PDA

View Full Version : Ερωτηση για ελαστικα . Θελω προτασεις


AlexisK
19-05-2009, 11:19
Καλημερα ! Ηρθε η ωρα να αλλαξω ελαστικα στη μηχανη μου ( GS 1200 Adv. ).

Τωρα εχω Metzeler Tourance EXP και απο την αρχη που τα εβαλα δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος .

Υπαρχουν προτασεις ελαστικων ; Η χρηση ειναι καθαρα ασφαλτινη σχετικα γρηγορη οδηγηση , στροφουλες και τετοια .

Επισης με ενδιαφερει κυριως η συμπεριφορα τους στο δρομο παρα η αντοχη τους στο χρονο/χιλιομετρα

NLS
19-05-2009, 11:40
τα EXP ήταν λάθος επιλογή εξαρχής για τη χρήση που λες έτσι δεν είναι;

θα πρότεινα κάτι σε bridgestone

Jefe
19-05-2009, 11:44
Ανεπιφύλακτα Michelin Anakee 2!

Jefe

-----------------------------------------------------

Τα καλύτερα ταξίδια, δεν τα κάναμε ακόμα....

AlexisK
19-05-2009, 11:50
Δεν ηξερα :( Απλα τοτε που τα εβαλα ηταν λυση ( εκτατης ) αναγκης . Τωρα ομως θελω να ακουσω και καποιους ποιο ψαγμενους στο θεμα

ntinopoulos
19-05-2009, 11:54
conti trail attack της continental!τα εβαλα πριν 2 εβδομαδες,πολυ ευχαριστημενος!;)

zitsos
19-05-2009, 12:01
φιλαράκο το θέμα λάστιχο θέλει πολύ ψάξιμο και κανένας επησημα δεν μπορει νασε βοηθήσει ! Ο λόγος είναι ότι πρέπει να ψάξεις να βρείς τη ακριβός σου προσφέρει το κάθε λάστιχό και τη ακριβός θέλεις να κάνεις ,οπώς παταδήγματος χάρην αν έχω ενα cbr και θέλω να βάλω χωματινα δεν μπορώ έτσι και το adv μπορεί να μην κάνει για λίγες στροφουλες και γρήγορή οδύγηση , πρέπει να θυσιασεις κάτι για να έχεις κάτι! Δέν ξέρω αν τα λέω σώστα αλλα αλός μπορεί να έχει τα ίδια λάστηχα και είναι απολήτα οικανοποιημένως!!! ΨΑΞΤΩ καλά πάρε ιδέες πάνω σε αυτό που θέλεις και μάθε τα χαρακτιριστικα απο το κάθε λάστιχο ώστε να πέσεις κοντα σε αυτό θέλεις!!!;)

AlexisK
19-05-2009, 12:14
Έχεις δίκιο φίλε μου . Ένταξή όμως κι εγώ δεν ζητάω της επιδόσεις της CBR στο BMW . Απλα κοιταω να δω πως θα πλησιασω :) :) :) :) :)

giorgos_gs
19-05-2009, 22:57
Ανεπιφύλακτα Michelin Anakee 2!

Jefe

-----------------------------------------------------

Τα καλύτερα ταξίδια, δεν τα κάναμε ακόμα....

πολυ σωστος

AlexisK
20-05-2009, 16:29
Τελικα θα τα δοκιμασω :) Ακουσα καλα λογια και απο το βουλκανιζατερ . Επισης θα κανω και ακτινολογηση :( :( :( Με εχει ψιλο αγχωσει το θεμα !

pepax66
20-05-2009, 16:42
Τελικα θα τα δοκιμασω :) Ακουσα καλα λογια και απο το βουλκανιζατερ . Επισης θα κανω και ακτινολογηση :( :( :( Με εχει ψιλο αγχωσει το θεμα !

Ποιά θα δοκιμάσεις τα conti ή τα anakee?
:confused::confused::confused:

AlexisK
20-05-2009, 16:54
Anakee 2

pepax66
20-05-2009, 16:57
Anakee 2

Πολύ ωραία περιμένουμε εντυπώσεις γιατί εάν περιμένεις από περιοδικά και δοκιμές έδεσες γίνεται τις πλειοδοσίας!

AlexisK
20-05-2009, 17:07
Anakee 2

AlexisK
20-05-2009, 17:10
Επισης μου ειπε οτι με σωστη χρηση χωρις κωλιδια , μπατιλικια και τετοια αντεχουν και 15.000 χιλιομετρα

pepax66
20-05-2009, 17:21
Αυτό πάλι τι να σου πω για τους Ελληνικούς δρόμους δεν ισχύει τίποτα! Εάν τα κυκλοφορείς αρκετά στην Αττική Οδό το λιώνεις, έαν τα δουλευεις κέντρο ή Πειραιά τα γυαλίζεις (και κουτσουρώνουν) εάν είσαι ταξιδιάρεις τα κάνεις τετράγωνα και εάν είσαι τεμπελάκος τους κάνεις τετραγωνάκια (εκεί που ακουμπάει για πολύ καιρό το λάστιχο) και τα αλλάζεις πριν τα 15000 γιατί δεν τα κάνεις στα τρία χρόνια μέσα! Εγώ με τα EXP έχω κάνει 12000 χλμ δεν έχουν περάσει ούτε δύο χρόνια που τα είχα βάλει (ήταν φρέσκα) και είναι κούτσουρα !

AlexisK
20-05-2009, 17:53
Εγω τα EXP τα εχω 9 μηνες περιπου και εχω κανει 16.000 χιλιομετρα με αυτα .

arisxios
20-05-2009, 18:08
Πάτος τα ΕΧΡ που φόραγα στο 1200gs του 05 ήταν άπαιχτα και έστριβαν τρομερά ,όρεξη να έχεις !!!!!!!!!!!!

AlexisK
20-05-2009, 18:22
Απλο GS ή Adventure ;;;;;;;;;;;

arisxios
20-05-2009, 18:32
Απλο GS ή Adventure ;;;;;;;;;;;



Στο απλό !!!!!!!!
Τώρα στο sdv που έχω του 09 φοράει

Continental (http://www.conti-online.com/)



όχι ότι δεν είναι στριφτερά, αλλά ένιωθα ποιο σίγουρος με τα ΕΧΡ

AlexisK
20-05-2009, 18:35
Το απλο GS ειναι κατι ποιο κοντο,κατι ποιο ελαφρυ απο το Adv.

Μηπως παιζει ρολο και αυτο ;;; Δεν ξερω :confused:

Ασχετο :) αλλα ποιο σου φαινεται καλητερο ;;;

arisxios
20-05-2009, 18:49
Το απλο GS ειναι κατι ποιο κοντο,κατι ποιο ελαφρυ απο το Adv.

Μηπως παιζει ρολο και αυτο ;;; Δεν ξερω :confused:

Ασχετο :) αλλα ποιο σου φαινεται καλητερο ;;;



Λοιπόν στο δικό μου adv φοράω Continental (http://www.conti-online.com/)
Του Λεονίδα το adv ΕΧΡ
Μου δόθηκε η ευκαιρία λοιπόν να τα οδηγήσω και τα δύο στης στροφές του Άγιου Μερκούριου
Η γνώμη και τον δύο μας ήταν ότι τα Continental (http://www.conti-online.com/) φένονταν να πλαγιάζουν ποιο πολύ στην στροφη αλλα τα ΕΧΡ σου έδιναν την συγουρια του κρατίματος

Akis
20-05-2009, 19:05
Φιλε μου εισαι λαθος απο τα αποδυτηρια.....

πηρες adv για να πηγαινεις με γκαζια σε στροφουλες.....

Οτι λαστιχο και να βαλεις...δεν θα σου αρεσει...

το μοτο ειναι 280 κιλα οφ-ροουντ....βαλε ενα 70-30%
Τουρανς απλο ή Πιρελι σκορπιον...
και η μοτο σου θα πεταει...

mariz
20-05-2009, 19:43
Φοραω Conti trail attack σε ADV, κι εχω παθει πλακα.
Παντως αν τα βαλεις, παρε κι ενα ζευγαρι ξυστρες...!!!

pepax66
21-05-2009, 10:24
Η δοκιμή του γερμανικού περιοδικού Motorrad έγινε σε on-off μηχανές και βγάζει πρώτα τα conti trail attack όποιος θέλει τους πιστευει οι μαρτυρίες φίλων που τα φοράνε είναι πολύ καλές μέχρι τώρα! Και μιας και είμαι πολύ κοντα στην αλλαγή λέω να τα βάλω 260 ευρά και βλέπουμε!

http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/general/links/news/cta_testwinner_en.pdf

Maen
21-05-2009, 18:33
Ειμουν στο τσακ για EXP κ τώρα μου το αλαζετε:hmmm:

Dionisis
21-05-2009, 20:52
Ανεπιφύλακτα Michelin Anakee 2!

Jefe

-----------------------------------------------------

Τα καλύτερα ταξίδια, δεν τα κάναμε ακόμα....
Συμφωνω με τον Θαναση .....εχω κανει 2 φορες αλλαγη και τριτη παλι τα ιδια θε βαλω .....

pit
27-05-2009, 00:30
Ρε παιδια με εχετε μπερδεψει.... Αυτη την εβδομαδα παραλαμβανω το καινουριο μου ADV και πρεπει να επιλεξω μεταξύ conti και tourance exp. Δώστε μου τα φώτα σας pls, καθότι αρχάριος, πραγμα που σημαίνει οτι δεν προγραματίζω οριακές καταστάσεις... Τουλάχιστον μέχρι να συνηθήσω τη μηχανή... ;-) Μετά βλέπουμε... Ευχαριστώ.

NLS
27-05-2009, 00:50
το τεστ έχει ένα μείον

μιλάει μόνο για δρόμο

βέβαια για σκέτο δρόμο (αλήθεια γιατί πήρατε 1200GS Adventure τότε;...) τα conti στο τεστ σκίζουν

αλλά 2α έβγαλε τα EXP που λέτε ότι δεν είναι καλά (ενώ θα ήταν πρώτα μάλλον στο τεστ αν δεν "φαγωνόντουσαν" τόσο εύκολα

χμμμμ

εγώ που θέλω λάστιχο που να μη φοβάται το χωματόδρομο (και κάποια άλλα... πραγματάκια) δεν μπορεί να πάρω continental

S.T
27-05-2009, 01:04
bridgestone battlewing 502 . Αυτά ειχε απο την μάνα του και τώρα που έχω 18.000χλμ και πάω για αλλαγή πάλι τα ίδια θα βάλω.Και στην βροχή καλό και στο χώμα για λίγο καλό και στο στεγνό καλό.Και όποιον να έχω ρωτήσει αυτά μου λέει και μην τ'αλλάζεις .Μπορεί και να μου ταιριάζουν στον τρόπο οδήγησης μου και για αυτό γράφω τα παραπάνω.

vtheo
27-05-2009, 01:29
bridgestone battlewing 502 . Αυτά ειχε απο την μάνα του και τώρα που έχω 18.000χλμ και πάω για αλλαγή πάλι τα ίδια θα βάλω.Και στην βροχή καλό και στο χώμα για λίγο καλό και στο στεγνό καλό.Και όποιον να έχω ρωτήσει αυτά μου λέει και μην τ'αλλάζεις .Μπορεί και να μου ταιριάζουν στον τρόπο οδήγησης μου και για αυτό γράφω τα παραπάνω.

Μία από τα ίδια με το Σπύρο!

NLS
27-05-2009, 11:32
μα και εγώ ακριβώς αυτό

είχα τα 501/502 και πάλι αυτά έβαλα

Blackstaf
01-09-2009, 22:33
Παιδιά ήθελα και εγώ να ρωτήσω πότε χρειάζεται να βάλω καινούργια λάστιχα στο 1200GS (08)...Έχω κάνει 11000 χιλιόμετρα και έχω την μηχανή 1,5 χρόνο...Τα λάστιχα που φοράει τώρα είναι τα μαμίσια...Πότε να υπολογίζω την αλλαγή και επίσης τι μου προτείνεται να βάλω?Η χρήση είναι καθαρά άσφαλτο και ταξίδια...

Arkas
03-09-2009, 09:37
Παιδιά ήθελα και εγώ να ρωτήσω πότε χρειάζεται να βάλω καινούργια λάστιχα στο 1200GS (08)...Έχω κάνει 11000 χιλιόμετρα και έχω την μηχανή 1,5 χρόνο...Τα λάστιχα που φοράει τώρα είναι τα μαμίσια...Πότε να υπολογίζω την αλλαγή και επίσης τι μου προτείνεται να βάλω?Η χρήση είναι καθαρά άσφαλτο και ταξίδια...
Τα τακούνια σε τί κατάσταση είναι;

ALX
03-09-2009, 10:34
Λοιπόν μάγκες... ακούστε τι δική μου ιστορία και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Από την αρχή στο 1150 φορούσα Tourance (τα παλιά) Ήμουν ευχαριστημένος γενικά αλλά δεν ήταν κι ότι το καλύτερο. Κάποια στιγμή που βγήκαν τα Continental, είπα να τα δοκιμάσω αφού διάβαζα καλές κριτικές από το εξωτερικό (κρατήστε το αυτό το υπογραμμισμένο)

Τα έβαλα λοιπόν μήνα Απρίλιο του 2008.
Μέσα στην πόλη δεν μου έκαναν ούτε κρύο ούτε ζέστη. Σαν τα Tourance τα ένιωθα. Στο στεγνό πάντα, γιατί στο βρεγμένο ήταν παναγία βόηθα!!!

Τον επόμενο μήνα είχαμε το 36ωρο. Ξεκινάω που λέτε παρέα με ένα ΧΧ1100 από Πάχη Μεγάρων, και ανεβαίναμε μέσω Αλεποχωρίου προς Μπράλο. Στο δρόμο δεν μου έδιναν μεγάλη σιγουριά. Τουλάχιστον όχι τόση που περίμενα από ένα καινούριο λάστιχο με καλές κριτικές στο στεγνό.
Όταν πλάγιαζα, ένιωθα σε κάποιο σημείο, να μην θέλει να πλαγιάσω άλλο, και το πίεζα για να γίνει. Αυτό ήταν το πρώτο ξενέρωμα που έφαγα με τα συγκεκριμένα.
Όταν ζεστάθηκαν καλά άρχισα να στρίβω χωρίς όμως να πιέζω ιδιαίτερα και λίγο πριν φτάσω στο χωριό Μπράλος, σε μια αριστερή χάνω ξαφνικά ταυτόχρονα πρόσφυση και στους δύο τροχούς:sm1:
Ένας Θεός ξέρει πως κατάφερα να κρατηθώ πάνω στη μοτοσυκλέτα!
Επίσης μιλάμε ότι η άσφαλτος σε κείνο το σημείο ήταν αρκετά καλή :Απορία:
Σε ερώτησή μου στο παλικάρι που είμασταν μαζί, μήκως και πλάγιασα υπερβολικά (γιατί εγώ κάτι τέτοιο δεν κατάλαβα) μου είπε... "όχι ρε, τι λες? Νορμάλ πλάγιασμα ήταν!!!

2ο ξενέρωμα που μάλιστα με φόβισε. Στα καλά καθούμενα να με πουλήσουν έτσι και τα δυο λάστιχα?

Από κει και πέρα και για όλο το διήμερο πρόσεχα πολύ στις στροφές. Ναι μεν, έστριβα, αλλά όχι όπως συνηθίζω εγώ γιατί δεν ένιωθα άνετα πάνω στη μοτό πια.

Την ίδια μέρα προς το σούρουπο φτάναμε στην διασταύρωση που πάει για Πάπιγκο (Ζαγοροχώρια)
Εκεί μας πιάνει βροχή. ΩΧ! σκέφτηκα θυμούμενος τις επιδόσεις στο βρεγμένο. Βάζουμε αδιάβροχα και αρχίζουμε να ανηφορίζουμε. Το Πάπιγκο όποιος έχει πάει, ξέρει ότι είναι όλο φουρκέτες ο δρόμος και από κάτω γκρεμός. Ειλικρινά, έκανα μεγάλες προσπάθειες να κρατιέμαι πάνω στη μοτό. Σε κάθε φρενάρισμα σχεδόν πριν από φουρκέτα, άνοιγε το ABS!!! Πράγμα που ποτέ δεν μου συνέβαινε με τα Tourance για παράδειγμα!
Κάποια στιγμή κι ενώ πήγαινα πραγματικά όσο πιο γρήγορα μπορούσα γιατί δεν ήθελα να μας πιάσει βράδυ εκεί πάνω και με βροχή, είδα στους καθρέφτες μου να έρχεται πολύ πίσω μια κόκκινη μοτοσυκλέτα.
Για πότε με έφτασε, για πότε με πέρασε ένα GS1200, ούτε που κατάλαβα!!! Ρε πστη μου σκέφτηκα, τόσο αργά οδηγάω? Φτάνοντας στη πλατεία του Πάπιγκου και μόλις σταμάτησα, πήγα αμέσως να δω τι λάστιχα φορούσε το GS που με είχε προσπεράσει. Anakee (λογικό λοιπόν αν σκεφτεί κανείς ότι είναι από τα καλύτερα στη βροχή)
Τρώω κι άλλη ξενέρα λοιπόν με τα Conti γιατί δεν συνηθίζω να με περνάνε μηχανάκια στις στροφές.

Δεύτερη μέρα κι ενώ έχουμε κατέβει Πελοπόννησο και πηγαίνουμε προς τα σπήλαια λιμνών παρέα με το ΧΧ που ακολουθούσε, σε μια δεξιά στροφή τρώω ένα ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ γλίστρημα του πισινού τροχού που ήθελε να προσπεράσει τον μπροστινό! Βγάζω πόδι στο εσωτερικό της στροφής και προσπαθώ να κρατήσω όσο μπορώ μια ισορροπία κρατώντας σταθερά ανοιχτό το γκάζι για να μην σαβουριαστώ από highsiding.
Ούτε ξέρω πως το κατάφερα και έμεινα όρθιος. Τύχη? εμπειρία? πάντως τη γλίτωσα κι αυτή τη φορά.
Το παιδί με το ΧΧ μου είπε πως αν έπεφτα εκεί, θα γινόμασταν ήχος και φως καθώς ερχόταν κι αυτός από πίσω μου μαλλιοκούβαρα και δεν θα προλάβαινε να αντιδράσει! Λίγο μετά σταματήσαμε και ιδού το λάστιχο μετά το γλίστρημα!
http://img3.imageshack.us/img3/191/img4178medium.jpg
Από τις κάθετες χαρακιές στο πλάι του ελαστικού καταλαβαίνει κανείς τι γλίστρημα έφαγα!!!

Αυτό ήταν το τελειωτικό "χτύπημα" είπα από δω και μπρος, τέρμα τα παιχνίδια γιατί θα σκοτωθώ με αυτό το γμωλάστιχο:mad:

Έκανα 10000χιλ συνολικά και ήταν ακόμα σαν καινούριο το πέλμα του κι έτσι τα έβαλα για πούλημα. Τα σκότωσα και έβαλα επάνω ένα ζευγάρι EXP και πήγα στο φετινό 36ωρο.

Εντυπώσεις? Άριστες!!!!! Βρήκα το λάστιχό μου και δεν το ξαναλλάζω!!! Γυρίσαμε όλη την Πελοπόννησο φέτος κι ενώ όλοι παραπονιόντουσαν ότι γλιστρούσαν οι δρόμοι, εγώ εκεί που γλίστραγα ήταν πραγματικά απαράδεκτοι οι δρόμοι. Στα Φιλιατρά και στο κομμάτι Κορώνη-Καλαμάτα. Εκεί πήγαινες πραγματικά σβάρνα χωρίς να πιέζεις καθόλου. Έφτιαχνες χωρίστρα κοιτάζοντας την άσφαλτο. Μιλάμε για γυαλί! Παρόλα αυτά το EXP με προειδοποιούσε ότι θα γλιστρήσει. Πολύ προβλέψιμη η συμπεριφορά του θα έλεγα. Δεν σε πουλάει ξαφνικά όπως το Conti!
Οπουδήποτε αλλού πήγαινα κομμάτια! Η αίσθηση ασφάλειας που μου έδιναν τα EXP ήταν τέλεια!
Αποτέλεσμα αυτού ήταν να οδηγώ πολύ γρήγορα γενικώς και να απολαμβάνω όλες τις στροφές του δρόμου. Έφτασα στον τερματισμό και των δύο ημερών, 1 ώρα νωρίτερα από τον δεύτερο!

Απλά τέλεια τα EXP που κρατάνε πολύ καλά και στο βρεγμένο. Στρίβεις και σε βάζουν μόνα τους στη στροφή, δίνοντάς σου σωστές πληροφορίες για την πρόσφυση του δρόμου. Ένα διήμερο στη Πελοπόννησο και δεν θυμάμαι να άνοιξε πουθενά το ABS! Για τέτοια πρόσφυση μιλάμε!

Κι όσοι με ξέρουν οδηγικά, μπορούν να σας επιβεβαιώσουν πως οδηγάω το GS και δεν λέω ότι να ΄ναι.

Tα περί ξύστρας κτλ που διάβασα είναι όλα στη θεωρία. (ξέρω ότι ο φίλος που το είπε το είπε απλά με μια δόση χιούμορ για να δείξει πόσο καλά είναι τα Conti, αλλά δυστυχώς δεν θα συμφωνήσω μαζί του). Είναι ότι πιο άτιμο (θα έλεγα) ελαστικό που έχω βάλει ποτέ σε μοτοσυκλέτα μου. Άτιμο γιατί γλιστράει απότομα σε ανύποπτες στιγμές χωρίς καμιά προειδοποίηση και μάλιστα όπου μου συνέβη, τύχαινε να είναι καλή η άσφαλτο. Σε άλλα σημεία δεν γλιστρούσα ήταν γιατί φυλαγόμουνα αφού έβλεπα πως η άσφαλτος δεν είναι καλή. Όταν έχεις γλιστρήσει σε καλή άσφαλτο... στην γυαλιστερή πας σαν την νύφη στο γάμο!

Tα anakee 2 έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλά στη βροχή αλλά όχι τόσο στο στεγνό. Μάλιστα φθείρονται και γρήγορα. Κορυφαία στη φθορά είναι τα Conti αλλά τι να το κάνεις όταν πας βάρκα γυαλό στις στροφές!!!

GeorgeP
03-09-2009, 13:12
............................................................................
Tα anakee 2 έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλά στη βροχή αλλά όχι τόσο στο στεγνό. Μάλιστα φθείρονται και γρήγορα.

για δες αυτο http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=4289&highlight=anakee&page=2 μυν.15!!!

Και δεν ειναι ουτε το πρωτο ουτε το τελευταιο περιστατικό με τα συγκεκριμενα ελαστικά!
Το πρωτο ΑΝΑΚΕΕ ηταν αποτυχημενο (το φορουσα κι εγω με πολλα προβλήματα) γιαυτο και βγηκε το ΑΝΑΚΕΕ 2. Τωρα μετά τα περιστατικα ''απωλέσεως τακουνιων'' στα καλα καθουμενα και μαλιστα σε ελαστικα με 3-4000κμ ποδεν εχουν κλισει χρόνο και οχι μονον στην ελλαδα αλλα σε ολη την ευρωπη η MIchelin άκουσα σκεφτεται για ανανεωση του ¨η και αποσυσρση του με αλλαγη με καποιο καινουριο μοντέλο!!

GeorgeP
03-09-2009, 13:26
Λοιπόν μάγκες... ακούστε τι δική μου ιστορία και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Από την αρχή στο 1150 φορούσα Tourance (τα παλιά) Ήμουν ευχαριστημένος γενικά αλλά δεν ήταν κι ότι το καλύτερο. Κάποια στιγμή που βγήκαν τα Continental, είπα να τα δοκιμάσω αφού διάβαζα καλές κριτικές από το εξωτερικό (κρατήστε το αυτό το υπογραμμισμένο)

...................................................................................................
...................................................................................................
Απλά τέλεια τα EXP που κρατάνε πολύ καλά και στο βρεγμένο. Στρίβεις και σε βάζουν μόνα τους στη στροφή, δίνοντάς σου σωστές πληροφορίες για την πρόσφυση του δρόμου. Ένα διήμερο στη Πελοπόννησο και δεν θυμάμαι να άνοιξε πουθενά το ABS! Για τέτοια πρόσφυση μιλάμε!

Κι όσοι με ξέρουν οδηγικά, μπορούν να σας επιβεβαιώσουν πως οδηγάω το GS και δεν λέω ότι να ΄ναι.
.....................................................................................................
.....................................................................................................


το θεμα επιλογης ελαστικου ειναι πια μεγάλη υποθεση!! Παλια με τα 500αρακια ψευδοεντουρο ειχε 2 λαστιχα να διαλεξεις κιαυτο ηταν όλο!!
Σημερα εχουν αλαλξει τα πραγματα!!

Καθοριστικος παραγωντας ειναι ο οδηγος και τι ζητάει απο το ελαστικό του!! Αλλος ζητάει κρατηματα στην βροχη και στεγνο και να μπαινει με τους μαρσπιεδες κατω, αυτος επιλεγει MIchelin Pilot Road 1!!! Αλλος χωμα κι επιλεγει Cntinental TKC 80 και πάει λεγοντας!!!
Εγω για την δικια μου μοτοσυκλετα και απο το 2003 (και μετα την αποσυσρση των θρυλικων Michelin T66) εχω δοκιμασει τα ακολουθα και για τα οποια σας παραθετω τις εμπειριες μου για το καθενα ξεχωριστά!

Bridgestone BW 501-502= καλο ελαστικο ΟΤΑΝ ζεσταθει!! Χειμωνα και για 2κμ....προβλημα!! Αδυνατον να ζεσταθουν με γλυστρηματα στις στροφες και στα ξεκινηματα καμαια φορά κι ασαφη φρεναρισματα!!! Μιλαμε για στεγνό παντα!!
Στον ανοικτο δρόμο πολυ καλα έως αριστα μόλις περασεις την διασταυρωση της Κιφισιάς αν πας Βορεια ¨η την κινετα αν πάς ανατολικά!
Στο βρεγμενο μεσα στην πόλη ΔΕΝ μου αρεσαν, στο βρεγμενο στην Εθνικη οδο, πολυ μετα τα παραπανω σημεια, απεδιδαν ικανοποιητικά!!
Χιλιομετρικη αποδοση 12000κμ μετα ......πεταμα γιατι εχουν γινει πετρες!!
Michelin Anakee= δεν το συζητάω καν, οτι χειρότερο εχω φορέσει σε λαστιχο, με ασάφειες, τρεμουλα, επικυνδυνα στις στροφε΄ς κ.λ.π.!!! Εκανα 8000κμ και τα πεταξα!!!! Στο Βαραντερομανια αλλα και σε αυτο το φόρουμ θα δειτε επισης φωτογραφιες απο καινουρια ΑΝΑΚΕΕ χωρις....τακουνια!!!!!
METZELER ΕΧΡ= Πολυ καλο ελαστικο (κι ακριβό) βγαινει σε δεικτη ταχυτητας ''V'' μονον πραγμα που εμενα δεν μου αρέσει αφου τα δικά μας ειναι ''Η''!! Δεν μου αρεσουν διότι ο δεικτης ''V'' αργει πολύ να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας ¨η δεν ερχεται καθόλου στα δικά μας μηχανάκια!! Εχουν πανω κατω τα ιδια χαρακτηριστικα με τα BW με ενα (μονον ενα ) κλικ παραπάνω!! Χιλιομετρικη αποδοση το ιδο με τα BW και για τους ιδιους λογους!!
DUNLOP D607= ειναι η τεταρτη φορα που τα φοράω και δηλωνω ενθουσιασμενος!!! Στριβει, φρεναρει σε στεγνο και βρεγμενο περα απο τα δικά σου/μου ορια και φυσικα πολυ καλυτερα απο ολα τα παραπάνω!! Ζεσταινετε στα 300μ κι ετσι τα πρωτα κμ γινονται ανευ αγχους πιά!! Κάποιοι παραπονιουνται για αστάθειες κι αλλα τινα τα οποια σε 4 αλλαγες δεν εχω διαπιστωσει!! Σε δυό περιπτωσεις μάλιστα συναδελφοι τα εβαλαν και ''δεν τα αντεξαν'', τα πουλησαν σε 2 διαφορετικους συναδέλφους κατόπιν δικιας μου συστασης (φιλοι καρδιακοι και οι δυό) οι οποιοι πίνουν νερο στο ονομα αυτων των ελαστικων!! Τωρα πως οι μεν γκρινιαζαν και οι δε .......ουδεν προβλημα ειναι άλυτο μυστηριο!! Η τιμη τους ειναι 235ε στον Ψυχογιό οταν στα υπόλοιπα μετρας πανω απο 270!!! Δεν εχουν το ονομα ουτε προωθουνται όπως τα υπόλοιπα!! Θέλουν στρωσιμο για περιπου 1000κμ σε μεικτες συνθηκες οδηγησης για να αποδωσουν τα μεγιστα!!
Χιλιομετρικη α΄ποδοση 20,000κμ ασφαλεστατα!!!!!! Τότε θα αρχισουν να γλυστράνε!!!

Εχω γράψει πανω απο 80,000κμ με αυτα τα λαστιχα και οταν ξαναλλαξω ΑΥΤΑ θα βάλω πάλι!!!

Υ.Γ. τα παραπανω ειναι απολυτως προσωπικες μου εμεπιριες και δεν ειναι απαραιτητο να ισχυουν και για άλλους οδηγους!!

ALX
03-09-2009, 14:00
το θεμα επιλογης ελαστικου ειναι πια μεγάλη υποθεση!!

Aυτό...ξαναπέστο!

Καθοριστικος παραγωντας ειναι ο οδηγος και τι ζητάει απο το ελαστικό του!!

Αυτό ξαναπέστο (δις)

METZELER ΕΧΡ= Πολυ καλο ελαστικο (κι ακριβό) βγαινει σε δεικτη ταχυτητας ''V'' μονον πραγμα που εμενα δεν μου αρέσει αφου τα δικά μας ειναι ''Η''!! Δεν μου αρεσουν διότι ο δεικτης ''V'' αργει πολύ να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας ¨η δεν ερχεται καθόλου στα δικά μας μηχανάκια!!

Εδώ νομίζω ότι είσαι λάθος, γιατί έχω την εντύπωση ότι ο δείκτης ταχύτητας δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο στην θερμοκρασία που πιάνει το ελαστικό. Ο δείκτης ταχύτητας έχει να κάνει με τον σκελετό του ελαστικού κυρίως. Όσο πιο μεγάλος δείκτης, τόσο πιο ενισχυμένος σκελετός. Οι γόμες ζεσταίνονται αναλόγως της σκληράδας τους. Το EXP που είναι σχετικά μαλακό λάστιχο, ζεσταίνεται μια χαρά και κρατάει τέλεια. Όμως όπως όλα σχεδόν τα Metzeler,(κι όχι μόνο) αργεί να ζεσταθεί σε συνθήκες πόλης γιατί οι ταχύτητες είναι μικρές.Aν ο δείκτης είχε να κάνει με την θερμοκρασία λειτουργείας, τότε όλα τα 600 SM που φοράνε λάστιχα street μηχανών με μεγάλους δείκτες (τουλάχιστον πολύ μεγαλύτερους από αυτούς που χρειάζονται) δεν θα στεκόντουσαν στο δρόμο!

DUNLOP D607= ειναι η τεταρτη φορα που τα φοράω και δηλωνω ενθουσιασμενος!!! Στριβει, φρεναρει σε στεγνο και βρεγμενο περα απο τα δικά σου/μου ορια και φυσικα πολυ καλυτερα απο ολα τα παραπάνω!! Ζεσταινετε στα 300μ κι ετσι τα πρωτα κμ γινονται ανευ αγχους πιά!! Κάποιοι παραπονιουνται για αστάθειες κι αλλα τινα τα οποια σε 4 αλλαγες δεν εχω διαπιστωσει!! Σε δυό περιπτωσεις μάλιστα συναδελφοι τα εβαλαν και ''δεν τα αντεξαν'', τα πουλησαν σε 2 διαφορετικους συναδέλφους κατόπιν δικιας μου συστασης (φιλοι καρδιακοι και οι δυό) οι οποιοι πίνουν νερο στο ονομα αυτων των ελαστικων!! Τωρα πως οι μεν γκρινιαζαν και οι δε .......ουδεν προβλημα ειναι άλυτο μυστηριο!! Η τιμη τους ειναι 235ε στον Ψυχογιό οταν στα υπόλοιπα μετρας πανω απο 270!!! Δεν εχουν το ονομα ουτε προωθουνται όπως τα υπόλοιπα!! Θέλουν στρωσιμο για περιπου 1000κμ σε μεικτες συνθηκες οδηγησης για να αποδωσουν τα μεγιστα!!
Χιλιομετρικη α΄ποδοση 20,000κμ ασφαλεστατα!!!!!! Τότε θα αρχισουν να γλυστράνε!!!

Δεν έχω βάλει ποτέ μου Dunlop. Γενικώς ακούω όμως άσχημες κριτικές γι' αυτό το λάστιχο (απ' όσους το έχουν βάλει) κι είσαι ο πρώτος που ακούω να λέει τόσο καλά λόγια!:Απορία:
Λάστιχο πάντως που κρατάει 20000χιλ όπως λες, πάει να πει είναι σκληρό, και σκληρό λάστιχο στους δρόμους της Ελλάδας, δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι κρατάει καλύτερα από άλλα μαλακότερης γόμας.
Τόσα χιλιόμετρα που λες, έβγαζε και το απλό Tourance αλλά σε σχέση με το EXP ήταν υποδεέστερο σε κράτημα.(και το φορούσα σε τρεις συνεχόμενες αλλαγές πριν πάω σε Continental και μετά στα EXP.

Υ.Γ. τα παραπανω ειναι απολυτως προσωπικες μου εμεπιριες και δεν ειναι απαραιτητο να ισχυουν και για άλλους οδηγους!!

Έτσι είναι. Προσωπικές εμπειρίες που δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Διότι μιλάμε για διαφορετικούς αναβάτες, με διαφορετικό τρόπο οδήγησης και διαφορετικά θέλω από ένα λάστιχο.
Εν ολίγοις, δεν χρειάζεσαι το pilot για να ξύσεις μαρσπιέδες.... ξύνεις και με EXP :rolleyes:
Aπλά όταν ρωτάς "τι λάστιχα να βάλω" πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να ακούσεις τα πάντα όλα, γιατί όλοι έχουν μια γνώμη να σου πουν.

Η λύση λοιπόν είναι μία! Σε κάθε αλλαγή δοκιμάζεις κι άλλη επιλογή, κι όποιο σου κάτσει σε αυτά που ζητάς και στον τρόπο που οδηγείς, το κρατάς και καθαρίζεις μια για πάντα! ;)

soter3gm
03-09-2009, 17:25
Έτσι είναι. Προσωπικές εμπειρίες που δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Διότι μιλάμε για διαφορετικούς αναβάτες, με διαφορετικό τρόπο οδήγησης και διαφορετικά θέλω από ένα λάστιχο.
Εν ολίγοις, δεν χρειάζεσαι το pilot για να ξύσεις μαρσπιέδες.... ξύνεις και με EXP :rolleyes:
Aπλά όταν ρωτάς "τι λάστιχα να βάλω" πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να ακούσεις τα πάντα όλα, γιατί όλοι έχουν μια γνώμη να σου πουν.

Η λύση λοιπόν είναι μία! Σε κάθε αλλαγή δοκιμάζεις κι άλλη επιλογή, κι όποιο σου κάτσει σε αυτά που ζητάς και στον τρόπο που οδηγείς, το κρατάς και καθαρίζεις μια για πάντα! ;)


Έτσι είναι όπως τα λέει ο Αλεξ και να συμπληρώσω πως το κάθε λάστιχο κάνει για διαφορετικό αναβάτη γιατί διαφορετική οδήγηση έχουν όλοι

Ακριβός μια από τα ίδια 12 χρόνια είχα τα BT56 στο 3GM :D

NLS
04-09-2009, 16:59
εγώ BT και επειδή μου άρεσαν τα ξανάβαλα