PDA

View Full Version : Ξεκλείδωμα χαρτών Mapsource


mario
30-12-2011, 14:08
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Εγκαθιστώντας το mapsource απο το σιντι που περιεχόταν στην συσκευασία του zumo660 και ακολουθώντας όλες τις οδηγίες σωστα,όταν το ανοίγω μου πετάει ένα παράθυρο και μου λέει πως οι χάρτες είναι κλειδωμένοι.Ακολουθώντας την διαδικασία που αναφέρει βαζω τον 25ψηφιο unlock code απο το κίτρινο χαρτί και δεν κάνει τίποτα. Επειτα μου δίνει την δυνατότητα να τους ξεκλειδώσω online αλλά και εκει μου ζητάει ενα product key 8ψηφιο το οποιο δεν υπάρχει πουθενά. Να σημειώσω εδω πως οι χάρτες στο zumo ειναι ήδη ξεκλείδωτοι απο την εταιρία.στο mapsource αντιμετωπίζω αυτο το προβλημα.Επισησ εικοινώνισα και με την garmin hellas και μου είπαν πως πρωτη φορά τους συμβαίνει κατι τετοιο και το τεχνικό τμήμα μου είπε πως ίσως καποιο προγραμα στον υπολογιστή μου να φταίει ενώ το τμήμα πωλήσεων δεν ήξερε κατι για το θέμα.
Οποια βοήθεια,γνώμη και αποψη είναι δεκτή, γιατι όπως λέει και η διαφήμιση...Εχω Σκάσει!!

gemara
30-12-2011, 14:35
Μάριε δοκίμασε να κάνεις register το zumo στο site της Garmin και μετά θα σου στείλουν τον οκταψήφιο, customer code. Έτσι το έστειλαν σε μένα...

Thank you, for contacting Garmin. Listed below is your account information including all Customer and Unlock codes.

Click on the link(s) for the Customer Code(s) under Account Information to return to Step 2 of the Unlock process to select an unlock option from the web page, or follow the instructions below to cut and paste an unlock code into your MapSource software to unlock a region.

Account Information:

Customer Code: B******8 http://shop.garmin.com/cartography/mapsource/select_option.asp?L=EN&CC=BJ6LQ78
GPS Unit S/N Product Region Unlock Code

mario
30-12-2011, 16:10
Γιώργο το έκανα απο την αρχή και το μόνο email που έλαβα ήταν αυτό:

Στη σωστή κατεύθυνση
http://image.email.garmin.com/lib/fefb1279766604/i/1/f1138a13-5.jpg
Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή του προϊόντος zūmo® 660 στη διεύθυνση Garmin.com. Μετά την εγγραφή σας θα έχετε πρόσβαση στις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τη συσκευή σας.

Έχετε ερωτήσεις;
http://image.email.garmin.com/lib/fefb1279766604/i/1/f1138a13-5.jpg
Επικοινωνήστε μαζί (http://click.email.garmin.com/?ju=fe471d79766101757d1d&ls=fdf11171776d0c7f70177472&m=fefb1279766604&l=febb1c767763027a&s=fe021571766d047c71157571&jb=ff261c79756c&t=) μας για ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν zūmo® 660.

siraxanz
30-12-2011, 17:13
και εγω αντιμετωπιζω ακριβως το ιδιο προβλημα με το 550...
τι ρετζιστερ εκανα κ τι δεν εκανα.... με μαπσουρς δεν εχω καταφερει να δουλέψω....

υποψιαζομε τα windows7 που χρησιμοποιω σαν λειτουργικό...

mario
30-12-2011, 17:36
Χάρη μολις έστειλα μαιλ στην μαμα εταιρία.Και εγω εχω ελέγξει ολον τον υπολογιστή:confused:.Μέχρι να αγοράσω καινούργιο πσ σκεφτηκα!!:(