PDA

View Full Version : BMW HP2 Megamoto.


Arkas
07-05-2009, 13:11
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/urban/hp2m/media/color_hp2m_01_preview.jpg

Κινητήρας


Τύπος

Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο


Διάμετρος x διαδρομή

101 mm x 73 mm


Κυβισμός

1.170 cm


Ισχύς

83 kW (113 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ.


Μέγ. ροπή

115 Nm στις 6.000 σ.α.λ.


Σχέση συμπίεσης

12.0 : 1


Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMS-K με διακοπή παροχής καυσίμου, ανάφλεξη με δύο μπουζί


Εξαγωγή καυσαερίων

Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3



Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου


Τελική ταχύτητα

Πάνω από 200 km/h


Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h

4.1 l


Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h

5.5 l


Τύπος καυσίμου

Αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 98 (RON), ο αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης επιτρέπει τη λειτουργία με καύσιμο 95 οκτανίων (RON).



Ηλεκτρικό Σύστημα


Εναλλάκτης

Τριφασικός εναλλάκτης 600 W


Μπαταρία

12 V / 12 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης



Μετάδοση ισχύος


Συμπλέκτης

Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία


Κιβώτιο ταχυτήτων

6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια


Κίνηση

Με άξονα μετάδοσης



Πλαίσιο / φρένα

Πλαίσιο

Χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο


Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού

Εμπρός ανάποδο πιρούνι, ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά


Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού

Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Κεντρικό ελατήριο Öhlins, ρυθμιζόμενη, συνεχώς μεταβαλλόμενη προφόρτιση, ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση


Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω

160 mm / 160 mm


Μεταξόνιο

1.615 mm


Γωνία κάστερ

95 mm


Γωνία τιμονιού

61.4°


Ζάντες

Από χυτό αλουμίνιο


Εμπρός ζάντα

3.50 x 17''


Πίσω ζάντα

5.50 x 17''


Εμπρός ελαστικό

120/70 ZR 17


Πίσω ελαστικό

180/55 ZR 17


Μπροστινό φρένο

Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων


Πίσω φρένο

Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων


Διαστάσεις / βάρη

Μήκος

2.350 mm


Πλάτος (με καθρέπτες)

922 mm


Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)

1.050 mm


Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο

860 mm - 910 mm (εργοστασιακό: 890 mm)


Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο

1.880 mm – 1.980 mm (εργοστασιακό: 1.940 mm)


Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1)

199 kg


Βάρος κενό 2) 2)

179 kg


Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος

380 kg


Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό)

181 kg


Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

13,0 l


Ρεζέρβα

περίπου 2,0 l


1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά

ΙoannisPanagiotidis
07-05-2009, 13:38
.............http://www.mybike.gr/style_emoticons/default/wub.gif...αχχχχ!

EOD-K9
07-05-2009, 16:37
....:Μπερδεμένμπλιαχ

fire red!
08-05-2009, 22:33
http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020077.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10) http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020077.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10)

taksidiotis
11-05-2009, 03:16
ειναι κουκλα

ΙoannisPanagiotidis
11-05-2009, 11:47
:).......


http://inlinethumb42.webshots.com/32809/2789845420101635583S600x600Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2789845420101635583SrfbjB)

panGS
24-05-2009, 15:27
...αααααχχχχχ... και εγώ φίλε μου, απλά υπέροχη...