PDA

View Full Version : BMW S 1000 RR


ckk
24-10-2011, 12:49
Ανανεωμένο στην εμφάνιση και βελτιωμένο στην οδική συμπεριφορά θα είναι το BMW S 1000 RR για το 2012, χάρη σε διακριτικές αλλά ουσιαστικές αλλαγές.
Σύμφωνα με τη BMW, η οποία έδωσε τα νέα στοιχεία του S 1000 RR στη … δημοσιότητα, μικρές αλλαγές στον κινητήρα βελτίωσαν το διάγραμμα απόδοσης της ισχύος και της ροπής, χωρίς να επηρεάσουν τις μέγιστες τιμές, ενώ οι αντίστοιχες στο πλαίσιο έκαναν ακόμη καλύτερη την οδική του συμπεριφορά.
Αναλυτικότερα, τα σημαντικότερα από τα νέα στοιχεία του BMW S 1000 RR είναι τα εξής:
• Βελτιωμένη απόδοση της ροπής
• Βελτιωμένο γκάζι για καλύτερη απόκριση στις τέσσερις χαρτογραφήσεις
• Βελτιωμένη συνεργασία ανάμεσα σε ABS και Traction Control
• Επανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα για καλύτερη κυκλοφορία
• Νέα ελατήρια στις αναρτήσεις
• Νέα γεωμετρία αναρτήσεων
• Κοντύτερο μεταξόνιο
• Νέο σταμπιλιζατέρ με ρυθμίσεις δέκα επιπέδων
• Επανασχεδιασμένα μαρσπιέ συνεπιβάτη
• Επανασχεδιασμένο ταχύμετρο
• Νέες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων
• Μετακίνηση του καταλύτη
• Ανανεωμένο design
• Νέα χρώματα (κόκκινο-λευκό, μπλε, μαύρο και στα χρώματα της BMW Motorsports
• Αύξηση των επιλογών στον προαιρετικό εξοπλισμό
Εκτός των παραπάνω αλλαγών, δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό στο S 1000 RR. Εξακολουθεί να αποδίδει 193 ίππους και να ζυγίζει 204 κιλά (πλήρες υγρών). Αυτό σημαίνει ότι η BMW, παρά το γεγονός ότι ανανέωσε τη supersport ναυαρχίδα της, δε θέλησε να έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση με τα νέα για το 2012 Ducati 1199 Panigale και Kawasaki ZX-10R, παίζοντας το παιχνίδι των ιπποδυνάμεων.
Μένει τρίτο, λοιπόν, πίσω από τα δύο νέα μοντέλα, καθώς ο Ιάπωνας Ninja αποδίδει 197 ίππους και ζυγίζει 198 κιλά και το ιταλικό Panigale αποδίδει 195 ίππους και ζυγίζει μόλις 179 κιλά.

phoenix
24-10-2011, 13:51
Ανανεωμένο στην εμφάνιση και βελτιωμένο στην οδική συμπεριφορά θα είναι το BMW S 1000 RR για το 2012, χάρη σε διακριτικές αλλά ουσιαστικές αλλαγές.
Σύμφωνα με τη BMW, η οποία έδωσε τα νέα στοιχεία του S 1000 RR στη … δημοσιότητα, μικρές αλλαγές στον κινητήρα βελτίωσαν το διάγραμμα απόδοσης της ισχύος και της ροπής, χωρίς να επηρεάσουν τις μέγιστες τιμές, ενώ οι αντίστοιχες στο πλαίσιο έκαναν ακόμη καλύτερη την οδική του συμπεριφορά.
Αναλυτικότερα, τα σημαντικότερα από τα νέα στοιχεία του BMW S 1000 RR είναι τα εξής:
• Βελτιωμένη απόδοση της ροπής
• Βελτιωμένο γκάζι για καλύτερη απόκριση στις τέσσερις χαρτογραφήσεις
• Βελτιωμένη συνεργασία ανάμεσα σε ABS και Traction Control
• Επανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα για καλύτερη κυκλοφορία
• Νέα ελατήρια στις αναρτήσεις
• Νέα γεωμετρία αναρτήσεων
• Κοντύτερο μεταξόνιο
• Νέο σταμπιλιζατέρ με ρυθμίσεις δέκα επιπέδων
• Επανασχεδιασμένα μαρσπιέ συνεπιβάτη
• Επανασχεδιασμένο ταχύμετρο
• Νέες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων
• Μετακίνηση του καταλύτη
• Ανανεωμένο design
• Νέα χρώματα (κόκκινο-λευκό, μπλε, μαύρο και στα χρώματα της BMW Motorsports
• Αύξηση των επιλογών στον προαιρετικό εξοπλισμό
Εκτός των παραπάνω αλλαγών, δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό στο S 1000 RR. Εξακολουθεί να αποδίδει 193 ίππους και να ζυγίζει 204 κιλά (πλήρες υγρών). Αυτό σημαίνει ότι η BMW, παρά το γεγονός ότι ανανέωσε τη supersport ναυαρχίδα της, δε θέλησε να έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση με τα νέα για το 2012 Ducati 1199 Panigale και Kawasaki ZX-10R, παίζοντας το παιχνίδι των ιπποδυνάμεων.
Μένει τρίτο, λοιπόν, πίσω από τα δύο νέα μοντέλα, καθώς ο Ιάπωνας Ninja αποδίδει 197 ίππους και ζυγίζει 198 κιλά και το ιταλικό Panigale αποδίδει 195 ίππους και ζυγίζει μόλις 179 κιλά.

BMW KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
ΜΕ ΤΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ

leandros
25-10-2011, 23:39
φωτογραφίες από το νέο rr

BMW S1000RR 2012 – freeBIKER.gr (http://www.freebiker.gr/2011/10/bmw-s1000rr-2012/)

gs77
25-10-2011, 23:51
SOYPER:sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
26-10-2011, 00:46
http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR1-300x224.jpg (http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR1.jpg)


http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR4-224x300.jpg (http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR4.jpg)

http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR5-224x300.jpg (http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR5.jpg)

http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR-3-300x224.jpg (http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR-3.jpg)

http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR6-300x224.jpg (http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR6.jpg)

http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR-2-300x224.jpg (http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR-2.jpg)

http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR-300x203.jpg (http://www.freebiker.gr/wp-content/uploads/2011/10/251011_BMW-S1000RR.jpg)

adventure
26-10-2011, 08:03
Ωραίο κομμάτι .

:sm8:

tman
26-10-2011, 15:11
Ωραίο κομμάτι .

:sm8:


Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά σε λευκό - κόκκινο είναι άπαιχτο. 47 φωτογραφίες και πλήρες άρθρο εδώ (http://www.bikeit.gr/nea-montela/bmw/2148-nea-montela-2012-bmw-s1000rr.html)

taksidiotis
28-10-2011, 14:10
οπως και να χει ειναι φοβερο εργαλειο κι ας δινει κινητηρα στα χερια που και που:sm7:

ckk
09-11-2011, 16:36
Το σημερινό μοντέλο καινούργιο €13,500 τοις μετρητοίς, μου είπε πωλητής αντιπροσωπείας.

stelth1
09-11-2011, 23:27
+1000!!!

forester
09-11-2011, 23:33
Και έρχεται το CBR1000RR, και σπάει πλάκα μαζί τους στο 1ο γλιστερό στροφιλίκι!!!!!:):):)

forester
09-11-2011, 23:34
Το σημερινό μοντέλο καινούργιο €13,500 τοις μετρητοίς, μου είπε πωλητής αντιπροσωπείας.

Πωλείται όσο, όσο:sm7:

TEOSS
10-11-2011, 18:54
Το CBR έρχεται μόνο του??? Χωρίς οδηγό???(για μοντελάκια rc μιλάμε ???).... σε γλιστερό στροφιλίκι δοκιμάζονται τα όρια τέτοιων μοτοσυκλετών??? :D:D:D

Σπάει πλάκα στο πρώτο ( 1ο ) ….. γιατί στο δεύτερο (2ο ) βάζει τα κλάματα !!!........:sm7::sm7::sm7:.......:yz:yz:yz.....


Όλα τα μοντέλα, ιδίως της super sport κατηγορίας, όταν πωλούνταν στοκ(προηγούμενης χρονιάς) έχουν μεγάλες εκπτώσεις …

forester
11-11-2011, 08:49
Υπάρχει η τάση να διακομωδούνται απόψεις , όπως επίσης να λαμβάνεται η διατύπωση αυτολεξεί, χωρίς να κατανοείται το περιεχόμενο....
Ασφαλώς και δεν δοκιμάζονται τα όρια των σούπερ σπορ στο γλιστερό στροφιλίκι!!!!
Απλά στην καθημερινότητα το συναντάμε! Και το cbr είναι μακράν το πιο φιλικό στο χρήστη. Επίσης όταν συγκρίνουμε μοτό, δεν αναφερόμαστε στον οδηγό, αλλά θεωρούμε ισάξιους οδηγούς!!! Ανέκαθεν αυτό!
Ακόμα και σε πίστα το cbr με τη φιλικότητά του αλλά και με τη δύναμη και τις άλλες αρετές του , 1ο βγαίνει. Ο Μπούστας έκανε πλάκα στα Μέγαρα τον Σεπτέμβρη σε όλους! Και το R1 του Κοντομάρου ήταν μακράν πιο δυνατό! Αλλά δεν κερδίζει η απόλυτη δύναμη! Καλά το BMW (1 ή 2 που έτρεχαν) δε λέω καν που βρέθηκαν....
Όσο για την τιμή, αφού το SS έπεσε περί τα 7.000€ σε σχέση με όταν ήταν καινούριο, μου βρίσκει κάποιος CBR του 11 (γιατί το 12 βγήκε ήδη άλλο) με 8.000€ ;;;; Γιατί έκανε 15000 περίπου! Και χωρίς το απίστευτο ABS μου κάνει.
Έτσι, για λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη - σκάφη!!!

manos bmw
11-11-2011, 14:10
Φίλε forester άμα μου βρεις ένα περιοδικό μοτοσυκλέτας στον κόσμο που σε συγκριτικό στα supersport μεταξύ CBR1000RR και S1000RR βγάζει το CBR καλύτερο τότε θα σε κεράσω ότι θέλεις. Γιατί εσύ και εγώ μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε αλλά όλα τα περιοδικά σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να κάνουν λάθος. Αυτό που είπες για τον Μπούστα θα συμφωνήσω μαζί σου, απλά θα σε ρωτήσω αν ο Μπούστας οδηγούσε S1000RR, ποιός πιστεύεις ότι θα κέρδιζε; Θέλω να πω ότι ο Μπούστας είναι τόσο καλός οδηγός που ότι και να του δώσεις πρώτος θα βγεί. Μην ξεχνάς όμως ότι τον καλύτερο χρόνο στις Σέρρες τον κάνει ένας Βούλγαρος ( ξεχνάω το ονομά του) με S1000RR. Τέλος στα SUPERSTOCK πέρυσι o Badovini κέρδισε 9 στους 10 αγώνες.

jmar
11-11-2011, 15:24
Φίλε forester άμα μου βρεις ένα περιοδικό μοτοσυκλέτας στον κόσμο που σε συγκριτικό στα supersport μεταξύ CBR1000RR και S1000RR βγάζει το CBR καλύτερο τότε θα σε κεράσω ότι θέλεις. Γιατί εσύ και εγώ μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε αλλά όλα τα περιοδικά σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να κάνουν λάθος. Αυτό που είπες για τον Μπούστα θα συμφωνήσω μαζί σου, απλά θα σε ρωτήσω αν ο Μπούστας οδηγούσε S1000RR, ποιός πιστεύεις ότι θα κέρδιζε; Θέλω να πω ότι ο Μπούστας είναι τόσο καλός οδηγός που ότι και να του δώσεις πρώτος θα βγεί. Μην ξεχνάς όμως ότι τον καλύτερο χρόνο στις Σέρρες τον κάνει ένας Βούλγαρος ( ξεχνάω το ονομά του) με S1000RR. Τέλος στα SUPERSTOCK πέρυσι o Badovini κέρδισε 9 στους 10 αγώνες.

:sm8:

Έτσι, για λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη - σκάφη!!! :sm7:

forester
11-11-2011, 20:02
Φίλε forester άμα μου βρεις ένα περιοδικό μοτοσυκλέτας στον κόσμο που σε συγκριτικό στα supersport μεταξύ CBR1000RR και S1000RR βγάζει το CBR καλύτερο τότε θα σε κεράσω ότι θέλεις. Γιατί εσύ και εγώ μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε αλλά όλα τα περιοδικά σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να κάνουν λάθος. Αυτό που είπες για τον Μπούστα θα συμφωνήσω μαζί σου, απλά θα σε ρωτήσω αν ο Μπούστας οδηγούσε S1000RR, ποιός πιστεύεις ότι θα κέρδιζε; Θέλω να πω ότι ο Μπούστας είναι τόσο καλός οδηγός που ότι και να του δώσεις πρώτος θα βγεί. Μην ξεχνάς όμως ότι τον καλύτερο χρόνο στις Σέρρες τον κάνει ένας Βούλγαρος ( ξεχνάω το ονομά του) με S1000RR. Τέλος στα SUPERSTOCK πέρυσι o Badovini κέρδισε 9 στους 10 αγώνες.

Απόλυτα καλύτερο δεν υπάρχει και αν μου βρεις εσύ περιοδικό που το βγάζει σε κερνάω κι εγώ αντίστοιχα.... Νικητής συγκριτικών, ίσως. Με παραδοχές, προσωπικές γνώμες κλπ.
Αν και με το CBR του 2012 όλα να τα περιμένεις... Για τα υπόλοιπα, άσε να ρίξω μια ματιά και θα συμφωνήσω αργότερα, ή όχι.;)

TEOSS
12-11-2011, 06:26
Υπάρχει η τάση να διακομωδούνται απόψεις , όπως επίσης να λαμβάνεται η διατύπωση αυτολεξεί, χωρίς να κατανοείται το περιεχόμενο....
Ασφαλώς και δεν δοκιμάζονται τα όρια των σούπερ σπορ στο γλιστερό στροφιλίκι!!!!
Απλά στην καθημερινότητα το συναντάμε! Και το cbr είναι μακράν το πιο φιλικό στο χρήστη. Επίσης όταν συγκρίνουμε μοτό, δεν αναφερόμαστε στον οδηγό, αλλά θεωρούμε ισάξιους οδηγούς!!! Ανέκαθεν αυτό!
Ακόμα και σε πίστα το cbr με τη φιλικότητά του αλλά και με τη δύναμη και τις άλλες αρετές του , 1ο βγαίνει. Ο Μπούστας έκανε πλάκα στα Μέγαρα τον Σεπτέμβρη σε όλους! Και το R1 του Κοντομάρου ήταν μακράν πιο δυνατό! Αλλά δεν κερδίζει η απόλυτη δύναμη! Καλά το BMW (1 ή 2 που έτρεχαν) δε λέω καν που βρέθηκαν....
Όσο για την τιμή, αφού το SS έπεσε περί τα 7.000€ σε σχέση με όταν ήταν καινούριο, μου βρίσκει κάποιος CBR του 11 (γιατί το 12 βγήκε ήδη άλλο) με 8.000€ ;;;; Γιατί έκανε 15000 περίπου! Και χωρίς το απίστευτο ABS μου κάνει.
Έτσι, για λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη - σκάφη!!!

Από αυτά που γράφεις και μάλιστα τους δίνεις και … σοβαρότητα φαίνεται ότι έχεις υποσυνείδητο πρόβλημα. Από την μια γράφεις για γλιστερά στροφιλίκια και φιλικότητα και από την άλλη φέρνεις άτυχα παραδείγματα με επιλεγμένα αποτελέσματα από αγωνιστικές ομάδες* σε πίστα. Η πλάκα είναι ότι ο εσύ ομολογείς ότι το αγωνιστικό R1 είναι το δυνατότερο, όταν το παραγωγής είναι το πλέον αδύναμο !!! (30 λιγότερα άλογα από S1000 στον τροχό!!!) Άρα οποιαδήποτε αναφορά και αντιστοιχία με μότο παραγωγής είναι άκυρη, να μην πω … αστεία .

Είναι προφανές ότι δεν παρακολουθείς τα αγωνιστικά δρώμενα, γιατί θα γνώριζες τις επιτυχίες της BMW με το S1000RR … αλήθεια γνωρίζεις τι είναι οι αγώνες <<FIM Endurance>> ???

Είναι επίσης προφανές ότι δεν έχεις πάρει ακόμα χαμπάρι τι γίνεται στην κατηγορία. Τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι αυτά που επιτρέπουν σε μια τέτοια μοτό να βγάζει στο δρόμο με ασφάλεια και φιλικότητα την δύναμη της και να πηγαίνει γρήγορα και εύκολα…

Δεν γνωρίζεις ούτε τις πωλήσεις που ξεπέρασαν τον στόχο που είχε η BMW και καθιέρωσαν το S1000RR στην κατηγορία.

Απίστευτο ABS έχει το CBR ??? …. Εντάξει, δεν πειράζει …. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Μπορείς να δώσεις τιμές καταλόγου για να δικαιολογήσεις τα …7.000 της έκπτωσης που ισχυρίζεσαι ή όχι???
Συμφώνα με τον (παρά?) λογαριασμό σου το S1000RR πρέπει να είχε τιμή 20.500 !!!
Πάντως εάν έχεις δίκιο να ενημερώσεις και την αντιπροσωπεία για τους λάθος καταλόγους !!! μιας και εκεί γράφει τιμή 16.500(βασική), 1360 ( ABS+DTC), 410 shifter, 240 συναγερμός .

Αλλά είπαμε …εντάξει, δεν πειράζει …:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

*Τα αγωνιστικά αποτελέσματα, είναι συνδυασμός προσπάθειας όλης της αγωνιστικής ομάδας, με πρωταγωνιστή τον οδηγό.
Εάν εξακολουθήσουμε την (παρά) λογική σου πρέπει να δεχτούμε ότι επί σχεδόν 15 χρόνια όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστές έφτιαχναν σκουπίδια για superbike ( GSXR,R1,CBR-RR,ZX10) επειδή στους αγώνες SBK οι Ιταλοί τους έπαιρναν ( και παίρνουν) τα σώβρακα !!!:D:D:D

:yz:yz:yzBMW S1000RR – blog.ebike.gr (http://blog.ebike.gr/?tag=bmw-s1000rr):yz:yz:yz

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

forester
12-11-2011, 09:47
Λοιπόν, εμπλέκοντας τους αγώνες έκανα μέγα λάθος και οδηγήθηκε η κουβέντα αλλού...
Στα superbikes η BMW είναι 4η, 5η στα superspor και 2η superstock και πάει λέγοντας.... δε βγαίνει άκρη και είναι η 1η φορά που αναφέρθηκα σε αποτέλεσμα αγώνα ενώ η κουβέντα έχει να κάνει με μοτο παραγωγής.
Στα υπόλοιπα τώρα:
-Ναι το CBR έχει μακράν το καλύτερο ABS και όντας το 1ο που υιοθέτησε τέτοια λύση στην κατηγορία.
-Οι τιμές έχουν πέσει ούτως ή άλλως και πρόπερσι το S 1000 RR φλερτάριζε επικίνδυνα με τα 20000€. Αρα με την προσφορά φέτος είναι (όχι 7500) αλλά 6500 κάτω, θες 6000; ΟΚ.
- Και ποιος έπιασε στο στόμα του Ducati & Aprilia???? Ειδικά σε πίστα!!!!
Το θέμα εδώ είναι μηχανές δρόμου κι εκεί αλλάζουν οι ισορροπίες..... Αυτό είπα εξ αρχής, όπως κι ότι το S 1000 RR (όπως κι όλα τα BMW) είναι ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΑ!
Αυτά:)

MARK
12-11-2011, 14:12
Πολύ όμορφο streetadiko :sm8:

jmar
12-11-2011, 15:54
Λοιπόν, εμπλέκοντας τους αγώνες έκανα μέγα λάθος και οδηγήθηκε η κουβέντα αλλού...
Στα superbikes η BMW είναι 4η, 5η στα superspor και 2η superstock και πάει λέγοντας.... δε βγαίνει άκρη και είναι η 1η φορά που αναφέρθηκα σε αποτέλεσμα αγώνα ενώ η κουβέντα έχει να κάνει με μοτο παραγωγής.
Στα υπόλοιπα τώρα:
-Ναι το CBR έχει μακράν το καλύτερο ABS και όντας το 1ο που υιοθέτησε τέτοια λύση στην κατηγορία.
-Οι τιμές έχουν πέσει ούτως ή άλλως και πρόπερσι το S 1000 RR φλερτάριζε επικίνδυνα με τα 20000€. Αρα με την προσφορά φέτος είναι (όχι 7500) αλλά 6500 κάτω, θες 6000; ΟΚ.
- Και ποιος έπιασε στο στόμα του Ducati & Aprilia???? Ειδικά σε πίστα!!!!
Το θέμα εδώ είναι μηχανές δρόμου κι εκεί αλλάζουν οι ισορροπίες..... Αυτό είπα εξ αρχής, όπως κι ότι το S 1000 RR (όπως κι όλα τα BMW) είναι ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΑ!
Αυτά:)

Ξαναδες τις τιμες στο site της honda και αναθεωρησε ;), ακομα και το rr του 10 μοντελο εχει 14.600 χωρις abs του 11 εχει 15900 χωρις abs και 16900 με abs το bmw με abs αλλα και DTC εχει 17800 + shifter 18200 ;)

TEOSS
12-11-2011, 17:45
Λοιπόν, εμπλέκοντας τους αγώνες έκανα μέγα λάθος και οδηγήθηκε η κουβέντα αλλού...
.......
Στα υπόλοιπα τώρα:
-Ναι το CBR έχει μακράν το καλύτερο ABS και όντας το 1ο που υιοθέτησε τέτοια λύση στην κατηγορία.
Μπορείς να αναφέρεις ΕΝΑ (1) έντυπο ή ηλεκτρονικό μέσο ενημέρωσης που σε συγκριτικό να αναφέρει αυτό που υποστηρίζεις ? Το έχεις δηλαδή διαβάσει κάπου είναι εντύπωση από δοκιμές που έχεις κάνει εσύ ο ίδιος με τις μότο της κατηγορίας που έχουν ABS …δηλαδή RSV 4, ZX 10, S 1000 RR και βέβαια CBR1000RR ! που έκανες τις δοκιμές φίλε μου και τι όργανα μέτρησης χρησιμοποίησες ?
Έκανες τις δοκιμές αλλά χωρίς όργανα και το συμπέρασμα σου είναι μόνο από την <<αίσθηση>> που είχες ???


-Οι τιμές έχουν πέσει ούτως ή άλλως και πρόπερσι το S 1000 RR φλερτάριζε επικίνδυνα με τα 20000€. Αρα με την προσφορά φέτος είναι (όχι 7500) αλλά 6500 κάτω, θες 6000; ΟΚ.
.........
Αυτά:)

Οι επίσημες τιμές καινούργιας S1000 δεν έπεσαν όπως αυθαίρετα υποστηρίζεις, αντιθέτως αυξήθηκαν, έστω και μόλις 200 ευρώ. Η προσφορά είναι καθαρά 3.000 ευρώ κάτω από την τιμή καταλόγου. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι οι μοτό με τα 13.500 είναι όχι απλώς φουλ έξτρα αλλά εξοπλισμένες και με εξεζητημένα HP εξαρτήματα (κάρμπον κ.α.) Ώστε να τιμώνται χωρίς προσφορά στα ~ 20.000...
Δεν πειράζει να κάνει κανείς λάθος, αλλά να επιμένει …:D:D:D...:rolleyes:


BMW Motorrad Hellas A.E. (http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/index.html)
Λοιπόν πάμε από το χέρι …
Μπαίνεις στην επίσημη σελίδα της BMW motorrad
1)Πατάς τον κέρσορα στην ενότητα <<Μοτοσικλέτες>> και επιλέγεις S1000RR, μετά …διαβάζεις !!!
2)Πατάς την ενότητα <<Νέα>> και επιλέγεις ¨¨ Η BMW S 1000 RR κατακτά την πρώτη της πρωτιά σε παγκόσμιο πρωτάθλημα ¨¨, μετά …διαβάζεις !!!

manos bmw
12-11-2011, 18:03
Κατ'αρχάς χρωστάω ένα κέρασμα στον φίλο forester ανεξάρτητα από τι πιστεύει ο καθένας μας. Θα ήταν άλλωστε βαρετό να λέγαμε όλοι τα ίδια. Σε σχέση με τα ABS θα σου πω μόνο ότι η μονάδα abs του CBR ζυγίζει 10 κιλά όταν του RR ζυγίζει 2,5 κιλά. Δεν είναι και λίγο. Όσο αφορά την τιμή του RR θέλω να σας πω ότι όντως ισχύει το 13500 ευρώ full extra, απλά αφορά όλα κι όλα 5 κομάτια που υπήρχαν σε στόκ. Αυτά πουλήθηκαν επιτόπου οπότε αυτή η τιμή δεν υπάρχει πια.

forester
12-11-2011, 21:06
Κατ'αρχάς χρωστάω ένα κέρασμα στον φίλο forester ανεξάρτητα από τι πιστεύει ο καθένας μας. Θα ήταν άλλωστε βαρετό να λέγαμε όλοι τα ίδια. Σε σχέση με τα ABS θα σου πω μόνο ότι η μονάδα abs του CBR ζυγίζει 10 κιλά όταν του RR ζυγίζει 2,5 κιλά. Δεν είναι και λίγο. Όσο αφορά την τιμή του RR θέλω να σας πω ότι όντως ισχύει το 13500 ευρώ full extra, απλά αφορά όλα κι όλα 5 κομάτια που υπήρχαν σε στόκ. Αυτά πουλήθηκαν επιτόπου οπότε αυτή η τιμή δεν υπάρχει πια.

Δεκτό το κέρασμα;) Μπυρίτσα ή καφεδάκι, αναλόγως ώρας, ε;
Δε με απασχολεί το βάρος του εξαρτήματος, όταν το συνολικό είναι ΟΚ και δεν μετατρέπεται το εργαλείο σε "μαστόδοντο" από τα έξτρα καλούδια... Επίσης όταν αυτό το εξάρτημα δουλεύει καλύτερα από του ανταγωνισμού....
Στον Teoss απαντώ στην παρατήρησή του για τις απόψεις των περιοδικών, ότι δεν υπάρχει κάποιο που να λέει το αντίθετο;) Όλα όσα έχω διαβάσει, στην Ελλάδα πάντα, όχι μόνο λένε για το καλύτερο ABS ever, αλλά και πόσο συμπληρώνει το χαρακτήρα της μοτό. Και άλλα υπερθετικά λένε, όπως ότι και οι αγωνιζόμενοι δεν το απενεργοποιούν και άλλα.. Τέλος πάντων.
Αντιλέγει κανείς ότι είναι πρώτη η HONDA που έβαλε ABS σε supersport; Πρέπει να βρω έντυπο που να το αναφέρει; Ήμαρτον...

manos bmw
12-11-2011, 23:22
Όντως η Honda τοποθέτησε πρώτη σε supersport ABS, απλά μην ξεχνάς ότι η BMW τότε δεν είχε καν κατασκευάσει το RR. Προσπάθησε να θυμηθείς όμως από πότε τοποθέτησε η BMW ABS σε μοτοσυκλέτα. Κοίτα να δεις το CBR είναι μία πολύ καλή μοτοσυκλέτα και δεν νομίζω ότι κάποιος έχει αντίθετη γνώμη απλά μην ξεχνάς ότι εξελίσεται πάρα πολλά χρόνια και η BMW στην πρώτη της προσπάθεια κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα πολύ μπροστά και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί κάποιος να παραβλέψει. Αυτό δεν το λέω μόνο εγώ το λέει όλος ο ειδικός τύπος και όλοι όσοι το έχουν οδηγήσει. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι το CBR είναι καλύτερο η γνώμη σου σεβαστή. Το κέρασμα θα είναι τσικουδιά, ανεξαρτήτως ώρας !!

TEOSS
13-11-2011, 00:01
Δεν διαφώνησα για το ποιο ABS ήταν πρώτο σε superbike, αλλά ποιο είναι καλύτερο ΤΩΡΑ. Αυτά που λες αναφέρονταν πριν υπάρξει ανταγωνισμός, δηλαδή πριν η BMW βάλει στο S1000RR το κορυφαίο ABS της BOSCH και το ακόμα ποιο εξελιγμένο η KAWASAKI στο ZX10 (επίσης της BOSCH )… Υπάρχουν και οι Ιταλικές εφαρμογές, ποιο πρόσφατες και λίγο ακριβές , αλλά όταν συγκρίνουμε δεν πρέπει να τις ξεχνάμε …

Αυτό γράφεται σε όλον τον Ελληνικό (δεν εννοώ αυτόν που έμεινε αλλά κι αυτόν που πρόσφατα έκλεισε) αλλά και ξένο τύπο (όσο γνωρίζω). Εάν έχεις διαβάσει όπως λες, θα θυμάσαι ότι το ABS του CBR αμολάει όταν πιεστεί δηλ. όταν ο οδηγός πατήσει απότομα και με δύναμη την μενετά αφήνοντας στο σύστημα την <<πρωτοβουλία>>, δηλαδή να φρενάρει αυτό την μοτοσικλέτα εξ ολοκλήρου. Η προτροπή ήταν να φρενάρει ο οδηγός σαν να μην έχει ABS και αυτό να ενεργεί επικουρικά στο φρενάρισμα . Επίσης έχει τον περιορισμό ότι δεν δουλεύει εάν αλλάξεις ελαστικό και βάλεις άλλο προφίλ! όχι διάμετρο(δηλ με άλλη ζάντα) απλά προφίλ.

Εάν 9 κιλά δεν είναι αξεσουάρ … μαστόδοντου για τέτοιες μοτό, τότε τι είναι ???!!!
Το σύστημα της Honda δεν εξελίχθηκε ώστε να σταθεί στον ανταγωνισμό .
Όπως να έχει, δεν μπορεί να σταθεί η έκφραση <<μακράν καλύτερο>>… για κανένα σύστημα … όπως και για καμία μοτοσικλέτα !

forester
13-11-2011, 00:04
Προφανώς δεν διάβασες για το cbr του 12....
οπότε ... έχεις δίκιο!!!!

forester
13-11-2011, 00:12
Όντως η Honda τοποθέτησε πρώτη σε supersport ABS, απλά μην ξεχνάς ότι η BMW τότε δεν είχε καν κατασκευάσει το RR. Προσπάθησε να θυμηθείς όμως από πότε τοποθέτησε η BMW ABS σε μοτοσυκλέτα. Κοίτα να δεις το CBR είναι μία πολύ καλή μοτοσυκλέτα και δεν νομίζω ότι κάποιος έχει αντίθετη γνώμη απλά μην ξεχνάς ότι εξελίσεται πάρα πολλά χρόνια και η BMW στην πρώτη της προσπάθεια κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα πολύ μπροστά και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί κάποιος να παραβλέψει. Αυτό δεν το λέω μόνο εγώ το λέει όλος ο ειδικός τύπος και όλοι όσοι το έχουν οδηγήσει. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι το CBR είναι καλύτερο η γνώμη σου σεβαστή. Το κέρασμα θα είναι τσικουδιά, ανεξαρτήτως ώρας !!

Ωπα σύντεκνε!!!! Δεν είδα τα ΧΑΝΙΑ!!! Τσικουδιά ασφαλώς!!!!
Όλα δεκτά, δεν αντιλέγω. Είσαι ικανοποιημένος από το ABS του GS σήμερα; Όταν παρουσιάστηκε, ΟΚ. Εγώ σήμερα δεν είμαι.... Και το Tiger 1050 που είχα και το VARA MK3 του αδερφού μου έχουν καλύτερη λειτουργία. Το C-ABS της Honda (αυτό έχει στο 1000αρι) ήταν εξ αρχής χωρίς "περίεργες" αντιδράσεις και βελτιώθηκε κι άλλο στο 12αρι.
Πράγματι το SS , ειδικά ως 1η σε μια κατηγορία, είναι αξιοθαύμαστο. Αλλά οι άλλοι έπαιζαν με 2 και 3 ετών μηχανές. Όλα εξελίχθηκαν όμως και φέτος έχουμε νέες προτάσεις. Στις τιμές που λέτε πιο πάνω είναι πλήρως ανταγωνιστικό και με οικονομοτεχνικά κριτήρια. Γιατί νομίζω ότι στις αρχές του 10 το SS ξεκίναγε από 18.000€;;; Κάνω τόσο λάθος;

manos bmw
13-11-2011, 00:39
Δεν ξεκίναγε στα 18000 ευρώ, τελείωνε στα 17800 ευρώ με ABS,TRACTION και SHIFTER. Μην ξεχνάς ότι αν δεν ήταν η BMW να ταρακουνήσει τους γιαπωνέζους με το RR ακόμα θα μας είχαν στο δούλεμα βάζοντας ένα ίππο κάθε δυό χρόνια και αλλάζοντας χρώματα. Και δεν είναι μόνο η BMW με το S1000RR, είναι και η APRILIA με το RSV4 και η DUCATI φέτος με το 1199 ( 195 ίππους, από 170 κιλά, δικύλινδρο) που είναι στην κυριολεξία γλυπτό!!!! Απέναντι σε αυτές τις μοτοσυκλέτες η Ιάπωνες έχουν το R1, το CBR, το ZX10 και το GSXR. Αξιόπιστες μηχανές, δεν λέω, αλλά πες μου σχεδιαστικά και τεχνολογικά αν έχουν κάτι νέο να σου προσφέρουν. Τίποτα!!!
Α!!! Ξέχασα αν σε πειράζει η τσικουδιά έχω και ρακόμελο!!

TEOSS
13-11-2011, 00:48
Στα 18.000 ήταν με έξτρα: ABS με DTC, shifter και συναγερμό. Η λάθος εντύπωση σου έκατσε από το γεγονός ότι σχεδόν όλα αγοράστηκαν … <<φορτωμένα>> !!! Όπως και όλα τα BMW γενικά. Υπάρχει κάνεις που αγόρασε GS με 14.500 δηλαδή στην βασική του έκδοση χωρίς ABS κ.α.???
Για σκέψου τι απαντάς κι εσύ όταν σε ρωτούν πόσο κάνει ένα καινούριο GS….;)

TEOSS
13-11-2011, 00:52
Δεν ξεκίναγε στα 18000 ευρώ, τελείωνε στα 17800 ευρώ με ABS,TRACTION και SHIFTER. Μην ξεχνάς ότι αν δεν ήταν η BMW να ταρακουνήσει τους γιαπωνέζους με το RR ακόμα θα μας είχαν στο δούλεμα βάζοντας ένα ίππο κάθε δυό χρόνια και αλλάζοντας χρώματα. Και δεν είναι μόνο η BMW με το S1000RR, είναι και η APRILIA με το RSV4 και η DUCATI φέτος με το 1199 ( 195 ίππους, από 170 κιλά, δικύλινδρο) που είναι στην κυριολεξία γλυπτό!!!! Απέναντι σε αυτές τις μοτοσυκλέτες η Ιάπωνες έχουν το R1, το CBR, το ZX10 και το GSXR. Αξιόπιστες μηχανές, δεν λέω, αλλά πες μου σχεδιαστικά και τεχνολογικά αν έχουν κάτι νέο να σου προσφέρουν. Τίποτα!!!
Α!!! Ξέχασα αν σε πειράζει η τσικουδιά έχω και ρακόμελο!!

Σωστός !!!!
Όμως το ΖΧ10 μπαίνει άνετα στο top club…;)

forester
13-11-2011, 10:59
Στα 18.000 ήταν με έξτρα: ABS με DTC, shifter και συναγερμό. Η λάθος εντύπωση σου έκατσε από το γεγονός ότι σχεδόν όλα αγοράστηκαν … <<φορτωμένα>> !!! Όπως και όλα τα BMW γενικά. Υπάρχει κάνεις που αγόρασε GS με 14.500 δηλαδή στην βασική του έκδοση χωρίς ABS κ.α.???
Για σκέψου τι απαντάς κι εσύ όταν σε ρωτούν πόσο κάνει ένα καινούριο GS….;)

Ναι έτσι είναι και ίσως παρασύρθηκα αφού η τιμή ήταν ίδια με του GS ουσιαστικά. Το περίμενα ακριβότερο και πράγματι νόμιζα ότι εκεί ξεκινάει. Ανακαλώ για τα "τιμολογιακά'.

forester
13-11-2011, 11:05
Δεν ξεκίναγε στα 18000 ευρώ, τελείωνε στα 17800 ευρώ με ABS,TRACTION και SHIFTER. Μην ξεχνάς ότι αν δεν ήταν η BMW να ταρακουνήσει τους γιαπωνέζους με το RR ακόμα θα μας είχαν στο δούλεμα βάζοντας ένα ίππο κάθε δυό χρόνια και αλλάζοντας χρώματα. Και δεν είναι μόνο η BMW με το S1000RR, είναι και η APRILIA με το RSV4 και η DUCATI φέτος με το 1199 ( 195 ίππους, από 170 κιλά, δικύλινδρο) που είναι στην κυριολεξία γλυπτό!!!! Απέναντι σε αυτές τις μοτοσυκλέτες η Ιάπωνες έχουν το R1, το CBR, το ZX10 και το GSXR. Αξιόπιστες μηχανές, δεν λέω, αλλά πες μου σχεδιαστικά και τεχνολογικά αν έχουν κάτι νέο να σου προσφέρουν. Τίποτα!!!
Α!!! Ξέχασα αν σε πειράζει η τσικουδιά έχω και ρακόμελο!!

Αλίμονο αν υπήρχε 1 κατασκευαστής, ή κατασκευαστές από 1 χώρα...
Ευτυχώς που υπάρχουν! Και όλοι προσφέρουν! Κάποιος βάζει τον πήχη κάθε φορά και οι άλλοι καλούνται να τον ξεπεράσουν... Έτσι λειτουργεί κι αλίμονο αν δεν ήταν έτσι!

leandros
13-11-2011, 11:29
η Ducatti έχει ξεφύγει πράγματι κι ακολουθούν η BMW κι η Aprilia.
Πολύ καλές κριτικές υπάρχουν και για το ΖΧ10,
Honda, Yamaha & Suzuki δεν έχουν να επιδείξουν κάτι και φαντάζομαι ένα άτομο που ασχολείται ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ με ss μηχανές δεν έχει κανένα λόγο να αγοράσει τις 3 τελευταίες, εκτός αν του αρέσουν εμφανισιακά.
forester, νομίζω ότι πρέπει να έχεις χάσει επεισόδια, αν αυτά που λες παραπάνω για τα ABS τα εννοείς.

El Diablo
25-01-2012, 18:46
Ανανεωμένο στην εμφάνιση και βελτιωμένο στην οδική συμπεριφορά θα είναι το BMW S 1000 RR για το 2012, χάρη σε διακριτικές αλλά ουσιαστικές αλλαγές.
Σύμφωνα με τη BMW, η οποία έδωσε τα νέα στοιχεία του S 1000 RR στη … δημοσιότητα, μικρές αλλαγές στον κινητήρα βελτίωσαν το διάγραμμα απόδοσης της ισχύος και της ροπής, χωρίς να επηρεάσουν τις μέγιστες τιμές, ενώ οι αντίστοιχες στο πλαίσιο έκαναν ακόμη καλύτερη την οδική του συμπεριφορά.
Αναλυτικότερα, τα σημαντικότερα από τα νέα στοιχεία του BMW S 1000 RR είναι τα εξής:
• Βελτιωμένη απόδοση της ροπής
• Βελτιωμένο γκάζι για καλύτερη απόκριση στις τέσσερις χαρτογραφήσεις
• Βελτιωμένη συνεργασία ανάμεσα σε ABS και Traction Control
• Επανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα για καλύτερη κυκλοφορία
• Νέα ελατήρια στις αναρτήσεις
• Νέα γεωμετρία αναρτήσεων
• Κοντύτερο μεταξόνιο
• Νέο σταμπιλιζατέρ με ρυθμίσεις δέκα επιπέδων
• Επανασχεδιασμένα μαρσπιέ συνεπιβάτη
• Επανασχεδιασμένο ταχύμετρο
• Νέες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων
• Μετακίνηση του καταλύτη
• Ανανεωμένο design
• Νέα χρώματα (κόκκινο-λευκό, μπλε, μαύρο και στα χρώματα της BMW Motorsports
• Αύξηση των επιλογών στον προαιρετικό εξοπλισμό
Εκτός των παραπάνω αλλαγών, δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό στο S 1000 RR. Εξακολουθεί να αποδίδει 193 ίππους και να ζυγίζει 204 κιλά (πλήρες υγρών). Αυτό σημαίνει ότι η BMW, παρά το γεγονός ότι ανανέωσε τη supersport ναυαρχίδα της, δε θέλησε να έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση με τα νέα για το 2012 Ducati 1199 Panigale και Kawasaki ZX-10R, παίζοντας το παιχνίδι των ιπποδυνάμεων.
Μένει τρίτο, λοιπόν, πίσω από τα δύο νέα μοντέλα, καθώς ο Ιάπωνας Ninja αποδίδει 197 ίππους και ζυγίζει 198 κιλά και το ιταλικό Panigale αποδίδει 195 ίππους και ζυγίζει μόλις 179 κιλά.

Καλησπέρα σε όλους,
Το RR όχι μόνο δεν μένει 3ο αλλά εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο τετρακύλινδρο Superbike του λίτρου. Τα άλογα τα οποία αναφέρεις δεν είναι στον τροχό αλλά τα θεωρητικά στον στρόφαλο. Στο δυναμόμετρο με βάσει το Ισπανικό Motociclismo: BMW S1000 RR 188cv, MV Agusta 185cv και Kawasaki 178cv. Για το panigalle μένει να βγει στην παραγωγή και βλέπουμε… Σας παραθέτω και κομμάτι του τελευταίο τεστ του Αγγλικού MCN όπου πανηγυρικά το νέο RR κρατάει και φέτος (για 3η χρονιά) τον τίτλο του καλύτερου Superbike και έριξε πάνω από 2 δευτερόλεπτα στον γύρο στη δεύτερο μοτοσικλέτα…

«The RR’s best stopwatch lap was 1m 43.97sec and its best GPS-logger ideal lap was 1m 43.7sec. The second place Fireblade trailed behind, with a best stopwatch lap of 1m 45.8sec and best GPS-logger ideal lap of 1m 45.3sec. The Kawasaki’s stopwatch lap was 1m 45.35sec and its GPS-logger ideal lap 1m 45.17sec, while the Yamaha scored a 1m 46.23sec stopwatch lap and 1m 45.7sec GPS lap. The MV Agusta’s laps were not recorded, due to a crash»

kostas_366
25-01-2012, 19:02
Όπλο

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
25-01-2012, 19:11
Υπάρχει η τάση να διακομωδούνται απόψεις , όπως επίσης να λαμβάνεται η διατύπωση αυτολεξεί, χωρίς να κατανοείται το περιεχόμενο....
Ασφαλώς και δεν δοκιμάζονται τα όρια των σούπερ σπορ στο γλιστερό στροφιλίκι!!!!
Απλά στην καθημερινότητα το συναντάμε! Και το cbr είναι μακράν το πιο φιλικό στο χρήστη. Επίσης όταν συγκρίνουμε μοτό, δεν αναφερόμαστε στον οδηγό, αλλά θεωρούμε ισάξιους οδηγούς!!! Ανέκαθεν αυτό!
Ακόμα και σε πίστα το cbr με τη φιλικότητά του αλλά και με τη δύναμη και τις άλλες αρετές του , 1ο βγαίνει. Ο Μπούστας έκανε πλάκα στα Μέγαρα τον Σεπτέμβρη σε όλους! Και το R1 του Κοντομάρου ήταν μακράν πιο δυνατό! Αλλά δεν κερδίζει η απόλυτη δύναμη! Καλά το BMW (1 ή 2 που έτρεχαν) δε λέω καν που βρέθηκαν....
Όσο για την τιμή, αφού το SS έπεσε περί τα 7.000€ σε σχέση με όταν ήταν καινούριο, μου βρίσκει κάποιος CBR του 11 (γιατί το 12 βγήκε ήδη άλλο) με 8.000€ ;;;; Γιατί έκανε 15000 περίπου! Και χωρίς το απίστευτο ABS μου κάνει.
Έτσι, για λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη - σκάφη!!!



και ο Κevin Schwantz εκανε πλακα στον Μπουστα στις Σερρες με το 600αρι ''μαμα' ενω ο Γιαννακης ειχε 1198 r..........
Οσο για το φιλικο στην καθημερινοτητα θα σου πω οτι εαν θες φιλικο παρε scooter για καθημερινο.Τα sbk δεν ειναι για καθε μερα.Στην πιστα τωρα δεν υπαρχει φιλικο.Υπαρχουν ριπαπα.Αμα τα χεις πας.Πιο μηχανακι απο το moto GP ειναι φιλικο.

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
25-01-2012, 19:14
Φίλε forester άμα μου βρεις ένα περιοδικό μοτοσυκλέτας στον κόσμο που σε συγκριτικό στα supersport μεταξύ CBR1000RR και S1000RR βγάζει το CBR καλύτερο τότε θα σε κεράσω ότι θέλεις. Γιατί εσύ και εγώ μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε αλλά όλα τα περιοδικά σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να κάνουν λάθος. Αυτό που είπες για τον Μπούστα θα συμφωνήσω μαζί σου, απλά θα σε ρωτήσω αν ο Μπούστας οδηγούσε S1000RR, ποιός πιστεύεις ότι θα κέρδιζε; Θέλω να πω ότι ο Μπούστας είναι τόσο καλός οδηγός που ότι και να του δώσεις πρώτος θα βγεί. Μην ξεχνάς όμως ότι τον καλύτερο χρόνο στις Σέρρες τον κάνει ένας Βούλγαρος ( ξεχνάω το ονομά του) με S1000RR. Τέλος στα SUPERSTOCK πέρυσι o Badovini κέρδισε 9 στους 10 αγώνες.


Το ξαναλεω ο Κεβιν Σβαντζ τους εκανε κουνελια με 600αρι

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
25-01-2012, 19:17
παιδες νοημα δεν εχουν μονο οι απολτες τιμες αλλα και τα χερακια.

Πχ εγω προτιμω σαν χομπι τις μηχανες απο το basket baseball ποδοσφαιρο και ξερετε γιατι.......



























































































ολα τα απο πανω τα παιζεις με μια μπαλα






























































οι μηχανες θελουν δυο και μαλιστα σφιχτες:sm7:

k0panos
20-04-2012, 13:59
Το BMW S 1000 RR που είναι βασισμένο είναι το πιο κτήνος στοκ μηχανάκι που βγαίνει σε παραγωγή...
έχω γράψει αρκετά χιλιόμετρα σε πίστα έχοντας οδηγήσει τα περισσότερα SS σε αγωνιστική και στοκ μορφή...
Μία μέρα έσκασε μύτη στα Μέγαρα ένα τερατάκι της ΒΜW με μία ολόσωμη ακράπα... το πήρα να το κάνω μερικές γύρες να δω τι σχέση έχει με τον ανταγωνισμό!
Αυτό το πράγμα δε το περίμενα ποτέ...απο στόκ μηχανάκι με εξάτμιση απλά!
Δύναμη απο το πουθενά και φρένα άγκυρες!

βγαίνω απο την Κ5 με μία 2α πολύ ψηλά και πριν κάν ισιώσει το μηχανάκι ο τροχός άρχισε να δείχνει ουρανό με ελάχιστη κίνηση του καρπού...(σκέφτομαι μάλλον έπρεπε να βγώ με 3η) οπότε και την αλλάζω καπάκια.... και η 3η στον αέρα... 4η το ίδιο... εμεινα καγκελο... πρίν το καταλαβω είχα περάσει το σημείο φρεναρίσματος της ευθείας... τσιμπάω τα φρενα και κόντεψε να ξεκολήσουν τα μάτια μου απο την απότομη επιβράσυνση! ο μόνος τρόπος να σταματήσεις πιο γρήγορα είναι να σταματήσεις σε τοίχο!
Στη γεωμετρία όμως το βρήκα λίγο νωχελικό για τα γούστα μου αλλά αυτό το μαζεύεις αμα ψαχτείς

ckk
20-04-2012, 15:10
Το BMW S 1000 RR που είναι βασισμένο είναι το πιο κτήνος στοκ μηχανάκι που βγαίνει σε παραγωγή...
έχω γράψει αρκετά χιλιόμετρα σε πίστα έχοντας οδηγήσει τα περισσότερα SS σε αγωνιστική και στοκ μορφή...
Μία μέρα έσκασε μύτη στα Μέγαρα ένα τερατάκι της ΒΜW με μία ολόσωμη ακράπα... το πήρα να το κάνω μερικές γύρες να δω τι σχέση έχει με τον ανταγωνισμό!
Αυτό το πράγμα δε το περίμενα ποτέ...απο στόκ μηχανάκι με εξάτμιση απλά!
Δύναμη απο το πουθενά και φρένα άγκυρες!

βγαίνω απο την Κ5 με μία 2α πολύ ψηλά και πριν κάν ισιώσει το μηχανάκι ο τροχός άρχισε να δείχνει ουρανό με ελάχιστη κίνηση του καρπού...(σκέφτομαι μάλλον έπρεπε να βγώ με 3η) οπότε και την αλλάζω καπάκια.... και η 3η στον αέρα... 4η το ίδιο... εμεινα καγκελο... πρίν το καταλαβω είχα περάσει το σημείο φρεναρίσματος της ευθείας... τσιμπάω τα φρενα και κόντεψε να ξεκολήσουν τα μάτια μου απο την απότομη επιβράσυνση! ο μόνος τρόπος να σταματήσεις πιο γρήγορα είναι να σταματήσεις σε τοίχο!
Στη γεωμετρία όμως το βρήκα λίγο νωχελικό για τα γούστα μου αλλά αυτό το μαζεύεις αμα ψαχτείς


:wo20: :re25:

johnny walker
20-04-2012, 19:14
Ολα ωραια και καλα αυτα που λετε,για επιταχυνση για υποδυναμη για φρενα κτλ.Αλλα το μηχανακι σχεδιαστικα μοιαζει αλληθορο και αν δεν ηταν bmw θα το κραζαμε!Θα μπορουσαν απο την πρωτη κιολας φορα να τα διορθωσουν αυτα τα φαναρια.Οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει απο #### μπορει να μη λεει αλλα απο φατσα ειναι ολα γουστοζικα!Μονο το bmw ζαλιζεσαι οταν το κοιτας!Απορεις μ αυτους που το φτιαξαν!

ckk
20-04-2012, 19:37
Ολα ωραια και καλα αυτα που λετε,για επιταχυνση για υποδυναμη για φρενα κτλ.Αλλα το μηχανακι σχεδιαστικα μοιαζει αλληθορο και αν δεν ηταν bmw θα το κραζαμε!Θα μπορουσαν απο την πρωτη κιολας φορα να τα διορθωσουν αυτα τα φαναρια.Οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει απο #### μπορει να μη λεει αλλα απο φατσα ειναι ολα γουστοζικα!Μονο το bmw ζαλιζεσαι οταν το κοιτας!Απορεις μ αυτους που το φτιαξαν!

Δεν έχεις και άδικο από μπροστά...;)

http://img72.imageshack.us/img72/7038/captureggm.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/72/captureggm.jpg/)

Στην ίδια ασύμμετρη φιλοσοφία των GS βαδίζουν. Σαν μονόφθαλμα.


Από το πλάι όμως... :ye02: :re25:

http://img40.imageshack.us/img40/2559/capture1xt.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/40/capture1xt.jpg/)

Μέχρι και αερόσακους σου φαίνεται να του έβαλαν.

J-P-HELLAS
20-04-2012, 20:55
http://img40.imageshack.us/img40/2559/capture1xt.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/40/capture1xt.jpg/)

.


αααααα, εδω εχει συμμετρια,


μια ροδα στρογγυλη εμπρος, μια πισω :sm7::sm7:

johnny walker
21-04-2012, 11:18
Ειδικα αυτοι οι αεροσακοι το κανουν ΤΟΥΜΠΑΝΟ!!!

jmar
21-04-2012, 11:58
Ολα ωραια και καλα αυτα που λετε,για επιταχυνση για υποδυναμη για φρενα κτλ.Αλλα το μηχανακι σχεδιαστικα μοιαζει αλληθορο και αν δεν ηταν bmw θα το κραζαμε!Θα μπορουσαν απο την πρωτη κιολας φορα να τα διορθωσουν αυτα τα φαναρια.Οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει απο #### μπορει να μη λεει αλλα απο φατσα ειναι ολα γουστοζικα!Μονο το bmw ζαλιζεσαι οταν το κοιτας!Απορεις μ αυτους που το φτιαξαν!

Αυτο ειναι που το κανει και διαφορετικο, προσωπικα μου αρεσει πολυ που εχει ασυμμετρια στα φαναρια, αλλωστε γουστα ειναι αυτα :ye02:

J-P-HELLAS
21-04-2012, 20:19
ωχ, τωρα το ειδα,
τα φλας που τα εχουν βαλει οι αθεοφοβοι??
καλυτερα να τα εβαζαν στον αξονα της ροδας:lo19::lo19::lo19:

El Diablo
23-04-2012, 12:00
:wo20: :re25:
Το αλλήθωρο φανάρι είναι γνώριμο πλέον χαρακτηριστικό των BMW (πλην των Scooter)και σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι... περί γούστων…

Αν παρατηρήσεις το βράδυ στον καθρέπτη οποιαδήποτε Ιαπωνική μοτοσικλέτα να σε πλησιάζει, θα δεις ότι πολύ δύσκολα ξεχωρίζεις τι μοντέλο είναι (από Supersport μέχρι και Scooter, όλα ίδια είναι!), ενώ με το BMW πολύ δύσκολα θα μπερδευτείς… οπότε και ανοίγεις δρόμο γρήγορα μην σε περάσει από πάνω…!

:hi48: :hi48:

ckk
23-04-2012, 18:35
ωχ, τωρα το ειδα,
τα φλας που τα εχουν βαλει οι αθεοφοβοι??
καλυτερα να τα εβαζαν στον αξονα της ροδας:lo19::lo19::lo19:


Μπορεί να Σε ανάβουν, Μα δεν είναι φλας αυτά... :sm3:


Το αλλήθωρο φανάρι είναι γνώριμο πλέον χαρακτηριστικό των BMW (πλην των Scooter)και σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι... περί γούστων…

Αν παρατηρήσεις το βράδυ στον καθρέπτη οποιαδήποτε Ιαπωνική μοτοσικλέτα να σε πλησιάζει, θα δεις ότι πολύ δύσκολα ξεχωρίζεις τι μοντέλο είναι (από Supersport μέχρι και Scooter, όλα ίδια είναι!), ενώ με το BMW πολύ δύσκολα θα μπερδευτείς… οπότε και ανοίγεις δρόμο γρήγορα μην σε περάσει από πάνω…!

:hi48: :hi48:

Σωστόοοος

El Diablo
26-04-2012, 00:51
The new RR is still king on the road and the race track!!!

To neo S1000RR katatropose to Ducati Panigale sto neo teuxos tou agglikou MCN!!!


:sm2:

El Diablo
26-04-2012, 10:16
The new RR is still king on the road and the race track!!!

To neo S1000RR katatropose to Ducati Panigale sto neo teuxos tou agglikou MCN!!!


:sm2:

Και στο Ιταλικό Motociclismo!!:

http://www.motociclismo.it/cache/articoli/51289/monza-32.jpg_630.jpg (http://www.motociclismo.it/popupgallery/moto-scooter/comparativa-sportive-motociclismo-2012--la-parola-al-cronometro?iframe=true&width=980&height=605)

testing times and top speed

1.3 and 1.4 sec a lap slower this is the new superbike killer ???

1 - BMW S 1000 RR ,1' 53" 116 ,1' 55" 126 ,298.4 km/h
2 - Aprilia RSV4 Factory APRC ,1' 53" 829 ,1' 56" 136 ,294.0 km/h
3 - Kawasaki ZX-10R ,1' 54" 090 ,1' 56" 123 .292.9 km/h
4 - Ducati 1199 Panigale ,1' 54" 498 ,1' 56" 580 ,294.5 km/h
5 - Suzuki GSX-R 1000 ,1' 55" 651 ,1' 58" 079 ,284.2 km/h
6 - MV Agusta F4RR ,1' 55" 756 ,1' 57" 256 ,287.9 km/h
7 - Yamaha YZF-R1 ,1' 56" 493 ,1' 57" 281 .280.7 km/h

http://www.motociclismo.it/comparativa-sportive-mo... (http://www.motociclismo.it/comparativa-sportive-motociclismo-2012-la-parola-al-cronometro-moto-51289)

taksidiotis
28-04-2012, 17:46
μικρες οι διαφορες:)

jmar
28-04-2012, 17:49
μικρες οι διαφορες:)

Για χρονους πιστας δεν ειναι καθολου μικρες φιλε Γιαννη...αλλωστε γι'αυτο ειναι φτιαγμενα αυτα τα μηχανακια, για τον απολυτο χρονο στην πιστα :ye33:

ΜΠΑΜΠΟΥ
28-04-2012, 19:26
μπραβο το bmw !!! αυτο στους χρονους δεν το περιμενα να πω την αληθεια... :re02:

livikos
28-04-2012, 19:52
[quote=jmar;667070]Για χρονους πιστας δεν ειναι καθολου μικρες φιλε Γιαννη...αλλωστε γι'αυτο ειναι φτιαγμενα αυτα τα μηχανακια, για τον απολυτο χρονο στην πιστα :ye33: [/quote

Μπορεί ο jmar να μου πει γιατί της κυρίας στη φωτό της φάνηκε το RR αργό ???


υ.γ πάνω στο RR ειναι η σύζηγος

k0panos
10-05-2012, 18:06
Ολα ωραια και καλα αυτα που λετε,για επιταχυνση για υποδυναμη για φρενα κτλ.Αλλα το μηχανακι σχεδιαστικα μοιαζει αλληθορο και αν δεν ηταν bmw θα το κραζαμε!Θα μπορουσαν απο την πρωτη κιολας φορα να τα διορθωσουν αυτα τα φαναρια.Οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει απο #### μπορει να μη λεει αλλα απο φατσα ειναι ολα γουστοζικα!Μονο το bmw ζαλιζεσαι οταν το κοιτας!Απορεις μ αυτους που το φτιαξαν!

Τζόνυ τα αλλήθορα φανάρια είναι πια το σήμα κατατεθέν της BMW και στο SS τους ( αν και σε μένα μοιάζει αντιαισθητικό...) δε θα έπρεπε να χαλάσουν το χαρακτήρα τους! απλά έπρεπε να φτιάξουν ένα ασύμμετρο φανάρι κάθετα... για μένα ...


Αν και αν πάρεις ένα πολυεστερικό και του ανοίξεις τρύπα για ένα μόνο φανάρι είναι ...:re26::re26::re26:

k0panos
10-05-2012, 18:08
Για χρονους πιστας δεν ειναι καθολου μικρες φιλε Γιαννη...αλλωστε γι'αυτο ειναι φτιαγμενα αυτα τα μηχανακια, για τον απολυτο χρονο στην πιστα :ye33:

Σωστός!!!

μπραβο το bmw !!! αυτο στους χρονους δεν το περιμενα να πω την αληθεια... :re02:

Και εγώ εξεπλάγην λίγο...

stelth1
10-06-2012, 00:33
ΑΝΑΚΛΗΣΗ για τα προβληματα στον κινητηρα
Ανάκληση μοτοσικλετών BMW S1000RR (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128988)
κ η συζητηση σε αλλο forum
Συζήτηση για την ανάκληση του S1000RR (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128989)

taksidiotis
10-06-2012, 05:21
ΑΝΑΚΛΗΣΗ για τα προβληματα στον κινητηρα
Ανάκληση μοτοσικλετών BMW S1000RR (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128988)
κ η συζητηση σε αλλο forum
Συζήτηση για την ανάκληση του S1000RR (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128989)
Κλασικά


send from my Samsung Galaxy S3 beast

NLS
10-06-2012, 10:53
Ναι κλασικά μια εταιρία υποστηρίζει έμπρακτα το μοντέλο της ακόμα και ώς πουλήθηκαν 2 χρόνια πριν.

Για μια... βίδα που μπορεί να χαλαρώσει.

Χαλαρώστε και εσείς.
Το GT σου τι σου έχει βγάλει; (το GS σου ξέρουμε και ξέρουμε και πως λύθηκε το θέμα όμως)
Αν γίνει καμιά ανάκληση επειδή ξεκουμπώνει πχ. η μπαγκαζιέρα μη ξεχάσεις να το πουλήσεις αμέσως και να το βγάλεις σαράβαλο.

taksidiotis
10-06-2012, 12:22
Τι έβγαλε το gt.τίποτα σπουδαίο,έκαψε το κοντέρ μονό,είμαι ευχαριστημένος πού δεν έβγαλε κάτι χειρότερό:rolleyes:
Δεν βγάζω τίποτα σαράβαλο,καμία σχέση,παράπονά ίσως,και στο κάτω κάτω,κινούμε και την αγορά με τα λάθη και τα σωστά:p

send from my Samsung Galaxy S3 beast

NLS
10-06-2012, 12:29
Ε δεν είναι και λίγο αν έκαψε το κοντέρ.
Απλά δεν είναι επικίνδυνο.
Αν πλήρωνες το κοντέρ θα ήταν επικίνδυνο (για καρδιακές προσβολές και τέτοια).