που ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ψηλότερο σκαλί του7 βάθρου.

2008: Τρεις Υamaha M1 τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις του αγώνα με τον Valentino Rossi να πανηγυρίζει την 90η νίκη της καριέρας του, ισοφαρίζοντας τον σπουδαίο Ισπανό αναβάτη του παρελθόντος, Angel Nieto. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Jorge Lorenzo που έκανε απίστευτο αγώνα έχοντας χάσει θέσεις στην αρχή μετά από μια μικρή έξοδο που είχε, ενώ τρίτος ήταν ο Colin Edwards της «δορυφορικής» Τech3. Αμέσως μετά την πτώση της καρό σημαίας, ο Nieto μπήκε στην πίστα φορώντας μια φόρμα που έγραφε «Bravo Valentino 90». Έσπευσε, αγκάλιασε τον Doctor και στη συνέχεια ανέβηκαν και οι δυο στην M1 με τον Ισπανό σε θέση οδηγού και έκαναν το γύρο του θριάμβου κρατώντας μια σημαία που έγραφε «90+90». Στα 250cc ο Alex Debon σημείωσε την παρθενική νίκη της καριέρας του, ενώ στα 125cc o μετέπειτα Παγκόσμιος Πρωταθλητής της κατηγορίας, Μike di Meglio πήρε τη νίκη σε έναν επεισοδιακό αγώνα.

Aναλυτικά οι νικητές στη μεγάλη κατηγορία (500cc/MotoGP):
1969 - Giacomo Agostini (MV Agusta)
1970 - Giacomo Agostini (MV Agusta)
1976 - Barry Sheene (Suzuki)
1979 - Barry Sheene (Suzuki)
1983 - Freddie Spencer (Honda)
1985 - Freddie Spencer (Honda)
1987 - Randy Mamola (Yamaha)
1989 - Eddie Lawson (Honda)
1990 - Kevin Schwantz (Suzuki)
1991 (Vitesse du Mans) - Kevin Schwantz (Suzuki)
1994 - Μick Doohan (Honda)
1995 - Μick Doohan (Honda)
2000 - Alex Criville (Honda)
2001 - Μax Biaggi (Yamaha)
2002 - Valentino Rossi (Honda)
2003 - Sete Gibernau (Honda)
2004 - Sete Gibernau (Honda)
2005 - Valentino Rossi (Yamaha)
2006 - Μarco Melandri (Honda)
2007 - Chris Vermeulen (Suzuki)
2008 - Valentino Rossi (Yamaha)


τα στοιχεια ειναι απο το site motograndprix

Alext
16-05-2009, 16:10
http://racing.skai.gr/files/motoGP%20photos/4%20DOVIZIOSO/thumbs/DOVIZIOSO%201_576x372.jpg
Le Mans, o Dovizioso ταχύτερος στα πρώτα ελεύθερα!

O AndreaDovizioso (Repsol Honda) ήταν ο ταχύτερος στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στη Γαλλία. Η βροχή "διέκοψε" πρόωρα τις δοκιμές.

Στην ιστορική πίστα του Le Mans στη βόρειο Γαλλία οι εκπλήξεις άρχισαν από νωρίς. Ήδη η βροχή δεν άφησε τους οδηγούς να αξιοποιήσουν τον επιπλέον χρόνο δοκιμών (μία ώρα αντί 45')που θεσμοθετήθηκε από αυτόν τον αγώνα.
Οι χρόνοι κατέβαιναν διαρκώς και τη στιγμή που ξεκίνησε η βροχή στην κορυφή της κατάταξης βρισκόταν ο Ιταλός νο2 της εργοαστασιακής ομάδας της Honda. Οι δοκιμές συνεχίστηκαν ολοκληρώνοντας τον χρόνο της μίας ώρας, όμως η κατάταξη φυσικά δεν άλλαξε.

Οι εκπλήξεις δεν σταματούν στον 23χρονο Ιταλό που βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης. Κι αν η δεύτερη θέση του Casey Stoner (Ducati) είναι αναμενόμενη, η τρίτη του De Puniet (LCR Honda) δίνει τροφή για σχόλια. Επιδεικνύοντας αξιοζήλευτη σταθερότητα στον προηγούμενο αγώνα (Jerez) όπου τερμάτισε 4ος, έβαλε στόχο μια καλή εμφάνιση στον αγώνα της πατρίδας του και μέχρι στιγμής το έχει πετύχει. Στην 4η θέση έφτασε ο Chris Vermuelen (Rizla Suzuki) αφήνοντας υποσχέσεις για μια ανάλογη εμφάνιση, ειδικά αν ο αγώνας γίνει υπό βροχή. Ο Αυστραλός έχει πετύχει τη μοναδική νίκη της καριέρας του στο Le Mans (2007) σε "βρόχινο" αγώνα που είναι και η "ειδικότητά" του.
Ο Dani Pedrosa (Repsol Honda) ήταν 5ος ταχύτερος μπροστά από το δίδυμο της Fiat Yamaha, Valentino Rossi και Jorge Lorenzo. Ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Lorenzo σημείωσε ο Marco Melandri (Hayate Racing) συνεχίζοντας τις καλές του εμφανίσεις.
Οι οκτώ πρώτοι οδηγοί βρίσκονταν στο ίδιο δευτερόλεπτο, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισαν ο Loris Capirossi (Rizla Suzuki) και ο Colin Edwards (Monter Yamaha Tech 3).

Η κατάταξη στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές δεν αντικατοπτρίζει 100% την πραγματική εικόνα, ωστόσο αποτελεί μια σημαντική ένδειξη για το ποιοί οδηγοί είναι έτοιμοι και ποιοί αναζτούν ακόμη τις ιδανικές ρυθμίσεις.

Η σημαντικότερη είδηση ωστόσο για τον αγώνα είναι ότι τα προγνωστικά δίνουν βροχή την Κυριακή, στοιχείο που αν επαληθευθεί θα φέρει τα πάνω κάτω για μία ακόμη φορά στο πρωτάθλημα. Στο Qatar ο αγώνας αναβλήθηκε λόγω βροχής για την επομένη, στην Ιαπωνία ματαιώθηκαν οι κατατακτήριες δοκιμές και μόνο ο αγώνας της Ισπανίας δεν είχε βροχή. Ωστόσο αν βρέξει στη διάρκεια του αγώνα στο Le Mans θα είναι ο πρώτος "βρόχινος" αγώνας του 2009.

SenseiG
16-05-2009, 16:41
και λιγη ιστορια


Η πίστα έχει πάρει το όνομά της από τον Ettore Bugatti, τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή και κατασκευαστή γρήγορων αυτοκινήτων.

Κατασκευάστηκε το 1965 και χρησιμοποιεί ένα κομμάτι της πίστας που φιλοξενεί τις 24 ώρες του Le Mans. Βρίσκεται 5km νότια της πόλης του Le Mans και γύρω στα 200km νοτιοδυτικά του Παρισιού.

Η πίστα του Le Mans φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα των MotoGP το 1969. Νικητής εκείνου του πρώτου αγώνα ήταν ο Giacomo Agostiniι (MV Agusta) o οποίος έριξε γύρο σε όλους τους άλλους οδηγούς!

Τη δεκαετία του '80 το γαλλικό GP διεξαγόταν εναλλάξ στo Le Mans και στο Paul Ricard.

Το σοβαρό ατύχημα που είχε το 1995 ο Alberto Puig είχε ως αποτέλεσμα την αποπομπή της από το Πρωτάθλημα με σκοπό να γίνουν έργα βελτίωσης ιδιαίτερα στον τομέα της ασφάλειας. Επέστρεψε στο καλεντάρι το 2000 και έκτοτε παραμένει ένας παραδοσιακός σταθμός για τα MotoGP. Το 2006 έγιναν έργα ανακατασκευής.

Από τεχνικής άποψης, πρόκειται για μια κλασική «stop-go» πίστα. Είναι ιδιαίτερα απαιτητική, σφικτή, με μικρές ευθείες, αρκετά σημεία που απαιτούν δυνατό φρενάρισμα και στροφές με ιδιαίτερα μεγάλη γωνία κλίσης.

Η μεγαλύτερη ευθεία έχει μήκος μόλις 450 μέτρα, ενώ το πλάτος της δεν ξεπερνάει τα 13 μέτρα. Έχει συνολικά 13 στροφές, 9 δεξιές και 4 αριστερές.

Για να κερδίσει κάποιος στο Le Mans θα πρέπει να έχει μια μοτοσυκλέτα άψογα «στημένη» και πολύ καλά λάστιχα, τα οποία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι καταπονούνται πολύ μόνο από τη μια πλευρά τους (τη δεξιά) αφού οι περισσότερες στροφές είναι δεξιές.

Από τους εν ενεργεία αναβάτες τις περισσότερες νίκες στη μεγάλη κατηγορία στη συγκεκριμένη πίστα τις έχει ο Valentino Rossi (3 - 2002, 2005 & 2008). Δύο και μάλιστα συνεχόμενες έχει ο Sete Gibernau (2003 & 2004), ενώ από μια έχουν ο Μarco Melandri (2006) και ο Chris Vermeulen (2007).

Flash back...
H ιστορία του γαλλικού GP ξεκινάει το 1951 με τον πρώτο αγώνα να διεξάγεται στην πίστα Αlbi.
Νικητής ήταν ο Alfredo Milani με Gilera. Τα επόμενα χρόνια, ο γαλλικός αγώνας φιλοξενήθηκε επίσης στις πίστες Rouen, Reims, Clermont-Ferrand, Paul Ricard, Νogaro, Magny Cours και Le Mans.
Η πίστα του Le Mans έχει φιλοξενήσει συνολικά 21 αγώνες αρκετοί από τους οποίους ήταν αμφίρροποι και προσέφεραν σπουδαίο θέαμα στο κοινό.

Σας παραθέτουμε πέντε από αυτούς...

2003: Σε έναν αγώνα που διεκόπη λόγω βροχής, ο Sete Gibernau πήρε τη νίκη περνώντας στην τελευταία στροφή τον Valentino Rossi. Τρίτος ήταν ο Alex Barros. Στα 250cc νικητής ήταν ο Toni Elias και στα 125cc ο Dani Pedrosa. Και οι δυο αγωνίζονται τώρα στην κορυφαία κατηγορία...

2005: Kαι πάλι η βροχή επηρέασε τον αγώνα, αλλά αυτή τη φορά ο Valentino Rossi δεν την ...πάτησε. Ο Ιταλός πήρε εκδίκηση από τον Sete Gibernau για την ήττα του το 2003 και πανηγύρισε τη νίκη με τη διαφορά του από τον Ισπανό να είναι στα τρία δέκατα. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Colin Edwards. Στα 250cc νικητής ήταν ο Dani Pedrosa και στα 125cc, ο Thomas Luthi ο οποίος μάλιστα πανηγύρισε την παρθενική νίκη της καριέρας του. Να σημειωθεί ότι οι νικητές των τριών κατηγοριών στέφθηκαν Πρωταθλητές εκείνη τη χρονιά.

2006: Όλα έδειχναν ότι ο Valentino Rossi θα έπαιρνε τη νίκη, όμως ένα τεχνικό πρόβλημα που παρουσίασε η M1 λίγο πριν την πτώση της καρό σημαίας, τον υποχρέωσε σε εγκατάλειψη. Έτσι, η νίκη πήγε στον Marco Melandri, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Loris Capirossi. Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Dani Pedrosa. Ο Yuki Takahashi πανηγύρισε την παρθενική του νίκη στα GP (νίκησε τον αγώνα των 250cc), ενώ ο Thomas Luthi νίκησε τον αγώνα των 125cc.

2007: Υπό βροχή ο Chris Vermeulen κάνει τον αγώνα της ζωής του και σημειώνει την πρώτη νίκη της καριέρας του και παράλληλα την πρώτη νίκη της Suzuki στην τετράχρονη εποχή. Δεύτερος ήταν ο Marco Melandri και τρίτος ο Casey Stoner. Μόλις έκτος ο Valentino Rossi που αντιμετώπισε πρόβλημα με τα λάστιχα της Michelin. Ο Jorge Lorenzo πήρε τη νίκη στα 250cc, ενώ στα 125cc νικητής ήταν ο Sergio Gadea που ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ψηλότερο σκαλί του7 βάθρου.

2008: Τρεις Υamaha M1 τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις του αγώνα με τον Valentino Rossi να πανηγυρίζει την 90η νίκη της καριέρας του, ισοφαρίζοντας τον σπουδαίο Ισπανό αναβάτη του παρελθόντος, Angel Nieto. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Jorge Lorenzo που έκανε απίστευτο αγώνα έχοντας χάσει θέσεις στην αρχή μετά από μια μικρή έξοδο που είχε, ενώ τρίτος ήταν ο Colin Edwards της «δορυφορικής» Τech3. Αμέσως μετά την πτώση της καρό σημαίας, ο Nieto μπήκε στην πίστα φορώντας μια φόρμα που έγραφε «Bravo Valentino 90». Έσπευσε, αγκάλιασε τον Doctor και στη συνέχεια ανέβηκαν και οι δυο στην M1 με τον Ισπανό σε θέση οδηγού και έκαναν το γύρο του θριάμβου κρατώντας μια σημαία που έγραφε «90+90». Στα 250cc ο Alex Debon σημείωσε την παρθενική νίκη της καριέρας του, ενώ στα 125cc o μετέπειτα Παγκόσμιος Πρωταθλητής της κατηγορίας, Μike di Meglio πήρε τη νίκη σε έναν επεισοδιακό αγώνα.

Aναλυτικά οι νικητές στη μεγάλη κατηγορία (500cc/MotoGP):
1969 - Giacomo Agostini (MV Agusta)
1970 - Giacomo Agostini (MV Agusta)
1976 - Barry Sheene (Suzuki)
1979 - Barry Sheene (Suzuki)
1983 - Freddie Spencer (Honda)
1985 - Freddie Spencer (Honda)
1987 - Randy Mamola (Yamaha)
1989 - Eddie Lawson (Honda)
1990 - Kevin Schwantz (Suzuki)
1991 (Vitesse du Mans) - Kevin Schwantz (Suzuki)
1994 - Μick Doohan (Honda)
1995 - Μick Doohan (Honda)
2000 - Alex Criville (Honda)
2001 - Μax Biaggi (Yamaha)
2002 - Valentino Rossi (Honda)
2003 - Sete Gibernau (Honda)
2004 - Sete Gibernau (Honda)
2005 - Valentino Rossi (Yamaha)
2006 - Μarco Melandri (Honda)
2007 - Chris Vermeulen (Suzuki)
2008 - Valentino Rossi (Yamaha)


τα στοιχεια ειναι απο το site motograndprix
thank s:sm8:

syan
16-05-2009, 18:17
Ενα συνοπτικό πρόγραμμα για να μην ξεχνάτε!!

http://www.imageurlhost.com/images/23meuuitkviocwzxkhs0.jpg

EOD-K9
16-05-2009, 18:25
:sm7::sm7::sm7:


τυχερουλιδες καλά που βαριόμαστε να κατεβούμε στους αγώνες αλλιώς......

Arkas
18-05-2009, 01:15
:sm8: