PDA

View Full Version : Νέο Μονοκύλινδρο


Akyla
04-10-2011, 09:23
BMW Introduces G650GS Sertão | BMW Motorcycle Magazine (http://bmwmcmag.com/2011/10/bmw-introduces-g650gs-sertao/)

όμορφο είναι...προσωπικά μου φέρνει λίγο απο dakar

ntinopoulos
04-10-2011, 09:50
ομορφο!:)

black_hawk
04-10-2011, 10:21
Ωραια..Ενα ψηλοτερο G650GS με μερικό facelift στα πλαστικα.

Σχετικα με το βαρος, εγινε τπτ? http://emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/whistling2-smiley-face.gif?1302011442http://emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/whistling2-smiley-face.gif?1302011442

adventure
04-10-2011, 10:28
Λιγάκι διαφορετικό και λιτό στο μουτράκι .

:) ;)

ortho
04-10-2011, 13:39
Μ' αρέσει!

Να ταιριάζουν τα πλαστικά και το μούτρο του στα παλιά δικά μας;!

Translatoras
04-10-2011, 13:46
Κουκλάκι είναι!!

Γιατί δεν βάζουν και καμιά φυσούνα στα καλάμια έτσι, ώστε να μην αγχώνομαι βλέποντάς τα.

Έχω κάτι καλαμιές στο εξοχικό που δείχνουν στιβαρότερες:D:D:D

Akyla
04-10-2011, 14:01
Μ' αρέσει!

Να ταιριάζουν τα πλαστικά και το μούτρο του στα παλιά δικά μας;!

Καλό θα ήταν και δεν βλεπω γιατί όχι...ίδιο πλαίσιο μου φάινεται...αλλά το δικό σου (και πρώην δικό μου) είναι πλέον λασικό μοντέλο και σε λίγα χρόνια θα το αναπολούμε (πιστεύω) μου αρέσει πολύ το νέο αλλά το dakaraki έιναι έρωτας....είδικα το ασπρόμαυρο προδιαθέτει σε "αλητείες"

geod
04-10-2011, 14:13
Γιατί μου θυμίζει, πελεκάνο ::eek:

NLS
04-10-2011, 14:40
Rebuild του Dakar. Καιρός ήταν.

erasel
04-10-2011, 15:51
Τωρα μου αρέσει καλύτερα το f το παλιό ή εγώ είμαι επηρεασμένος και φέρω μεροληπτική άποψη υπέρ του εφόσον και ιδιοκτήτης !?:hmmm:

yns
04-10-2011, 15:53
Όμορφο και πιο χωμάτινο με τον 21'' μπροστινό τροχό ακτινωτό, μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεις και 130 πίσω ελαστικό. Μου αρέσει.

http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S01.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S02.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S03.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S04.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S05.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S06.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S07.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S08.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S09.jpg


http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S01.jpg



http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2011/10/G650GS-Sertao-S10.jpg











Φωτογραφίες από ΕΔΩ (http://bmwmcmag.com/galleries/g650gs-sertao/).

NLS
04-10-2011, 15:54
δεν μου αρέσει που το μοτέρ είναι made in china και 2 δηλωμένους (φαντάσου πραγματικούς) μούλαρους λιγότερους

επίσης κουφό να έχει αναλογικό ταχύμετρο και ψηφιακό στροφόμετρο (αντί πχ. ανάποδα)

Aggelos-Syros
05-10-2011, 09:19
Ωραίο είναι!

stelth1
05-10-2011, 09:22
Ωραιο αλλα κινεζικο!!!

papas_14
05-10-2011, 10:45
Συμφωνώ με τον erasel F και πάλι F παλιό εμφανισιακά ..... και ειδικά το dakar που είναι θεωρητικά η αντιστοιχία! και είναι και κινέζικο !!!!

tattoopanther
05-10-2011, 14:46
εμένα παλι μου αρέσει.,.,.
τωρα δεν ξέρω ποσο κινέζικο είναι αλλα την σήμερον ημέραν τα
περισσότερα πράγματα κινέζικα γίνανε.,.,

αν δεν το καβαλήσεις δεν καταλαβαίνεις.,.

αλλα φαίνεται ωραίο παιχνιδάκι..,

http://img528.imageshack.us/img528/4905/29994610150341673718467.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/528/29994610150341673718467.jpg/)

http://img197.imageshack.us/img197/2526/29695010150341673613467.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/197/29695010150341673613467.jpg/)

http://img528.imageshack.us/img528/3655/29742610150341673503467.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/528/29742610150341673503467.jpg/)

erasel
05-10-2011, 15:02
Εγώ με τέτοιο πηρούνι μπροστά δεν θα έκανα enduro !:hmmm:

Για κανονική χρήση μόνο !;)

ortho
05-10-2011, 15:36
43άρι πηρούνι είναι Μάκη, το ίδιο έχει και το παλιό Dakar. Κι εξαρτάται τι εννοείς κανονική χρήση. Ελα απο την Αθήνα να δεις εντουράδα σε κεντρικές λεωφόρους!:sm7::sm7:

NLS
05-10-2011, 16:46
Έχει το ίδιο πιρούνι με σένα και ίδιο με το παλιό dakar που μια χαρά enduro έκανες (οκ όχι σαν καθαρόαιμο αλλά έχω κάνει ΠΟΛΥ ενδιαφέροντα πράγματα με αυτό).

yns
05-10-2011, 17:40
Με λίγο photoshop μπαίνουν φυσούνες και ομορφαίνει... :D

http://img522.imageshack.us/img522/8540/g650gssertaos02.jpg


Πάντως τα καλάμια είναι 41mm. Αυτό που δεν έχω βρει είναι το βάρος του, το "απλό" G 650 GS είναι 195 κιλά γεμάτο. Μ'αρέσει και η έλλειψη μπροστινού κοντού φτερού. Πιστεύω πως στην "μικρομεσαία" κατηγορία θα πάει πολύ καλά.

ortho
05-10-2011, 17:54
Με λίγο photoshop μπαίνουν φυσούνες και ομορφαίνει... :D

http://img522.imageshack.us/img522/8540/g650gssertaos02.jpg


Πάντως τα καλάμια είναι 41mm. Αυτό που δεν έχω βρει είναι το βάρος του, το "απλό" G 650 GS είναι 195 κιλά γεμάτο. Μ'αρέσει και η έλλειψη μπροστινού κοντού φτερού. Πιστεύω πως στην "μικρομεσαία" κατηγορία θα πάει πολύ καλά.





Ισως να δείχνει πιό όμορφο χωρίς το κοντό φτερό, αλλά αν ο δρόμος είναι βρεγμένος το νερό περνά πάνω από το κράνος, ιδίως με τα Sahara που είχε απο μαμά!

erasel
05-10-2011, 18:17
Όντως η διάμετρος από τα καλάμια βρίσκεται στα 41mm και στο παλιό και στο νέο!

siraxanz
05-10-2011, 20:46
ωραίο, ελαφριά αισθηση μου κάνει

leandros
05-10-2011, 23:14
μια χαρά είναι, πολύ όμορφο.
εμένα με χαλάει που δεν έχει κοντό φτερό στο μπροστινό τροχό.
Φαίνεται πολύ μόνος του ο τροχός και σε νερά θα γίνεται πανικός
Ωραία όργανα, πιο όμορφα κι από το GS1200

gsgs
05-10-2011, 23:57
Ωραίο το νέο "Dakar"
Χαίρομαι που η BMW δεν εγκατέλειψε την παλιά σειρά
F αλλά την εξελίσσει στη νέα G.

Οσο για το μπροστινό χαμηλό φτερό, έτσι κι αλλιώς
το μαμά είναι για ομορφιά και δεν παρέχει ιδιαίτερη προστασία.
Για πραγματική προστασία (όσο γίνεται) χρειάζεται after marker.

Τώρα που βγάζει τα παλιά GS και Dakar σε νέες εκδόσεις,
λέτε να ξαναβγάλει και το scarver?

NLS
06-10-2011, 01:14
Χαμηλό φτερό για (πιο) χωματερό δίτροχο = χαζομάρα.
Από εκεί και πέρα όποιος θέλει βάζει.

Όσο για το Scarver πραγματικά ελπίζω να μην ξανατραυματίσω τα μάτια μου βλέποντας έναν διάδοχο του.

ntinopoulos
06-10-2011, 08:51
Όσο για το Scarver πραγματικά ελπίζω να μην ξανατραυματίσω τα μάτια μου βλέποντας έναν διάδοχο του.

γουστα ειναι αυτα!εμενα μου αρεσε πολυ!;)

Fuji
06-10-2011, 10:23
Άλλαξε ο Μανωλιός ... Στέρεψαν οι ιδέες των γερμανών σχεδιαστών, κι αναμασάνε τις παλιές δόξες. Που πα ρε καραμήτρο 10 χρόνια μετά; Τα ίδια και τα ίδια. Πέρα από τα ίδια πλαστικά, στήσιμο, αλλάζει μόνο το φωτιστικό σώμα , αλά "τα μάτια του γύλου" (που δε μου αρέσει). Το ίδιο και η ζελατίνα, αντιαισθητική. Τα όργανα μόνο είναι όμορφα.

Και πάει στο καλό, να τον καταπιείς τον κινέζο, αλλά σε ποιά τιμή; Και τη πίτα ολόκληρη, και το σκύλο χορτάτο θέλουν οι μάγκες. Τη σήμερον, δε θα το 'παιρνα, αν έψαχνα για μοτο μεσαίας κατηγορίας.

NLS
06-10-2011, 11:30
γουστα ειναι αυτα!εμενα μου αρεσε πολυ!;)

πράγματι γούστα είναι αυτά

πάντως όποιον έχω ρωτήσει έχω πάρει τέτοια comments:
- γυναικείο μηχανάκι (btw... και από την BMW ψιλο-έτσι είχε προωθηθεί)
- πως το είπες αυτό που ήταν σαν να έχει νιπτήρα μπροστά;
κ.α. τέτοια ενδιαφέροντα

γούστα
εδώ αρέσει σε (οκ λίγο) κόσμο το DN-01

taksidiotis
06-10-2011, 18:17
προσωπικα μου αρεσει...
τα καλαμια ομως,ειναι μια αηδια...αν μπει φυσουνα και κανενα προστατευτικο χαμηλα ισως να φουσκωσει λιγο.

phoenix
12-10-2011, 01:37
Κουκλάκι είναι!!

Γιατί δεν βάζουν και καμιά φυσούνα στα καλάμια έτσι, ώστε να μην αγχώνομαι βλέποντάς τα.

Έχω κάτι καλαμιές στο εξοχικό που δείχνουν στιβαρότερες:D:D:D
ΣΥΜΦΩΝΩ:hmmm:

NLS
14-10-2011, 14:16
Μου αρέσει που έχετε "θέμα" με κάτι που ήταν "θέμα" και στις original εκδόσεις.
Σιγά αν σας αρέσει τόσο η φυσούνα, υπάρχει τεράστια after market αγορά.

(υπόψη και εγώ έψαχνα τότε φυσούνες - δεν έβαλα ποτέ όμως... ευτυχώς... δεν είναι KLE)

Προτιμούσα αντί να κόψουν δυο άλογα να βάλουν κάνα πεντάρι...
(γιατί τα χρειαζόταν)