KostasGS
28-12-2008, 11:15
http://gsmforum.gr/new/Honda_Jazz.jpg
Η Honda αναμένεται να λανσάρει την υβριδική εκδοχή του Jazz, του δημοφιλούς μικρού της, το 2010, σύμφωνα με αναφορές που γίνονται όλο και πιο έντονες τελευταία. Το supermini με την οικολογική συνείδηση θα διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα ο οποίος θα έχει βοήθεια από έναν ηλεκτροκινητήρα. Τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη θα προέρχονται από το Insight, το οποίο σημειωτέον θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2009.
Με τις διαστάσεις και το βάρος του Jazz σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, οι εκπομπές CO2 θα κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν 90g/km.
Η Honda προβλέπει να πωλούνται περίπου 500.000 μονάδες από το υβριδικό Jazz κάθε χρόνο. Το Jazz θα είναι το τρίτο υβριδικό μοντέλο που δημιουργεί η ιαπωνική εταιρεία έπειτα από το Insight και το CR-Z coupe που θα αφιχθεί το 2010.
Επιπλέον η Honda ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία GS Yuasa για την ανάπτυξη και βελτίωση των μπαταρίων ιόντων-λιθίου με τις οποίες εξοπλίζονται τα υβριδικά αυτοκίνητα του ομίλου. Το μέλλον είναι υβριδικό όπως όλα δείχνουν τα πράγματα και η Honda έχει αφουγκραστεί από νωρίς την συγκεκριμένη τάση της αγοράς.
Η Honda αναμένεται να λανσάρει την υβριδική εκδοχή του Jazz, του δημοφιλούς μικρού της, το 2010, σύμφωνα με αναφορές που γίνονται όλο και πιο έντονες τελευταία. Το supermini με την οικολογική συνείδηση θα διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα ο οποίος θα έχει βοήθεια από έναν ηλεκτροκινητήρα. Τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη θα προέρχονται από το Insight, το οποίο σημειωτέον θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2009.
Με τις διαστάσεις και το βάρος του Jazz σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, οι εκπομπές CO2 θα κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν 90g/km.
Η Honda προβλέπει να πωλούνται περίπου 500.000 μονάδες από το υβριδικό Jazz κάθε χρόνο. Το Jazz θα είναι το τρίτο υβριδικό μοντέλο που δημιουργεί η ιαπωνική εταιρεία έπειτα από το Insight και το CR-Z coupe που θα αφιχθεί το 2010.
Επιπλέον η Honda ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία GS Yuasa για την ανάπτυξη και βελτίωση των μπαταρίων ιόντων-λιθίου με τις οποίες εξοπλίζονται τα υβριδικά αυτοκίνητα του ομίλου. Το μέλλον είναι υβριδικό όπως όλα δείχνουν τα πράγματα και η Honda έχει αφουγκραστεί από νωρίς την συγκεκριμένη τάση της αγοράς.