PDA

View Full Version : Προβλημα


GsDakar
23-09-2011, 13:31
Σημερα το πρωι μου εσπασε η ντιζα του συμπλεκτη στην πατησιων εν κινησει αναμεσα απο αυτοκινητα,με αποτελεσμα η μηχανη μη μπορώντας να βαλω νεκρα να σβησει βιαια με τριτη.Το αποτελεσμα αυτου ειναι οτι το ρελαντι ανεβηκε στις 2000 στροφες,και μετα απο κανα δυο γκαζιες δυνατες επανερχεται,αλλα οχι σε ολες τις φορες.Ουτε με την λυση του σβησιματος και ενεργοποίησεις πιανει παντα.Τα φωτα σας !
:yz:yz:yz:yz

vpentza
23-09-2011, 14:05
Σημερα το πρωι μου εσπασε η ντιζα του συμπλεκτη στην πατησιων εν κινησει αναμεσα απο αυτοκινητα,με αποτελεσμα η μηχανη μη μπορώντας να βαλω νεκρα να σβησει βιαια με τριτη.Το αποτελεσμα αυτου ειναι οτι το ρελαντι ανεβηκε στις 2000 στροφες,και μετα απο κανα δυο γκαζιες δυνατες επανερχεται,αλλα οχι σε ολες τις φορες.Ουτε με την λυση του σβησιματος και ενεργοποίησεις πιανει παντα.Τα φωτα σας !
:yz:yz:yz:yz


δηλ. έσπασε η ντίζα του συμπλέκτη και έχεις τώρα θέμα με το ...ρελαντί (ντίζα γκαζιού) ?

ortho
23-09-2011, 14:10
Προφανώς έφτιαξες την ντίζα.
Πιθανολογώ ότι το πρόβλημα με το ρελαντί είναι τυχαίο και συνέπεσε.
Κάνε μιά μέτρηση στο ποτενσιόμετρο της πεταλούδας κι ίσως θέλει αλλαγή. Κάτι τέτοιο κάνει και το δικό μου κι ο Παρασκευάς μου είπε τα παραπάνω, αλλά προς το παρόν το έχω αμελήσει.

GsDakar
23-09-2011, 15:07
το θεμα ειναι οτι δεν το κανει παντα !

ortho
23-09-2011, 15:12
Για δοκίμασε ένα reset στην ECU.
Την αποσυνδέεις ή λύνεις τον πόλο της μπαταρίας για τουλάχιστον 10 λεπτά. Μετά με το κλειδί δίνεις ρεύμα. Γυρίζεις 2 φορές μέχρι τέρμα τη μανέττα του γκαζιού και τέλος βάζεις τη μηχανή μπροστά χωρίς να δώσεις γκάζι. Αφήνεις τη μηχανή μέχρι να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ χωρίς να δώσεις ΚΑΘΟΛΟΥ γκάζι. Το reset έχει γίνει.

Ισως βοηθήσει Κώστα.

Μου αρέσει που δίνω συμβουλές κι εγώ δεν το έχω κάνει!:D Κάντο ρε Κώστα μπας βρω κι εγώ λύση!;)

GsDakar
23-09-2011, 15:16
οκ θα το κανω,αν και τριτη παει για service !!Γιαννη ευχαριστω.

erasel
23-09-2011, 15:20
Μην του λες ευχαριστώ σε λίγο θα σου στείλει το λογαριασμό τραπέζης του για να του βάλεις 20 ευρώ, όπως κάνει με όλους δηλαδή..:D:sm7:

ortho
23-09-2011, 15:26
Μου κάνεις χαλάστρα! Εσύ έδωσες 50, γιατί οι υπόλοιποι να τη βγάλουν στο τζαμπέ;!:p:p

erasel
23-09-2011, 15:28
Την επόμενη Γιάννη 20 ευρώ και πολλά σου :sm7::sm7::sm7:

GsDakar
23-09-2011, 15:28
:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

GsDakar
23-09-2011, 15:29
να σας ενημερωσω οτι η 'μαμα' ντιζα εχει 40€ :mad:

erasel
23-09-2011, 15:32
να σας ενημερωσω οτι η 'μαμα' ντιζα εχει 40€ :mad:



Από "ιμιτασιόν" ντίζες δεν έχω καλές εμπειρίες όλο κόβονταν και γρήγορα :hmmm:

ortho
23-09-2011, 15:41
Παπάρες!!!!:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

ortho
25-09-2011, 18:27
Εκανα το reset, δείχνει να διορθώθηκε. Βέβαια δεν την κίνησα πολύ.....θα δούμε!:)

yannis
25-09-2011, 19:02
Να ρωτήσω κάτι... μήπως η καινούρια ντίζα δεν έχει καλή λίπανση?!?!?!
Φαντάζομαι πως το συνεργείο θα το είχε δει, αλλά καμμιά φορά δεν ξέρεις...

J-P-HELLAS
25-09-2011, 22:08
μηπως η καινουρια ντιζα δεν ειναι σωστα περασμενη και τραβαει με τις κινησεις του τιμονιου και την ντιζα του γκαζιου?

nivam
25-09-2011, 23:33
Να ρωτήσω κάτι... μήπως η καινούρια ντίζα δεν έχει καλή λίπανση?!?!?!
Φαντάζομαι πως το συνεργείο θα το είχε δει, αλλά καμμιά φορά δεν ξέρεις...

...στο 650 η ντίζα έχει τεφλόν, τα μόνα σημεία που λιπαίνεις είναι στο grip και στην εισαγωγή:)

μηπως η καινουρια ντιζα δεν ειναι σωστα περασμενη και τραβαει με τις κινησεις του τιμονιου και την ντιζα του γκαζιου?


...μου χε συμβεί κ εμένα στη μικρή αυτό όταν την είχε λύσει ο μάστορας για ΄να αλλάξει τσιμούχες στα πηρούνια:)

squad
30-09-2011, 10:10
:sm7::sm7: