PDA

View Full Version : στροφη με συνεπιβάτη


teo71
01-10-2011, 20:55
Ερώτηση...

Ποια είναι η σωστή θέση που πρέπει να έχει ο συνεπιβάτης σε ένα κλειστό στροφιλίκι με μεγάλες κλίσεις???

Ok. ξέρω ότι στα supersport αναβάτης και συνεπιβάτης γίνονται ένα σώμα με τον συνεπιβάτη να αγκαλιάζει τον οδηγό και να κρατιέται από το ρεζερβουάρ της μηχανής..

Στο gs όμως η κατασκευή της μηχανής είναι διαφορετική.

Ποια η σωστή θέση για τον συνεπιβάτη????

Επίσης, τι κάνει ο συνεπιβάτης κατά τη διάρκεια της στροφής??? Γέρνει το σώμα μαζί με τον οδηγό ή παραμένει όρθιος???

vpentza
01-10-2011, 21:06
θεωρώ ότι ο συνεπιβάτης ακολουθεί τη κίνηση του κορμού του οδηγού και με τα χέρια του/της στις λαβές κάτω από τη μπαγκαζιέρα....

egefalikos
01-10-2011, 21:10
Οδηγός - συνοδηγός ένα σώμα μια ψυχή!!!:)

Jefe
01-10-2011, 21:16
Μέχρι τώρα πήγαινες μονός, στροφάριζες σε οξείες γωνίες και δεν σε ένοιαζε.....:rolleyes:
Τώρα που ρωτάς,,,,,,,άλλαξε κάτι??? :D



Jefe

Skyhigh
01-10-2011, 21:17
Εγω παλι και supersport οταν ειχα και τωρα με το θηριακι στην κοπελα μου αλλα και σε οποιον καταλαμβανει θεση καθημενου λεω να ειναι σαν "ενα τσουβαλι με πατατες" και να μην γερνει μαζι μου στις στροφες μιας και δεν μπορω να υπολογισω ποσο θα γειρει η ποσο δυνατα θα πατησει στους μαρσπιεδες του η τελοσπαντων σε πιο σημειο της στροφης θα το κανει..... Ενω αν κάθετε τελείως ακίνητος ξερω τις αντιδράσεις της μοτο ακριβώς ποιες θα ειναι..... Αυτα για εμενα, αλλους δεν τους βολευει καθολου βεβαια...... ;)

teo71
01-10-2011, 21:24
θεωρώ ότι ο συνεπιβάτης ακολουθεί τη κίνηση του κορμού του οδηγού και με τα χέρια του/της στις λαβές κάτω από τη μπαγκαζιέρα....

Οδηγός - συνοδηγός ένα σώμα μια ψυχή!!!:)

Εγω παλι και supersport οταν ειχα και τωρα με το θηριακι στην κοπελα μου αλλα και σε οποιον καταλαμβανει θεση καθημενου λεω να ειναι σαν "ενα τσουβαλι με πατατες" και να μην γερνει μαζι μου στις στροφες μιας και δεν μπορω να υπολογισω ποσο θα γειρει η ποσο δυνατα θα πατησει στους μαρσπιεδες του η τελοσπαντων σε πιο σημειο της στροφης θα το κανει..... Ενω αν κάθετε τελείως ακίνητος ξερω τις αντιδράσεις της μοτο ακριβώς ποιες θα ειναι..... Αυτα για εμενα, αλλους δεν τους βολευει καθολου βεβαια...... ;)


Σας ευχαριστώ για τις απόψεις σας και περιμένω και άλλες...

Οσον αφορά στους υπόλοιπους που παρεμβάλονται στο θέμα, να τους υπενθυμίσω, ότι το θέμα είναι αναρτημένο στο ¨ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης¨ και όχι στην κατηγορία ¨τι μας έτυχε¨:);)

frits
01-10-2011, 21:26
Ερώτηση...

Ποια είναι η σωστή θέση που πρέπει να έχει ο συνεπιβάτης σε ένα κλειστό στροφιλίκι με μεγάλες κλίσεις???

Ok. ξέρω ότι στα supersport αναβάτης και συνεπιβάτης γίνονται ένα σώμα με τον συνεπιβάτη να αγκαλιάζει τον οδηγό και να κρατιέται από το ρεζερβουάρ της μηχανής..

Στο gs όμως η κατασκευή της μηχανής είναι διαφορετική.

Ποια η σωστή θέση για τον συνεπιβάτη????

Επίσης, τι κάνει ο συνεπιβάτης κατά τη διάρκεια της στροφής??? Γέρνει το σώμα μαζί με τον οδηγό ή παραμένει όρθιος???

Γιατί δεν ρωτάς τον ΚΑS...:sm7:

Πέρα από την πλάκα η θέση συνεπιβάτη στο GS τον-την φέρνει πίσω και ψηλά καμία σχέση με άλλες μοτό Africa, Vstrom.

Kοριτσάκια πάντως όπως ή Βάνα, η Γιώτα, η Ξανθή δεν αλλάζουν και πολύ τα πράγματα είναι και εξοικιωμένες οπότε όλα καλά, ο κανόνας πάντως είναι ότι ακολουθούν το σώμα του οδηγού....

Εγώ έχω ζοριστεί πολύ με συνεπιβάτη άντρα καμιά 90 κιλά εκεί ούτε καν έχω σκεφτεί να πάω γρήγορα, άσε που στο φρενάρισμα τα πράγματα γίνονται πολύ ζόρικα.:cool:

adventure
01-10-2011, 21:34
Η δική μου άποψη και ιδικά με το έτερον ήμισυ είναι ότι ο συνεπιβάτης ακολουθεί το σώμα του οδηγού και όλα καλά κανένα απολύτως πρόβλημα στο θέμα οδήγηση .

;) ;) :)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
01-10-2011, 21:43
Η δική μου άποψη ... ν' ακολουθεί τις κινήσεις του σώματος του οδηγού ...

Αλλιώς θα είναι σαν σακί πατάτες, που είπε κάποιος νωρίτερα ... :cool:

skippybi
01-10-2011, 21:44
για τη στροφή θα μάθεις, για το φρενάρισμα ελπίζω να ξέρεις...:sm7::sm7::p

moby_gr
01-10-2011, 21:48
για τη στροφή θα μάθεις, για το φρενάρισμα ελπίζω να ξέρεις...:sm7::sm7::p

Teo, αν είστε ακόμα "στα μέλια", πρέπει να αρχίσεις και να φρενάρεις!!! :p

kostas_366
01-10-2011, 21:52
Ερώτηση...

Ποια είναι η σωστή θέση που πρέπει να έχει ο συνεπιβάτης σε ένα κλειστό στροφιλίκι με μεγάλες κλίσεις???

Ok. ξέρω ότι στα supersport αναβάτης και συνεπιβάτης γίνονται ένα σώμα με τον συνεπιβάτη να αγκαλιάζει τον οδηγό και να κρατιέται από το ρεζερβουάρ της μηχανής..

Στο gs όμως η κατασκευή της μηχανής είναι διαφορετική.

Ποια η σωστή θέση για τον συνεπιβάτη????

Επίσης, τι κάνει ο συνεπιβάτης κατά τη διάρκεια της στροφής??? Γέρνει το σώμα μαζί με τον οδηγό ή παραμένει όρθιος???
Τώρα θες απάντηση???? :sm7:
Άντε να απαντήσουμε:
ΔΕΝ πέρνεις άλλον μαζί σου!!!:)

siraxanz
01-10-2011, 21:56
Θόδωρε, γενικά το σώμα του συνεπιβάτη ακολουθεί το σώμα του οδηγού..

πιάνω την Μαρία μερικές φορές να μην γέρνει τόσο όσο εγώ αλλά δεν υπάρχει θέμα...

Απότομες αντίθετες κινήσεις του συνεπιβάτη είναι απαγορευτικές..

Εκεί που τα βλέπω όλα είναι όταν θέλει να σουτάρει καποιο θέμα με την φωτομηχανη και γυρνάει σε αντίθετη φορά...

Πάει το βρισίδι σύννεφο.. γιατί τα χάνεις όλα μπροστά..

Αρμονικές κινήσεις και λίγο πιό όρθιος ο συνεπιβάτης εμένα δεν με πειράζει..

Το παράπονό μου επειδή το 80% των κμ το κάνω με συνεπιβάτη είναι ότι δεν

κρατιέται από τις ειδικές χειρολαβές που έχει κάθε δύκυκλο

αποτέλεσμα συνεχή κατακέφαλα στο κράνος,

αλλά τι να κάνω που την πήρα με έρωτα και πιτσιρικάς... για τούτο τα ανέχομαι κ δεν μιλάω...

Βασικό λοιπόν να μάθεις τον-ην συνεπιβάτη να κρατιέται αυτόνομα και όχι πάνω σου...

frits
01-10-2011, 22:01
Θόδωρε, γενικά το σώμα του συνεπιβάτη ακολουθεί το σώμα του οδηγού..

πιάνω την Μαρία μερικές φορές να μην γέρνει τόσο όσο εγώ αλλά δεν υπάρχει θέμα...

Απότομες αντίθετες κινήσεις του συνεπιβάτη είναι απαγορευτικές..

Εκεί που τα βλέπω όλα είναι όταν θέλει να σουτάρει καποιο θέμα με την φωτομηχανη και γυρνάει σε αντίθετη φορά...

Πάει το βρισίδι σύννεφο.. γιατί τα χάνεις όλα μπροστά..

Αρμονικές κινήσεις και λίγο πιό όρθιος ο συνεπιβάτης εμένα δεν με πειράζει..

Το παράπονό μου επειδή το 80% των κμ το κάνω με συνεπιβάτη είναι ότι δεν

κρατιέται από τις ειδικές χειρολαβές που έχει κάθε δύκυκλο

αποτέλεσμα συνεχή κατακέφαλα στο κράνος,

αλλά τι να κάνω που την πήρα με έρωτα και πιτσιρικάς... για τούτο τα ανέχομαι κ δεν μιλάω...

Βασικό λοιπόν να μάθεις τον-ην συνεπιβάτη να κρατιέται αυτόνομα και όχι πάνω σου...

Είμαστε αδελφές ψυχές εμείς οι δύο...:)
Αν και τις κουτουλιές με την BΜW τις έχω γλυτώσει, ενώ με το Africa και το Transalp πήγαιναν σύννεφο...

faro
01-10-2011, 22:03
ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΕΧΩ.ΓΕΡΝΕΙ ΟΣΟ ΓΕΡΝΕΙΣ

spongy
01-10-2011, 22:12
Άμα κρατιέται(σιγά :cool::cool::cool:) από τις χειρολαβές ακόμα καλύτερα;)

gemara
01-10-2011, 22:25
Θόδωρα, σύμφωνα με το δεύτερο νόμο του Νεύτωνα, η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα ισούται με το γινόμενο της μάζας επί την επιτάχυνση που αποκτά. Στην περίπτωσή σου για να σου απαντήσουμε, χρειαζόμαστε να ξέρουμε τη μάζα. Μια φωτογραφία λοιπόν της συνεπιβάτιδος, θα βόηθαγε για να βγάλουμε σωστά αποτελέσματα! :D

Άλλες παράμετροι που μπαίνουν στην εξίσωση και δεν τις προέβλεψε δυστυχώς ο σερ Άιζαν Νιούτον, είναι το αν η συνεπιβάτης σου είναι και η ίδια οδηγός μοτοσυκλέτας. Εκεί πολύ πιθανόν να συναντήσεις το φαινόμενο όταν θες να περάσεις μια λακούβα από δεξιά που δυστυχώς την έχει δει και εκείνη από πίσω σου, να θέλει να την περάσει από αριστερά και το αποτέλεσμα είναι να την κεντράρεις!:D

Ακόμη πιο δύσκολο όταν ελίσσεσαι ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, να επιμένει να κρατάει εκείνη την ισορροπία και να προσπαθείς να την πείσεις να αφήσει εσένα να το κάνεις!

Αν τύχει δε να περάσεις δίπλα από κάτι που την ενδιαφέρει, μια βιτρίνα πχ. και θελήσει να γυρίσει το κεφάλι και το σώμα γρήγορα να τη δει, εκεί τα βλέπεις όλα εσύ!:Απορία:

Ανακεφαλαιώνοντας: Το σώμα της πάντα κάθετο στη σέλα και ένα με την μηχανή. Ούτε λυγάει, ούτε λαλάει. Τα χέρια και τα δύο στις θαυμάσιες χειρολαβές που για το σκοπό αυτό έχει η GS. Πριν ανέβει στην μηχανή να σε βλέπει ότι έχεις και τα 2 σου χέρια στο τιμόνι και τα 2 σου πόδια στο έδαφος.

Πάντως ούτε γι αστείο δεν οδηγάς μαζί της όπως σε έχουμε δει* (αν και είχα και γω συνεπιβάτη εκεί...) στις εκδρομές να πηγαίνεις!:Απορία:

Άρθρα υπάρχουν πολλά να διαβάσεις (http://www.motorcycle.com/rider-safety/riding-with-a-passenger-88364.html)...

*

teo71
01-10-2011, 22:44
Να είστε καλά φίλοι μου...

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου....

Και μαθαίνω και έχω σκάσει στα γέλια...

Συνεχίστε please...

ΥΓ. Τι μου θύμισες Γιώργη... Να είμαστε καλά να το ξανακάνουμε...

ntinopoulos
02-10-2011, 00:33
Εγω παλι και supersport οταν ειχα και τωρα με το θηριακι στην κοπελα μου αλλα και σε οποιον καταλαμβανει θεση καθημενου λεω να ειναι σαν "ενα τσουβαλι με πατατες" και να μην γερνει μαζι μου στις στροφες μιας και δεν μπορω να υπολογισω ποσο θα γειρει η ποσο δυνατα θα πατησει στους μαρσπιεδες του η τελοσπαντων σε πιο σημειο της στροφης θα το κανει..... Ενω αν κάθετε τελείως ακίνητος ξερω τις αντιδράσεις της μοτο ακριβώς ποιες θα ειναι..... Αυτα για εμενα, αλλους δεν τους βολευει καθολου βεβαια...... ;)

συμφωνω!χαλαρη ως προς τις κινησεις μου,κρατημενη γερα απο τις χειρολαβες!
Γιατί δεν ρωτάς τον ΚΑS...:sm7:

Πέρα από την πλάκα η θέση συνεπιβάτη στο GS τον-την φέρνει πίσω και ψηλά καμία σχέση με άλλες μοτό Africa, Vstrom.

Kοριτσάκια πάντως όπως ή Βάνα, η Γιώτα, η Ξανθή δεν αλλάζουν και πολύ τα πράγματα είναι και εξοικιωμένες οπότε όλα καλά, ο κανόνας πάντως είναι ότι ακολουθούν το σώμα του οδηγού....

Εγώ έχω ζοριστεί πολύ με συνεπιβάτη άντρα καμιά 90 κιλά εκεί ούτε καν έχω σκεφτεί να πάω γρήγορα, άσε που στο φρενάρισμα τα πράγματα γίνονται πολύ ζόρικα.:cool:

σταυρο πιστευω οτι και συνεπιβατη 40 κιλα να εχεις,μια στραβη κινησου επηρεαζει τη μοτοσυκλετα αρκετα ετσι ωστε να την πατησεις!

[QUOTE=gemara;479460]


Πάντως ούτε γι αστείο δεν οδηγάς μαζί της όπως σε έχουμε δει* (αν και είχα και γω συνεπιβάτη εκεί...) στις εκδρομές να πηγαίνεις!:Απορία:




αυτο ξαναπες το!:D

ntinopoulos
02-10-2011, 00:34
παντως οι χειροτεροι συνεπιβατες ειναι οι οδηγοι!:D

black_hawk
02-10-2011, 01:07
Οδηγός - συνοδηγός ένα σώμα μια ψυχή!!!:)
..ο συνεπιβάτης ακολουθεί το σώμα του οδηγού..
... ν' ακολουθεί τις κινήσεις του σώματος του οδηγού ...
..το σώμα του συνεπιβάτη ακολουθεί το σώμα του οδηγού.....
..ΓΕΡΝΕΙ ΟΣΟ ΓΕΡΝΕΙΣ

Ειπωθηκαν ΟΛΑ!!!

http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/thumb-yello-smiley-face.gif?1302011432 http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/thumb-yello-smiley-face.gif?1302011432http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/thumb-yello-smiley-face.gif?1302011432

commander
02-10-2011, 01:08
παντως οι χειροτεροι συνεπιβατες ειναι οι οδηγοι!:D

Αυτό ξαναμαναπεστω.......!!!!!!:D:D

phoenix
02-10-2011, 08:54
παντως οι χειροτεροι συνεπιβατες ειναι οι οδηγοι!:D
:sm8::sm8:

lend
02-10-2011, 10:35
Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι να έχεις ρυθμίσει σωστά τις αναρτήσεις σου για συνεπιβάτη.Αλλάζει τελείως η συμπεριφορά.;)

HAWK_46
02-10-2011, 10:44
Για σβέλτη οδήγηση, το ένα χέρι στην μέση του οδηγού (το αντίθετο με αυτό της στροφης), το άλλο στη χειρολαβή του και έλεγχο της πορείας ίδια με του οδηγού. Αλλιώς ένα κλικ πιο χαλαρή οδήγηση για να μπορούμε να σ ακολουθήσουμε κι εμείς!! ;):D

giclas
02-10-2011, 10:46
σε ενα μου ταξιδη καπου στης αλπης θημαμαι ενα ζευγαρη βρεττανον που μου εκαναν τρομερη εντηποση για το στηλ οδηγησης τους εξερετικα γρηγορη κε θεαματικη οδιγουσαν ενα gsx r 1100 κε εγω ενα suzuki dr 650 rs κε μετα βιας κρατιομουνα κοντα τους ητα οτι σε στροφη π.χ. δεξια η συνεπηβατης κραταγε τον οδιγο απο τον αρηστερο ομω κε εγερνε λυγο πιο δεξια απο τον οδιγο κε το δεξη της χερη το ειχε στο δε δεξιο μηρο της κε φενοταν να τον πιεζε για να υσοροπη καλητερα
το συγκεκρημενο οδηγημα δεν ειχε να ζηλεψη τιποτα απο ενα οδιγημα super spor

θα ειθελα κε τα δικασας σχολεια στο συγκεκριμενο στηλ

orso
02-10-2011, 10:47
Για σβέλτη οδήγηση, το ένα χέρι στην μέση του οδηγού (το αντίθετο με αυτό της στροφης), το άλλο στη χειρολαβή του και έλεγχο της πορείας ίδια με του οδηγού. Αλλιώς ένα κλικ πιο χαλαρή οδήγηση για να μπορούμε να σ ακολουθήσουμε κι εμείς!! ;):D


Δηλαδή σε κάθε στροφή θα πρέπει να αλλάζει χέρι ο συνεπιβάτης ;;;;:confused:

Adamis
02-10-2011, 10:59
σε ενα μου ταξιδη καπου στης αλπης θημαμαι ενα ζευγαρη βρεττανον που μου εκαναν τρομερη εντηποση για το στηλ οδηγησης τους εξερετικα γρηγορη κε θεαματικη οδιγουσαν ενα gsx r 1100 κε εγω ενα suzuki dr 650 rs κε μετα βιας κρατιομουνα κοντα τους ητα οτι σε στροφη π.χ. δεξια η συνεπηβατης κραταγε τον οδιγο απο τον αρηστερο ομω κε εγερνε λυγο πιο δεξια απο τον οδιγο κε το δεξη της χερη το ειχε στο δε δεξιο μηρο της κε φενοταν να τον πιεζε για να υσοροπη καλητερα
το συγκεκρημενο οδηγημα δεν ειχε να ζηλεψη τιποτα απο ενα οδιγημα super spor

θα ειθελα κε τα δικασας σχολεια στο συγκεκριμενο στηλ



Και στα εσάκια άλλαζε χέρι από ώμο σε μηρό ;;;

jarhead
02-10-2011, 11:02
Ερώτηση...

Ποια είναι η σωστή θέση που πρέπει να έχει ο συνεπιβάτης σε ένα κλειστό στροφιλίκι με μεγάλες κλίσεις???

Ok. ξέρω ότι στα supersport αναβάτης και συνεπιβάτης γίνονται ένα σώμα με τον συνεπιβάτη να αγκαλιάζει τον οδηγό και να κρατιέται από το ρεζερβουάρ της μηχανής..

Στο gs όμως η κατασκευή της μηχανής είναι διαφορετική.

Ποια η σωστή θέση για τον συνεπιβάτη????

Επίσης, τι κάνει ο συνεπιβάτης κατά τη διάρκεια της στροφής??? Γέρνει το σώμα μαζί με τον οδηγό ή παραμένει όρθιος???

Η δικια μου παρεμενε ορθια μεχρι που εφαγε τα ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα και εστρωσε...

HAWK_46
02-10-2011, 11:09
Δηλαδή σε κάθε στροφή θα πρέπει να αλλάζει χέρι ο συνεπιβάτης ;;;;:confused:

...ναι, είναι πάρα πολύ έντονο ειδικά στην κατηφόρα ....και κουραστικό βέβαια.

giclas
02-10-2011, 11:14
Και στα εσάκια άλλαζε χέρι από ώμο σε μηρό ;;;

στης κληστες νε στα πολυ ανηκτα κε εσακια στη μεση

saril
02-10-2011, 11:18
Η δικια μου παρεμενε ορθια μεχρι που εφαγε τα ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα και εστρωσε...


:D:D:D

saril
02-10-2011, 11:18
Η δικιά μου όχι ακόμα.:yz

Adamis
02-10-2011, 11:26
...ναι, είναι πάρα πολύ έντονο ειδικά στην κατηφόρα ....και κουραστικό βέβαια.

Θα την κάνεις να μην ξαναανέβει:yz

orso
02-10-2011, 11:28
Θα την κάνεις να μην ξαναανέβει:yz
:(:(:(

HAWK_46
02-10-2011, 11:35
Θα την κάνεις να μην ξαναανέβει:yz

Για τέτοια οδήγηση εννοείτε οτι το ζητάει και εκείνης ο οργανισμός της γιατί έχει την αίσθηση οτι οδηγεί και εκείνη (και έτσι είναι). :)
Δεν είναι τρόπος οδήγησης σε ένα ταξιδι π.χ., αλλά για ένα ωραίο στροφιλίκι.

Εγώ συνεχίζω να δοκιμάζω (και δεν εννοώ στιλ). :cool:

Mits70
02-10-2011, 12:04
Eλα να πάρεις την Αγγελική μαζί σου και να κάνεις την πίστα Κρανιά -Μηλιά.
Και θα βγάλεις μόνος σου τα συμπεράσματα.
Άδικα της έδωσες τον τίτλο της "Αθλήτριας"...????
Επίσης η οδήγηση με συνεπιβάτη είναι σαν το sex.Αν δεν σε ακολουθεί όπως πάς εσυ δεν θα .....ολοκληώσεις ποτέ το ταξίδι.

krenik
02-10-2011, 12:15
.Αν δεν σε ακολουθεί όπως πάς εσυ δεν θα .....ολοκληώσεις ποτέ το ταξίδι.



Όπως το είπε ο φίλος χιουμοριστικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

thangs
02-10-2011, 12:41
Εγώ βαρέθηκα να εξηγώ στον καθένα που καβαλάει πως να στέκεται.Νεύρα

veron
02-10-2011, 15:56
Παίζει ρόλο και το βάρος του συνεπιβάτη.Άλλο ένα παιδί 50 κιλά και άλλο ένας νταγλαράς 120 κιλά:hmmm:Νεύρα:sm7:

renos
02-10-2011, 16:50
Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι να έχεις ρυθμίσει σωστά τις αναρτήσεις σου για συνεπιβάτη.Αλλάζει τελείως η συμπεριφορά.;)


+1200

kostasx
02-10-2011, 18:31
Εγώ βαρέθηκα να εξηγώ στον καθένα που καβαλάει πως να στέκεται.Νεύρα
Και τι έκανες τελικά ?? τους έστελνες με το κτελ ??:D:D

nikosf800
02-10-2011, 20:20
Πέρισι είχα βάλει ένα θείο μου και πήγε να με σκοτώσει.Στις στροφές έγερνε ανάποδα για να μην πέσουμε λέειΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

KAS
02-10-2011, 21:20
Δυσκολεύουν τα πράγματα .....:sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
02-10-2011, 21:57
φενοταν να τον πιεζε για να υσοροπη καλητερα



Δεν το καταλαβαίνω καλά ...

Αφού ο οδηγός, με το "γυροσκοπικό", την γέρνει όσο θέλει την μοτοσυκλέτα ...

Γιατί να πιέζει κ ο συνεπιβάτης τον μαρσπιέ ???




.

MKK
03-10-2011, 15:57
Δεν το καταλαβαίνω καλά ...

Αφού ο οδηγός, με το "γυροσκοπικό", την γέρνει όσο θέλει την μοτοσυκλέτα ...

Γιατί να πιέζει κ ο συνεπιβάτης τον μαρσπιέ ???




.

... μα για να ελέγξει το αν και πόσο ο οδηγός γνωρίζει καλά το γυροσκοπικό ;) ...

ckk
03-10-2011, 16:19
Εγώ νοιώθω τεράστια ασφάλεια όταν είναι κολλημένη επάνω μου, με σφιχτή αγκαλιά.

siraxanz
04-10-2011, 08:50
Εγώ νοιώθω τεράστια ασφάλεια όταν είναι κολλημένη επάνω μου, με σφιχτή αγκαλιά.


:):) τεραστια ασφάλεια και μια ζεστασιά.... οου γες:D

CPretenteriS
04-10-2011, 09:09
Δεν το καταλαβαίνω καλά ...

Αφού ο οδηγός, με το "γυροσκοπικό", την γέρνει όσο θέλει την μοτοσυκλέτα ...

Γιατί να πιέζει κ ο συνεπιβάτης τον μαρσπιέ ???




.

Δεν είχα δει το thread... αλλά αν προλάβαινα... αυτό θα έγραφα !!

Σε όσους οδηγούμε γυροσκοπικά αρκεί ο/η συνεπιβάτης/ιδα να κρατιέται απο τα πλαϊνά και να μη βάζει (ιδανικά) αντίθετη δύναμη.

Κατά τα άλλα όταν αρχίζουν τα S-άκια και δουλεύει το γυροσκόπιο... ούτε κιχ δεν προλαβαίνει να κάνει ο συνεπιβάτης... όχι να ακολουθήσει τον κορμό... :D:)

CPretenteriS
04-10-2011, 09:10
Αμα δε... έχεις και τον Τεο (μονό γιατί διπλός δεν ξέρω τι κάνει :p) εκεί γύρω... σε καμιά Επίδαυρο... μπορεί να βάζει και κόντρα ο συνεπιβάτης... η μηχανή δεν τον "ακούει"....:sm7::sm7:

ckk
04-10-2011, 09:14
:):) τεραστια ασφάλεια και μια ζεστασιά.... οου γες:D


Έτσι ακριβώς. Και αφού μπορώ να τα έχω και τα δύο...

z_atomic
05-10-2011, 17:01
Δεν μπορείς να εκπαιδεύσεις τον κάθε συνοδηγό πριν τον πάρεις μαζί. Αν ακόμη είχες το χρόνο και την υπομονή, θα έπρεπε ο άλλος να έχει και τα αυτιά και τη συγκέντρωση και την θέληση να το κάνει.
Εγώ σχεδόν πάντα έχω πρόβλημα όταν κρατιούνται από σχάρα και πλαινά. Γιατί δεν χαλαρώνουν, σφίγγονται και δημιουργούν 2ο κέντρο βάρους και μάλιστα ακίνητοι.
Το καλύτερο είναι αν δε ξέρουν πως να ρίξουν το βάρος μπροστά, (ακουμπώντας π.χ. στα γόνατά τους και χαλαροί) να κρατιούνται από πάνω σου (μέση) και όχι από τους όμως που κοντεύεις σε κάθε επιτάχυνση να πάθεις εξαρθρωση.
Αυτά από τη δική μου εμπειρία και με τη χοντρή και με άλλες μηχανές παλιότερα
;)

GeorgeP
05-10-2011, 18:04
Θοδωρα,

εγω πιστευω οτι τα παντα ειναι θεμα βαρους συνεπιβατη και σεταρισματος της αναρτησης.
Με το αφρικα και συνεπιβατιδα 45 κιλων και 1,65 υψος, στην παλια καλη ''κακια σκαλα'' 120-140κμ στις ανοικτες και οχι κατω απο 100κμ στις πιο κλειστες που ειχε ηταν το αφροδισιακο μας.
Με την ιδια μοτοσυκλετα και την ιδια συνεπιβατιδα στην επιδαυρο τα παραπανω ηταν η μεση και οχι η μαξιμουμ ταχυτητα.;)
Σεταρισμα αναρτησης, ενα κλικ προφορτιση και 2 κλικς αποσβεση ολα στο πιο σκληρο.

Με το Βαραντερο και την σημερινη συζυγο μου των 65 κιλων και του 1,74 υψους δυστυχως...... η κακια σκαλα μας τελειωσε πια.
Ομως υπαρχει η επιδαυρος, με σωστο σεταρισμα των αναρτησεων ειτε ειμαι μονος ειτε με την παρεα της παμε αερα.....αρκει οι γραμμες να ειναι προεπιλεγμενες και να κοιτας εκει που θελεις να πας!

Το μονο που ζητουσα απο την εκαστοτε συνεπιβατιδα ηταν κολλημα επανω μου (...οχι μονον για τους λογους που φανταζεσαι;)) ωστε να γερνουμε και οι δυο μαζι με την μοτοσυκλετα και, ποτε πιασιμο απο τις χειρολαβες της διοτι ετσι το σωμα του συνεπιβατη μετατοπιζόταν λιγο πιο πισω αφηνοντας κενο μεταξυ μας και τον αισθανομουν σαν καταρτι σε ιστιοπλοικο.
Στις ευθειες της εθνικης μπορει να κανει οτι γουσταρει ο συνεπιβατης, να σηκωθει στους μαρσπιεδες, να βγαλει το μπλουζακι να δροσισθει, να ξυρισει τα ποδαρακια της με την epilady και οτι άλλο ποθει η ψυχη της.;)

Στην 1150 που ειχα μια απο τα ιδια, κολλημα επανω μου κι οπου γερνω-γερνεις κι αν δεν γερνω - δεν γερνεις, σωστο σεταρισμα στις αναρτησεις, ποτε πιασιμο απο τις χειρολαβες αλλα αγκαλια απο την μεση μου και αντε πιασε μας!

moby_gr
05-10-2011, 18:13
...Στην 1150 που ειχα .... αντε πιασε μας!




http://www.bestgraph.com/gifs/fetes/artifices/artifices-07.gif

http://2.bp.blogspot.com/_aglI9xRk1uI/TR9voAj615I/AAAAAAAABDA/0jLoaUMKIAA/s1600/new-year-fireworks.jpg

Γεια σου ρε Γιώργη :)

GeorgeP
05-10-2011, 18:17
Γεια σου ρε Γιώργη :)


απο που πηγες και πιαστηκες ρε μπαγάσα??????????:sm7:
Τοοοοοσα εγραψα..... απο αυτες τις 7 λεξεις κρεμαστηκες!!!!!:):):)

moby_gr
05-10-2011, 18:21
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ...Μ Η Ν Ε Σ ολόκληρους :sm7:

GeorgeP
05-10-2011, 18:34
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ...Μ Η Ν Ε Σ ολόκληρους :sm7:

Που να σου καει η σελα απο κεραυνο στο γκαραζ σου μεσα....!!!!:sm7:

siraxanz
05-10-2011, 20:06
:sm7: