Arkas
07-05-2009, 12:56
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/endurobikes/f800gs/media/color_f800gs_01_preview.jpg
Κινητήρας
Τύπος
Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού
Διάμετρος x διαδρομή
82 mm x 75.6 mm
Κυβισμός
798 cc
Ισχύς
63 kW (85 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή
83 Nm στις 5.750 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
12.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα (BMS-K)
Εξαγωγή καυσαερίων
Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα
Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h
3.8 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h
5.2 l
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95 (RON). Με προαιρετική χαρτογράφηση κινητήρα συμβατότητα με 91 RON
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης
Τριφασικός εναλλάκτης 400 W
Μπαταρία
12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας
Κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο
Κίνηση
Ατέρμονη αλυσίδα o-ring με απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού
Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο
Χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού
Εμπρός ανάποδο πιρούνι, Ø 45 mm
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού
Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), δυνατότητα υδραυλικής ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω
230 mm / 215 mm
Μεταξόνιο
1,578 mm
Γωνία κάστερ
117 mm
Γωνία τιμονιού
64°
Ζάντες
Ακτινωτές
Εμπρός ζάντα
2.15 x 21"
Πίσω ζάντα
4.25 x 17"
Εμπρός ελαστικό
90/90 - 21 54V
Πίσω ελαστικό
150/70 - 17 69V
Μπροστινό φρένο
Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλων
ABS
Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad ABS (μπορεί να απενεργοποιηθεί)
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος
2,320 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)
945 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)
1.350 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο
880 mm (χαμηλή σέλα: 850 mm).
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο
1.940 mm (χαμηλή σέλα: 1.900 mm).
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)
207 kg
Βάρος κενό 2) 2)
185 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος
443 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)
236 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16.0 l
Ρεζέρβα
περίπου 4,0 l
Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά
Κινητήρας
Τύπος
Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού
Διάμετρος x διαδρομή
82 mm x 75.6 mm
Κυβισμός
798 cc
Ισχύς
63 kW (85 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή
83 Nm στις 5.750 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
12.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα (BMS-K)
Εξαγωγή καυσαερίων
Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα
Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h
3.8 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h
5.2 l
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95 (RON). Με προαιρετική χαρτογράφηση κινητήρα συμβατότητα με 91 RON
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης
Τριφασικός εναλλάκτης 400 W
Μπαταρία
12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας
Κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο
Κίνηση
Ατέρμονη αλυσίδα o-ring με απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού
Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο
Χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού
Εμπρός ανάποδο πιρούνι, Ø 45 mm
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού
Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), δυνατότητα υδραυλικής ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω
230 mm / 215 mm
Μεταξόνιο
1,578 mm
Γωνία κάστερ
117 mm
Γωνία τιμονιού
64°
Ζάντες
Ακτινωτές
Εμπρός ζάντα
2.15 x 21"
Πίσω ζάντα
4.25 x 17"
Εμπρός ελαστικό
90/90 - 21 54V
Πίσω ελαστικό
150/70 - 17 69V
Μπροστινό φρένο
Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω φρένο
Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλων
ABS
Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad ABS (μπορεί να απενεργοποιηθεί)
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος
2,320 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)
945 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)
1.350 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο
880 mm (χαμηλή σέλα: 850 mm).
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο
1.940 mm (χαμηλή σέλα: 1.900 mm).
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)
207 kg
Βάρος κενό 2) 2)
185 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος
443 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)
236 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16.0 l
Ρεζέρβα
περίπου 4,0 l
Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά