PDA

View Full Version : TRIUMPH 1200??


J-P-HELLAS
15-10-2011, 18:38
αλλος ανταγωνιστης μας βρηκε......


http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/PETRIUMSPY-1.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/PETRIUMSPY-1.jpg)

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumpsc3.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumpsc3.jpg)

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/PETRIUMSPY-1.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/PETRIUMSPY-1.jpg)


triumph - Νέες φωτογραφίες του Triumph 1200 (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/87638.asp#photo3)

J-P-HELLAS
15-10-2011, 18:40
ωχ, σε λαθος ενοτητα το εβαλα, παρακαλω να μετακινηθει,
sorry:D:D

adventure
15-10-2011, 18:55
Ποιός ανταγωνιστής ????

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Χάλια για μένα .

:o

J-P-HELLAS
15-10-2011, 19:03
για τα κυβικα και το ειδος λεω,


http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumpsc1.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumpsc1.jpg)

geod
15-10-2011, 21:50
Το καλύτερο πάντως που έχει να κάνει η bmw είναι να βάλει τον κινητήρα του nude 900 με τα 100+ αλόγατα στο 800αρι , να κρατήσει την ίδια τιμή και μετά να δούμε που θα πάει το xc!:sm7:

Grs1
16-10-2011, 21:37
Παντως εγω που εκανα test ride το xc 800 στο event που εγινε πριν απο κανα μηνα στην ζηρεια μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις ιδιαιτερα το abs του μιλαμε παρα πολυ καλο καμια σχεση με το δικο μας πισω φρενο. Τελος η σχεδιαση ειναι παντα εντελως υποκειμενικη. Παρολα αυτα ας μην ξεχναμε οτι η BMW με το GS εχει καθορισει την κατηγορια και ολοι οι αλλοι ακολουθουν.;)

taksidiotis
17-10-2011, 09:21
συμπαθητικο φαινεται.

DNIK
18-10-2011, 19:05
Ο ανταγωνισμός χρειάζεται για να εξελίσει και η Μαμά!!!

Major_Goose
18-10-2011, 19:10
απο μοτέρι δεν θα ναι κακό πάντως

tattoopanther
18-10-2011, 19:18
..ΘΗΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ..
:sm8:

NLS
18-10-2011, 19:28
αυτό είναι σίγουρο
η Triumph φτιάχνει ωραία μοτεράκια

phoenix
22-10-2011, 09:15
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΛΗΝ ΤΩΝ BMW ΜΑΣ

napgeo
22-10-2011, 18:57
Θηρίο ανήμερο..............

Ακιs
24-10-2011, 13:41
Πρωτη επισημη φωτογραφια του νεου Tiger 1200....;)

http://img64.imageshack.us/img64/3971/triumphtigerexplorer1.jpg

New Triumph Tiger Explorer revealed - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/October/oct2411-new-triumph-tiger-explorer-revealed/)

jmar
24-10-2011, 14:02
Όμορφο, πιστή αντιγραφή :rolleyes:

Για να δούμε και τον κινητήρα του...

stelth1
24-10-2011, 14:10
+1000!!!!

Bedouin
24-10-2011, 18:44
Ναρα ... και αυτο ειναι το πιο "road" version.
Συντομα φανταζομαι να δουμε και το XC αντιστοιχο.

http://www.tiger800.co.uk/images/triumph-tiger-explorer-1200-4-small.jpg

taksidiotis
25-10-2011, 00:57
Πρωτη επισημη φωτογραφια του νεου Tiger 1200....;)

http://img64.imageshack.us/img64/3971/triumphtigerexplorer1.jpg

New Triumph Tiger Explorer revealed - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/October/oct2411-new-triumph-tiger-explorer-revealed/)

Πω,####το,τέλειο ειναι


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

taksidiotis
25-10-2011, 04:39
Όμορφο, πιστή αντιγραφή :rolleyes:

Για να δούμε και τον κινητήρα του...

Ζητώ το dr750...Ζητωωωωωωωωωωωωω....
Οτι και να ναι είναι τουμπανο το εργαλείο,ήδη το φαντάζομαι με τα κάγκελα και φορτωμένο με έξτρα.
Τρικυλινδρο με 130 αλογατα θα είναι super....αυτο μάλιστα.
Απο αξιοπιστία θα δείξει αν και πιστεύω οτι θα ναι σε καλύτερη μοιρα σχετικά με άλλους ευρωπαίους....
Ελπίζω η τιμή να μην ξεπερνά το 15αρι.
Άντε η BMW και η Honda μας μείνανε για να δούμε.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

leandros
25-10-2011, 07:38
τούμπανο.

μ αρέσει

jmar
25-10-2011, 11:56
Ζητώ το dr750...Ζητωωωωωωωωωωωωω....


Ζητωωωω το R 1200 GS επρεπε να λες :rolleyes: δεν εχουν αφησει κατι που να μην το παρουν, πλαισιο σχεδιαση :sm7: , ειναι ομορφο παντως

ΙoannisPanagiotidis
25-10-2011, 12:26
... GSφερνει οντως!

πολυ επιβλητικό και φρεσκο!...μ αρεσει!

http://www.mcnews.com.au/2012_Bikes/Triumph/Tiger_Explorer/Explorer_LHF_1024.jpg

http://www.mcnews.com.au/2012_Bikes/Triumph/Tiger_Explorer/Explorer_Scene2_1024.jpg






http://www.mcnews.com.au/2012_Bikes/Triumph/Tiger_Explorer/Explorer_RHF_1024.jpg

Triumph set to release new shaft-drive 1200cc adventure-touring machine; the Tiger Explorer (http://www.mcnews.com.au/2012_Bikes/Triumph/Tiger_Explorer/Triumph_Tiger_Explorer_Intro.htm)

napgeo
25-10-2011, 13:34
Σοβαρό μηχάνημα.............

jmar
25-10-2011, 13:36
Σοβαρό μηχάνημα.............

Αφου ειναι φτυστο το GS δεν θα ηταν σοβαρο?? :p

napgeo
25-10-2011, 13:47
Αφου ειναι φτυστο το GS δεν θα ηταν σοβαρο?? :p


Τι σχέση έχει αυτό το σοβαρό υδρόψυκτο και αξιόπιστο θηρίο με το αναιμικό αερόψυκτο γεμάτο ελαττώματα Γερμανικό.
Η μόνη ίσως ομοιότητα είναι ότι κατασκευάζεται στην Ευρώπη.
Αυτά τα είχε η Γερμανία στον πόλεμο και για το λόγω αυτό τον έχασε. Από την bmw. Αμφιβάλει κανείς πάνω σε αυτό………………………

EOD-K9
25-10-2011, 13:52
Μπα .......

Τη μάχη έχασε το πόλεμο τον συνεχίζει ...........

Με αλλα μεσα .......

jmar
25-10-2011, 13:55
Τι σχέση έχει αυτό το σοβαρό υδρόψυκτο και αξιόπιστο θηρίο με το αναιμικό αερόψυκτο γεμάτο ελαττώματα Γερμανικό.
Η μόνη ίσως ομοιότητα είναι ότι κατασκευάζεται στην Ευρώπη.
Αυτά τα είχε η Γερμανία στον πόλεμο και για το λόγω αυτό τον έχασε. Από την bmw. Αμφιβάλει κανείς πάνω σε αυτό………………………



σοβαρεψου......:rolleyes:

napgeo
25-10-2011, 15:18
σοβαρεψου......:rolleyes:


Ειλικρινά το θέλω και προσπαθώ φίλε.
Αλά να με προκαλούν.

Όταν αναφέρουν αυτό το όνομα κάτι παθαίνω:yz.......

leandros
25-10-2011, 15:26
μοιάζει λίγο με Fazer 1000άρι.

Σκεφτείται πάντως ότι το GS που βγήκε το 2004 (8 χρόνια πριν!)
παραμένει πιο όμορφο, με καλύτερη κατανάλωση και πιο προοδευτικό σχεδιαστικά.

Η BMW παραμένει πολλά χρόνια μπροστά και οι υπόλοιποι προσπαθούν κουτσά, στραβά να την αντιγράψουν.

crazy artist
28-10-2011, 09:52
Πάρα πολύ ωραίο!

Aggelos-Syros
03-11-2011, 09:14
:p:p:p

paschalis
05-11-2011, 23:25
8 χρονια το εχουν μπροστα τους και βγαζουν παλι ντουλαπες για βολτα στις Αλπεις dragster στις ευθειες και περιπετειωδεις φωτογραφισεις σε Ελβετικο εδαφος..
Κριμα..

jmar
09-11-2011, 02:16
http://i1197.photobucket.com/albums/aa421/jmar1980/43190.jpg

http://i1197.photobucket.com/albums/aa421/jmar1980/43189.jpg

http://i1197.photobucket.com/albums/aa421/jmar1980/43191.jpg

tsak8
09-11-2011, 03:30
Πωωωωω, ζημιαααα...

Sent from my HD2

taksidiotis
09-11-2011, 07:21
Το μηχάνημα πρέπει να ναι πολύ καλό.
Το μόνο που μου τραβάει το ενδιαφέρον για τώρα.πιστεύω ότι θα τα πάει καλά.

send from my sexy Samsung galaxy S2 using Tapatalk

taksidiotis
10-11-2011, 05:57
259 κιλά είναι απο οτι διαβαζω


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

540cc
10-11-2011, 16:31
Πάρα πολύ καλό μου φαίνεται.

Aλλά απο εμφάνιση τουλάχιστον, είναι καραίδιο με gs

paschalis
10-11-2011, 16:33
259 κιλά είναι απο οτι διαβαζω


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk


πουπουλο..:cool:

taksidiotis
10-11-2011, 16:59
Λογικά τα κιλά του δε θα φαίνονται στον δρόμο.
Καραιδιο με gs δε θα το λεγα.μια μικρή ομοιότητα μπορει να την έχει.
Αυτο που κάπως με ξενίζει είναι η μεγάλη θέα του κινητήρα εν σειρά που φερνει περισσότερο σε στυλ street παρα σε on/off.δεν ξέρω τι θα λέει απο κοντά.
Σαν σύνολο όμως φαίνεται ωραία μηχανη κι αρκετα θηρίο,όπως πρέπει να ναι ένα τέτοιο όχημα.
Για τις off δυνατότητες ας το αφήσω ασχολίαστο,όπως και το adv,με τόσα κιλά που να πας και τι να κανείς.απλα περνανε κάποιους κακοτραχαλους δρόμους.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

taksidiotis
11-11-2011, 08:20
Triumph Tiger Explorer 1200 - YouTube

GregoryA
27-11-2011, 14:39
Απο αξιοπιστία πως πάει η εταιρεία αυτή γιατι πολύ παλιά ειχε κάποια προβλήματα!!!!!!Νομίζω λύθηκαν ή λαθος κάνω!!!!

taksidiotis
27-11-2011, 20:04
Λύθηκαν τα προβλήματα,μοντέλα 08-09 τα είχαν αν θυμάμαι καλα...


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

forester
27-11-2011, 21:32
Τον περασμένο Αύγουστο βγήκε η οδηγία της Triumph ότι δεν καλύπτει βλάβες σε κυλινδροπίστονα λόγω κακής ποιότητας βενζίνης στην Ελλάδα....;)

tsompanis
27-11-2011, 22:29
Αυτο που κάπως με ξενίζει είναι η μεγάλη θέα του κινητήρα εν σειρά που φερνει περισσότερο σε στυλ street παρα σε on/off.


και που να δεις τι σημαίνει 3μπο@ρδελη ροπάκλα...
στα 1200 κιόλας?κάτι θα σου φύγει απο το κεφάλι:D

tsompanis
27-11-2011, 22:30
Τον περασμένο Αύγουστο βγήκε η οδηγία της Triumph ότι δεν καλύπτει βλάβες σε κυλινδροπίστονα λόγω κακής ποιότητας βενζίνης στην Ελλάδα....;)


και δεν έχουν και καθόλου άδικο.τουλάχιστον σε αυτό.

θα μπορούσα όμως να τους σύρω ένα σωρό άλλα ξεφτιλίκια που δεν αρμόζουν σε ένα όνομα όπως αυτό της triumph ;)

taksidiotis
28-11-2011, 12:21
Όπως και να χέι τις περισσότερες βλάβες τις κάλυψαν με εγγύηση της εταιρείας,το πρόβλημα έγινε περισσοτερο υπαρκτό σε Ελλάδα,τυχαίο άραγε???φαινεται πως υπαρχουν πολλοί κουμουλαδες<<πρατηριουχος με αμφιβολη ποιοτητα καυσιμου εδώ >>και στην λοιπη Ελλάδα.
Ψαχνόυν παντως αντιπρόσωπο εδώ Κρήτη και συγκεκριμένα ηρακλειο,μακάρι να την αναλάβει κανένας σωστός γιατι οι πρώην ήταν άστα.....


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

forester
28-11-2011, 23:41
και δεν έχουν και καθόλου άδικο.τουλάχιστον σε αυτό.

θα μπορούσα όμως να τους σύρω ένα σωρό άλλα ξεφτιλίκια που δεν αρμόζουν σε ένα όνομα όπως αυτό της triumph ;)


Δεν το κατάλαβα....:hmmm::hmmm::hmmm:
Οι υπόλοιπες μηχανές τι καίνε; Βενζίνη εισαγωγής;;;; Τα 1000αρια των 200 παρά κάτι ίππων ή και παραπάνω ακόμα, από που βάζουν βενζίνη;
Γιατί δε δίνουν εξ αρχής οδηγία για 100αρα, αν πράγματι φταίει η βενζίνη;
Όπως έχω πει και στο παρελθόν, είχα το tiger 1050. Απίστευτη μοτεράκλα, ροπή παντού, δύναμη από το ρελαντί μέχρι τις 10.000+, ίχνος κραδασμού, +++++
Στριψίματα, ΦΡΕΝΑΡΕΣ, τα πάντα όλα!!!!
Αλλά 3 κατεστραμένα κυλινδροπίστονα στις 70.000χλμ και ρωτώντας (μέχρι τότε δεν πολυπίστευα όσα ακούγονταν) αλλά διασταυρώθηκαν οι φήμες στο τέλος... Ε! τι να κάνουμε, σπάνε...
Και το 800xc μου έκανε απίστευτα και πριν σπάσει το 1050 το διαπραγματευόμουνα για ανταλλαγή. Μετά τη ζημιά, με τίποτα όμως! Σαν τον taxidioti ένα πράγμα.... Γιάννη, με νιώθεις πιστεύω.
Ελπίζω να βγουν αξιόπιστα τα 1200 και τα 800αρια. Αν είναι έτσι, μετά από 3-4 χρονάκια, θα το σκεφτώ Triumph πάλι.

taksidiotis
29-11-2011, 13:01
Δεν το κατάλαβα....:hmmm::hmmm::hmmm:
Οι υπόλοιπες μηχανές τι καίνε; Βενζίνη εισαγωγής;;;; Τα 1000αρια των 200 παρά κάτι ίππων ή και παραπάνω ακόμα, από που βάζουν βενζίνη;
Γιατί δε δίνουν εξ αρχής οδηγία για 100αρα, αν πράγματι φταίει η βενζίνη;
Όπως έχω πει και στο παρελθόν, είχα το tiger 1050. Απίστευτη μοτεράκλα, ροπή παντού, δύναμη από το ρελαντί μέχρι τις 10.000+, ίχνος κραδασμού, +++++
Στριψίματα, ΦΡΕΝΑΡΕΣ, τα πάντα όλα!!!!
Αλλά 3 κατεστραμένα κυλινδροπίστονα στις 70.000χλμ και ρωτώντας (μέχρι τότε δεν πολυπίστευα όσα ακούγονταν) αλλά διασταυρώθηκαν οι φήμες στο τέλος... Ε! τι να κάνουμε, σπάνε...
Και το 800xc μου έκανε απίστευτα και πριν σπάσει το 1050 το διαπραγματευόμουνα για ανταλλαγή. Μετά τη ζημιά, με τίποτα όμως! Σαν τον taxidioti ένα πράγμα.... Γιάννη, με νιώθεις πιστεύω.
Ελπίζω να βγουν αξιόπιστα τα 1200 και τα 800αρια. Αν είναι έτσι, μετά από 3-4 χρονάκια, θα το σκεφτώ Triumph πάλι.

αν σε νιωθω λεει:)
περιστατικο που κλονησε την ψυχικη μου ηρεμια και με εβαλε να κανω κουταμαρες.
παντως,το 1200 ειναι ερωτευσιμο εργαλειο.

taksidiotis
09-12-2011, 17:44
και που να δεις τι σημαίνει 3μπο@ρδελη ροπάκλα...
στα 1200 κιόλας?κάτι θα σου φύγει απο το κεφάλι:D

φανταζομαι.
εδω ειχα παρει πριν 1 χρονο και κατι ενα 1050 για λιγες ωρες,ενος φιλου...και ειχα πραγματικα ξετρελαθει...
στριψιμο???καλη ασφαλτο μονο να χει ο δρομος και μην φοβασαι,στριψε το,διαβαζει τον δρομο.
δυναμη???αλλου το εργαλειο,απο τις χαμηλες μεχρι τις ψηλες στροφες ο κινητηρας ειναι παντου παρον.
η αλυσιδα καπως μου την εσπασε,εχω συνηθισει το διαφορικο.
αχ,αντε να ερθει το 1200 κι ενας καλος αντιπροσωπος εδω...

black_hawk
09-12-2011, 22:40
αν σε νιωθω λεει:)
περιστατικο που κλονησε την ψυχικη μου ηρεμια και με εβαλε να κανω κουταμαρες.
παντως,το 1200 ειναι ερωτευσιμο εργαλειο.

Τις ροπες (ΧΑΜΗΛΑ!) τις ξεχνας.. :rolleyes:

taksidiotis
09-12-2011, 23:02
Τις ροπες (ΧΑΜΗΛΑ!) τις ξεχνας.. :rolleyes:

Μια χαρα θα είναι αν κρίνω απο το μοτέρ του 1050,επισης,μοτέρ που δε κρεμάει και που πας 170 χωρις να νομιζεις οτι θα ανοίξει στα 2 ο κινητήρας.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

jmar
09-12-2011, 23:05
Μια χαρα θα είναι αν κρίνω απο το μοτέρ του 1050,επισης,μοτέρ που δε κρεμάει και που πας 170 χωρις να νομιζεις οτι θα ανοίξει στα 2 ο κινητήρας.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

ναι αλλα και παλι μποξερ θες :rolleyes: ;)

jimmis varda
09-12-2011, 23:05
μετα απο μας το χαος!!!!!!!!!!!!!!!

black_hawk
09-12-2011, 23:06
Μια χαρα θα είναι αν κρίνω απο το μοτέρ του 1050,επισης,μοτέρ που δε κρεμάει και που πας 170 χωρις να νομιζεις οτι θα ανοίξει στα 2 ο κινητήρας.


Χ-Α-Μ-Η-Λ-Α! ανεφερα!.. (Το εχω οδηγησει το 1050.. ;) )

tsompanis
09-12-2011, 23:12
τι χαμηλά και ψηλά ρε τανάσεν,το μηχανάκι πάει τάπα λέμε,απο την κορφή ως τα νύχια,ιδίως με κν φιλτροκούτι και +4 ps εξατμισόνη όπως του Σπυράκου;)

taksidiotis
09-12-2011, 23:48
ναι αλλα και παλι μποξερ θες :rolleyes: ;)

Ήθελα,μέχρι που οδήγησα ένα μοντέλο 2010,προχτες και αναθεώρησα,πίστευα ότι θα έχουν διορθώσει το κιβώτιο με την κοντη κλιμάκωση,λάθος.πας με 170 και νομίζεις ότι θα πάρεις το κινητήρα στό χέρι.όμορφο σίγουρα μιας και οι παλιοί έρωτες δεν κρύβονται,όμως πλέον δείχνει την ηλικία του παρά τις όσες βελτιώσεις,παλιωσε πλέον,του χρόνου με το καλό στό καινούριο.παμε για κάτι πιο σύγχρονο και βλέπουμε.

send from my beast Samsung galaxy s2 using tapatalk

MARK
09-12-2011, 23:51
Προσπαθεί να αντίγραψει το 800GS,όχι με επιτυχία :cool:

taksidiotis
10-12-2011, 00:48
Προσπαθεί να αντίγραψει το 800GS,όχι με επιτυχία :cool:
Το 1200????


send from my beast Samsung galaxy s2 using tapatalk

forester
10-12-2011, 01:08
Χ-Α-Μ-Η-Λ-Α! ανεφερα!.. (Το εχω οδηγησει το 1050.. ;) )

Θανάση, μην μπερδεύεσαι....
Ενα "μπαμ" έχουν τα δικά μας για 1500-2000 στροφές. Μετά τρύπα, προσευχή, μεροκάματο:sm7::sm7::sm7: και αμα περάσεις τις 6000, πάει καλά για άλλες 1500.
Καμία σχέση το 1050 και μάλλον έτσι θα είναι και το 1200, κατά παράδοση της Triumph στα μοτέρ.
Το είχα 1 χρόνο και έκανα 20.000+ χλμ. Αλλού το μοτεράκι;);););)
Σηκώνεται με ξερή γκαζιά και 3η.... Τι να λέμε τώρα.
Αλλού είναι τα "θεματάκια" τους, κι όχι ασήμαντα..... Είδωμεν.

forester
10-12-2011, 01:10
Προσπαθεί να αντίγραψει το 800GS,όχι με επιτυχία :cool:

Πλακίτσα κάνεις , ε;:sm7::sm7::sm7:
Δεν έχουν δικό τους 800 να "αντιγράψουν";;;
Και μην τρελενόμαστε με ένα υποπλαίσιο πίσω, το οποίο είναι εμφανές.... Σιγά την ιδέα προς αντιγραφή. Το έχει χρόνια και η Ducati.

forester
10-12-2011, 01:14
Ήθελα,μέχρι που οδήγησα ένα μοντέλο 2010,προχτες και αναθεώρησα,πίστευα ότι θα έχουν διορθώσει το κιβώτιο με την κοντη κλιμάκωση,λάθος.πας με 170 και νομίζεις ότι θα πάρεις το κινητήρα στό χέρι.όμορφο σίγουρα μιας και οι παλιοί έρωτες δεν κρύβονται,όμως πλέον δείχνει την ηλικία του παρά τις όσες βελτιώσεις,παλιωσε πλέον,του χρόνου με το καλό στό καινούριο.παμε για κάτι πιο σύγχρονο και βλέπουμε.

send from my beast Samsung galaxy s2 using tapatalk


Στο είχα πει;) Η κλιμάκωση είναι ίδια, η αίσθηση στις αλλαγές λίιιιγο καλύτερη. Η 1η κουμπώνει αθόρυβα (εκεί έχει διαφορά) και -απ' ότι λέγαμε και στο συνεργείο προχτές που άλλαξα λάδια- βελτίωσαν στο σαζμάν αυτό που έσπαγε στα 07-08.

paschalis
10-12-2011, 08:23
Στο είχα πει;) Η κλιμάκωση είναι ίδια, η αίσθηση στις αλλαγές λίιιιγο καλύτερη. Η 1η κουμπώνει αθόρυβα (εκεί έχει διαφορά) και -απ' ότι λέγαμε και στο συνεργείο προχτές που άλλαξα λάδια- βελτίωσαν στο σαζμάν αυτό που έσπαγε στα 07-08.


Περιμενε μεχρι τις 60000 χλμ και θα δουμε αν το βελτιωσαν:)
Η TRIUMPH ειναι πολυ καλη στα μοτερ.Το λετε ολοι και σαν παλαιοι ιδιοκτητες η γνωμη σας ειναι σημαντικη,
Αλλα σημερα στην Ελλαδα ο αγοραστης θελει στο πακετο πολυ περισσοτερα πραγματα απο ενα μοτερ που ξυριζει.
Κι αν εχει λεφτα για μια και μοναδικη αγορα μοτοσυκλετας στα επομενα 15 χρονια μπορει να παει να παρει και κανενα Honda!!
(ωραια πασα εδωσα ο ατιμος):cool:

forester
10-12-2011, 10:30
Περιμενε μεχρι τις 60000 χλμ και θα δουμε αν το βελτιωσαν:)
Η TRIUMPH ειναι πολυ καλη στα μοτερ.Το λετε ολοι και σαν παλαιοι ιδιοκτητες η γνωμη σας ειναι σημαντικη,
Αλλα σημερα στην Ελλαδα ο αγοραστης θελει στο πακετο πολυ περισσοτερα πραγματα απο ενα μοτερ που ξυριζει.
Κι αν εχει λεφτα για μια και μοναδικη αγορα μοτοσυκλετας στα επομενα 15 χρονια μπορει να παει να παρει και κανενα Honda!!
(ωραια πασα εδωσα ο ατιμος):cool:

:)
Έτσι είναι και στα 2 που λες. Αυτό είπαμε και με το Βασίλη στο συνεργείο. Περιμένουμε να δούμε τη βελτίωση στην αξιοπιστία, αλλά αυτό θα γίνει σε 2 χρονάκια.... Να γράψουμε καμιά 60αρια+ χιλ χλμ και βλέπουμε.
Και το 2ο σωστό, γι αυτό κι εγώ δεν ξαναπήρα Triumph;)

taksidiotis
10-12-2011, 10:55
:)
Έτσι είναι και στα 2 που λες. Αυτό είπαμε και με το Βασίλη στο συνεργείο. Περιμένουμε να δούμε τη βελτίωση στην αξιοπιστία, αλλά αυτό θα γίνει σε 2 χρονάκια.... Να γράψουμε καμιά 60αρια+ χιλ χλμ και βλέπουμε.
Και το 2ο σωστό, γι αυτό κι εγώ δεν ξαναπήρα Triumph;)

ευελπιστω να το μαθουμε συντομα,καθως αν ειναι τουμπανο κι απο κοντα,μαλλον θα ειμαι beta tester....:sm7:

leandros
10-12-2011, 11:20
taksidioti αν τα 170χμ/ώρα δεν σε ικανοποιούν σε εντούρο μηχανή
προφανώς είσαι μπερδεμένος και πρέπει να κοιτάξεις κατηγορία sport touring ή ss.
Βέβαια και το Κ για πούλημα το χεις οπότε ψάξου τι θες πραγματικά (αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που πραγματικά σου κάνει).
Το αν σ αρέσει ένα εντούρο μηχανάκι να πηγαίνει με 220χμ ως κριτήριο για αγορά, τότε θα σου έλεγα να μην κοιτάς για GS ούτε μπόξερ, διότι πετάς τα λεφτά σου.
το νέο Crosstourer VFR μάλλον σου ταιριάζει

μέχρι να το πουλήσεις βέβαια κι αυτό

leandros
10-12-2011, 11:27
α διάβασε και το τελευταίο ΜΟΤΟ που έχει το GSA vs Multistrada 1200

όπου το GS μετά τις 6500 πεθαίνει όταν το Multi ξεκινάει να δίνει περισσότερο.

Οπότε δες και για Multi.

forester
10-12-2011, 12:02
taksidioti αν τα 170χμ/ώρα δεν σε ικανοποιούν σε εντούρο μηχανή
προφανώς είσαι μπερδεμένος και πρέπει να κοιτάξεις κατηγορία sport touring ή ss.
Βέβαια και το Κ για πούλημα το χεις οπότε ψάξου τι θες πραγματικά (αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που πραγματικά σου κάνει).
Το αν σ αρέσει ένα εντούρο μηχανάκι να πηγαίνει με 220χμ ως κριτήριο για αγορά, τότε θα σου έλεγα να μην κοιτάς για GS ούτε μπόξερ, διότι πετάς τα λεφτά σου.
το νέο Crosstourer VFR μάλλον σου ταιριάζει

μέχρι να το πουλήσεις βέβαια κι αυτό


Αυτό που λέει ο Γιάννης, επειδή έχουμε μιλήσει στο παρελθόν, δεν είναι ότι τα 170 είναι λίγα. Απλά τα GS μας τα βγάζουν σε ψηλές στροφές. Σαφώς και αρκούν και με το παραπάνω. Αλλά αν τα έβγαζε η μηχανή σε 1000 στροφές λιγότερες , το ταξίδι γίνεται πιο άνετα. Καβάλα ένα vara (΄την ίδια τελική έχουμε) και πήγαινε με 160. Πανδαισία. Ησυχία, άνεση. Τα δικά μας ταξιδεύουν σαν "σκασμένα" με 160.
Ουσιαστικά για την τελική σχέση μετάδοσης μιλάμε;)
Κάποιοι (πολλοί , ακόμα και δημοσιογράφοι ειδικού τύπου) θα την προτιμούσαμε μακρύτερη;)

taksidiotis
10-12-2011, 12:19
taksidioti αν τα 170χμ/ώρα δεν σε ικανοποιούν σε εντούρο μηχανή
προφανώς είσαι μπερδεμένος και πρέπει να κοιτάξεις κατηγορία sport touring ή ss.
Βέβαια και το Κ για πούλημα το χεις οπότε ψάξου τι θες πραγματικά (αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που πραγματικά σου κάνει).
Το αν σ αρέσει ένα εντούρο μηχανάκι να πηγαίνει με 220χμ ως κριτήριο για αγορά, τότε θα σου έλεγα να μην κοιτάς για GS ούτε μπόξερ, διότι πετάς τα λεφτά σου.
το νέο Crosstourer VFR μάλλον σου ταιριάζει

μέχρι να το πουλήσεις βέβαια κι αυτό

η k θα κρατηθει τελικα καθως βρηκα λυση,κι επειτα,την θεωρω πολυ αξιολογη μοτοσυκλετα,απο τις πολυ λιγες της bmw που σαν συνολο αξιζει...ασε που σαν μηχανη ειναι πολυ καλη και με ελαχιστα προβληματα απο οτι διαβαζω στο net.
κοιταξε,για enduro δεν το λες το gs...περισσοτερο touring ισως???
και μαλλον δεν εγινα καταννοητος...
δεν ειναι το θεμα οι max επιδοσεις.
το θεμα ειναι να μη πηγαινω 160-170 και να ακουω το μοτερ ετοιμο να ανοιξει...ενταξει,αλλοι το γουσταρουν αυτο,εγω οχι και τοσο,τα θελω μου ειναι πολυ απλα και καταννοητα.δεν χρειαζοντε επεξηγησεις.
1200αρα μηχανη με ανετη πορεια ζηταω κι οχι ss.
το multistrada που λεει ο φιλος παρακατω δε μου κανει,παρεπιπτοντως το moto δεν εχει καμια σχεση,ο καλυτερος tester ειναι παντα ο ιδιος μας ο εαυτος.
ομως για multi δε παω...το χω οδηγησει,παει καλα,τα 135 αλογατα φαινοντε,τα περιφερειακα αριστα,ομως σαν φατσα δε μου αρεσει και τοσο.πολυ μικροκαμωμενο.
το tenere που ειχα,απο την αλλη,καλο μηχανακι,μπορει ποτε να μην παρουσιασει καποιο σοβαρο προβλημα,ομως...αυτο το τραχυ του δουλεμα δεν καταφερα ποτε να το χονεψω,αν καποιος το χει οδηγησει ισως καταλαβει τι εννοω,επισης η ροπη χαμηλα,οντως,ηταν ελλειπης.αλλιως θα το χα ακομα.
οι επιλογες τωρα ειναι 2.
explorer,honda crosstourer...με την επιλογη μου να πηγαινει προς το παρον προς το explorer καθως φαινεται τουμπανο,αυτη την φορα παντως οτι κι αν παρω θα το οδηγησω πρωτα,δε τη ξαναπαταω.
το βαρος δε με ενοχλει σε καμια απο τις 2.εδω το gsa ηταν 275 κιλα,ελπιζω μονο να ειναι καλοζυγισμενα και τα 2.
το ζητουμενο λοιπον ειναι ενα καλοζυγισμενο συνολο,με σωστη κλιμακωση στο θεμα της δυναμης και του κιβωτιου,χωρις να βογκαει ο κινητηρας απο τα 160 κι επειτα λες και φωναζει,φτανει πια...λες και θα σκασει.αλλοι το βλεπουν νορμαλ,εγω παλι οχι,το φαουλ που εκαναν οι γερμανοι με την κοντη 6η ειναι πραγματικα αδικαιολογητο.
δεν ειμαι καθολου μπερδεμενος και ξερω τι ζηταω...αλλωστε κι εσυ αν ηξερες τι ζητουσες θα ειχες παρει με την μια το απλο gs κι οχι το adv,αλλα συμβαινουν αυτα και μπορει να κανουμε καποια λαθος επιλογη καποια στιγμη,οπως κι εγω με το tenere ας πουμε,που δυστυχως δεν το εβρισκα διαθεσιμο προς test drive.
εγω απο απριλη κι επειτα,καθε μερα ειμαι στην εθνικη και διανυω καθημερινα γυρω στα 120 χιλιομετρα...χωρια καμια βολτα αμα κατσει και τον χειμωνα,οπως και να χει ακομα και χειμωνα εστω και στην πολη με την μηχανη ειμαι.
ενα μεγαλο on/off πραγματικα το θελω πολυ,ευχομαι να ειναι αξιολογα τα 2 αυτα μοντελα που θα ερθουν και θα δουμε.
επισης,ενα μεγαλο μπραβο στον forester γιατι πραγματικα ειναι απολυτα αντικειμενικος και ξερει υπερ και κατα του καθε οχηματος που οδηγαει,χωρις να προσπαθει να θεοποιησει το οχημα του,οπως κι εγω.
και τελος,προς Θεου,δεν κανουμε καποια αντιπαραθεση,καθημερινοι ανθρωποι ημαστε και κανουμε μια συζητηση.

leandros
10-12-2011, 12:34
forester: εννοείται ότι το Βάρα κάνει καλύτερο ταξίδι σε εθνική οδό διότι γι αυτό είναι πλασμένο. Το Gs έχει σαφέστατα πιο μικτή χρήση, οπότε λογικό είναι να είναι πιο κοντό και πιο ροπάτο. Νομίζω ότι δεν είναι ορθή η σύγκριση. Αντιλαμβάνομαι πάντως τι λες.

Ταξιδιώτη: πιστεύω ότι το CrossTourer θα σου κουμπώσει καλύτερα λόγω του εκπληκτικού κινητήρα που κουβαλάει (κακά τα ψέματα) αλλά και τον ανέσεων που θα προσφέρει (DTC, traction κτλ). Επίσης, αν είναι Honda Japan, όπως φαίνεται, θα μιλάμε και για ποιότητα κατασκευής (που εκεί το χει χάσει λίγο η Χόντα) αλλά και για αξιοπιστία.

taksidiotis
10-12-2011, 12:40
forester: εννοείται ότι το Βάρα κάνει καλύτερο ταξίδι σε εθνική οδό διότι γι αυτό είναι πλασμένο. Το Gs έχει σαφέστατα πιο μικτή χρήση, οπότε λογικό είναι να είναι πιο κοντό και πιο ροπάτο. Νομίζω ότι δεν είναι ορθή η σύγκριση. Αντιλαμβάνομαι πάντως τι λες.

Ταξιδιώτη: πιστεύω ότι το CrossTourer θα σου κουμπώσει καλύτερα λόγω του εκπληκτικού κινητήρα που κουβαλάει (κακά τα ψέματα) αλλά και τον ανέσεων που θα προσφέρει (DTC, traction κτλ). Επίσης, αν είναι Honda Japan, όπως φαίνεται, θα μιλάμε και για ποιότητα κατασκευής (που εκεί το χει χάσει λίγο η Χόντα) αλλά και για αξιοπιστία.

μακαρι να ειναι ετσι.
ομως νομιζω οτι θα ειναι μικροκαμωμενο σαν σουλουπι.

black_hawk
10-12-2011, 13:33
Θανάση, μην μπερδεύεσαι....
Ενα "μπαμ" έχουν τα δικά μας για 1500-2000 στροφές. Μετά τρύπα, προσευχή, μεροκάματο:sm7::sm7::sm7: και αμα περάσεις τις 6000, πάει καλά για άλλες 1500.
Καμία σχέση το 1050 και μάλλον έτσι θα είναι και το 1200, κατά παράδοση της Triumph στα μοτέρ.
Το είχα 1 χρόνο και έκανα 20.000+ χλμ. Αλλού το μοτεράκι;);););)
Σηκώνεται με ξερή γκαζιά και 3η.... Τι να λέμε τώρα.
Αλλού είναι τα "θεματάκια" τους, κι όχι ασήμαντα..... Είδωμεν.

Εξ'ορισμου, οσοι λιγοτεροι κυλινδροι (στα ιδια κυβικα), τοσο χαμηλοτερα η ροπη, αυτο και μονον εννοω (και, απο κει και περα, ο καθενας με τα γουστα του! :) )

Για παραδειγμα, διαγραμμα ροπης-ιπποδυναμης μεταξυ GS 800 και TRIUMPH XC 800:

http://dalefranks.com/cycles/wp-content/uploads/2011/08/bmw-f800gs-vs-triumph-tiger-800xc-dyno1.jpg

..και..

"..The interesting thing is that if you have a quick look the 800GS produces less power and more torque. This is because the XC produces it's power higher up the rev range ..."

http://i626.photobucket.com/albums/tt342/ducksbane59/CWf800GS.jpg
http://i626.photobucket.com/albums/tt342/ducksbane59/800XC.jpg
(Απο εδω) (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=599070&page=220)

forester
10-12-2011, 19:17
:):)
Oι απόλυτες τιμές δεν παίζουν κανένα ρόλο στην καθημερινότητα, παρά μόνο στις κόντρες;)
Αντίθετα με τις καμπύλες απόδοσης, που είναι καθημερινοί μας σύντροφοι!!! Κι εκεί η Triumph είναι αλλού! Πραγματικά αλλού!
Αυτά τα κατσαρά στις καμπύλες απόδοσης ροπής και ιπποδύναμης στις BMW, είναι σαν alter ego..... και στο GS 1200 έτσι είναι:(:(:(:(
Και το κακό με μένα είναι ότι τα νιώθω:( Σαν δυναμόμετρο ένα πράγμα....

GeorgeP
12-12-2011, 16:29
:):)
Oι απόλυτες τιμές δεν παίζουν κανένα ρόλο στην καθημερινότητα, παρά μόνο στις κόντρες;)
Αντίθετα με τις καμπύλες απόδοσης, που είναι καθημερινοί μας σύντροφοι!!! Κι εκεί η Triumph είναι αλλού! Πραγματικά αλλού!
Αυτά τα κατσαρά στις καμπύλες απόδοσης ροπής και ιπποδύναμης στις BMW, είναι σαν alter ego..... και στο GS 1200 έτσι είναι:(:(:(:(
Και το κακό με μένα είναι ότι τα νιώθω:( Σαν δυναμόμετρο ένα πράγμα....

EYΓΕ ΣΟΥ!!!!!

paschalis
12-12-2011, 20:22
:):)
Oι απόλυτες τιμές δεν παίζουν κανένα ρόλο στην καθημερινότητα, παρά μόνο στις κόντρες;)
Αντίθετα με τις καμπύλες απόδοσης, που είναι καθημερινοί μας σύντροφοι!!! Κι εκεί η Triumph είναι αλλού! Πραγματικά αλλού!
Αυτά τα κατσαρά στις καμπύλες απόδοσης ροπής και ιπποδύναμης στις BMW, είναι σαν alter ego..... και στο GS 1200 έτσι είναι:(:(:(:(
Και το κακό με μένα είναι ότι τα νιώθω:( Σαν δυναμόμετρο ένα πράγμα....

Μηπως να αλλαζες πρατηριο καυσιμων?

taksidiotis
12-12-2011, 21:18
Μηπως να αλλαζες πρατηριο καυσιμων?

Τι ακριβώς εννοείς.

send from my beast Samsung galaxy s2 using tapatalk

forester
12-12-2011, 22:18
Μηπως να αλλαζες πρατηριο καυσιμων?


:hmmm::hmmm::hmmm:
εμμ...
μάλλον βάζω από το ίδιο που βάζουν και όσα περιοδικά έχουν κάνει δυναμομέτρηση στα GS:)
Έχεις δει τις καμπύλες ή απλώς κάνεις πλακίτσα;:):D:D

paschalis
13-12-2011, 00:43
:hmmm::hmmm::hmmm:
εμμ...
μάλλον βάζω από το ίδιο που βάζουν και όσα περιοδικά έχουν κάνει δυναμομέτρηση στα GS:)
Έχεις δει τις καμπύλες ή απλώς κάνεις πλακίτσα;:):D:D

Οταν εχω βενζινη απο την OMV της Βουλγαριας δεν υπαρχει αυτο που περιγραφεις.Μολις βαλω Ελληνικη και την διαβασει..γεια σας.
Το επηρεαζει παρα πολυ η βενζινη.Τουλαχιστον το δικο μου.

taksidiotis
13-12-2011, 07:57
:hmmm::hmmm::hmmm:
εμμ...
μάλλον βάζω από το ίδιο που βάζουν και όσα περιοδικά έχουν κάνει δυναμομέτρηση στα GS:)
Έχεις δει τις καμπύλες ή απλώς κάνεις πλακίτσα;:):D:D

Μην το ψάχνεις,άκρη δε βγαίνει φίλε μου.
Και σε φόρουμ του εξωτερικού να διαβάσεις θα βρεις αυτό που λες,σχετικά με τις καμπύλες.εκτός κι αν και η δική τους βενζίνη είναι σκαρτη.
Εσυ τα γράφεις πολύ σωστά πάντως.

send from my beast Samsung galaxy s2 using tapatalk

forester
13-12-2011, 08:01
Καλό! Να πηγαίνω μια βόλτα Σαντάνσκι, να γεμίζω...
Πέρα από την πλάκα, η βενζίνη μας είναι χάλια. Αλλά σε ένα ταξίδι, υποχρεωτικά θα βάλεις όπου βρεις. Στην Αθήνα βάζω σε 2-3 συγκεκριμένα πρατήρια που γνωρίζω προσωπικά τους ιδιοκτήτες και βάζω 100αρα, όπως προτείνει και το manual.
Πέραν τούτου, οι δυναμομετρήσεις κλπ που αναφέρονται πιο πάνω, γίνονται με την ίδια βενζίνη για τα συγκρινόμενα οχήματα. Μιλάω για τα τεστ των περιοδικών.
Και σίγουρα μπορεί μια καλύτερη βενζίνη να βελτιώσει την απόδοση, αλλά ΔΕΝ μπορεί να αλλάξει τη μορφή της καμπύλης απόδοσης;)
Αυτή πάντα θα έχει τη μορφή της, απλώς θα μετατοπίζεται πάνω ή κάτω.

forester
13-12-2011, 08:10
EYΓΕ ΣΟΥ!!!!!

ΤΝΧ:)
Και το VARA έχει καλύτερες καμπύλες, αλλά όχι και "καμπύλες" (εμφάνιση):sm7:
Πλακίτσα, ε;
Πάντως είναι σαφώς πιο γραμμικό στην απόδοσή του. Αυτό πάλι, δεν αρέσει σε πολλούς. Είναι "οδηγικά αδιάφορο". Δε συμφωνώ, αλλά αυτά είναι γούστα:)
Πολλοί θέλουν να νιώθουν την κλοτσιά, άσχετα αν κάποιος που δεν τη νιώθει τόσο έντονα, πάει πιο γρήγορα;)

leandros
25-12-2011, 11:42
κι επισήμως οι τιμές από ΗΛΙΟΦΙΛ
14.990 ευρώ
δυνατότητα 30% προκαταβολή με 36 άτοκες
είτε 50% προκαταβολή με 48 άτοκες

taksidiotis
25-12-2011, 17:23
Πολυ καλη η τιμη.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

billy the kid
27-12-2011, 00:28
παντως σχετικα με τους κινητηρες της TRIMPH μπορω να πω ως κατοχος μιας sprint st 1050 οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημενος.Η μηχανη εχει κανει 35000 απροβληματιστα χιλιομετρα.Και ο ηχος που βγαζει ο τρικυλινδρος κινητηρας ειναι σκετη κ****λα .:)

forester
27-12-2011, 08:42
Είναι, είναι!!!! Τα 'παμε αυτά:)
Αλλά και τα 35000χλμ, δεν είναι πολλά;)
Εγώ θα τα έκανα σε 2χρόνια. Μιλάμε για αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.

billy the kid
27-12-2011, 21:31
Είναι, είναι!!!! Τα 'παμε αυτά:)
Αλλά και τα 35000χλμ, δεν είναι πολλά;)
Εγώ θα τα έκανα σε 2χρόνια. Μιλάμε για αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.


Σωστα, εχεις δικιο forester :) . Σε βαθος χρονου θα σας πω.. σε λιγα χρονια.. :p

taksidiotis
23-03-2012, 21:16
Το κτηνος ήρθε

Από 30/3 έως 1/4/2012 η Triumph έχει οργανώσει ένα τριήμερο εκπλήξεων για όσους από εσάς έρθετε να γνωρίσετε τη νέα συναρπαστική Tiger Explorer 1200 από κοντά στα καταστήματα της Αθήνας! Θα μπορέσετε να δείτε τη νέα μοτοσικλέτα, να την οδηγήσετε και να συζητήσετε για τους ευνοϊκούς τρόπους απόκτησής της.
Οι άνθρωποι των καταστημάτων μας θα περιμένουν να σας γνωρίσουν σε μια όμορφη, φιλική ατμόσφαιρα, με μουσική, αναψυκτικά, snacks και πολύ κέφι.
Οι μεγάλες εκπλήξεις του τριημέρου περιλαμβάνουν:
Δώρα αξίας 880€ σε γνήσια αξεσουάρ για όποιον πελάτη κλείσει την αγορά μίας Explorer κατά τη διάρκεια του τριημέρου (ψηλή ζελατίνα, χούφτες, κάγκελα, συναγερμός)!
Δώρα έκπληξη που θα κληρωθούν σε τρεις τυχερούς από τους πελάτες που θα κάνουν test ride τη μοτοσικλέτα!
Σας περιμένουμε!
Αθήνα: ΠΙΕΡΡΑΚΟΣ, Μιχαλακοπούλου 167, τηλ.
210-7488251
Πειραιάς: INTERMOTO, Ομηρίδου Σκυλίτση 24-26, τηλ.
210-4173235
Άλιμος: ΠΙΕΡΡΑΚΟΣ, Λ. Καλαμακίου 104, τηλ.
210-9824821
Σημείωση: Τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί αντίστοιχο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τα καταστήματα της περιφέρειας, οπότε συνιστούμε στους πελάτες μας να επισκέπτονται τακτικά τη σελίδα των εκδηλώσεων για τυχόν ενημερώσεις, ή να επικοινωνήσουν με τους κατά τόπους αντιπροσώπους.



Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk