PDA

View Full Version : Η Μαύρη Καλλονή


gemara
20-05-2009, 19:20
Αγαπητά μέλη του φόρουμ, με χαρά και περηφάνεια σας παρουσιάζω την ολοκληρωμένη εμφάνιση της "καινούργιας" μηχανής μου.

Όταν έβγαινε από το εργοστάσιο του Μονάχου, το ημερολόγιο έγραφε 4 Μαρτίου 1954...

Το "μοντελάκι" είναι του 1951 και τα σχέδιά του, του 1937...

http://inlinethumb48.webshots.com/41711/2498165990014047575S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2498165990014047575MMyXZo)

http://inlinethumb06.webshots.com/20101/2198362620014047575S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2198362620014047575EBSGOo)

riko46
20-05-2009, 19:25
Φίλε Γιώργο οταν εχεις μεράκι ,να τα αποτελέσματα,κούκλα ειναι,ευγε................:cool:

essel
20-05-2009, 19:42
:sm5::sm8::sm5::sm8::sm5:
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ
Θα ηθελα και εγώ να μπορούσα να εχω...η να φτιαξω.... μια τέτοια κούκλα

Arkas
20-05-2009, 19:44
Και "κλασικός" ο gemara;
Καλορίζικη φίλε Γιώργο!
Και πού είσαι: να την προσέχεις σαν τα μάτια σου!

kostas_366
20-05-2009, 22:42
Καλορίζικη Γιώργο..
Είναι κουκλί.
Και σίγουρα θα την χαρείς ανάλογα :)

danaos
20-05-2009, 22:47
Γιωργο ειναι κουκλα πραγαματικα!!!!!!!!!! Να περασετε παρεα πολλα μορφα χλμ......

ntinopoulos
20-05-2009, 23:15
το ονειρο μου!
να σαι καλα να την χαρεις!;)

frappe rider
20-05-2009, 23:36
Τότε που οι μοτοσικλέτες ήταν μοτοσικλέτες.Τότε που άρχισαν να χτίζουν το όνομα της BMW=Αξιοπιστία.Το δικό μου όνειρο είναι μια CB 900F2 Bol d' Or του 1982.Οπως τότε που τις βλέπαμε στα καλοκαιρινά σινεμά του Πασαλιμανίου.Εύγε Gemara.

vtheo
21-05-2009, 01:19
Να τη χαίρεσαι τη κυρία σου φίλε!
Ξεχωριστή και διαχρονικότατη μοτοσυκλέτα!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-05-2009, 02:44
Να την χαί-ρε-σαι ......


http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/RESP-03.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/RESP-03.gif

gemara
21-05-2009, 17:54
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και χαίρομαι που σας άρεσε.

Λίγα λόγια για την ιστορία της.

Είναι το μοντέλο R51/3, η πρώτη μεταπολεμική μηχανή της BMW στα 500cc. Αποτελεί την εξέλιξη του R51/2 μοντέλο του 1950.

Μετά τον B' ΠΠ, οι Σύμμαχοι είχαν απαγορεύσει την παραγωγή μοτοσυκλετών στην Γερμανία και αυτή επετράπει το 1948. Σχέδια καινούργια δεν υπήρχαν και έτσι η συγκεκριμένη στηρίζεται στα προηγούμενα του ΠΠ σχέδια, του 1937.

Από την έρευνα που έχω κάνει, είμαι ο τρίτος ιδιοκτήτης της.
Ρώτησα την BMW Γερμανίας και μου απάντησαν το εξής για την συγκεκριμένη:

"................
The BMW R 51/3 VIN 537563 was manufactured on March 4th, 1954 and delivered on March 19th, 1954 to the BMW dealer Zeiss & Schwaerzel in Mannheim.

We hope this information is helpful for you.

Yours sincerely,

Andreas Harz
-----------------------------------------
Available at BMW Group Classic
Phone: +49 89 382 68281
Fax: +49 89 382 24765
mailto: andreas.harz@partner.bmwgroup.com (andreas.harz@partner.bmwgroup.com)
URL: http://www.bmw-grouparchives.com (http://www.bmw-grouparchives.com/) "

Σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας της, εισήχθει στην Ελλάδα το 1961. Ο ιδιοκτήτης της, την χρησιμοποιούσε μέχρι πέρσυ για να βγάζει το μεροκάματό του, και όταν έφτασε 86 χρονών, την πήγε στον μάστορά του και του την πούλησε, γιατί "δεν μπορούσε να την καβαλάει άλλο", όπως του είπε.

Ο μάστοράς του, (Στέλιος Ραφτόπουλος, για όσους ξέρουν από classic είναι ο πλέον "τρελλός" με τις αναπαλαιώσεις BMW) την διέλυσε εξ' ων συνετέθη, κράτησε κινητήρα και πλαίσιο και την έκανε όπως βλέπετε. Είναι με 0 χιλιόμετρα και θέλει προσεκτικό στρώσιμο, γιατί τα μέταλλα της εποχής δεν έχουν καμμία σχέση με τα σημερινά.

Πηγαίνει όπως πήγαινε και το 37 φαντάζομαι, και αν οι Γερμανοί έφτιαχναν τότε τέτοιες μοτοσυκλέτες που την καβαλάω σήμερα το 2009 και κυκλοφορώ στους δρομους κανονικά με όλην την κυκλοφορία, ...τι να πω!:Απορία:

Akis
21-05-2009, 17:58
Πολυ ομορφη...μπραβο....

κριμα που την σκοτωσε στον μαστορα και οχι σε καποιον λατρη απευθειας ο παπους....

Οταν τα BMW ηταν BMW....

essel
21-05-2009, 18:05
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ φτάνειιιιιιιιιιι Ζηλεύω πολύυυυυυυυυυυυυ
Μπράβο ρε φίλε να την προσέχεις Και εάν ποτέ αισθανθείς οτι δεν μπορείς να τα βρείς μαζί της ............εδώ είμαι εγώ:sm4::sm5:

renos
21-05-2009, 19:42
Κούκλα-κούκλα, να την χαίρεσαι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pesto1
21-05-2009, 22:07
Τ Ε Λ Ε Ι Α !!!

nikosf800
21-05-2009, 23:19
φοβερή !!!!!!!!!!!:sm5::sm5::sm5:

boxer-1200
22-05-2009, 00:26
Σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας της, εισήχθει στην Ελλάδα το 1961. Ο ιδιοκτήτης της, την χρησιμοποιούσε μέχρι πέρσυ για να βγάζει το μεροκάματό του, και όταν έφτασε 86 χρονών, την πήγε στον μάστορά του και του την πούλησε, γιατί "δεν μπορούσε να την καβαλάει άλλο", όπως του είπε.

Ο μάστοράς του, (Στέλιος Ραφτόπουλος, για όσους ξέρουν από classic είναι ο πλέον "τρελλός" με τις αναπαλαιώσεις BMW) την διέλυσε εξ' ων συνετέθη, κράτησε κινητήρα και πλαίσιο και την έκανε όπως βλέπετε. Είναι με 0 χιλιόμετρα και θέλει προσεκτικό στρώσιμο, γιατί τα μέταλλα της εποχής δεν έχουν καμμία σχέση με τα σημερινά.



Πόσο την πούλησε ο παπούς ;;;;;Και αν επιτρεπεται, πόσο σου την έδωσε εσένα ;;;;;:confused:

syan
22-05-2009, 01:00
Μπράβο Γιώργο, συλλεκτικό εργαλείο και κουκλί!!

droggitiszak
22-05-2009, 11:24
respect respect respect !!!

JOHN-X
22-05-2009, 11:27
Φοβερή επιλογή και δουλειά !!!!!!!!!!!!! Μπράβο σου !!!!!!!!!!!!;)

Adrian
22-05-2009, 12:29
Εντυπωσιάστηκα !!!!

GeorgeP
22-05-2009, 12:51
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και χαίρομαι που σας άρεσε.

Λίγα λόγια για την ιστορία της.

Είναι το μοντέλο R51/3, η πρώτη μεταπολεμική μηχανή της BMW στα 500cc. Αποτελεί την εξέλιξη του R51/2 μοντέλο του 1950.

Μετά τον B' ΠΠ, οι Σύμμαχοι είχαν απαγορεύσει την παραγωγή μοτοσυκλετών στην Γερμανία και αυτή επετράπει το 1948. Σχέδια καινούργια δεν υπήρχαν και έτσι η συγκεκριμένη στηρίζεται στα προηγούμενα του ΠΠ σχέδια, του 1937.

Από την έρευνα που έχω κάνει, είμαι ο τρίτος ιδιοκτήτης της.
Ρώτησα την BMW Γερμανίας και μου απάντησαν το εξής για την συγκεκριμένη:

"................
The BMW R 51/3 VIN 537563 was manufactured on March 4th, 1954 and delivered on March 19th, 1954 to the BMW dealer Zeiss & Schwaerzel in Mannheim.

We hope this information is helpful for you.

Yours sincerely,

Andreas Harz
-----------------------------------------
Available at BMW Group Classic
Phone: +49 89 382 68281
Fax: +49 89 382 24765
mailto: andreas.harz@partner.bmwgroup.com (andreas.harz@partner.bmwgroup.com)
URL: http://www.bmw-grouparchives.com (http://www.bmw-grouparchives.com/) "

Σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας της, εισήχθει στην Ελλάδα το 1961. Ο ιδιοκτήτης της, την χρησιμοποιούσε μέχρι πέρσυ για να βγάζει το μεροκάματό του, και όταν έφτασε 86 χρονών, την πήγε στον μάστορά του και του την πούλησε, γιατί "δεν μπορούσε να την καβαλάει άλλο", όπως του είπε.

Ο μάστοράς του, (Στέλιος Ραφτόπουλος, για όσους ξέρουν από classic είναι ο πλέον "τρελλός" με τις αναπαλαιώσεις BMW) την διέλυσε εξ' ων συνετέθη, κράτησε κινητήρα και πλαίσιο και την έκανε όπως βλέπετε. Είναι με 0 χιλιόμετρα και θέλει προσεκτικό στρώσιμο, γιατί τα μέταλλα της εποχής δεν έχουν καμμία σχέση με τα σημερινά.

Πηγαίνει όπως πήγαινε και το 37 φαντάζομαι, και αν οι Γερμανοί έφτιαχναν τότε τέτοιες μοτοσυκλέτες που την καβαλάω σήμερα το 2009 και κυκλοφορώ στους δρομους κανονικά με όλην την κυκλοφορία, ...τι να πω!:Απορία:

Τι να πω εγω ¨η εμεις ολοι οι υπόλοιποι για κατι τοσο ομορφο, κλασσικο αλλα και τοσο πραγματικό? Μενουμε απλως με ανοικτο το στόμα και θαυμαζουμε. Θαυμαζουμε την ομορφια, ΤΗΝ ΤΕΡΑΤΩΔΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και την απλοτητα μια ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ που μετα απο 58 χρονια ειναι σαν καινουρια και κυλαει τις ροδες της όπως τότε το 1950!!! Κι αυτο γινεται απλα γιατί ειανι .........απλή!!!!!!

Εμενα προσωπικα μου ξυπνησες φίλε gemara την ηλικια των.....9-10ετων όταν η πρωτη μου επαφη με μοτοσυκλετα ηταν αυτη ακριβως που εχεις εσυ τωρα!!! Τότε ηταν που κατάλαβα οτι GeorgeP και μοτοσυκλετα ειναι πραγματα αλληλενδετα και το ενα δεν κανει χωρις το άλλο!! Στην ιδια δε R51 εμαθα να οδηγώ μοτοσυκλετα στην ηλικια των 13-14ετων!!

Να την χαιρεσαι, να την πλενεις, να την φυλάς και γενικα να της αφιερωνεις χρόνο, πραγματικα αξιζει το καθε λεπτό που θα της αφιερωσεις!!!

gsa1200
22-05-2009, 12:59
KATAPLHKTIKO KOMATI !!!!!!!!!

b.kosmas
22-05-2009, 13:00
ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΟΥΚΛΑ.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ MYTH BIKES.

SenseiG
22-05-2009, 13:45
Μπραβο Γιωργο απο τις λιγες μηχανες που ζηλευω.Να εχεις πολλα και ομορφα χιλ.

vellos
22-05-2009, 14:43
Καλές βόλτες με το κουκλί

xvitos
22-05-2009, 15:25
:sm8:

EOD-K9
22-05-2009, 22:31
φίλε θέλω τόσα να σου γράψω .............................


ασ αρκεστω στο :sm8:

arisxios
22-05-2009, 22:48
Κουκλί το εργαλείο να το χαίρεσαι !!!!!!!!!

gemara
22-05-2009, 22:48
Πόσο την πούλησε ο παπούς ;;;;;Και αν επιτρεπεται, πόσο σου την έδωσε εσένα ;;;;;:confused:

Η αγορά των classics (φέτος) είναι πάνω κάτω η ίδια στην Ελλάδα. Αν το βρεις και είναι "σαπάκι", ανάλογα το μοντέλο και την σπανιότητα το παίρνεις 2-4 χιλιάρικα, φτάνει πλαίσιο και κινητήρας να έχουν τα ίδια νούμερα. Μετά, αναλόγως τα κέφια σου (=τσέπη σου), του ρίχνεις χρήμα και το κάνεις όσο καινούργιο θέλεις. Μέχρι και 10 χιλιάρικα τουλάχιστον ακόμη για να αρχίσει να γυαλίζει και να πηγαίνει κανονικά στον δρόμο. Χώρια τις ατελείωτες εργατοώρες...

Το συγκεκριμένο μοντέλο, αν και βγήκε σε πολλά κομμάτια, έχει αρχίσει και εξαφανιζεται στην Γερμανία, και η τιμή του, ανεβαίνει αρκετά κάθε χρόνο, τα ίδια και των άλλων μοντέλων εννοείται.

gemara
22-05-2009, 22:49
φίλε θέλω τόσα να σου γράψω .............................


ασ αρκεστω στο :sm8:


Να γράψεις, γιατί να μη γράψεις; :)

gemara
22-05-2009, 22:51
........

Εμενα προσωπικα μου ξυπνησες φίλε gemara την ηλικια των.....9-10ετων όταν η πρωτη μου επαφη με μοτοσυκλετα ηταν αυτη ακριβως που εχεις εσυ τωρα!!! .........

Το αυτό ακριβώς...

NLS
22-05-2009, 23:39
κόσμημα

antonis1150GSA
23-05-2009, 23:54
Απιστευτη,πανεμορφη,κουκλαρα,μοναδικη................:sm5::sm8::sm8:

gb1200
24-05-2009, 02:55
Απιστευτη,πανεμορφη,κουκλαρα,μοναδικη................:sm5::sm8::sm8:





+1000

wolferin
25-05-2009, 14:59
:sm5::sm5::sm5:

pepax66
27-05-2009, 13:43
:oοοοoh::oοοοoh::oοοοoh::oοοοoh::oοοοoh:

Απίστευτη δουλειά, καταπληκτική μοτό!

fire red!
29-05-2009, 08:05
http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020332.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10) http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020332.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10)

Gazi
31-05-2009, 07:39
Μπράβο GEMARA....Καταπληκτικό το εργαλείο!!Εχεις όντως δίπλα σου μια μαύρη Καλλονή!!Συγχαρητήρια!Να την προσέχεις και να κάνεις μαζί της άπειρα και όρθια χιλιόμετρα!

ΙoannisPanagiotidis
04-06-2009, 21:41
http://tbn1.google.com/images?q=tbn:5g89G8-MClwfxM:http://www.sync-blog.com/.a/6a00d834cd346e69e201156e3e3ee9970c-800wi.......... Aμαν!

....πω!!!...ρε φιλεεεε!...θα πεσω και θα παιρνω Λεμεεεεεεεεεεε!!!....χαχαα!

.......τι εργαλειο ειναι αυτο ρε συ και πως ειναι δυνατον να μην εχω παρει χαμπαρι τοσες μερες αυτο το ποστακι!...ειμαι απαραδεχτος!



http://inlinethumb48.webshots.com/41711/2498165990014047575S600x600Q85.jpg


...χαχα!...καλα μιλαμε και πολυ μουρατος ο φιλος!!!!...χαιρομαι απιστευτα ρε φιλε !...γιατι απ το λιγο που σε γνωρισα προσωπικα ειμαι σιγουρος οτι κρυβετε πολυ αγαπη πισω απ αυτη τη κινηση!...τυχερο το εργαλειο επεσε σε καλα χερια !!!


...εχω και γω πολυ μερακι με κατι παρομοιο (....ας ειναι και πιο νεοτερο) και ψαχνω συνεχεια αλλα δυστυχως οι γερμανοι ξερουν να εκτιμουν πολυ τετοιες μοτοσυκλετες και δεν μπορω να τις φτασω οικονομικα !


.....καλοριζικη λοιπον φιλε μου και καλες βολτιτσες!...ειναι κουκλί!...φτού-φτού!!!...ασε Σε Λεω ...με τρελανες τωρα!..χαχα!:Χαμόγελο:

gemara
20-06-2009, 11:04
Αγαπητοί φίλοι και φίλες, μερικές φωτογραφίες ακόμη από το "πεντακοσαράκι" μου!

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=204
Τσεκαρίσματα στο σκελετό


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=205

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=245
Ψιλορυθμίσεις


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=246
Ο αυθεντικός διακόπτης του πίσω φρένου


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=247
Το συνεργείο του μάστορα


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=248
Μέσα στο συνεργείο του μάστορα...


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=249
Κάτω από την Ακρόπολη


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=250

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=251

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=256

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=252

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=253

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=254

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=255

LAndreas
20-06-2009, 22:04
Καλοταξιδη και ενα μεγαλο ΜΠΑΒΟ !!!!!

Μια ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ (με ολα κεφαλαια ) για ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ φτιαγμενη απο ΜΑΣΤΟΡΕΣ(με ΑΓΑΠΗ) για οσους καταλαβαινουν !!!!!!!!!!!!!!!

vtheo
20-06-2009, 22:25
http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=249
Κάτω από την Ακρόπολη


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=250


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=255


Φοβερή μοτοσυκλέτα φίλε!Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες που μπορείς να ταξιδέψεις σήμερα σε πολλά μέρη, η μαγεία όμως της καλής σου είναι ότι σε ταξιδεύει σε άλλες επόχες!Να τη χαίρεσε!

Arkas
20-06-2009, 23:00
Γιώργο, πώς είναι στο δρόμο;

gemara
20-06-2009, 23:32
Φοβερή μοτοσυκλέτα φίλε!Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες που μπορείς να ταξιδέψεις σήμερα σε πολλά μέρη, η μαγεία όμως της καλής σου είναι ότι σε ταξιδεύει σε άλλες επόχες!Να τη χαίρεσε!

Φίλε vtheo σ' ευχαριστώ και όπως τα λες ακριβώς είναι!

Ανεβαίνω πάνω της και αμέσως αλλάζουν όλα τριγύρω μου, γίνονται ασπρόμαυρα και ωραία.

Κατεβαίνω στο κέντρο της Αθήνας και συνειδητοποιώ το άγχος και την τρέλα των υπόλοιπων συναδέρφων που πάνε σαν αφηνιασμένοι με τις μηχανάρες τους από φανάρι σε φανάρι (όπως πάω και γω άλλωστε όταν οδηγώ σύγχρονη μηχανή) μαρσάρουν κι εκνευρίζονται όταν ο μπροστινός που κάνει σφήνα ανάμεσα στ' αμάξια πάει αργότερα απ' αυτούς...

Σκέφτομαι τους δρόμους και την κυκλοφορία πως ήταν όταν πρωτοκυκλοφόρησε αυτή η μηχανή και τις συνθήκες που επικρατούσαν. Άμα ήξεραν οι παππούδες μας πως είναι η κατάσταση σήμερα θα το απολάμβαναν 3 φορές τότε...

Με περνάνε τα παπάκια με τις θορυβώδεις εξατμίσεις, τα ZΖRΧXGSXR και δε συμμαζεύεται σαν σίφουνες με τις ξεκράνωτες συνεπιβάτιδες κοπελιές και το βρακάκι τους το κόκκινο να βγαίνει πάνω απ' το μίνι (δε' ν' κακό αυτό...), και μόλις απομακρυνθούν ξανακούω και απολαμβάνω το σχεδόν αθόρυβο "πλοπ - πλοπ" που κάνει αυτός ο κινητήρας σχεδιασμένος πριν από 70 χρόνια και μετράω τις στροφές του με τ' αυτί μου...

Βγαίνω εκτός πόλης και πάλι νιώθω μόνος μου στην άκρη του δρόμου που πηγαίνω, σε σχεδόν απόλυτη επαφή με τη φύση.
Εκεί καταλαβαίνεις την ομορφιά του μοτοσυκλετισμού, απολαμβάνεις την πραγματική μοτοσυκλέτα και θαυμάζεις την επινόηση που είχαν κάποιοι Μηχανικοί πριν δεκάδες χρόνια. Σε ταξιδεύει όντως σε άλλες εποχές.


http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=28&pictureid=263

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=28&pictureid=264

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=28&pictureid=265

gemara
21-06-2009, 02:02
Γιώργο, πώς είναι στο δρόμο;

Φίλε Δημήτρη, αγαπητές και αγαπητοί αναγνώστες του φόρουμ, κατ' αρχήν... είναι δύσκολη! Οι πρώτες σκέψεις σου είναι, τι τραβάγαν τότε αυτοί οι άνθρωποι προκειμένου να απολαύσουν τον μοτοσυκλετισμό και η δεύτερη, το πόσο πολύ έχουν εξελιχθεί οι μοτοσυκλέτες και οι κινητήρες σήμερα.

Αν από τη 1200 ή οποιαδήποτε άλλη σύγχρονη ανέβεις μετά επάνω της, διαπιστώνεις ότι είναι πολύ δύσκολη! Αυτό στην αρχή όμως.

Άμα τη συνηθίζεις και κάνεις μερικά χιλιόμετρα, ξεχνάς τα GS, προσαρμόζεσαι γρήγορα και την οδηγείς πλέον ασυνείδητα, όχι όμως ασυναίσθητα, καθ’ ότι το συναίσθημα είναι το μόνο που δεν σου λείπει όταν είστε παρέα!

Για να πάρει μπρος, τρομπάρεις 2-3 φορές το κάθε καρμπυρατέρ, τραβάς λίγο τη μανέτα και παίρνει πάντα με την πρώτη μανιβελιά.

Έχει 4 ταχύτητες, βάζεις πρώτη και επειδή δεν έχει αντικραδασμικούς άξονες και τα τοιαύτα (!) ξεκινάει με πολλούς κραδασμούς (τουκ – τουκ – τουκ) αν κρατάς χαμηλά τις στροφές (στο ρελαντί δηλαδή...)

Η ροπή της είναι χαμηλά, πολύ χαμηλά, μέχρι να φτάσεις τα 30, έχει μπει η τετάρτη και πάει μια χαρά, είτε είναι ίσιωμα, είτε ανηφόρα. Ο κινητήρας είναι αργόστροφος (5000 max) και ανεβάζει πολύ αργά. Άμα φτάσει τις στροφές του όμως, δεν καταλαβαίνει τίποτε...

Οι ταχύτητες για να μπουν θέλουν "συγχρονισμό" με το χέρι και αν πας να τις βάλεις γρήγορα... ακούς πολλά γκλιν-γκλαν-γκλον και άλλα ανατριχιαστικά. Στα ανεβάσματα αφήνεις να πέσουν οι στροφές και βάζεις την σχέση εκεί που ταυτίζονται οι στροφές του κινητήρα με την ταχύτητα που τρέχεις και στα κατεβάσματα, τσιμπάς λίγο το γκάζι για να μπουν. Συνηθίζεται πανεύκολα κι αυτό.
Ο συμπλέκτης, πανάλαφρος όντως!

Κάνει έναν πολύ ευχάριστο ήχο το μποξεράκι, ένα "πλοπ-πλοπ" όπως έγραψα παραπάνω και όταν αφήσεις το γκάζι δεν ακούς τον κινητήρα καθόλου, σαν να είσαι σε ποδήλατο. Και βέβαια στα μαρσαρίσματα «τραβάει» δεξιά όλη η μηχανή, πολύ λιγότερο όμως σε σχέση με τη 1200 λόγω μικρότερου βολάν και επιτάχυνσης κινητήρα…

Οι εξατμίσεις είναι πολύ χαμηλά στο έδαφος, αντηχούν στ' αυτιά σου προς τα πάνω και εκτός από το πλοπ-πλοπ, όταν γκαζώνεις ακούς και το τσουφ - τσουφ, τόσο καθαρά που διακρίνεις αν κάποιος κύλινδρος "τραβάει" περισσότερο από τον άλλον, οπότε ρυθμίζεις λιγάκι το καρμπυρατέρ του για να τον φέρεις στα ίσα.

Από φρένα...δεν έχει και από στρίψιμο...δεν στρίβει!

Θέλει μεγάλη προνοητικότητα για να αποφασίζεις το πότε και αν πρέπει να φρενάρεις και αυτό που κάνουμε με το ένα δάκτυλο πάντα στο μπροστινό φρένο...δεν δουλεύει! Θέλει και τα 4 δάκτυλα στο φρενάρισμα και θέλει και ΔΥΝΑΜΗ, αλλιώς δε σταματάει! Μια φορά πήρα αμέσως μετά τη 1200, ασυνείδητα στο πρώτο στενό πήγα να πιάσω το φρένο έτσι, και σχεδόν κόντεψα να φύγω πάνω απ’ τη μηχανή...

Το πίσω πόδι θέλει να έχει το "ABS" ενεργοποιημένο πάντα, γιατί το μπροστά φρένο την ελαφρώνει πολύ και μπλοκάρει αμέσως το πίσω...

Η γεωμετρία της είναι τελείως διαφορετική απ' αυτή που ξέρουμε, στις στροφές μπαίνει, αλλά θέλει προσοχή και η κλίση και η θέση του σώματος για τη βοηθήσεις. Μεγάλη και καλή συνεννόηση με τον συνεπιβάτη, γιατί κάθεται πίσω, πολύ ψηλά, τελείως ανεξάρτητα από τον οδηγό και της αλλάζει σημαντικά τη γεωμετρία.


Παρόλο που έχει σχεδόν ανύπαρκτη ανάρτηση και ελάχιστες διαδρομές, τα ελατήρια στις σέλες έχουν πολύ πλάκα και κάνουν καλά τη δουλειά τους, οπότε τις λακκούβες δεν τις "ακούει" κατευθείαν ο πισινός και η μέση, το ίδιο και του συνεπιβάτη που έχει τη σέλα βιδωμένη πάνω στο φτερό! Οι σέλες ρυθμίζονται μάλιστα από τα ελατήριά τους! Δεν κουράζουν καθόλου, έχουν τόσο καλό ανατομικό σχήμα που αγκαλιάζουν τον πισινό σε σημείο μάλιστα που βλέπεις την σέλα της R1200GS και σου μπαίνουν ιδέες…
Η καλή μου συνεπιβάτισσα – ούσα έμπειρη αναβάτρια με πολλές χιλιάδες χλμ σε ομώνυμη μοτοσυκλέτα - όταν έρχεται βόλτα με αυτήν, αμφισβητεί έντονα την άνεση της R1200GS, καθότι στην classic κάθεται πίσω ακόμη ψηλότερα έχοντας τέλεια θέα, κρατιέται πολύ χαλαρά λόγω των… ανύπαρκτων επιταχύνσεων και όλως περιέργως οι λακκούβες λόγω των ελατηρίων της σέλας, περνάνε πιο γλυκά… Η πλάκα δε που σπάει με τα βλέμματα των περαστικών, δε λέγεται!

Κινείσαι γενικά με χαμηλότερες ταχύτητες απ' ότι έχουμε συνηθίσει, το «παλεύεις» περισσότερο και έτσι είσαι πιο πολύ ώρα στο δρόμο, άρα και η κούραση καμιά φορά είναι μεγαλύτερη. Είναι τόσο μεγάλη η απόλαυση όμως να οδηγάς αυτήν την μηχανή του χρόνου και να συνειδητοποιείς τι σημαίνει και πως ξεκίνησε ο μοτοσυκλετισμός, που η κούραση είναι το τελευταίο που σε απασχολεί.

Θα σας δω στους δρόμους! :)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-06-2009, 06:25
Θα ήταν ωραία,

αν την έφερνες κι "αυτήν" για καφέ

σε μια συνάντηση της Τετάρτης,

να την θαυμάσουμε ΚΑΙ από κοντά .....:D



.

gemara
21-06-2009, 07:51
Θα ήταν ωραία,

αν την έφερνες κι "αυτήν" για καφέ

σε μια συνάντηση της Τετάρτης,

να την θαυμάσουμε ΚΑΙ από κοντά .....:D



.
Νίκο, κάποια στιγμή θα την φέρω, αλλά προς το παρόν... είμαι στο Βέλγιο!:Απορία:

Arkas
21-06-2009, 23:22
Νίκο, κάποια στιγμή θα την φέρω, αλλά προς το παρόν... είμαι στο Βέλγιο!:Απορία:
Καλή επάνοδο Γιώργο!;)

gs1150
22-06-2009, 01:50
Φίλε Δημήτρη, αγαπητές και αγαπητοί αναγνώστες του φόρουμ, κατ' αρχήν... είναι δύσκολη! Οι πρώτες σκέψεις σου είναι, τι τραβάγαν τότε αυτοί οι άνθρωποι προκειμένου να απολαύσουν τον μοτοσυκλετισμό και η δεύτερη, το πόσο πολύ έχουν εξελιχθεί οι μοτοσυκλέτες και οι κινητήρες σήμερα.

Αν από τη 1200 ή οποιαδήποτε άλλη σύγχρονη ανέβεις μετά επάνω της, διαπιστώνεις ότι είναι πολύ δύσκολη! Αυτό στην αρχή όμως.

Άμα τη συνηθίζεις και κάνεις μερικά χιλιόμετρα, ξεχνάς τα GS, προσαρμόζεσαι γρήγορα και την οδηγείς πλέον ασυνείδητα, όχι όμως ασυναίσθητα, καθ’ ότι το συναίσθημα είναι το μόνο που δεν σου λείπει όταν είστε παρέα!

Για να πάρει μπρος, τρομπάρεις 2-3 φορές το κάθε καρμπυρατέρ, τραβάς λίγο τη μανέτα και παίρνει πάντα με την πρώτη μανιβελιά.

Έχει 4 ταχύτητες, βάζεις πρώτη και επειδή δεν έχει αντικραδασμικούς άξονες και τα τοιαύτα (!) ξεκινάει με πολλούς κραδασμούς (τουκ – τουκ – τουκ) αν κρατάς χαμηλά τις στροφές (στο ρελαντί δηλαδή...)

Η ροπή της είναι χαμηλά, πολύ χαμηλά, μέχρι να φτάσεις τα 30, έχει μπει η τετάρτη και πάει μια χαρά, είτε είναι ίσιωμα, είτε ανηφόρα. Ο κινητήρας είναι αργόστροφος (5000 max) και ανεβάζει πολύ αργά. Άμα φτάσει τις στροφές του όμως, δεν καταλαβαίνει τίποτε...

Οι ταχύτητες για να μπουν θέλουν "συγχρονισμό" με το χέρι και αν πας να τις βάλεις γρήγορα... ακούς πολλά γκλιν-γκλαν-γκλον και άλλα ανατριχιαστικά. Στα ανεβάσματα αφήνεις να πέσουν οι στροφές και βάζεις την σχέση εκεί που ταυτίζονται οι στροφές του κινητήρα με την ταχύτητα που τρέχεις και στα κατεβάσματα, τσιμπάς λίγο το γκάζι για να μπουν. Συνηθίζεται πανεύκολα κι αυτό.
Ο συμπλέκτης, πανάλαφρος όντως!

Κάνει έναν πολύ ευχάριστο ήχο το μποξεράκι, ένα "πλοπ-πλοπ" όπως έγραψα παραπάνω και όταν αφήσεις το γκάζι δεν ακούς τον κινητήρα καθόλου, σαν να είσαι σε ποδήλατο. Και βέβαια στα μαρσαρίσματα «τραβάει» δεξιά όλη η μηχανή, πολύ λιγότερο όμως σε σχέση με τη 1200 λόγω μικρότερου βολάν και επιτάχυνσης κινητήρα…

Οι εξατμίσεις είναι πολύ χαμηλά στο έδαφος, αντηχούν στ' αυτιά σου προς τα πάνω και εκτός από το πλοπ-πλοπ, όταν γκαζώνεις ακούς και το τσουφ - τσουφ, τόσο καθαρά που διακρίνεις αν κάποιος κύλινδρος "τραβάει" περισσότερο από τον άλλον, οπότε ρυθμίζεις λιγάκι το καρμπυρατέρ του για να τον φέρεις στα ίσα.

Από φρένα...δεν έχει και από στρίψιμο...δεν στρίβει!

Θέλει μεγάλη προνοητικότητα για να αποφασίζεις το πότε και αν πρέπει να φρενάρεις και αυτό που κάνουμε με το ένα δάκτυλο πάντα στο μπροστινό φρένο...δεν δουλεύει! Θέλει και τα 4 δάκτυλα στο φρενάρισμα και θέλει και ΔΥΝΑΜΗ, αλλιώς δε σταματάει! Μια φορά πήρα αμέσως μετά τη 1200, ασυνείδητα στο πρώτο στενό πήγα να πιάσω το φρένο έτσι, και σχεδόν κόντεψα να φύγω πάνω απ’ τη μηχανή...

Το πίσω πόδι θέλει να έχει το "ABS" ενεργοποιημένο πάντα, γιατί το μπροστά φρένο την ελαφρώνει πολύ και μπλοκάρει αμέσως το πίσω...

Η γεωμετρία της είναι τελείως διαφορετική απ' αυτή που ξέρουμε, στις στροφές μπαίνει, αλλά θέλει προσοχή και η κλίση και η θέση του σώματος για τη βοηθήσεις. Μεγάλη και καλή συνεννόηση με τον συνεπιβάτη, γιατί κάθεται πίσω, πολύ ψηλά, τελείως ανεξάρτητα από τον οδηγό και της αλλάζει σημαντικά τη γεωμετρία.


Παρόλο που έχει σχεδόν ανύπαρκτη ανάρτηση και ελάχιστες διαδρομές, τα ελατήρια στις σέλες έχουν πολύ πλάκα και κάνουν καλά τη δουλειά τους, οπότε τις λακκούβες δεν τις "ακούει" κατευθείαν ο πισινός και η μέση, το ίδιο και του συνεπιβάτη που έχει τη σέλα βιδωμένη πάνω στο φτερό! Οι σέλες ρυθμίζονται μάλιστα από τα ελατήριά τους! Δεν κουράζουν καθόλου, έχουν τόσο καλό ανατομικό σχήμα που αγκαλιάζουν τον πισινό σε σημείο μάλιστα που βλέπεις την σέλα της R1200GS και σου μπαίνουν ιδέες…
Η καλή μου συνεπιβάτισσα – ούσα έμπειρη αναβάτρια με πολλές χιλιάδες χλμ σε ομώνυμη μοτοσυκλέτα - όταν έρχεται βόλτα με αυτήν, αμφισβητεί έντονα την άνεση της R1200GS, καθότι στην classic κάθεται πίσω ακόμη ψηλότερα έχοντας τέλεια θέα, κρατιέται πολύ χαλαρά λόγω των… ανύπαρκτων επιταχύνσεων και όλως περιέργως οι λακκούβες λόγω των ελατηρίων της σέλας, περνάνε πιο γλυκά… Η πλάκα δε που σπάει με τα βλέμματα των περαστικών, δε λέγεται!

Κινείσαι γενικά με χαμηλότερες ταχύτητες απ' ότι έχουμε συνηθίσει, το «παλεύεις» περισσότερο και έτσι είσαι πιο πολύ ώρα στο δρόμο, άρα και η κούραση καμιά φορά είναι μεγαλύτερη. Είναι τόσο μεγάλη η απόλαυση όμως να οδηγάς αυτήν την μηχανή του χρόνου και να συνειδητοποιείς τι σημαίνει και πως ξεκίνησε ο μοτοσυκλετισμός, που η κούραση είναι το τελευταίο που σε απασχολεί.

Θα σας δω στους δρόμους! :)


Μπράβο Γιώργο !!!!
Σε χαιρόμαστε !!!!

george1968
22-06-2009, 13:46
SUPER!
Μπράβο Γιώργο

konstantinos
23-06-2009, 11:07
ζηλευω , να την προσεχεις φιλε μου , πολυ ομορφη

NLS
03-07-2009, 12:59
ο ρομαντισμός στη ζωή μας (όπως θα έπρεπε δηλαδή)

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
10-07-2009, 22:53
MASTER PIECE !!!!!!!!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

vp_68
11-07-2009, 14:14
Συγχαρητήρια φίλε, να την χαίρεσε και να την προσέχεις. ΜΠΡΑΒΟ

Arkas
18-07-2009, 21:39
Για όσους δεν παρευρέθηκαν στον περασμένο καφέ της παρέας στο "Νότο", και δεν είδαν από κοντά την "μαύρη καλλονή" του Γιώργου, έχω να πω ότι από κοντά δείχνει πολύ πιο όμορφη από τις φωτό!
Μπράβο Γιώργο! Να την χαίρεσαι, για ακόμη μια φορά!!!

NLS
19-07-2009, 18:20
εγώ τον πέτυχα όταν έφευγε, επειδή είχαμε ξεκινήσει και οι δυο και εγώ άργησα και εκεί που είχα να πάω μετά, το μόνο που έκανα ήταν ένα μπιπ (δεν με ήξερε εξάλλου)

κακά τα ψέματα, δεν λέγεται μηχανή, λέγεται μου(αχμ...)άρα...

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
21-07-2009, 16:07
Π Α Ν Ε Μ Ο Ρ Φ Η ._

essel
21-07-2009, 19:40
Για όσους δεν παρευρέθηκαν στον περασμένο καφέ της παρέας στο "Νότο", και δεν είδαν από κοντά την "μαύρη καλλονή" του Γιώργου, έχω να πω ότι από κοντά δείχνει πολύ πιο όμορφη από τις φωτό!
Μπράβο Γιώργο! Να την χαίρεσαι, για ακόμη μια φορά!!!

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ !!!

arisxios
21-07-2009, 19:47
Καλορίζικη φίλε Γιώργο!!!!

gsmaniac
21-07-2009, 20:55
Φίλε Δημήτρη, αγαπητές και αγαπητοί αναγνώστες του φόρουμ, κατ' αρχήν... είναι δύσκολη! Οι πρώτες σκέψεις σου είναι, τι τραβάγαν τότε αυτοί οι άνθρωποι προκειμένου να απολαύσουν τον μοτοσυκλετισμό και η δεύτερη, το πόσο πολύ έχουν εξελιχθεί οι μοτοσυκλέτες και οι κινητήρες σήμερα.

Αν από τη 1200 ή οποιαδήποτε άλλη σύγχρονη ανέβεις μετά επάνω της, διαπιστώνεις ότι είναι πολύ δύσκολη! Αυτό στην αρχή όμως.

Άμα τη συνηθίζεις και κάνεις μερικά χιλιόμετρα, ξεχνάς τα GS, προσαρμόζεσαι γρήγορα και την οδηγείς πλέον ασυνείδητα, όχι όμως ασυναίσθητα, καθ’ ότι το συναίσθημα είναι το μόνο που δεν σου λείπει όταν είστε παρέα!

Για να πάρει μπρος, τρομπάρεις 2-3 φορές το κάθε καρμπυρατέρ, τραβάς λίγο τη μανέτα και παίρνει πάντα με την πρώτη μανιβελιά.

Έχει 4 ταχύτητες, βάζεις πρώτη και επειδή δεν έχει αντικραδασμικούς άξονες και τα τοιαύτα (!) ξεκινάει με πολλούς κραδασμούς (τουκ – τουκ – τουκ) αν κρατάς χαμηλά τις στροφές (στο ρελαντί δηλαδή...)

Η ροπή της είναι χαμηλά, πολύ χαμηλά, μέχρι να φτάσεις τα 30, έχει μπει η τετάρτη και πάει μια χαρά, είτε είναι ίσιωμα, είτε ανηφόρα. Ο κινητήρας είναι αργόστροφος (5000 max) και ανεβάζει πολύ αργά. Άμα φτάσει τις στροφές του όμως, δεν καταλαβαίνει τίποτε...

Οι ταχύτητες για να μπουν θέλουν "συγχρονισμό" με το χέρι και αν πας να τις βάλεις γρήγορα... ακούς πολλά γκλιν-γκλαν-γκλον και άλλα ανατριχιαστικά. Στα ανεβάσματα αφήνεις να πέσουν οι στροφές και βάζεις την σχέση εκεί που ταυτίζονται οι στροφές του κινητήρα με την ταχύτητα που τρέχεις και στα κατεβάσματα, τσιμπάς λίγο το γκάζι για να μπουν. Συνηθίζεται πανεύκολα κι αυτό.
Ο συμπλέκτης, πανάλαφρος όντως!

Κάνει έναν πολύ ευχάριστο ήχο το μποξεράκι, ένα "πλοπ-πλοπ" όπως έγραψα παραπάνω και όταν αφήσεις το γκάζι δεν ακούς τον κινητήρα καθόλου, σαν να είσαι σε ποδήλατο. Και βέβαια στα μαρσαρίσματα «τραβάει» δεξιά όλη η μηχανή, πολύ λιγότερο όμως σε σχέση με τη 1200 λόγω μικρότερου βολάν και επιτάχυνσης κινητήρα…

Οι εξατμίσεις είναι πολύ χαμηλά στο έδαφος, αντηχούν στ' αυτιά σου προς τα πάνω και εκτός από το πλοπ-πλοπ, όταν γκαζώνεις ακούς και το τσουφ - τσουφ, τόσο καθαρά που διακρίνεις αν κάποιος κύλινδρος "τραβάει" περισσότερο από τον άλλον, οπότε ρυθμίζεις λιγάκι το καρμπυρατέρ του για να τον φέρεις στα ίσα.

Από φρένα...δεν έχει και από στρίψιμο...δεν στρίβει!

Θέλει μεγάλη προνοητικότητα για να αποφασίζεις το πότε και αν πρέπει να φρενάρεις και αυτό που κάνουμε με το ένα δάκτυλο πάντα στο μπροστινό φρένο...δεν δουλεύει! Θέλει και τα 4 δάκτυλα στο φρενάρισμα και θέλει και ΔΥΝΑΜΗ, αλλιώς δε σταματάει! Μια φορά πήρα αμέσως μετά τη 1200, ασυνείδητα στο πρώτο στενό πήγα να πιάσω το φρένο έτσι, και σχεδόν κόντεψα να φύγω πάνω απ’ τη μηχανή...

Το πίσω πόδι θέλει να έχει το "ABS" ενεργοποιημένο πάντα, γιατί το μπροστά φρένο την ελαφρώνει πολύ και μπλοκάρει αμέσως το πίσω...

Η γεωμετρία της είναι τελείως διαφορετική απ' αυτή που ξέρουμε, στις στροφές μπαίνει, αλλά θέλει προσοχή και η κλίση και η θέση του σώματος για τη βοηθήσεις. Μεγάλη και καλή συνεννόηση με τον συνεπιβάτη, γιατί κάθεται πίσω, πολύ ψηλά, τελείως ανεξάρτητα από τον οδηγό και της αλλάζει σημαντικά τη γεωμετρία.


Παρόλο που έχει σχεδόν ανύπαρκτη ανάρτηση και ελάχιστες διαδρομές, τα ελατήρια στις σέλες έχουν πολύ πλάκα και κάνουν καλά τη δουλειά τους, οπότε τις λακκούβες δεν τις "ακούει" κατευθείαν ο πισινός και η μέση, το ίδιο και του συνεπιβάτη που έχει τη σέλα βιδωμένη πάνω στο φτερό! Οι σέλες ρυθμίζονται μάλιστα από τα ελατήριά τους! Δεν κουράζουν καθόλου, έχουν τόσο καλό ανατομικό σχήμα που αγκαλιάζουν τον πισινό σε σημείο μάλιστα που βλέπεις την σέλα της R1200GS και σου μπαίνουν ιδέες…
Η καλή μου συνεπιβάτισσα – ούσα έμπειρη αναβάτρια με πολλές χιλιάδες χλμ σε ομώνυμη μοτοσυκλέτα - όταν έρχεται βόλτα με αυτήν, αμφισβητεί έντονα την άνεση της R1200GS, καθότι στην classic κάθεται πίσω ακόμη ψηλότερα έχοντας τέλεια θέα, κρατιέται πολύ χαλαρά λόγω των… ανύπαρκτων επιταχύνσεων και όλως περιέργως οι λακκούβες λόγω των ελατηρίων της σέλας, περνάνε πιο γλυκά… Η πλάκα δε που σπάει με τα βλέμματα των περαστικών, δε λέγεται!

Κινείσαι γενικά με χαμηλότερες ταχύτητες απ' ότι έχουμε συνηθίσει, το «παλεύεις» περισσότερο και έτσι είσαι πιο πολύ ώρα στο δρόμο, άρα και η κούραση καμιά φορά είναι μεγαλύτερη. Είναι τόσο μεγάλη η απόλαυση όμως να οδηγάς αυτήν την μηχανή του χρόνου και να συνειδητοποιείς τι σημαίνει και πως ξεκίνησε ο μοτοσυκλετισμός, που η κούραση είναι το τελευταίο που σε απασχολεί.

Θα σας δω στους δρόμους! :)
Καταπληκτικηηηηηηηηηηηηηηηηηη:sm8:φιλε δεν ξερω αν την αγορασες ετοιμη η την ανακατασκευασες εσυ.Εχω την τυχη να μπλεξω με την ανακατασκευη ενος 2002 και η απολαυση να οδηγας ενα παλιο,αλλα τοσο διαφορετικο και απαιτητικο αυτοκινητο απο τα συνχρονα αυτοκινητα,ειναι ακριβως οπως τα περιγραφεις παραπανω.παρτε και μια φωτο.......

gemara
21-07-2009, 21:43
Νά' στε καλά όλοι για τα καλά σας λόγια!

Άλλη μια "σκοτεινή" φώτο της μαύρης...

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=326


Η φώτο της δυο δυο που είναι gsmaniac;;;

EOD-K9
21-07-2009, 23:25
Α!!! ρε Γιώργο μας έφτιαξες πάλι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FC.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10)


(http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=12)

gsmaniac
22-07-2009, 02:23
Νά' στε καλά όλοι για τα καλά σας λόγια!

Άλλη μια "σκοτεινή" φώτο της μαύρης...

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=326


Η φώτο της δυο δυο που είναι gsmaniac;;;
δεν ανεβαινει

gsmaniac
22-07-2009, 02:25
http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=4100

Kimwnas
24-07-2009, 09:43
Πολύ όμορφο!

Επί τη ευκαιρία πέρυσι είχα βρει ένα που σκούριαζε παρατημένο στις κυκλάδες (για όποιον ενδιαφέρεται...)

gemara
24-07-2009, 15:20
Πολύ όμορφο!

Επί τη ευκαιρία πέρυσι είχα βρει ένα που σκούριαζε παρατημένο στις κυκλάδες (για όποιον ενδιαφέρεται...)

Καμμιά άλλη πληροφορία φίλε Κίμωνα; Ιδιοκτήτης, τοποθεσία;;;

Kimwnas
24-07-2009, 16:29
Καμμιά άλλη πληροφορία φίλε Κίμωνα; Ιδιοκτήτης, τοποθεσία;;;

Ήταν στην Σίφνο, στην περιοχή Κάστρο.
Ήταν παρατημένη έτσι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες στο τέρμα του δρόμου που πάει για την παραλία του Κάστρου (εκεί που είναι και η ταβέρνα τα "Βατράχια" για όσους ξέρουν από Σίφνο).
Για ιδιοκτήτη δεν γνωρίζω, πάντως δεν ήταν σε κάποια αυλή κτλ φαινόταν πλήρως εγκατελειμένη...

BOXER
24-07-2009, 23:34
Πολυ ωραιο το εργαλειο σου, καλες βολτες να εχεις και να την χαιρεσαι οσο περισσοτερο μπορεις.
Γαμ..το, οποτε βλεπω τετοια ζηλευω :D, αντε να δουμε ποτε θα βρω χρονο (και χρημα εννοειται) να φτιαξω και εγω την δικια μου... γιαγια-αρχοντισα!!!!!:(:(:yz
Και παλι καλοταξιδι!!!

sotos
17-08-2009, 20:54
Νά' στε καλά όλοι για τα καλά σας λόγια!

Άλλη μια "σκοτεινή" φώτο της μαύρης...

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=326


Η φώτο της δυο δυο που είναι gsmaniac;;;



Ωραίο μηχανάκι φίλε και καλοτραβηγμένη η φωτογραφία σου ;)

EOD-K9
19-10-2009, 17:28
Ωραίο μηχανάκι φίλε και καλοτραβηγμένη η φωτογραφία σου ;)

πάντα ένας φωτογράφος εμπνέετε από ένα καλλίγραμμο σέξι μοντέλο!!

EOD-K9
19-10-2009, 17:29
Καμμιά άλλη πληροφορία φίλε Κίμωνα; Ιδιοκτήτης, τοποθεσία;;;

θα τις κάνεις δυο ????:):):):)

georgekostas
19-10-2009, 17:36
Ενος γειτονα....

http://i627.photobucket.com/albums/tt357/georgekostas/03092009010.jpg

gemara
19-10-2009, 19:04
θα τις κάνεις δυο ????:):):):)

Και μόλις τις κάνω δυο, θα ψάχνω για την τρίτη! :D:D:D

EOD-K9
19-10-2009, 19:37
Καλά το λένε ότι οι ναυτικοί έχουν πολλές!! :sm7:
Μια σε κάθε λιμάνι :D:D

gsmaniac
19-10-2009, 19:54
Νά' στε καλά όλοι για τα καλά σας λόγια!

Άλλη μια "σκοτεινή" φώτο της μαύρης...

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=31&pictureid=326


Η φώτο της δυο δυο που είναι gsmaniac;;;
αργησα λιγο αλλα τα καταφερα γιωργη:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

gemara
19-10-2009, 21:19
Καλά το λένε ότι οι ναυτικοί έχουν πολλές!! :sm7:
Μια σε κάθε λιμάνι :D:D

Ώπα, μας πιάσανε!!!
http://www.wondercostumes.com/images/products/CS157350.jpg

αργησα λιγο αλλα τα καταφερα γιωργη:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ Κώστα!

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.. ΜΠΡΑΒΟ!!! ΚΑΛΕΣ ΦΘΙΝΟΠΟΡΙΝΕΣ ΒΟΛΤΕΣ..

Σ' ευχαριστώ! (εσένα μ' αρέσει πολύ η υπογραφή σου, μέγα απόφθεγμα!!!)

MARK
19-10-2009, 22:27
Κούκλα...Να'σαί γερός για πολλά καλά χιλιόμετρα....;)

spot
01-11-2009, 16:30
Εργαλείο που όλοι θα ζήλευαν;)

zortal
17-11-2009, 22:51
όπως την είπες φίλε μου....καλονή !!!!!!!!!!!!!!!!

kostasx
18-11-2009, 21:34
πραγματικά πανέμορφη..μπράβο και πάλι μπράβο.

athaneco
14-08-2010, 15:43
mipos polite to mixanima? ean nai endiaferomai

TEOSS
14-08-2010, 16:34
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
:sm7::sm7::sm7:
Προφανώς αστειεύεσαι …ο Γιώργος να πουλήσει ;;;
Καλά με το R 50 του Ιταλού τι έγινε ; Δεν έκατσε ; Το βούτηξε άλλος;;

athaneco
15-08-2010, 15:52
οχι δεν, γιατι ο ιταλος την πουλουσε 9,500ευρω και μου ελεγε πως δεν ξερει εαν προλαβαινω να την παρω γιατι θα την παρει καποιος μεθαυριο και αλλα διαφορα. καλα εγω νομιζω πως ακομα υπαρχει εαν τον ρωτησω.. η ρ50 ειναι καλλιτερη απο την ρ51? και τα 9500 τα αξιζε ?

TEOSS
17-08-2010, 04:01
Φιλέ athaneco σου είχα πει ότι αν το φέρεις με 10.000 – 11.000 τσίμπησε το, με 9.500 + μεταφορά + χαρτιά-πινακίδα , πόσο πάει? Ζήτα φρέσκες φώτο και ιστορικό τυχόν επισκευών.
Πάντως εγώ εάν είχα το χρήμα θα με περίμενε στο τελωνείο!
Το R- 50 και ιδίως το συγκεκριμένο R 50/2 US (12V mama) είναι ασύγκριτα ανώτερο λειτουργικά (αναρτήσεις, πλαίσιο, φρένα, επιδόσεις) από ένα R-51 (και εξαιρετικά σπάνιο) .!
Το R 51 έχει περισσότερο κλασική αίσθηση και παραπέμπει εμφανισιακά σε προπολεμικά μοντέλα.
Πάντως η πανέμορφη <<μαύρη καλλονή>> του Γιώργου είναι σημείο αναφοράς εάν αποφασίσεις <<κλασικά>>!:)

athaneco
17-08-2010, 17:08
δεν ξερω, ο λογος που θα το επερνα ειναι να το παω καμια βολτα την κυριακη, αλλα 11 ειναι πολλα για αυτο. βεβαια θα πει κανεις οτι μπορεις να το πουλησεις στην ιδια τιμη αλλα αντε να βρεις καποιον που να το θελει εδω και να τα δωσει, εδω βρισκεις με δυσκολια καποιον να παρει μοτοσυκλετα τωρινης τεχνολογιας σε καλη τιμη.ειναι και η κριση.. θα παρω μονο εαν υπαρξει καμια ευκαιρια. δηλαδη εγω για την ρ50 θα εδινα 7 αντε 8 μαξιμουμ και θα ημουν χαρουμενος οτι εκανα μια καλη αγορα. να την παρω 11 θα αισθανομουν πελατης γιατι απλα δεν θα εβρισκα κανενα να την παρει σε περιπτωση που ηθελα να την πουλησω.

gandreas
17-08-2010, 17:33
Μπράβο. :sm4::sm5:
Δεν μας γράφεις να μάθουμε και πόσο τελική έχει, άλογα, κυβικά και γενικά ότι άλλο σου έρθει:D;)?

athaneco
17-08-2010, 23:31
η μαυρη γαζελα θελει εμενα:D.

gemara
03-12-2010, 15:38
Γεια σας και πάλι από εδώ φίλες και φίλοι συμφορουμίτες!

Σας παρουσιάζω μία πρόσφατη φωτογραφιούλα της "καλλονής" μου, όπως είναι αυτή μετά από ενάμιση χρόνο και πάνω από 10.000 χλμ. στο κοντέρ της μετά την αναπαλαίωσή της. Για τα υπόλοιπα 55 χρονάκια της, δεν ξέρω λεπτομέρειες για να σας πω!

Χρειάζεται να αναφέρω ότι δεν έχει κάνει κιχ μέχρι στιγμής και την εμπιστεύομαι για να πάω οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε απόσταση; :)

Αφορμή πήρα από ένα σημερινό ποστ στο οποίο ο μάστορας που την αναπαλαίωσε, χαρακτηρίστηκε ως υπερβολικός! :sm7:

http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/BMW%20R51/BMWR513.jpg

Mits70
03-12-2010, 15:52
Αφορμή πήρα από ένα σημερινό ποστ στο οποίο ο μάστορας που την αναπαλαίωσε, χαρακτηρίστηκε ως υπερβολικός! :sm7:

Φίλε Γιώργο δεν μπορώ να μην συμφωνήσω μαζί σου :sm8::sm8:
Αλλά όντως είναι υπερβολικός ο μάστορας γιατί σου έβαλε πλαινό σταντ και όχι διπλό κεντρικό.

gsmaniac
03-12-2010, 16:27
να τονισω οτι μετα απο 100 χλμ ταξιδακι με ζεστη, ΔΕΝ σταζει σταγονα λαδι...;):)

saitman
03-12-2010, 17:52
πανεμορφη!!ανταλλασεται με gs?

gemara
03-12-2010, 19:23
πανεμορφη!!ανταλλασεται με gs?

Βεβαίως!
Με πόσα GS?:D

skippybi
03-12-2010, 20:42
Βεβαίως!
Με πόσα GS?:D
:sm7::sm7::sm8:

basilis76
03-12-2010, 21:51
:sm8:

adventure
03-12-2010, 21:56
Βεβαίως!
Με πόσα GS?:D


:sm8::sm8:

siraxanz
03-12-2010, 23:17
Γεια σας και πάλι από εδώ φίλες και φίλοι συμφορουμίτες!

Σας παρουσιάζω μία πρόσφατη φωτογραφιούλα της "καλλονής" μου, όπως είναι αυτή μετά από ενάμιση χρόνο και πάνω από 10.000 χλμ. στο κοντέρ της μετά την αναπαλαίωσή της.


Για σου Γιώργο με την κούκλα σου!:)
Συγχαρτήρια για την πρωτιά!

TEOSS
04-12-2010, 01:00
Γιώργο δεν θα σε ενοχλήσει τίποτα για πολλά πολλά χρόνια …η δική μου έχει ήδη πάνω από 80.000 σε 14 χρόνια … ...τζι τζι το εργαλείο.!!!
ΓέλιοΓέλιοΓέλιο:sm8:

gemara
04-12-2010, 11:33
Για σου Γιώργο με την κούκλα σου!:)
Συγχαρτήρια για την πρωτιά!
;) thanks Harris!

gemara
04-12-2010, 11:36
Γιώργο δεν θα σε ενοχλήσει τίποτα για πολλά πολλά χρόνια …η δική μου έχει ήδη πάνω από 80.000 σε 14 χρόνια … ...τζι τζι το εργαλείο.!!!
ΓέλιοΓέλιοΓέλιο:sm8:



Μακάρι Teo! Προτίθεμαι όσο μπορώ να την βάζω μπροστά με το πόδι μου να την καβαλάω!

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:jXJfubQdO0pcnM:http://cdn.fotocommunity.com/photos/16141182.jpg&t=1

solik
12-12-2010, 12:52
Γεια σας και πάλι από εδώ φίλες και φίλοι συμφορουμίτες!

Σας παρουσιάζω μία πρόσφατη φωτογραφιούλα της "καλλονής" μου, όπως είναι αυτή μετά από ενάμιση χρόνο και πάνω από 10.000 χλμ. στο κοντέρ της μετά την αναπαλαίωσή της. Για τα υπόλοιπα 55 χρονάκια της, δεν ξέρω λεπτομέρειες για να σας πω!

Χρειάζεται να αναφέρω ότι δεν έχει κάνει κιχ μέχρι στιγμής και την εμπιστεύομαι για να πάω οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε απόσταση; :)

Αφορμή πήρα από ένα σημερινό ποστ στο οποίο ο μάστορας που την αναπαλαίωσε, χαρακτηρίστηκε ως υπερβολικός! :sm7:

http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/BMW%20R51/BMWR513.jpg


Εκθεσιακό κομμάτι !!!! :sm8:

Greckos
14-06-2012, 12:10
Πολύ ωραία η μηχανή σου! Μπράβο που την έχεις σε τέτοια κατάσταση!

phoenix
15-06-2012, 17:28
Αρχόντισσα και άρχοντας ο έχων αυτή

pattakos
15-06-2012, 17:34
:ye02::ye02::ye02::re25::re25::re25:

Ταξιδιώτης
25-06-2012, 13:12
:re26::re26::re26:

Epsime
27-06-2012, 22:51
:re25::re25:

karolos
27-06-2012, 23:32
ειναι κουκλα..