PDA

View Full Version : Υψηλή; κατανάλωση.


fmargaritis
30-04-2009, 09:53
Καλημέρα!
Πριν από το service των 50000 χλμ η κατανάλωση ήταν γύρω στα 230 χλμ με 20-21 λίτρα βενζίνης.
Μετά το service με αλλαγές φίλτρων, μπουζί, ρυθμίσεις βαλβίδων συγχρονισμό η κατανάλωση είναι πάλι αρκετά υψηλή ( 216 χλμ με 20 λίτρα ).
Η αποστάσεις που κάνω καθημερινά είναι 8-10 χλμ και αλλαγή ταχυτήτων μέχρι την 3η ( δεν υπάρχουν και άλλα περιθώρια στο Καρλόβασι ).
Να πω οτι γέμισα το ρεζερβουάρ στις 12 Μαρτίου και η μηχανή έμεινε ακινητοποιημένη για 16 μέρες.
Επίσης σε αυτό το διάστημα συμπλήρωσα χτες καμιά 200ml ( αν θυμάμαι καλά) λάδι.
Πως το βλέπεται; τι μπορεί να συμβαίνει ; ή είναι κανονική η κατανάλωση με αυτήν τη χρήση.
Φίλιππος

PS Η Μηχανή είναι R 1100 RT

kostas_366
30-04-2009, 11:59
Φίλε είχα 1100 gs και θα σου πω ότι είχε μεγάλη κατανάλωση (5άρι σασμάν).
Η κατανάλωση είναι και πως το πας και που δηλ. σε πόλη και κίνηση, δεν είναι και ότι καλύτερο. Έξω από πόλη με 24λίτρα έβγαζα 320κλμ. Στην πόλη και κίνηση νομίζω είμουν στα 250-260κλμ.
Και λάδι το 1100 αλλά και το 1150 που έχω τώρα (το πρώτο περισσότερο) το καταπίνουν. Τους αρέσει το λαδάκι :p και το κάνουν και επίτηδες για να τις προσέχεις..
Καλά χιλιόμετρα..
Ο Σωτήρης μάλλον θα σου πει κ περισσότερα για το 1100rt και σαν οδηγός αλλά και σαν χομπίστας μάστορας (ωραίο δούλεμα ρε μπαγάσα Σωτήρη, ποτέ δεν δούλεψε εμένα έτσι το 1100 :rolleyes:).

pepax66
30-04-2009, 12:08
Φιλλιπε καλημέρα,
Η κατανάλωσή σου είναι αρκετά ψιλή αν διανοηθείς ότι με κύκλο καθαρά πόλης και σκληρούς ρυθμούς η δικιά μου (R1200GS) καταπίνει 7,9 - 8,0 lt/100km που είναι πολλά ενώ εσύ πάιζεις στα 9,0 lt/100km. Αν το service ήταν σωστό εάν η βενζίνα που βάζεις είναι τα λίτρα που λέει η αντλία μάλλον θέλει λίγο "πνίξιμο" το injection τώρα για το λαδάκι παίζουν πολλά πράγματα αλλά τα 200 ml στα 500 είναι και αυτά αρκετά εγώ τις βάζω 250 - 350 στα 2000 χλμ. ανάλογα την χρήση!:hmmm:

GeorgeP
30-04-2009, 12:54
Καλημέρα!
Πριν από το service των 50000 χλμ η κατανάλωση ήταν γύρω στα 230 χλμ με 20-21 λίτρα βενζίνης.
Μετά το service με αλλαγές φίλτρων, μπουζί, ρυθμίσεις βαλβίδων συγχρονισμό η κατανάλωση είναι πάλι αρκετά υψηλή ( 216 χλμ με 20 λίτρα ).
Η αποστάσεις που κάνω καθημερινά είναι 8-10 χλμ και αλλαγή ταχυτήτων μέχρι την 3η ( δεν υπάρχουν και άλλα περιθώρια στο Καρλόβασι ).
Να πω οτι γέμισα το ρεζερβουάρ στις 12 Μαρτίου και η μηχανή έμεινε ακινητοποιημένη για 16 μέρες.
Επίσης σε αυτό το διάστημα συμπλήρωσα χτες καμιά 200ml ( αν θυμάμαι καλά) λάδι.
Πως το βλέπεται; τι μπορεί να συμβαίνει ; ή είναι κανονική η κατανάλωση με αυτήν τη χρήση.
Φίλιππος



Φιλλιπε καλημέρα,
Η κατανάλωσή σου είναι αρκετά ψιλή αν διανοηθείς ότι με κύκλο καθαρά πόλης και σκληρούς ρυθμούς η δικιά μου (R1200GS) καταπίνει 7,9 - 8,0 lt/100km που είναι πολλά ενώ εσύ πάιζεις στα 9,0 lt/100km. Αν το service ήταν σωστό εάν η βενζίνα που βάζεις είναι τα λίτρα που λέει η αντλία μάλλον θέλει λίγο "πνίξιμο" το injection τώρα για το λαδάκι παίζουν πολλά πράγματα αλλά τα 200 ml στα 500 είναι και αυτά αρκετά εγώ τις βάζω 250 - 350 στα 2000 χλμ. ανάλογα την χρήση!:hmmm:
ναι αλλα δεν εχει καμια σχεση ο κινητηρας/αναφλεξη του 1200 με το 1100 γενικα τεχνολογικως και ειδικα στην καταναλωση!!! Το 1200 ειναι οικονομικοτερο λογω πολλων μετατροπων στην αναφλεξη, στα μεταλλα, στις αντιτριβικες επιστρωσεις κ.λ.π. αλλα κι αλλου ενω το 1100 ειναι τυπικα ενα GS 850 του 1990 μεγαλωμενο στα 1100 κυβικα!!!

Επι του ειδικοτερου ερωτηματος σου τωρα, ενα οχημα οταν κινειται σε στενες κυκλοφοριακες συνθηκες π.χ πολη η καταναλωση του εκτοξευεται στα υψη!! Εχω ενα Hyundai Accent του 1995 το οποιο στο ταξιδι μετα βιας περναει τα 6 λιτρα τα 100κμ και ταχυτητες γυρω 130κμ. Οταν ομως το κυκλοφορω στην πολη φτανουμε τα ........9,2λ/100κμ!!! Το Βαραντερο το ιδιο, να σου πω μάλιστα οτι το πρωτο που ειχα με τα καρμπυρατερ εκαιγε 9+ λιτρα στην πολη και 7+ στο ταξιδι!! Ηταν παλιας τεχνολογιας σαν και το δικο σου RT επετρεψε μου να πω!!
Ετσι κι εσενα στις κοντινες αποστασεις που χρησιμοποιεις μεχρι την 3η σχεση η καταναλωση γιαυτον τον κινητηρα ειναι καλη, μην περιμενεις κατι καλυτερο!!

Οσο για το λαδι ναι ειναι φυσιολογικο για το 1100 και τον μποξερ κινητηρα του!! Τα 1200 καινε κι αυτα αλλα λιγοτερο. Εχει συζητηθει εξάλλου σε αλλο νημα η υποθεση λαδιου, παντως δεν ειναι βλαβη οσο δεν βλεπεις μαυρο ¨η μπλε καπνο πισω στην εξατμιση το οποιο θα υποδυλωνε καταναλωση λαδιου περαν των 500 ml για καθε 1000κμ αρα και βλαβη στα ελατηρια/ χιτωνια/πιστονια, τσιμουχακια βαλβιδων!!!
Παρατηρησε το!!!

fidemporas
05-05-2009, 01:11
Ναι ... ειναι μεγαλη καταναλωση αλλα και κακη χρηση ειδικα για το 1100RT.
Εμενα σε ταξιδι το μηχανακι αυτο μου εβγαζε 340-360 χλμ. το γεμισμα χωρις πολυ μεγαλη εξαντληση της ρεζερβας...
Γιατι δεν περνεις ενα αλλο μηχανακι που να κανει για την δουλεια που το θελεις;;;;
Το RT κατα την γνωμη μου ειναι να βαζεις 5η και να φευγεις.....................
:cool::cool::cool::cool: