PDA

View Full Version : Έφυγαν και μην τους είδατε μην τους απαντήσατε


hontakias
02-10-2011, 02:02
Έλαβα αυτό το μέιλ. Με κάνει για άλλη μια φορά έξαλο, γιατί βγάζουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια.
Σε εποχές που αυτό το ####κράτος χρειάζεται απεγνωσμένα και το τελευταίο ευρώ που θα αφήσει ο τουρίστας, όπως και την καλή του μαρτυρία για την ####χώρα που ζούμε, υπάρχουν κάποιοι, που έστω και την τελευταία στιγμή πρέπει να σταματήσουν.
Ας βρεθεί κάποιος να τους εξηγήσει οτι τα προσωπικά τους συμφέροντα η έστω τα κλαδικά τους συμφέροντα, δεν πρέπει να χαντακώνουν ολόκληρη τη χώρα.
Γιατί στο κάτω κάτω, αυτοί (οι ταξιτζίδες) μαζί με τους ξενοδόχους και τους εστιάτορες, ήταν αυτοί που απομάκρυναν τους τουρίστες. Με τις μικροκλεψιές τους και τις μικροαπατεωνιές τους.Θέλω να πιστεύω πως αυτοι (οι κακοί επαγγελματίες) είναι η μειονότητα.
Διαβάστε λοιπόν το συμβάν των Καναδών, που έφυγαν έντρομοι από την Ελλάδα και που δεν θα ξαναπατήσουν ούτε το πόδι τουςΝεύραΝεύραΝεύρα


«Σε λυπάμαι που είσαι αναγκασμένος να ζεις εδώ»




.fullpost { DISPLAY: inline}http://1.bp.blogspot.com/-c3PEI5gSgFk/TlFqXC-l3cI/AAAAAAAAAgY/gZRy0QkUHZE/s320/taxi-apergia.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-c3PEI5gSgFk/TlFqXC-l3cI/AAAAAAAAAgY/gZRy0QkUHZE/s1600/taxi-apergia.jpg)


Τη χυδαιότητα την προσλαμβάνεις κυρίως εμπειρικά - πρώτα την αισθάνεσαι, μετά τη σκέφτεσαι. Το θράσος του αρχισυνδικαλιστή της ΔΕΗ Φωτόπουλου αποτυπώνεται στην απειλητική αγριοφωνάρα του, ζωγραφίζεται στις επιθετικές χειρονομίες του. Την πώρωση του αρχισυνδικαλιστή των ταξιτζήδων Λυμπερόπουλου τη βλέπεις στο άδειο βλέμμα του, στο αδιάφορο ύφος του, στον απροσχημάτιστο ετσιθελισμό του.

Η χυδαιότητα εκφράζεται με την άμετρα εγωκεντρική δράση, την άρνηση του λόγου, και, στην ακραία της εκδοχή, την προσφυγή στη βιαιοπραγία. Διαφωνείς μαζί μου; Θα σε φιμώσω. Δεν μου είσαι αρεστός; Θα σου επιτεθώ. Δεν διευκολύνεις τη διεκδίκηση των αιτημάτων μου; Θα σε τσακίσω. Ο χυδαίος δεν προασπίζει αρχές, μόνο ωμά συμφέροντα ή ιδεοληψίες• δεν νοιάζεται να πείσει αλλά να κατισχύσει. Όπως λέει ο Σοπενάουερ, «η θέληση μείον τη νόηση συνιστά τη χυδαιότητα». Η θέληση, χωρίς τη νοητική-στοχαστική επεξεργασία, αναδεικνύει το πρωτόγονο ένστικτο – την ωμή επιθυμία για κατίσχυση.


Κορυφαίο περιστατικό στη βίβλο της πρόσφατης συνδικαλιστικής χυδαιότητας είναι η περιπέτεια ενός ζευγαριού Καναδών, του Ανταμ και της Καθλίν Χάμελ, όπως την αφηγείται γλαφυρά η Μ. Μαργωμένου στην «Κ» (24/7/2011).
Το ζευγάρι ταξίδευε από τα ελληνικά νησιά στον Πειραιά. Λόγω απεργίας δεν υπήρχαν ταξί, οπότε ο ταξιδιωτικός πράκτοράς τους τους περίμενε στο λιμάνι με το αυτοκίνητό του. Τους παρέλαβε, έτοιμος να οδηγήσει το ζευγάρι στο ξενοδοχείο. Δεν υπολόγισε όμως σωστά. «Καθώς πάει να ανοίξει την πόρτα του οδηγού», γράφει η Μ. Μαργωμένου, «πέντε άνδρες τον πλησιάζουν από πίσω κι αρχίζουν να τον σπρώχνουν. Οι δύο Καναδοί από μέσα απ’ το αυτοκίνητο κοιτάζουν έκπληκτοι […]. Οι πέντε έχουν κάνει τώρα κύκλο γύρω απ’ τον πράκτορα, κι ο ένας σηκώνει το χέρι. Πίσω απ’ το τζάμι η γυναίκα παγώνει – δεν ξέρει αν ο ξένος είναι ληστής, μεθυσμένος ή τρελός. Η γροθιά κολλάει στο μάγουλο του πράκτορα: «Κατέβασέ τους, πάρε το αυτοκίνητό σου και φύγε τώρα!». […] «Δεν είμαι απεργοσπάστης, τουριστικός πράκτορας είμαι!», φωνάζει ο άνθρωπος […]. Αλλά ο κλοιός αντί να λυθεί, στενεύει. «Ήρθα να πάρω τους πελάτες μου, να τους πάω στο ξενοδοχείο», εξηγεί προσπαθώντας να ξεφύγει. «Πρώτα θα σου σπάσω το αυτοκίνητο και μετά τα μούτρα», του απαντάει ο ένας ταξιτζής. […]. Πίσω απ’ το τζάμι, η Καθλίν κλαίει γοερά. Είναι σίγουρη πως αφού δείρουν τον πράκτορα, θα σπάσουν το τζάμι και θα χτυπήσουν εκείνη και τον άνδρα της. Ο Ανταμ την κρατάει και προσπαθεί να την ηρεμήσει, αλλά η γυναίκα είναι σε πανικό» (ο.π.).
Ο πράκτορας καταφεύγει σε μια ομάδα αστυνομικών, λίγο πιο πέρα, ζητώντας βοήθεια. Οι αστυνομικοί επεμβαίνουν, χωρίς ωστόσο να συλλάβουν κανένα τραμπούκο. Το ζευγάρι καταφέρνει να φτάσει, τελικά, στο ξενοδοχείο. Την επομένη ακυρώνουν τα περιηγητικό τους πρόγραμμα στην Αθήνα και αναχωρούν εσπευσμένα για την Ιταλία. «Ελπίζω να μην ξανακούσω τη λέξη “Ελλάδα”. Κι εσένα σε λυπάμαι που είσαι αναγκασμένος να ζεις εδώ», λέει ο Ανταμ αποχαιρετώντας τον ταξιδιωτικό πράκτορα (ο.π.).
Το ζεύγος Χάμελ, χωρίς να χρειαστεί να ταξιδέψει σε επικίνδυνα «αποτυχημένα κράτη», όπως το Πακιστάν ή το Ιράκ, πήρε μια γεύση από τη ζωή σε μια παρωδία σύγχρονης χώρας, όπου με ανησυχητική κανονικότητα καταλύεται ατιμωρητί η δημόσια τάξη, η αυθαιρεσία είναι γενικευμένο φαινόμενο, και απουσιάζει εντυπωσιακά συχνά η έννοια της ρουτίνας – να διεκπεραιώνεις βασικές σου ανάγκες απροβλημάτιστα.
Σε μια ώριμη δημοκρατία, ο απεργός πολίτης διεκδικεί αλλά αναμένεται να σέβεται τους κανόνες της «πόλεως», χάρη στους οποίους συγκροτείται ως πολιτικό υποκείμενο. Η εργασιακή διεκδίκηση καθίσταται κατανοητή ως έλλογη απαίτηση στο μέτρο που διατυπώνεται ετερο-αναφορικά – δηλαδή, με διυποκειμενικά αναγνωρίσιμους όρους, αντλώντας από το λεξιλόγιο της πολιτικής κοινότητας. Δεν είναι κακό να υπερασπίζεις τα συμφέροντά σου. Κακό είναι να περιφρονείς την έλλογη συλλογικότητα – τις αξίες, τους θεσμούς και τους κανόνες που προσδίδουν αγαγνωρισιμότητα στα αιτήματά σου.
Ο απεργός ταξιτζής που δεν αρκείται στη μη παροχή των υπηρεσιών του στο κοινωνικό σύνολο αλλά προβαίνει σε παράνομες ενέργειες, λ.χ. εμποδίζοντας βίαια το δικαίωμα στη μετακίνηση, μετατρέπει τη διαμαρτυρία του σε οιονεί μαφιόζικη πρακτική• απεκδύεται την ιδιότητα του (αυτοπειθαρχημένου) πολίτη, περιπίπτει σε αλιτήριο. Καταλαμβάνοντας παράνομα τα εκδοτήρια εισιτηρίων της Ακρόπολης, ο απεργός ταξιτζής οικειοποιείται αυθαίρετα το δημόσιο χώρο. Το γεγονός ότι είναι απρόθυμος να υποστεί τις σχετικές κυρώσεις υποδηλώνει ότι οι πράξεις του δεν αντλούν ηθική νομιμοποίηση από τις κοινές αξίες που συνέχουν την «πόλη», αλλά έχουν αμιγώς αυτο-εξυπηρετικά κίνητρα. Στρεφόμενος κατά της «πόλεως», εξέρχεται από την έλλογη συλλογικότητα, «ιδιάζει». Όσο πιο ιδιοσυγκρασιακές και βίαιες είναι οι μέθοδοι διεκδίκησης, τόσο λιγότερο έλλογη (δηλαδή: διυποκειμενικά αναγνωρίσιμη) καθίσταται η διαμαρτυρία του. Στο μέτρο που το πάθος για την προάσπιση του συμφέροντός του δεν διηθείται από τον «κοινό λόγο» της «πόλεως», μετατρέπεται σε παρά-λογη απαίτηση.
Θα πείτε: ναι, αλλά οι παρά-λογες (και παράνομες) διαμαρτυρίες συχνά αποδίδουν στην Ελλάδα – δες την Κερατέα. Σωστό, αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημά μας. Για κάθε τραμπούκο απεργό υπάρχει ένας υπουργός, ένας διευθυντής Μουσείου, ή ένας αστυνομικός διευθυντής που προσπαθεί να τον κατευνάσει, αγνοώντας τη διαπραχθείσα παρανομία. Στην αυθαιρεσία των απεργών αντιπαρατίθεται η κρατική ενδοτικότητα στην αυθαιρεσία. Δεν είναι μόνο ο απεργός που δεν σέβεται τους νόμους την «πόλεως». Το ίδιο κάνει κι ο κρατικός αξιωματούχος με άλλο τρόπο. Ο ένας εκχυδαΐζει τον αγώνα του, ο άλλος το λειτούργημά του. Ο κύκλος είναι φαύλος - δυστυχώς…
ΕΝΑΡΘΡΗ ΚΡΑΥΓΗ: «Σε λυπάμαι που είσαι αναγκασμένος να ζεις εδώ» (http://htsoukas.blogspot.com/2011/08/blog-post_21.html)

black_hawk
02-10-2011, 02:30
..Τι να πει κανεις.... :(:(

saitman
02-10-2011, 08:50
σε τετοια περιπτωση επεσα την 1η μερα στο αεροδρομιο με ενα ρεσεψιονιστ που του ειπαν να παει να παρει τους πελατες!!το ξυλο που εφαγε δεν λεγεται!!

phecon
02-10-2011, 11:34
σε τετοια περιπτωση επεσα την 1η μερα στο αεροδρομιο με ενα ρεσεψιονιστ που του ειπαν να παει να παρει τους πελατες!!το ξυλο που εφαγε δεν λεγεται!!


Ουγκάντα γίναμε:yz

DERTILAS
02-10-2011, 11:36
Ουγκάντα γίναμε:yz

Εκει τουλαχιστον πας......ψυλλιασμενος!!!Νεύρα

adventure
02-10-2011, 22:25
Τα χάλια μας .

:hmmm: :hmmm:

ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

Lupo
02-10-2011, 23:14
Πονάω,
να βλέπω την Ελλάδα που άφησα για πριν από 8 χρόνια, μου λείπει και καθημερινά σκέφτομαι πως θα γινόταν να γυρίσω,
να με σπρώχνει ακόμα πιο μακρυά κι εγώ συνεχίζω να παλεύω για επιστροφή, με όπλα τις αναμνήσεις.
Κάθε μέρα όμως, δίνετε στον εχθρό μου πιο δυνατά όπλα.

:hmmm:

siraxanz
02-10-2011, 23:25
:hmmm:

taksidiotis
03-10-2011, 05:02
Πονάω,
να βλέπω την Ελλάδα που άφησα για πριν από 8 χρόνια, μου λείπει και καθημερινά σκέφτομαι πως θα γινόταν να γυρίσω,
να με σπρώχνει ακόμα πιο μακρυά κι εγώ συνεχίζω να παλεύω για επιστροφή, με όπλα τις αναμνήσεις.
Κάθε μέρα όμως, δίνετε στον εχθρό μου πιο δυνατά όπλα.

:hmmm:
Δεν ξέρω που είσαι,όμως μείνε εκει που είσαι,αν δεν είχα ένα κομμάτι γη που έχω κι αν είχα αδερφια που δυστυχως δεν εχω,οποτε και ποιος θα μεινει με τους γονεις μου που ο πατέρας μου ουτε που συζηταει το ενδεχομενο να φυγουμε εξωτερικο,θα χα φυγει απο καιρο...αλλα δυστυχώς μένω πίσω,να καιγομαι,να μου τρώνε καθημερινά αυτο που μου ανήκει μην μπορώντας να κάνω κατι προς το παρόν...η λογικη απο την τρέλα όμως λίγο απέχει
Έχω φτάσει σε ένα σημείο που δεν με ενδιαφέρει τίποτα,η φαμίλια μου ουδέποτε εισεσπραξε κατι θετικό απο την οποιαδήποτε κυβέρνηση.ούτε ρουσφετια ούτε μέσον,ούτε άδειες στο οτιδήποτε...τα πάντα πληρωνόταν κανονικά και με τον. νομό,κι όμως....και πάλι όλα εναντίον μας όταν βλέπαμε άλλους με μηδαμινή κίνηση να παίρνουν πολλα πράγματα.έχω απευδησει πλέον.......
Ελλάδα,ποια Ελλάδα?υπάρχει πλεον?η ειναι ήδη πουλημενη...εδω πάμε καθημερινά πάσο και οφελουμε τις τσεπες των μασκαραδων που μας κυβερνανε.
Δεν με ενδιαφέρει λοιπόν πλέον τίποτα...δε θέλω μόνο να αγγίξουν αυτο που κάποιοι πρόγονοι μου εχυσαν αίμα για να δημιουργήσουν....τότε ναι,η λογικη θα πάψει να υπάρχει και θα μιλήσουμε με άλλο τροπο...με μεσσαριτικο τροπο κι όπως πρέπει.......χωρίς πολλα λόγια.

Sent from my Sexy iPad2 using Tapatalk