PDA

View Full Version : "provlima ipsous"


krassas
10-05-2009, 22:26
Καλησπέρα σε όλους, είμαι νέος στο forum σας και "επίδοξος" αναβάτης GS (του f800 συγκεκριμένα). Λοιπόν θέλω να να σας κάνω μια ερώτηση πριν πάρω τη μοτοσικλέτα τον ονείρων μου. Έχω ένα θέμα με το ύψος μου (είμαι 1.70) και δεν πατάω πολύ καλά μου, η χαμηλή σέλα είναι πολύ άβολη και θέλω να μάθω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει κάτι με τις ανάρτησης, αν ρυθίζονται ή αν θα ήταν φρόνιμο να αντικαταστήσω την πίσω (όπως μου πρότειναν). Έχω επιφυλάξεις βέβαια επ' αυτού, γιατί γνωρίζω πως αλλάζει η γεωμετρία της μοτοσικλέτας και άλλοι λένε ναι και άλλοι κατηγορηματικά όχι. Περιμένω τις απάντησης σας και σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

arisxios
10-05-2009, 22:50
Φίλε μου καλησπέρα να σε καλωσορίζω στην μεγάλη παρέα του gsforum
Περιττό να σου πω ότι δυσκολεύτηκα να διαβάσω τα γραφόμενά σου, γιαυτό θα σε παρακαλούσα να γράφεις μόνο Ελληνικά ;)
Όσο αναφορά στο ερώτημά σου , το μόνο σίγουρο είναι ότι αλλάζει η γεωμετρία της μοτοσικλέτας , θα σε συμβούλευα να απευθυνθείς σε έναν από τους ντίλερ της bmw !!!!!!!!!!!

pepax66
10-05-2009, 22:56
Φίλε krassas κατ'αρχη καλώς ήρθες (καλά θα ήταν να περάσεις και από τα καλωσορίσματα) όταν επιλέγουμε μηχανή λαμβάνουμε υπόψη μας πολλά στοιχεία όπως τύπος, χρήμα, εμφάνιση κ.α......! Αν κα πιστευω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα στην οδήγηση του 800 γιατί είναι ΤΟ μηχανάκι και το ένα πόδι σου να φτάνει, μόλις το συνηθίσεις, θα είναι υπεραρκετό! Τώρα για αλλαγές μην πας μακρύτερα από την αλλαγή σέλας, γιατί είναι κρίμα σε καινούργιο μηχανάκι να κάνεις τέτοιες επεμβάσεις! Χαμηλό κιτ εργοστασιακό υπάρχει για τα 1200άρια GS αλλά δεν πρέπει να υπάρχει για τα 800άρια χωρίς να είμαι σίγουρος όμως! Πάντως μη κολλάς πουθενά πάρτο και θα με θυμιθείς !

:sm8:

NLS
10-05-2009, 23:00
κοίτα υπάρχει τρόπος να τη χαμηλώσεις, αλλά ΜΗ το κάνεις
πράγματι αλλάζει η γεωμετρία...
εξάλλου το αμορτισέρ θα "έρθει" λίγο και θα βοηθήσει

για μένα πάρε τη χαμηλή σέλα και ας σου φαίνεται άβολη αρχικά (όλες "στρώνουν" με βάση το δικό μας σχήμα εξάλλου), αλλιώς πάρτο και μη φοβάσαι, δεν είναι και βαριά μηχανή εξάλλου (καλά εξαρτάται από τι έχεις τώρα που δεν μας είπες)

θα σου πω τη δική μου περίπτωση με την προηγούμενη μου "γκόμενα" που πέρασα 5+ όμορφα χρόνια μαζί της... ήταν ένα Dakar
δεν είμαι μεν 1.70 (όχι ότι απέχω πολύ... πρέπει να είμαι 1.78), αλλά και το Dakar είναι ψηλή μηχανή
τότε πήρα την χαμηλή του σέλα (που όμως δεν ήταν κακή γιατί η χαμηλή του Dakar = η κανονική του απλού GS)... να σου πω κάτι;... ενώ στην αρχή θεώρησα ότι με βοήθησα με αυτό (και ίσως να είναι αλήθεια), μετά από καιρό μετάνιωσα που δεν κράτησα την κανονική του σέλα... τόσο το είχα συνηθήσει

και ναι γράφε Ελληνικά

yannis
10-05-2009, 23:26
Φίλε μου την έκλεισες την μηχανή ή το σκέφτεσαι? Γιατί θα μπορούσες να παίξεις και με το 650, που είναι χαμηλότερο. Βέβαια είναι πολλά αυτά που μετράνε και ο χρόνος δυστυχώς λίγος!!!! Λοιπόν επειδή έχω ήδη φτιάξει άλλη σέλα και επειδή έχω προβληματιστεί πάνω στο θέμα, έχουμε πολλά να πούμε. Αν θέλεις πάρε τηλ. (6932425333) και αν καταφέρουμε και βρεθούμε την Τετάρτη στον καφέ στην Αίγλη, θα είναι και το ιδανικότερο!!!!!!!;)

nikosf800
11-05-2009, 01:54
Φίλε μου την έκλεισες την μηχανή ή το σκέφτεσαι? Γιατί θα μπορούσες να παίξεις και με το 650, που είναι χαμηλότερο. Βέβαια είναι πολλά αυτά που μετράνε και ο χρόνος δυστυχώς λίγος!!!! Λοιπόν επειδή έχω ήδη φτιάξει άλλη σέλα και επειδή έχω προβληματιστεί πάνω στο θέμα, έχουμε πολλά να πούμε. Αν θέλεις πάρε τηλ. (6932425333) και αν καταφέρουμε και βρεθούμε την Τετάρτη στον καφέ στην Αίγλη, θα είναι και το ιδανικότερο!!!!!!!;)


Ρε παιδιά αυτά τα κρυφά με τα τηλεφωνα και τους καφέδες δεν τα καταλαβαίνω... Εμεις που ενδιαφερόμαστε για τό ίδιο θέμα δεν πρέπει να ενηερωθούμε ;;;;Συγνωμη δηλαδα που το λέω.....αλλά τέτοιες γνωμες πρεπει να γράφονται στο φορουμ για να τις μαθένουμε ΟΛΟΙ ....:hmmm::hmmm::hmmm:
Αν πάλι δεν θέλετε,να με συμπεθατε......:(

ntinopoulos
11-05-2009, 10:05
παρε το 650,πολυ καλο!;)

mjtir
11-05-2009, 11:21
Οταν ξεκινας να αλλαξεις τις εργοστασιακες ρυθμισεις (με αλλαγη αναρτησεων μπρος - πισω κυριως ) να ξερεις οτι αλλαζεις και την συμπεριφορα της μηχανης . Δεν ειμαι υπερ αυτων των αλλαγων αλλα η πιο σιγουρη λυση ειναι να κανεις test ride μια χαμηλομενη μηχανη . Τελος εξαρταται και σε τι τερεν θα παιζεις , αν παιζεις και σε χωμα τοτε να το σκεφτεις δυο φορες :confused::confused:

Arkas
11-05-2009, 11:36
Καλωσόρισες φίλε krassas στην παρέα μας!
Κατά την ταπεινή μου άποψη το πρώτο που έχεις να κάνεις είναι να δοκιμάσεις το μηχανάκι σε ένα εξουσιοδοτημένο.
Αν πάλι δεν μπορείς, είμαι σίγουρος ότι ένα από τα παιδιά της παρέας μας θα μπορέσει να σου το δείξει, να το καβαλήσεις και να σχηματίσεις προσωπική άποψη!
Όπως και να έχει, είναι ένα από τα κορυφαίοα on-off μεσαίου :D κυβισμού και θα το ευχαριστηθείς με το παραπάνω.
Καλή επιλογή!!!

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
11-05-2009, 11:44
Κάνε test ride και στο 800 και το 650.Σημαντικό ρόλο στην επιλογή παίζει η χρήση.
Για το θέμα της ανάρτησης , το οποίο αντιμετωπίζεται ενιαία δηλ ανάρτηση είναι
ένα πράγμα εμπρός και πίσω , καλό είναι να το αποβάλεις από το μυαλό σου.
Οποιαδήποτε παρέμβαση μόνο πίσω μόνο προβλήματα θα προκαλέσει όπως γεωμετρίας , μη συνεργασίας μποστινής με πισινής κλπ.

yannis
11-05-2009, 17:47
Ρε παιδιά αυτά τα κρυφά με τα τηλεφωνα και τους καφέδες δεν τα καταλαβαίνω... Εμεις που ενδιαφερόμαστε για τό ίδιο θέμα δεν πρέπει να ενηερωθούμε ;;;;Συγνωμη δηλαδα που το λέω.....αλλά τέτοιες γνωμες πρεπει να γράφονται στο φορουμ για να τις μαθένουμε ΟΛΟΙ ....:hmmm::hmmm::hmmm:
Αν πάλι δεν θέλετε,να με συμπεθατε......:(

Ώπα ρε μεγάλε μην βαράς!!!!!! Δεν παίζουν μυστικά, απλά δεν έχω χρόνο να γράψω όσα θα πω σε λίγα λεπτά και αν πρόκειται να ανοίξει διάλογος δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ανταποκριθώ, αφού λόγω δουλειάς ταξειδεύω συχνά και απρογραμμάτιστα.
Επίσης κάποιες πιο πρωσοπικές ερωτήσεις, συνήθως δεν γίνοντε δημόσια, αλλά με p.m.
Πάντα φιλικά και με κάθε καλή διάθεση, το τηλέφωνο άλλωστε το δημοσιεύω για όλους, επειδή στον προφορικό τα πάω καλύτερα, από τον γραπτό λόγο!!!!!!;)

Υ.Γ. Στράτο, ευχαριστώ για την διόρθωση!!!

Chris Pavlou
23-05-2009, 22:42
Γεια χαρα σε ολους
Σε πρωτη φαση αυτο που εχεις να κανεις ειναι να χαμηλωσης την σέλα (μαμα) εαν δεν το εχεις ...,
(τι συμαινει δεν το εχεις....? να μπορει να ανεβει συνεπιβατης 87,5 kg χωρις να σε πεταξει κατω
ενω εισαι στην ακαδημιας φοροντας scarpinni shoe.-)
....τοτε παιρνεις τηλ τον κο Γιαννη Κουτρουλια Λ.Αμφιθέας ... 2109827008 και σε 3ωρες υστερα απο πρόβες και με 50e/70e παιρνεις
την σελα της μαμας με περιπου 81/82 cm απο το εδαφος η 49 cm απο το footpad.
....Εαν και τοτε δεν το εχεις πας για αλλαγη με κοντα αμορτισερ (που απο γεωμετρία με τα χαμηλώτερα θα ξυνης τα κυλινδρα στα λιμανάκια ...--)
Φιλικα Chris

NLS
24-05-2009, 10:58
γιατί αν δεν την χαμηλώσει δεν τα ξύνει;

Chris Pavlou
24-05-2009, 13:40
Νομίζω πως δυσκολα σε "S" 60 μοιρες χ 80 μετρα Χ 5 συνεχομενα
εαν θυμαμαι καλε ετσι ειναι στο 2 προς 3 λιμανακι

υσ : εχουν περασει 26 χρονια απο τοτε που καναμε χαζομαρες με yamha 500 τρικυλινδρα

τελος παντων το θεμα ειναι να βοηθησουμε να πατησει ο Τυπας οχι το ενα αλλα και τα δυο ποδια

με συμπαθεια

Chris Pavlou

NLS
24-05-2009, 14:05
εγώ απλά έχω την ένσταση μου στο να πειράξει τα αμορτισέρ

εκτός τη μεταπώληση που θα την καραχαλάσει, θα έχει μετανιώσει και ο ίδιος μετά από καιρό

Chris Pavlou
24-05-2009, 23:43
και για να γελασουμε λιγο σε ερωτηση για το θεμα στην συζυγο
τι μου απαντησε ????

να την κανει εισαγωγη απο την ιαπωνια που το μεσο υψος ειναι 1.62

αντε καλο βραδυ τα λεμε (γραφουμε το πρωι)

Chris Καληνυκτα σε ολους

(..)

Chris Pavlou
24-05-2009, 23:54
Σορυ

αλλα δεν θα το πιστεψετε οι γερμανοι δεν μασανε
και στο japan motorad το υψος της σελας ειναι 89cm

ελεος θελω να μαθω ποσα κοματια πουλανε
http://www.bmw-motorrad.jp/product/enduros/R1200GS_Adventure/datasheet.html