PDA

View Full Version : K 1200 GT 2004


Akyla
02-11-2011, 16:11
Ρε παίδες για πείτε καμιά γνώμη, φίλος βρήκε Κ1200GT 2003/4 μοντέλο σε πολύ καλή τιμή και μόνο με 39.000 χλμ, γερμανικό μοντέλο.

Είναι μεταξύ αυτού και ενός 1150GS (ζηλεύει :P )
H χρήση είναι χειμώνα καλοκαίρι πόλη αλλά ανοιχτούς δρόμους (παραλιακή -αττική οδό - ποτάμι ). Βασικά είναι το ένα και μοναδικό του όχημα.

Σ/Κ καμία εκδρομούλα 200-300 χλμ και 1-2 ταξίδια μεγάλα το χρόνο.
Από χώμα σαν και εμένα είναι κουλός, οπότε μικρό το ενδιαφέρον, άντε κανένα σκονισμένο μονοπάτι.

ΔΙαβάζαμε ξένα forum κλπ και ακούγεται ότι είναι λίγο δύσκολο στο στρίψιμο και κουραστικό, μου φαίνεται παράλογο για ταξιδιάρικο μηχανάκι.

Έχει κανεις άποψη?

(πάντως απο εμφάνιση τα σπάει)

http://motorcycle-specs.com/general/BMW-K_1200_GT-2004.jpg

έχει εμπειρία από Busha o φίλος αλλά "μεγάλωσε"

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
02-11-2011, 17:40
Ρε παίδες για πείτε καμιά γνώμη, φίλος βρήκε ......


ΔΙαβάζαμε ξένα forum κλπ .............

Φίλε Γιώργο,

γιατί δεν γράφεται ο φίλος σου στο φόρουμ,

για να κάνει ο ίδιος τις ερωτήσεις του ??? :o:o:o

Akyla
02-11-2011, 17:49
Φίλε Γιώργο,

γιατί δεν γράφεται ο φίλος σου στο φόρουμ,

για να κάνει ο ίδιος τις ερωτήσεις του ??? :o:o:o

καλή η απορία σου,
δεν ξέρω...δεν το συζητήσαμε καν απλώς επειδή με ζάλισε είπα και εγώ να σας ζαλίσω :P

kostas_366
02-11-2011, 18:01
Άλλο το R-gs άλλο το Κ-gt.
Αν κοπανάει Ευρώπες τότε το Κ έχει λόγο ύπαρξης. Το 1150 το έχεις και ξέρεις ότι και αυτό πολλές φορές θέλει περισσότερο οφφ χαρακτήρα.
Και κάτι άλλο, απλό κ εύκολο το μποξεράκι (αν φυσικά είναι καλό που αυτό ισχύει και για το Κ) ποιο δυσκολοσυντήρητο το Κ.
Με 5.000~5.300 θα πάρει το καλύτερο 1150 και φορτωμένο. Το Κ πόσο πάει?

MIHALIS TZIMAS
02-11-2011, 18:59
Επειδή εχω κυκλοφορήσει αρκετά με το GT έχω και άποψη γι αυτο , είναι πολυ βαριά η αίσθηση του στα λίγα χιλιόμετρα , βλέπε πόλη, επίσης και τον κωωωλο το στην κίνηση.Γενικά είναι μηχανάκι μόνο για ταξειδια και τα κάνει με καταπληκτικό τροπο.

Έχω και κάποια αλλα τιπς που μπορω να πω στο φίλο σου...





















Αλλα αφού γίνει μέλος του φόρουμ :D

Akyla
02-11-2011, 19:07
Με 5.000~5.300 θα πάρει το καλύτερο 1150 και φορτωμένο. Το Κ πόσο πάει?

6000 με 39.000 χλμ, φουλ από εξοπλισμό, να σου πω την αλήθεια και εγώ για GS τον κόβω (και εκεί τον σπρώχνω ) ειδικά μέσα στην πόλη φαντάζομαι θα πήξει με το Κ, άσε που τα 135 άλογα σταμάτα ξεκίνα είναι 1 ευρώ απο φανάρι σε φανάρι (βενζίνες - λάδια - μπουζί - τακάκια κλπ)

Βέβαια και για να πούμε του στραβού το δίκαιο έχει αρνητικά...αλλά έχει και γκάζι :P


Και κάτι άλλο, απλό κ εύκολο το μποξεράκι (αν φυσικά είναι καλό που αυτό ισχύει και για το Κ) ποιο δυσκολοσυντήρητο το Κ.


Εκεί την πάτησα και εγώ, δεν είναι Boxer !!!!!!
4 Κύλινδρο 16 Βάλβιδο είναι 2004 BMW K1200GT Motorcycle Specs (http://www.totalmotorcycle.com/motorcyclespecshandbook/bmw/2004-BMW-K1200GT.htm)

Akyla
02-11-2011, 19:08
Αλλα αφού γίνει μέλος του φόρουμ :D

Μέχρι να γίνει μέλος στο φόρουμ θα έχει ήδη αποφασίσει τι θα πάρει....για τα καλορίζικα θα τον δείτε :P

MIHALIS TZIMAS
02-11-2011, 20:09
Πιο φτηνή συντήρηση έχει το Κ .
Βαλβίδες κάθε 40.000χλμ.
Μέχρι τότε μόνο λάδια, φίλτρα , μπουζι και βαλβολινες τα οποία τα κάνει μόνος του για πλάκα.

Αλλα αν κυκλοφορεί πόλη είναι ποοοολυ δύσκολο.

kostas_366
03-11-2011, 18:30
Πιο φτηνή συντήρηση έχει το Κ .
.
Μάκη από άποψης ότι σε μικρό πέσιμο ή χάσεις την μοτο από το σταντ, στο Κ έχεις πλαστικά να φτιάξεις ή να αλλάξεις που στοιχίζουν.
Από αυτή την άποψη.

MIHALIS TZIMAS
03-11-2011, 19:46
Εννοείται ρε Κωστή ότι αν... πέσεις θα πληρώσεις περισσότερα στο Κ.
Αν δεν πέσεις όμως ...;





Άντε και κανόνισε ρε λαμογιο να έρθεις το Σάββατο .

kostas_366
03-11-2011, 20:35
Για να δω. Λίγο νωρίτερα αν περάσω. Είμαι ...βραδυνός τύπος το Σάββατο :)