PDA

View Full Version : ...αλλαγή τακάκια φρένων μπροστα τροχου σε R1200GS


ΙoannisPanagiotidis
04-11-2011, 15:34
:ye33: ... για χαρα φιλαρακια , ενα πραγμα που μ εχει εκπλήξει σε αυτη τη μοτοσυκλετα ειναι τα μπροστα μαμα τακάκια! ...η μοτοσυκλετα ειναι ηδη σχεδον 6 χρονια στη κατοχή μου ... και ενω εχω διανύσει σχεδον 55 χιλ. χιλιομετρα σε Κυριακατικες βολτες...και εχω αλλαξει τα πισω ηδη 4 φορες, τα μπροστα , εμφανισιακά τουλασχιστον ακομα, δειχνουν ενταξει!


Εν πασει περιπτώση ομως ... λογο του οτι μου εχει σφηνώσει η ιδεα οτι τα φρενα μου τελευταια δειχνουν να μην αποδίδουν οπως παλιότερα ... αγορασα 2 ζευγαρια τακακια και κατέβηκα στο γκαραζ με το κλασικό καφεδακι και 5 εργαλεια να τα αλλαξω!..η ολη εργασια ειναι εντελως απλη και αν πρεπει να γινει γρηγορα ...δεν παίρνει παραπανω απο 15 λεπτα ...εγω ομως θα το αναλύσω λιγο πιο αργα σε περιπτωση που ισως βοηθηθει καποιος φιλος σε μια τετοια εργασια!


Το λοιπον ...εκτος απ τα φρεσκα τακακια, θα χρειαστουμε...


... μια καστάνια με καρυδάκι Torx T45 για να ξεσφυξουμε τις βίδες στις δαγκανες
... ενα αλενακι Torx Τ30 για να ξεβιδωσουμε τους πίρους
... ενα μυτοτσίμπιδο για να βγαλουμε τις ασφαλειες,
... σπρει καθαρισμου φρένων
... ενα κουβα νερο με ενα σφουγγαρι να καθαρισουμε τις δαγκανες
... λιγη πάστα/γρασσο χαλκου για να αλληψουμε τα τακακια απο πισω
... ενα κομματι σκοινι/καλωδιο/λαστιχο οτιδηποτε τελως παντων για να δεσουμε τις δαγκανες οταν τις ξεβιδωσουμε πανω απ τα καλάμια


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ξεκιναμε λοιπον τοποθετοντας τη μοτοσυκλετα στον ορθοστατη... ο διακοπτης της μοτοσυκλετας ειναι στο OFF …




…σκυβουμε κατα αρχην στην αριστερη μερια του μπροστα τροχου και ελευθερωνουμε με το χερι μας τα 1 ή 2 κλιπσακια που κρατανε το καλωδιο του ABS σένσορα μαζι με το σωληνα των υγρων φρενων πανω στη δαγκανα ...
. (http://2.bp.blogspot.com/-DcLVvmjnCLo/UPCggKNPclI/AAAAAAAAA5c/b4yBoNln_Ic/s1600/DSC02929+Kopie.jpg)


http://2.bp.blogspot.com/-DcLVvmjnCLo/UPCggKNPclI/AAAAAAAAA5c/b4yBoNln_Ic/s640/DSC02929+Kopie.jpg (http://2.bp.blogspot.com/-DcLVvmjnCLo/UPCggKNPclI/AAAAAAAAA5c/b4yBoNln_Ic/s1600/DSC02929+Kopie.jpg)




http://1.bp.blogspot.com/-NmuynTV9MYg/UPCggbKu29I/AAAAAAAAA5g/q-kRLQa-lsg/s640/DSC02927+Kopie.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-NmuynTV9MYg/UPCggbKu29I/AAAAAAAAA5g/q-kRLQa-lsg/s1600/DSC02927+Kopie.jpg)







...πιανουμε την καστάνια και με το καρυδακι Torx T45 και ξεβιδωνουμε τις 2 βιδες που κρατανε τη μια δαγκάνα πανω στο καλαμι ....


http://2.bp.blogspot.com/-QuMJIOF-yLA/UPChBmZfdJI/AAAAAAAAA5s/HEhjAcm2Rd8/s640/V1.jpg (http://2.bp.blogspot.com/-QuMJIOF-yLA/UPChBmZfdJI/AAAAAAAAA5s/HEhjAcm2Rd8/s1600/V1.jpg)




http://2.bp.blogspot.com/-IcFpvBlORQM/UPChrCzgSVI/AAAAAAAAA50/wBTll64-2e0/s400/DSC02867.JPG (http://2.bp.blogspot.com/-IcFpvBlORQM/UPChrCzgSVI/AAAAAAAAA50/wBTll64-2e0/s1600/DSC02867.JPG)


http://3.bp.blogspot.com/-HoLLQ9-rYPA/UPChtJX-JlI/AAAAAAAAA58/52iKBw1YTFU/s400/DSC02869.JPG


http://4.bp.blogspot.com/-MXIMhVedfHc/UPCkMkRF2OI/AAAAAAAAA6o/6mzTmuH9Cc0/s640/DSC02871.JPG (http://4.bp.blogspot.com/-MXIMhVedfHc/UPCkMkRF2OI/AAAAAAAAA6o/6mzTmuH9Cc0/s1600/DSC02871.JPG)






...μετα την δένουμε με ενα λαστιχο προσεχτικα καπου πανω στο τιμονι για να μην διπλωσει το σωληνακι των φρενων ή κρεμαστει ζοριζοντας τις συνδεσεις ....συνεχιζουμε με τον ιδιο τροπο και απ την αλλη πλευρα στο αλλο δαγκάνα των φρενων ...




http://3.bp.blogspot.com/-H2Qxo4potv0/UPCklt_zjpI/AAAAAAAAA6w/bq5LrCagXVg/s640/DSC02872.JPG (http://3.bp.blogspot.com/-H2Qxo4potv0/UPCklt_zjpI/AAAAAAAAA6w/bq5LrCagXVg/s1600/DSC02872.JPG)



... πιανουμε στο χερι την μια δαγκανα και με ενα μυτοτσίμπιδο τραβαμε την ασφαλια που κραταει τον πίρο ....



http://2.bp.blogspot.com/-yGcpEc685Y4/UPCk-2EMVNI/AAAAAAAAA64/t3H4fZONnaA/s640/DSC02873+Kopie.jpg (http://2.bp.blogspot.com/-yGcpEc685Y4/UPCk-2EMVNI/AAAAAAAAA64/t3H4fZONnaA/s1600/DSC02873+Kopie.jpg)






... με ενα αλενακι Torx T30 ξεβιδωνουμε τον πίρο....



http://2.bp.blogspot.com/-X9nEdKRP_90/UPCle9cBzeI/AAAAAAAAA7A/5aZT3-cRDq8/s640/DSC02874+Kopie.jpg (http://2.bp.blogspot.com/-X9nEdKRP_90/UPCle9cBzeI/AAAAAAAAA7A/5aZT3-cRDq8/s1600/DSC02874+Kopie.jpg)





... το ελατηριο , που κραταει τα τακακια στη θεση τους, εναι πλεον ελευθερο και με το χερι μας βγαζουμε τα φαγωμενα τακακια απ τη δαγκάνα.





http://4.bp.blogspot.com/-tsvAE6BFBkk/UPCmPcectEI/AAAAAAAAA7U/gTY4Jf4HXY0/s640/DSC02875+Kopie.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-tsvAE6BFBkk/UPCmPcectEI/AAAAAAAAA7U/gTY4Jf4HXY0/s1600/DSC02875+Kopie.jpg)


http://1.bp.blogspot.com/-qNKA436iHr8/UPCmN9pj2_I/AAAAAAAAA7M/VaPtIy_8lTE/s640/DSC02876.JPG (http://1.bp.blogspot.com/-qNKA436iHr8/UPCmN9pj2_I/AAAAAAAAA7M/VaPtIy_8lTE/s1600/DSC02876.JPG)






Περναμε λοιπον στο θεμα καθαριοτητα ...ξεκιναμε ψεκαζοντας στο εσωτερικο με σπρει καθαρισμου φρενων ...και αφου δουλεψει λιγο ....με νερακι και ενα σφουγγαρακι καθαριζουμε με λεπτομερια τη μπάκα ποιυ εχει πιασει σε ολες τις γωνιες και γυρω απ τα 4 πιστονια που πιεζουν τα τακακια!




http://1.bp.blogspot.com/-vAox-7QQlpo/UPCn4aHlx3I/AAAAAAAAA8g/meqFhy2WJ9c/s640/DSC02878.JPG (http://1.bp.blogspot.com/-vAox-7QQlpo/UPCn4aHlx3I/AAAAAAAAA8g/meqFhy2WJ9c/s1600/DSC02878.JPG)


http://1.bp.blogspot.com/-BtINZPFqvpQ/UPCn7lAZgkI/AAAAAAAAA8o/twTdrKZwkjc/s640/DSC02879.JPG (http://1.bp.blogspot.com/-BtINZPFqvpQ/UPCn7lAZgkI/AAAAAAAAA8o/twTdrKZwkjc/s1600/DSC02879.JPG)


http://3.bp.blogspot.com/-V8vIV8IQIpg/UPCodTP6dGI/AAAAAAAAA8w/iWDI-NDlzvs/s640/DSC02882.JPG (http://3.bp.blogspot.com/-V8vIV8IQIpg/UPCodTP6dGI/AAAAAAAAA8w/iWDI-NDlzvs/s1600/DSC02882.JPG)






...αφου εχουμε καθαρισει τα παντα απο ασφαλειες , ελατηρια , πίροι κτλ ...πιεζουμε με τα δαχτυλα μας τα πιστονια μεσα στις δαγκανες να υποχωρησουν προς τα πισω για να χωρεσουν τα φρεσκα τακακια που εχουν πολυ περισσοτερο πελμα (βασικα υπαρχει ειδικο εργαλειο που σπρωχνει τα πιστονια προς τα μεσα αλλα πιστεψτε με ειναι τοσο ευκολο και με τα δάχτυλα που βρισκω την χρηση του εργαλείου υπερβολική)...




http://4.bp.blogspot.com/-n-Wdg1Grn6s/UPCo4qqe4II/AAAAAAAAA84/0rGdMcO5l0o/s640/DSC02877.JPG (http://4.bp.blogspot.com/-n-Wdg1Grn6s/UPCo4qqe4II/AAAAAAAAA84/0rGdMcO5l0o/s1600/DSC02877.JPG)
.

http://1.bp.blogspot.com/-R3sYIm2VU0g/UPCpPJN4x5I/AAAAAAAAA9A/ampjpB7utEs/s640/DSC02884.JPG (http://1.bp.blogspot.com/-R3sYIm2VU0g/UPCpPJN4x5I/AAAAAAAAA9A/ampjpB7utEs/s1600/DSC02884.JPG)



...και αφου πασαλιψουμε με λιγη παστα χαλκου την πισω μερος απ τα τακακια (... βοηθαει στο να μην ταλαντευονται κατα το φρεναρισμα και τριζουν τα φρενα ) .. περνάμε τα νεα τακακια στη δαγκανα ....



http://2.bp.blogspot.com/-eW0srpZghDI/UPCpmxUlJNI/AAAAAAAAA9I/hXKIhv7hOlk/s640/DSC02885.JPG (http://2.bp.blogspot.com/-eW0srpZghDI/UPCpmxUlJNI/AAAAAAAAA9I/hXKIhv7hOlk/s1600/DSC02885.JPG)


http://3.bp.blogspot.com/-lnHCQ2FUE1w/UPCp5XiUADI/AAAAAAAAA9Q/mB4DO5E3sx8/s640/DSC02887.JPG (http://3.bp.blogspot.com/-lnHCQ2FUE1w/UPCp5XiUADI/AAAAAAAAA9Q/mB4DO5E3sx8/s1600/DSC02887.JPG)






...κρατωντας τα τακακια με τα δαχτυλα μας στη θεση τους ...περνάμε τη δαγκανα πανω στο δισκοφρενο και βιδωνουμε ,χωρις να σφίξουμε εντελως, τις 2 βιδες του δισκοφρενου στη θεση τους


http://3.bp.blogspot.com/-GJPba1eC3DI/UPCqgTbxjOI/AAAAAAAAA9Y/Of0gX1_L-Q4/s640/DSC02899.JPG (http://3.bp.blogspot.com/-GJPba1eC3DI/UPCqgTbxjOI/AAAAAAAAA9Y/Of0gX1_L-Q4/s1600/DSC02899.JPG)






...πιανουμε το ελατηριο στο χερι ...που αφου το χουμε καθαρισει.....παρατηρουμε στην μια ακρη του ενα χαραγμενο βελάκι ....



http://4.bp.blogspot.com/-i8JS4rzAiSQ/UPCq-fkaYnI/AAAAAAAAA9g/LMCcUhhz12Q/s640/DSC02903+Kopie.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-i8JS4rzAiSQ/UPCq-fkaYnI/AAAAAAAAA9g/LMCcUhhz12Q/s1600/DSC02903+Kopie.jpg)






...το τοποθετουμε λοιπον μεσα στη δαγκανα , σφίγγοντας τα τακακια , με το βελακι να δειχνει προς τα πανω .....



http://4.bp.blogspot.com/-1uo_lTB1Co0/UPCrbZtN3GI/AAAAAAAAA9o/RwYNVKpKaVw/s640/DSC02907.JPG (http://4.bp.blogspot.com/-1uo_lTB1Co0/UPCrbZtN3GI/AAAAAAAAA9o/RwYNVKpKaVw/s1600/DSC02907.JPG)






...πατώντας ελαφρα το ελατηριο με το δαχτυλο μας , βιδωνουμε και τον πίρο...




http://4.bp.blogspot.com/-pw7DPPvD7-k/UPCsC-WukrI/AAAAAAAAA9w/7GE-bqVFvdE/s640/DSC02908.JPG (http://4.bp.blogspot.com/-pw7DPPvD7-k/UPCsC-WukrI/AAAAAAAAA9w/7GE-bqVFvdE/s1600/DSC02908.JPG)



...και με το χερι μας σφηνώνουμε και την ασφαλεια στη θεση της ....




http://2.bp.blogspot.com/-kd1r0q293IE/UPCsa1yHr6I/AAAAAAAAA94/bjY9FzW87hA/s640/DSC02910.JPG (http://2.bp.blogspot.com/-kd1r0q293IE/UPCsa1yHr6I/AAAAAAAAA94/bjY9FzW87hA/s1600/DSC02910.JPG)






... την ιδια εργασια και στην αριστερη πλευρα που θελει λιγο περισσοτερη προσοχη μην τσαλακώσουμε βιδωνοντας τη δαγκανα στη θεση της , το καλωδιο του αισθητηρα του ABS…τα κλιπσακια στη θεση τους ....




το λοιπον αφου κανουμε ενα τελευταιο οπτικο ελεγχο ...... με την βοηθεια μια καστανιας με δυναμομετρο σφίγγουμε παλι τις 2 βιδες της δαγκανας με 30 Nm .



http://4.bp.blogspot.com/-fO6C1kyAtkg/UPCszdr2_TI/AAAAAAAAA-A/3clFsGGp4R8/s640/DSC02911.JPG (http://4.bp.blogspot.com/-fO6C1kyAtkg/UPCszdr2_TI/AAAAAAAAA-A/3clFsGGp4R8/s1600/DSC02911.JPG)






...και εχουμε τελειωσει!







http://1.bp.blogspot.com/-MBRwVyu8uto/UPCtYSgV2FI/AAAAAAAAA-I/xSXPBeKwwzI/s400/DSC02919.JPG (http://1.bp.blogspot.com/-MBRwVyu8uto/UPCtYSgV2FI/AAAAAAAAA-I/xSXPBeKwwzI/s1600/DSC02919.JPG)






.... λιγο προσοχη τωρα στα πρωτα φρεναρισματα ...μεχρι να κατσουνε σωστα τα τακακια !




...καλα μας χιλιομετρα φιλαρακια!!!!!!!

:ye33:

kosta12gs
04-11-2011, 15:51
Προτεινω στους διαχειριστες , η ενοτητα ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, να μετονομαστει σε
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ.

:sm7:

Ευχαριστουμε Γιαννη
:sm8:

allen
04-11-2011, 16:26
μπραβο ρε μεγιστανα του μαστορεματος!;)
απλα και ωραια πραγματα!

ckalfas
04-11-2011, 16:48
Μπράβο ρε Γιάννη!
:sm5:

Ξέρεις περίμενα πότε θα το έκανες για να αλλάξω κι εγώ τα δικά μου τακάκια...!!!

:sm8:

giclas
04-11-2011, 16:53
:sm8::sm8::sm8::sm8:

πολυ καθαρο κε με πολυ απλοτητα !!

jtnakos
04-11-2011, 16:54
Μπραβο ρε Γιανναρε.....Οπως παντα Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ...Ειναι πολλες φορες που σε ζηλευω..Παντα καλοπροαιρετα μην παρεξιγηθω κιωλας:DΧαιρομαι που το απολαμβανεις φιλαρακι;);)Με το φραπεδακι σου,την κορουλα σου τις περισωτερες φορες και το χαμογελο ΠΑΝΤΑ στο τελιωμα της εργασιας...Εισαι ΤΟΣΟ μακρια κιομως σε νιωθουμε διπλα μας...Παντα τετοια να μας ανοιγεις τα ματια..;);):):sm8::sm5::sm4::sm5:

fguy
04-11-2011, 17:32
Ωραιος και αναλυτικοτατος λεμε τωρα.....

gs77
04-11-2011, 17:56
ΜΠΡΑΥΟ ΦΙΛΕ ΦΟΒΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ:sm5:

gemara
04-11-2011, 19:59
:)... για χαρα φιλαρακια , ενα πραγμα που μ εχει εκπλήξει σε αυτη τη μοτοσυκλετα ειναι τα μπροστα μαμα τακάκια! ...η μοτοσυκλετα ειναι ηδη σχεδον 6 χρονια στη κατοχή μου ... και ενω εχω διανύσει σχεδον 55 χιλ. χιλιομετρα σε Κυριακατικες βολτες...και εχω αλλαξει τα πισω ηδη 4 φορες, τα μπροστα , εμφανισιακά τουλασχιστον ακομα, δειχνουν ενταξει!

...


Γιάννη μία από τα ίδια και η δικιά μου, στα ίδια ακριβώς χλμ με σένα. Δε νομίζω να έχει μειωθεί η απόδοσή τους, αλλά μάλλον λέω σύντομα να τα αλλάξω και γω για ψυχολογικούς λόγους και μόνο! Προς το παρόν, πάνε άνετα μέχρι τις 60.000...

Μας έβαλες στην πρίζα να πάρουμε και αλοιφή χαλκού τώρα!Νεύρα

Υποδειγματική η παρουσίαση!;)

saitman
04-11-2011, 20:58
μπραβο ρε Γιαννη αψογος και παλι!!

squad
04-11-2011, 21:14
στα ποσα χλμ,αλλαζουμε τα μπροστινα τακακια και στα ποσα στα πισινα...??

spot
04-11-2011, 21:19
μπραβο ρε μεγιστανα του μαστορεματος!;)
απλα και ωραια πραγματα!


+1200 :sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
04-11-2011, 21:45
.

Μπράβο ρε Γιάννη .... http://www.myemoticons.com/images/communicate/praises/good-job.gif

Όπως πάντα, αναλυτικός ΚΑΙ κατατοπιστικός !!!




.

xurxes
04-11-2011, 23:15
Du machst ein super arbeit...sehr detaliert und super praesentiert....

was kommt als naechstes...:)...bin gespannt!!!:cool:
grusse aus Saloniki

xurxes
04-11-2011, 23:15
Du machst ein super arbeit...sehr detaliert und super praesentiert....

was kommt als naechstes...:)...bin gespannt!!!:cool:
grusse aus Saloniki

ΙoannisPanagiotidis
04-11-2011, 23:59
http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif.... ευχαριστω παιδες. Αν πραγματικα βοηθηθεί καποιος στην αλλαγη ....η χαρα θα ειναι ολη δικια μου!!!!!

στα ποσα χλμ,αλλαζουμε τα μπροστινα τακακια και στα ποσα στα πισινα...??

...φυσικα παιζει ρολο ο τροπος που χρησημοποιει ο καθενας την μοτοσυκλετα και φυσικα το ειδος του μειγματος απ το πελμα στα τακακια! Τα πρωτα που ειχα πανω απ τη μαμα στο πισω τροχο , ηταν ######/οργανικα και φαγωθηκαν στις πρωτες 9.000χιλ κιολας. Μετα που εβαλα Sinter (πιο σκληρα) με βγαζουν ανετα 14χιλιαδες. Μπροστα οπως ειπα απ τη μαμα φορουσα Sinter και οπως ειπε και ο Γιωργος παραπανω ...σιγουρα ειχα λιγο ψωμι ακομα ...αρα μια 60αρα χιλιαδες την εχουν ανετα με μικρη χρήση!



.........

Schöne Grüsse zurück .... zu meiner grossen Liebe Thessaloniki !!!..χεχε!...το χεις το Γερμανικο ε?:D

siraxanz
05-11-2011, 00:21
Γιαννάκη,για την παρουσίαση μπράβο!

Δοκίμασε τον πισω τροχό αν γυρναει ελευθερα, αν ναι νον προμπλεμ αν όμως
δεν γυρνα ελευθερα σημαινει οτι η πισω δαγκανε δεν ελευθερώνει και για αυτο σου τρωει τα τακακια.
Το ειδαμε αυτοο το εργο σε αντβ φιλου 06 μοδ.
Του ελυσε την μοναδα τεχνιτης κ του έκανε αλλαγη υγρα κ γενικο καθαρισμο
για να λυθει το πρόβλημα.. κ λύθηκε!;)

.

adventure
05-11-2011, 08:37
Μπράβο Γιάννη κατατοπιστικότατος με κλειστά μάτια αλλάζουμε τακάκια πλέων .

:sm8::sm8:

forester
05-11-2011, 12:11
στα ποσα χλμ,αλλαζουμε τα μπροστινα τακακια και στα ποσα στα πισινα...??

Αμφότερα έχουν δείκτες φθοράς;)
Διάβασε το εγχειρίδιο χρήστη κεφ 8, σελ 123-126.
Έχω φτάσει στις 14500χλμ και δεν απαιτείται αλλαγή ακόμα.

bitter
05-11-2011, 12:15
Good posting :sm8:

forester
05-11-2011, 12:18
Να προσθέσω στο τεχνικό μέρος του ποστ, ότι ανάλογα με τη φθορά των δίσκων χρειάζεται λιμάρισμα το κάθε τακάκι στις άκρες του για να καθίσει πιο εύκολα και γρήγορα. Αν δε λιμαριστεί τότε πατάει μόνο στις άκρες για κάποια χλμ (ανάλογα με τη φθορά της δικόπλακας μπορεί να είναι έντονο το φαινόμενο) και σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος στα πρώτα χλμ μετά την αλλαγή, το τακάκι θα "καεί" . Επίσης μπορεί να σφυρίζει και διάφορα άλλα. Κατά τα λοιπά, όπως τα λέει ο μάστορας!!!:)

alfred69
05-11-2011, 12:23
Αυτός δεν είναι ο λόγος που πάντα πριν την τοποθέτηση τα λιμάρουμε λίγο;;;;

oring
05-11-2011, 13:01
Τέλεια παρουσίαση !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

forester
05-11-2011, 13:05
Αυτός δεν είναι ο λόγος που πάντα πριν την τοποθέτηση τα λιμάρουμε λίγο;;;;

Ναι , αυτό έγραψα. Απλώς δεν περιλαμβάνεται στην περιγραφή.

ΙoannisPanagiotidis
05-11-2011, 13:26
:)...παιδες οσο αναφορα αυτο με το λιμαρισμα που περιγραφετε... ...προσωπικα !...δεν νομιζω να χρειαζετε να γινει σε φρεσκο τακακι ...εννοω καινουργιο.

....να σας πω την γνωμη μου!


... εγω νομιζω οτι αυτοι οι παιδαράδες που εχουν κατασκευασει τα τακακια και τα εχουν μελετησει πριν τα βγαλουν προς την παραγωγη, θα ειχαν ενσωματώσει αυτο τι λιμαρισμα απ την αρχη στο τακακι αν πιστευαν οτι βοηθαει ...

...εξαλου ....

... το λιμαρισμα αυτο που αναφερουμε ολοι ...ειναι της μιας πλευρας απ το τακακι που ερχεται σε επαφη με τον δισκο ...και προτεινετε σαν λυση οταν τα τακακια αρχιζουν να "τσιριζουν"....εκει που θελω να καταλήξω ειναι οτι απ την στιγμη που με το που φορέσουμε εντελως φρεσκο τακακι αυτο το "τσίριγμα" κανει τουλαχιστον 10.000 χιλ. να εμφανιστει... τοτε σκόπιμο θα θεωρουσα μια τετοια επεξεργασια με την λιμα της μια πλευρας ...καθε φορα που καθομαστε να κανουμε μια εργασια καθαριοτητας σε ενα ηδη μεταχειρισμενο τακακι. Προσωπικα εγω τα λιμαρω λιγο και τα 4 μεταχειρισμενα τακακια ...καθε φορα που αλλαζω λαστιχα ...δηλαδη καθε χρονο.....οπως παρουσιασα και σε παλιοτερο ποστακι μου ....εδω! (http://www.gsforum.gr/Τεχνικά-θέματα-25/προετοιμασία-για-αλλαγη-λαστιχα-σε-r1200gs-11015/)


... λεω εγω τωρα!:)..μπορει και να κανω λαθος !...δεκτες ολες οι αποψεις!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
05-11-2011, 13:58
4 μεταχειρισμενα τακακια[/U] ...


Κάτσε ... κάτσε, γιατί κάπου σε χάνω ... :o

Ας πάρω το μηδέν ... :D

Γιατί να λιμάρεις τα μεταχειρισμένα τακάκια ???

Αν υποθέσουμε ότι το ξύσιμο, είναι σωστό

και το κάνουμε στα καινούρια γιατί ΔΕΝ έχουν "πατήσει" στις φθαρμένες δισκόπλακες,

γιατί να το κάνουμε και στα παλιά και ΗΔΗ "πατημένα" τακάκια ???




.

forester
05-11-2011, 14:04
Προφανώς διότι (αφού δεν το κάναμε στην αρχή) κάηκε η πάστα εκεί που πατούσε περισσότερο με την τοποθέτηση:):):):) και στην πορεία "σφυρίζει" γιατί είναι καμένη και πολύ σκληρή;););)
Αν το κάνουμε από την αρχή, γλιτώνουμε τα τακάκια μας από το μονόπαντο (γύρω-γύρω) "κάψιμο" και έχουμε το 100% της απόδοσής τους!!!

ΙoannisPanagiotidis
05-11-2011, 15:10
παιδες μιλαμε για διαφορετικα πραγματα !....εγω μιλαω για λιγο τριψιμο της μια πλευρας του τακακιου .... οχι για να πατησει καλυτερα στη μεταχειρισμενη δισκοπλακα ...ουτε για να μην "καει" καποιο μερος του οπως αναφερετε ...για μενα αυτο το φαινομενο δεν υφίσταται καν ...


... η δισκοπλακα αν ειναι ακομα μεσα στο προβλεπομενο παχος και δεν εχει τρελες φθορες απο αμελια μας ...τοτε το φρεσκο τακακι μεσα σε λιγα κιολας φρεναρισματα θα φωλιασει στα αυλακια του δισκου χωρις να "καει" κτλ....εγω μιλαω καθαρα για το φαινομενο του τριξίματος !....οταν σφυριζουν τα φρενα.

Απο οτι γνωριζω σφυριζουν γιατι απ τη φθορα παίρνουν καποιες κλισεις που εμεις δεν τις βλεπουμε ...και μετα απο καποια χιλιομετρα κατα το φρεναρισμα λεγεται οτι συμβαινει να παλεται/ταλαντωνετε το τακακι μεσα στη δαγκανα, μηδαμινά μεν αλλα βγαζοντας ενα ενοχλητικο θορυβο/τσιριχτο δε .... εξου και η παστα χαλκου που βαζουμε απο πισω ...για να κολησει κατα καποιο τροπο στα πιστονια των φρενων και να μην κουνιεται. Χαλκου γιατι εχει τρελες αντοχες σαν κολλητικη ουσια στις ηψηλες θερμοκρασιες!


... απο κει και περα .... στη πορεία μου μεσα στο χρονο απο καποιον μαστορα παλιοτερα ακουσα και αυτο το tip/συμβουλη ενα πραγμα για το τριψιμο της μιας πλευρας ...και το εφαρμοσα με επιτυχία...οπως προείπα ομως παλι λειτουργει για καποιο χρονικο διαστημα και μετα το τσίριγμα ξαναερχετε!



συνοψιζοντας λοιπον και για αποφυγη παρεξηγησης των γραπτων μου ....

..παραπανω δεν γραφω για γυρω/γυρω τριψιμο στο τακακι για να μην "καει"...αλλα τριψιμο του μεταχειρισμενου που τσιρίζει για να σταματησει ο θόρυβος!
................http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

ΙoannisPanagiotidis
05-11-2011, 15:19
http://inlinethumb28.webshots.com/49947/2748889350101635583S600x600Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2748889350101635583cSkoyO)

http://inlinethumb64.webshots.com/12799/2020842780101635583S600x600Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2020842780101635583EGUbNr)

phecon
06-11-2011, 18:06
Πολύ καλό ποστ. Κάποια Κυριακή θα το υλοποιήσω;););)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
07-11-2011, 04:54
....εγω μιλαω για λιγο τριψιμο της μια πλευρας του τακακιου ....


... κι εγώ μιλάω για ένα "μικρό" τρίψιμο με την ράσπα στις ακμές ... όπως στην φωτό ... ;)


http://img28.imageshack.us/img28/2530/dsc03470vk.jpg

3ple black
07-11-2011, 05:49
Τρωμε λιγο το τακακι στην πανω και την κατω πλευρα του οταν υπαρχει φθορα (δοντι) στην δισκοπλακα ωστε να πατησει πιο γρηγορα το τακακι σωστα στην δισκοπλακα και ταυτοχρονα να αποφυγουμε το καψιμο της παστας απο το τακακι αφου θα πατανε περισοτερο και πιο εντονα οι ακρες.

Το εκανα απειρες φορες επαγγελματικα σχεδον σε οσα σετ τακαια αλλαζα (εκτος φυσικα απο τις περιπτωσεις που δεν ειχε καθολου φθορα η δισκοπλακα κ σε καινουριες δισκοπλακες)σε αυτοκινητα για να αποφυγω το σφυριγμα και να μειωσω το χρονο "στρωσιματος" του τακακιου ωστε να αποδωσει πιο γρηγορα το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα...

Εαν αρχισει το τακακι να σφυριζει μετα απο καποια χρηση μια προσωρινη λυση ειναι να τριψουμε το προσωπο που ερχεται σε επαφη με την πλακα για να διωξουμε την "γυαλαδα" κ οπως ειπε και ο συμφορουμητης η παστα χαλκου βοηθαει και αυτη στη αποφυγη σφυριγματος

Αυτα απο προσωπικη και επαγγελματικη εμπειρια :D

ΙoannisPanagiotidis
07-11-2011, 12:27
Τρωμε λιγο το τακακι στην πανω και την κατω πλευρα του οταν υπαρχει φθορα (δοντι) στην δισκοπλακα ωστε να πατησει πιο γρηγορα το τακακι σωστα στην δισκοπλακα και ταυτοχρονα να αποφυγουμε το καψιμο της παστας απο το τακακι αφου θα πατανε περισοτερο και πιο εντονα οι ακρες.

Το εκανα απειρες φορες επαγγελματικα σχεδον σε οσα σετ τακαια αλλαζα (εκτος φυσικα απο τις περιπτωσεις που δεν ειχε καθολου φθορα η δισκοπλακα κ σε καινουριες δισκοπλακες)σε αυτοκινητα για να αποφυγω το σφυριγμα και να μειωσω το χρονο "στρωσιματος" του τακακιου ωστε να αποδωσει πιο γρηγορα το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα...

Εαν αρχισει το τακακι να σφυριζει μετα απο καποια χρηση μια προσωρινη λυση ειναι να τριψουμε το προσωπο που ερχεται σε επαφη με την πλακα για να διωξουμε την "γυαλαδα" κ οπως ειπε και ο συμφορουμητης η παστα χαλκου βοηθαει και αυτη στη αποφυγη σφυριγματος

Αυτα απο προσωπικη και επαγγελματικη εμπειρια :D

...χαιρομαι που επιτελους εχουμε και μια αποψη απο καποιον επαγγελματια!http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif


...την κραταω τη γνωμη σου φιλε ...και αν καποτε εχει τοσο φθορα το δισκοφενο που να χει κανει οντως δοντακι στις ακρες της πλακας...θα την εφαρμόσω! Προς το παρον παντως σε μενα ειναι σαν να ειναι καινουργιος ...ουτε στις ακρες δοντακι και το παχος προβλεπόμενο!

http://inlinethumb50.webshots.com/47217/2577977630101635583S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2577977630101635583CyZysR)



..........

kostaskyriakos
11-11-2011, 02:35
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
μόλις αλλαζουμε τα τακάκια πρέπει να ανοίξουμε καθόλου τα καπάκια τως υγρών φρένων για να εκτονωθει η πίέση απο τα έμβολα που τα πιέζουμε για να βάλουμε στο τέλος τα τακάκια??
γνωρίζεται κατι σχετικα΄?

forester
11-11-2011, 08:36
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
μόλις αλλαζουμε τα τακάκια πρέπει να ανοίξουμε καθόλου τα καπάκια τως υγρών φρένων για να εκτονωθει η πίέση απο τα έμβολα που τα πιέζουμε για να βάλουμε στο τέλος τα τακάκια??
γνωρίζεται κατι σχετικα΄?

Όχι!
Αυτά ανοίγουν για να αλλάξουμε υγρα και μόνο!

ΙoannisPanagiotidis
11-11-2011, 12:33
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
μόλις αλλαζουμε τα τακάκια πρέπει να ανοίξουμε καθόλου τα καπάκια τως υγρών φρένων για να εκτονωθει η πίέση απο τα έμβολα που τα πιέζουμε για να βάλουμε στο τέλος τα τακάκια?
γνωρίζεται κατι σχετικα΄?

...ουτε και γω το εχω κανει ποτε ...και δεν μπορω να φανταστω οτι χρειαζετε μια τετοια εκτόνωση!

...οταν με το καιρο φαγώνεται το πελμα στα τακάκια ...κατεβαινει και η σταθμη λιγο των υγρων ...με το σπρωξιμο των εμβολων προς τα πισω ερχονται αλα στα ίσια τους!

.......:)

kostaskyriakos
12-11-2011, 03:06
... κι εγώ μιλάω για ένα "μικρό" τρίψιμο με την ράσπα στις ακμές ... όπως στην φωτό ... ;)


http://img28.imageshack.us/img28/2530/dsc03470vk.jpg




το Rolex με την χρυση αλυσιδα δεν κολλαει όμως ρε φίλε με παντελόνι αεροπορίας κ κάλτσα αθλητική!!!!αχαχαχαχαχ:sm7::sm7::sm7:
χωρίς παρεξήγηση πάντα!!!!!

linex
13-11-2011, 09:39
Για όσους θέλουν και βίντεο βρήκα αυτό
Change front brake pads on BMW R1150GS in a greek language by ALX - YouTube

gemara
13-11-2011, 12:40
Για όσους θέλουν και βίντεο βρήκα αυτό
Change front brake pads on BMW R1150GS in a greek language by ALX - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=JH5gp-1AISo&feature=mfu_in_order&list=UL)


Ποιος είναι αυτός ο ALX (http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-25/%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%82-video-4813/);;; ;)

Thalis
16-11-2011, 12:09
Καλημερα παιδια. Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου πει που θα βρω στο internet παστα χαλκου? Oxi se sprey αλλα σε παστα.!:D

nivam
16-11-2011, 12:20
Καλημερα παιδια. Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου πει που θα βρω στο internet παστα χαλκου? Oxi se sprey αλλα σε παστα.!:D


εδώ (http://www.ebay.co.uk/itm/1-x-500g-COPPER-GREASE-TIN-MULTI-PURPOSE-COPPA-PASTE-EASE-SLIP-ANTI-SEIZE-/190585062845?pt=UK_Body_Shop_Supplies_Paint&hash=item2c5fc145bd) είσαι και το spray είναι βολικό αλλά σαφώς ακριβότερο;)

ΙoannisPanagiotidis
16-11-2011, 12:26
...σε γερμανικες σελιδες ονομαζεται kupferpaste:)

Timos
16-11-2011, 13:14
Η πάστα γιατί χρειάζεται;;;; Σόρι αν είναι μ@λ@κία η ερώτηση αλλά δεν το έχω ξαναακούσει αυτό:o:o

vellos
16-11-2011, 13:24
Παναγιωτίδη το θέμα σου γ@μ@το http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTlpuvdBDG-wwvJ3YecAcCYBNvNeUndt6e5FXG8x1yfn81fXsBN3B59oro (http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://api.ning.com/files/j0LH3ZNBM3krTU*B2sRX4jV0THgTeCURqoJdoiljdp6Mjqgka8WWoiGjj3YsyQp-4azdxDcbi6yDyRN8iNm0H4F*niXqJGc1/best20smiley.gif&imgrefurl=http://www.india-forums.com/forum_posts.asp%3FTID%3D1703918&usg=__wq_jZLcohRkGEaoF4tL5JXCRNBU=&h=274&w=351&sz=39&hl=el&start=41&zoom=1&tbnid=UyDLKosg6tr48M:&tbnh=94&tbnw=120&ei=_I7DTviiGsHDhAeMkdCDAw&prev=/search%3Fq%3Dyou%2Bare%2Bthe%2Bfirst.gif%26start%3D21%26hl%3Del%26sa%3DN%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1)

ΙoannisPanagiotidis
16-11-2011, 13:47
Η πάστα γιατί χρειάζεται;;;; Σόρι αν είναι μ@λ@κία η ερώτηση αλλά δεν το έχω ξαναακούσει αυτό:o:o

:)..δεν χρειαζεται !..απ τη αποψη δεν ειναι απαραίτητο!

...απο κει και περα λειτουργει σαν ενα ειδος κόλλας που αντεχει στις υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσονται στα τακακια και εχει σαν σκοπο να κραταει τα τακακια κολλημενα πανω στα πιστονια μεσα στη δαγκανα! Με αυτο τροπο λενε οι ειδικοι .... καταφερνουμε να καταπολεμησουμε το ενοχλητικο "σφυριγμα" των φρενων!

... προσωπικα οπως ειπα λειτουργει ...αλλα μετα απο μερικες χιλιαδες ξαναρχεται το φαινόμενο του "σφυριγματος"!

nasos
16-11-2011, 13:49
Παναγιωτίδη το θέμα σου γ@μ@το http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTlpuvdBDG-wwvJ3YecAcCYBNvNeUndt6e5FXG8x1yfn81fXsBN3B59oro (http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://api.ning.com/files/j0LH3ZNBM3krTU*B2sRX4jV0THgTeCURqoJdoiljdp6Mjqgka8WWoiGjj3YsyQp-4azdxDcbi6yDyRN8iNm0H4F*niXqJGc1/best20smiley.gif&imgrefurl=http://www.india-forums.com/forum_posts.asp%3FTID%3D1703918&usg=__wq_jZLcohRkGEaoF4tL5JXCRNBU=&h=274&w=351&sz=39&hl=el&start=41&zoom=1&tbnid=UyDLKosg6tr48M:&tbnh=94&tbnw=120&ei=_I7DTviiGsHDhAeMkdCDAw&prev=/search%3Fq%3Dyou%2Bare%2Bthe%2Bfirst.gif%26start%3D21%26hl%3Del%26sa%3DN%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1)


+1200;););)

squad
23-11-2011, 13:06
Αμφότερα έχουν δείκτες φθοράς;)
Διάβασε το εγχειρίδιο χρήστη κεφ 8, σελ 123-126.
Έχω φτάσει στις 14500χλμ και δεν απαιτείται αλλαγή ακόμα.

για τα πισινα μιλας?

squad
23-11-2011, 13:23
θελω να ρωτησω αν πας στην αντιπροσωπεια τακακια (after market) μπορουν να σου τα βαλουν? η κανουν μονο τοποθετηση της μαμας bmw.

friend2
23-11-2011, 13:35
Μπράβο ρε Παναγιωτίδη μάστορα.Όλο και κάτι θα κάνεις για να μας ξεστραβώνεις :sm8:

forester
24-11-2011, 08:08
για τα πισινα μιλας?

Και τα μπρος και τα πίσω έχουν δείκτες φθοράς.

os73
15-02-2013, 12:43
Πολύ καλή παρουσίαση:ye32: