PDA

View Full Version : BMW G 450 X.


Arkas
07-05-2009, 12:36
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/endurobikes/g450x/media/color_g450x_01_thumbnail.jpg (http://javascript<b></b>:trackLayerEvent('zoomimage', '', /* VIPURL */'media/color_g450x_01_thumbnail.jpg', layerTrackingPage); prepareBigImage(0);)

Τύπος Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, στραμμένος προς τα εμπρός, τέσσερις βαλβίδες τιτανίου, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού

Διάμετρος x διαδρομή 98 mm x 59,6 mm

Κυβισμός 449,5 cm3

Ισχύς 30 kW (41 ίπποι) στις 7.000 σ.α.λ.
(δυνατότητα περιορισμού ισχύος προαιρετικά: 19 kW [26 ίπποι] στις 6.500 σ.α.λ.

Μέγ. ροπή 42,8 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
(δυνατότητα περιορισμού της ροπής προαιρετικά: 30 Nm στις 5.750 σ.α.λ.)

Σχέση συμπίεσης 12:1

Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικός ψεκασμός/ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα Keihin με διακοπή παροχής καυσίμου

Εξαγωγή καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόγχου

Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου

Τελική ταχύτητα περίπου 145 km/h (με περιορισμό ισχύος: περίπου 117 km/h)

Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 4,5 l/100 km

Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 6,6 l/100 km

Τύπος καυσίμου ROZ 95

Ηλεκτρικό Σύστημα

Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 280 W

Μπαταρία 12 V / 7 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας, κύριος συμπλέκτης (βρίσκεται απευθείας επάνω στο στροφαλοθάλαμο)

Κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στοφαλοθάλαμο

Κίνηση Αλυσίδα με o-ring


Πλαίσιο / φρένα

Πλαίσιο πλαίσιο τύπου γέφυρας από ανοξείδωτο σωληνωτό ατσάλι

Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού Εμπρός ανάποδο πιρούνι, ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση

Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι, πίσω αμορτισέρ Öhlins, δυνατότητα ρύθμισης συμπίεσης + απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου

Μεταξόνιο 1.475 mm

Γωνία τιμονιού 61,8°

Εμπρός ζάντα 1,60 x 21"

Πίσω ζάντα 2,15 x 18"

Εμπρός ελαστικό 90/90-21

Πίσω ελαστικό 140/80-18

Μπροστινό φρένο Μονός δίσκος διαμέτρου 260 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων

Πίσω φρένο Μονός δίσκος διαμέτρου 220 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλων


Διαστάσεις / βάρη

Μήκος 2.200 mm

Πλάτος (με καθρέπτες) 806 mm

Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1.475 mm

Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο 955 mm

Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1) 121 kg

Βάρος κενό 2) 2) 111 kg

Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 280 kg

Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό) 159 kg

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ Έκδοση ECE περ. 8 l
Έκδοση US περ. 7 l


Ρεζέρβα περίπου 0,75 l


Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)


1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά

xvitos
17-05-2009, 22:01
:sm8:

skippybi
17-05-2009, 22:04
:sm8: :sm8: Δημήτρη!!!