PDA

View Full Version : Online ασφαλίσεις


ortho
13-10-2011, 16:37
Οπου να'ναι πρέπει να ανανεώσω το ασφάλιστρο του αυτοκινήτου μου.
Διαρκώς αυξήσεις! Αρχισα λοιπόν να κοιτάζω για online ασφάλιση.

Για παράδειγμα η anytime online μου δίνει ένα ασφάλιστρο κατά 25% φθηνότερο με τις ίδιες καλύψεις.

Γνώμες; Εμπειρίες; Αξίζει να το κάνει κανείς;!

Arkas
13-10-2011, 16:41
Βρε Γιάννη μου,
ο ασφαλιστής είναι το ίδιο απαραίτητος με το γιατρό !
Στην, ο μη γένοιτο στραβή,
ποιον θα καλέσεις,
την .....τηλεφωνήτρια;


Sent by Arkas via Tapatalk !

ortho
13-10-2011, 16:57
Γιατί Δημήτρη; Ο ασφαλιστής θα πάει το όχημα στο συνεργείο;
Που είναι η χρησιμότητά του;

Είχα για 10 χρόνια μιά ασφάλιση ζωής και τη μοναδική φορά που με πήραν τηλέφωνο ήταν όταν ήθελαν να με βάλουν να αλλάξω από σταθερό επιτόκιο σε αμοιβαίο κεφάλαιο.

Akyla
13-10-2011, 16:57
Βρε Γιάννη μου,
ο ασφαλιστής είναι το ίδιο απαραίτητος με το γιατρό !
Στην, ο μη γένοιτο στραβή,
ποιον θα καλέσεις,
την .....τηλεφωνήτρια;


Sent by Arkas via Tapatalk !

θα συμφωνήσω με τον Arka ...υπήρξα ασφαλιστής και το έζησα

δική σου επιλογή αλλά όπως λέμε πάντα για τις ασφάλειες(το ίδιο έχει υσχή και για τους ασφαλιστές)....καλύτερα να την έχεις και να μην την χρειαστείς παρά να μην την εχεις και να την χρειαστείς.

Στο παραπάνω παράδειγμα του Arka, πες ότι πάω στο νοσοκομείο..θα μπορέσει να διαγνώσει τι έχω η τηλεφωνήτρια?

Δουλειά της είναι να σε εξυπρετήσει...αλλά διάγνωση δεν μπορεί να βγάλει...
Ετσι και στις ασφάλειες....αν πάρω τηλεφωνο τώρα θα μιήσω με μια τηλεφωνήτρια...αν κλεισω και πάρω να προσθέσω κάτι που ξέχασα θα το σηκώσει άλλη!!!!

Και κάτι ακόμα που κάνει τα παραπάνω να φαίνονται ασύμαντα...οι περισσότερες εταιρίες κάνουν outsourcing αυτές τις υπηρεσίες λόγω κόστους...με αποτέλεσμα μια τηλεφωνήτρια να εξυπηρετεί 2 ασφαλιστικές 1 οδική βοήθεια και να κάνει τηλεπωλήσεις στον ενδιάμεσο χρόνο!!!!!

οπότε μπορεί να πάρεις τηλέφωνο και να σε ρωτήσει αν θέλεις να πάρεις το μηχ΄νημα για τους κοιλιακούς....τόσο εξειδίκευση έχουν....

Αυταά

Akyla
13-10-2011, 16:59
Γιατί Δημήτρη; Ο ασφαλιστής θα πάει το όχημα στο συνεργείο;
Που είναι η χρησιμότητά του;

Είχα για 10 χρόνια μιά ασφάλιση ζωής και τη μοναδική φορά που με πήραν τηλέφωνο ήταν όταν ήθελαν να με βάλουν να αλλάξω από σταθερό επιτόκιο σε αμοιβαίο κεφάλαιο.


έιχε 20 χρόνια ασφάλεια ο πατέρας μου και δεν τον πήραν ποτέ τηλέφωνο...αλλά όταν τους πήρε είχε πάθει έμφραγμα και του πλήρωσαν 60.000 ευρώ στο Metropolitan ....

Ποιός ο λόγος να σε παίρνει τηλ η ασφαλιστική?

Arkas
13-10-2011, 17:03
Γιάννη, το έχω ξαναγράψει παλαιότερα.
Σε περίπτωση εμπλοκής μας σε ατύχημα,
πρώτα καλούμε τον ασφαλιστή μας
και μετά τροχαία και φροντίδα ατυχήματος !
Ο έμπειρος ασφαλιστής μας θα μας συμβουλεύσει κατά περίπτωση
και θα δηλωθούν πράγματα προς το συμφέρον μας ....


Sent by Arkas via Tapatalk !

ortho
13-10-2011, 17:04
έιχε 20 χρόνια ασφάλεια ο πατέρας μου και δεν τον πήραν ποτέ τηλέφωνο...αλλά όταν τους πήρε είχε πάθει έμφραγμα και του πλήρωσαν 60.000 ευρώ στο Metropolitan ....

Ποιός ο λόγος να σε παίρνει τηλ η ασφαλιστική?

Για ενημέρωση ας πούμε!

Τέλος πάντων, τώρα τις διέκοψα όλες μιά και δε μπορώ πλέον να τις πληρώνω.

Δυστυχώς δε μπορώ να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο πιά.

Ασε βέβαια που σε λίγο θα τα κινούμε μόνο σε έκτακτη ανάγκη.:mad:

Πάω τώρα για δουλειά. Το ότι δεν πληρώνει πιά σχεδόν κανείς είναι άλλη ιστορία φυσικά!

Akyla
13-10-2011, 17:07
Για ενημέρωση ας πούμε!

Τέλος πάντων, τώρα τις διέκοψα όλες μιά και δε μπορώ πλέον να τις πληρώνω.

Δυστυχώς δε μπορώ να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο πιά.

Ασε βέβαια που σε λίγο θα τα κινούμε μόνο σε έκτακτη ανάγκη.:mad:

Πάω τώρα για δουλειά. Το ότι δεν πληρώνει πιά σχεδόν κανείς είναι άλλη ιστορία φυσικά!


Το αυτοκίνητο καταθέτεις πινακίδες προσωρινά και τέλος...αρκεί να μην μπεις στον πειρασμό να το κινήσεις :P

ntinopoulos
13-10-2011, 18:32
Για ενημέρωση ας πούμε!

Τέλος πάντων, τώρα τις διέκοψα όλες μιά και δε μπορώ πλέον να τις πληρώνω.

Δυστυχώς δε μπορώ να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο πιά.

Ασε βέβαια που σε λίγο θα τα κινούμε μόνο σε έκτακτη ανάγκη.:mad:

Πάω τώρα για δουλειά. Το ότι δεν πληρώνει πιά σχεδόν κανείς είναι άλλη ιστορία φυσικά!

ειναι εγκλημα στις μερες μας να μην εχει καποιος ιδιωτικη ασφαλεια!μια φορα να του τυχει κατι τον ηπιε!:hmmm:

loulou1100gs
13-10-2011, 20:54
Ασφαλίστηκα με "anytime" της Interamerican τόσο στο αυτ/το όσο και στις μοτό. Είμαι επόλυτα ευχαριστημένος γι' αυτά που πλήρωσα.Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να επιβαρύνομαι στο ασφάλιστρο την όποια μεσιτεία του ασφαλιστή για τις ίδιες ακριβώς καλύψεις.

loulou1100gs
13-10-2011, 20:57
Γιάννη, το έχω ξαναγράψει παλαιότερα.
Σε περίπτωση εμπλοκής μας σε ατύχημα,
πρώτα καλούμε τον ασφαλιστή μας
και μετά τροχαία και φροντίδα ατυχήματος !
Ο έμπειρος ασφαλιστής μας θα μας συμβουλεύσει κατά περίπτωση
και θα δηλωθούν πράγματα προς το συμφέρον μας ....


Sent by Arkas via Tapatalk !

Οχι Δημήτρη μου.Πρώτα καλούμε Τροχαία και Οδική και μετά τον ασφαλιστή.Οι ασφαλιστές διακατέχονται από τη νόσο του "τα ξέρω όλα".
Αφήστε για την κακιά στιγμή τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους (τροχαίους και υπαλλήλους Autohelp).Μην τα μπερδεύουμε όλα.

Neo
13-10-2011, 21:04
Ο καλός ασφαλιστής φαίνεται στη ζημιά. Όταν λοιπόν καταλάβεις τη διαφορά ανάμεσα στον να έχεις ασφαλιστή και στο να έχεις μια online ασφάλιση θα είναι αργά.

Arkas
13-10-2011, 21:13
Οχι Δημήτρη μου.Πρώτα καλούμε Τροχαία και Οδική και μετά τον ασφαλιστή.Οι ασφαλιστές διακατέχονται από τη νόσο του "τα ξέρω όλα".
Αφήστε για την κακιά στιγμή τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους (τροχαίους και υπαλλήλους Autohelp).Μην τα μπερδεύουμε όλα.

Έχω εντελώς αντίθετη άποψη, προϊόν και πολύμηνης, σχετικά πρόσφατης ταλαιπωρίας.

Όσο για την τροχαία,
εφόσον δεν υπάρξει τραυματισμός,
έρχεται με καθυστέρηση έως καθόλου
και οι υπάλληλοι της autohelp,
καταγράφουν τα περιστατικά,
"κατά δήλωσιν" των εμπλεκομένων.
Άρα η συμβολή ενός εμπείρου ασφαλιστή,
κρίνεται καθοριστική.

Ελπίζω να τα ξεμπερδέψαμε ! :D


Sent by Arkas via Tapatalk !

DNIK
13-10-2011, 21:42
σου εύχομαι να μην χρειασθεί να το ανακαλύψεις γιατί.

ortho
13-10-2011, 22:59
Ρε παιδιά, μιά ερώτηση κάνω.

Τι θα κάνει για μένα ο ασφαλιστής σε περίπτωση που θα χρειαστεί να ενεργοποιηθεί το ασφαλίστηριο;

zortal
13-10-2011, 22:59
Πριν αρκετά χρόνια, φίλος μου είχε πει, πως θα γίνουμε σαν την Αμερική. Ο καθένας μας θα έχει τον προσωπικό του ασφαλιστή, δικηγόρο και λογιστή. Ε λοιπόν ήρθε η μέρα που τον δικαίωσα. Μπορείς να πας στην εφορία αν δεν έχεις πρώτα ενημερώσει τον λογιστή σου;;;; Αν σε τσιμπήσει η αστυνομία, δεν θα πάρεις τον δικηγόρο σου ΑΜΕΣΩΣ;;;; Έτσι είναι και με τον ασφαλιστή σου. Είναι απαραίτητος όπως και οι άλλοι που είπα παραπάνω.

zortal
13-10-2011, 23:01
Ρε παιδιά, μιά ερώτηση κάνω.

Τι θα κάνει για μένα ο ασφαλιστής σε περίπτωση που θα χρειαστεί να ενεργοποιηθεί το ασφαλίστηριο;



Ας απαντήσουν οι ασφαλιστές. Εγώ πάντως τον έχω έτσι η αλλιώς φίλο και τον έχω συμβουλευτεί άπειρες φορές.

bill 800gs
13-10-2011, 23:06
Έχω εντελώς αντίθετη άποψη, προϊόν και πολύμηνης, σχετικά πρόσφατης ταλαιπωρίας.

Όσο για την τροχαία,
εφόσον δεν υπάρξει τραυματισμός,
έρχεται με καθυστέρηση έως καθόλου
και οι υπάλληλοι της autohelp,
καταγράφουν τα περιστατικά,
"κατά δήλωσιν" των εμπλεκομένων.
Άρα η συμβολή ενός εμπείρου ασφαλιστή,
κρίνεται καθοριστική.

Ελπίζω να τα ξεμπερδέψαμε ! :D


Sent by Arkas via Tapatalk !
Δεν ειναι ακριβως ετσι Δημητρη, οι autohelper καταγραφουν το περιστατικο αμμεσα στο σημειο που εγινε το τροχαιο τραβοντας φωτογραφιες απο τα εμπλεκομενα οχηματα,τους δρομους,προτερεοτητες,σηματα,συμβουλευει και καθοδηγει τον πελατη την στιγμη αυτη που το εχει αναγκη (στον πανικο του δηλ).
Βεβαιως ζηταει την περιγραφη ατυχηματος απο τον πελατη του, αλλα στο συγκεκριμενο εντυπο υπαρχει χωρος παρατηρησεων απο τον autohelper οπου μπορει να αναφερει αυτα που ο ιδιος αντιλαμβανεται. Ειναι μια διαδικασια που δινει την πραγματικη και αμμεση εικονα στους υπευθυνους των ασφαλειων ωστε να προβουν αμμεσα και χωρις λαθη στην αποζημιωση των εμπλεκομενων.
Επισης μεγαλες ασφαλιστικες εχουν συνεργασια με πιστοποιημενα φανοποιεια στα οποια μπορεις να πας το οχημα μετα απο ατυχημα και να το επισκευασεις, η ασφαλεια κανονιζει το οικονομικο απευθειας με το φανοποιειο (οταν η υπαιτιοτητα ειναι του αλλου,ή οταν εχεις μικτη).
Αυτα και αλλα πολλα στα εξηγει ο autohelper αμμεσα την ωρα που πραγματικα το εχεις αναγκη, επιτοπου την ωρα του ατυχηματος
Βεβαια μεγαλη σημασια στα παραπανω εχει και ασφαλιστικη εταιρια που θα επιλεξεις

loulou1100gs
13-10-2011, 23:30
Δεν ειναι ακριβως ετσι Δημητρη, οι autohelper καταγραφουν το περιστατικο αμμεσα στο σημειο που εγινε το τροχαιο τραβοντας φωτογραφιες απο τα εμπλεκομενα οχηματα,τους δρομους,προτερεοτητες,σηματα,συμβουλευει και καθοδηγει τον πελατη την στιγμη αυτη που το εχει αναγκη (στον πανικο του δηλ).
Βεβαιως ζηταει την περιγραφη ατυχηματος απο τον πελατη του, αλλα στο συγκεκριμενο εντυπο υπαρχει χωρος παρατηρησεων απο τον autohelper οπου μπορει να αναφερει αυτα που ο ιδιος αντιλαμβανεται. Ειναι μια διαδικασια που δινει την πραγματικη και αμμεση εικονα στους υπευθυνους των ασφαλειων ωστε να προβουν αμμεσα και χωρις λαθη στην αποζημιωση των εμπλεκομενων.
Επισης μεγαλες ασφαλιστικες εχουν συνεργασια με πιστοποιημενα φανοποιεια στα οποια μπορεις να πας το οχημα μετα απο ατυχημα και να το επισκευασεις, η ασφαλεια κανονιζει το οικονομικο απευθειας με το φανοποιειο (οταν η υπαιτιοτητα ειναι του αλλου,ή οταν εχεις μικτη).
Αυτα και αλλα πολλα στα εξηγει ο autohelper αμμεσα την ωρα που πραγματικα το εχεις αναγκη, επιτοπου την ωρα του ατυχηματος
Βεβαια μεγαλη σημασια στα παραπανω εχει και ασφαλιστικη εταιρια που θα επιλεξεις

Αυτό ακριβώς είναι.Μετά από 18 συναπτά έτη δικηγορικής συνεργασίας με μεγάλη ασφαλιστική εταιρία, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όταν "χώνονται" οι ασφαλιστές στο ατύχημα, η ζημιά...πολλαπλασιάζεται.
Δεν κακίζω τους ασφαλιστές, κάθε άλλο, αλλά ούτε όλα τα ξέρουν και πολλές φορές στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν τον πελάτη τους κάνουν αστοχίες.

ortho
13-10-2011, 23:37
Οταν μιλάμε για ατύχημα, τι μπορεί να μου προσφέρει ο ασφαλιστής, σε τι να με συμβουλεύσει; Ούτως ή άλλως όταν η κατάσταση δεν είναι άσπρο-μαύρο πάει δικαστικά.

Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, συμβουλές για "λαμογιά" ή κουτοπονηριά ή "μάρτυρες" δε θέλω ούτε δέχομαι.

Οταν φταίω η ασφάλειά μου οφείλει να πληρώσει και τέρμα! Ας πρόσεχα να μην προκαλέσω ατύχημα. Και δε μου φταίει ο κακομοίρης ο παθών. Και θα πληρώσω και την αύξηση του ασφαλίστρου!

Akyla
13-10-2011, 23:44
Ασφαλίστηκα με "anytime" της Interamerican τόσο στο αυτ/το όσο και στις μοτό. Είμαι επόλυτα ευχαριστημένος γι' αυτά που πλήρωσα.Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να επιβαρύνομαι στο ασφάλιστρο την όποια μεσιτεία του ασφαλιστή για τις ίδιες ακριβώς καλύψεις.

όπως ε'ιπα και παραπάνω αδερφέ, πραγματικά εύχομαι να μην κάνεις ποτέ χρήση αυτού του συμβολαίου και να μην μάθεις ποτέ γιατί χρειάζεται ο ασφαλιστής.

Ειδικά για το Anytime επειδή όπως είπα ξα΄να...ήμουν ασφαλιστής κάποτε, όταν ξεκίνησε μέχρι και σήμερα οι ασφαλιστές της interamerican στραφηκαν εναντίον της εταιρίας και αρνουνται πεισματικά να το εξυπηρετήσουν, όχι τόσο για την προμήθεια αλλά γιατί σε μια νύχτα η interamerican τους έβγαλε απο το παιχνίδι και τους απαξίωσε....αυτά σαν πληροφορία...ο καθένας πορεύεται με τα πιστεύω του απο εκεί κ πέρα.

και μια εικόνα για το πως το βλέπουν οι ασφαλιστές tromaktiko: Μία αποψη ενός ασφαλιστή για τον ντόρο με το anytime της Ιντεραμέρικαν (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/anytime.html)

Για να μην παρεξηγηθώ...δεν είμαι πλέον ασφαλιστής οπότε δεν το λέω απο ίδιον όφελος

Akyla
13-10-2011, 23:49
Οταν μιλάμε για ατύχημα, τι μπορεί να μου προσφέρει ο ασφαλιστής, σε τι να με συμβουλεύσει; Ούτως ή άλλως όταν η κατάσταση δεν είναι άσπρο-μαύρο πάει δικαστικά.

Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, συμβουλές για "λαμογιά" ή κουτοπονηριά ή "μάρτυρες" δε θέλω ούτε δέχομαι.

Οταν φταίω η ασφάλειά μου οφείλει να πληρώσει και τέρμα! Ας πρόσεχα να μην προκαλέσω ατύχημα. Και δε μου φταίει ο κακομοίρης ο παθών. Και θα πληρώσω και την αύξηση του ασφαλίστρου!


όταν όμως θα θέλεις να κάνεις την δήλωση ατυχήματος και είσαι όπως ήμουν εγώ ξάπλα με το πόδι σπασμένο..να σε δώ πώς θα πας στα γραφεία της εταιρίας να την κάνεις....αντι να έρθει ο ασφαλιστής σου σε εσένα... ένα μικρό παράδειγμα και εύχομαι ποτέ να μην το νοιώσεις

ortho
13-10-2011, 23:59
όταν όμως θα θέλεις να κάνεις την δήλωση ατυχήματος και είσαι όπως ήμουν εγώ ξάπλα με το πόδι σπασμένο..να σε δώ πώς θα πας στα γραφεία της εταιρίας να την κάνεις....αντι να έρθει ο ασφαλιστής σου σε εσένα... ένα μικρό παράδειγμα και εύχομαι ποτέ να μην το νοιώσεις

Μπορεί να έχεις δίκιο φίλε μου, αλλά τότε ποιός ο λόγος να έχουμε φαξ, εκτυπωτές, σύνδεση στο ιντερνετ και πάει λέγοντας.

Οταν όμως η διαφορά κόστους σε ετήσια βάση φθάνει τα 190 ευρώ μόνο για το αυτοκίνητο πρέπει να το σκεφτείς!

Akyla
14-10-2011, 00:03
Μπορεί να έχεις δίκιο φίλε μου, αλλά τότε ποιός ο λόγος να έχουμε φαξ, εκτυπωτές, σύνδεση στο ιντερνετ και πάει λέγοντας.

Οταν όμως η διαφορά κόστους σε ετήσια βάση φθάνει τα 190 ευρώ μόνο για το αυτοκίνητο πρέπει να το σκεφτείς!


Σύμφωνοι!!!

kimgs
14-10-2011, 00:04
Ούτως ή άλλως όταν η κατάσταση δεν είναι άσπρο-μαύρο πάει δικαστικά.



Τότε αδερφέ πάνε χωρίς δικηγόρο στο δικαστήριο.Τι τον θέλεις τον δικηγόρο για να σου πάρει την παράσταση (και το φακελάκι;;;)

ortho
14-10-2011, 00:30
Τότε αδερφέ πάνε χωρίς δικηγόρο στο δικαστήριο.Τι τον θέλεις τον δικηγόρο για να σου πάρει την παράσταση (και το φακελάκι;;;)

Εχει σχέση αυτό με τον ασφαλιστή;! :confused:
Αν στο ασφαλιστήριο δεν έχεις νομική προστασία θα τον πληρώσεις ούτως ή άλλως!

Και μην αναφέρεις την απαγορευμένη λέξη (φακελλάκι), διότι θα ανοίξουμε άλλη κουβέντα νυχτιάτικα και πρέπει και να κοιμηθούμε!:)

loulou1100gs
14-10-2011, 06:30
όπως ε'ιπα και παραπάνω αδερφέ, πραγματικά εύχομαι να μην κάνεις ποτέ χρήση αυτού του συμβολαίου και να μην μάθεις ποτέ γιατί χρειάζεται ο ασφαλιστής.

Ειδικά για το Anytime επειδή όπως είπα ξα΄να...ήμουν ασφαλιστής κάποτε, όταν ξεκίνησε μέχρι και σήμερα οι ασφαλιστές της interamerican στραφηκαν εναντίον της εταιρίας και αρνουνται πεισματικά να το εξυπηρετήσουν, όχι τόσο για την προμήθεια αλλά γιατί σε μια νύχτα η interamerican τους έβγαλε απο το παιχνίδι και τους απαξίωσε....αυτά σαν πληροφορία...ο καθένας πορεύεται με τα πιστεύω του απο εκεί κ πέρα.

και μια εικόνα για το πως το βλέπουν οι ασφαλιστές tromaktiko: Μία αποψη ενός ασφαλιστή για τον ντόρο με το anytime της Ιντεραμέρικαν (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/anytime.html)

Για να μην παρεξηγηθώ...δεν είμαι πλέον ασφαλιστής οπότε δεν το λέω απο ίδιον όφελος

ΚΑΛΑ τους έκανε.Είμαι από τους πρωτεργάτες του "Autohelp" της "Interamerican" από τους πρωτεργάτες του συστήματος "CarGlass" από τους φανατικούς υποστηρικτές του συστήματος αξιολόγησης ζημιών "Audatext".Επί 4,5 συναπτά έτη Δ/ντής της Νομικής της Προστασίας.Με το "Αnytime" έπεσε μεσοσταθμικά το ασφάλιστρο κατά...30%!!!Οι εποχές φίλε μου άλλαξαν.Και άλλαξε και η οικονομική κατάσταση του καταναλωτικού κοινού.Δεν μπορείς σήμερα να χρεώνεις αυτά που χρέωνες προ 5ετίας.Απλά δεν γίνεται.
Να ρωτήσω τώρα κάτι: είναι γνωστό τοίς πάσι ότι οι ασφαλιστές της συγκεκριμένης εταιρίας, είναι-μακράν-οι πιό καλά εκπαιδευμένοι.Τους "διωγμένους" γιατί δεν τους πήρε ο ανταγωνισμός;Μήπως λοιπόν είναι παγκόσμια τάση η direct πώληση ασφαλιστηρίων γενικών ασφαλειών ζημιών (μιλώ για αυτ/το,μοτό,σκάφος και τις βασικές καλύψεις-για μικτή πάντα θα βλέπει το όχημα εκτιμητής/πραγματογνώμων) ;

forester
14-10-2011, 07:23
Οχι Δημήτρη μου.Πρώτα καλούμε Τροχαία και Οδική και μετά τον ασφαλιστή.Οι ασφαλιστές διακατέχονται από τη νόσο του "τα ξέρω όλα".
Αφήστε για την κακιά στιγμή τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους (τροχαίους και υπαλλήλους Autohelp).Μην τα μπερδεύουμε όλα.


Xμμμμ.....
Φαίνεται να έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι έτσι. Θα ήταν ,αν όλοι οι εμπλεκόμενοι που αναφέρεις είχαν την πρέπουσα κατάρτιση και τον ανάλογο επαγγελματισμό. Μπορεί να σου τύχει κάποιος που την έχει κι εκτός από τα τυπικά (φώτο , θέση οχημάτων, συμπλήρωση εγγράφων κλπ) να συμπληρώσει πινακίδες, μετρήσεις κλπ.
1ον: φώτο δε σε συμφέρει πάντα, ειδικά όταν δεν φταις και πληρώνεσαι.
2ον: δεν γνωρίζουν πραγματικά και σε βάθος τον ΚΟΚ, με αποτέλεσμα να οδηγούν τα πράγματα σε λάθος έκβαση.
3ον: Μόνο το ΤΟΤΑ είναι ΟΚ σε όλα, αλλά έρχεται μόνο σε τραυματισμό σοβαρό , με διακομιδή σε νοσοκομείο.

Παράδειγμα δικό μου: Βροχή , Τρίτη του Πάσχα που μας πέρασε. Βγαίνω σε λεωφόρο διπλής κατεύθυνσης, με νησίδα. Το στενό από το οποίο βγήκα δεν έχει στοπ. Ελέγχω, δεν έρχεται κανείς από αριστερά και φτάνω στη μέση, στη νησίδα. Σταματάω να ελέγξω το άλλο ρεύμα και έρχεται κλασσικό κουλάδι (κοριτσάκι στα 21-22, με γυαλάκια, που κρατάει σφιχτά με τα δύο του χεράκια το τιμόνι, μην του φύγει....), που φρενάρει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή (δεδομένων των συνθηκών , μετά από αυτήν!!!!) και πέφτει πάνω μου, αριστερά, πίσω. Μετά το σοκ της, (δεν έπιασαν τα φρένα κλπ) κάνει "τον κινέζο".
- Θα πάρω τον ασφαλιστή μου λέει.
- ΟΚ της λέω, αλλά με έχεις δεξιά, δεν είχα στοπ και έπεσες πάνω μου ενώ ήμουν σταματημένος. Θα ξημερώσουμε εδώ μέχρι να έρθουν, υπόγραψε τη φιλική δήλωση να τελειώνουμε.
- Όχι, εγώ δεν ξέρω απ' αυτά, θα κάνω ότι μου είπε (είχε τηλεφωνήσει ήδη στο "γάτο").
Εγώ διώχνω γυναίκα και παιδί με τα πόδια (500 μέτρα από το σπίτι μου) και φωνάζω τον αδερφό μου, που είναι ασφαλιστής. Έφερα και αστυνομία, απλώς για να της σπάσω τα νεύρα επειδή μου την έδωσε. Την καθυστέρησα έτσι 1,5 ώρα:):):sm7:
Επειδή ο αδερφός μου είναι έμπειρος, μου είπε πως ακριβώς να συμπληρώσω τη δήλωση που συνέταξαν οι αστυνομικοί πλέον (μόνο τη διαδικασία έκαναν, δεν είπαν τίποτα σε κανέναν, ούτε έκαναν σχεδιάγραμμα, με πινακίδες κλπ. Αυτά μόνο το ΤΟΤΑ τα κάνει!) και τι ακριβώς να φωτογραφίσω .
Αποτέλεσμα: Ενώ αρχικά υπήρχαν ενδοιασμοί από την ασφαλιστική της (επικαλέστηκαν την έξοδό μου σε λεωφόρο, πράγμα που δεν υφίσταται), εγώ όμως επέμεινα στην "εκ δεξιών προτεραιότητα", το χειρίστηκε άψογα και ο άνθρωπος της ΜΙΝΕΤΤΑ, αποζημιώθηκα πλήρως!
Συυμπέρασμα:τον ασφαλιστή τον χρειάζεσαι!!!!
Γενικά:
α. δεν σε παίρνει η ασφάλεια να σε ενημερώσει, ο ασφαλιστής σε ενημερώνει...
β. ο ασφαλιστής σε συμβουλεύει, όταν τον χρειαστείς.Και πίστεψέ με, όταν τον χρειαστείς, έξω από εμάς, συνήθως δεν είσαι σε κατάσταση να θυμάσαι διαδικασίες και σειρά ενεργειών που πρέπει να κάνεις για να αποζημιωθείς εύκολα, χωρίς ταλαιπωρία
γ. Οι ασφαλιστικές προσπαθούν να γίνουν ανταγωνιστικές στις τιμές τους "κόβοντας' μια προμήθεια, που στην τελική αυτός που την εισπράττει κοιτάζει το δίκιο και το συμφέρον του πελάτη του κι όχι της εταιρίας!

bill 800gs
14-10-2011, 07:57
Oλα τα παραπανω φιλε forester τα κανει ο autohelper
Δεν χρειαζεται να εχεις εμπειρο αδερφο (οπως εγραψες), ουτε να παρεις τον ασφαλιστη σου τηλ το Σαββατο τα ξημερωματα (σιγα μη τον βρεις) οταν γυριζεις απο την ......Μακρυραχη.
Αν δεν υπαρχει τραυματισμος ..σιγα μην ερθει η αστυνομια , αν εισαι και μακρυα το ξεχνας.
Και βεβαια δεν εισαι σε κατασταση να ''θυμασαι διαδικασιες'' αυτες τις αναλαμβανει ολες ο autohelper, ουτε εξτρα δηλωση χρειαζεται να κανεις στα γραφεια της ασφαλιστικης, το autohelp που γινεται επιτοπου ειναι και η δηλωση (θετικη ή αρνητικη) του πελατη.
Δεν απαξιωνω τους αφαλιστες, οι καιροι ομως εχουν αλλαξει:rolleyes:

Akyla
14-10-2011, 10:06
ΚΑΛΑ τους έκανε.Είμαι από τους πρωτεργάτες του "Autohelp" της "Interamerican" από τους πρωτεργάτες του συστήματος "CarGlass" από τους φανατικούς υποστηρικτές του συστήματος αξιολόγησης ζημιών "Audatext".Επί 4,5 συναπτά έτη Δ/ντής της Νομικής της Προστασίας.Με το "Αnytime" έπεσε μεσοσταθμικά το ασφάλιστρο κατά...30%!!!Οι εποχές φίλε μου άλλαξαν.Και άλλαξε και η οικονομική κατάσταση του καταναλωτικού κοινού.Δεν μπορείς σήμερα να χρεώνεις αυτά που χρέωνες προ 5ετίας.Απλά δεν γίνεται.
Να ρωτήσω τώρα κάτι: είναι γνωστό τοίς πάσι ότι οι ασφαλιστές της συγκεκριμένης εταιρίας, είναι-μακράν-οι πιό καλά εκπαιδευμένοι.Τους "διωγμένους" γιατί δεν τους πήρε ο ανταγωνισμός;Μήπως λοιπόν είναι παγκόσμια τάση η direct πώληση ασφαλιστηρίων γενικών ασφαλειών ζημιών (μιλώ για αυτ/το,μοτό,σκάφος και τις βασικές καλύψεις-για μικτή πάντα θα βλέπει το όχημα εκτιμητής/πραγματογνώμων) ;



Ακριβώς εδώ έγκειται η διαφορά των όσων λες, εσύ τα ξέρεις εκ των έσω, ο μέσος Έλληνας που θα χρειαστεί μια φορά την ασφάλεια του δεν γνωρίζει την διαδικασία και θα χρειαστεί καθοδήγηση. Πέραν τούτου ξαναλέω ότι εκφράζω την προσωπική μου άποψη για το θέμα, στην τελική ο καθένας πράττει όπως κρίνει σωστά.

Για την Ιστορία τώρα, τους ασφαλιστές (εκδιωγμένοι) της INter δεν τους πήρε κανείς γιατί απλώς δεν είχαν τίποτα να προσφέρουν και γατί είχαν την μύτη ψηλά, σε αντίθεση με τους ασφαλιστές της Ασπίδας που τους πήραν παντού γιατί είχαν και τα πελατολόγια αλλά και την θέληση να δουλέψουν.

Ο χώρος είναι βρώμικος και για αυτό έφυγα και εγώ, αλλά αυτό προφανώς το ξέρεις ήδη.
Την μεγαλύτερη ζημία όμως πιστεύω την κάνανε οι πράκτορες και όχι οι ασφαλιστές, οι πράκτορες που για να δείξουν παραγωγή κάθε εξάμηνο γυρνάνε τα συμβόλαια από εταιρία σε εταιρία.

Αυτά τα ολίγα.... τι θέματα βάζετε ρε παιδιά και μου γυρνάνε τα νεύρα???
Καλά δεν το είχα ξεχάσει τόσο καιρό???

Στο θέμα της direct πώλησης (όχι μόνο ασφαλειών αλλά γενικά επι των πωλήσεων) έχω να πω ότι ναι έχεις δίκιο εκεί κατευθύνεται η αγορά, αλλά στο τέλος της ημέρας ο πωλητής / account manager / area manager /sales officer / σύμβουλος , όπως θέλεις πες το, αυτός καλείται να βγάλει το φίδι απο την τρύπα.
Είμαι στον χώρο των τηλεπικοινωνιών πλέον εκεί να δεις τι γίνεται με online πωλήσεις, το θέμα είναι ότι καλούμαι εγώ και ο κάθε πωλητής να μαζέψουμε τα λάθη των συστημάτων.
Γιατί στο θέμα της παροχής υπηρεσιών, κλάδο στον οποίο βρίσκονται και οι ασφάλειες, δεν είναι θέμα πώλησης είναι θέμα συμβούλου, έτσι έβλεπα και βλέπω τον εαυτό μου τουλάχιστον, δεν είναι όλοι αεριτζήδες, υπάρχουν και άτομα που κάνουν συνειδητά την δουλειά τους. Το σύστημα σου λέει τι παρέχει το κάθε προϊόν δεν αντιλέγω... αλλά 8 στους 10 δεν ξέρουν καν τι χρειάζονται, απλώς ξέρουν ότι χρειάζονται κάτι και εκεί το επάγγελμα του συμβούλου γίνεται λειτούργημα.

Αυτά τα ολίγα, ξέρω οτι πλατίασα και ζητώ συγνώμη....
Στο τέλος όλων αυτό που μένει είναι αυτο που λέει ο φίλος μου ο Aleister "Do what thou wilt shall be the whole of the Law"

Arkas
14-10-2011, 11:15
Oλα τα παραπανω φιλε forester τα κανει ο autohelper
Δεν χρειαζεται να εχεις εμπειρο αδερφο (οπως εγραψες), ουτε να παρεις τον ασφαλιστη σου τηλ το Σαββατο τα ξημερωματα (σιγα μη τον βρεις) οταν γυριζεις απο την ......Μακρυραχη.
Αν δεν υπαρχει τραυματισμος ..σιγα μην ερθει η αστυνομια , αν εισαι και μακρυα το ξεχνας.
Και βεβαια δεν εισαι σε κατασταση να ''θυμασαι διαδικασιες'' αυτες τις αναλαμβανει ολες ο autohelper, ουτε εξτρα δηλωση χρειαζεται να κανεις στα γραφεια της ασφαλιστικης, το autohelp που γινεται επιτοπου ειναι και η δηλωση (θετικη ή αρνητικη) του πελατη.
Δεν απαξιωνω τους αφαλιστες, οι καιροι ομως εχουν αλλαξει:rolleyes:
Βασίλη, πόσες εταιρείες auto help δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ;

ping
14-10-2011, 11:20
Τα πράγματα είναι απλά. Είναι όπως λέει και ο λαός. Ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
Άλλη η δουλειά του autohelper, άλλη του ασφαλιστή και άλλη του δικηγόρου.
Ο autohelper είναι ένας υπάλληλος, άχρωμος, άοσμος και πολλές φορές αδιάφορος. Ναι, έρχεται και καταγράφει το συμβάν, την σήμανση, βγάζει φωτογραφίες και ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Άλλωστε δεν είναι και αυτή η δουλειά του.
Εκτός από τα καραμπινάτα ατυχύματα που είναι μαύρο-άσπρο, υπάρχουν και τα περισσότερα, όπου "παίζει" η αμφιβολία...Και για να δώσω ένα παράδειγμα: ΜΟΝΟ ο ασφαλιστής σου θα σου δώσει την σωστή συμβουλή, για το πως θα καταγράψει ο helper το συμβάν.΄Γιατί έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία αν θα γράψεις:Είχα πρόθεση να προσπεράσω-βρισκόμουν σε προσπέραση-προσπερνούσα-είχα μόλις προσπεράσει ............. κ.λπ. - κ.λ.π.
Μην κολήσετε στο παράδειγμα, αλλά να καταλάβετε πόσο δυσδιάκριτα είναι τα πράγματα και πως σε ΜΙΑ λέξη, θα "γαντζωθεί" ο δικηγόρος σε ενδεχόμενη διαφωνία.
Και αυτή την διατύπωση, ΜΟΝΟ ο ασφαλιστής σου μπορεί να στην προτείνει. Ούτε ο δικηγόρος ο οποίος είναι άσχετος με το αντικείμενο (εκτός και αν ειδικεύεται στον ΚΟΚ) αλλά ούτε και ο helper, που δεν είναι ούτε στις γνώσεις του, ούτε είναι η δουλειά του, αλλά και στο κάτω κάτω, γιατί να χολοσκάσει με το δικό σου νταλκά. Και γιατί να δείξει για σένα ενδιαφέρον στην λεπτομέρεια και όχι στον "αντίδικο" (που μπορεί να είναι καμιά 2μετρη κουκλάρα που θα του δείξει λίγο μπούτι:sm7:
Άρα, μην μπερδεύεστε και οοοοοοοοοοοοο .................... Λουμίδης στους καφέδες :sm7:

ping
14-10-2011, 11:25
Υ.Γ. Είμαι ένας απλός οδηγός με κάποια τρακαρίσματα όπως όλοι μας.Δεν είμαι ούτε δικηγόρος (φτου φτου τι είπα τώρα) ούτε helper ούτε ασφαλιστής. Και αν είναι κάποιος άλλος που θα γράψει εδώ μέσα, να μην το πάρει προσωπικά και προσπαθήσει με υστερίες να υποστηρίξει τάχα τον κλάδο του:sm7:

bill 800gs
14-10-2011, 12:04
Βασίλη, πόσες εταιρείες auto help δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ;

Το autohelp το ξεκινησε η interamerican το 1998 και εκτοτε το υιοθετησαν οι περισσοτερες ασφαλιστικες σημερα (αυτο απο μονο του κατι λεει).
Εγω γνωριζω τουλαχιστον 20 ασφαλιστικες.
Η καταγραφη αυτη πραγματοποιειται απο την οδικη βοηθεια της καθε εταιρειας (βεβαια επειδη δεν εχουν ολες οι ασφαλιστικες οδικη βοηθεια απευθυνονται-συνεργαζονται με αλλες ασφαλιστικες που εχουν).
Οσο για τις γνωσεις και εμπειρια των υπαλληλων που κανουν την καταγραφη σημαντικο ρολο παιζει η ασφαλιστικη εταιρεια οπως εγραψα και σε προηγουμενο ποστ

Arkas
14-10-2011, 12:22
Βασίλη, πόσες εταιρείες auto help δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ;

..........................................
(βεβαια επειδη δεν εχουν ολες οι ασφαλιστικες οδικη βοηθεια απευθυνονται-συνεργαζονται με αλλες ασφαλιστικες που εχουν).
.................................................
Άρα είναι πολύ πιθανό,
να σταλεί ο ίδιος auto helper
και για τους δύο εμπλεκομένους ...

bill 800gs
14-10-2011, 13:25
Άρα είναι πολύ πιθανό,
να σταλεί ο ίδιος auto helper
και για τους δύο εμπλεκομένους ...

Ναι, μπορει να γινει αυτο
Το ιδιο ισχυει και αν εμπλακουν δυο οχηματα που ειναι ασφαλισμενα στην ιδια εταιρια

forester
14-10-2011, 23:20
Ακριβώς εδώ έγκειται η διαφορά των όσων λες, εσύ τα ξέρεις εκ των έσω, ο μέσος Έλληνας που θα χρειαστεί μια φορά την ασφάλεια του δεν γνωρίζει την διαδικασία και θα χρειαστεί καθοδήγηση. Πέραν τούτου ξαναλέω ότι εκφράζω την προσωπική μου άποψη για το θέμα, στην τελική ο καθένας πράττει όπως κρίνει σωστά.

Για την Ιστορία τώρα, τους ασφαλιστές (εκδιωγμένοι) της INter δεν τους πήρε κανείς γιατί απλώς δεν είχαν τίποτα να προσφέρουν και γατί είχαν την μύτη ψηλά, σε αντίθεση με τους ασφαλιστές της Ασπίδας που τους πήραν παντού γιατί είχαν και τα πελατολόγια αλλά και την θέληση να δουλέψουν.

Ο χώρος είναι βρώμικος και για αυτό έφυγα και εγώ, αλλά αυτό προφανώς το ξέρεις ήδη.
Την μεγαλύτερη ζημία όμως πιστεύω την κάνανε οι πράκτορες και όχι οι ασφαλιστές, οι πράκτορες που για να δείξουν παραγωγή κάθε εξάμηνο γυρνάνε τα συμβόλαια από εταιρία σε εταιρία.

Αυτά τα ολίγα.... τι θέματα βάζετε ρε παιδιά και μου γυρνάνε τα νεύρα???
Καλά δεν το είχα ξεχάσει τόσο καιρό???

Στο θέμα της direct πώλησης (όχι μόνο ασφαλειών αλλά γενικά επι των πωλήσεων) έχω να πω ότι ναι έχεις δίκιο εκεί κατευθύνεται η αγορά, αλλά στο τέλος της ημέρας ο πωλητής / account manager / area manager /sales officer / σύμβουλος , όπως θέλεις πες το, αυτός καλείται να βγάλει το φίδι απο την τρύπα.
Είμαι στον χώρο των τηλεπικοινωνιών πλέον εκεί να δεις τι γίνεται με online πωλήσεις, το θέμα είναι ότι καλούμαι εγώ και ο κάθε πωλητής να μαζέψουμε τα λάθη των συστημάτων.
Γιατί στο θέμα της παροχής υπηρεσιών, κλάδο στον οποίο βρίσκονται και οι ασφάλειες, δεν είναι θέμα πώλησης είναι θέμα συμβούλου, έτσι έβλεπα και βλέπω τον εαυτό μου τουλάχιστον, δεν είναι όλοι αεριτζήδες, υπάρχουν και άτομα που κάνουν συνειδητά την δουλειά τους. Το σύστημα σου λέει τι παρέχει το κάθε προϊόν δεν αντιλέγω... αλλά 8 στους 10 δεν ξέρουν καν τι χρειάζονται, απλώς ξέρουν ότι χρειάζονται κάτι και εκεί το επάγγελμα του συμβούλου γίνεται λειτούργημα.

Αυτά τα ολίγα, ξέρω οτι πλατίασα και ζητώ συγνώμη....
Στο τέλος όλων αυτό που μένει είναι αυτο που λέει ο φίλος μου ο Aleister "Do what thou wilt shall be the whole of the Law"

Το ζουμί είναι τα bold, κατ' εμέ, και .... τα είπες όλα!!!!!

clear
20-10-2011, 19:29
Τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Δυστυχώς ΤΩΡΑ μετράς αυτό που έχεις να δώσεις σήμερα, γιατί αύριο δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει και αν θα έχεις την δυνατότητα να καλύπτεις την προμήθεια του ασφαλιστή, όταν τον χρειαστείς (και αν τον χρειαστείς).
Όσοι έχουμε, αδελφό ασφαλιστή, κουμπάρο autohelper ή γυναίκα δικηγόρο (αυτό έχω εγώ) εχουμε την πολυτέλεια να σκεφτούμε να εξοικονομήσουμε τα χρήματα της μεσιτείας.
Οι υπόλοιποι δυστυχώς πρέπει να αποδεχθείτε αυτήν την πολυτέλεια, που πληρώνεται με δόσεις, παρά να μείνετε ξεκρέμαστοι στην δύσκολη στιγμή

leandros
21-10-2011, 07:45
παιδιά ασφάλεια αυτοκινήτου χωρίς νομική κάλυψη στις εποχές που ζούμε (με τα μισά οχήματα ανασφάλιστα και τα άλλα μισά να μην παραδέχονται την παράβαση) είναι σκουπίδι

CPretenteriS
21-10-2011, 08:06
Εχω στησει/πουλησει όλο το Call Center του Anytime και γνωριζω αρκετα εκ των εσω...

Δε θα πω πολλα... αλλα θα συμφωνησω κι εγω με το φιλο παραπανω... ΚΑΛΑ τους εκανε, ετσι ωστε να απολαμβανουμε χαμηλοτερες τιμες... ααααα ετοιμάζεται κι αλλη για Direct πωληση... αναμεινατε κ´ θα την δειτε!!

Όσο για τη Νομικη προστασια που καποιοι ανεφεραν... η μονη που κααααααπως αξιζει ειναι η Arag που πρεπει να τη ζητησεις κ´ να την πληρωσεις extra!!! Διαφορετικα η απλη Νομικη προστασια με τα 5 ευρω το χρονο ειναι ΤΙΠΟΤΑ... δουλευει με Ασκουμενους κ´ παρακαλας να μην φτασεις στο Δικαστηριο...


CPS

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

vasorfa
21-10-2011, 08:50
Τι δειαβάζω πουρνό πουρνό:sm7::sm7:

Βρε παλικάρια ,,,τα πράγματα είναι απλα....η μίζα που παιρνει ο Ασφαλιστης απο το ασφάλιστρο...στην ουσία είναι για την ΔΥΣΚΟΛΗ στιγμη--και την ΣΩΣΤΗ συμβουλή που θα σου δώσει.....:cool::cool::cool::cool:

το Ιnternet μια χαρά είναι και η συγκεκριμενη ρεκλαμα .......μια χαρά οικονομική είναι....ΑΛΛΑ......απο την εποχη του amstrad....το ιντερνετ ηταν και είναι απρόσωπο:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:


στο ρεζουμε...έχεις κάνει ασφάλιση με την anytime οκ,και εχεις γλυτώσει 50 ευρω....:)έρχεται η δύσκολη ώρα και επειδη ακριβώς το ΣΥΣΤΗΜΑ της ειναι ΑΠΡΟΣΩΠΟ...δεν αποζημειώνεσαι σωστα.....τότε τι λες......ΕΙΜΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ:rolleyes::rolleyes::rolleyes::Απορία:

Άσε ποθυ τον τελευταιο καιρό η εν λόγω εταιρεία δίνει λεει και δώρο έναν εκτυπωτη:p:p:sm7::sm7::sm7::sm7:


i rest my case:rolleyes:

ace_gln
21-10-2011, 14:25
καλως ή κακως τυχαινει να εχουμε ενα ασφαλιστικο πρακτορειο . Τα πραγματα ειναι πολυ απλα ... οπως ειπε ο φιλος Αρκας ... ο εμπειρος ασφαλιστης θα σε σωσει τη στιγμη που πρεπει , τι σημαινει αυτο ?? οσοι εχει τυχει να χρειαστουν εμπειρο ασφαλιστη το εχουν διαπιστωσει μονοι τους . Για παραδειγμα σε ενα καταστημα για ενα συμβολαιο πυρος , το πιο απλο που μπορει να συμβει , ειναι να τον ασφαλισει ο ιδιος ο ασφαλιστης για λαθος κεφαλαια ! Αυτος ειναι ο λογος που παιρνουν οι ιδιοι οι ασφαλιστες το πρακτορειο τους ή την ιδια την εταιρεια οταν δεν μπορουν να παρουν απαντηση απο το πρακτορειο ! Η δικη μου αποψη, ειναι πως πρεπει να γινει το ασφαλιστικο συστημα οπως αυτο της Αγγλιας , η οποια ειναι και η ιδρυτρια των ασφαλιστικων και αυτος ειναι ο λογος που κανω και δευτερο επαγγελμα , γιατι πιστευω πως καποια στιγμη το επαγγελμα του ασφαλιστη θα πεθανει !!! για να φτασουμε ομως σε αυτο το επιπεδο θα περασει μια πενταετια τουλαχιστον . Αυτο γιατι οι ιδιωτικοι υπαλληλοι των εταιρειων .. ειναι απλως υπαλληλοι ... οι οποιοι δεν κανουν καθολου καλα τη δουλεια τους ! ειναι σπανιο φαινομενο να βρεις εναν διακανονιστη που να θελει πραγματικα να δουλεψει και να ασχοληθει με τη ζημια σου ! εγω προσωπικα απο τα 100 νουμερα που δινει η καθε εταιρεια , χρησιμοποιω maximum τα 5 ! ειναι ο προσωπικος μου θησαυρος ! :D Πως λοιπον , ο ιδιος ο πελατης θα συννενοηθει με εναν διακανονιστη , οταν ο πελατης δεν εχει γνωση ... ποιος θα χασει σε εναν ανισσο αγωνα ? και ναι ... μπορει να μην τυχει ποτε να καλεσεις τον ασφαλιστη σου , αλλα ισως τη μια και μοναδικη φορα που μπορει να πρεπει να τον καλεσεις , να ασποσβεσεις , ολα τα ασφαλιστρα που εχεις πληρωσει ... σε ολα σου τα χρονια ... !