leonidas
14-05-2009, 11:22
http://www.imageshack.gr/files/1666wdrg8ryuczbhcdq9.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=1666wdrg8ryuczbhcdq9.jpg)
Ένας απλός ευανάγνωστος πίνακας αποδόσεων θα υπάρχει σε όλα τα ελαστικά που θα πωλούνται στη Ευρωπαϊκή αγορά από τον Νοεμβρίου 2012.
Στη λογική του πίνακα διατροφικών στοιχείων στα τρόφιμα και αυτού της κατανάλωσης ενέργειας των ηλεκτρικών συσκευών, θα υπάρχει αντικειμενική βαθμολόγηση των ελαστικών για την κατανάλωση καυσίμου, την αντίσταση κύλισης, το κράτημα στο βρεγμένο, καθώς επίσης και τα επίπεδα θορύβου ώστε να μπορούμε να επιλέγουμε τα ελαστικά που πληρούν της δικές μας προϋποθέσεις χωρίς να μπορεί κάνείς να μας εξαπατήσει.
Την πρόταση «μαρκαρίσματος των ελαστικών αυτοκινήτου όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου και άλλες ουσιαστικές παραμέτρους» ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 22 Απριλίου με το σκεπτικό ότι έτσι ενημερώνονται οι καταναλωτές με έναν σαφή, διαφανή και ομοιόμορφο τρόπο για τις βασικές παραμέτρους σχετικές με την ασφάλεια καθώς επίσης και με τις περιβαλλοντικές αποδόσεις των ελαστικών αυτοκινήτου.
Επίσης, για να μην υπάρξουν πιθανές διαφορές και καθυστερήσεις στην εθνική εφαρμογή κάθε χώρας μέλους, η πρόταση αναβαθμίστηκε από «οδηγία» σε «κανονισμό».
πηγή : zougla.gr
Ένας απλός ευανάγνωστος πίνακας αποδόσεων θα υπάρχει σε όλα τα ελαστικά που θα πωλούνται στη Ευρωπαϊκή αγορά από τον Νοεμβρίου 2012.
Στη λογική του πίνακα διατροφικών στοιχείων στα τρόφιμα και αυτού της κατανάλωσης ενέργειας των ηλεκτρικών συσκευών, θα υπάρχει αντικειμενική βαθμολόγηση των ελαστικών για την κατανάλωση καυσίμου, την αντίσταση κύλισης, το κράτημα στο βρεγμένο, καθώς επίσης και τα επίπεδα θορύβου ώστε να μπορούμε να επιλέγουμε τα ελαστικά που πληρούν της δικές μας προϋποθέσεις χωρίς να μπορεί κάνείς να μας εξαπατήσει.
Την πρόταση «μαρκαρίσματος των ελαστικών αυτοκινήτου όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου και άλλες ουσιαστικές παραμέτρους» ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 22 Απριλίου με το σκεπτικό ότι έτσι ενημερώνονται οι καταναλωτές με έναν σαφή, διαφανή και ομοιόμορφο τρόπο για τις βασικές παραμέτρους σχετικές με την ασφάλεια καθώς επίσης και με τις περιβαλλοντικές αποδόσεις των ελαστικών αυτοκινήτου.
Επίσης, για να μην υπάρξουν πιθανές διαφορές και καθυστερήσεις στην εθνική εφαρμογή κάθε χώρας μέλους, η πρόταση αναβαθμίστηκε από «οδηγία» σε «κανονισμό».
πηγή : zougla.gr