PDA

View Full Version : BMW R 1200 GS Adventure.


Arkas
07-05-2009, 13:04
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/endurobikes/r1200gsa/media/color_r1200gsa_01_preview.jpg


Κινητήρας


Τύπος

Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός άξονας εξισορρόπησης


Διάμετρος x διαδρομή

101 mm x 73 mm


Κυβισμός

1,170 cc


Ισχύς

77 kW (105 ίπποι) στις 7,500 σ.α.λ.


Μέγ. ροπή

115 Nm at 5,750/rpm


Σχέση συμπίεσης

12.0 : 1


Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMS-K με διακοπή παροχής καυσίμου, ανάφλεξη με δύο μπουζί


Εξαγωγή καυσαερίων

Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3



Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου


Τελική ταχύτητα

Πάνω από 200 km/h


Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h

4.6 l


Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h

6.1 l


Τύπος καυσίμου

Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON), ο αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης επιτρέπει τη λειτουργία με καύσιμο 91 οκτανίων (RON).



Ηλεκτρικό Σύστημα


Εναλλάκτης

Τριφασικός εναλλάκτης 720 W


Μπαταρία

12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης



Μετάδοση ισχύος


Συμπλέκτης

Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία


Κιβώτιο ταχυτήτων

6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια


Κίνηση

Με άξονα μετάδοσης



Πλαίσιο / φρένα

Πλαίσιο

Δύο τμημάτων αποτελούμενο από εμπρόσθιο και οπίσθιο τμήμα, στηριγμένα πάνω στο συγκρότημα κινητήρα - κιβωτίου ταχυτήτων


Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού

BMW Motorrad Telelever; ράβδος διαμέτρου 41 mm, κεντρικό ελατήριο, μηχανικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις


Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού

Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από τη ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά


Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω

210 mm / 220 mm


Μεταξόνιο

1,510 mm


Γωνία κάστερ

89 mm


Γωνία τιμονιού

65.2°


Ζάντες

Σταυρωτές ακτίνες


Εμπρός ζάντα

2.50 x 19"


Πίσω ζάντα

4.00 x 17"


Εμπρός ελαστικό

110/80 R 19


Πίσω ελαστικό

150/70 R 17


Μπροστινό φρένο

Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 305 mm, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων


Πίσω φρένο

Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων


ABS

Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί


Διαστάσεις / βάρη

Μήκος

2,240 mm


Πλάτος (με καθρέπτες)

990 mm


Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)

1,525 mm


Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο

910 / 890 mm


Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο

2,000 / 1,960 mm


Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)

256 kg


Βάρος κενό 2) 2)

223 kg


Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος

475 kg


Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)

216 kg


Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

33.0 l


Ρεζέρβα

περίπου 4.0 l


Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά

emix
07-05-2009, 13:33
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/endurobikes/r1200gsa/media/color_r1200gsa_01_preview.jpg



Κινητήρας


Τύπος

Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός άξονας εξισορρόπησης


Διάμετρος x διαδρομή

101 mm x 73 mm


Κυβισμός

1,170 cc


Ισχύς

77 kW (105 ίπποι) στις 7,500 σ.α.λ.


Μέγ. ροπή

115 Nm at 5,750/rpm


Σχέση συμπίεσης

12.0 : 1


Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMS-K με διακοπή παροχής καυσίμου, ανάφλεξη με δύο μπουζί


Εξαγωγή καυσαερίων

Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3



Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου


Τελική ταχύτητα

Πάνω από 200 km/h


Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h

4.6 l


Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h

6.1 l


Τύπος καυσίμου

Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON), ο αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης επιτρέπει τη λειτουργία με καύσιμο 91 οκτανίων (RON).



Ηλεκτρικό Σύστημα


Εναλλάκτης

Τριφασικός εναλλάκτης 720 W


Μπαταρία

12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης



Μετάδοση ισχύος


Συμπλέκτης

Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία


Κιβώτιο ταχυτήτων

6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια


Κίνηση

Με άξονα μετάδοσης



Πλαίσιο / φρένα

Πλαίσιο

Δύο τμημάτων αποτελούμενο από εμπρόσθιο και οπίσθιο τμήμα, στηριγμένα πάνω στο συγκρότημα κινητήρα - κιβωτίου ταχυτήτων


Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού

BMW Motorrad Telelever; ράβδος διαμέτρου 41 mm, κεντρικό ελατήριο, μηχανικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις


Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού

Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από τη ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά


Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω

210 mm / 220 mm


Μεταξόνιο

1,510 mm


Γωνία κάστερ

89 mm


Γωνία τιμονιού

65.2°


Ζάντες

Σταυρωτές ακτίνες


Εμπρός ζάντα

2.50 x 19"


Πίσω ζάντα

4.00 x 17"


Εμπρός ελαστικό

110/80 R 19


Πίσω ελαστικό

150/70 R 17


Μπροστινό φρένο

Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 305 mm, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων


Πίσω φρένο

Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων


ABS

Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί


Διαστάσεις / βάρη

Μήκος

2,240 mm


Πλάτος (με καθρέπτες)

990 mm


Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)

1,525 mm


Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο

910 / 890 mm


Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο

2,000 / 1,960 mm


Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)

256 kg


Βάρος κενό 2) 2)

223 kg


Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος

475 kg


Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)

216 kg


Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

33.0 l


Ρεζέρβα

περίπου 4.0 l


Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας

2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά


ABS

Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί (μπορεί και να χαλάσει.Αν χαλάσει κοστίζει 2100ευρώ!!!!!!!)

Πλάκα κάνω. Τον πόνο μου προσπαθώ να διασκεδάσω!
:yz :sm7:

EOD-K9
07-05-2009, 14:50
ABS

Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί (μπορεί και να χαλάσει.Αν χαλάσει κοστίζει 2100ευρώ!!!!!!!)

Πλάκα κάνω. Τον πόνο μου προσπαθώ να διασκεδάσω!
:yz :sm7:


:sm3::sm3::sm3: