PDA

View Full Version : ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012


AKIS_21
20-08-2011, 11:35
ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ
9103

9104

Arkas
20-08-2011, 12:41
Δεν είναι κι άσχημο ! :D;)

AKIS_21
20-08-2011, 12:50
Οταν τα μουλαρια τις bmw ειναι ομορφα στην παραγωγη ειναι κουκλες:sm1:

Gemat
20-08-2011, 12:59
ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ
9103

9104

Υπαρχει καποιος λογος που οι φωτογραφιες ειναι καθρεπτισμενες??

Φυσικα δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι αριστερα ο αξονας και δεξια η εξατμιση!!

Απλα καποιος επικολλησε τα αυτοκολλητα εκ νεου σε φωτοσοπ!

kostas_366
20-08-2011, 13:28
Δεν είναι κι άσχημο ! :D;)
Δεν μπορείς να το πεις και ...όμορφο :sm7::sm7::sm7::sm7:

AKIS_21
20-08-2011, 13:36
φωομονταζ δε ειναι σιγουρα δες την εισαγωγη αερα ειναι εντελως καθετη και οχι ορειζοντια

J-P-HELLAS
20-08-2011, 14:35
αυτο θα ειναι το απλο gs και οχι το adventure,
ειναι χαμηλο, εχει λεπτη σελα (θα πιαστουν πολλα ###### μορια)
απλα ειναι φαρδυ εμπρος λογω των ψυγειων,
εχουν απλως βαλει ταινιες σε στυλ καγκελου, και masking στο ρεζερβουαρ, και ζαντες ωστε να περναει στο ματι απο μακρυα για το σημερινο adventure,
καλοδεχουμενη η πισω σχαρα που θα μπορεις να βαλεις οτι βαλιτσα θελεις χωρις πολλα εξοδα,
και ναι ειναι και υδροψυκτο γιατι δεν εχει καθολου ψυκτρες ο κυλινδρος

Arkas
20-08-2011, 14:40
Δεν μπορείς να το πεις και ...όμορφο :sm7::sm7::sm7::sm7:
Καλά, εσύ μετά το 1150,
όλα άσχημα τα βλέπεις ... :p

J-P-HELLAS
20-08-2011, 14:45
και δεν το βλεπω να ερχεται το 2012, αλλα το 2013,
για το 2012 απλως αλλαζει χρωματα


2012 BMW MotorradBMW Motorrad released info about new paint schemes across its 2012 motorcycle lineup.
The following models - BMW F 800 GS, F 650 GS, F 800 ST, R 1200 GS, R 1200 GS Adventure, R 1200 RT, K 1300 S and K 1300 R - may be ordered from BMW Motorrad dealerships with immediate effect.
2012 BMW F 800 GS
From model year 2012 the BMW F 800 GS is available in the following new paint finish: Graphitan metallic matt.
The paint finishes Alpine white and Lavaorange metallic/Black satin gloss are no longer available.
2012 BMW F 650 GS
The paint finish Lavaorange metallic is no longer available.
2012 BMW F 800 ST
From model year 2012 the BMW F 800 ST is available in the following new paint finish: Lupin blue metallic/Sapphire black metallic/Granite grey metallic.
The paint finish Lightgrey metallic/Sapphire black metallic/Granite gray metallic is no longer available.
2012 BMW R 1200 GS
From model year 2012 the BMW R 1200 GS is available in the following new paint finishes:

Titan silver metallic
Lupin blue metallic
The paint finishes Alpin white, Magma red and Ostragrey metallic matt are no longer available.
2012 BMW R 1200 GS Adventure
From model year 2012 the BMW R 1200 GS Adventure is available in the following new paint finishes:

Magma red
Alpine white/Sandrover
The paint finishes Bright yellow metallic and Smoke gray metallic matt are no longer available.
2012 BMW R 1200 RT
From model year 2012 the BMW R 1200 RT is available in the following new paint finishes:

Midnightblue metallic
Light magnesium metallic/Magnesium beige metallic
Fluidgrey metallic
The paint finishes Polar metallic, Thundergrey metallic, Ostra grey metallic matt and Thundergrey metallic/Titan silver metallic/Granite gray metallic are no longer available.
2012 BMW K 1300 S
From model year 2012 the BMW K 1300 S is available in the following new paint finish: Titan silver metallic/Sapphire black metallic.
The paint finishes Light gray metallic und Lupin blue metallic/Alpine white/Sapphire black are no longer available.
BMW K 1300 R
The paint finish Acidgreen metallic/Black satin gloss is no longer available.

taksidiotis
20-08-2011, 15:35
ωραιο θα ναι.

leandros
20-08-2011, 15:40
το 2013 θα βγει, αυτό είναι γνωστό.

όταν τελειώσει το project πάντως, το αποτέλεσμα θα είναι μάλλον καταπληκτικό

stelth1
20-08-2011, 16:14
Aν δεν κανω λαθος,εκτος το οτι δεν εχει ψυκτρες πρεπει δεξια να διακρινετε κ το βεντιλατερ,αρα για adventure με 33 lit δεν βλεπω που να χωρεσει το τεποζιτο,σε απλο gs με υδροψυκτο κινητηρα κλινει η σε μια μιξη απλου gs με adventure,για να δουμε......:cool:

Albatros
20-08-2011, 19:16
πιστεύω οτι οι φωτο δεν αφορούν σε νέο μοντέλο με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adventure
20-08-2011, 21:57
φωομονταζ δε ειναι σιγουρα δες την εισαγωγη αερα ειναι εντελως καθετη και οχι ορειζοντια

Έτσι είναι τελείως διαφορετική φιλοσοφία στο μοτέρ άσε τα άλλα .

;) :)

GregoryA
20-08-2011, 22:02
Υπάρχει περίπτωση να ειναι απο την άλλη ο αξονας και γιατί, αν ναι!!!!

TEOSS
22-08-2011, 02:10
Υπάρχει περίπτωση να ειναι απο την άλλη ο αξονας και γιατί, αν ναι!!!!


Έτσι είναι και στην σειρά << Κ >>. Εξάλλου , μετάδοση αριστερά – εξάτμιση δεξιά δεν είναι η πλέον διαδεδομένη διάταξη ? Που το περίεργο ? Αυτήν την διάταξη δεν έχει και ο (λέμε τώρα:D) ανταγωνισμός ?
Μέχρι σήμερα η BMW κρατούσε στην σειρά << R >> την κλασική διάταξη που γνωρίζουμε , αυτό αλλάζει με τον νέο υδρόψυκτο μπόξερ !!!

GEO_K
22-08-2011, 02:34
Οτι και να ναι εργαλειο θα ναι .....:D:D

Gemat
22-08-2011, 09:27
Έτσι είναι και στην σειρά << Κ >>. Εξάλλου , μετάδοση αριστερά – εξάτμιση δεξιά δεν είναι η πλέον διαδεδομένη διάταξη ? Που το περίεργο ? Αυτήν την διάταξη δεν έχει και ο (λέμε τώρα:D) ανταγωνισμός ?
Μέχρι σήμερα η BMW κρατούσε στην σειρά << R >> την κλασική διάταξη που γνωρίζουμε , αυτό αλλάζει με τον νέο υδρόψυκτο μπόξερ !!!

Δεν πιστευω οτι θα επανασχεδιασουν τη μιση μοτοσυκλετα αλλαζοντας τη διαταξη αξονα - εξατμισης.

Απλα η φωτογραφια ειναι καθρεπτισμενη(mirror), (κατα τη ταπεινη μου παντα αποψη)!

Επισης φοραει φθαρμενες βαλιτσες σχεδιασμενες για αυτη την αναποδη διαταξη. Ποτε προλαβαν να σχεδιαστουν-κατασκευαστουν και τελικα να ειναι ηδη φθαρμενες σε μια μοτοσυκλετα που ακομη δεν εφτασε καν τη παραγωγη!

jmar
22-08-2011, 13:48
Δεν πιστευω οτι θα επανασχεδιασουν τη μιση μοτοσυκλετα αλλαζοντας τη διαταξη αξονα - εξατμισης.

Απλα η φωτογραφια ειναι καθρεπτισμενη(mirror), (κατα τη ταπεινη μου παντα αποψη)!

Επισης φοραει φθαρμενες βαλιτσες σχεδιασμενες για αυτη την αναποδη διαταξη. Ποτε προλαβαν να σχεδιαστουν-κατασκευαστουν και τελικα να ειναι ηδη φθαρμενες σε μια μοτοσυκλετα που ακομη δεν εφτασε καν τη παραγωγη!

Νομιζω πως αυτη ειναι η απαντηση στις αποριες σου ;)

Water-cooled BMW GS is new from the ground up - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/August/aug1911-water-cooled-bmw-gs-is-new-from-ground-up/)

napgeo
22-08-2011, 14:57
Μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα από έναν Μεγάλο κατασκευαστή.

:sm8::sm1:

ckalfas
22-08-2011, 16:26
Απλα η φωτογραφια ειναι καθρεπτισμενη(mirror), (κατα τη ταπεινη μου παντα αποψη)!

Επισης φοραει φθαρμενες βαλιτσες σχεδιασμενες για αυτη την αναποδη διαταξη. Ποτε προλαβαν να σχεδιαστουν-κατασκευαστουν και τελικα να ειναι ηδη φθαρμενες σε μια μοτοσυκλετα που ακομη δεν εφτασε καν τη παραγωγη!


Στις βαλίτσες όμως υπάρχουν τα logo R 1200 GS και είναι γραμμένα κανονικά, οπότε, άλλαξαν διάταξη εξάτμισης - διαφορικού!

Gemat
22-08-2011, 19:11
Νομιζω πως αυτη ειναι η απαντηση στις αποριες σου ;)

Water-cooled BMW GS is new from the ground up - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/August/aug1911-water-cooled-bmw-gs-is-new-from-ground-up/)

Αυτους στο MCN τους εχω για μεγαλους μπουρδες...:sm7:

Gemat
22-08-2011, 19:11
Στις βαλίτσες όμως υπάρχουν τα logo R 1200 GS και είναι γραμμένα κανονικά, οπότε, άλλαξαν διάταξη εξάτμισης - διαφορικού!


Αν θελεις μπορω να σου γραψω VARADERO στις βαλιτσες!

taksidiotis
22-08-2011, 19:20
Κι εγώ νομίζω ότι θα έχει αλλαγμενη την διάταξη, ε τόσα χρόνια την βαρέθηκαν κι αυτοί

Sent from my LT15i using Tapatalk

AKIS_21
23-08-2011, 09:31
οπως και να την κανουν ολοι μας 8α την καψουρευτουμε και θα τρεξουμε να την αγορασουμε:)

giamil
23-08-2011, 11:07
Εμενα παλι μου κανει εντυπωση που ασχολειστε με τις βαλιτσες και δεν σχολιασε κανεις τα μπαρακια-σταμπιλαιζερ που φαινεται να δενουν τον σκελετο με τιμονι αλλα Bimota Virus, τα μπουζοκαλωδια που ερχονται απο μπροστα αναποδα απ οτι ηταν μεχρι τωρα, και κατι που φαινεται πανω απ τον κυλινδρο σαν αμορτισερ που αν ειναι οντως ειναι πολυ πιο πισω απ οτι ηταν μεχρι στιγμης το παραλαβερ, σαν να εχει φυγει κατω απ το τιμονι και να εχει μετατοπιστει πιο πισω κατω απ τον σκελετο/ντεποζιτο!
Ακομα τις τετραπιστωνες ακτινικες δαγκανες που διακρινονται στον μπροστινο τροχο...:hmmm:

Gemat
23-08-2011, 13:49
Φαινεται πιο οικειο τωρα ??

giamil
23-08-2011, 14:01
Λες να χουν αλλαξει και την διαταξη της μανετας του μπροστινου?
Για κοιτα το δαχτυλακι του πως εχει μεινει στο φρενο απ το κατεβασμα....ετσι οπως την γυρισες φαινεται σαν να παταει φρενο με το αριστερο ο τυπος....;)

giamil
23-08-2011, 14:04
Και τωρα που το βλεπω καλυτερα....το πατημα του διπλου σταντ ειναι παντα απο αριστερα...αν ειναι οπως λες μιρορ θα πρεπει να εχουν αλλαξει και αυτο κοντρα στα στανταρντς ;)

GeorgeP
23-08-2011, 14:14
μηπως και το μπροστινο ειναι duolever?

napgeo
23-08-2011, 16:13
μηπως και το μπροστινο ειναι duolever?


:Απορία:Γιατί βρε Γιώργο εάν είναι και το μπροστινό τι θα αλάξει. Υπάρχει περίπτωση να δουλέψει . Τσάμπα βάρος τη φορτώνουν:).....

Wicked_GS
23-08-2011, 17:10
Εγω παντως αυτο που καταλαβαινω και πριν και μετα την αντιστροφή που εκανε ο φιλος μας, ειναι οτι ο κινητηρας εχει μπει αναποδα (το μπρος πισω).
Τα ειδα και εγω ολα αυτα που ειπατε. Στις πρωτες φωτο σωστα δεν υπαρχει το πλαϊνο σταντ γιατι ειναι απο την αλλη μερια- Το δοχειο των υγρων των φρενων ειναι σωστα απο δεξια. Ο οδηγος (δεξιοχειρας) σχεδον παντα οταν μετακινει μια μηχανη ειναι απο την αριστερη πλευρα.
Δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι αυτες οι ασπρες λαμες που καταληγουν στις μπουκαλες.
Τα throtle bodies ειναι απο πανω και οι εξατμισεις απο κατω. Αν ειναι υδροψυκτο ή αεροψυκτο δεν μπορω να πω.

Το μονο σιγουρο ειναι αν ειναι αληθινες οι φωτο μιλαμε για μια τελειως νεα τοποθετηση του κινητηρα (αναποδα)και των κυλινδροκεφαλων (στραμενες κατα 90 μοιρες) ειδωμεν..!!!

Wicked_GS
23-08-2011, 17:12
Επισης στις μπρωτες φωτογραφιες το ποδοφρενο ειναι σωστα απο την δεξια μερια(μπορουμε να διακρινουμε το δοχειο των υγρων του πισω φρενου).

Οπως επισης η αποψη μου για αναστροφη του κινητηρα ενισχυεται καθως το ματακι του λαδιου ειναι πλεον απο τη δεξια μερια.

forester
23-08-2011, 18:31
Υπαρχει καποιος λογος που οι φωτογραφιες ειναι καθρεπτισμενες??

Φυσικα δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι αριστερα ο αξονας και δεξια η εξατμιση!!

Απλα καποιος επικολλησε τα αυτοκολλητα εκ νεου σε φωτοσοπ!


έτσι ακριβώς θα είναι! ανάποδα από ότι μέχρι τώρα:):):):)

ΙoannisPanagiotidis
23-08-2011, 18:41
...εγω παντως πιστευω οτι δεν ειναι δουλεμενη η φωτο ...και η διαταξη διαφορικο/αξονας/εξατμιση θα ειναι οντως αλλαγμενη στο νεο μοντελο δηλαδη απ την αλλη πλευρα για τον απλουστατο λογο οτι καθοτι πλεον ξερουμε οτι ο ξηρος δισκος θα φυγει και στη θεση του θα μπει υγρος πολυδισκος .... φαντζομαι οτι θα δανιστικαν τον τροπο που εχουν τον συμπλεκτη στη Κ σειρας οπου και ο αξονας ειναι απ την αλλη!


...σιγουρα ολα ειναι ακομα θεωρια !...αλλα ετσι πιστευω εγω!:)

Aggelos-Syros
24-08-2011, 09:55
:hmmm::hmmm:

N4pSt3R
24-08-2011, 11:57
Οι photo δεν είναι miror και φένεται και από την πινακίδα που έχει το μπλέ εθνόσημο στα αριστερά!

Το θέμα είναι κατά πόσο θα είναι οκ η μοτοσυκλέτα απ την στιγμή που αλλάζουνε όλα όπως άξονας, συπλέκτης κτλ κτλ!!!:yz:yz

ALX
24-08-2011, 12:09
Oι αλλαγές που βγάζουν μάτι είναι η μετατόπιση του άξονα στην αριστερή πλευρά (που μάλλον έχει να κάνει και με την αλλαγή πλέον του συμπλέκτη. Πιθανολογώ ότι ξεχνάμε πια τον ξηρό μονόδισκο και πάμε σε υγρό πολύδισκο)*

Η άλλη αλλαγή φυσικά είναι η μετατόπιση του τελικού της εξάτμισης στα δεξιά, κάτι πολύ φυσικό αφού πήγε αριστερά ο άξονας.

Μια τρίτη αλλαγή είναι οι ακτινικές δαγκάνες όπως φαίνεται.

Τώρα... κάποιες αλλαγές που δεν πολυφαίνονται.

Η πρώτη είναι ότι οι εξαγωγές των εξατμίσεων είναι από κάτω. Πράγμα που πιθανότατα σημαίνει, τέλος και το δεύτερο μπουζί. Οι εισαγωγές επίσης είναι πλέον ακριβώς πάνω από τις κεφαλές (κάθετες) πράγμα που μας δίνει να καταλάβουμε ότι μετακόμισε και το φιλτροκούτι και πήγε κάτω από το ρεζερβουάρ. Την θέση του πήρε η μπαταρία που μετακόμισε κι αυτή μπροστά από το πίσω αμορτισέρ. Εκεί λογικά δημιουργήθηκε χώρος από την πιθανή αλλαγή του συμπλέκτη που είπα πιο πάνω. Δεν χρειάζεται πια εκείνος ο μεγάλος χώρος για την καμπάνα. Τώρα, το κατά πόσο είναι αυτό πραγματικότητα, δεν ξέρω. Από την στιγμή που μιλάμε για διαμήκη στρόφαλο, δεν μπορώ να φανταστώ πως είναι δυνατόν να άλλαξε ο συμπλέκτης. (εκτός κι αν έμεινε στη θέση του αλλά απλά έγινε υγρός πολύδισκος με κάποιο τρόπο)

Στο πάνω δεξί μέρος του πλαϊνού φέρινγκ φαίνεται το βεντιλατέρ του ψυγείου, κάτι που μας λέει πως το ψυγείο είναι ψηλά και κάτω από το ρύγχος. Λογικά με την απουσία πια του ψυγείου λαδιού (δεν χρειάζεται πλέον) θα έχει αλλάξει κατά πολύ και η μπροστινή όψη. (μάσκα/φώτα κτλ)

Πάμε πάλι σε πιθανολογίες. Κάποιοι λένε ότι λόγω του ψυγείου, δεν μένει χώρος για το τελελέβερ, και παίζει να μην υπάρχει πια και να έχει αντικατασταθεί με ένα τηλεσκοπικό. Εγώ πάντως νομίζω πως αν υπάρχει πιθανότητα να έφυγε το telelever είναι ενδεχόμενο το μπροστινό να είναι usd με βαμμένο σκουρόχρωμο έμβολο (κάτι φαίνεται στη φωτό ότι ξεχωρίζει από το σημείο που πιάνει η ακτινική δαγκάνα και προς τα πάνω) Το ίδιο μαρτυράει και το μπροστινό φτερό που εκτείνεται προς τα κάτω για να καλύπτει το έμβολο από πέτρες/λάσπες/βρωμιά όπως στα περισσότερα USD μπροστινά που είναι σε on off moτοσυκλέτες . Αλλά πολύ δύσκολα θα πίστευα ότι η BMW θα εγκατέλειπε το telelever. (ποτέ όμως μην λες ποτέ, γιατί απ' ότι βλέπω μιλάμε για μια εξολοκλήρου ριζική αλλαγή της μοτοσυκλέτας και το μόνο που μένει ίδιο είναι η διάταξη των κυλίνδρων)

Πάμε πάλι στο πίσω μέρος. Εκεί βλέπω (όσο βοηθάει η φωτογραφία) κάτι σαν μοχλικό (ή κάτι σε αναβαθμισμένο paralever) Αν όμως έφυγε το telelever, δεν βλέπω τον λόγο να μείνει το paralever. Oπότε αν φύγαμε από τις εναλλακτικές αναρτήσεις που είχε, θα μιλάμε για ακόμα καλύτερες off επιδόσεις της μοτοσυκλέτας, ανόλογες ενός KTM adventure. (με τις όποιες επιπτώσεις όμως θα έχει στην μεγάλη σταθερότητα που είχε στο on κομμάτι με το telelever αλλά και την ικανότητα να κρατάει την γραμμή του ακόμα κι αν φρέναρες υπό κλίση)

Ο κινητήρας δείχνει να έχει περιστραφεί αντίθετα στο photoshop. Ό,τι υπήρχε στην αριστερή πλευρά, έχει έρθει στην δεξιά. Το γυαλάκι ένδειξης ύψους λαδιού, η μίζα κτλ.

Αυτά από την πρώτη οπτική επαφή με το νέο GS.

YΓ: Δεν ξέρω αν το λογότυπο στις βαλίτσες σημαίνει ότι τα κυβικά δεν άλλαξαν, ή είναι παραπλανητικό.

deauman
24-08-2011, 14:45
Λοιπόν για δείτε και εδώ, δε πρέπει να είναι φωτοσοπιά.......1 από 2

http://foto.infomotori.com/photo/2011/08/24/cache/vodius6u__newformat.jpg (http://www.infomotori.com/moto/2011/08/23/bmw-r1200gs-foto-spia-nuovo-boxer-raffreddato-liqu/2/2/)

deauman
24-08-2011, 14:46
http://foto.infomotori.com/photo/2011/08/24/cache/dnkd45k2_newformat.jpg (http://www.infomotori.com/moto/2011/08/23/bmw-r1200gs-foto-spia-nuovo-boxer-raffreddato-liqu/2/3/)

TEOSS
24-08-2011, 16:29
http://foto.infomotori.com/photo/2011/08/24/cache/dnkd45k2_newformat.jpg (http://www.infomotori.com/moto/2011/08/23/bmw-r1200gs-foto-spia-nuovo-boxer-raffreddato-liqu/2/3/)

Αυτό είναι μια φωτοσοπιά του κερατά…. Καμία σχέση …. καμία εντελώς.:sm7::sm7::sm7:



Στις τελευταίες φωτό του οχήματος δοκιμών φαίνεται ότι ο κινητήρας είναι αυτός που είχε παρουσιαστεί παλαιοτέρα στο motorrad .
Η διάταξη εισαγωγής – εξαγωγής και τα ψυγεία φαίνεται ότι είναι <<εμπνευσμένα>> από το BMW R1 . :D:D:D
BMW R1 (http://steliosh.net/moto/bmwr1.html)

Το παραλεβερ μάλλον έχει μοχλικό και μπροστά …Αίνιγμα !!! Πάντως για κάτι πολύπλοκο μου μοιάζει και όχι απλό και συμβατικό.
Το ψυγείο λαδιού δεν αποκλείεται να υπάρχει στην ίδια γνωστή θέση ή σε μια διάταξη παρόμοια με του multistrda , δηλαδή <μέσα και πίσω > στο μπροστινό φτερό. ;)

Aggelos-Syros
25-08-2011, 12:37
:sm7::sm7:

deauman
25-08-2011, 13:12
Αυτό είναι μια φωτοσοπιά του κερατά…. Καμία σχέση …. καμία εντελώς.:sm7::sm7::sm7:



Στις τελευταίες φωτό του οχήματος δοκιμών φαίνεται ότι ο κινητήρας είναι αυτός που είχε παρουσιαστεί παλαιοτέρα στο motorrad .
Η διάταξη εισαγωγής – εξαγωγής και τα ψυγεία φαίνεται ότι είναι <<εμπνευσμένα>> από το BMW R1 . :D:D:D
BMW R1 (http://steliosh.net/moto/bmwr1.html)

Το παραλεβερ μάλλον έχει μοχλικό και μπροστά …Αίνιγμα !!! Πάντως για κάτι πολύπλοκο μου μοιάζει και όχι απλό και συμβατικό.
Το ψυγείο λαδιού δεν αποκλείεται να υπάρχει στην ίδια γνωστή θέση ή σε μια διάταξη παρόμοια με του multistrda , δηλαδή <μέσα και πίσω > στο μπροστινό φτερό. ;)


Κι όμως η εισαγωγή του κινητήρα, η εξαγωγή των εξατμίσεων είναι όπως και στη φωτογραφία από το Μόναχο όταν τη βγάζουν από βανάκι, αν δεις και φαίρινκ έχει την απότομη κλίση που φαίνεται και στη φωτογραφία.

alekni
25-08-2011, 13:50
:sm7:λαθος photo η παραπανω..να αφαιρεθεί παρακαλώ!:)
την photo αυτη θέλω να δείτε!

TEOSS
25-08-2011, 20:01
Κι όμως η εισαγωγή του κινητήρα, η εξαγωγή των εξατμίσεων είναι όπως και στη φωτογραφία από το Μόναχο όταν τη βγάζουν από βανάκι, αν δεις και φαίρινκ έχει την απότομη κλίση που φαίνεται και στη φωτογραφία.


Φίλε, ο κινητήρας που φαίνεται είναι ο ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ με τους διπλούς εκκεντροφόρους που έχουν τα GS και γενικά η σειρά R από το 2010 μέχρι σήμερα.!!!
Για κοιτά καλύτερα….

TEOSS
25-08-2011, 20:08
ΔΕΝ ειναι photoshop, σώστες οι παρατηρησεις σου alx και να συμπληρωσω μια πιο καθαρη photo:
λαθος photo, πιο κατω, sorry!

Η φωτογραφία του πρωτοτύπου δοκιμών ΕΙΝΑΙ γνήσια και πραγματική.
Μόνο ελάχιστοι πλέον δεν βλέπουν την πραγματικότητα ….δεν πειράζει τα φτυάρια αγοράστηκαν και σε λίγο θα δωριθούν για διάνοιξη λαγουμιών !!! όπου θα σπεύσουν να κρυφτούν οι άπιστοι χοντάκιδες !!! :D:D:D:D


:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm3::sm3::sm3::sm3::sm3::sm3::sm3:

AKIS_21
26-08-2011, 10:20
ΔΕ ΑΝΤΕΧΩ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΟΥ Γ........ΕΙ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ:yz

forester
26-08-2011, 21:48
Φίλε, ο κινητήρας που φαίνεται είναι ο ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ με τους διπλούς εκκεντροφόρους που έχουν τα GS και γενικά η σειρά R από το 2010 μέχρι σήμερα.!!!
Για κοιτά καλύτερα….

Όσο κι αν ψάχνω δε βλέπω ψήκτρες!!!! Επιπλέον βλέπω εισαγωγή - εξαγωγή πάνω - κάτω κι όχι μπρος πίσω.... Καμία σχέση με τα αερόψυκτα του σήμερα δηλαδή! Επιπλέον φαίνεται ο άξονας αριστερά, οπότε εξάτμιση δεξιά , πλέον.... Πανέμορφο και σύγχρονο κι αλοίμονο σε μας με τα 10αρια που θα πάνε άπατα -τιμολογιακά- γιατί στην καρδιά μας, πάντα ψηλά θα είναι;)

TEOSS
26-08-2011, 22:22
Όσο κι αν ψάχνω δε βλέπω ψήκτρες!!!! Επιπλέον βλέπω εισαγωγή - εξαγωγή πάνω - κάτω κι όχι μπρος πίσω.... Καμία σχέση με τα αερόψυκτα του σήμερα δηλαδή! Επιπλέον φαίνεται ο άξονας αριστερά, οπότε εξάτμιση δεξιά , πλέον.... Πανέμορφο και σύγχρονο κι αλοίμονο σε μας με τα 10αρια που θα πάνε άπατα -τιμολογιακά- γιατί στην καρδιά μας, πάντα ψηλά θα είναι;)

Τι να κάνουμε …αλλά τα ματιά του λαγού κι αλλά της κουκουβάγιας …λέει ο λαός.:sm7::sm7::sm7:

Εγώ δεν μίλησα για εισαγωγές – εξατμίσεις και άξονα …αυτά είναι μέρος του φωτοσοπ. Ο κινητήρας είναι αυτός που υπάρχει ήδη . Εάν δεν αναγνωρίζεις τον κινητήρα της … μοτοσικλέτας σου , δεν μπορώ να κάνω κάτι.!!!
Τώρα σε ποιον κινητήρα …παγκοσμίως τα μπουζοκαλώδια βγαίνουν (ή περνάνε) από τις εξατμίσεις ….ακόμα το ψάχνει η επιστήμη !!!!:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:;);)

forester
27-08-2011, 10:57
Τι να κάνουμε …αλλά τα ματιά του λαγού κι αλλά της κουκουβάγιας …λέει ο λαός.:sm7::sm7::sm7:

Εγώ δεν μίλησα για εισαγωγές – εξατμίσεις και άξονα …αυτά είναι μέρος του φωτοσοπ. Ο κινητήρας είναι αυτός που υπάρχει ήδη . Εάν δεν αναγνωρίζεις τον κινητήρα της … μοτοσικλέτας σου , δεν μπορώ να κάνω κάτι.!!!
Τώρα σε ποιον κινητήρα …παγκοσμίως τα μπουζοκαλώδια βγαίνουν (ή περνάνε) από τις εξατμίσεις ….ακόμα το ψάχνει η επιστήμη !!!!:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:;);)


Για την έγχρωμη φώτο , έχεις δίκιο για τα μπουζοκαλώδια, αλλά δες τις ένθετες φώτο της αρχικής δημοσίευσης. Η ίδια υπάρχει και στο msfree και σε άλλα sites. Και δεν είναι φωτοσοπιά, ούτε mirror..... Ούτε ψήκτρες, ούτε μπουζοκαλώδια σε λάθος μέρος;) Σε αυτή τη φώτο αναφέρθηκα. Τέλος πάντων, Κυριακή κοντή γιορτή που λένε και στο χωριό μου! Θα βγει το νέο μοντέλο και θα το δούμε. Το 12, το 13 όποτε και να 'ναι, έρχεται! Τώρα η υδρόψυξη είναι αναμενόμενη και οι άλλες αλλαγές μάλλον αναπόφευκτες. Με το καλό να έρθει, μόνο καλό κάνει στον ανταγωνισμό και δίνει εναλλακτική σε πολλούς υποψήφιους αγοραστές. Κακό για μας με τα παλιά, μόνο.

TEOSS
27-08-2011, 16:54
Για την έγχρωμη φώτο , έχεις δίκιο για τα μπουζοκαλώδια, αλλά δες τις ένθετες φώτο της αρχικής δημοσίευσης. Η ίδια υπάρχει και στο msfree και σε άλλα sites. Και δεν είναι φωτοσοπιά, ούτε mirror..... Ούτε ψήκτρες, ούτε μπουζοκαλώδια σε λάθος μέρος;) Σε αυτή τη φώτο αναφέρθηκα. Τέλος πάντων, Κυριακή κοντή γιορτή που λένε και στο χωριό μου! Θα βγει το νέο μοντέλο και θα το δούμε. Το 12, το 13 όποτε και να 'ναι, έρχεται! Τώρα η υδρόψυξη είναι αναμενόμενη και οι άλλες αλλαγές μάλλον αναπόφευκτες. Με το καλό να έρθει, μόνο καλό κάνει στον ανταγωνισμό και δίνει εναλλακτική σε πολλούς υποψήφιους αγοραστές. Κακό για μας με τα παλιά, μόνο.


Φίλε , μούφα είναι η φωτοσοπ κατασκευή που έβαλε ο deauman.

Η μότο δοκιμών που φαίνεται στην αρχική δημοσίευση ΕΙΝΑΙ αληθινή !!! Το γράφω και το ξαναγράφω μέχρι και στο ποστ 46 …2 πριν διαφωνήσεις (48) .!!!

Μάλλον κοιτάγαμε άλλες φωτό… :sm7::sm7::sm7::sm7:

forester
30-08-2011, 11:46
Φίλε , μούφα είναι η φωτοσοπ κατασκευή που έβαλε ο deauman.

Η μότο δοκιμών που φαίνεται στην αρχική δημοσίευση ΕΙΝΑΙ αληθινή !!! Το γράφω και το ξαναγράφω μέχρι και στο ποστ 46 …2 πριν διαφωνήσεις (48) .!!!

Μάλλον κοιτάγαμε άλλες φωτό… :sm7::sm7::sm7::sm7:



ΟΚ:):):sm7:

AKIS_21
29-09-2011, 10:25
κανα νεοτερο στον οριζοντα υπαρχει?εμα8α οτι σκεφτεται να αλλαζει τα μοντελα κα8ε 7 χρονια οχι νωριτερα

squad
29-09-2011, 13:38
πολυ photoshop ρε παιδια, χεχε!!

megalopsyxos
29-09-2011, 14:05
Εγώ αυτό που βλέπω είναι οτι το μαύρισμα στις εξατμίσεις πάλι δεν κατάφεραν να το θεραπεύσουν!!!!:p:p:p

antonis1150GSA
29-09-2011, 14:33
Ας υπαρχει και κατι ασχημο πανω σ'αυτο το μηχανακι να μη το ματιασουνε, δε νομιζεις..χαχαχαχαχαχα!!!

NLS
30-09-2011, 16:11
Γιατί έχουμε δυο thread για το θέμα;
Θεωρώ αυτό
http://www.gsforum.gr/%CE%9D%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1-31/%CE%A5%CE%B3%CF%81%CF%8C%CF%88%CF%85%CE%BA%CF%84%CE%BF-bmw-gs-1200-%CE%A4%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-18889/
...το "κεντρικό".

Πάντως αφού εδώ σχολιάζετε τις φωτό και διαβάζω πολλά σωστά πράγματα (πχ. από ALX - δεν περίμενα και κάτι άλλο) αλλά και άσχετα, να πω και εγώ τα δικά μου άσχετα (τα περισσότερα τα έχω γράψει στο άλλο thread, αλλά με βάση τι διάβασα εδώ).

- Οι φωτό είναι γνησιότατες γιατί απλούστατα είναι από την Brenda Priddy, την γνωστότερη κυρία στο χώρο των auto-moto spy photos. Μάλιστα τις υπογράφει τις φωτό και τις αναφέρει ΚΑΙ στο facebook της.

- Οι φωτό φυσικά δεν είναι καθρεφτισμένες γιατί έχουν ένα σωρό στοιχεία που δείχνουν σωστά και θα ήθελαν ΤΗΝ δουλειά για να το κάνουν τρικ. Αν τις τουμπάρετε όπως ένας φίλος μας το έκανε εδώ μέσα, θα δείτε πολλά ανάποδα πράγματα. :)

- Δεν είναι καθόλου περίεργο που βάζουν ανάποδα μετάδοση και εξάτμιση. Έτσι είναι όλες οι μοτό εκτός από τις BMW. :) Εξάλλου καταργούν σιγά σιγά και τα "περίεργα" φλας μας (διαφωνώωωωωω). Θα επιτρέψει λίγο πιο άνετη επιλογή τελικών εξάτμισης (πράγμα που έκανε και η μαμά που έβαλε μια "generic" Akra) και θα έχουν ίδιο καλούπι με τις Κ.

- Φαίνεται ότι έλυσαν το θέμα με τα σπασμένα υποπλαίσια ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΣ την ουρά από το "βασικό" υποπλαίσιο (μια και ουσιαστικά πλαίσιο δεν έχει η GS).

- Το βεντιλατέρ φαίνεται.

- Το δεύτερο μπουζί μας χαιρετάει κλέφτικα.

- Δεν βλέπω αλλαγή ανάρτησης μπροστά. Πάνως USD δεν έχει εκτός αν αντί αμορτισέρ έχει καλαμάκια.

- Μακάρι η μεταλική σχάρα να φτάσει στην παραγωγή (ίσως το μόνο που ζηλεύεω από τα Adventure).

- Το μοτέρ φαίνεται διαφορετικό (και με λιγότερες ψύκτρες, κρατάει προφανώς μερικές για ομορφιά) και ΦΥΣΙΚΑ δεν μοιάζει με ανάποδο της τωρινής, εκτός αν σας μπερδεύει τόσο πολύ το καπάκι.

- Πάλι φρενάρες. Μπράβο. Το 2004 η 1200GS είχε τα καλύτερα φρένα της αγοράς σε σύγκριση ακόμα και με όλα τα supersport παραγωγής. Από τότε ο κόσμος προχώρησε, καιρός ήταν να ξαναβρεθούμε σε καλές θέσεις στην "βαθμολογία" των φρένων (καλύτερες δηλαδή - καλές έχει πάντα).

- Αυτά τα μπρατσάκια μπροστά δεν ξέρω τι είναι. Πάντως όχι κάτι... μόνιμο. Καμιά βάση στήριξης θα είναι για όργανα μέτρησης ή κάμερες κλπ.

- Έχω υποψία ότι τα κυβικά θα μείνουν ίδια. "1250" δεν ακούγεται και πολύ ωραία. "1300" ναι, για πολιτικούς λόγους, αλλά ίσως θα τον μεγάλωνε πολύ (έχει και το κυκλωμα ψύξης πια). Εξάλλου από τα 1200 με την υδρόψυξη άνετα μπορούν να δώσουν 120+ άλογα, οπότε γιατί; Από την άλλη πως θα διαχωρίσουν το μοντέλο σαν όνομα; Δεν ξέρω.

dsor
07-10-2011, 00:17
Εξακολουθώ να αμφιβάλω:hmmm:

alx_k
07-10-2011, 00:55
Οι φώτο πρέπει να είναι αληθινές,
ΑΛΛΑ: κανείς δεν παρατήρησε ότι το μισό μηχανάκι είναι after market της touratech ή και κάποιων άλλων εταιριών?

Ακόμη και αυτοκόλλητα με το logo της touratech έχει.

Συμπέρασμα: Πρόκειται για castom κατάσταση κάποιας εταιρίας ή κάποιου με χρήμα για ξόδεμα!

forester
07-10-2011, 07:11
Οι φώτο πρέπει να είναι αληθινές,
ΑΛΛΑ: κανείς δεν παρατήρησε ότι το μισό μηχανάκι είναι after market της touratech ή και κάποιων άλλων εταιριών?

Ακόμη και αυτοκόλλητα με το logo της touratech έχει.

Συμπέρασμα: Πρόκειται για castom κατάσταση κάποιας εταιρίας ή κάποιου με χρήμα για ξόδεμα!

Ναι και όχι....
Σωστός για τα λογότυπα, αλλά όχι custom κατασκευή!!!! Οι εν λόγω εταιρίες παραλαμβάνουν μοτοσυκλέτες προ-παραγωγής, για να εξελίξουν τα προϊόντα τους, ώστε με την παρουσίαση και κυκλοφορία του μοντέλου, να έχουν έτοιμες τις προτάσεις τους. Ειδικά από τις δοκιμές της Touratech, είχαμε δει και τις πρώτες φώτο για το Tiger 800 & 800 XC. Επίσης, η συγκεκριμένη εταιρία κάνει και προτάσεις για αλλαγές - βελτιώσεις στα εργοστάσια. Κάτι σαν επίσημοι δοκιμαστές δηλαδή. Το μοντέλο που βλέπουμε εδώ είναι ADVE μάλλον και στις θέσεις των άσπρων ταινιών, θα δούμε τα κάγκελα. Επίσης έτσι εξηγείται και η μεταλλική σχάρα (@ NLS: δε θα έχει μεταλλική σχάρα το απλό, μάλλον....:( )

NLS
07-10-2011, 11:36
Όπως τα λέει ο Forester.

Custom κατάσταση με άλλο σχήμα κυλίνδρων και ανάποδα τον άξονα δεν γίνεται που να χτυπιέσαι.

forester
07-10-2011, 15:26
Όπως τα λέει ο Forester.

Custom κατάσταση με άλλο σχήμα κυλίνδρων και ανάποδα τον άξονα δεν γίνεται που να χτυπιέσαι.

:sm4:
έτσι, έτσι...;)

taksidiotis
09-11-2011, 07:19
Τελικά δε θα το δούμε φέτος

send from my sexy Samsung galaxy S2 using Tapatalk

forester
09-11-2011, 08:23
Ότι απομένει από το '11, ή για το '12 μιλάς;

taksidiotis
09-11-2011, 09:23
Ότι απομένει από το '11, ή για το '12 μιλάς;

Βασικα πίστευα ότι θα δούμε τον αντικαταστάτη της gs1200 στην έκθεση.
Αλλά όπως φαίνεται,του χρόνου.

send from my sexy Samsung galaxy S2 using Tapatalk

forester
09-11-2011, 23:23
Για εμάς τους κατόχους των "παλιών", όσο αργότερα, τόσο καλύτερα!!!:):):D
Για εσάς τους "παλινοστούντες" κακό , αλλά δε μας πειράζει:sm7::sm7::sm7:
πλάκα κάνω, ε;;

taksidiotis
10-11-2011, 00:13
Για εμάς τους κατόχους των "παλιών", όσο αργότερα, τόσο καλύτερα!!!:):):D
Για εσάς τους "παλινοστούντες" κακό , αλλά δε μας πειράζει:sm7::sm7::sm7:
πλάκα κάνω, ε;;

Πάμε για explorer....και το 2014 βλεπουμε


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

forester
10-11-2011, 00:21
Μέχρι τότε πάρε ένα 11αρι ADVE να βρεις την υγειά σου και άσε τις αμαρτίες του παρελθόντος, ... στο παρελθόν!
Αφού την έχεις την "πετριά" με το GS και το παραδέχεσαι. Πάρ' το πάλι να ησυχάσουμε:):):):sm7:

taksidiotis
10-11-2011, 05:20
Μέχρι τότε πάρε ένα 11αρι ADVE να βρεις την υγειά σου και άσε τις αμαρτίες του παρελθόντος, ... στο παρελθόν!
Αφού την έχεις την "πετριά" με το GS και το παραδέχεσαι. Πάρ' το πάλι να ησυχάσουμε:):):):sm7:

Θα δείξει,ευχαριστημένος απο το δικό σου?καποιο πρόβλημα?
Παντως για τα 10αρια δεν έχω ακούσει κάτι τρελό,έχουν αλλάξει και σαζμαν απο το 10 κι έπειτα?η παραμένει το ίδιο?


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

forester
10-11-2011, 08:27
Κοντεύω τα 15.000χλμ. Ακόμα είναι νωρίς για προβλήματα.....
Είμαι ευχαριστημένος συνολικά. Το σαζμάν είναι βελτιωμένο σε σχέση με τα παλιότερα (από βόλτες που είχα κάνει) αλλά δεν έγινε και Ιαπωνικό....

leandros
10-11-2011, 12:13
Θα δείξει,ευχαριστημένος απο το δικό σου?καποιο πρόβλημα?
Παντως για τα 10αρια δεν έχω ακούσει κάτι τρελό,έχουν αλλάξει και σαζμαν απο το 10 κι έπειτα?η παραμένει το ίδιο?


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

το σαζμάν άλλαξε καλοκαίρι του 2010 και μπήκε ένα πιο μαλακό και ήσυχο.
Επίσης έχουν γίνει 2-3 αλλαγές, με κυριότερη τη βαλβίδα εκτόνωσης στο τελικό του άξονα.

jmar
10-11-2011, 12:36
το σαζμάν άλλαξε καλοκαίρι του 2010 και μπήκε ένα πιο μαλακό και ήσυχο.
Επίσης έχουν γίνει 2-3 αλλαγές, με κυριότερη τη βαλβίδα εκτόνωσης στο τελικό του άξονα.

Βαλβιδα εκτονωσης υπαρχει και στα 08,09 το σασμαν οντως αλλαξε καπως ;)

taksidiotis
10-11-2011, 15:21
Ελπίζω και πιο αξιόπιστο να είναι το νέο σαζμαν


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

gags
19-11-2011, 00:33
Ελπίζω και πιο αξιόπιστο να είναι το νέο σαζμαν


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk



;););)

GregoryA
20-11-2011, 13:05
Ποτε θα παρουσιαστει επίσημα???

jmar
20-11-2011, 17:09
Ποτε θα παρουσιαστει επίσημα???

αγνωστο :o

dionysisgs
28-11-2011, 11:44
Ελπίζω και πιο αξιόπιστο να είναι το νέο σαζμαν


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

Καλημέρα να ρωτήσω και εγώ κάτι..εφόσον άλλαξε το σασμάν στο νέο μοντέλο, σε περίπτωση που το δικό μας πχ..διαλύσει..μπορούν να τοποθετήσουν το νέο σε παλαιότερο μοντέλο ή θα σου βάλουν αναγκαστικά του έτους κατασκευής της μηχανής;;;;

taksidiotis
28-11-2011, 12:16
Καλημέρα να ρωτήσω και εγώ κάτι..εφόσον άλλαξε το σασμάν στο νέο μοντέλο, σε περίπτωση που το δικό μας πχ..διαλύσει..μπορούν να τοποθετήσουν το νέο σε παλαιότερο μοντέλο ή θα σου βάλουν αναγκαστικά του έτους κατασκευής της μηχανής;;;;

Αν δε κάνω λάθος βάζουν το καινούριο ανταλλακτικά που είναι και σαφώς βελτιωμένο.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

GeorgeP
29-11-2011, 12:00
Αν δε κάνω λάθος βάζουν το καινούριο ανταλλακτικά που είναι και σαφώς βελτιωμένο.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

Ξ Ε Χ Α Σ Ε ΤΟ!!!
Αλλη δομη κινητρα σο ενα αλλη στο άλλο. Ο υγρος πολυδισκος συμπλεκτης μαζι με το σαζμαν θα αποτελει μερος του μποξερ και οχι διαφορετικο κομματι οπως σημερα.
Φαινεται και στις φωτοακτινογραφιες που δημοσιευονται, δεν θα μπορουσε εξαλλου να ειναι κι αλλιως. Ειδαλλως δεν θα λεγοταν υγρος πολυδισκος αλλα κατι αλλο!

babisadve
29-11-2011, 12:17
Ξ Ε Χ Α Σ Ε ΤΟ!!!
Αλλη δομη κινητρα σο ενα αλλη στο άλλο. Ο υγρος πολυδισκος συμπλεκτης μαζι με το σαζμαν θα αποτελει μερος του μποξερ και οχι διαφορετικο κομματι οπως σημερα.
Φαινεται και στις φωτοακτινογραφιες που δημοσιευονται, δεν θα μπορουσε εξαλλου να ειναι κι αλλιως. Ειδαλλως δεν θα λεγοταν υγρος πολυδισκος αλλα κατι αλλο!

Δεν μιλάει για αυτό.

GeorgeP
29-11-2011, 12:38
Δεν μιλάει για αυτό.





εφοσον μιλαμε για τον νεο υγρο συμπλεκτη της νεας GS και αφοσν η επιχειρηματολογια - κατα σειρα δημοσιευσεων - ειναι η παρακατω....που εκανα λαθος?

Καλημέρα να ρωτήσω και εγώ κάτι..εφόσον άλλαξε το σασμάν στο νέο μοντέλο, σε περίπτωση που το δικό μας πχ..διαλύσει..μπορούν να τοποθετήσουν το νέο σε παλαιότερο μοντέλο ή θα σου βάλουν αναγκαστικά του έτους κατασκευής της μηχανής;;;;

Αν δε κάνω λάθος βάζουν το καινούριο ανταλλακτικά που είναι και σαφώς βελτιωμένο.
Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk


Ξ Ε Χ Α Σ Ε ΤΟ!!!
Αλλη δομη κινητρα σο ενα αλλη στο άλλο. Ο υγρος πολυδισκος συμπλεκτης μαζι με το σαζμαν θα αποτελει μερος του μποξερ και οχι διαφορετικο κομματι οπως σημερα.
Φαινεται και στις φωτοακτινογραφιες που δημοσιευονται, δεν θα μπορουσε εξαλλου να ειναι κι αλλιως. Ειδαλλως δεν θα λεγοταν υγρος πολυδισκος αλλα κατι αλλο!

taksidiotis
29-11-2011, 12:55
εφοσον μιλαμε για τον νεο υγρο συμπλεκτη της νεας GS και αφοσν η επιχειρηματολογια - κατα σειρα δημοσιευσεων - ειναι η παρακατω....που εκανα λαθος?




μιλαμε για το μοντελο του 2010 ως τωρα που ειναι και το πιο προσφατο,καθως αλλο δεν εχουμε δει ακομα:)

babisadve
29-11-2011, 12:57
Αν δε κάνω λάθος βάζουν το καινούριο ανταλλακτικά που είναι και σαφώς βελτιωμένο.

Σε τι μοντέλο αναφέρεται λες??

Με πρόλαβε μόνος του

dionysisgs
29-11-2011, 14:26
Καλημέρα ..δικό μου λάθος...είχα ξεχάσει ότι στο τελευταίο μοντέλο θα είναι υγρός πολύδισκος..βασικά αναφερόμουν στο τελευταίο πριν τον υγρό πολύδισκο μοντέλο...σορρυ παίδες!!

taksidiotis
29-11-2011, 14:47
Καλημέρα ..δικό μου λάθος...είχα ξεχάσει ότι στο τελευταίο μοντέλο θα είναι υγρός πολύδισκος..βασικά αναφερόμουν στο τελευταίο πριν τον υγρό πολύδισκο μοντέλο...σορρυ παίδες!!

Νέο μοντελο προς το παρόν δεν υπάρχει πέρα απο του 2010.νεο θα υπάρχει όταν επιτέλους θα δούμε κάτι επίσημο.οποτε δεν εκανες καποιο λάθος.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

dionysisgs
30-11-2011, 10:26
:cool: cheers traveler!!!