PDA

View Full Version : triumph tiger 1200


crazy artist
08-09-2011, 16:29
New MCN September 7: All-new Triumph Adventurer 1200 spied - | Motorcycle News | Bike News | Motorbike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2011/September/sep0611-new-mcn/)

gepol
08-09-2011, 18:24
http://www.motorcyclenews.com/upload/283006/images/cover1.jpg

kostas_366
08-09-2011, 18:27
Όλα ωραία βρε παιδιά. Όλα.
Ποιος θα τα αγοράσει τελικά δεν ξέρω!!!

GregoryA
08-09-2011, 18:59
Νο bad!!!!

jmar
08-09-2011, 19:04
Πολυ καλο αλλα να βαλουνε και το σημα της bmw κι ας το λενε triumph στα χαρτια :sm7: ελεος... αντιγραφη με το 800αρι καρα αντιγραφη και το 1200?? :hmmm:

adventure
08-09-2011, 22:32
Πολυ καλο αλλα να βαλουνε και το σημα της bmw κι ας το λενε triumph στα χαρτια :sm7: ελεος... αντιγραφη με το 800αρι καρα αντιγραφη και το 1200?? :hmmm:


:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

:D :D

squad
09-09-2011, 09:29
ρε τους φτυλες....ΝεύραΝεύρα

tattoopanther
09-09-2011, 14:15
..,.,.,θα είναι και γαμώ τα γκάζια.,.,.,.,,.

περιμένουμε να το δούμε και απο κοντά.,.,,.

taksidiotis
10-09-2011, 19:32
ωραιο φαινεται,θα χει ομως θεμα κι αυτο με βαλβιδες και πιστονια αραγε?

angelo_balto
05-04-2012, 09:09
..,.,.,θα είναι και γαμώ τα γκάζια.,.,.,.,,.

περιμένουμε να το δούμε και απο κοντά.,.,,.

είναι .. είναι πιο γρήγορο από speed triple που είναι ΠΟΛΥ ελαφρύτερο :ye28:

(δε υπάρχει καν σύγκριση με gs1200 όσον αφορά τη δύναμη)

angelo_balto
05-04-2012, 09:24
Tiger 1200 Explorer - test Ride

ΘΕΤΙΚΑ
- πολύ δύναμη (135-140)
- καλή τιμή (σχεδόν 15.000)
- σχετικά καλή προστασία από αέρα (με την ψηλή ζελατίνα)
- άνετο (ίδια θέση οδήγησης με του Τ800 αλλά πολύ καλύτερο υλικό)
- "γρήγορη" γεωμετρία - με αρκετή βέβαια αδράνεια στην αρχή του ελιγμού
- φοβερά φρένα
- ABS, Cruise Control, Antispin : στάνταρ εξοπλισμός

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- "σαν" GS : η Triumph, κακώς για εμένα, βάλθηκε να αντιγράψει την BMW πιθανώς στοχεύοντας σε μια "εύκολη" συνταγή επιτυχίας. Κακώς γιατί με μοτοσικλέτες όπως το 1050 απέδειξε ότι μπορεί και μόνη. Αλλα η τόση αντιγραφή κάνει πελάτες της (όπως κι εμένα) να σκεφτούν: "γιατί να πάρω το σαν-GS και όχι το GS?"
- κρατάει πιο "κουραστικά" μια μέση ωριαία 150-160 γιατί ο κινητήρας δουλεύει πολύ ψιλά
- απαράδεκτες (επιεικώς) αναρτήσεις
- μέτρια ποιότητα κατασκευής πλαστικών, πολύ κατώτερα από του 1050

Ελπίζω να ήμουν αρκετά διαφωτιστικός..:ye33:

makapal
14-04-2012, 01:22
Δεν με χαλάει:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

johnny walker
20-04-2012, 20:06
Ρε παιδια αυτη η triumph καλα δεν ηταν με το 1050 ενταξει μπορει να μην ειναι on-off αλλα μια χαρα 1000αρι με τα γκαζια του με τις βαλιτσες που παιρνει ολα καλα!Εξελιξαι το δικο σου μηχανακι και ασε τις αντιγραφες!Ξεκινησε με το 800 και τωρα πηγε στο 1200!Ειναι κατι σαν τις αντιγραφες που κανουν οι κινεζοι στα ρουχα!Ναι μοιαζει με bmw αλλα δεν ειναι!Εγω παντως προτειμω παντα τα original και οχι τις αντιγραφες ακομη και αν ειναι πιο εξελιγμενα σε ορισμενους τομεις!

BOXER
21-04-2012, 01:22
Ρε παιδια αυτη η triumph καλα δεν ηταν με το 1050 ενταξει μπορει να μην ειναι on-off αλλα μια χαρα 1000αρι με τα γκαζια του με τις βαλιτσες που παιρνει ολα καλα!Εξελιξαι το δικο σου μηχανακι και ασε τις αντιγραφες!Ξεκινησε με το 800 και τωρα πηγε στο 1200!Ειναι κατι σαν τις αντιγραφες που κανουν οι κινεζοι στα ρουχα!Ναι μοιαζει με bmw αλλα δεν ειναι!Εγω παντως προτειμω παντα τα original και οχι τις αντιγραφες ακομη και αν ειναι πιο εξελιγμενα σε ορισμενους τομεις!

Λίγο πιο μικρά γράμματα φιλαρακι :cool: !!!

johnny walker
21-04-2012, 10:16
φιλαρακι αυτη η γραμματοσειρα σου κανει?Για να μη χρειαστεις επισκεψη σε οφθαλμιατρο και το χω τυψεις!:ye33:

phoenix
21-04-2012, 10:39
Ρε παιδια αυτη η triumph καλα δεν ηταν με το 1050 ενταξει μπορει να μην ειναι on-off αλλα μια χαρα 1000αρι με τα γκαζια του με τις βαλιτσες που παιρνει ολα καλα!Εξελιξαι το δικο σου μηχανακι και ασε τις αντιγραφες!Ξεκινησε με το 800 και τωρα πηγε στο 1200!Ειναι κατι σαν τις αντιγραφες που κανουν οι κινεζοι στα ρουχα!Ναι μοιαζει με bmw αλλα δεν ειναι!Εγω παντως προτειμω παντα τα original και οχι τις αντιγραφες ακομη και αν ειναι πιο εξελιγμενα σε ορισμενους τομεις!
θηβα συμφωνω και εγω μαζι σου:ye33:

ikarian
21-04-2012, 15:43
πηρα το καινουργιο ΜΟΤΟ που κυκλοφοερει και το εχει αναλυτικο τεστ και το ψιλοκραζουν.οχι μονο επειδη ειναι αντιγραφη gs αλλα γενικα σαν μηχανη.παντως γελασα εκει που εγραφαν οτι ανοιξαμε το manual και νομιζαμε οτι και αυτο θα ειναι γραμμενο στα γερμανικα!:sm7:

taksidiotis
22-04-2012, 12:22
Εμένα με αγχωσε σχετικα με την ποιότητα κατασκευής,δεν ξέρω αν ισχύουν βέβαια όλα αυτα που γραφουν


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

leandros
22-04-2012, 12:34
πράγματι στο ΜΟΤΟ δεν τους είδα ενθουσιασμένος, πλην μοτέρ.
Ειδικά το βάρος 275 κιλά με πολύ ψηλά το κέντρο βάρους είναι στα πολύ αρνητικά.

DERTILAS
22-04-2012, 17:38
Πηγα και το δοκιμασα....μου αρεσε, πολυ γκαζι και καλα φρενα.Ομως κοτωντας την μηχανη την ωρα που την οδηγουσα.....κατι μου ελειπε...ο μποξερ!!!!!!!;)

taksidiotis
22-04-2012, 17:59
Απο θέμα όγκου τι λεει?
Ποιότητα κατασκευής?


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

DERTILAS
22-04-2012, 18:17
Απο θέμα όγκου τι λεει?
Ποιότητα κατασκευής?


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
Ειναι πολυ ωραιο σε γενικες γραμμες. Πολυ δυναμη , απο χαμηλα. Ανεβαζει γρηγορα στροφες και εχει καλη ποιοτητα κυλισης. Αυτο που γραψανε , οτι εχει ψηλα το κεντρο βαρους, εχουν δικιο, ομως το συνηθιζεις γρηγορα. Τριγμους και θορυβους δεν καταλαβα, βεβαια το δοκιμαστικο ηταν του 20 λεπτου, στο οποιο ανεβηκα την λεωφορο Κατεχακη και κατεβηκα την Μιχαλακοπουλου, κινηση σε πολη δηλαδη. Για το υψος μου (1,80) κουμπωσα αμεσως στην θεση οδηγησης , η οποια μπορω να την χαρακτηρισω και σαν 'επιθετικη'... Ο ογκος του, ειδικα αν εχεις οδηγησει adventure gs, δεν ειναι σημαντικος, ομως το ζυγισμα του δεν ειναι το ιδιο καλο.Προσωπικα πιστευω οτι το μηχανακι αυτο δεν ειναι συγκρισιμο με on- off αλλα ταιριαζει περισσοτερο στον χαρακτηρα του yamaha fazer και των παραπλησιων του και πολλοι μπορει να διαφωνησουν μαζι μου. Με χαλασε ιδιαιτερα το μικρο τεποζιτο, αν και προσπαθουν οι πωλητες να σε πεισουν για αυτονομια πανω απο 300 χιλιομετρα ανα γεμισμα. Να δουμε τις παιδικες του ασθενειες και σε κανα 2 χρονια το βλεπουμε. Ειχα πουλησει το δικο μου adventure gs του 2006 και το σκεφτομουν πολυ σοβαρα, ομως κατεληξα σε ενα ιδιο του 2009.Αξιζει παντως να το οδηγησει κανεις, ειναι πολυ δυνατο και διαφορετικης φιλοσοφιας!

black_hawk
23-04-2012, 02:11
..ειναι πολυ δυνατο και διαφορετικης φιλοσοφιας!

Τρικυλιδρο γαρ.. (Με οσα σημαινει αυτο..) :rolleyes:

ltsiorak
04-05-2012, 09:12
Το πηρα για τεστ εχθες ολη την ημερα,

μιλαμε για εργαλειο, ####### καλυτερος κινητηρας απο το gs, δυνατος πολυ δυνατος και αρκετα οικονομικος, περιπου 5 με 6.5 λιτρα στα 100

πολυ επιθετικη θεση οδηγησης, κουμπωνεις επανω του, μεγαλυ προστασια, το μονο που δεν με αρεσε ηταν τα καγκελα, πολυ χαμηλα τα εχουν,....

τελεια θεση οδηγησης, καλο καθισμα και για συνεπιβατη.

πολλα συστηματα, ειδικα το traction control ειναι τελειο, καλη οθονη με πολλες πληροφοριες.

πολυ καλες αναρτησεις αλλα λιγο σκληρεσ, ισως να θελαν ρυθμισμα,

ενα γερο χαρτι του, το βαρος του, μιλαμε για 280 κιλα που εινια εξαφανισμενα, δεν καταλαβαινεις τιποτα, καμια σχεση με βαραντερο, gs και τενερε...

πολυ καλη ποιοτητα στα μεταλικα, οσο αφορα στα πλαστικα δεν μπορω να πω οτι κατι δεν με αρεσε, αλλα γενικα εχει πολυ καλη κατασκευη.

δεν με αρεσε το οτι δεν εχει ακτινωτες ζαντεσ.... ουτε σαν εξτρα...

επισης δεν με αρεσε που το ντεποζιτο ειναι 21 λιτρα, με αυτονομια 340 χλμ, τοσο εκανα εγω, ηθελα κατι σε 500 χλμ

οπωςε γνωριζετε αλλαζω το βαραντερο, απο ολα οσα ειδα, αυτο με αρεσε ποιο πολυ, ουτε gs adv ουτε τενερε, ουτε crosstourer...

NLS
04-05-2012, 10:57
Με το καλό.
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Μόνο ένα πραγματάκι... αν στο GS (τουλάχιστον στο GS όχι το GSA και μιλάω για το 1200) καταλαβαίνεις τα κιλά του ίσως είσαι ο μοναδικός στον πλανήτη. :)
Εδώ οδήγησα transalp φίλου χέρι χέρι με το GS και βρήκε αυτός πιο ελαφρύ το GS και εγώ πιο βαρύ το transalp (φυσικά όχι στα κιλά αλλά στο πως τα μοιράζει και ενώ κινείται - εκεί δεν υπάρχει σύγκριση - και ενώ είναι σταματημένο - εφόσον φυσικά φτάνεις να πατήσεις κάτω).

Προσωπικά πέρα από το 990 που θεωρώ ότι μαζί με το GS είναι κορυφή στην κατηγορία (και στα πάντα δηλαδή) αλλά με άλλο... δρόμο, το Tiger 1200 είναι η μόνη εναλλακτική σοβαρή επιλογή (και καμία σχέση με τα παλαιότερα Tiger). Τίποτα άλλο.

ltsiorak
09-05-2012, 09:52
Λοιπον σχολια για ον τιγρη, ..... σχολια δεν θελατε?

Μιλαμε για ποιο δυνατο και γρηγορο μοτερ απο το crosstourer, πολυ ποιο πολυστροφο και αρπαζει ποιο ευκολα, ισως να οφειλετε στο βαρος που εινια ελαχιστα ποιο μικρο.

Δυνατο του χαρτι το βαρος και η κατανομη, νομιζεις οτι οδηγας παπακι, παναλαφρο, με τρομερη θεση οδηγησης, ενα ρυθμιζομενο καθισμα για τον οδηγο που μπορει να οτ παραγγειλεις και με ειδικο καλυμα...
πολυ καλη θεση οδήγησης εχεις εικονα καλη και γενικα το μηχανακι σε δινει την αισθηση της ασφαλειας, πραγματικα κουμπωνεις επανω του....

Το μοτερ του πραγματικα δυνατο με περιπου 140 αλογα, τα οποια ομως ελέγχονται απο το traction με αποτελεσμα στη πρωτη σκαλα να μην γλυστραει ουτε στην παραλιακη της θεσσαλονικης που ειναι γυαλι... οταν το απενεργοποιεις απλα ζωγραφιζεις.... αντιθετα το cross εχει πολυ μεγαλητερη ροπη, εκει απλα δεν αλλαζεις ταχυτητες,.... βαζεις 4 και ξεκινας... ενα πραγμα.... απιθανο.... θα ελεγα οτι το μοτερ του τιγρη δεν σε δινει την αισθηση του συμπαγες... αυτης της απειρης δυναμης που βλεπεις στο cross, τι θελω να πω, στον τιγρη το μοτερ εινια δυνατο αλλα εκει κατι παραξενα κενα.... αρπαζει με τη μια αλλα δουλευει παραξενα σαν δυκιλινδρο... απο την αλλη το cross δεν ακους τιποτα ουτε κραδασμους, και ειναι ποιο αργοστροφο, αλλα εχει μια σταθερη ροπη σε ολες τις στροφες...

Γενικα και τα δυο εχουν τα μοτερ.... δυνατα και ροπατα, αν θελει πολυστροφα περνεις τιγρη αν θελεις απειρη ροπη πας χοντα...

Στα πλαστικα, το χοντα υπερτερει, το εχουν με καλυτερα πλαστικα και γενια με αρεσε που ολα ειναι με μικροσκοπιο βαλμενα, σε δινει την αισθηση του συμπαγες, κατι σαν οικογενιακο αμαξι... απο την αλλη ο τιγρης ειναι αλητης... τον παιρνεις για να φευγεις οταν πηδας απο μπαλκονι καθως σε εχεις ποιασει ο συζηγος της ερωμενη, απλο και αλήτικο... πλαστικα για ανθρωπους που δεν καιγονται στη λεπτομερεια...

Με αρεσε η καλυψη του αερα στον τιγρη ποιο πολυ απο οτι στο cross, ισως επειδη ο τιγρης ειχε μεγαλυτερη εξτρα ζελατινα.

Με αρεσε που η καταναλωση του τιγρη ειναι πολυ μικροτερη,.... αυτο θα το δω οταν μεθαύριο παρω το cross φιλου

Με αρεσε που ο τιγρης εχει διπλα φαναρια οριζοντια

Με αρεσε που ο τιγρης θελει 30 000 για σερβις

Δεν με αρεσε που βαλανε διακοπτες στην αριστερη πλευρα του τιμονιου εξτρα, πολυ προχειρους.... για τα προβολακια και τα θερμενομενα

Δεν με αρεσε που δεν εχει ζαντες με ακτινες ουτε καν εξτρα

Δεν με αρεσε που εχουν εξτρα το μεταλικο προστατευτικο της μηχανης

Δεν με αρεσε που ακομη δεν ξερω αν υπαρχει σερβις στη θεσσαλονικη....

Γενικα ειναι πολυ δυσκολο να διαλεξης αναμεσα στα δυο..... σιγουρα ομως ειναι ####### ανωτερα απο καθε bmw


ΥΓ κατι που μου την εδωσε αρκετα με τον τιγρη ειναι τα εξτρα προστατευτικα, χουφτες, που εινια προαιρετικα... με 16 σχεδον χιλιαρικα.. απαγορευετε κατι τετοιο.... αντιθετα ο δαβανοπουλος δινει πολλα εξτρα...

taksidiotis
10-05-2012, 01:09
Λοιπον σχολια για ον τιγρη, ..... σχολια δεν θελατε?

Μιλαμε για ποιο δυνατο και γρηγορο μοτερ απο το crosstourer, πολυ ποιο πολυστροφο και αρπαζει ποιο ευκολα, ισως να οφειλετε στο βαρος που εινια ελαχιστα ποιο μικρο.

Δυνατο του χαρτι το βαρος και η κατανομη, νομιζεις οτι οδηγας παπακι, παναλαφρο, με τρομερη θεση οδηγησης, ενα ρυθμιζομενο καθισμα για τον οδηγο που μπορει να οτ παραγγειλεις και με ειδικο καλυμα...
πολυ καλη θεση οδήγησης εχεις εικονα καλη και γενικα το μηχανακι σε δινει την αισθηση της ασφαλειας, πραγματικα κουμπωνεις επανω του....

Το μοτερ του πραγματικα δυνατο με περιπου 140 αλογα, τα οποια ομως ελέγχονται απο το traction με αποτελεσμα στη πρωτη σκαλα να μην γλυστραει ουτε στην παραλιακη της θεσσαλονικης που ειναι γυαλι... οταν το απενεργοποιεις απλα ζωγραφιζεις.... αντιθετα το cross εχει πολυ μεγαλητερη ροπη, εκει απλα δεν αλλαζεις ταχυτητες,.... βαζεις 4 και ξεκινας... ενα πραγμα.... απιθανο.... θα ελεγα οτι το μοτερ του τιγρη δεν σε δινει την αισθηση του συμπαγες... αυτης της απειρης δυναμης που βλεπεις στο cross, τι θελω να πω, στον τιγρη το μοτερ εινια δυνατο αλλα εκει κατι παραξενα κενα.... αρπαζει με τη μια αλλα δουλευει παραξενα σαν δυκιλινδρο... απο την αλλη το cross δεν ακους τιποτα ουτε κραδασμους, και ειναι ποιο αργοστροφο, αλλα εχει μια σταθερη ροπη σε ολες τις στροφες...

Γενικα και τα δυο εχουν τα μοτερ.... δυνατα και ροπατα, αν θελει πολυστροφα περνεις τιγρη αν θελεις απειρη ροπη πας χοντα...

Στα πλαστικα, το χοντα υπερτερει, το εχουν με καλυτερα πλαστικα και γενια με αρεσε που ολα ειναι με μικροσκοπιο βαλμενα, σε δινει την αισθηση του συμπαγες, κατι σαν οικογενιακο αμαξι... απο την αλλη ο τιγρης ειναι αλητης... τον παιρνεις για να φευγεις οταν πηδας απο μπαλκονι καθως σε εχεις ποιασει ο συζηγος της ερωμενη, απλο και αλήτικο... πλαστικα για ανθρωπους που δεν καιγονται στη λεπτομερεια...

Με αρεσε η καλυψη του αερα στον τιγρη ποιο πολυ απο οτι στο cross, ισως επειδη ο τιγρης ειχε μεγαλυτερη εξτρα ζελατινα.

Με αρεσε που η καταναλωση του τιγρη ειναι πολυ μικροτερη,.... αυτο θα το δω οταν μεθαύριο παρω το cross φιλου

Με αρεσε που ο τιγρης εχει διπλα φαναρια οριζοντια

Με αρεσε που ο τιγρης θελει 30 000 για σερβις

Δεν με αρεσε που βαλανε διακοπτες στην αριστερη πλευρα του τιμονιου εξτρα, πολυ προχειρους.... για τα προβολακια και τα θερμενομενα

Δεν με αρεσε που δεν εχει ζαντες με ακτινες ουτε καν εξτρα

Δεν με αρεσε που εχουν εξτρα το μεταλικο προστατευτικο της μηχανης

Δεν με αρεσε που ακομη δεν ξερω αν υπαρχει σερβις στη θεσσαλονικη....

Γενικα ειναι πολυ δυσκολο να διαλεξης αναμεσα στα δυο..... σιγουρα ομως ειναι ####### ανωτερα απο καθε bmw


ΥΓ κατι που μου την εδωσε αρκετα με τον τιγρη ειναι τα εξτρα προστατευτικα, χουφτες, που εινια προαιρετικα... με 16 σχεδον χιλιαρικα.. απαγορευετε κατι τετοιο.... αντιθετα ο δαβανοπουλος δινει πολλα εξτρα...

Ωραία τα λες φιλέ μου
Το τεστ πάντως του μότο με έκοψε από την σκέψη του να την αποκτήσω.
Και δε νομίζω να γραφούν ψέμματα.δεν ξέρω,συμπαθητικό είναι σίγουρα πάντως

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

TEOSS
10-05-2012, 19:57
Ωραία τα λες φιλέ μου
Το τεστ πάντως του μότο με έκοψε από την σκέψη του να την αποκτήσω.
Και δε νομίζω να γραφούν ψέμματα.δεν ξέρω,συμπαθητικό είναι σίγουρα πάντως

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Γιατί? Τι διάβασες και σε <<χάλασε>> τόσο ?:confused:

taksidiotis
10-05-2012, 20:44
Γιατί? Τι διάβασες και σε <<χάλασε>> τόσο ?:confused:

Προβλήματα με τα πλαστικά,τρίξιμο,διαρροές,ξεθωριάσμα στο χρώμα στο ντεποζιτο,αμφίβολη ποιότητα κατασκευής στα πλαστικά.
Υπάρχει ήδη κι αποκλειστικό φόρουμ για το tiger στο εξωτερικό,πολλά αναγράφονται

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

NLS
10-05-2012, 21:46
Τα έχουμε ξαναπεί, σε αποκλειστικά forum μαθαίνεις ΤΑ ΚΑΚΑ πάντα.
(εκτός αν μπεις σε varadero forum όπου όλοι θαυμάζουν ο ένας τον άλλο για την επιλογή τους)

Δεν σημαίνει ότι διαβάζεις για γενικά φαινόμενα. Ναι μπορείς να δεις κάποιες τάσεις. Δεν νομίζω να υπάρχει σημερινή εταιρία που να βγάζει κάτι με ΣΟΒΑΡΑ θέματα. Πάντα είναι μη σου τύχει.

Πάλι γενικά όμως να πω και ένα κακό. Ποτέ μην παίρνεις κάτι έκδοση πρώτη. Εκτός αν έχεις μεγάλη εμπιστοσύνη. Έκδοση πρώτη είναι και αυτό το Tiger (είπαμε είναι άσχετο με το προηγούμενο τελείως) και το Multistrada (παντελώς άσχετο με το πρώην) και το Crosstourer (ούτε το όνομα δεν κράτησαν... μα γιατί... τόσο... τιμημένο), αλλά και το επόμενο GS αν βγει το υδρόψυκτο.

Με το τελευταίο αν έχω λεφτά πάντως θα το... ρισκάρω ίσως (αν έχει αυτά που περιμένω να έχει). Ρίσκα είναι αυτά. Όλα είναι θέμα λαχείου σε κάθε αγορά (στο έλεγα και άλλη φορά, διάλεξες να μην με πιστέψεις).

Giof
13-05-2012, 14:35
Προχθές πήγαμε με τα φιλαράκια να δούμε στην triumph το tiger 1050.

Καταλήξαμε να υπογράφει ο φίλος τα χαρτιά για να το πάρει οπότε με την
ευκαιρία είπα να κάνω ένα test drive το explorer 1200.

Πριν ξεκινήσω η άποψη μου ήταν αρνητική και αυτό γιατί το συγκεκριμένο
μηχανάκι είναι εμφανισιακά μια αντιγραφή gs. Βάση της δικής μου ματιάς
σαν κατασκευή κινείτε σε μέτρια επίπεδα. Τα πλαστικά του, τα διακοπτάκια
του , γενικά κάπως μου φαίνονταν.

Επί του πρακτέου. Οδηγηκά μου άφησε πολύ καλή εντύπωση. Πολύ δυνατό
μοτέρ αν και πολύ νευρικό για τα γούστα μου. Άψογο διαφορικό χωρίς όλα
αυτά τα σπαστικά του gs. Ωραία ανάρτηση και φρένα το ίδιο. Με
προβλημάτισε η κάλυψη από τον αέρα αλλά δεν ξέρω πως ήταν
ρυθμισμένη η ζελατίνα , εμένα πάντως δεν με κάλυπτε. Τα κιλά του δεν τα
καταλαβαίνεις πουθενά.

Το μεγαλύτερο μείον για μένα είναι το στήσιμο της μηχανής , ψιλό κέντρο
βάρους με πολύ άσχημη αίσθηση (αυτό βέβαια σε κάποιους μπορεί να αρέσει, εδώ καβαλάνε tdm και τους αρέσει).

Εντύπωση μου έκανε επίσης το σασμάν, έντονος θόρυβος και όταν πατάς
συμπλέκτη σταματάει, κάτι σαν press direct που λέμε!!!!!! Όταν τους
ρώτησα αν είναι φυσιολογικό μου είπαν πως ναι έτσι κάνει.

Κατεβαίνοντας από τη μηχανή και προσπαθώντας να βγάλω ένα
συμπέρασμα είχα το εξής ερώτημα. Γιατί να δώσεις 15000 (χωρίς τίποτα
επάνω) για ένα μηχανάκι το οποίο δεν σου προσφέρει κάτι παραπάνω από
το 1050 μιας και από ότι λένε χώμα δεν πατάει.

Αν έφτανα λοιπόν να δώσω 17500 για να έχει κάποια εξτρά επάνω γιατί να
μην πάρω multistrada που είναι και τούμπανο και για τα δικά μου γούστα
κλάσεις ανώτερο μηχάνημα.

Αποτέλεσμα, πολύ ωραία μηχανή αλλά στην εξίσωση με πολλά μείον σε
σχέση με άλλες επιλογές.

ltsiorak
13-05-2012, 14:45
Τα έχουμε ξαναπεί, σε αποκλειστικά forum μαθαίνεις ΤΑ ΚΑΚΑ πάντα.
(εκτός αν μπεις σε varadero forum όπου όλοι θαυμάζουν ο ένας τον άλλο για την επιλογή τους)

Δεν σημαίνει ότι διαβάζεις για γενικά φαινόμενα. Ναι μπορείς να δεις κάποιες τάσεις. Δεν νομίζω να υπάρχει σημερινή εταιρία που να βγάζει κάτι με ΣΟΒΑΡΑ θέματα. Πάντα είναι μη σου τύχει.

Πάλι γενικά όμως να πω και ένα κακό. Ποτέ μην παίρνεις κάτι έκδοση πρώτη. Εκτός αν έχεις μεγάλη εμπιστοσύνη. Έκδοση πρώτη είναι και αυτό το Tiger (είπαμε είναι άσχετο με το προηγούμενο τελείως) και το Multistrada (παντελώς άσχετο με το πρώην) και το Crosstourer (ούτε το όνομα δεν κράτησαν... μα γιατί... τόσο... τιμημένο), αλλά και το επόμενο GS αν βγει το υδρόψυκτο.

Με το τελευταίο αν έχω λεφτά πάντως θα το... ρισκάρω ίσως (αν έχει αυτά που περιμένω να έχει). Ρίσκα είναι αυτά. Όλα είναι θέμα λαχείου σε κάθε αγορά (στο έλεγα και άλλη φορά, διάλεξες να μην με πιστέψεις).

Kαι εγω λεω να περιμενο το υδροψυκτο bmw... γενικα τιποτε απο ολα οσα ειδα δεν με συγκινησε ....