Arkas
07-05-2009, 12:46
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/endurobikes/g650xch/media/color_g650xch_01_thumbnail.jpg (http://javascript<b></b>:trackLayerEvent('zoomimage', '', /* VIPURL */'media/color_g650xch_01_thumbnail.jpg', layerTrackingPage); prepareBigImage(0);)
Κινητήρας
Τύπος
Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού
Διάμετρος x διαδρομή
100 mm x 83 mm
Κυβισμός
652 cc
Ισχύς
39 kW (53 ίπποι) στις 7.000/σ.α.λ.
Μέγ. ροπή
60 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
11.5 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός / ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMW, ανάφλεξη με δύο μπουζί
Εξαγωγή καυσαερίων
Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα
περίπου 165 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h
3.6 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h
5.1 l
Τύπος καυσίμου
Αμόλυβδη βενζίνη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης
Τριφασικός εναλλάκτης 280 W
Μπαταρία
12 V / 10 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας
Κιβώτιο ταχυτήτων
5 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο
Κίνηση
Αυτολυπενόμενη αλυσίδα με απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού
Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο
Χαλύβδινο πλαίσιο τύπου γέφυρας με πλευρικά στοιχεία από χυτό αλουμίνιο, αλουμινένιο πίσω υποπλαίσιο
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού
Εμπρός ανάποδο πιρούνι, Ø 45 mm, ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού
Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, σύστημα αερανάρτησης, συνεχώς μεταβλητή προφόρτιση και απόσβεση μέσω πίεσης αέρα
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω
270 mm / 270 mm
Μεταξόνιο
1,500 mm
Γωνία κάστερ
118 mm
Γωνία τιμονιού
62.5°
Ζάντες
Ακτινωτές
Εμπρός ζάντα
1.60 x 21"
Πίσω ζάντα
2.50 x 18"
Εμπρός ελαστικό
90/90 S 21
Πίσω ελαστικό
140/80 S 18
Μπροστινό φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 240 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου
ABS
Προαιρετικός εξοπλισμός: BMW Motorrad ABS (μπορεί να απενεργοποιηθεί)
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος
2,205 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)
907 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)
1,255 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο
930 mm (χαμηλή σέλα: 910 mm)
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο
2.000 mm (χαμηλή σέλα: 1.960 mm
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)
156 kg
Βάρος κενό 2) 2)
144 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος
335 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)
179 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
9.5 l
Ρεζέρβα
περίπου 2.0 l
Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά
Κινητήρας
Τύπος
Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού
Διάμετρος x διαδρομή
100 mm x 83 mm
Κυβισμός
652 cc
Ισχύς
39 kW (53 ίπποι) στις 7.000/σ.α.λ.
Μέγ. ροπή
60 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
11.5 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός / ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMW, ανάφλεξη με δύο μπουζί
Εξαγωγή καυσαερίων
Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα
περίπου 165 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h
3.6 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h
5.1 l
Τύπος καυσίμου
Αμόλυβδη βενζίνη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης
Τριφασικός εναλλάκτης 280 W
Μπαταρία
12 V / 10 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας
Κιβώτιο ταχυτήτων
5 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο
Κίνηση
Αυτολυπενόμενη αλυσίδα με απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού
Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο
Χαλύβδινο πλαίσιο τύπου γέφυρας με πλευρικά στοιχεία από χυτό αλουμίνιο, αλουμινένιο πίσω υποπλαίσιο
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού
Εμπρός ανάποδο πιρούνι, Ø 45 mm, ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού
Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, σύστημα αερανάρτησης, συνεχώς μεταβλητή προφόρτιση και απόσβεση μέσω πίεσης αέρα
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω
270 mm / 270 mm
Μεταξόνιο
1,500 mm
Γωνία κάστερ
118 mm
Γωνία τιμονιού
62.5°
Ζάντες
Ακτινωτές
Εμπρός ζάντα
1.60 x 21"
Πίσω ζάντα
2.50 x 18"
Εμπρός ελαστικό
90/90 S 21
Πίσω ελαστικό
140/80 S 18
Μπροστινό φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 240 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου
ABS
Προαιρετικός εξοπλισμός: BMW Motorrad ABS (μπορεί να απενεργοποιηθεί)
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος
2,205 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)
907 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)
1,255 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο
930 mm (χαμηλή σέλα: 910 mm)
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο
2.000 mm (χαμηλή σέλα: 1.960 mm
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)
156 kg
Βάρος κενό 2) 2)
144 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος
335 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)
179 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
9.5 l
Ρεζέρβα
περίπου 2.0 l
Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά