emlazo
20-11-2011, 23:23
Και η δική μου αναφορά στη Μέκκα των μοτοσικλετιστών, τις Άλπεις
Ένα ταξίδι που το ονειρευόμαστε (με τον αδελφό μου) χρόνια. Χαζεύαμε φωτογραφίες και περιγραφές σε διάφορα site και ζηλεύαμε τους τυχερούς που είχαν επισκεφθεί αυτά τα μέρη. Ένα ταξίδι που δεν βρίσκαμε χρόνο να το κάνουμε στο παρελθόν, που θέλαμε να το αναβάλλουμε και πάλι λόγω κρίσης, που όταν το αποφασίσαμε δεν βρίσκαμε ακτοπλοϊκά εισιτήρια (Minoan Lines γεμάτα στις ημερομηνίες που θέλαμε, SuperFast-Anek λόγω συγχώνευσης δεν δούλευε για μέρες το σύστημα κρατήσεων).
Πήγα το f650gs για έλεγχο (Service είχε γίνει την άνοιξη) και το άφησα προκαταβολή για ένα καινούριο F800st. Στην παρέα μας είχε έρθει και ο Στέλιος με ένα GS1150, ο αδελφός μου έχει ένα CBF600.
Κλείσαμε τα ακτοπλοϊκά, τα ξενοδοχεία, αγοράσαμε τα εισιτήρια για τον αγώνα MotoGP στο Mugello .
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/ticket.jpg
Έκαναν και οι άλλοι το απαραίτητο Service.
Βάλαμε νέους χάρτες στα GPS μας και προγραμματίσαμε τις διαδρομές που θα ακολουθούσαμε.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/map.jpg
Συνολικά περίπου 2300km
Εκεί που πλησίαζε η πολυπόθητη μέρα ξεκίνησαν οι απεργίες. Τα καράβια για Ιταλία ταξίδευαν κανονικά, όμως εμείς στον Πειραιά δεν μπορούσαμε να φτάσουμε. Κοιτάξαμε για εναλλακτική από Καστέλι για Γύθειο αλλά και αυτό το καράβι είχε εγκλωβιστεί στον Πειραιά. Δεν έφτανε αυτό, το απόγευμα της Τετάρτης, παραμονή της αναχώρησης, είδε λάδι ο αδερφός μου δίπλα στο μπροστινό τροχό και πάνω στην δαγκάνα του δισκόφρενου. Διάγνωση: διαρροή από το αμορτισέρ, τσιμούχα στον Άγιο Νικόλαο δεν υπήρχε. Υπήρχε ευτυχώς στο Ηράκλειο και μπορούσε να επισκευαστεί την επομένη. Το πρόβλημα εξακολουθούσε να είναι η απεργία η οποία έληγε στις 30/06 στις 24:00, αλλά όλα τα καράβια βρίσκονταν στον Πειραιά. Από Ηράκλειο θα έφευγαν 01/07 και δεν προλαβαίναμε το πλοίο στην Πάτρα ή στην Ηγουμενίτσα. Αλλαγή λοιπόν στα εισιτήρια για Ιταλία. Νέα οδύσσεια, είχε θέσεις για επιβάτες αλλά όχι για τις μηχανές μας. Θέλαμε τόσο το ταξίδι αυτό και είχαμε τόσο πεισμώσει, που λέγαμε να πάμε οδικώς. Τελικά μετά από 3ωρη αναμονή βρέθηκαν εισιτήρια. Ναι, θα φεύγαμε 01/07.
Την πρώτη διανυκτέρευση την είχα ήδη ακυρώσει. Αν το καράβι έφτανε στην ώρα του στην Ancona, με λίγο πλάκωμα θα βλέπαμε τον Rossi και την παρέα του.
Το ταξίδι ξεκινά
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18531024x680.jpg
01/07/11 Αναχώρηση από Ηράκλειο
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18561024x680.jpg
02/07/11 Την επομένη το πρωί στον Πειραιά
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18581024x680.jpg
02/07/11 Μια στάση στον Ισθμό για καφέ
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18671024x680.jpg
02/07/11 Αποχαιρετούμε την Πάτρα
03/07/11
Άφιξη στην Ancona με δίωρη καθυστέρηση. Αδύνατο να προλάβουμε τον αγώνα motogp στο Mugelo.ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα
Αλλαγή διαδρομής φεύγουμε για Pozzolengo. 380km βαρετής Autostrada
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18821024x680.jpg
03/07/11 Έτοιμοι να αφήσουμε την Ancona
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18881024x680.jpg
03/07/11 Μια γρήγορη στάση για καύσιμα για τα δίτροχα και τα δίποδα
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18971024x680.jpg
03/07/11 Hotel La Muraglia με φυλασσόμενο parking για τις καλές μας. Ένα μπανάκι και έτοιμοι για βραδινό φαγητό, τα καλλίτερα έρχονται
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19091024x680.jpg
04/07/11 Λίμνη Del Garda, πανέμορφη διαδρομή με αρκετή όμως κίνηση
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19251024x680.jpg
04/07/11 αφήνοντας τη λίμνη Del Garda λίγο πριν το Trento
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19341024x680.jpg
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19381024x680.jpg
04/07/11 Αμπελώνες στο Tirol
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19421024x680.jpg
04/07/11 Υπάρχουν κι αλλού Μετέωρα;
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19481024x680.jpg
04/07/11 Πρώτη φορά πάνω από 2000m
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19561024x680.jpg
04/07/11 Penserjoch (passo Pennes)- 2.211 m
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19641024x680.jpg
04/07/11 Έτοιμοι να κατακτήσουμε το επόμενο πέρασμα λίγο πριν το Sterzing
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19801024x680.jpg
04/07/11 Jaufenpass (Passo Giovo) 2099m Εδώ φάγαμε μια Schwarzwaldkirsche torte (είχε δυστυχώς μόνο μία) καλό και το Apfelstudel
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20131024x680.jpg
04/07/11
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20141024x680.jpg
04/07/11 Το τούνελ κοντά στα αυστριακά σύνορα.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20241024x680.jpg
04/07/11 Timmelsjoch (Passo Rombo)
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20281024x680.jpg
04/07/11 Timmelsjoch (Passo Rombo) – 2.509 m
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20301024x680.jpg
04/07/11 HochGurgl
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20371024x680.jpg
04/07/11 HochGurgl
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20681024x680.jpg
04/07/11 Soelden, πολλά νερά, πίστες σκι, άφθονες διαδρομές για ιππασία – πεζοπορία - ποδηλασία
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20781024x680.jpg
04/07/11 Soelden - με διαφορά το καλύτερο «πιάτο» του ταξιδιού
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20841024x680.jpg
05/07/11 ανηφορίζοντας προς τους καταρράκτες του Krimml
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20871024x680.jpg
05/07/11 Καταρράκτες Krimml – οι μεγαλύτεροι (380 μ. σε τρία επίπεδα) καταρράκτες της Ευρώπης
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21021024x680.jpg
05/07/11 στη διακλάδωση για μία από τις διασημότερες αλπικές διαδρομές – (Grossglokner High Alpine Pass)
48 χλμ. οδηγικής απόλαυσης από τα 800 στα 2.504 μ.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21181024x680.jpg
05/07/11 ότι και να πεις γι αυτούς τους δρόμους είναι λίγο, προσέξτε τις κλίσεις στις στροφές
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21191024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Edelweissspitze
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21261024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Edelweissspitze 2571m
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21401024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Edelweissspitze με το σκόπευτρο στην ψηλότερη κορυφή της Αυστρίας το όρος Grossglockhner στα 3.798 m.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21451024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Edelweissspitze
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21461024x680.jpg
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_2150.jpg
05/07/11 Η καλύτερη σοκολάτα στα 2.571 μ. λίγο πριν τη μοναδική βροχή του ταξιδιού
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21611024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Παγετώνας Pasterze ο μεγαλύτερος των ανατολικών Άλπεων.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21711024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Παγετώνας Pasterze από τα 2.362 μ
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21771024x680.jpg
05/07/11 πηγαίνοντας προς το Lienz
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21791024x680.jpg
05/7/11 Innervillgraten αποχαιρετώντας την Αυστρία
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21801024x680.jpg
05/7/11 Innervillgraten, οι κούκλες περιμένουν.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21811024x680.jpg
05/7/11 Innervillgraten, όταν ξυπνάς μ’ αυτή τη θέα δεν θέλεις να φύγεις.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_2182680x1024.jpg
06/7/11 Innervillgraten, στην ανοικτή πόρτα ήταν ο σταύλος με τις αγελάδες και δίπλα ο χώρος του πρωϊνού – σκέτη μαγεία
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21931024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten οι πρώτες εικόνες λίγο πριν το Toblach
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21971024x680.jpg
06/07/11 Διόδια για τους πύργους του Lavaredo (Tre Cime Di Lavaredo )
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22011024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten - 360ο γύρω οι Δολομιτικές Άλπεις με τα εντυπωσιακά διαβρωμένα πετρώματα.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22041024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten - Tre Cime Di Lavaredo από τα 2.320 μ.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22171024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22211024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22251024x680.jpg
06/07/11 στο δρόμο για Cortina d’ Ampezzo
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22351024x680.jpg
06/07/11 Passo Giau- 2.233 μ.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22371024x680.jpg
06/07/11 Passo Giau
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22391024x680.jpg
06/07/11 Passo Giau
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22511024x680.jpg
06/07/11 Bassano Del Grappa για την τελευταία διανυκτέρευση επί ιταλικού εδάφους
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22521024x680.jpg
06/07/11 Bassano Del Grappa
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22641024x680.jpg
07/07/11 Αναχώρηση από Ancona
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22751024x680.jpg
07/07/11 Γεμάτοι εικόνες και συναισθήματα με μια γλυκιά μελαγχολία αποχαιρετούμε την Ιταλία.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_2282.jpg
07/07/11 Τέλος καλό όλα καλά - τα χαμόγελα τα λένε όλα.
για το τέλος ένα μικρό βιντεάκι
dolomiten_060711.MP4 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8saS-B9A-ZQ)
Οι εντυπώσεις από το ταξίδι:
Το καταπληκτικό οδόστρωμα, στεγνό ή βρεγμένο και η προσεγμένη χάραξη με τις σωστές κλίσεις, σου εμπνέει πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα σιγουριά, ακόμα και στα στενά, δύσκολα αλπικά περάσματα με υψόμετρο κοντά στα 2.500 μ. που είναι ανοικτά 3 – 4 μήνες το χρόνο. Αυτό σε συνδυασμό με την άψογη συμπεριφορά των άλλων οδηγών, σου δημιουργεί τέτοια αίσθηση ασφάλειας, που προκαλεί πραγματικό σοκ η επιστροφή στην «εθνική οδό» Πατρών – Κορίνθου.
Εντύπωση προκαλεί ο επιβεβλημένος χαιρετισμός ανάμεσα στους διασταυρούμενους μοτοσυκλετιστές, καθώς και ο μεγάλος αριθμός ποδηλατών στα ψηλά πάσα.
Οι τρεις εντελώς διαφορετικές μηχανές συμπεριφέρθηκαν άψογα, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, με το cbf 600 να αισθάνεται καλύτερα στα στροφιλίκια με τον ελαστικό «ηλεκτρικό» του κινητήρα και λιγότερο άνετα στην autostrada που δούλευε 2.000-3.000 στροφές ψηλότερα από τα άλλα. Το St 800 να τα καταφέρνει καλά στις στροφές με την σχετικά επιθετική θέση οδήγησης, αλλά και στην autostrada λόγω των μακριών σχέσεων μετάδοσης και το Gs 1150 να ταξιδεύει αρχοντικά με προτίμηση στους ανοιχτούς δρόμους και ελαφρές καμπές. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε λίγο πάνω από τα 4 λιτρ/100 χλμ για το 800 st, 5 λιτρ/100 χλμ για το cbf 600 και 6 λιτ/100 χλμ για το Gs 1150, με αρκετά σβέλτη οδήγηση στα ορεινά στροφιλίκια και ταχύτητες 130 – 150 χλμ/ώρα στην autostrada, με την τιμή της βενζίνης 30–40 λεπτά φθηνότερα από την Ελλάδα. Τα διόδια στην Ιταλία ακριβά, αλλά χαλάλι τους.
Οι καιρικές συνθήκες απρόσμενα καλές με μία μόνο μισάωρη βροχή στο Grossglockhner και θερμοκρασίες υψηλές 25-27 βαθμούς Κελσίου στο δρόμο Ancona–Bologna και μέχρι 4–10 βαθμούς Κελσίου στα ορεινά πάσα.
Τα ξενοδοχεία 80 -90 ευρώ το τρίκλινο με «οικογενειακή» ατμόσφαιρα στην Αυστρία, η συνενόηση εύκολη, με Αγγλικά στα πεδινά και Γερμανικά στα ορεινά.
Το μόνο κακό είναι ότι καταναλώνεις πολύ χρόνο και χρήμα (καράβι – autostrada) για να βρεθείς στο μοτοσυκλετιστικό παράδεισο των Άλπεων.
Αυτό όμως δεν μας εμποδίζει να ονειρευόμαστε την επόμενη εξόρμηση που θα περιλαμβάνει το δυτικό τμήμα των γαλλικών – ελβετικών – ιταλικών Άλπεων με τα ακόμα πιο ψηλά και διάσημα ορεινά πάσα.
Col d’ Iseran, Col du Petit & Grand St. Bernard, Furka Pass, Oberalp Pass, Julier Pass, Bernina Pass, Forcola Di Livigno, Passo Di Foscagno, Stelvio Pass.
ερχόμαστε!!! … γιατί τα όνειρα …είναι δωρεάν.
Ένα ταξίδι που το ονειρευόμαστε (με τον αδελφό μου) χρόνια. Χαζεύαμε φωτογραφίες και περιγραφές σε διάφορα site και ζηλεύαμε τους τυχερούς που είχαν επισκεφθεί αυτά τα μέρη. Ένα ταξίδι που δεν βρίσκαμε χρόνο να το κάνουμε στο παρελθόν, που θέλαμε να το αναβάλλουμε και πάλι λόγω κρίσης, που όταν το αποφασίσαμε δεν βρίσκαμε ακτοπλοϊκά εισιτήρια (Minoan Lines γεμάτα στις ημερομηνίες που θέλαμε, SuperFast-Anek λόγω συγχώνευσης δεν δούλευε για μέρες το σύστημα κρατήσεων).
Πήγα το f650gs για έλεγχο (Service είχε γίνει την άνοιξη) και το άφησα προκαταβολή για ένα καινούριο F800st. Στην παρέα μας είχε έρθει και ο Στέλιος με ένα GS1150, ο αδελφός μου έχει ένα CBF600.
Κλείσαμε τα ακτοπλοϊκά, τα ξενοδοχεία, αγοράσαμε τα εισιτήρια για τον αγώνα MotoGP στο Mugello .
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/ticket.jpg
Έκαναν και οι άλλοι το απαραίτητο Service.
Βάλαμε νέους χάρτες στα GPS μας και προγραμματίσαμε τις διαδρομές που θα ακολουθούσαμε.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/map.jpg
Συνολικά περίπου 2300km
Εκεί που πλησίαζε η πολυπόθητη μέρα ξεκίνησαν οι απεργίες. Τα καράβια για Ιταλία ταξίδευαν κανονικά, όμως εμείς στον Πειραιά δεν μπορούσαμε να φτάσουμε. Κοιτάξαμε για εναλλακτική από Καστέλι για Γύθειο αλλά και αυτό το καράβι είχε εγκλωβιστεί στον Πειραιά. Δεν έφτανε αυτό, το απόγευμα της Τετάρτης, παραμονή της αναχώρησης, είδε λάδι ο αδερφός μου δίπλα στο μπροστινό τροχό και πάνω στην δαγκάνα του δισκόφρενου. Διάγνωση: διαρροή από το αμορτισέρ, τσιμούχα στον Άγιο Νικόλαο δεν υπήρχε. Υπήρχε ευτυχώς στο Ηράκλειο και μπορούσε να επισκευαστεί την επομένη. Το πρόβλημα εξακολουθούσε να είναι η απεργία η οποία έληγε στις 30/06 στις 24:00, αλλά όλα τα καράβια βρίσκονταν στον Πειραιά. Από Ηράκλειο θα έφευγαν 01/07 και δεν προλαβαίναμε το πλοίο στην Πάτρα ή στην Ηγουμενίτσα. Αλλαγή λοιπόν στα εισιτήρια για Ιταλία. Νέα οδύσσεια, είχε θέσεις για επιβάτες αλλά όχι για τις μηχανές μας. Θέλαμε τόσο το ταξίδι αυτό και είχαμε τόσο πεισμώσει, που λέγαμε να πάμε οδικώς. Τελικά μετά από 3ωρη αναμονή βρέθηκαν εισιτήρια. Ναι, θα φεύγαμε 01/07.
Την πρώτη διανυκτέρευση την είχα ήδη ακυρώσει. Αν το καράβι έφτανε στην ώρα του στην Ancona, με λίγο πλάκωμα θα βλέπαμε τον Rossi και την παρέα του.
Το ταξίδι ξεκινά
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18531024x680.jpg
01/07/11 Αναχώρηση από Ηράκλειο
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18561024x680.jpg
02/07/11 Την επομένη το πρωί στον Πειραιά
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18581024x680.jpg
02/07/11 Μια στάση στον Ισθμό για καφέ
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18671024x680.jpg
02/07/11 Αποχαιρετούμε την Πάτρα
03/07/11
Άφιξη στην Ancona με δίωρη καθυστέρηση. Αδύνατο να προλάβουμε τον αγώνα motogp στο Mugelo.ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα
Αλλαγή διαδρομής φεύγουμε για Pozzolengo. 380km βαρετής Autostrada
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18821024x680.jpg
03/07/11 Έτοιμοι να αφήσουμε την Ancona
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18881024x680.jpg
03/07/11 Μια γρήγορη στάση για καύσιμα για τα δίτροχα και τα δίποδα
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_18971024x680.jpg
03/07/11 Hotel La Muraglia με φυλασσόμενο parking για τις καλές μας. Ένα μπανάκι και έτοιμοι για βραδινό φαγητό, τα καλλίτερα έρχονται
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19091024x680.jpg
04/07/11 Λίμνη Del Garda, πανέμορφη διαδρομή με αρκετή όμως κίνηση
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19251024x680.jpg
04/07/11 αφήνοντας τη λίμνη Del Garda λίγο πριν το Trento
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19341024x680.jpg
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19381024x680.jpg
04/07/11 Αμπελώνες στο Tirol
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19421024x680.jpg
04/07/11 Υπάρχουν κι αλλού Μετέωρα;
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19481024x680.jpg
04/07/11 Πρώτη φορά πάνω από 2000m
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19561024x680.jpg
04/07/11 Penserjoch (passo Pennes)- 2.211 m
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19641024x680.jpg
04/07/11 Έτοιμοι να κατακτήσουμε το επόμενο πέρασμα λίγο πριν το Sterzing
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_19801024x680.jpg
04/07/11 Jaufenpass (Passo Giovo) 2099m Εδώ φάγαμε μια Schwarzwaldkirsche torte (είχε δυστυχώς μόνο μία) καλό και το Apfelstudel
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20131024x680.jpg
04/07/11
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20141024x680.jpg
04/07/11 Το τούνελ κοντά στα αυστριακά σύνορα.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20241024x680.jpg
04/07/11 Timmelsjoch (Passo Rombo)
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20281024x680.jpg
04/07/11 Timmelsjoch (Passo Rombo) – 2.509 m
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20301024x680.jpg
04/07/11 HochGurgl
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20371024x680.jpg
04/07/11 HochGurgl
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20681024x680.jpg
04/07/11 Soelden, πολλά νερά, πίστες σκι, άφθονες διαδρομές για ιππασία – πεζοπορία - ποδηλασία
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20781024x680.jpg
04/07/11 Soelden - με διαφορά το καλύτερο «πιάτο» του ταξιδιού
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20841024x680.jpg
05/07/11 ανηφορίζοντας προς τους καταρράκτες του Krimml
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_20871024x680.jpg
05/07/11 Καταρράκτες Krimml – οι μεγαλύτεροι (380 μ. σε τρία επίπεδα) καταρράκτες της Ευρώπης
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21021024x680.jpg
05/07/11 στη διακλάδωση για μία από τις διασημότερες αλπικές διαδρομές – (Grossglokner High Alpine Pass)
48 χλμ. οδηγικής απόλαυσης από τα 800 στα 2.504 μ.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21181024x680.jpg
05/07/11 ότι και να πεις γι αυτούς τους δρόμους είναι λίγο, προσέξτε τις κλίσεις στις στροφές
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21191024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Edelweissspitze
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21261024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Edelweissspitze 2571m
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21401024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Edelweissspitze με το σκόπευτρο στην ψηλότερη κορυφή της Αυστρίας το όρος Grossglockhner στα 3.798 m.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21451024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Edelweissspitze
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21461024x680.jpg
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_2150.jpg
05/07/11 Η καλύτερη σοκολάτα στα 2.571 μ. λίγο πριν τη μοναδική βροχή του ταξιδιού
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21611024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Παγετώνας Pasterze ο μεγαλύτερος των ανατολικών Άλπεων.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21711024x680.jpg
05/07/11 Grossglockner Παγετώνας Pasterze από τα 2.362 μ
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21771024x680.jpg
05/07/11 πηγαίνοντας προς το Lienz
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21791024x680.jpg
05/7/11 Innervillgraten αποχαιρετώντας την Αυστρία
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21801024x680.jpg
05/7/11 Innervillgraten, οι κούκλες περιμένουν.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21811024x680.jpg
05/7/11 Innervillgraten, όταν ξυπνάς μ’ αυτή τη θέα δεν θέλεις να φύγεις.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_2182680x1024.jpg
06/7/11 Innervillgraten, στην ανοικτή πόρτα ήταν ο σταύλος με τις αγελάδες και δίπλα ο χώρος του πρωϊνού – σκέτη μαγεία
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21931024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten οι πρώτες εικόνες λίγο πριν το Toblach
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_21971024x680.jpg
06/07/11 Διόδια για τους πύργους του Lavaredo (Tre Cime Di Lavaredo )
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22011024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten - 360ο γύρω οι Δολομιτικές Άλπεις με τα εντυπωσιακά διαβρωμένα πετρώματα.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22041024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten - Tre Cime Di Lavaredo από τα 2.320 μ.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22171024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22211024x680.jpg
06/07/11 Dolomiten
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22251024x680.jpg
06/07/11 στο δρόμο για Cortina d’ Ampezzo
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22351024x680.jpg
06/07/11 Passo Giau- 2.233 μ.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22371024x680.jpg
06/07/11 Passo Giau
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22391024x680.jpg
06/07/11 Passo Giau
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22511024x680.jpg
06/07/11 Bassano Del Grappa για την τελευταία διανυκτέρευση επί ιταλικού εδάφους
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22521024x680.jpg
06/07/11 Bassano Del Grappa
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22641024x680.jpg
07/07/11 Αναχώρηση από Ancona
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_22751024x680.jpg
07/07/11 Γεμάτοι εικόνες και συναισθήματα με μια γλυκιά μελαγχολία αποχαιρετούμε την Ιταλία.
http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/Italy%20July%202011/DSC_2282.jpg
07/07/11 Τέλος καλό όλα καλά - τα χαμόγελα τα λένε όλα.
για το τέλος ένα μικρό βιντεάκι
dolomiten_060711.MP4 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8saS-B9A-ZQ)
Οι εντυπώσεις από το ταξίδι:
Το καταπληκτικό οδόστρωμα, στεγνό ή βρεγμένο και η προσεγμένη χάραξη με τις σωστές κλίσεις, σου εμπνέει πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα σιγουριά, ακόμα και στα στενά, δύσκολα αλπικά περάσματα με υψόμετρο κοντά στα 2.500 μ. που είναι ανοικτά 3 – 4 μήνες το χρόνο. Αυτό σε συνδυασμό με την άψογη συμπεριφορά των άλλων οδηγών, σου δημιουργεί τέτοια αίσθηση ασφάλειας, που προκαλεί πραγματικό σοκ η επιστροφή στην «εθνική οδό» Πατρών – Κορίνθου.
Εντύπωση προκαλεί ο επιβεβλημένος χαιρετισμός ανάμεσα στους διασταυρούμενους μοτοσυκλετιστές, καθώς και ο μεγάλος αριθμός ποδηλατών στα ψηλά πάσα.
Οι τρεις εντελώς διαφορετικές μηχανές συμπεριφέρθηκαν άψογα, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, με το cbf 600 να αισθάνεται καλύτερα στα στροφιλίκια με τον ελαστικό «ηλεκτρικό» του κινητήρα και λιγότερο άνετα στην autostrada που δούλευε 2.000-3.000 στροφές ψηλότερα από τα άλλα. Το St 800 να τα καταφέρνει καλά στις στροφές με την σχετικά επιθετική θέση οδήγησης, αλλά και στην autostrada λόγω των μακριών σχέσεων μετάδοσης και το Gs 1150 να ταξιδεύει αρχοντικά με προτίμηση στους ανοιχτούς δρόμους και ελαφρές καμπές. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε λίγο πάνω από τα 4 λιτρ/100 χλμ για το 800 st, 5 λιτρ/100 χλμ για το cbf 600 και 6 λιτ/100 χλμ για το Gs 1150, με αρκετά σβέλτη οδήγηση στα ορεινά στροφιλίκια και ταχύτητες 130 – 150 χλμ/ώρα στην autostrada, με την τιμή της βενζίνης 30–40 λεπτά φθηνότερα από την Ελλάδα. Τα διόδια στην Ιταλία ακριβά, αλλά χαλάλι τους.
Οι καιρικές συνθήκες απρόσμενα καλές με μία μόνο μισάωρη βροχή στο Grossglockhner και θερμοκρασίες υψηλές 25-27 βαθμούς Κελσίου στο δρόμο Ancona–Bologna και μέχρι 4–10 βαθμούς Κελσίου στα ορεινά πάσα.
Τα ξενοδοχεία 80 -90 ευρώ το τρίκλινο με «οικογενειακή» ατμόσφαιρα στην Αυστρία, η συνενόηση εύκολη, με Αγγλικά στα πεδινά και Γερμανικά στα ορεινά.
Το μόνο κακό είναι ότι καταναλώνεις πολύ χρόνο και χρήμα (καράβι – autostrada) για να βρεθείς στο μοτοσυκλετιστικό παράδεισο των Άλπεων.
Αυτό όμως δεν μας εμποδίζει να ονειρευόμαστε την επόμενη εξόρμηση που θα περιλαμβάνει το δυτικό τμήμα των γαλλικών – ελβετικών – ιταλικών Άλπεων με τα ακόμα πιο ψηλά και διάσημα ορεινά πάσα.
Col d’ Iseran, Col du Petit & Grand St. Bernard, Furka Pass, Oberalp Pass, Julier Pass, Bernina Pass, Forcola Di Livigno, Passo Di Foscagno, Stelvio Pass.
ερχόμαστε!!! … γιατί τα όνειρα …είναι δωρεάν.