Arkas
07-05-2009, 12:52
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/endurobikes/f650gs/media/color_f650gs_01_preview.jpg
Κινητήρας
Τύπος
Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού
Διάμετρος x διαδρομή
82 mm x 75,6 mm
Κυβισμός
798 cc
Ισχύς
52 kW (71 ίπποι) στις 7.000 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή
75 Nm στις 4.500 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
12.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα (BMS-K)
Εξαγωγή καυσαερίων
Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα
Περ. 185 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h
3.7 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h
5.2 l
Τύπος καυσίμου
Απλή αμόλυβδη βενζίνη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 91 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης
Τριφασικός εναλλάκτης 400 W
Μπαταρία
12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας
Κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο
Κίνηση
Ατέρμονη αλυσίδα o-ring με απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού
Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο
Χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού
Τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 41 mm
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού
Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, κεντρικό ελατήριο, δυνατότητα υδραυλικής ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω
180 mm / 170 mm
Μεταξόνιο
1,575 mm
Γωνία κάστερ
92 mm
Γωνία τιμονιού
64°
Ζάντες
Από χυτό αλουμίνιο
Εμπρός ζάντα
2.50 x 19"
Πίσω ζάντα
3.50 x 17"
Εμπρός ελαστικό
110/80 - 19 59H
Πίσω ελαστικό
140/80 - 17 69H
Μπροστινό φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλων
ABS
Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad ABS (μπορεί να απενεργοποιηθεί)
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος
2,280 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)
890 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)
1,240 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο
820 mm (χαμηλή σέλα: 790 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 765 mm).
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο
1.820 mm (χαμηλή σέλα: 1.780 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 1.710 mm).
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)
199 kg
Βάρος κενό 2) 2)
179 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος
436 kg (με χαμηλωμένη ανάρτηση 349 kg)
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)
237 kg (με χαμηλωμένη ανάρτηση 150 kg)
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16.0 l
Ρεζέρβα
περίπου 4.0 l
Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά
Κινητήρας
Τύπος
Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού
Διάμετρος x διαδρομή
82 mm x 75,6 mm
Κυβισμός
798 cc
Ισχύς
52 kW (71 ίπποι) στις 7.000 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή
75 Nm στις 4.500 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
12.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα (BMS-K)
Εξαγωγή καυσαερίων
Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα
Περ. 185 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h
3.7 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h
5.2 l
Τύπος καυσίμου
Απλή αμόλυβδη βενζίνη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 91 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης
Τριφασικός εναλλάκτης 400 W
Μπαταρία
12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας
Κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο
Κίνηση
Ατέρμονη αλυσίδα o-ring με απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού
Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο
Χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού
Τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 41 mm
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού
Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, κεντρικό ελατήριο, δυνατότητα υδραυλικής ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω
180 mm / 170 mm
Μεταξόνιο
1,575 mm
Γωνία κάστερ
92 mm
Γωνία τιμονιού
64°
Ζάντες
Από χυτό αλουμίνιο
Εμπρός ζάντα
2.50 x 19"
Πίσω ζάντα
3.50 x 17"
Εμπρός ελαστικό
110/80 - 19 59H
Πίσω ελαστικό
140/80 - 17 69H
Μπροστινό φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλων
ABS
Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad ABS (μπορεί να απενεργοποιηθεί)
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος
2,280 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)
890 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)
1,240 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο
820 mm (χαμηλή σέλα: 790 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 765 mm).
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο
1.820 mm (χαμηλή σέλα: 1.780 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 1.710 mm).
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)
199 kg
Βάρος κενό 2) 2)
179 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος
436 kg (με χαμηλωμένη ανάρτηση 349 kg)
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)
237 kg (με χαμηλωμένη ανάρτηση 150 kg)
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16.0 l
Ρεζέρβα
περίπου 4.0 l
Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά