PDA

View Full Version : TTR 250


allen
25-12-2011, 20:22
TTR 250 2000 , τι λεει? πωλειται 1000€ ,σε κατασταση βιτρινας, γιατι το bmw σπασει!:(

V_1200
25-12-2011, 21:17
Καμιά Φωτό; Καλοπούλητο :)

allen
25-12-2011, 21:37
Καμιά Φωτό; Καλοπούλητο :)

oxi εννοω θελω να αγορασω! τι λεει σαν μοτο!;)
αξιοπιστια και λοιπα!

panagiotis.farmer
25-12-2011, 21:40
Παρτο...;)

frits
25-12-2011, 21:59
Φίλε έχω ένα από τις αρχές του 2009, (mod 95 εισαγωγής) το στρογγυλοφάναρο με το ψηφιακό κοντέρ.

Και εγώ 1200 το είχα πάρει, χαρτί από εξωτερική εμφάνιση αλλά 1 χιλιαρικάκι το έριξα απάνω σταδιακά, για να είναι σωστό και μπόλικη προσωπική δουλειά, (αυτό είναι ευχαρίστιση).

Το δικό μου είχε πρόβλημα στη μίζα και από ότι έμαθα εκ των υστέρων ακριβώς αυτό το πρόβλημα προκαλεί και ραγίσματα στο αριστερό καπάκι του βολάν, οπότε ένα καλό έλεγχο εκεί για κολλήματα αργκον κ.τ.λ.

Μετά από ένα χρόνο μου έβγαλε και πρόβλημα ανορθωτή και πηνεία....

Όπως και να έχει είναι μηχανάκια με 10 χρόνια και βάλε στην πλάτη...:o

Εγώ πάντως δεν το αλλάζω πλέον με τίποτα μέσα, στην πόλη είναι άψογο, κάνω το κέφι μου στο βουνό χωρίς άγχος, και κατανάλωση με 13λίτρα 350 χιλιόμετρα. Στην εθνική χαλαρά με 100-110 (6η) πιό πάνω πάντως δεν πάει
πρέπει να βάλεις 5 και να το σπάσεις. Δικάβαλο επίσης δεν λέει για αποστάσεις με τα σημερινά δεδομένα πάντα...:rolleyes:

Αν αυτό που έχεις βρει είναι το μπλέ (αντιπροσωπείας) και με μανιβέλα προχώρα...

Υ.Γ. Να συνηθίσεις τα φρένα πάντως, μετά το BMW νομίζεις ότι δεν φρενάρει με τίποτα...

Για ότι άλλο θες πάρε τηλέφωνο....

allen
25-12-2011, 22:14
να εισαι καλα ! χρονια πολλα ;)
ειναι μοδελο 2000 με 28000 χιλιαδες χλμ οσο αφορα τα πηνεια ,το διαβασα και εγω !
για την δουλεια μου εχω glx .
δεν θα το τολμησω να ριξω αλλα χρηματα ,γιατι πρωτον θα παω φυλακη ,
και δευτερον η χρηση θα ειναι μονο βουνο:):)
βρε που με τρωει ο ποπος:D

Arkas
25-12-2011, 22:26
βρε που με τρωει ο ποπος:D
:D :D :D

soketz
25-12-2011, 22:31
Kαλησπερα φιλε κορινθιε και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ-ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ σε σενα και την οικογενεια σου.παρτο μηπως και αφησεις την κακομοιρα την μπουμπου σου σε ηρεμια ντεεεεεεε!!!!!!!:sm7::sm7::sm7:

frits
26-12-2011, 00:22
να εισαι καλα ! χρονια πολλα ;)
ειναι μοδελο 2000 με 28000 χιλιαδες χλμ οσο αφορα τα πηνεια ,το διαβασα και εγω !
για την δουλεια μου εχω glx .
δεν θα το τολμησω να ριξω αλλα χρηματα ,γιατι πρωτον θα παω φυλακη ,
και δευτερον η χρηση θα ειναι μονο βουνο:):)
βρε που με τρωει ο ποπος:D

Χρόνια Πολλά και σε σένα....:)

Για χαλαρή βολτίτσα, άντε και κάτι παραπάνω κάνει, άμα θες να του πιείς το αίμα ξέχνα το....

Ένα θέμα για το χώμα είναι και οι αναρτήσεις και κοστίζουν...

Για το χώμα ένα XR είναι καλύτερο, πιο κοντό κιβώτιο και πιό ανθεκτικό μηχανάκι αλλά κοστίζει κάτι παραπάνω...:rolleyes:

Το κακό είναι ότι τέτοια μηχανάκια είναι γενικώς ξεζουμισμένα....:cool:

staikosn1
26-12-2011, 13:45
Λοιπον να ξομολογησω και εγω την επιθυμια μου!
Και εγω σκεφτομαι ενα 250 τυπου ον-οφ!!
Και εχω σταμπαρει το TTR καθως και WR, DTR, DR, DT....
Δεν ξερω τι θα κανω, αλλα για μια εντουροβολτα με σχεδον 0 συντηρηση ειναι καλα!

loukas
26-12-2011, 21:44
ρε θανασακο ασε ρε φιλε το car.gr και ελα εξω ρεεε!!!
κλιμεντι Νο2
Εεεε??



Σταυρο (φριτσ) Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! αρχιζω και μαθαινω σιγα σιγα! θα σε δω απο κοντα για το φακο και για αποριες που σημειωνω!

stelth1
26-12-2011, 21:54
Mε ενα WR θα κανεις την δουλεια σου......αξιοπιστο κ αξιομαχο!

frits
26-12-2011, 21:58
http://i1096.photobucket.com/albums/g333/efrits/DSC_0362.jpg

Λουκά φοβερή φωτογραφία.... :)

Πάντως αυτό δεν μοιάζει με TTR .... :sm7: