riko46
07-05-2009, 22:10
http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=1739&t=0&r=1 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=1739&t=0)
Τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης συζητούν αυτές τις μέρες νέες τροπολογίες στους κανονισμούς που σχετίζονται με τις μοτοσυκλέτες. Ανάμεσα σε ζητήματα για τις εκπομπές καυσαερίων, την υποχρεωτική καθιέρωση του ΑΒS και την περαιτέρω ελάττωση των ορίων βελτίωσης από μέρους των ιδιοκτητών, αίσθηση έχει προκαλέσει η συζήτηση επί του ενιαίου ανώτατου ορίου ιπποδύναμης των 100 ίππων που θα πρέπει να πληρούν τα μοντέλα που πωλούνται και οδηγούνται στα σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο κάθε σωστός μοτοσυκλετιστής γνωρίζει πως η ιπποδύναμη μεταφράζεται μοναχά σε τελική ταχύτητα και όλες οι έρευνες, σημαντικός αριθμός των οποίων είναι διαθέσιμος ακόμη και στο Διαδίκτυο, δείχνουν πως η υπερβολική ταχύτητα που αναπτύσσουν οι μοτοσυκλέτες είναι από τους τελευταίους παράγοντες που οδηγούν σε ατύχημα, καθώς τα περισσότερα από αυτά συμβαίνουν εντός αστικών ορίων και με χαμηλή ταχύτητα. Από τις συνηθέστερες αιτίες, αντιθέτως, είναι η έλλειψη προσοχής των οδηγών που προκαλούν τα ατυχήματα και η απώλεια συγκέντρωσης. Χώρες της ΕΕ που ενδιαφέρονται για την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών και διαθέτουν οργανωμένους συλλόγους αναβατών και ειδικές επιτροπές, έχουν προχωρήσει εδώ και χρόνια στην ενημέρωση του κοινού με εκστρατείες που κάνουν χρήση όλων των διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας και σκοπό έχουν να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες τους απέναντι στο φαινόμενο της μοτοσυκλέτας.
Η θέσπιση ανώτατου ορίου στην ισχύ (ή και στην αναλογία ίππων ανά κιλό) στις μοτοσυκλέτες δεν μπορεί να είναι λύση, όταν οι οδηγοί παραμένουν ανενημέρωτοι και απαίδευτοι για το τι κακό μπορεί να προκληθεί στην άσφαλτο με τη συναίνεσή τους ή από άγνοιά τους. Δίνεται συχνά το παράδειγμα της Γαλλίας όπου το μέτρο του ορίου ιπποδύναμης ισχύει από το 1986· η εν λόγω όμως χώρα είναι η τρίτη από το τέλος της ΕΕ σε θανάτους από ατυχήματα όπου εμπλέκονται μοτοσυκλετιστές. Μα ακόμα κι αν το μέτρο αυτό είχε επιστημονική και λογική βάση, για ποιο λόγο δεν συζητάται η εφαρμογή του και στα αυτοκίνητα;.................:cool:
Τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης συζητούν αυτές τις μέρες νέες τροπολογίες στους κανονισμούς που σχετίζονται με τις μοτοσυκλέτες. Ανάμεσα σε ζητήματα για τις εκπομπές καυσαερίων, την υποχρεωτική καθιέρωση του ΑΒS και την περαιτέρω ελάττωση των ορίων βελτίωσης από μέρους των ιδιοκτητών, αίσθηση έχει προκαλέσει η συζήτηση επί του ενιαίου ανώτατου ορίου ιπποδύναμης των 100 ίππων που θα πρέπει να πληρούν τα μοντέλα που πωλούνται και οδηγούνται στα σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο κάθε σωστός μοτοσυκλετιστής γνωρίζει πως η ιπποδύναμη μεταφράζεται μοναχά σε τελική ταχύτητα και όλες οι έρευνες, σημαντικός αριθμός των οποίων είναι διαθέσιμος ακόμη και στο Διαδίκτυο, δείχνουν πως η υπερβολική ταχύτητα που αναπτύσσουν οι μοτοσυκλέτες είναι από τους τελευταίους παράγοντες που οδηγούν σε ατύχημα, καθώς τα περισσότερα από αυτά συμβαίνουν εντός αστικών ορίων και με χαμηλή ταχύτητα. Από τις συνηθέστερες αιτίες, αντιθέτως, είναι η έλλειψη προσοχής των οδηγών που προκαλούν τα ατυχήματα και η απώλεια συγκέντρωσης. Χώρες της ΕΕ που ενδιαφέρονται για την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών και διαθέτουν οργανωμένους συλλόγους αναβατών και ειδικές επιτροπές, έχουν προχωρήσει εδώ και χρόνια στην ενημέρωση του κοινού με εκστρατείες που κάνουν χρήση όλων των διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας και σκοπό έχουν να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες τους απέναντι στο φαινόμενο της μοτοσυκλέτας.
Η θέσπιση ανώτατου ορίου στην ισχύ (ή και στην αναλογία ίππων ανά κιλό) στις μοτοσυκλέτες δεν μπορεί να είναι λύση, όταν οι οδηγοί παραμένουν ανενημέρωτοι και απαίδευτοι για το τι κακό μπορεί να προκληθεί στην άσφαλτο με τη συναίνεσή τους ή από άγνοιά τους. Δίνεται συχνά το παράδειγμα της Γαλλίας όπου το μέτρο του ορίου ιπποδύναμης ισχύει από το 1986· η εν λόγω όμως χώρα είναι η τρίτη από το τέλος της ΕΕ σε θανάτους από ατυχήματα όπου εμπλέκονται μοτοσυκλετιστές. Μα ακόμα κι αν το μέτρο αυτό είχε επιστημονική και λογική βάση, για ποιο λόγο δεν συζητάται η εφαρμογή του και στα αυτοκίνητα;.................:cool: